Nou toch maar mijn allereerste bestelling gedaan: Kill Bill r3 voor het enorme bedrag van 6,41 euroquote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
De laatste tip uit het vorige topic:
eerst op http://www3.cd-wow.com/index_region2_2.php?affid=12449&pp_nr=1 clicken en dan shoppen in de bargain basement
Je gaat het toch zonder english subs doen tijdens de Japanse conversaties ja?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Nou toch maar mijn allereerste bestelling gedaan: Kill Bill r3 voor het enorme bedrag van 6,41 euro
quote:R3 Hong Kong - (Universe Video And Laser) Extras:Making Of featurette
Soundbite Interviews:
- Quentin Tarantino
- Uma Thurman
- Lawrence Bender
- Lucy Liu
- Vivica Fox
B-Roll Footage
TV Spots
Cast and Crew Talent Files
Photo Gallery
Comic Gallery
Teaser Trailer
Kill Bill: Volume 2 Teaser Trailer
Theatrical TrailerSubtitles:Chinese Simplified and Chinese TraditionalPicture format:2.35:1 Anamorphic NTSC Soundtrack(s):English DTS 5.1
English Dolby Digital 5.1Case type:Amaray (Keep) CaseNotes:There are NO English subtitles on this disc during the Japanese dialogue sections (or at all for that matter).
The cover incorrectly states this is the longer version. It isn't. Special thanks to Rewind user mentasm and MJ for providing these specifications.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:18 schreef Hare het volgende:
[..]
Je gaat het toch zonder english subs doen tijdens de Japanse conversaties ja?
ffies overgenomen van dvdcompare:
[..]
voor die paar euro jah, kan altijd nog wel een r2 versie kopenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:18 schreef Hare het volgende:
[..]
Je gaat het toch zonder english subs doen tijdens de Japanse conversaties ja?
ffies overgenomen van dvdcompare:
[..]
r2 is ongecensureerd.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:35 schreef MikeyMo het volgende:
die r3 versie is toch de ongecensureerde? Volgens DVD compare weer niet
oh, dan ga ik wel even kijken of ik hem kan cancellen, en anders ken ik nog wel iemand die jarig is volgende maandquote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:38 schreef Hare het volgende:
[..]
r2 is ongecensureerd.
Deze gewoon wel.
Mooie deal heb je jezelf gesloten.
Niet de uncut en geen subs!!!![]()
Zul je een mooi cadeautje terugkrijgenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
oh, dan ga ik wel even kijken of ik hem kan cancellen, en anders ken ik nog wel iemand die jarig is volgende maand
op de klantenservice van CDWOW is niets aan te merken, dus je kan die order ws gewoon cancellenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:46 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb al een mailtje gestuurd. En anders gaat het niet om een enorm bedrag dus ik overleef het wel
nee het mailtje is binnen een uur verstuurd dus...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
op de klantenservice van CDWOW is niets aan te merken, dus je kan die order ws gewoon cancellen. Hij's toch nog niet verzonden, neem ik aan
.
Wow, mijn 3 bestellingen van gisteravond zijn al wel allemaal verzonden.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
op de klantenservice van CDWOW is niets aan te merken, dus je kan die order ws gewoon cancellen. Hij's toch nog niet verzonden, neem ik aan
.
ach het gaat om 6,50 dat overleef ik wel en zoals ik zei: kan hem altijd weggevenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Wow, mijn 3 bestellingen van gisteravond zijn al wel allemaal verzonden.
Ik hoop voor jou MikeyMo dat ze niet zo snel zijn met Kill Bill
idd, dat kan ookquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:40 schreef detulp050 het volgende:
Of via V&A verkopen voor een tientje
quote:Hi Michael
Thank you for contacting us.
I have now cancelled the item as requested and processed a full refund.
I hope you will consider visiting our site again.
Kind regards
Lara
Haha, mij ook! En nog echt wel vaak ook!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:56 schreef detulp050 het volgende:
Lovely Lara heeft mij ook al eens uit de brand geholpen
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:25 schreef detulp050 het volgende:
In mijn gedachten moet ze er zo uit zien: http://4jon.com/tgps/wett122/2.jpg
Maar dat zijn ongetwijfeld de laatste stuiptrekkingen van mijn puberteit
Zij werkt voor een ander soort order-bedrijf denk ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:25 schreef detulp050 het volgende:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:25 schreef detulp050 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:25 schreef detulp050 het volgende:
ja en in alkmaar/amsterdam/almere en omstrekenquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:51 schreef detulp050 het volgende:
Lord of the Rings 3
Correct Rotterdam (met internetbon) 14,95.
Nu hopen dat er in Groningen ook winkels gaan stunten, ik wacht het nog even af...
als dat zo is rij ik even langs alkmaar vanaafquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:41 schreef detulp050 het volgende:
Volgens de website is de mediamarkt de goedkoopste van Nederland voor deze DVD, dus in principe zou hij overal zo duur moeten zijn
ze zetten er alleen nooit een prijs bijquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:58 schreef detulp050 het volgende:
[afbeelding]
ja, maar ze werken met die 30km redenering toch?quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:10 schreef detulp050 het volgende:
"voor de laagste prijs van Nederland!'
En jij kunt zeggend dat hij in Rotterdam 14,95 is. Dat kunnen ze zo checken.
Dus alleen goedkoper dan bij winkels 30 km in de omtrek van een Mediamarkt?quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, maar ze werken met die 30km redenering toch?
Uberhaupt is het een goedkope prijs. Op internet kom ik op 15 euro als goedkoopste maar gemiddeld toch 20 euro.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:32 schreef California het volgende:
Ze zijn inderdaad vast de goedkoopste in Nederland met "The Reurn of the King".
quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:41 schreef sampoo het volgende:
[..]
Uberhaupt is het een goedkope prijs.
Zal dat niet zo'n kale verhuurversie zijn?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:51 schreef detulp050 het volgende:
Lord of the Rings 3
Correct Rotterdam (met internetbon) 14,95.
Nu hopen dat er in Groningen ook winkels gaan stunten, ik wacht het nog even af...
Ik bedoel meer ivm de prijzen in het buitenland. Ik noem ¤ 10 zelf al niet goedkoopquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:43 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]![]()
Lag bij MM Leeuwarden voor ¤ 23,99...
Dat noem ik niet goedkoop
nopequote:Op donderdag 27 mei 2004 15:44 schreef kriele het volgende:
[..]
Zal dat niet zo'n kale verhuurversie zijn?
das minder: hier in t zuiden weet ik zo gauw geen Fame te vindenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:43 schreef Dizer het volgende:
Ik heb Indiana Jones box voor 25 euro bij de Fame gekocht.
Best goedkoop denk ik zo....
Was wel tijdelijk!
Berekent Fame ook bezorgkosten? zoja hoeveel?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:47 schreef detulp050 het volgende:
VHS: Indiana jones trilogy ¤67,99
DVD: Indiana jones Trilogy Boxset (4 Discs) ¤24,99
http://www.fame.nl/pages/productview.asp?ProductID=354786
Okee bedankt! ga ik daar even bestellen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 07:03 schreef detulp050 het volgende:
1.95
hoezo is dat een aanbieding? dat kost ie overal, volgens mij.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:03 schreef Asskicker14 het volgende:
¤19,95 bij de Music Store + de V&D voor Lord of the Rings: The Return of the King Special 2-disc version
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:28 schreef RijstNatie het volgende:
Als je bij MediaMarkt zegt dat tie bij Correct 14,95 is dan kan je hem bij MM ook krijgen voor 14,95 toch? Want hun willen per se de goedkoopse zijn...
iemand ervaring hiermee? (zeggen dat een product ergens anders goedkoper is)
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Media Markt (DH) laagste prijs garantie klopt ook niet. Ging ik vandaag ROTK halen, vroeg ik of ik gebruik kon maken van de laagste prijsgarantie omdat het in R'dam 14,99. Weigerden ze omdat het niet binnen 30 km zou liggen terwijl ik al 2 of 3 jaar lang gebruik maakte van laagste prijsgarantie als het in R'dam goedkoper.
Heb toen een klacht ingedient bij de informatie balie en kreeg nog gelijk ook. Kwam nog een medewerker van de dvdafdeling naar beneden die mij een winkelverbod wou geven omdat ik te brutaal zou zijn... tssk.
Ik heb het meegemaakt. Ik zag Tears of The Sun ergens anders voor 17,99 terwijl zij hem voor 19,99 hadden. Ik vroeg het bij de balie en zij veranderden de prijs. Netjes hoorquote:Op maandag 31 mei 2004 00:28 schreef RijstNatie het volgende:
Als je bij MediaMarkt zegt dat tie bij Correct 14,95 is dan kan je hem bij MM ook krijgen voor 14,95 toch? Want hun willen per se de goedkoopse zijn...
iemand ervaring hiermee? (zeggen dat een product ergens anders goedkoper is)
Kan nog goedkoperquote:Op maandag 31 mei 2004 01:02 schreef Dizer het volgende:
Bij bol.com:
Pearl Harbor Directors Cut.
4 dvd box met een half uur aan extra en verlengde scenes! Een echte musthave for de oorlog freaks. Ik heb hem gekocht toen ie net uit was, 2 jaar geleden of zo iets voor 45 euro.
Nu bij Bol.com 21,99.
frs.nl daar is het 2 boxen voor 50 euro maar je kan nog extra korting erbij doen door prijsjerijk.nl bon te gebruiken. Dan betaal je per box 22,50.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:13 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Geen '24' of 'Friends' fans hier? Ik zoek nog namelijk goedkope boxen..
Dus balen dat de Megapool faillet is, die had de hele serie (1 t/m 8) voor ¤120. Dat is dus ¤15 per deelquote:Op maandag 31 mei 2004 01:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
frs.nl daar is het 2 boxen voor 50 euro maar je kan nog extra korting erbij doen door prijsjerijk.nl bon te gebruiken. Dan betaal je per box 22,50.
Ik heb me een aantal dagen geleden al aangemeld. Wanneer krijg ik die bon een keer dan?quote:Op maandag 31 mei 2004 01:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
frs.nl daar is het 2 boxen voor 50 euro maar je kan nog extra korting erbij doen door prijsjerijk.nl bon te gebruiken. Dan betaal je per box 22,50.
Filialen van Megapool die Harense Smid nu zijn, hebben die box nog steeds. Ik geloof ook nog steeds voor 120 euro. Kan voor je kijken. Ik werk namelijk bij de Harense Smid in een winkel wat voorheen Megapool wasquote:Op maandag 31 mei 2004 01:23 schreef tcr het volgende:
[..]
Dus balen dat de Megapool faillet is, die had de hele serie (1 t/m 8) voor ¤120. Dat is dus ¤15 per deel.
Bij de MM Enschede zag ik wel dvd's van friends liggen voor ¤8,88, maar weet niet meer of dit per stuk of box was... (sorry)
bij mij duurde het iets van 9 a 10 dagen ofzo..quote:Op maandag 31 mei 2004 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb me een aantal dagen geleden al aangemeld. Wanneer krijg ik die bon een keer dan?
Vond het jammer dat Megapool falliet is gegaan (prijzen van mp3 spelers waren goedkoper vergeleken met Dixons en V&D), wou zelf begin dit jaar ook zo'n s1 t/m 8 box halen maar kon het gewoon nergens vinden. Bij de FRS vertelde ze mij dat waarschijnlijk eind dit jaar weer zoiets gaan verkopen maar ben te ongeduldig...quote:Op maandag 31 mei 2004 01:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Filialen van Megapool die Harense Smid nu zijn, hebben die box nog steeds. Ik geloof ook nog steeds voor 120 euro. Kan voor je kijken. Ik werk namelijk bij de Harense Smid in een winkel wat voorheen Megapool was
hejjy hier gebruik van gemaakt, en hoe snel hejje die bon gekregen van die bagger site? ik heb em namelijk nog nietquote:Op maandag 31 mei 2004 01:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
extra korting erbij doen door prijsjerijk.nl bon te gebruiken.
Seizoen 1 was een tijdje bij de V&D en Bart Smit voor minder dan 40 euro verkrijgbaar. Is dat nog steeds?quote:Op maandag 31 mei 2004 09:44 schreef Maerycke het volgende:
24, seizoen 3 komt pas op 26 juli uit, maar je kunt 'm nu al bestellen. Overigens is hij voor ongeveer 55 euro verkrijgbaar bij Play.com maar dan zonder te verwachten douaneperikelen
Ik maak er vaker van gebruik (hotmail accountjes) en het kan echt verschillen van 3 dagen tot bijna 2 weken.quote:Op maandag 31 mei 2004 09:41 schreef heipaal het volgende:
[..]
hejjy hier gebruik van gemaakt, en hoe snel hejje die bon gekregen van die bagger site? ik heb em namelijk nog niet
en dan krijg je een code? dus je hoeft niet je echte adres ofzo in te vullen?quote:Op maandag 31 mei 2004 10:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik maak er vaker van gebruik (hotmail accountjes) en het kan echt verschillen van 3 dagen tot bijna 2 weken.
Nee, maar ik denk dat ze het beetje controleren daarom vul ik meestal geen xxxx of onzin als bgadff in maar straten in mijn buurt enzo.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:27 schreef heipaal het volgende:
[..]
en dan krijg je een code? dus je hoeft niet je echte adres ofzo in te vullen?
Kun je beter kopen voor iets minder dan 8,00 euro hier:quote:Op maandag 31 mei 2004 09:40 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Friends Finale regio 1 voor maar 15.99 met unseen footage!
http://www9.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=11419
Dat is 2 keer zo duur als bij dvdsoon, lijkt me dus niet echt een aanbiedingquote:Op maandag 31 mei 2004 09:40 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[edit]
Friends Finale regio 1 voor maar 15.99 met unseen footage!
http://www9.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=11419
dat is toch de NIET-anamorphe versie? (dat staat er tenminste bij cd-wow)quote:Op maandag 31 mei 2004 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
6 euro bij cd-wow (inclusief verzendkosten). Het is wel de 1 disc versie.
met kortingslink natuurlijk
Klopt. De UK R2 is niet-anamorphic.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:55 schreef mooiegek het volgende:
[..]
dat is toch de NIET-anamorphe versie? (dat staat er tenminste bij cd-wow)
heb zelf een aantal r3 dvd's...beeldkwaliteit is naar mijn idee gewoon gelijk aan regio 1 dvd's (ook ntsc)..dus laat je daar niet door tegenhouden als je een regiovrije speler hebt...wel schijnt het bij regio 3 dvd's af en toe voor te komen dat er in geknipt wordt..het gaat dan om een blote tiet oid...kijk voor de zekerheid anders op dvdcompare.net.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:22 schreef sampoo het volgende:
Ik zie trouwens een hoop Regio 3 aanbiedingen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Dan doel ik vooral op de beeldkwaliteit/geluidskwaliteit. ZIjn die vergelijkbaar met de andere regio's?
Heb het toch maar geprobeerd. Men In Black besteld voor 3,99 EUR (kortingslink+bon).quote:Op maandag 31 mei 2004 16:47 schreef mooiegek het volgende:
[..]
heb zelf een aantal r3 dvd's...beeldkwaliteit is naar mijn idee gewoon gelijk aan regio 1 dvd's (ook ntsc)..dus laat je daar niet door tegenhouden als je een regiovrije speler hebt...wel schijnt het bij regio 3 dvd's af en toe voor te komen dat er in geknipt wordt..het gaat dan om een blote tiet oid...kijk voor de zekerheid anders op dvdcompare.net.
lijkt me ook....staan relatief nog niet zoveel r3 's op dvdcompare.net... komt er dus meer op neer dat je er zelf even een inschatting van moet maken...mocht je fout zitten, dan scheelt het dat ze niet zo duur zijn...en bij kill bill b.v. zit er geen engelse ondertiteling bij..wat in de japanse stukken best handig zou zijn.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:30 schreef sampoo het volgende:
[..]
Heb het toch maar geprobeerd. Men In Black besteld voor 3,99 EUR (kortingslink+bon).
Op dvdcompare stond de R3 versie niet maar op cd-wow zou hij 98min zijn net als de R1 versie. MIB lijkt mij vrij veilig. Ik zou niet weten wat men daar geknipt zou kunnen hebben.
Zit wel engelse ott bij, alleen niet bij de Japanse stukkenquote:Op maandag 31 mei 2004 17:34 schreef mooiegek het volgende:
[..]
lijkt me ook....staan relatief nog niet zoveel r3 's op dvdcompare.net... komt er dus meer op neer dat je er zelf even een inschatting van moet maken...mocht je fout zitten, dan scheelt het dat ze niet zo duur zijn...en bij kill bill b.v. zit er geen engelse ondertiteling bij..wat in de japanse stukken best handig zou zijn.
quote:Op maandag 31 mei 2004 10:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je beter kopen voor iets minder dan 8,00 euro hier:
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=113717
13 Canadian dollars is ongeveer 7,80 euro! Geen verzendkosten!
Is dus besteld
Het gaat om het idee.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:11 schreef sampoo het volgende:
Voor een Criterion van 32 minuten is $12.25 niet echt prima te noemen.
Wat is er mis mee met de anamorphe versie? Ik heb de R1 uncut versie.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:55 schreef mooiegek het volgende:
[..]
dat is toch de NIET-anamorphe versie? (dat staat er tenminste bij cd-wow)
niks...niet-anamorph is juist jammer ..anamorph is namelijk scherper op een breedbeeldquote:Op donderdag 3 juni 2004 02:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Wat is er mis mee met de anamorphe versie? Ik heb de R1 uncut versie.
Dat meen je niet? Wat een eikel zeg!! Ontslaan die gozer. ik ga altijd naar MM Bijlmer in Amsterdam en heel af en toe in Alkmaar. Goede mensen die daar werken.quote:Sharkdoggie zegt:
Media Markt (DH) laagste prijs garantie klopt ook niet. Ging ik vandaag ROTK halen, vroeg ik of ik gebruik kon maken van de laagste prijsgarantie omdat het in R'dam 14,99. Weigerden ze omdat het niet binnen 30 km zou liggen terwijl ik al 2 of 3 jaar lang gebruik maakte van laagste prijsgarantie als het in R'dam goedkoper.
Heb toen een klacht ingedient bij de informatie balie en kreeg nog gelijk ook. Kwam nog een medewerker van de dvdafdeling naar beneden die mij een winkelverbod wou geven omdat ik te brutaal zou zijn... tssk.
Ah, thnx.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:38 schreef mooiegek het volgende:
[..]
niks...niet-anamorph is juist jammer ..anamorph is namelijk scherper op een breedbeeld
Ik zie het, ja...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:43 schreef Hare het volgende:
De kortingslink van cdwow werkt niet meer
idd.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:43 schreef Hare het volgende:
De kortingslink van cdwow werkt niet meer
Gelukkig de 1 pond kortingslink nog wel:quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:49 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zie het, ja...
Vanmorgen nog wel.
ook gedaan, gewoon m`n 2e e-mail adres ingevuldquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:54 schreef Hare het volgende:
[..]
Gelukkig de 1 pond kortingslink nog wel:
http://www9.cd-wow.com/index.php?affid=13233&pp_nr=1
En heb maar ff al mijn emailaliassen gebruikt om 1,5 pond kortingslinks te ontvangen
http://www11.cd-wow.com/p(...)=12594_1&affid=12594
Ik merk met die emailadressen geen extra korting in vergelijking met je eerste link.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:54 schreef Hare het volgende:
[..]
Gelukkig de 1 pond kortingslink nog wel:
http://www9.cd-wow.com/index.php?affid=13233&pp_nr=1
En heb maar ff al mijn emailaliassen gebruikt om 1,5 pond kortingslinks te ontvangen
http://www11.cd-wow.com/p(...)=12594_1&affid=12594
De eerste is gewoon een kortingslink net als die van 1,5 pond, voor die andere moet je je emailadres invullen en krijg je een kortingslink via de mail thuisgestuurdquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik merk met die emailadressen geen extra korting in vergelijking met je eerste link.
Zijn die ook te combineren? Ik heb nog een voucher van de Engelse cd-wow liggen en een Duitse, maar dat zijn links in een e-mailtje, en daarom niet te combineren met een kortingslink.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:59 schreef sampoo het volgende:
De duitse cd-wow korting van 2 euro (1.40 pond) voor DVD's werkt nog steeds. Hetzelfde geldt voor de 1 euro coupons.
nee....alleen in dezelfde munt...dus duitse link en duitse vouchers..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:13 schreef California het volgende:
[..]
Zijn die ook te combineren? Ik heb nog een voucher van de Engelse cd-wow liggen en een Duitse, maar dat zijn links in een e-mailtje, en daarom niet te combineren met een kortingslink.
Thanks nog even voor de link! Heb net The Eye en The Eye 2 even besteldquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
deze link http://www.cd-wow.com/pro(...)25-58952-59692-26654 werkt bij mij nog/alweer. 1 pond korting op cd's, 1,5 pond op dvd's.
Dat is echt een van de dooiste films die ik ooit heb gezien..quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:53 schreef HarigeKerel het volgende:
Dog Soldiers lag voor 6 euro nog wat bij de Easy Internet winkel bij de Munt in Adam![]()
indy is 29,99 bij FRSquote:Op zondag 6 juni 2004 16:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Blokker-folder is weer in de bus gekomen. Veel films voor 5 euro. The running man ga ik kopen voor die 5 euro. ( the dead zone ligt er ook voor 5 euro)
Dvd box van Indiana Jones ligt er voor 34,95 euro.
Gewone uitvoering, de deluxe versie of de 3D versie van Shrek?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:13 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens wat Shrek bij Mediamarkt kost?
24,99 bij de Famequote:Op zondag 6 juni 2004 16:54 schreef Retarded het volgende:
[..]
indy is 29,99 bij FRS
¤ 2.99 met de 1 euro coupon.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:20 schreef tcr het volgende:
Wel een oudje, maar voor dit geld
¤3,99 voor Along came a Spider, werkt niet als je op deze link drukt (prijs is 1 euro meer, gebruik eerst de 1 euro korting link.
Heb Men in Black R3 binnen en het ziet er gewoon goed uit alleen ik zie geen melding van dual-layer of DVD9 dus wellicht dat Regio 3 DVD's vaker op DVD5 worden uitgegeven? Niet dat het verschil erg groot zou zijn maar toch. Wellicht dat het toch een DVD9 is of wellicht zijn de andere regio versies van MIB ook DVD5 maar dat moet ik nog uitzoeken.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:47 schreef mooiegek het volgende:
[..]
heb zelf een aantal r3 dvd's...beeldkwaliteit is naar mijn idee gewoon gelijk aan regio 1 dvd's (ook ntsc)..dus laat je daar niet door tegenhouden als je een regiovrije speler hebt...wel schijnt het bij regio 3 dvd's af en toe voor te komen dat er in geknipt wordt..het gaat dan om een blote tiet oid...kijk voor de zekerheid anders op dvdcompare.net.
whehehe, ja ik vind het ook altijd irri als ik een dvd in engeland of amerika bestel en de kaft is in het engelsquote:Op maandag 7 juni 2004 09:37 schreef Dizer het volgende:
Ok, een vraagje....
Ik heb laatst voor het eerst wat bij CD-WOW besteld. Ik ben benieuwd.
Het was wel de duitse site. Want die was 2 euro goedkoper dan de Engelse.
Hebben mensen hier ervaring met CD-WOW? En dan ook de duitse versie?
Ik heb namelijk een muziek DVD gekocht. En ik ben bang dat ik spijt ga krijgen als de kaft in het duist is
dat staat er toch nooit?quote:Op maandag 7 juni 2004 01:44 schreef sampoo het volgende:
[..]
Heb Men in Black R3 binnen en het ziet er gewoon goed uit alleen ik zie geen melding van dual-layer of DVD9 dus wellicht dat Regio 3 DVD's vaker op DVD5 worden uitgegeven? Niet dat het verschil erg groot zou zijn maar toch. Wellicht dat het toch een DVD9 is of wellicht zijn de andere regio versies van MIB ook DVD5 maar dat moet ik nog uitzoeken.
Op veel dvd's staat achter op dvd9.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:13 schreef mooiegek het volgende:
[..]
dat staat er toch nooit?![]()
Ik heb het toch over DUITSLAND!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 10:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
whehehe, ja ik vind het ook altijd irri als ik een dvd in engeland of amerika bestel en de kaft is in het engels
relax, I was just kidding. Tja, best kans dat de kaft in het duits is... ach als de dvd maar niet nagesynchroniseerd iis tochquote:Op maandag 7 juni 2004 10:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het toch over DUITSLAND!!!![]()
Je weet toch hoe die Duitsers zijn
quote:Op maandag 7 juni 2004 10:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
relax, I was just kidding. Tja, best kans dat de kaft in het duits is... ach als de dvd maar niet nagesynchroniseerd iis toch
cd-wow is geen duits bedrijf hoor...zit in hong kong...denk dat alle cds ook gewoon engelstalig zijn maar heb er zelf alleen dvds besteld.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het toch over DUITSLAND!!!![]()
Je weet toch hoe die Duitsers zijn
Het is trouwens ook compleet dezelfde website als de engelse versie. Alle links en zo. Alleen de prjzen zijn anders. Zou het kunnen zijn dat ze dan gewoon dezelfde magazijn hebben of zo? Maar stom dan dat ze qua prijzen verschillen. Zal wel door pond vs euro komen. Want met Bol werkt het toch anders? Denk ik..quote:Op maandag 7 juni 2004 11:03 schreef mooiegek het volgende:
[..]
cd-wow is geen duits bedrijf hoor...zit in hong kong...denk dat alle cds ook gewoon engelstalig zijn maar heb er zelf alleen dvds besteld.
CDWOW verzendt tegenwoordig meestal uit Singapore. En natuurlijk hebben ze hetzelfde magazijn. cdwow.com is meestal het goedkoopste.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is trouwens ook compleet dezelfde website als de engelse versie. Alle links en zo. Alleen de prjzen zijn anders. Zou het kunnen zijn dat ze dan gewoon dezelfde magazijn hebben of zo? Maar stom dan dat ze qua prijzen verschillen. Zal wel door pond vs euro komen. Want met Bol werkt het toch anders? Denk ik..
10 euro? Das bespottelijk!!quote:Op maandag 7 juni 2004 11:17 schreef DinoPK het volgende:
gisteren de folder van de Mediamarkt in de bus:
Pirates of the Carribean slechts 9.95
Geen idee of dit alleen regionaal is, deze folder was van MM Utrecht.
cd-wow met bol vergelijkenquote:Op maandag 7 juni 2004 11:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is trouwens ook compleet dezelfde website als de engelse versie. Alle links en zo. Alleen de prjzen zijn anders. Zou het kunnen zijn dat ze dan gewoon dezelfde magazijn hebben of zo? Maar stom dan dat ze qua prijzen verschillen. Zal wel door pond vs euro komen. Want met Bol werkt het toch anders? Denk ik..
Ik vergelijk het niet met Bol. Ik zeg zelfs dat Bol anders isquote:Op maandag 7 juni 2004 11:52 schreef mooiegek het volgende:
[..]
cd-wow met bol vergelijken![]()
cd-wow is (een van) de beste online dvd shop(s)...heel scherpe prijzen, snelle levertijd en perfecte klantenservice..ze hebben alleen verschillende sites waar de prijzen wat kunnen verschillen.. .com, .co.uk, .net, .hk
Zelden. Heel zelden.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vergelijk het niet met Bol. Ik zeg zelfs dat Bol anders is
Maar ik vind bol goed hoor! Ik koop vaak dingen bij bol als ze goedkoper staan (wat wel eens voorkomt)
CDWOW doet daar niet voor onder. Cd's en DVD's worden ten onrechte door de douane belast. Mailtje naar CDWOW met de vraag of ze de juiste prijzen op de verpakking willen vermelden. SNEL een mailtje terug met excuses enz. én een mailtje met een voucher voor het bedrag dat je aan douanekosten kwijt bent.quote:en die hebben ook een perfecte service en een hele snelle levering!!!
Voorbeeld:
Dizer besteld twee cd's bij bol.com. Twee cd's komen twee dagen later aan. Helaas zijn de hoesjes beschadigd. Dizer neemt contact op met Bol daarover. Bol verontschuldigd ervoor. Twee dagen later twee splinternieuwe hoesjes in de bus. Met het bericht: Onze excuses voor het ongemak. U krijgt van ons twee nieuwe hoesjes compleet gratis vanzelfsprekend en hopen u hiermee goed te hebben geholpen. Dizer is blij.
Ikquote:Op maandag 7 juni 2004 11:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vergelijk het niet met Bol. Ik zeg zelfs dat Bol anders is
Maar ik vind bol goed hoor! Ik koop vaak dingen bij bol als ze goedkoper staan (wat wel eens voorkomt) en die hebben ook een perfecte service en een hele snelle levering!!!
Voorbeeld:
Dizer besteld twee cd's bij bol.com. Twee cd's komen twee dagen later aan. Helaas zijn de hoesjes beschadigd. Dizer neemt contact op met Bol daarover. Bol verontschuldigd ervoor. Twee dagen later twee splinternieuwe hoesjes in de bus. Met het bericht: Onze excuses voor het ongemak. U krijgt van ons twee nieuwe hoesjes compleet gratis vanzelfsprekend en hopen u hiermee goed te hebben geholpen. Dizer is blij.
ik koop ook nog zelden wat daar, meeste bestellingen gingen wel vlotjes en goed, maar die laatste is echt 3 keer niksquote:Op maandag 7 juni 2004 15:58 schreef Hare het volgende:
[..]
Ikecht op bol!! Wat een kutwinkel. Wat jij hier schrijft heb ik dus echt nog nooit meegemaakt. Antwoord op mailtjes duurt echt 3 dagen, en dan geven ze nog niet eens fatsoenlijk antwoord. 3 keer moeten mailen om mijn tegoedbon terug te krijgen van een bestelling die was gecancelt. Wacht nu al anderhalve maand op een dvd die een levertijd heeft van 5-10 dagen. En ze blijven maar zeggen dat ie komt
![]()
![]()
Nooit meer bol voor mij.
Als iemand 5 euro aan kortingsbonnen wil hebben voor een leuk prijsje moet ie zich maar melden. Ik koop daar nooit meer
Kan zijn dat iemand die dvd bij de postbode uit de tas heeft gejat. ( bij Bol.com heb ik al 2 keer meegemaakt dat een bestelling niet is aangekomen en 1 keer meegemaakt dat een retour-verzonden bestelling bij bol niet is aangekomen, alle 3 de keren niets hoeven dokken, maar bol.com is niet echt handig nee)quote:Op maandag 7 juni 2004 16:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wacht al een maand op een dvd![]()
hij is nog niet verzonden hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 16:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Kan zijn dat iemand die dvd bij de postbode uit de tas heeft gejat. ( bij Bol.com heb ik al 2 keer meegemaakt dat een bestelling niet is aangekomen en 1 keer meegemaakt dat een retour-verzonden bestelling bij bol niet is aangekomen, alle 3 de keren niets hoeven dokken, maar bol.com is niet echt handig nee)
voor dat geld...zal wel bagger zijn net als al die andere boxenquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:08 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
Bij Albert Heijn zijn DVD-boxen te koop voor 29,99 of 19,99+1000 air-miles.
Ze zijn er in 6 varianten.
Weet iemand om welke titels het gaat?
Wat? Hoor ik daar '24' ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:08 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
Bij Albert Heijn zijn DVD-boxen te koop voor 29,99 of 19,99+1000 air-miles.
Ze zijn er in 6 varianten.
Weet iemand om welke titels het gaat?
ga maar weer lekker je dvds bij de free record shop halen en blij zijn als je er eentje voor minder dan 15 euro mee mag nemen zonder krassen eropquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:07 schreef Dizer het volgende:
Ik moet mijn frustratie even kwijt!!! Sorry:
KUT CD-WOW!!!!! VUILE KUT MENSEN DIE DAAR WERKEN!!!! GODVERDOMME!!!!
Eerst bestel ik dvd daar. Ging goed! Goedkoper dan waar je hem ook kan vinden! Staat er bij 2 tot 3 dagen levering. Na de bestelling kreeg ik een bericht dat het meer dan 10 dagen gaat duren!! De dvd staat op regio 0. Dus ik blij! Komen ze nu met een bericht dat ie regio 4 heeft!!! KUT SITE!!!
Ik heb een sony dvd speler en die kan je niet 123 regiovrij maken
NOOOOOIT MEER BIJ CD-WOW!!! KUT BAGGERHeb een jaar gewacht op die dvd!!
Waar slaat dat nou weer op? bij de MM, FRS of Fame heb je tenminste garant wat je krijgt!!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:12 schreef mooiegek het volgende:
[..]
ga maar weer lekker je dvds bij de free record shop halen en blij zijn als je er eentje voor minder dan 15 euro mee mag nemen zonder krassen erop![]()
welke dvd was het trouwens? veel regio 4 dvd's zijn namelijk ook regio 2
Nog nooit problemen mee gehad.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:07 schreef Dizer het volgende:
Ik moet mijn frustratie even kwijt!!! Sorry:
KUT CD-WOW!!!!! VUILE KUT MENSEN DIE DAAR WERKEN!!!! GODVERDOMME!!!!
Eerst bestel ik dvd daar. Ging goed! Goedkoper dan waar je hem ook kan vinden! Staat er bij 2 tot 3 dagen levering. Na de bestelling kreeg ik een bericht dat het meer dan 10 dagen gaat duren!! De dvd staat op regio 0. Dus ik blij! Komen ze nu met een bericht dat ie regio 4 heeft!!! KUT SITE!!!
Jawel hoor.quote:Ik heb een sony dvd speler en die kan je niet 123 regiovrij maken
Tsja .. Als je je door één mindere ervaring meteen maar alles negatief ziet ......quote:NOOOOOIT MEER BIJ CD-WOW!!! KUT BAGGERHeb een jaar gewacht op die dvd!!
Dan koop je waarschijnlijk weinig dvd's ofzo. CDWOW is véél goedkoper dan de gemiddelde dvd-boer in Nederland.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? bij de MM, FRS of Fame heb je tenminste garant wat je krijgt!!!
Dit is toch niet eerlijk dat ze dat gewoon veranderen? Ennuh veel dvd's die ik koop zijn meestal misschien 1 a 2 euro duurder dan cd-wow.
Wel een interessante dvdquote:Nou daar kan ik best wel mee leven hoor! Dit ging mij puur omdat de release in NL een maand later was dan op die site.
DVD: Matchbox Twenty - SHOW, a night in the life of:
Ok, ik heb ze een e-mail gestuurd of ze dit kunnen oplossen. Als ik mijn geld terug krijg, of iets anders kan kopen voor dat geld of een regio0/2 dvd krijg dan neem ik alles terug over CD-WOW.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan koop je waarschijnlijk weinig dvd's ofzo. CDWOW is véél goedkoper dan de gemiddelde dvd-boer in Nederland.
[..]
Wel een interessante dvd.
Ik krijg meestal binnen een uur al reactie. Je zult wel een voucher krijgenquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok, ik heb ze een e-mail gestuurd of ze dit kunnen oplossen. Als ik mijn geld terug krijg, of iets anders kan kopen voor dat geld of een regio0/2 dvd krijg dan neem ik alles terug over CD-WOW.
Ik heb een jaar of wat geleden dat single'tje Push gekocht. Blijft een ernstig lekker nummerquote:Ennuh, turlijk is het een interessante dvd. Matchbox Twenty is goed. Leuk dat je dat zegt
Ok cool. Ik ben benieuwd, mijn dvd verzamling is nog lang niet compleet, dus valt er altijd wat te bestellen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik krijg meestal binnen een uur al reactie. Je zult wel een voucher krijgen.
[..]
Ik heb een jaar of wat geleden dat single'tje Push gekocht. Blijft een ernstig lekker nummer. Recent materiaal van hen ken ik eik niet zo.
denk dat cd-wow het gewoon niet wist...hij was namelijk eerst niet leverbaar zoals je zei..toen ze hem wel binnen kregen, bleek het alleen regio 4 te zijn..spijtig...als je annuleert, wordt het bedrag gewoon teruggeboekt op je credit card.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? bij de MM, FRS of Fame heb je tenminste garant wat je krijgt!!!
Dit is toch niet eerlijk dat ze dat gewoon veranderen? Ennuh veel dvd's die ik koop zijn meestal misschien 1 a 2 euro duurder dan cd-wow. Nou daar kan ik best wel mee leven hoor! Dit ging mij puur omdat de release in NL een maand later was dan op die site.
DVD: Matchbox Twenty - SHOW, a night in the life of:
Yup. En er komt steeds nieuw leuk materiaal uitquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok cool. Ik ben benieuwd, mijn dvd verzamling is nog lang niet compleet, dus valt er altijd wat te bestellen.
Thnxquote:Mocht je tips willen hebben over Matchbox Twenty (wat hier natuurlijk niet thuis hoort) je weet mijn msn adres wel te vinden in mijn profiel.
quote:Op maandag 23 februari 2004 23:27 schreef Dizer het volgende:
A Night in the Life of Matchbox Twenty
Rock sensation MATCHBOX twenty played the show of a lifetime to fans and followers at Philips Arena in Atlanta, GA on June 28, a stopover on their More Than You Think You Are Tour 2003. Rolling out hit after hit, the band played with the intensity of the multi-platinum artists they are, while creating an intimate atmosphere reminiscent of their early club days.
Reaching new visual and sonic heights, this classic DVD was shot in state of the art high definition format with 17 cameras, utilizing multiple angles, capturing all the nuances of a stellar live performance. MATCHBOX twenty can be heard with depth and clarity, as this DVD was recorded in 5.1 PCM stereo.
A Night In The Life Of MATCHBOX twenty will be released in 16:9 format, and offered in Dolby Digital Stereo, Dolby 5.1 Surround Sound, and DTS Digital Surround Sound. Accessible to every household, this DVD is also compatible with Sony Play Station.
With nineteen songs, spanning three enormously successful albums, this DOUBLE DVD also includes documentary footage, and a behind the scenes photo gallery from one of rock’s most prominent bands. A Night In The Life Of MATCHBOX twenty is more than an evening to remember.
Tracks:
COLD
REAL WORLD
SOUL
DISEASE
COULD I BE YOU
3 AM
MAD SEASONM
FEEL
HAND ME DOWN
IF YOU'RE GONE
BRIGHT LIGHTS
BENT
UNWELL
BACK TO GOOD
DOWNFALL
YOU'RE SO REAL
SO SAD SO LONELY
LONGDAY
PUSH
Wordt echt een mega vette DVD
Bron.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
DTS staat er op Play niet bij. Maar dat klinkt natuurlijk nóg beter.
is dat een aanbieding?quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:23 schreef Woodpecker het volgende:
The Last Samurai voor ¤ 19,95 bij DVD Valley !!!!!![]()
Yep! Met bon (is daar te krijg) t/m zondag! Inclusief Warner-badlakenquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
is dat een aanbieding?
ja blijkbaar welquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
is dat een aanbieding?
vind je dit nou echt een goede prijs? ik vind het asociaal duur....dan wacht ik wel even een paar maandjes of koop ik de regio 3 versie wel.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:48 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Yep! Met bon (is daar te krijg) t/m zondag! Inclusief Warner-badlakenen omdat ik de tiende koper was ook een dvd van The last of the Mohicans
da's nog eens een deal...
Over een half jaar kun je hem voor de helft van de prijs zelfs bij een FRS kopen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:48 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Yep! Met bon (is daar te krijg) t/m zondag! Inclusief Warner-badlakenen omdat ik de tiende koper was ook een dvd van The last of the Mohicans
Along came a spider had ik een jaar geleden al voor die prijs bij Bart Smit gehaald, maar de rest is idd erg goeiekoop..quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:53 schreef mooiegek het volgende:
[..]
[..]
en 1 a 2 euro duurder is toch echt te weinig..
heb de laatste tijd bij cd-wow gekocht:
Goedkope dvd's ...
-along came a spider 3, 99 eur
denk niet dat je dat ergens anders kan krijgen voor bedragen die er ook maar enigzins in de buurt komen..zou cd-wow niet afschrijven als ik joub was door 1 negatieve ervaring.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ordered
(cdwow dus)
Niet voor 20 euro. Voor die prijs wil ik een samurai-zwaard bij de dvdtje hebben en als ik daar mee zwaai zal de verkoper vast wel inzien dat ik ook een tiende koper was.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:48 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
ja idd wordt tijd dat er in doetinchem 1 komtquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:54 schreef Hare het volgende:
Ik vind al die aanbiedingen van de MM maar mooi kut hoor. Lui als ik kunnen daar niet van profiteren of we moeten een paar uur reizen ofzo.
MediaMarkt moet je nefgeren, de DVD's zijn daar net zo duur als bij de FRS, vaak zelfs duurder (moet je helemaal gaan zeuren om een verlaging ivm hun laagste prijs garantie)quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja idd wordt tijd dat er in doetinchem 1 komt
ja ik ook maar met aanbiedingen zijn ze de moeite wel waard, dan kan frs of een andere zaak er niet aan tippenquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
MediaMarkt moet je nefgeren, de DVD's zijn daar net zo duur als bij de FRS, vaak zelfs duurder (moet je helemaal gaan zeuren om een verlaging ivm hun laagste prijs garantie)
Het is enkele keren een leuke aanbieding van een verse bestseller, maar dan ook vaak enkel in R'dam omdat daar zwaar geconcurreerd wordt. LOTR-The reurn of the king bijvoorbeeld: bij MM Arena, Almere e.d. gewoon 23,99 terwijl hij bij de Fame voor 19,99 ligt.
maak je maar niet zo druk over die MM's dus. Ik heb er op uitgekeken.
een heel sport forum, een voetbal forum, en een EK forum, en dan nog ga je ons hier met die voetbal vervelen?????quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:45 schreef Hare het volgende:
vet offtopic, maar die eerste wedstrijd is nog een betere dan Nl-Du.
Wist gaar niet dat die twee bij elkaar in de poole zaten. Anywayz, my guess: 2-0 voor Frankrijk!
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
een heel sport forum, een voetbal forum, en een EK forum, en dan nog ga je ons hier met die voetbal vervelen?????
Of post je dat in elk topic waar je normaal gesproken in post?
nee, maar wel dat men vervolgens hier over dat gare EK gaat lullen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:39 schreef sampoo het volgende:
[..]
Het is totaal niet vervelend wanneer er vouchers te verdienen zijn!
Sommige mensen moeten ook altijd iets te zeiken hebben hequote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:48 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee, maar wel dat men vervolgens hier over dat gare EK gaat lullen.
Klopt.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:35 schreef detulp050 het volgende:
Damn, goede aanbiedingen altijd bij de Action. Maandag maar eens gaan kijkenEn het mooie is, ze hebben altijd ruime voorraden en niet 2 per filiaal
moet je ff naar winterswijk knappenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:38 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
14.99 euro bij alle Music Store's.
Inhoud: Speciale box met de film (op 2 dvd's); dvd-rom met vele extra's, zoals spelletjes en speciale uilen-emails; Harry Potter briefpapier; HP-ruilkaarten; een mini-poster; de complete soundtrack op een aparte dubbel-cd; en -last but not least- een echte Snaai-antennebal.
Kan je toch niet laten liggen voor die prijs
(jammer genoeg zit er geen music store bij mij in de buurt)
Kheb geen auto en geen zin om daar een uur voor met de trein te reizenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet je ff naar winterswijk knappen![]()
dat kan ik snappen jaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:44 schreef Hare het volgende:
[..]
Kheb geen auto en geen zin om daar een uur voor met de trein te reizen
Zou jij kunnen melden welke titels er zijn.. anders moet ik helemaal omfietsen om bij een aktion langs te gaan en daar heb ik geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Klopt.
Ik baal er alleen van dat in de advertentie niet alle verkrijgbare titels genoemd worden... ben zo nieuwsgierig!
Maar goed, ik sta daar maandagmorgen ook op de stoep!
Dat is nog geen euro waard, niet de film zelf, die is goed. Maar deze dvd is zwaar bagger. Het is namelijk een 4:3 versie. Dat is dus dvd-onwaardig, een dvd hoort breedbeeld te zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:28 schreef ed-autopet het volgende:
Ik zat bij de FRS de 3 films voor 15 euro pagina is door te spitten (alleen via online bestellingen), maar desondanks dat 99% zwaar bagger is, zitten erook aardig wat films tussen hun 5 euro meer dan waard zijn!
oa:
Lola Rent
Just to let you know!
Dat je meteen de 2 disc OST hebt is toch niet zo baggerquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:09 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hem ook maar opgehaaldVoor de inhoud moet je het niet doen, dat is gewoon bagger spul. Het ging mij meer om de widescreen versie en de zwarte doos eromheen
Ach, leuk voor een klein nichtje ofzo :pquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:49 schreef knep het volgende:
[..]
Dat je meteen de 2 disc OST hebt is toch niet zo bagger?
mjah, uit recensies blijktd at de nederlandse versie ongeacht de gegevens die achterop de hoes staan wel 16:9 is maar wel stereo geluid heeft.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:00 schreef tcr het volgende:
[..]
Dat is nog geen euro waard, niet de film zelf, die is goed. Maar deze dvd is zwaar bagger. Het is namelijk een 4:3 versie. Dat is dus dvd-onwaardig, een dvd hoort breedbeeld te zijn.
Ik heb mooi de Duitse release gekocht die zelfs DTS-geluid heeft. Alleen geen NL-sub, aber das ist fur mich kein problem
.
fur mich auch nichtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:00 schreef tcr het volgende:
[..]
Ik heb mooi de Duitse release gekocht die zelfs DTS-geluid heeft. Alleen geen NL-sub, aber das ist fur mich kein problem
.
3?quote:Op maandag 14 juni 2004 00:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ze hadden wel n 3dvd set van Good Bye, Lenin!![]()
weet ik eik nietquote:Op maandag 14 juni 2004 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
3?
mijn (nederlandse) versie heeft er maar 2. Wat staat er op die derde dvd dan?
dat zijn wel de kale versies geloof ikquote:Op zondag 13 juni 2004 11:10 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
voor 22 euro incl. bij dvdsoon. Is wel regio 1, maar voor die prijs.....
dvdsoon zegt:quote:Op maandag 14 juni 2004 08:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat zijn wel de kale versies geloof ik
amazon.com:quote:Color
Interactive Menu
Interview
Audio Commentary
Behind-the-scenes Footage
Features
Deleted Scenes
Cast/Crew Bios
Theatrical Trailer
Screen Access
Gift Set
Echt kaal zou ik het niet willen noemenquote:DVD Features:
"Rocky" - Audio Commentary by director John Avildsen, producer, cast
Making Of with director John Avildsen
Deleted Footage
33 min. video commentary by Sylvester Stallone
Tributes to Burgess Meredith and cinematographer James Crabe
Advertising materials
Widescreen anamorphic format
dat zijn gewoon de normale versies...het enige dat jammer is aan de regio 1 rocky box is dat rocky 2 en 4 niet-anamorph zijn en bij de regio 2 box wel...dus mindere beeldkwaliteit.quote:Op maandag 14 juni 2004 08:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat zijn wel de kale versies geloof ik
ga er denk ik wel ff langs is 5 min. van me werk vandaanquote:Op maandag 14 juni 2004 11:18 schreef furanku het volgende:
Wie gaat er naar de action vanmiddag?
http://www.action.nl/cms/publish/content/showpage.asp?pageid=141
Mooi.. onthoudt de toptitels evenquote:Op maandag 14 juni 2004 12:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga er denk ik wel ff langs is 5 min. van me werk vandaan
belachelijk... het zijn dan wel niet de beste uitgaves (RCV), maar dit soort films op DVD aanbieden voor 3,75.... het gaat echt de verkeerde kant op met de DVD-bussines...quote:Op maandag 14 juni 2004 11:18 schreef furanku het volgende:
Wie gaat er naar de action vanmiddag?
http://www.action.nl/cms/publish/content/showpage.asp?pageid=141
Dus jij gaat er niet van profiteren?quote:Op maandag 14 juni 2004 12:37 schreef Retarded het volgende:
[..]
belachelijk... het zijn dan wel niet de beste uitgaves (RCV), maar dit soort films op DVD aanbieden voor 3,75.... het gaat echt de verkeerde kant op met de DVD-bussines...
dat zeg ik niet..quote:Op maandag 14 juni 2004 12:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Dus jij gaat er niet van profiteren?
Ook gezien:quote:Op maandag 14 juni 2004 13:27 schreef Stallion75 het volgende:
Ook net even naar de Action geweest en deze titels gekocht:
Basic Instinct (DTS)
Final Destination
Birthdaygirl
Hurricane
Voor de rest lag er nog:End of Days (die heb ik al) , Everest, Crush en
Waking up in Reno en nog een paar maar die weet ik niet meer.
Nog 1 was Accidential Spy met Jackie Chanquote:Op maandag 14 juni 2004 14:07 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ook gezien:
Bounce
I Am Sam
Seven Years in Tibet
Documentaire over Normaal
For correctly guessing the France (2) Vs England (1) scoreline you have won a £2.00 voucher!quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www7.cd-wow.com/europredictor.php
Predict England's results in Euro 2004 and you could win Free Vouchers at CD WOW!
* Correct Score - £2.00 Voucher
* Correct Result - £1.00 Voucher
* Incorrect Score - £0.50 Voucher
altijd prijs dus.
niet veel bijzonders dusquote:Op maandag 14 juni 2004 14:44 schreef detulp050 het volgende:
[..]
For correctly guessing the France (2) Vs England (1) scoreline you have won a £2.00 voucher!
You certainly know your footy, perhaps a future as footballing pundit beckons!
Bij de action heb ik de volgende titels gezien:
Basic instinct ( code 713045200947)
The Accidental Spy (713045202118)
Love as a house life (713045202422)
Normaal - Ik kom altied weer terug (713045202019)
Final Destination (713045200589)
The Hurricane (713045200480)
Birthdaygirl (713045203436)
Waking up in Reno (713045203863)
End of Days (713045005474)
Ik heb maar 50p voucherquote:Op maandag 14 juni 2004 14:44 schreef detulp050 het volgende:
[..]
For correctly guessing the France (2) Vs England (1) scoreline you have won a £2.00 voucher!
quote:Op maandag 14 juni 2004 14:44 schreef detulp050 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:39 schreef sampoo het volgende:
[..]
Het is totaal niet vervelend wanneer er vouchers te verdienen zijn!
2-1 voor Frankrijk!
Heb jij ze allemaal gekocht, omdat je al die codes weetquote:Op maandag 14 juni 2004 14:44 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Bij de action heb ik de volgende titels gezien:
Basic instinct ( code 713045200947)
The Accidental Spy (713045202118)
Love as a house life (713045202422)
Normaal - Ik kom altied weer terug (713045202019)
Final Destination (713045200589)
The Hurricane (713045200480)
Birthdaygirl (713045203436)
Waking up in Reno (713045203863)
End of Days (713045005474)
quote:Op maandag 14 juni 2004 18:03 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Heb jij ze allemaal gekocht, omdat je al die codes weet?
gelijk ook ff ingevuld voor Engeland - Zwisterland: 3 - 0quote:Op maandag 14 juni 2004 14:44 schreef detulp050 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2004 19:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel, heel veel dvd's in de folder van Media Markt Heerlen.
Indiana Jones 4dvd box EUR 29,99
Dat zijn wel ponden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:05 schreef Timo20 het volgende:
Misschien zit voor sommige van ons hier wat tussen: Bij Play.com films vanaf 4,99
Klikerdeklik!
Eerder rond de 7,35 in euros.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:34 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
[..]
Dat zijn wel ponden.
7,99 in euro's.
Ik had ook 2-1.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:44 schreef detulp050 het volgende:
[..]
ja goh dat snap zelfs ik nogquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:34 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
[..]
Dat zijn wel ponden.
7,99 in euro's.
Freddy vs Jason zit er tussenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:05 schreef Timo20 het volgende:
Misschien zit voor sommige van ons hier wat tussen: Bij Play.com films vanaf 4,99
Klikerdeklik!
die is btw 6,99 op cd-wow... heeft er iemand nog een pond kortingslinkje?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Freddy vs Jason zit er tussen
Hmm.. er staat niet bij dat ie DTS heeft, terwijl ie dat wel hoort te hebben ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die is btw 6,99 op cd-wow... heeft er iemand nog een pond kortingslinkje?
heeft ie gewoon hoor, de uk versie heeft dat en er zijn geen meerdere UK versies uitgebracht.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:29 schreef Durbin het volgende:
[..]
Hmm.. er staat niet bij dat ie DTS heeft, terwijl ie dat wel hoort te hebben ?
Bij Play staat ie ook zonder DTS.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
heeft ie gewoon hoor, de uk versie heeft dat en er zijn geen meerdere UK versies uitgebracht.
let op: De r1 heeft geen DTS!
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:43 schreef Durbin het volgende:
[..]
Bij Play staat ie ook zonder DTS.
Dvdcompare geeft wel weer aan dat de UK-release inderdaad DTS heeft.
Ach.. voor die paar pond.![]()
dat wordt dan 2 x 12,99 pond x 19% aan BTW dokkenquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:39 schreef Mike het volgende:
CDWOW:The Great Escape SE Silence of the Lambs SE
Beiden voor 4.49 pond (met kortingslink).
Ik heb The Great Escape gekocht voor 2.49 pond door ook nog een voucher in te leveren die ik gewonnen had door een uitslag op het EK goed te voorspellen.
Gelukkig had ik Silence of the Lambs al.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
dat wordt dan 2 x 12,99 pond x 19% aan BTW dokken.
Ik heb deze week voor het eerst mijn een bestelling binnen gekregen van cdwow. Bij mij stond er niet eens een waarde op vermeld. Heel vreemd. En verder probleemloos door de douane gekomen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
dat wordt dan 2 x 12,99 pond x 19% aan BTW dokken.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Gelukkig had ik Silence of the Lambs al.
Ja, leg dat de douane maar uit. Zelfs als je 't aantoont geloven ze je niet (in mijn geval iig al één keer).quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:39 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik heb deze week voor het eerst mijn een bestelling binnen gekregen van cdwow. Bij mij stond er niet eens een waarde op vermeld. Heel vreemd. En verder probleemloos door de douane gekomen.![]()
Maar anders had ik het ook wel teruggekregen want ik kon uiteraard aantonen dat ik maar 6,50 p.s. voor mijn prachtige Raging Bull en Usual Suspects dvd's had betaald. En da's nog altijd vrij van importheffing en nare belastingtoestanden.![]()
Ik heb vandaag ook een wedstrijd goed voorspeld en dus een voucher gewonnen. Leuke tip. Had er zelf met mijn blinde kop overheen gelezen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:39 schreef Mike het volgende:
CDWOW:
Ik heb The Great Escape gekocht voor 2.49 pond door ook nog een voucher in te leveren die ik gewonnen had door een uitslag op het EK goed te voorspellen.
Ik had ook 3-0, maar heb nog geen voucher gezien.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:58 schreef Mike het volgende:
Ik had na de 2-1 van Fra-Eng ook de 3-0 van Eng-Zwi goed voorspeld....da's dus 4 pond binnen van cdwow.
Vorige keer kwam 'ie ook een dag later binnen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:28 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik had ook 3-0, maar heb nog geen voucher gezien.![]()
Ik wil Fifth Element bestellen!
-edit: BHFH-achtige opmerking verwijderd-quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Krijg ik dan die vouchers?
Band Of Brothers 6 disc voor 49,99 bij Diskolandquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:31 schreef SHARKYKING het volgende:
band of brothers 5 disc 36,99 mediamarkt utrecht (hij is er weer)
Heb jij zo'n SUPERBIT review voor mij dan? Wat maakt een superbit zo veel beter? (ik heb maar een std JVC dvd speler en een 100hz breedbeeld tv - is daar nog wat winst uit te halen dan?)quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:53 schreef Hare het volgende:
Gewoon kijken wat je belangrijk vind.
Kijk je extra's zou ik toch voor die andere versie gaan. Vind je extra's niet belangrijk zou ik de superbit houden.
Gewoon ook ff reviews lezen of de superbit veel beter dan de gewone release is
Ik heb ze vergeleken en de superbit-versie is niet zo heel erg veel beter. Sterker nog, de ondertitels storen meer in de superbit-versie dan in de gewone (groter en witter). Daarnaast is Gladiator een van de weinige films waar ik het regisseurscommentaar en de extra's met plezier heb gehoord en gezien.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:48 schreef ijsklontjes het volgende:
Ik heb Gladiator (2DVD) bij Bol besteld...kreeg ik de Superbit versie. Dus geen extra's! Ik twijfel of ik hem nu zal terugsturen. Die superbitversie lijkt mij ook wel wat...betere kwaliteit zeggen ze. Wat zal ik doen?
surf naar www.gwk.nl... rechts staat een currency-converter.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:41 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik zie dat ONCE UPON A TIME IN WEST bij CD-wow.com 7.99 (pound?) kost.
Kan iemand mij vertellen hoe duur dit (incl verzending en douanekosten en btw) mij gaat kosten?
(internetshopper leek)
prijzen bij MM varieren, wat de 1e dag heel goedkoop is kan morgen weer heel duur zijn. Let dus goed op over data's van actieperioden.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:11 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Heeft iemand hier nog de PDF van MM Utrecht waarin staat dat Once upon a time in west SE 2-dvd voor ¤ 9.99 wordt aangeboden? (een vriend van me wil dit niet geloven)
Wanneer je via deze link naar cd-wow gaat kost hij nog maar 6,49 pondquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:41 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik zie dat ONCE UPON A TIME IN WEST bij CD-wow.com 7.99 (pound?) kost.
Kan iemand mij vertellen hoe duur dit (incl verzending en douanekosten en btw) mij gaat kosten?
(internetshopper leek)
Wow dat is helemaal goedkoop. Ik heb nog 1 euro korting voucher. Mag ik dat hier nog aan koppelen? (kan ik ook nog deelnemen aan zo'n EK POULE INZENDING (waar jullie het eerder over hadden) en dan 2 euro nog extra afdingen? of ben ik nu te gierigquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:46 schreef Gorro het volgende:
[..]
Wanneer je via deze link naar cd-wow gaat kost hij nog maar 6,49 pond
http://www.cd-wow.com/index_region2_2.php?affid=12600&pp_nr=1
Wanneer je alleen Once Upon a Time in the West besteld heb je geen last van douanekosten en de bezorging is gratis, dus dat kost je dan 6,49 pond (is ongeveer 10 euro).
nee..je voucher is in euro...je kan bij cd-wow.com alleen vouchers gebruiken in ponden maar de kans bestaat dat ze dan je order cancellen..officieel mag je namelijk maar 1 soort korting gebruiken. Dus niet link en voucher..Je voucher in euro kan je gebruiken bij cd-wow.net (hier is een andere kortingslink van..is vaak minder goedkoop dan .com...zelfde verhaal verder)quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:54 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Wow dat is helemaal goedkoop. Ik heb nog 1 euro korting voucher. Mag ik dat hier nog aan koppelen? (kan ik ook nog deelnemen aan zo'n EK POULE INZENDING (waar jullie het eerder over hadden) en dan 2 euro nog extra afdingen? of ben ik nu te gierig)
Je kan per bestelling een keer een voucher bestellen en ik heb nog nooit meegemaakt dat ze een order cancellen wanneer je en een link gebruikt en een voucher.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:54 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Wow dat is helemaal goedkoop. Ik heb nog 1 euro korting voucher. Mag ik dat hier nog aan koppelen? (kan ik ook nog deelnemen aan zo'n EK POULE INZENDING (waar jullie het eerder over hadden) en dan 2 euro nog extra afdingen? of ben ik nu te gierig)
één woord: imdbquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:56 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zie de collectors edition van Clerks staan, deze is Widescreen. Weet iemand of ze gewoon dan van het 4:3 "stroken" heeft afgeknipt of was de film origineel al in WS opgenomen?
komt de laatste tijd toch vrij regelmatig voor en als ze een keer een order om die reden gecanceld hebben, kan je dubbele korting in de toekomst ook vergeten. Lijkt erop alsof je dan op een lijst staat.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:42 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je kan per bestelling een keer een voucher bestellen en ik heb nog nooit meegemaakt dat ze een order cancellen wanneer je en een link gebruikt en een voucher.
Ik zit even op dvd.nl te kijken maar ik kan niets vinden verder lijkt mij het niet zo'n ramp. Je kan altijd een nieuwe account of enkel het adres aangeven.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:54 schreef mooiegek het volgende:
[..]
komt de laatste tijd toch vrij regelmatig voor en als ze een keer een order om die reden gecanceld hebben, kan je dubbele korting in de toekomst ook vergeten. Lijkt erop alsof je dan op een lijst staat.
Ken persoonlijk namelijk iemand die niet meer met dubbele korting kan bestellen en als je de 2 dvd forums er op na leest, zijn er nog veel meer. Je moet dus gewoon geluk hebben. Ik kom er zelf gelukkig ook nog steeds mee weg.
en dat is breedbeeld he, net als 2:35:1?quote:
1 staat tot 33 staat tot 1?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 07:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en dat is breedbeeld he, net als 2:35:1?
1:33:1 is 4:3 toch?
Jep, heb je helemaal goed. Alleen het één is net iets breder dan de ander. Bij 2.35:1 heb je bijvoorbeeld dus nog meer zwarte balken dan bij 1.85:1, en die heeft weer meer dan 16:9quote:Op zaterdag 19 juni 2004 07:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en dat is breedbeeld he, net als 2:35:1?
1:33:1 is 4:3 toch?
thnx voor de tipquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:01 schreef Retarded het volgende:
FRS heeft 10 nieuwe internettoppers!! (alleen via internet te bestellen voor die prijs)
Ayrton Senna 22,99
Master & Commander 2-disc 17,99
Pulp Fiction 2-disc 14,99
Fighting Temptation 14,99
Spiderman 3-disc 17,99
The Stand 9,99
LOTR:TTT extended 29,99
Octopus Prequel 17,99
Brother Bear (uk) 19,99
Laurel & Hardy Features box 69,99
als je een Free-ID hebt gaat er nog eens 10% vanaf
quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:01 schreef Retarded het volgende:
FRS heeft 10 nieuwe internettoppers!! (alleen via internet te bestellen voor die prijs)
verkoopt zeker minder goed dan verwacht...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag in een FRS winkel en zag minstens drie van die dvd's ook voor die prijs staan! Oa Pulp Fiction 2 disc edition voor 14,99
PF 2-disc is toch echt 19,99... dus je zult het wel verkeerd gezien hebben, of het is een franchise-filiaal... of een speciale lokale aanbieding (nieuw filiaal?)quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag in een FRS winkel en zag minstens drie van die dvd's ook voor die prijs staan! Oa Pulp Fiction 2 disc edition voor 14,99
Nee, niet verkeerd gezien... en ook geen nieuw filiaal.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:16 schreef Retarded het volgende:
[..]
PF 2-disc is toch echt 19,99... dus je zult het wel verkeerd gezien hebben, of het is een franchise-filiaal... of een speciale lokale aanbieding (nieuw filiaal?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |