Dat is dus 30 euro duurder dan de link naar DVDSoon2 die ik daarboven gafquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
van leest 99,95 http://www.vanleest.nl/pa(...)7
Je moet er wel even bij zeggen dat je met de langzaamste verzendmethode nog 2.5 euro kwijtbent aan verzendkosten.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:13 schreef Hare het volgende:
bij dvdpacific, de 10th anniversal edition, regio 1, 2 discs, iets meer dan 7 eurotjes!!!
Wel ff inschrijven om een members te worden:
Reservoir Dogs, 2 discs, 7,37 euro!!
Short Circuit is ook niet duur, ok het is een kale uitgave,maar beter dan die versie die in nederland op de markt is gebrachtquote:Op woensdag 28 april 2004 11:13 schreef Hare het volgende:
bij dvdpacific, de 10th anniversal edition, regio 1, 2 discs, iets meer dan 7 eurotjes!!!
Wel ff inschrijven om een members te worden:
Reservoir Dogs, 2 discs, 7,37 euro!!
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 28 april 2004 11:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Short Circuit is ook niet duur, ok het is een kale uitgave,maar beter dan die versie die in nederland op de markt is gebracht
En dan kost de dvd je dus 10 euro.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Je moet er wel even bij zeggen dat je met de langzaamste verzendmethode nog 2.5 euro kwijtbent aan verzendkosten.
Wees blij dat je iets krijgt jeez. Ze zijn door die fout echt niet verplicht je uberhaupt iets te geven.quote:Op woensdag 28 april 2004 12:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb als compensatie van BOL een coupon gekregen waardoor ik de komende bestelling geen verzendkosten hoef te betalen. Goh, wat aardig !
Ik ben helemaal niet blij. Die 2 euro mogen ze ook wel houden. Zoals ik het zie hebben ze die dvd's gewoon te leveren aangezien mensen die er 1 besteld hebben de dvd wel hebben ontvangen. Het is belachelijk dat mijn bestelling niet door ging omdat ik er toevallig 10 heb besteld. Schandalig, maar niets aan te doen helaas.quote:Op woensdag 28 april 2004 13:01 schreef Shogo het volgende:
[..]
Wees blij dat je iets krijgt jeez. Ze zijn door die fout echt niet verplicht je uberhaupt iets te geven.
hebzucht wordt niet beloond scanmanquote:Op woensdag 28 april 2004 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet blij. Die 2 euro mogen ze ook wel houden. Zoals ik het zie hebben ze die dvd's gewoon te leveren aangezien mensen die er 1 besteld hebben de dvd wel hebben ontvangen. Het is belachelijk dat mijn bestelling niet door ging omdat ik er toevallig 10 heb besteld. Schandalig, maar niets aan te doen helaas.
Komt nog bij dat de dvd's bij BOL verder toch te duur zijn vergeleken met andere winkels, dus ik zal daar verder niets bestellen.
Waarschijnlijk waren ze gewoon door de voorraad heenquote:Op woensdag 28 april 2004 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet blij. Die 2 euro mogen ze ook wel houden. Zoals ik het zie hebben ze die dvd's gewoon te leveren aangezien mensen die er 1 besteld hebben de dvd wel hebben ontvangen. Het is belachelijk dat mijn bestelling niet door ging omdat ik er toevallig 10 heb besteld. Schandalig, maar niets aan te doen helaas.
Komt nog bij dat de dvd's bij BOL verder toch te duur zijn vergeleken met andere winkels, dus ik zal daar verder niets bestellen.
Hoezo hebzucht? Ik zie ergens een koopje staan en dan koop ik er een aantal. Logisch toch? OF het een foutje was weet ik nog steeds niet. Niemand schijnt een mailtje te hebben gehad met daarin de melding dat het om een fout ging. Misschien is het gewoon een stunt van BOL. Het is dan handiger om de volgende keer er gewoon de melding bij te zetten dat je er maximaal 1 per persoon mag bestellen.quote:Op woensdag 28 april 2004 13:09 schreef danos het volgende:
[..]
hebzucht wordt niet beloond scanman
en met wildcard is het nog 20 euro verschilquote:Op woensdag 28 april 2004 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is dus 30 euro duurder dan de link naar DVDSoon2 die ik daarboven gaf.
Maar ik zie nu dat die 4dvd versies bij cdwow niet veel duurder zijn dan die 6dvd box, dus da's ook nog 't overwegen waard als je die LoTR-serie nog niet hebt.
ik had er van allebei ook maar 1 besteld en heb ze ook niet gekregen hoorquote:Op woensdag 28 april 2004 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies, ze waren op de een bepaald moment door de voorraad heen.quote:Op woensdag 28 april 2004 13:27 schreef mooiegek het volgende:
[..]
ik had er van allebei ook maar 1 besteld en heb ze ook niet gekregen hoor![]()
Als een andere winkel door een voorraad heen is bestellen ze de dvd gewoon weer en moet je alleen iets langer wachten op je bestelling.quote:Op woensdag 28 april 2004 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Precies, ze waren op de een bepaald moment door de voorraad heen.
Dat hoeft niet altijd het geval te zijn. NIet iedere dvd wordt onbeperkt geproduceerdquote:Op woensdag 28 april 2004 13:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als een andere winkel door een voorraad heen is bestellen ze de dvd gewoon weer en moet je alleen iets langer wachten op je bestelling.
Heb ik nog niet meegemaakt... en is in dit geval ook niet zo denk ik. Caligula is gewoonn og na te bestellen! Maar ik heb me er al bij neergelegd de dvd's niet te krijgen. Eigenlijk al voordat ik besteldequote:Op woensdag 28 april 2004 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat hoeft niet altijd het geval te zijn. NIet iedere dvd wordt onbeperkt geproduceerd.
Is al weer een jaartje oud hoor.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:46 schreef Hare het volgende:
[..]
En dan kost de dvd je dus 10 euro.
Das toch echt niks voor een net uitgekomen dubbel dvd
Wanneer dit weer zo is, snel een meldinkje hieroquote:Op woensdag 28 april 2004 12:04 schreef matthijst het volgende:
IS dat bij Bol standaard dat er eens in de zoveel tijd 0,01 DVD's op staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |