Mis ik iets?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:13 schreef Kipman het volgende:
Iced Earth dan weer niet, maar die ga ik 23 december in Hardenberg weer zien.
Het staat in de nieuwe Aardschok.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:15 schreef Djaser het volgende:
[..]
Mis ik iets?
Staat er ook al iets over het concert in Biebob?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:03 schreef Kipman het volgende:
[..]
Het staat in de nieuwe Aardschok.
Hof ter Lo.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 08:24 schreef Djaser het volgende:
[..]
Staat er ook al iets over het concert in Biebob?
quote:Op maandag 31 mei 2004 14:54 schreef ThE_ED het volgende:
Lijst so far;
metalbazzz
LtMSchaffer
Djaser
Anthraxx
Witchfynder
ThE_ED
Seborik
yvonne
Perfect_Survivor + 14
Grootmeester Flits
Aventura (en Cinnamongirl)
surrealm
vamperotica
draculettetje
Pea + aanhang
namek31
(Jernau.Morat.)Gurgeh
Flaw
Man_in_the_mirror
Michaeltjuh
OV Jaarkaart in Nederland. 2x Enkeltje voor in Belgie? Dan ben je al een stuk goedkoper uit dan vorig jaar (26,- tegenover ruim genomen 15 Euro).quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:19 schreef ThE_ED het volgende:
Over reizen gesproken; hier is Anthraxx' treinreistopic van vorig jaar; Internationale treinreis alleen zal het nu voor 1 dag meer zijn dus vast geen weekendretour.
Dat is *jou* probleemquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:22 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb geen OV annie
Vorig jaar waren ze gratis. Vanaf het station naar het festival terrein. Heel regelmatig.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:46 schreef Djaser het volgende:
Weet iemand hoe het met die bussen in Mol zit?
Ohja? Ohja?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is *jou* probleem
Wie wil je daarvoor meebrengen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ohja? Ohja?
Als ik jou was zal ik mijn tent maar heel goed in de gaten houden 's nachts, straks pist er een halfdronken medefokker tegenaan.
nou, eh een van deze:quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wie wil je daarvoor meebrengen?
Ik voel me nou niet echt aangesprokenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
nou, eh een van deze:
metalbazzz
LtMSchaffer
Djaser
Seborik
yvonne
Perfect_Survivor + 14
Grootmeester Flits
Aventura (en Cinnamongirl)
surrealm
vamperotica
draculettetje
Pea + aanhang
namek31
(Jernau.Morat.)Gurgeh
Flaw
Man_in_the_mirror
Michaeltjuh
Of ikzelf natuurlijk.
Jij wilt liever in mijn tent? inkoppertje, flauwquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik voel me nou niet echt aangesproken
Ik keek scheel, ik dacht dat je het over het onderpissen van tenten hadquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij wilt liever in mijn tent? inkoppertje, flauw
Als het om tenten gaat liggen we natuurlijk allemaal liever bij Edquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik keek scheel, ik dacht dat je het over het onderpissen van tenten had![]()
Als het gaat regenen slaap ik liever in een auto dan mijn tent.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:42 schreef Aventura het volgende:
Ik had vorig jaar niet eens een tent mee, sliep gewoon in de auto. Mijn rug doet nog zeer
Hm, sucks. We hadden toen erg goede plaatsen bij de ingang.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:46 schreef Aventura het volgende:
Klopt, ik weet nog van 2 jaar terug, het terrein was toen 1 grote baggerzooi. Onze auto moest toen worden weggsleept
Precies!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:11 schreef Aventura het volgende:
Owja Motorhead uiteraard ook nog. En Action in DC, altijd goed om de stemming erin te rammen![]()
I'm touched, maar Els gaat toch niet mee dus er valt niks te horenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:35 schreef Djaser het volgende:
[..]
Als het om tenten gaat liggen we natuurlijk allemaal liever bij Ed
Gewoon even praxis foldertjes in de gaten houden, ik heb al meerdere keren tenten van 20 ¤ gezien.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:20 schreef metallicattim het volgende:
Vandaag nog 3 stuks gekocht, ik ga nu dus ook definitief!
nu komt de zooi om een tent ergens vandaan te halen...
Jah ik moet zon tent in de categorie "wegwerp-tent" hebben, want de volgende keer dat ik een tent nodig heb, zal wel graspop/dynamo 2005 zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:55 schreef Djaser het volgende:
[..]
Gewoon even praxis foldertjes in de gaten houden, ik heb al meerdere keren tenten van 20 ¤ gezien.
priest, anthrax, queensryche, life of agony op 1 bill is al een natte droom..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:30 schreef Seborik het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen?
Ohja ik zit al met die zinnen te kuttenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:03 schreef AirRaidSiren het volgende:
djaser, moet daar niet nog "de beste" tussen ?
Vergeet niet dat er dankzij de punktent ook veel jongeren worden getrokken. Het aanbod punk is sowieso al bijna te verwaarlozen dus de meeste jongeren kennen die groepen ook wel...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:56 schreef Seborik het volgende:
Ik denk dat de line-up wellicht wat minder aantrekkelijk is voor de jongeren.
Vorig jaar waren er echt vette publiekstrekkers voor de wat jongere metalheads zoals Iron Maiden, Within Temptation, Lacuna Coil, etc.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind deze line-up geweldig.
Judas Priest kent het jonge publiek vooral van naam, maar ik denk niet dat ze veel jong publiek aantrekken. Toen ik ze een paar jaar terug zag waren het voornamelijk twintigers en ouder, en nu Halford terug is trekken ze nog meer verstokte fans aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:32 schreef Maidenfan het volgende:
Slipknot, Soulfly, Ill Nino, Cradle, Priest en Children of Bodom zijn ook wel redelijk bekend onder het jonge publiek.
Maar betalen ze daar 100 euro voor?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:32 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er dankzij de punktent ook veel jongeren worden getrokken. Het aanbod punk is sowieso al bijna te verwaarlozen dus de meeste jongeren kennen die groepen ook wel...
Slipknot, Soulfly, Ill Nino, Cradle, Priest en Children of Bodom zijn ook wel redelijk bekend onder het jonge publiek.
Goeie vraagquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:39 schreef Seborik het volgende:
[..]
Maar betalen ze daar 100 euro voor?
ja hoor als ze alleen het ouwe werk spelenquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:07 schreef Maidenfan het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die dying fetus weten te apprecieren?
plus ikquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:21 schreef AirRaidSiren het volgende:
bij priest zal het veld volstaan met oude rockers
oeh die moet ik eff checken!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Oh ja.. excellent festivaltentje bij de Gamma voor ¤ 15,-.
Jammer, maar ik snap het welquote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:43 schreef vamperotica het volgende:
Ik denk dat Draculettetje en ik helaas niet gaan dit jaar....
Nu ik dat nog eens zit te bekijken, rijden ze op maandag ook terug? Want anders zit ik met een probleem?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze gratis. Vanaf het station naar het festival terrein. Heel regelmatig.
Vorig jaar ook. Ik zou je er geen zorgen om makenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:13 schreef Seborik het volgende:
Volgens mij wel hoor. Dat ze op de dag dat je van de camping weg moet terugrijden. Dat was twee jaar geleden in ieder geval wel zo en volgens mij vorig jaar ook, alleen was ik toen niet met het openbaar vervoer.
Sowieso ben je dan niet de enige met een probleem, maar nog honderden andere metalheads.
Ja, maar wel heel vroeg.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:36 schreef dunc het volgende:
Niet dood laten gaan dit! ... nog n kort weekje, dan mogen we weer.
Nog meer mensen die gezellig met de trein gaan?
Absoluut.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:36 schreef dunc het volgende:
Niet dood laten gaan dit! ... nog n kort weekje, dan mogen we weer.
Nog meer mensen die gezellig met de trein gaan?
Vanwege het feit dat ik vorig jaar om 12:00 's middags al in een gigantische rij terecht kwam. We gaan dit jaar vroeg omdat we gewoon zo vroeg mogelijk (rond 10:00) de camping op willenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:41 schreef Djaser het volgende:
[..]
Absoluut.
Hoezo ga je vroeg Anthraxx?
Ai daar was ik al bang voor, dan ga ik ook maar eens proberen wat vroeger aan te komen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat ik vorig jaar om 12:00 's middags al in een gigantische rij terecht kwam. We gaan dit jaar vroeg omdat we gewoon zo vroeg mogelijk (rond 10:00) de camping op willen
Mja, vorig jaar was het rond 12:00 (dacht ik) al bizar druk bij de ingang. Jaar daarvoor hetzelfde probleem rond 2:00quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:45 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ai daar was ik al bang voor, dan ga ik ook maar eens proberen wat vroeger aan te komen.
Ja dat weet ik maar als ik toch op vrijdag ga kan ik net zo goed proberen ze wel te zien als het kan. Maar een ramp is het niet als ik ze mis.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:33 schreef Tokus het volgende:
Epica kan je de rest van het jaar nog op genoeg plekken zien hoor. Daar zou ik niet speciaal voor zorgen dat ik op tijd op Graspop ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V&D ?quote:Op zondag 20 juni 2004 02:09 schreef metallicattim het volgende:
ik moet alleen nog ergens een tent vandaan halenheb er in 4 winkels waar ik vandaag ben geweest nog geen gevonden...
Je woont in Rotterdam, man. Je hebt nog genoeg V&D's om uit te kiezen.quote:Op maandag 21 juni 2004 09:48 schreef ThE_ED het volgende:
Owja, die hier in onze wijk is ook al sinds februari dicht, maar vorig jaar ben ik er wel geslaagd hoor.
Mja, neequote:Op maandag 21 juni 2004 11:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Is er eigenlijk al iets afgesproken hoe iemand andere Fokkertjes kan vinden?
Neuh, da's niet echt nodig. Sowieso ga ik met een ander groepje mensen mee, wat ook weer 3 tenten zijn. Maar het lijkt me wel leuk/handig als we een manier hebben om elkaar te vinden. Nou ja.. telefoon kan natuurlijk altijd, mits er mensen zijn die er één meenemen en aanzetten.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mja, nee
Moeten we een plek voor je bezet houden? Witchy en ik gaan nogal vroeg dus dat moet makkelijk kunnen. Niet echt een 'kamp' gewoon wat tenten bij elkaar
Pak de tenten met die mooie Hells' Angels vlaggen maar. Dan weet ik waar ik moet kijken voor een leuk schouwspelquote:Op maandag 21 juni 2004 12:02 schreef Diverse_Reality het volgende:
Lijkt me ook leuk! Als ik ook kom en ik moet pissen weet ik tegen welke tenten het kan..
plek bezet houden is niet zo makkelijk. dat wilden we vorig jaar ook maar toen begon de security gelijk te zeurenquote:Op maandag 21 juni 2004 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mja, nee
Moeten we een plek voor je bezet houden? Witchy en ik gaan nogal vroeg dus dat moet makkelijk kunnen. Niet echt een 'kamp' gewoon wat tenten bij elkaar
Hmz, vorig jaar ging dat best goed bij ons.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:22 schreef Tokus het volgende:
[..]
plek bezet houden is niet zo makkelijk. dat wilden we vorig jaar ook maar toen begon de security gelijk te zeuren
Vorig jaar heb je ons ook gevonden, dus dat zal nu ook weer geen probleem zijn.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Neuh, da's niet echt nodig. Sowieso ga ik met een ander groepje mensen mee, wat ook weer 3 tenten zijn. Maar het lijkt me wel leuk/handig als we een manier hebben om elkaar te vinden. Nou ja.. telefoon kan natuurlijk altijd, mits er mensen zijn die er één meenemen en aanzetten.
Ja, na een telefoontje inderdaadquote:Op maandag 21 juni 2004 12:40 schreef Seborik het volgende:
[..]
Vorig jaar heb je ons ook gevonden, dus dat zal nu ook weer geen probleem zijn.
En telefoon is altijd mee.
Minder drinken Sebboquote:Op maandag 21 juni 2004 13:56 schreef Seborik het volgende:
Ik kan me niets herinneren van een telefoontje.
Ha ja, dat was toen met die halve liter bier, omdat je geen cola wilde kopen en toen ging die kerel voor me knielen.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Minder drinken Sebbo.
Eens kijken of dat dit jaar weer luktquote:Op maandag 21 juni 2004 14:25 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ha ja, dat was toen met die halve liter bier, omdat je geen cola wilde kopen en toen ging die kerel voor me knielen.
Ik ga ook donderdagavond, ze zeggen wel dat dat niet kan, maar vorig jaar ook gedaan, met een hele zooi mensen voor de ingang gestaan, was erg gezellig. Alleen slecht voor je biervoorraadquote:Op zondag 20 juni 2004 02:09 schreef metallicattim het volgende:
Wij vertrekken Donderdag avond al, net als vorig jaar, dan sta je tenminste niet urenlang in de rij bij de ingang!
ik moet alleen nog ergens een tent vandaan halenheb er in 4 winkels waar ik vandaag ben geweest nog geen gevonden...
Als er een algemene meet komt wil ik wel komen.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Is er eigenlijk al iets afgesproken hoe iemand andere Fokkertjes kan vinden?
Ga maar uit van Maes.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:41 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Weet iemand wat voor bier ze hebben? Ik hoop dit jaar niet weer van die smerige maespils want die vond ik maar slecht te consumeren vorig jaar. Gelukkig hadden ze ook nog halve liters Fosters![]()
Ik ben toch zo goed als blut dus dat wordt vooraal veel Schulzenbrau bij de tent zuipen. En als je die tift gewend bent smaakt Maes heerlijk. Dus ik denk dat het toch nog goed komtquote:Op maandag 21 juni 2004 15:43 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ga maar uit van Maes.
En halve liters Foster's. Da's beter te drinken dan Maes.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:43 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ga maar uit van Maes.
En duurderquote:Op maandag 21 juni 2004 17:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En halve liters Foster's. Da's beter te drinken dan Maes.
Volgens mij maakte dat geen reet uit de afgelopen jaren.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:06 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
En duurder
Dat klopt. Alleen nu heb ik een beperkter budget (lees: arme pauper) dus moet ik op de kleintjes gaan letten.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Volgens mij maakte dat geen reet uit de afgelopen jaren.
Ach mens, ik ben je nog ieder jaar tegengekomenquote:Op maandag 21 juni 2004 12:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Neuh, da's niet echt nodig. Sowieso ga ik met een ander groepje mensen mee, wat ook weer 3 tenten zijn. Maar het lijkt me wel leuk/handig als we een manier hebben om elkaar te vinden. Nou ja.. telefoon kan natuurlijk altijd, mits er mensen zijn die er één meenemen en aanzetten.
24 blikken per persoon toch?quote:Op maandag 21 juni 2004 17:21 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen nu heb ik een beperkter budget (lees: arme pauper) dus moet ik op de kleintjes gaan letten.
Hoeveel blikken en frisflessen mogen we mee nemen?
Correctquote:Op maandag 21 juni 2004 17:25 schreef Seborik het volgende:
[..]
24 blikken per persoon toch?
En hoeveel qua PET-flessen?quote:Op maandag 21 juni 2004 17:25 schreef Seborik het volgende:
[..]
24 blikken per persoon toch?
Onder het motto van: lekker boeiend.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:32 schreef ThE_ED het volgende:
Gezien het floorplan is de opzet wel iets anders als vorig jaar heh? De stage Area is nu apart van de camping en ook de biertent is weer apart, vorig jaar lag alles naast elkaar.
Volgens mij had ik ergens op het graspopforum gelezen dat het max. 8 liter was.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En hoeveel qua PET-flessen?
Nee maakt idd ook niks uit, viel me alleen op.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Onder het motto van: lekker boeiend.
Of je nu een stuk moet lopen of niet, gewoon goeie schoenen aandoen en het lukt wel. Ik hoop dat ze met deze verbetering ook een verbeterde 'entree' hebben.
tuurlijk boeiend! nu moet ik verder lopen om me wijn te halen uit de tent als we er weer doorheen zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Onder het motto van: lekker boeiend.
Of je nu een stuk moet lopen of niet, gewoon goeie schoenen aandoen en het lukt wel. Ik hoop dat ze met deze verbetering ook een verbeterde 'entree' hebben.
Ik ben de afgelopen 2 jaar niet eens gefouilleerd..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:41 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
tuurlijk boeiend! nu moet ik verder lopen om me wijn te halen uit de tent als we er weer doorheen zijn
staat niks op de site wat je wel en niet mee mag nemen naar het festivalterrein, weet dus niet of ik me pakken wijn moet smokkelen of niet
7:24 (vanaf Rotterdam) en dan ben je om 10:00 op station Mol.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:30 schreef dunc het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 2 jaar niet eens gefouilleerd..
En ik was gewoon maar 19 euro kwijt voor me treinkaartjeOV kaart
Maar wel vrijdag om half 6 de trein nemen denkik, 11 uur daar.
Het andere grondplan viel me ook al op, maar ach, als ik me tentje maar kwijt kan![]()
Ik gok smokkelen, maar dat ga je niet lukken. Ze hielden vorig jaar ook steeds tassencontrole bij de ingang vanaf de campin.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:41 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
tuurlijk boeiend! nu moet ik verder lopen om me wijn te halen uit de tent als we er weer doorheen zijn
staat niks op de site wat je wel en niet mee mag nemen naar het festivalterrein, weet dus niet of ik me pakken wijn moet smokkelen of niet
wijn mag je mee nemen in pakken naar het campingterrein en die controle stelt niet zoveel voor, is me nog altijd gelukt om pakken naar binnen te krijgenquote:Op woensdag 23 juni 2004 08:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik gok smokkelen, maar dat ga je niet lukken. Ze hielden vorig jaar ook steeds tassencontrole bij de ingang vanaf de campin.
Als student zijnde: 19 Euro (retour)quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:25 schreef GertJ het volgende:
Weet een van jullie wat een treinkaartje kost vanaf Rotterdam?
Ik kan hier namelijk niks over vinden op de site van de NS
Vertel eens wat nieuws.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:16 schreef yvonne het volgende:
Het is kutweer dit weekend
En weet je toevallig ook wat het kost als je geen OV hebt?quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als student zijnde: 19 Euro (retour)
Mits je een OV hebt dat geldig is tot Roosendaal.
Veel duurder.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:38 schreef GertJ het volgende:
[..]
En weet je toevallig ook wat het kost als je geen OV hebt?
Twee nachten? vrijdag op zaterdag is er maar 1?quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:49 schreef Aventura het volgende:
Nog 2 daagjes..ik ga trouwens pas zaterdagmorgen heen. Geen zin om 2 nachten met een tentje in de regen te staan
Het is vrijdag, zaterdag en zondag hoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:33 schreef dunc het volgende:
[..]
Twee nachten? vrijdag op zaterdag is er maar 1?
Het zou zaterdag en zondag toch weer beter weer worden?quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:16 schreef yvonne het volgende:
Het is kutweer dit weekend
Heej, ik ook.quote:Ik ga ook donderdagavond, ze zeggen wel dat dat niet kan, maar vorig jaar ook gedaan, met een hele zooi mensen voor de ingang gestaan, was erg gezellig.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:12 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Hé volgens BRT word het dus wel mooi weer hoor! Je moet echt op de belg kijken dat scheelt 4 graden en een plas water!!!!
Oh btw weet iemand hoeveel kaarten er nu verkocht zijn??
dat suxxx best wel, mjah wij vertrekken nu waarschijnlijk rond een uur of 6 smorgens vrijdagquote:OPENINGSUREN
Onze camping is OPEN van vrijdag 25 juni 09.00u tot maandag 28 juni 12.00u.
Op maandagmiddag 28 juni moet de camping onherroepelijk ontruimd zijn.
We aanvaarden geen enkel excuus, sorry!
Het heeft GEEN zin om reeds op donderdag 24 juni naar het metalmekka DESSEL af te zakken. De camping blijft gesloten
WIldkameren is verboden en wordt beboet.
De campings zijn dag en nacht geopend !.
Anders hebben we pech en de zo gewilde modderquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het WORDT gewoon mooi weer verdomme!
Ik denk zomaar dat 95% van de graspoppers voetbal echt geen schurft kan schelen , zeker niet als er een band speelt.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:51 schreef AirRaidSiren het volgende:
de hamvraag: hoe kunnen we NED-SWE volgen zaterdag? zou er iemand een tv bij zich hebben?
Tja, wedstrijd is van 20.45 - 22.30, Slipknot speelt van 21.10 - 22.15. Goeie timing dus, kutband tijdens wedstrijdquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:31 schreef Tokus het volgende:
bah, ik hoop het niet zeg. Ik kom voor het festival, niet voor voetbal te kijken. Dat kan je thuis ook.
beetje kort door de bocht, net alsof je thuis gaat blijven als je je graspopkaart al maanden in huis hebtquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:31 schreef Tokus het volgende:
bah, ik hoop het niet zeg. Ik kom voor het festival, niet voor voetbal te kijken. Dat kan je thuis ook.
SMS'jes met het thuisfront.quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:17 schreef Aventura het volgende:
Ja, en er zijn ook een hoop Duitsers aanwezig
Hoe dan ook, ik ben ervan overtuigd dat we toch wel op de een of andere manier op de hoogte kunnen blijven van de uitslagen.
Who fucking caresquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:51 schreef AirRaidSiren het volgende:
de hamvraag: hoe kunnen we NED-SWE volgen zaterdag? zou er iemand een tv bij zich hebben?
*telefoon thuislaat*quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:19 schreef Seborik het volgende:
[..]
SMS'jes met het thuisfront.
YVONNE WE MOETEN WEL SMSEN WANNEER WE ELKAAR KWIJT ZIJN OP DE PLEE HOOR!!!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
*telefoon thuislaat*
quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:30 schreef Seborik het volgende:
[..]
YVONNE WE MOETEN WEL SMSEN WANNEER WE ELKAAR KWIJT ZIJN OP DE PLEE HOOR!!!!
Van In Extremo alleen maarquote:Op donderdag 24 juni 2004 02:07 schreef Tokus het volgende:
o ja yvonne, je moet je camera meenemen van sebbo want hij wil fotos maken als hij weer vooraan bij het podium is
Ze doen handstands en dan vallen die rokjes naar beneden en dan zitten er Duitse Hema-shorts onder. Mijne zijn mooier.quote:Op donderdag 24 juni 2004 02:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van In Extremo alleen maar
" Wij zijn gebaat bij een winnende buurman. Dit in tegenstelling tot de Duitsers." - een Vlaming op de radio.quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:10 schreef Seborik het volgende:
Ik zou niet op een scherm rekenen (en ik hoop er ook niet op), aangezien het een Belgisch festival is en de Belgen zelf niet meespelen.
Woordje vergetenquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, wedstrijd is van 20.45 - 22.30, Slipknot speelt van 21.10 - 22.15. Goeie timing dus, kutband tijdens kut wedstrijd
In Extremoquote:Op donderdag 24 juni 2004 02:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van In Extremo alleen maar
Ja.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:37 schreef Aventura het volgende:
He maar het lijkt me wel leuk om even te meeten, of zeg ik nu iets heel geks
Hier in R'dam waait het nog stevig, en is het zwaarbewolkt. Het is wel droog. ( *afklopt* )quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:55 schreef Seborik het volgende:
Wat betreft het weer is het hier in het zuiden des lands helemaal opgeklaard. Alleen nog wat rukwinden af en toe.
Ik hoop in ieder geval dat de hoeveelheid voetbalgemier significant gezien niet van 0 afwijkt.quote:Daarnaast, WF, is de Pasar Malam die waarschijnlijk in Nederland is, van een andere orde dan een Vlaams muziekfestival.
neem je de meetlat mee?quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:37 schreef Aventura het volgende:
He maar het lijkt me wel leuk om even te meeten, of zeg ik nu iets heel geks
Je moet daar je tent ook niet opzetten, maar gezellig met z'n alleen voor poort gaan zitten.quote:uhmm, een vriendin van me zei dat op de graspop site stond dat je niet een dag van te voren je tent al mocht opzetten ( voor de ingang zoals vorig jaar ) anders kreeg je een boete... en eff opgezocht zon boete bedraagd 95 euro
WC-papierquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:57 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik ga zo een keer supplies inkopen. Wat nemen jullie allemaal mee?
Crap, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Alhoewel ik denk ik voordat ik wegga wat norrit slik zodat ik komend weekend verstopt zit.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
WC-papier.
Ja gezellig dan heeft half graspop het over die geweeeldige voetbalwedstrijd. Ik ga natuurlijk ook om dat te ontlopen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:51 schreef AirRaidSiren het volgende:
Ach het hoeft ook niet per se hoor, lijkt me nl. best ingewikkeld om af te spreken, en de meeste hebben er toch weinig zin in merk ik. Misschien herkennen mensen elkaar wel gewoonquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:34 schreef Seborik het volgende:
Waar wil je afspreken, Aventura? Of wil je nummers uitwisselen ofzo?
Volgens mij herken ik jullie welquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:56 schreef Aventura het volgende:
Ik ben die babe waarnaast nog een tweede identieke babe looptKan niet missen dus
2 babes herkennen moet lukkenquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:56 schreef Aventura het volgende:
Ik ben die babe waarnaast nog een tweede identieke babe looptKan niet missen dus
In de straat naar het festivalterrein verkopen de meeste bewoners eten en drinken e.d.quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:35 schreef Maidenfan het volgende:
Is graspop eigenlijk ver van de dichtstbijzijnde winkels (in dessel ofzo)? Zouden toch nog een paar dingen moeten inslaan.
Waarschijnlijk de busdienst ofzo gebruiken...
Met zo'n bandje kan je toch eerst je tent gaan opzetten en dan terug volledig buiten en binnen hé?
En herinner me eraan dat ik VOOR we het terrein afgaan ga piesenquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:40 schreef Seborik het volgende:
Van gewone winkels is het wel een eindje ja.
Er is een Delhaiz in het dorpje waar je doorheen rijd nabij het terrein. Neem wel cash mee want ik kan daar bij die bank niet pinnen, misschien jij ook niet.quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:35 schreef Maidenfan het volgende:
Is graspop eigenlijk ver van de dichtstbijzijnde winkels (in dessel ofzo)? Zouden toch nog een paar dingen moeten inslaan.
Waarschijnlijk de busdienst ofzo gebruiken...
Met zo'n bandje kan je toch eerst je tent gaan opzetten en dan terug volledig buiten en binnen hé?
Denk toch dat de meesten nog helemaal knock out zijnquote:Op maandag 28 juni 2004 14:26 schreef Fegisje het volgende:
Nog zo weinig reacties van de mensen hier???
Kort maar krachtig verslag zou ik zo zeggenquote:Op maandag 28 juni 2004 14:43 schreef Djaser het volgende:
Net terug, was gaaf.
Volgend jaar weer
Ik vond het goed georganiseerd. Het valt niet mee om +/- 25 duizend man in goede banen te leiden. Het eten was niet alles maar voor een festival zeker goed genoeg. Friet had ranzige zura mayo. en mijn bord macaronie met ham kaasquote:Op maandag 28 juni 2004 15:17 schreef Aventura het volgende:
Ik heb niet zoveel gezien, ik was er dan ook pas zaterdag om een uurtje of 4. Ik heb gezien een stukje Seven Witches, Killswith Engage (wat een stem), Soulfly, paar nummers Queensryche, Alice Cooper, Testament paar nummers en Judas Priest. Het was erg okay, al werkte het weer niet zo mee. Wat was het onwijs koud zeg ' nachts! Verder vond ik de organisatie erg slecht, met zoveel bezoekers kun je ze niet 1 voor 1 binnenlaten. Beetje stom. Het eten was zoals erg jaar weer zwaar matig. Maaaaaar zoals elk jaar ook maakt de sfeer weer alles goed!
Over het weer kan ik kort zijn: het had slechter gekundquote:Op maandag 28 juni 2004 15:27 schreef Fegisje het volgende:
[..]
Ik vond het goed georganiseerd. Het valt niet mee om +/- 25 duizend man in goede banen te leiden. Het eten was niet alles maar voor een festival zeker goed genoeg. Friet had ranzige zura mayo. en mijn bord macaronie met ham kaasheb ik na 1 hap vergeflikkerd. Iemand die shoarma schotel gehad? Ondanks dat het vet eraf droop smaakte het best goed.
Het weer zat wel mee! Man de zon scheen bijna de gehele dag. En 's nachts.. ja. wat je zegt. heb ik ook ff een t-shirt aangetrokken. Het was echt kouw![]()
Het is je eigen zwakheid toegeven, om alleen maar nummers van je meest klassieke albums te spelen. Ik snap de stunt denk ik wel maar ik ben het er absoluut niet mee eens.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:35 schreef AirRaidSiren het volgende:
air on maiden was trouwens ruk...
en over queensryche.. ik hoorde meerdere mensen zeggen op zeer serieuse toon "ik hoorde wel wat teveel mindcrime nummers"..
snappen sommigen de insteek dan niet van een dergelijke stunt vraag ik me dan af...(het meest onverwachte doen dus)
Heb er een beetje een dubbel gevoel bij. Mindcrime vind ik een geniaal album en heb hier ook heel erg van genoten, maar iets meer variatie had best gemogen.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:37 schreef Djaser het volgende:
[..]
Het is je eigen zwakheid toegeven, om alleen maar nummers van je meest klassieke albums te spelen. Ik snap de stunt denk ik wel maar ik ben het er absoluut niet mee eens.
Saxon vond ik wel aardig, al heb ik ze alleen maar gehoord en niet gezien. Weet niet of het gespeeld was, of echt, maar hoorde ze wel op een gegeven moment zeggen dat ze niet meer wisten wat ze wel en wat ze niet hadden gespeeld. Beginnen ze een beetje dement te worden?quote:Op maandag 28 juni 2004 15:42 schreef Fegisje het volgende:
Wat dachten jullie van Saxon? "Crusader!!!" werd er geroepen uit het publiek. En dat gingen ze spelen!! Das dan wel grappig die interactie met het publiek. "fluit fluit!"
Saxon was geniaal; dat geklungel van Biff en die hele geprekken met het publiek. Heerlijk.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:42 schreef Fegisje het volgende:
Wat dachten jullie van Saxon? "Crusader!!!" werd er geroepen uit het publiek. En dat gingen ze spelen!! Das dan wel grappig die interactie met het publiek. "fluit fluit!"
Doen ze altijd hoorquote:Op maandag 28 juni 2004 15:42 schreef Fegisje het volgende:
Wc's waren er wel op de camping. Met de bus heb ik twee keer ontzettend veel geluk gehad, ik heb nauwelijk moeten wachten. Maar het had idd wel beter gekunt.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:12 schreef dunc het volgende:
Ik vond dit jaar wel wat minder dan vorig jaar trouwens. De bandlist was natuurlijk geweldig, maar de zondag zat te vol met teveel goede bands vlak achter mekaar of tegelijkertijd. Ook was de camping echt te irritant ver, de busdienst op de heenreis was klote, er waren geen wc's op de camping, en de douches waren behoorlijk slecht.
GEWELDIG! Vooral KsE vond ik erg gaaf, en backfire en b4b waren ook stoer. Maar de vetste hardcore band vond ik Ignite, die waren erg goed.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:56 schreef Kletz het volgende:
Damn hoe waren de "Hardcore" bands?
Killswitch Engage, Ignite,Do Or Die, Backfire, Discipline, Blood for blood, Terror, Agnostic Front, Hatebreed enzo
Saxon vond ik eigenlijk het hoogtepunt, echt top-entertainment!quote:Op maandag 28 juni 2004 16:19 schreef Mr. Orange het volgende:
niemand destruction gezien??
Toen we aan de ingang stonden, klonk het net ofdat ze angel of death speelden
Voor de rest vonk het welgoed klinken
saxon is gewoon saxon
het klinkt gek, maar achter die geluidstoren was het geluid best ok... tussen de toren en het podium weet ik niet, daar stond ik niet bij QR.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:07 schreef Xcalibur het volgende:
ben alleen zaterdag geweest, vond het wel leuk
Ging vooral voor Queensryche, vond het prima dat ze alleen Mindcrime speelden, alleen wat was het geluid kut...
Volgende keer wel opletten als ze iets omroepen...quote:Op maandag 28 juni 2004 16:15 schreef Djaser het volgende:
Heeft Exodus nog gespeeld? Ik wilde na Iced Earth ze nog even bekijken maar toen was de tent leeg
Dat was de enige band waar ik na 3 nummers ben weggelopen...quote:Op maandag 28 juni 2004 18:26 schreef yvonne het volgende:
Heeft nou niemand Oomph gezien? en ze maakten er nog wel zo'n feest van!
Gesigneerd??? Waar hebbe ze dat gedaan? Of had je backstage???quote:Op maandag 28 juni 2004 16:12 schreef dunc het volgende:
Aan andere bands, Fear Facotry was een van de belangrijke dingen waar ik voor ging, helaas was burton niet goed bij stem (sloeg ook een paar keer over), daarom ook geen toegift.
Ze speelden wel zero signal!! en ze hebben alle 4 mijn archetype dvd gesigneerd
!!
Dat was zo prachtig. Die gitarist is echt hyperactief. DEP was voor mij echt 1 van de highlights van Graspop. Die zanger kan schreeuwen. Behalve toen die zo hoog ging schreeuwen, auw dat doet pijn aan de ooren. Maarja, DEP is zowiezo een marteling voor het gehoorquote:Op maandag 28 juni 2004 18:37 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Dat was de enige band waar ik na 3 nummers ben weggelopen...
Wat vonden jullie van The Dillinger Escape Plan? haha we hebben ons kapot gelachen, stel ADHD figuren op het podium, gaat ie ocherm ook nog op zn bek waardoor ie bijna een securitytuup een monitor op de kop smijt.
ik vond het wel knap dat ze toch nog op een of andere manier wisten wat ze speelden
Ik had ze nog nooit gezienquote:Op maandag 28 juni 2004 16:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doen ze altijd hoor
Dat vond ik ook een kloteactie ja. Een beetje een eikel die zanger, hij liep ook de hele tijd in het publiek te spugen enzoquote:Op maandag 28 juni 2004 19:06 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Dat was zo prachtig. Die gitarist is echt hyperactief. DEP was voor mij echt 1 van de highlights van Graspop. Die zanger kan schreeuwen. Behalve toen die zo hoog ging schreeuwen, auw dat doet pijn aan de ooren. Maarja, DEP is zowiezo een marteling voor het gehoor.
![]()
Alleen die actie van de zanger toen die de microfoon standaard in het publiek gooide, leek mij gevaarlijk :S.
Ze stonden in de humostand zondag om 2100 uur. Alle vierquote:Op maandag 28 juni 2004 19:01 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Gesigneerd??? Waar hebbe ze dat gedaan? Of had je backstage???
Ik vond Fear Factory zeer goed, eerste keer dat ik ze gezien heb. Bij dingen als Zero Signal, Archetype en Shock kreeg ik kippenvel en tranen in me ogen zo goed was dat!!!!!
Dat soort dingen krijg ik nou nooit mee...quote:Op maandag 28 juni 2004 19:39 schreef dunc het volgende:
[..]
Ze stonden in de humostand zondag om 2100 uur. Alle vierGeweldig, ik was zo happy dat ik geen woord uit me strot kreeg
Het was wel heel erg vet om oog in oog te staan met die gasten
![]()
Anathema gezien. Echt geweldig! Ook tof da dat vrouwke kwam zingen.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:11 schreef AirRaidSiren het volgende:
ik had ook de tranen in mijn ogen maar dan bij HOW IT WOULD BE van Life of agony
iemand Anathema nog gezien? ik vond het beter dan ik verwacht had, gave pink floyd cover ook.
Aha, ik was toen al de uitgang aan het zoeken zodat ik nog snel naar Exodus zou kunnen en ik heb alleen het gedeelte van het mengpaneel gehoord.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
Volgende keer wel opletten als ze iets omroepen...
Iemand had bier over het mengpaneel gegooid (goh, dat lijkt een trend te worden) waardoor Exodus daar niet kon spelen. Daarom zouden ze in dezelfde tent als Iced Earth spelen. Een kwartier later.
Ik stond rechts van de mengtoren, en daar leek het wel alsof de zang regelmatig wegviel, en alleen uit een paar boxen links te horen was.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:21 schreef Tokus het volgende:
het klinkt gek, maar achter die geluidstoren was het geluid best ok... tussen de toren en het podium weet ik niet, daar stond ik niet bij QR.
Met zangeres. Echt top.quote:Maar idd, wel gaaf om Mindcrime eens zelf live te horen.
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:00 schreef ranja het volgende:
- Queensryche/
Ik heb niet alles herkend, maar wel 4 nummers van Mindcrime.
wat dacht je van: "alle nummers die ze speelden waren van Mindcrime" ?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:26 schreef Jemau.Morat.Gurgeh het volgende:
En dat ze vrijwel alleen nummers van OM speelden was opzich een goede keus.
Dacht ik ook, maar blijkbaar was het na de drumsolo toch nog een gave show... maar toen was ik dus ook al weg.quote:Beetje jammer, exact dezelfde set als vorig jaar. Na Halo of flies was het dus tijd om naar huis te gaan.
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:37 schreef Tokus het volgende:
wat dacht je van: "alle nummers die ze speelden waren van Mindcrime" ?
Op een man of 20 die allemaal aan die basgitaar aan het sleuren waren na heb ik niks gezien en we stonden nog in de tent toen het vrijwel leeg was.quote:Maar niemand heeft dus het vechten gezien in de tent na Death Angel ?
Hof ter Lo afgelopen december speelde Saxon een set die alleen bestond uit nummers die werden geroepen uit het publiek. De setlist die ze hadden flikkerden ze na twee nummers al weg.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:42 schreef Fegisje het volgende:
Dat vond ik op graspop ook zeer gaaf!quote:Op maandag 28 juni 2004 23:14 schreef Seborik het volgende:
[..]
Hof ter Lo afgelopen december speelde Saxon een set die alleen bestond uit nummers die werden geroepen uit het publiek. De setlist die ze hadden flikkerden ze na twee nummers al weg.
Oordoppenquote:Op maandag 28 juni 2004 23:30 schreef Seborik het volgende:
Het geluid was in het algemeen trouwens kut. Erg hard allemaal. Heb halverwege zaterdag de oordoppen ingedouwd. Bij Priest was het alleen bijna ideaal.
Ze waren nergens nodig, het geluid was zacht dit jaarquote:Op maandag 28 juni 2004 23:38 schreef Seborik het volgende:
Hey, ik heb nu geen last van piepende oren of dove momenten. Bij Priest waren ze uit, uiteraard. Daar waren ze ook niet nodig en ik wilde mezelf wel horen schreeuwen.
Ik geen last gehad van mijn orenquote:Op maandag 28 juni 2004 23:38 schreef Seborik het volgende:
Hey, ik heb nu geen last van piepende oren of dove momenten. Bij Priest waren ze uit, uiteraard. Daar waren ze ook niet nodig en ik wilde mezelf wel horen schreeuwen.
Groot gelijk. Ik liep met een bril omdat zand en lenzen nu eenmaal niet samen gaan dus ik moest met name Slipknot constant naar achteren kijken of er niet weer iemand mn bril weg zou schoppen. Asociaale eikels die het ook nog eens 10x achter elkaar doenquote:Op maandag 28 juni 2004 23:32 schreef metallicattim het volgende:
owjah, wat moet er in belgie gebeuren zodat dat crowdsurfen daar ook verboden word?
ik werd gek van die gasten, ik heb van de meeste optredens de helft van de tijd maar omgekeerd gestaan omdat ik geen kist in mn nek wou hebben, tis wel goed voor je arm spieren, maar je beetje uitleven op de muziek word moeilijk, omdat je zon securitygast voor je neus hebt staan en dan weet je weer genoeg dat je je weer moet omdraaien om zn gast te dragen, bah
heb er een aantal een flinke knal verkocht omdat ze zich echt geen moeite deden om het de mensen onder hem wat makkelijker te maken, dat vonden de security mensen niet zo leuk van me
1 figuur was het zo zat dat hij bij elke crowdsurfer ging proberen de schoenen uit te trekken, is hem helaas niet gelukt...
Ik ookquote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:32 schreef ThE_ED het volgende:
oh, en ik heb nu een Priest shirtje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |