Stoere filmpjes zitten daar tussen ! Geweldig.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:33 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Aangezien deel 4 met 300 posts vol zat, deel 5!
M'n laatste bijdrage uit deel 4:
Een stoere motormuis die nèt niet handig genoeg is om een onhandige politieagent te kunnen ontwijken
Een cop in pursuit die 'te hert' rijdt
Stoere Mustang met rook èn schade
Japan-stijl incl. de chicks, waarin niet alles altijd goed gaat
Audi R8 (Le Mans) op de openbare weg in China!
Een gouwe ouwe rally crash
En dan deze nieuwe nog:
denk dat die persoon in kwestie het ff niet overleefd heeftquote:Op maandag 24 mei 2004 21:40 schreef Joostve het volgende:
ja maar die laatste kwam wel hard aan voor die gozer die stond te kijken
Wow, vet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:51 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Etwas Deutsch denn von Motor Vision (asf format):
Cabrio's 2004
MB CL600 gegen Continental GT
MB Carlsson CLK RS mit 480PS
MB E55 AMG T ("der Welt schnelsten Kastenwagen")
En nog een Mustang Cobra met 600pk en een dissidente drijfstang.*klik*.
Als je het over die Ferrari's had, zijn idd kleine filmpjes maar als je die dingen weg hoort acceleren krijg ik toch echt de kriebelsquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:10 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Heb die site al 'ns bezocht maar het zijn alleen maar van die kleine frutsel-filmpjes. Van 1MB...
Na mijn topgear posts (moet er nog 60 ofzo) dan maar eens wat echte ferrari video's hosten/posten?quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:17 schreef Loekje het volgende:
[..]
Als je het over die Ferrari's had, zijn idd kleine filmpjes maar als je die dingen weg hoort acceleren krijg ik toch echt de kriebels![]()
Eitje man.... het is dat Andre een M3 heeft en daarmee de blits kan maken. Met oude ford sierra's kan dit ook prima! (En die oude bakken hebben geen M-tech onderstel, geen electronisch sperdiff, geen stuurbekrachteging etc etc...)quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:24 schreef AppieHeijn het volgende:
Misschien is ie al een X langs gekomen, heb hem hier niet kunnen vinden, bij deze.
Ongelooflijk cool dat je dit kunt/durft. Om die rontonde lukt mij ook wel maar dat op die op/afrit durf ik echt niet![]()
als jij wat mooie filmpjes hebt... graag zelfsquote:Op woensdag 26 mei 2004 08:32 schreef Roadster het volgende:
[..]
Na mijn topgear posts (moet er nog 60 ofzo) dan maar eens wat echte ferrari video's hosten/posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |