quote:spellingsfouten.
Anytime poedeltje van mequote:Op maandag 24 mei 2004 16:12 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nuecken?
quote:Op maandag 24 mei 2004 16:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Anytime poedeltje van me
Je hebt echt tig gezichten!quote:Op maandag 24 mei 2004 16:21 schreef Silmarwen het volgende:
Maar dat metaal is kjoet en dat past bij mij
5 jaar meet?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Anytime poedeltje van me
Ja gek he....quote:Op maandag 24 mei 2004 16:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je hebt echt tig gezichten!
Nee, een variatie op ''inside every gook, there is an American, trying to get out.''quote:Op maandag 24 mei 2004 16:20 schreef Monidique het volgende:
Ah, een variatie op "iedereen heeft wel een zionist in zich".
quote:Ik ben een leuke jongen
maar ik heb niets te doen
Niets leuks te vertellen
want ik doe niets
Op de PC schrijf ik
maar gedichten die niet loopen
-met spelfouten-
en dat is niet iets om over op
te scheppen bij de vrouwtjes
Ja, ja, ja, wee mij.
Met jou drink ik na afloop wel een biertjequote:Op maandag 24 mei 2004 16:22 schreef Knut het volgende:
[..].
Dus toch ongeschoren...quote:Op maandag 24 mei 2004 16:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[afbeelding]
Heb je soms teveel chips gegeten Sil?
Kijk je wel uit met naaktfoto's, die Knut is niet te vertrouwen als ik op zijn uiterlijk af moet gaan.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja gek he....
Elke foto zie ik er anders uit weet niet hoe dat kan.
Eerder niet onder de levenden.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
die Knut is niet te vertrouwen als ik op zijn uiterlijk af moet gaan.![]()
ne eik heb gewoon grote tietenquote:Op maandag 24 mei 2004 16:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[afbeelding]
Heb je soms teveel chips gegeten Sil?
Als dat zo dan moet ik wel 10 jaar dood zijn.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met naaktfoto's, die Knut is niet te vertrouwen als ik op zijn uiterlijk af moet gaan.![]()
Ik mis de rozevingerige dageraad.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
shhhtt bout the fotos man!quote:Op maandag 24 mei 2004 16:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met naaktfoto's, die Knut is niet te vertrouwen als ik op zijn uiterlijk af moet gaan.![]()
quote:Op maandag 24 mei 2004 16:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Eerder niet onder de levenden.
(Betere) foto ?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
ne eik heb gewoon grote tieten
Ik kan een operatie financieren. Knut moet er tien jaar voor sparen.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
* Silmarwen schopt jou!quote:Op maandag 24 mei 2004 16:27 schreef Kjew het volgende:
I'm bad, I'm bad
I'm bad, I'm bad...
Nokia 6230 is cool!
whatever...
Goa stoan, aj...
Om de hoek.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Pest-firewall. Weet iemand waar de directeur van Symantec woont?
pu_ke ?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij doet me denken aan iemand, beetje een lantefanterende niksnut. Oh well.
Had ik al eens wat gezegd over jaloezie ?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij doet me denken aan iemand, beetje een lantefanterende niksnut. Oh well.
Jij bezit haar dus. Veel vrouwen met eigenwaarde die daar op afknappen, makkelijke prooi voor je, knul.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:26 schreef Knut het volgende:.
Maar ze is wel "van mij".
wahahahahaquote:Op maandag 24 mei 2004 16:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij bezit haar dus. Veel vrouwen met eigenwaarde die daar op afknappen, makkelijke prooi voor je, knul.
Best een leuke foto van jou hoor.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Juist om die reactie te voorkomen poogde ik mijn bedoeling duidelijk te maken door van mij tussen aanhalingstekens te zettenquote:Op maandag 24 mei 2004 16:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij bezit haar dus. Veel vrouwen met eigenwaarde die daar op afknappen, makkelijke prooi voor je, knul.
Beloofd, alleen geknepen.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:29 schreef Silmarwen het volgende:
Ik wil mij tieten houden zoals ze zijn er wordt niet in gesneden
Ik laat mij niet zomaar de kaas van het brood afsnoepen.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:29 schreef Silmarwen het volgende:
Ik wil mij tieten houden zoals ze zijn er wordt niet in gesneden en ahhhhhh je bent zo jaloers wat cute!
Zeik niet dude.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Wel moderator zijn, maar geen fatsoenlijke Engelse zin kunnen construeren.
Je lult je er nu uit. Nu ze het weet, gaat ze er op letten.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:30 schreef Knut het volgende:
[..]
Juist om die reactie te voorkomen poogde ik mijn bedoeling duidelijk te maken door van mij tussen aanhalingstekens te zetten.
I'm hers to.
Sil ?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je lult je er nu uit. Nu ze het weet, gaat ze er op letten.![]()
En jij van mijquote:Op maandag 24 mei 2004 16:32 schreef Knut het volgende:
[..]
Sil ?
You're mine.
zeiken over spelfouten is zo jammer als je ze zelf ook maakt...quote:Op maandag 24 mei 2004 16:31 schreef Knut het volgende:
[..]
Zeik niet dude.
Ik denk dat jullie opgetelde IQ 200 is. En aangezien Sil hoogbegaaft zegt te zijn heb jij een probleem.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:31 schreef Knut het volgende:
[..]
Zeik niet dude.
parels voor de zwijnen, voor knut. knut = zwijn. Zwijnen = geluk hebben.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:32 schreef Silmarwen het volgende:
Jullie zijn grappig.
Maar knijpen ook niet mijn tieten zijn way off limits sweeties. Dat zijn mijn pareltjes nou ja paaaaaarels dan
Hey!quote:Op maandag 24 mei 2004 16:28 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
* Kjew schopt jou!
Fuck of met Twente
Nee, dat is kunst.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
Heeft er al iemand zich gestoord aan bagger zoals dit: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
BSB en zijn essay.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
Heeft er al iemand zich gestoord aan bagger zoals dit: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Er is een verschil tussen kleine foutjes en hetgeen ik in die log over praat.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
zeiken over spelfouten is zo jammer als je ze zelf ook maakt...![]()
Nee ik ben bitchy dus fuck offquote:Op maandag 24 mei 2004 16:35 schreef Kjew het volgende:
[..]
Hey!Wel lief doen ja!
![]()
![]()
Heel even dan.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:35 schreef kLowJow het volgende:
Laat ze nou toch even van elkaar genieten joh...
quote:Op maandag 24 mei 2004 16:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Dan ken jij een andere Bansheeboy. Zoals ik mezef omschrijf is:
- loyaal
- acceptabel
- best wel
- eerlijk
- intelligent
ben je zwanger?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
BSB en zijn essay.![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
Laat ik een gezegde quoten :quote:Op maandag 24 mei 2004 16:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie opgetelde IQ 200 is. En aangezien Sil hoogbegaaft zegt te zijn heb jij een probleem.
quote:Soort zoekt soort
Vooral dat intelligentquote:Op maandag 24 mei 2004 16:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[..]
Je wilt gewoon gepakt worden.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:36 schreef Knut het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen kleine foutjes en hetgeen ik in die log over praat.
Impliceer jij dat ik dom benquote:Op maandag 24 mei 2004 16:37 schreef Knut het volgende:
[..]
Laat ik een gezegde quoten :
[..]
*Jeeeeej*quote:Op maandag 24 mei 2004 16:37 schreef Silmarwen het volgende:
Hey Knut jij en BSB hebben wat gemeen!
Ja, van jouw kind.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
ben je zwanger?
quote:Op maandag 24 mei 2004 16:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Impliceer jij dat ik dom ben
Het is niet waaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 24 mei 2004 16:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, van jouw kind.
Hoe gaan we het kind noemen?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het is niet waaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr
Is dit POL de soop ofzo?
Ik waarschijnlijk broccoli.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:39 schreef Monidique het volgende:
Ik ga vanavond Tagliatelli eten.
Ik heb vanmiddag Fusilli op...quote:Op maandag 24 mei 2004 16:39 schreef Monidique het volgende:
Ik ga vanavond Tagliatelli eten.
Sil houdt niet van kip, je weet toch.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:40 schreef Knut het volgende:
Kip Tandori.
Zo'n 'essay' moet jij als christen-conservatief toch geweldig vinden?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
Guess againquote:Op maandag 24 mei 2004 16:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sil houdt niet van kip, je weet toch.
Ik zzzweer het je, ik zzzag die meisje gisteren nog kip eten, echt!quote:Op maandag 24 mei 2004 16:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sil houdt niet van kip, je weet toch.
Ik stoor me vooral aan de grenzeloze domheid, niet om de inhoud.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zo'n 'essay' moet jij als christen-conservatief toch geweldig vinden?
Als het echte liefde was dan hoefden jullie niet te eten.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:43 schreef Knut het volgende:
[..]
Guess again.
Neem je iets serieus dan?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:44 schreef George-Butters het volgende:
Aaahikwordgek!
wat is dit voor frustie kamp zeg?
Blijf dat lekker denkenquote:Op maandag 24 mei 2004 16:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als het echte liefde was dan hoefden jullie niet te eten.![]()
"Wij verkopen geen alcohol aan gasten onder de 16 jaar." las ik een keertje op dat CS.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:43 schreef Tuana het volgende:
Ik heb vandaag een misselijk makend broodje op... Heb een broodje pikante kip gekocht op CS..... maar pikant staat dus gelijk aan knoflook![]()
Heb je hem nou al een keer de groeten gedaan?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:43 schreef Tuana het volgende:
Ik heb vandaag een misselijk makend broodje op... Heb een broodje pikante kip gekocht op CS..... maar pikant staat dus gelijk aan knoflook![]()
Lees deze reactie eens: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"quote:Op maandag 24 mei 2004 16:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik stoor me vooral aan de grenzeloze domheid, niet om de inhoud.
quote:Op maandag 24 mei 2004 16:45 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nee de armoede van het onderwerp stoort me....
Ik heb 15,50 geboden op Johan_de_With, met zijn staalblauwe oogjesquote:Op maandag 24 mei 2004 16:45 schreef Tuana het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de veiling gegaan. Wie heeft wat geboden én de meest belangrijke vraag... wie neemt de Poller mee naar huis
Heb je zelf al geboden, anders moet ik met Sil mee.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:45 schreef Tuana het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de veiling gegaan. Wie heeft wat geboden én de meest belangrijke vraag... wie neemt de Poller mee naar huis
Ik had 5 euro op jou geboden.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:47 schreef Monidique het volgende:
Niemand biedt op mij?
Ja, om me aan te randen...quote:Op maandag 24 mei 2004 16:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik had 5 euro op jou geboden.
Ik heb het gezien ja. Gezien zijn reputatie als moslim-fundi c.q. rel(user)(kloon) zou het niet eens een gek idee zijn.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Lees deze reactie eens: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Als je van mij bent kan ik je toch ook aanranden?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, om me aan te randen...
quote:Op maandag 24 mei 2004 16:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
"Wij verkopen geen alcohol aan gasten onder de 16 jaar." las ik een keertje op dat CS.
Professioneel.
Gefeliciteerd! Heb je dit nu pas doorquote:Op maandag 24 mei 2004 16:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dit is te fake
Groeten? Ik ga die man aanklagen.. Hij probeerde mij te vermoorden!quote:Op maandag 24 mei 2004 16:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Heb je hem nou al een keer de groeten gedaan?![]()
Bij dat 'winkeltje' vlakbij de Burger King.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:52 schreef Tuana het volgende:
[..]geweldige tekst... waar was dat?
Oké, tot zover is dit het hoogste bod op Johan... wie gaat hier overheen?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:46 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik heb 15,50 geboden op Johan_de_With, met zijn staalblauwe oogjes.
Ik mag niet bieden op mijn eigen koopwaar...quote:Op maandag 24 mei 2004 16:47 schreef Monidique het volgende:
Niemand biedt op mij?
¤ 5000 voor DrW.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:55 schreef Tuana het volgende:
[..]
Oké, tot zover is dit het hoogste bod op Johan... wie gaat hier overheen?
Narcist.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
¤ 5000 voor DrW.
Ik mag niet bieden... dus ik denk dat je het sloofje van Sil wordtquote:Op maandag 24 mei 2004 16:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heb je zelf al geboden, anders moet ik met Sil mee.![]()
Ik bied wel 6 euro. Aan 2 slaafjes heb ik natuurlijk niet genoeg.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:00 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik mag niet bieden... dus ik denk dat je het sloofje van Sil wordt
iek zzzeg je, weetjuh, jij weet heel ggggoed weetjuh.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:01 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
je weet toch weetje
It´s all yours...quote:Op maandag 24 mei 2004 16:58 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kan je je gekochte waar ook voor je laten werken, in de zin van geld verdienen voor je?
Nee, je studiegenote roept je.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Maar mensen, mijn studiegenote loopt mijn kamer op dit moment binnen. Mijn studie roept me. Tot morgen.
Wat Bob allemaal wel niet kon in een half uurtje zeg....quote:Op maandag 24 mei 2004 17:04 schreef George-Butters het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 mei 2004 16:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heb je zelf al geboden, anders moet ik met Sil mee.![]()
Of was deze al langs geweest?quote:US, Britain release new Iraqi resolution at UN
Reuters, 05.24.04, 11:00 AM ET
UNITED NATIONS (Reuters) - A new U.S.-drafted U.N. Security Council resolution endorses sovereignty for an Iraqi caretaker government and gives a mandate for foreign troops to remain in the country for at least a year.
The measure seeks U.N. approval for a U.S.-led multinational force with a review after a year but not does not give an expiration date for the force. The measure says Iraqis could ask for a review earlier than that, although the council does not have to agree to withdraw the troops.
The resolution, obtained by Reuters, would also hand over oil revenues to a new Iraqi interim government, not yet formed, but keep an international board to audit spending of oil proceeds.
On sovereignty, the resolution "endorses the formation of a "sovereign interim government" that would take office by June 30 and says it would "assume the responsibility and authority for governing a sovereign Iraq."
Copyright 2004, Reuters News Service
bron
Zalmnorm, dus staatsschuld aflossen toch? Of is dat niet meer?quote:Op maandag 24 mei 2004 18:04 schreef Koos Voos het volgende:
NEWSflash :
AMSTERDAM - De hoge olieprijs levert de Nederlandse schatkist dit jaar waarschijnlijk 400 miljoen euro extra op.
In ramingen voor het kabinet rekent het Centraal Planbureau (CPB) met een gemiddelde prijs per vat olie van 33 dollar.
Eerder was dat nog 29 dollar. De prijs van aardgas is aan die van de olie gekoppeld, zodat Nederland een financiële meevaller heeft, zo meldden ingewijden maandag.
Een vat olie doet momenteel overigens al 40 dollar. De meevaller voor het kabinet komt dus uiteindelijk waarschijnlijk nog aanmerkelijk hoger uit.
denk het wel ...quote:Op maandag 24 mei 2004 18:18 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Zalmnorm, dus staatsschuld aflossen toch? Of is dat niet meer?
De prijs daalt en de prijs stijgt, nu moet je iets meer betalen, volgende keer weer iets minder ...quote:Op maandag 24 mei 2004 18:21 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Overigens is de particulier straks goed de lul met de gasafrekening ....
jawel:quote:Op maandag 24 mei 2004 18:18 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Zalmnorm, dus staatsschuld aflossen toch? Of is dat niet meer?
http://www.parlement.com/9291000/modulesf/gjbg971hquote:Zalmnorm
In de financiële bijlage bij het hoofdlijnenakkoord is als begrotingsnorm afgesproken dat er:
- een scheiding geldt tussen inkomsten en uitgaven;
- reële uitgavenplafonds gelden voor elk van de afzonderlijke drie sectoren rijksbegroting, sociale zekerheid en zorg.
Deze afspraak betekent dat de Zalmnorm als begrotingsnorm wordt gehanteerd.
Een verschil met de paarse kabinetten is dat het tweede kabinet-Balkenende de uitgavenplafonds per budgetdisciplinesector wil handhaven. Dat betekent dat uitgavenmeevallers in de ene sector niet mogen worden gebruikt om uitgaventegenvallers in de andere sector te compenseren.
Dit moet worden uitgelegd als een principe-afspraak, omdat het in de praktijk wel eens onmogelijk zou kunnen blijken voor een sector om binnen zijn uitgavenkader te blijven, in het geval zich aan het eind van het begrotingsjaar grote tegenvallers voordoen. Bij de verwerking van tegenvallers in de Miljoenennota 2004 werd dan ook wederom soepel met compensatie omgesprongen.
Een ander verschil met de paarse kabinetten is dat inkomstenmeevallers volledig ten gunste komen van het EMU-saldo, en niet meer volgens een bepaalde verdeelsleutel worden besteed aan lastenverlichting en schuldaflossing. Met andere woorden, inkomstenmeevallers worden gebruikt om de EMU-schuld te verminderen.
Inkomstentegenvallers komen juist ten laste van het EMU-saldo en vergroten dus de schuld. De afspraak over de inkomstenmee- en tegenvallers is gemaakt om te voorkomen dat de conjunctuur een te grote invloed krijgt op het begrotingsbeleid. De afspraak geldt echter niet als er tegenvallers zijn waardoor het EMU-saldo een bepaalde signaalwaarde dreigt te overschrijden of het structurele EMU-tekort te weinig daalt.
Daar moet je me op IRC maar eens wat meer over vertellen.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:54 schreef Tuana het volgende:
[..]
Groeten? Ik ga die man aanklagen.. Hij probeerde mij te vermoorden!
Wat wilde je weten? Is het soms familie van jequote:Op maandag 24 mei 2004 18:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daar moet je me op IRC maar eens wat meer over vertellen.
Dat is een citaat van een grappig lid van het forum. Ik heb zijn ondertekening weggehaald. Welke medeklinker moet er onder ?quote:Op maandag 24 mei 2004 18:41 schreef Tuana het volgende:
Johan, waar héb je het over
Is dat nu ook al een spelletje ?quote:Op maandag 24 mei 2004 18:44 schreef Monidique het volgende:
Ik heb gisteren trouwens Illuminati gespeeld.
En verloren,.
Nieuw soort Fracas ofzo?quote:Op maandag 24 mei 2004 18:44 schreef Monidique het volgende:
Ik heb gisteren trouwens Illuminati gespeeld.
En verloren,.
Ja, ik zag het. Mijn haar deed hem aan Meki denken.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:52 schreef Tuana het volgende:
Oh ja, Johan.
Voordat ik het vergeet: Dora heeft 15,50 op jouw persoontje geboden.... Dora is bezig met allemaal toyboys te verzamelen, geloof ik.. Hij biedt zowat op iedereen! Maar daardoor sta je wel op nummer 1 van het lijstje van de meest-gewilde mannen van pol....
Inderdaad, ik zie mensen wel eens "Israel" postenquote:Op maandag 24 mei 2004 18:54 schreef Tuana het volgende:
Wat een taalgebruik zeg hier op pol.. Kaksletjes...:N
Dat is een koosnaampje.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:54 schreef Tuana het volgende:
Wat een taalgebruik zeg hier op pol.. Kaksletjes...
Waarom aan Meki?quote:Op maandag 24 mei 2004 18:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Mijn haar deed hem aan Meki denken.
Zo kun je 'r ook noemen ja...quote:Op maandag 24 mei 2004 18:55 schreef Monidique het volgende:
Kaksletje is allicht nog beter dan stinkende gore heroïnehoeren.
Ga eens heel gauw je mond spoelen!quote:Op maandag 24 mei 2004 18:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie mensen wel eens "Israel" posten
Qua taalgebruik dan, hè?quote:Op maandag 24 mei 2004 18:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zo kun je 'r ook noemen ja...
Leuke koosnaampjes verzin jij zegquote:Op maandag 24 mei 2004 18:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is een koosnaampje.
Naïef schaapje?quote:Op maandag 24 mei 2004 18:58 schreef Tuana het volgende:
[..]
Waarom aan Meki?
Waar Meki mij aan doet denken komt door zijn nickname :
[afbeelding]
Nu ja, aan Marokkanen in het algemeen.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:58 schreef Tuana het volgende:
[..]
Waarom aan Meki?
Waar Meki mij aan doet denken komt door zijn nickname :
[afbeelding]
Je moet eens horen wat voor koosnaampjes de echte kaksletten elkaar geven.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:00 schreef Tuana het volgende:
[..]
Leuke koosnaampjes verzin jij zeg
geen commentaarquote:Op maandag 24 mei 2004 19:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Naïef schaapje?
Geilt Dora op Marokkanen?quote:Op maandag 24 mei 2004 19:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nu ja, aan Marokkanen in het algemeen.
Meki doet mij altijd hieraan denken:
[afbeelding]
Je kon toch alleen geveild worden als je vrijgezel was?!quote:Op maandag 24 mei 2004 18:52 schreef Tuana het volgende:
Maar daardoor sta je wel op nummer 1 van het lijstje van de meest-gewilde mannen van pol....
Wel Belgisch bier dan hequote:Op maandag 24 mei 2004 19:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
*bier pakt
quote:Op maandag 24 mei 2004 19:03 schreef Tuana het volgende:
[..]
Geilt Dora op Marokkanen?
Je bedoelt de 'hockeytutjes' ?quote:Op maandag 24 mei 2004 19:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je moet eens horen wat voor koosnaampjes de echte kaksletten elkaar geven.
What's your pointquote:Op maandag 24 mei 2004 19:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je kon toch alleen geveild worden als je vrijgezel was?!
Nee, integendeel.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:03 schreef Tuana het volgende:
[..]
Geilt Dora op Marokkanen?
Waarom Mao?
Ik wil niet dat ik morgenochtend gestalked wordt door allemaal schaapjes! Want je weet het... wanneer een schaap over de dam is, volgt de rest van de familiequote:Op maandag 24 mei 2004 19:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat een lef
Dommelsch?!quote:Op maandag 24 mei 2004 19:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Noord-Brabants bier
Kudde hoofddoeken en oogkleppenquote:Op maandag 24 mei 2004 19:07 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ik morgenochtend gestalked wordt door allemaal schaapjes! Want je weet het... wanneer een schaap over de dam is, volgt de rest van de familie
Ahhh, er is over nagedachtquote:Op maandag 24 mei 2004 19:07 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ik morgenochtend gestalked wordt door allemaal schaapjes! Want je weet het... wanneer een schaap over de dam is, volgt de rest van de familie
Waarom vind hij jou dan op een Mocro lijken?quote:Op maandag 24 mei 2004 19:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, integendeel.
Omdat Meki klinkt als Me qi.
Ga op hockeyquote:Op maandag 24 mei 2004 19:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ga door..
Hij las dat ik kastanjebruine krullen had.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:09 schreef Tuana het volgende:
[..]
Waarom vind hij jou dan op een Mocro lijken?
quote:Op maandag 24 mei 2004 19:09 schreef George-Butters het volgende:
[..]
uiteraard, had ik kunnen weten. De goedkoopste op het echte bocht na.
Ik wil niet op hockey. Ik wil op die sletten.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:11 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ga op hockey![]()
Moniek is niet echt een hockey-naam. Wel als je het schrijft als Moniquequote:Op maandag 24 mei 2004 19:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Moniek, Eline, Evelien, Annelies, en Marieke
Weliswaar niet Brabants, maar daarom niet minder lekker... Ga voor La chouffequote:Op maandag 24 mei 2004 19:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bavaria
Nee, maar ik vind er niets aan.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Don't fuck met hockey. Niks mis met die sport!
Marokkanen hebben meestal zwarte krulletjes... meer van dat kroeshaar. Heb nog nooit een Marokkaanse gozer met kastanjebruin krullend haar gezienquote:Op maandag 24 mei 2004 19:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij las dat ik kastanjebruine krullen had.
details, details. Ze korten toch alle namen af, het verschil tussen Moniek en Monique valt dusquote:Op maandag 24 mei 2004 19:12 schreef Tuana het volgende:
[..]
Moniek is niet echt een hockey-naam. Wel als je het schrijft als Monique
Welke soort? Maar welke pils vind je lekker?quote:Op maandag 24 mei 2004 19:13 schreef Tuana het volgende:
[..]
Weliswaar niet Brabants, maar daarom niet minder lekker... Ga voor La chouffe
Tsja, als je vrouwen sletten blijft noemen kan je lang wachten....quote:Op maandag 24 mei 2004 19:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik wil niet op hockey. Ik wil op die sletten.
Kastanjebruin...zo noemen veel mensen die 'rood' negatief vinden klinken zichtquote:Op maandag 24 mei 2004 19:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Que ?
Natuurlijk niet. Jij noemt mij toch ook niet ''lul'' waar ik bij ben ?quote:Op maandag 24 mei 2004 19:16 schreef Tuana het volgende:
[..]
Tsja, als je vrouwen sletten blijft noemen kan je lang wachten....
Nee, rood is het niet bepaald.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kastanjebruin...zo noemen veel mensen die 'rood' negatief vinden klinken zicht
Niet als je naar de hoeren gaat....quote:Op maandag 24 mei 2004 19:16 schreef Tuana het volgende:
[..]
Tsja, als je vrouwen sletten blijft noemen kan je lang wachten....
Er zullen toch vast wel wat mulatten zijn? Al leven ze maar in Frankrijk of Spanje...quote:Op maandag 24 mei 2004 19:15 schreef Tuana het volgende:
[..]
Marokkanen hebben meestal zwarte krulletjes... meer van dat kroeshaar. Heb nog nooit een Marokkaanse gozer met kastanjebruin krullend haar gezien
Ja, met Valentijnsdag bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bovendien kan je prima een meisje 'sletje' noemen. Je moet alleen het juiste tijdstip afwachten.
Wat niet blond is (het is overigens donkerblond), ongezond is.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:18 schreef Bela het volgende:
[..]
Er zullen toch vast wel wat mulatten zijn? Al leven ze maar in Frankrijk of Spanje...
La Chouffe is deze:quote:Op maandag 24 mei 2004 19:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Welke soort? Maar welke pils vind je lekker?
wat is die onderste fles??quote:Op maandag 24 mei 2004 19:21 schreef Tuana het volgende:
[..]
La Chouffe is deze:
[afbeelding]
Ik houd niet zo van bier. Doe mij maar:
[afbeelding]
Nee, ik kan wel wat beters verzinnen natuurlijkquote:Op maandag 24 mei 2004 19:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Jij noemt mij toch ook niet ''lul'' waar ik bij ben ?
Perrier Jouet - Belle Epoquequote:Op maandag 24 mei 2004 19:22 schreef George-Butters het volgende:
[..]
wat is die onderste fles??
Komen mijn nazi-impersonaties zo authentiek over?quote:Op maandag 24 mei 2004 19:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat niet blond is (het is overigens donkerblond), ongezond is.
Althans, volgens Dora.
QED. Maar niet heus.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:23 schreef Tuana het volgende:
[..]
Nee, ik kan wel wat beters verzinnen natuurlijk![]()
idd.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:18 schreef Monidique het volgende:
Ik ben trouwens van mening dat massive inkijk óók seksuele intimidatie is.
Wat een verschrikkelijk kreng. De carrière van Lubbers kapot maken omdat je een tikje op je billetje hebt gekregen.
Reichshomo, noemen we je ook wel.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Komen mijn nazi-impersonaties zo authentiek over?
Quod Erat Demonstrandum. Wil je interessant doen, gebruik dan geen afkortingquote:Op maandag 24 mei 2004 19:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
QED. Maar niet heus.
Hoe noemen we gelly?quote:Op maandag 24 mei 2004 19:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Reichshomo, noemen we je ook wel.
Ik kan niet interessant doen zonder woorden verkeerd te spellen. Een afkorting is dan een uitkomst.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:28 schreef Tuana het volgende:
[..]
Quod Erat Demonstrandum. Wil je interessant doen, gebruik dan geen afkorting
Galgenhumor.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoe noemen we gelly?
Zou wel 's duurzamer kunnen zijn dan de smoke-em-out methode van Bushquote:Arabische leiders willen M-Oosten democratiseren
Van onze correspondente Kim Ghattas
TUNIS - Arabische leiders hebben het afgelopen weekeinde op de top van de Arabische Liga in Tunis afgesproken hervormingen door te voeren en het terrorisme te bestrijden. Voor de eerste keer veroordeelde een Arabische top zowel aanvallen tegen Palestijnse als Israëlische burgers.
In een dertien punten tellend document, getiteld 'Programma voor ontwikkeling en modernisering', zijn de Arabische leiders overeengekomen de participatie van de bevolking in het politieke en openbare leven te vergroten, te streven naar onafhankelijkheid van de rechterlijke macht en de vrouwenrechten te versterken.
Het hervormingsprogramma is gekoppeld aan een oplossing van het Palestijns-Israëlisch conflict. Ook wordt gesteld dat de Arabische landen het plan in hun eigen tempo zullen uitvoeren, in overeenstemming met hun tradities en religieuze waarden.
Manieren om uitvoering van de plannen te evalueren zijn niet aangegeven en de plannen zelf blijven vaag. Het wordt vooral gezien als een poging internationale, voornamelijk Amerikaanse, druk om te hervormen en te moderniseren het hoofd te bieden.
In de 'Verklaring van Tunis' worden alle Israëlische militaire operaties in de Palestijnse en Arabische gebieden 'als ook operaties die willekeurig burgers treffen' veroordeeld. Dit wordt gezien als een indirecte en hoogst ongebruikelijke verwijzing naar Israëlische burgerslachtoffers als gevolg van zelfmoordacties.
De Arabische Liga veroordeelt de behandeling van Iraakse gevangenen en stelt dat de Verenigde Naties in Irak 'een centrale en effectieve rol' moeten hebben 'om de bezetting te beëindigen en de verschillende stadia voor machtsoverdracht aan het Iraakse volk vast te stellen'. Er is geen oproep gedaan om de coalitietroepen onmiddellijk uit Irak terug te trekken.
De bijeenkomst werd ontsierd door het weglopen van de Libische leider Muammar Kadhafi tijdens de openingsbijeenkomst. Daarnaast kwam een achttal leiders, de meesten uit de Golfregio, niet opdagen en vier staatshoofden vertrokken al voordat de bijeenkomst was beëindigd. Alle landen zonden afgevaardigden, maar dat zo weinig leiders kwamen wekt twijfel over de waarde die de Arabische leiders aan de Verklaring van Tunis hechten.
De top wordt gezien als de laatste kans van de Arabische wereld om eigen hervormingsplannen op te stellen vóór de top van de G-8 in juni. Daar zal het initiatief van de Amerikaanse president Bush voor hervormingen in het Midden-Oosten ('Het Grotere Midden-Oosten') hoog op de agenda staan
Daar zijn geen woorden voorquote:Op maandag 24 mei 2004 19:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoe noemen we gelly?
Als er ooit wat van terecht komt wel ja..quote:Op maandag 24 mei 2004 19:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zou wel 's duurzamer kunnen zijn
Het is je vergeven hoorquote:Op maandag 24 mei 2004 19:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik kan niet interessant doen zonder woorden verkeerd te spellen. Een afkorting is dan een uitkomst.
Je bent iig al goed geintegreerd in de POL-SC, humorlozen bashen is hier immens populair.qquote:Op maandag 24 mei 2004 19:31 schreef Tuana het volgende:
[..]
Daar zijn geen woorden voor
Nee, bedanktquote:Op maandag 24 mei 2004 19:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dora
En vervolgens de rest van hun leven aan de sherry en wijn zitten op de golf club.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Ach, Johan_de_Withs sig zeg ik maar.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Democratie is ook maar een schijnvertoning om het volk tevreden te houden.
Ik doe niks anders dan integreren...quote:Op maandag 24 mei 2004 19:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je bent iig al goed geintegreerd in de POL-SC, humorlozen bashen is hier immens populair.q
quote:Op maandag 24 mei 2004 19:35 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik doe niks anders dan integreren...
quote:Op maandag 24 mei 2004 19:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Tsja, hier heeft men tenminste iets te biedenquote:Op maandag 24 mei 2004 19:37 schreef George-Butters het volgende:
[..]
wel op een beperkt deel van het forum![]()
Een Egyptenaar, gis ik.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wie is dat mietje met die pijlen?
quote:Op maandag 24 mei 2004 19:42 schreef Tuana het volgende:
Maar goed, ik ga er weer eens vandoor...
Dag lieve RQ, Johan, George, Dora en natuurlijk mijn schatje Monidique!![]()
![]()
![]()
Oh ja, ... en de rest die nu niet bij deze SC aanwezig is (Sil, Aah, Wolfie, SIdekick, Pberends en natuurlijk DoG!!!) ik ben jullie niet vergeten hoor dus ook een kus voor jullie
Wat?quote:Op maandag 24 mei 2004 19:47 schreef RichardQuest het volgende:
Tuana wacht!
Geile donder ben je ook RQ, je had gewoon nog ff tijd nodig voor die laatste trekjesquote:Op maandag 24 mei 2004 19:48 schreef RichardQuest het volgende:
Oké, nu mag je gaan.
quote:Op maandag 24 mei 2004 19:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Geile donder ben je ook RQ, je had gewoon nog ff tijd nodig voor die laatste trekjes
Alleen de mannen gedag zeggen huh?quote:Op maandag 24 mei 2004 19:42 schreef Tuana het volgende:
Maar goed, ik ga er weer eens vandoor...
Dag lieve RQ, Johan, George, Dora en natuurlijk mijn schatje Monidique!![]()
![]()
![]()
Oh ja, ... en de rest die nu niet bij deze SC aanwezig is (Sil, Aah, Wolfie, SIdekick, Pberends en natuurlijk DoG!!!) ik ben jullie niet vergeten hoor dus ook een kus voor jullie
Sil is een man?quote:Op maandag 24 mei 2004 19:57 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Alleen de mannen gedag zeggen huh?
Daar ga ik niet van uit eigenlijk. Excuseert u mij zeer.. ik had haar over het hoofd gezien..quote:Op maandag 24 mei 2004 19:58 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Sil is een man?
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=108331quote:Op maandag 24 mei 2004 19:59 schreef Johan_de_With het volgende:
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUh.
Vor uns liegt Deutschland, in uns marschiert Deutschland, und hinter unsquote:Op maandag 24 mei 2004 20:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=108331
Nee, maar dan kun je ze nog uitlachen.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:07 schreef Maerycke het volgende:
Ik snap niet eens dat je nog de moeite neemt om die rommel door te lezen. Die lui zijn toch niet meer te redden wat dit onderwerp betreft...
A la BSB?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Welk een IQ! De Holocaust ontkennen en een stijlfiguur om zeep helpen!
Leeftijd is?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Meki's leeftijd + opleidingsniveau:
VMBO-Aardrijkskunde
Waarm haal je die animatie niet weg? Toch niemand die het opvalt.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:03 schreef Maerycke het volgende:
Hij is te groot daarvoor
Vmbo is toch 4 jaar?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Leeftijd is?
quote:Op maandag 24 mei 2004 20:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Meki's leeftijd + opleidingsniveau:
VMBO-Aardrijkskunde
Die is speciaal voor mij gemaaktquote:Op maandag 24 mei 2004 20:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waarm haal je die animatie niet weg? Toch niemand die het opvalt.
Je kent Wanadooquote:Op maandag 24 mei 2004 20:14 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Die is speciaal voor mij gemaakt
Maar ik verhuis 'm gewoon van server naar server... ik snap alleen niet dat Wanadoo 'm zo snel offline gooit wegens teveel traffic. Zoveel bandbreedte zal dat ding toch niet kosten?
Een prestatie van formaat op het vmbo.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Hij had wel een 7 a 8.
Wat lijkt je waarschijnlijk, 20?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Vmbo is toch 4 jaar?
4+8+4
Tussen de 16 en de 20 (wat me gezien zijn posts wrser lijkt).
Ja, gezien zijn posts zal zelfs het vmbo-niveau te hoog zijn voor hem.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat lijkt je waarschijnlijk, 20?![]()
Mja.. je zou toch haast zeggen dat wanneer je een redelijk populaire website zou draaien je nog veel meer traffic zou trekken... dan zou de site 's ochtends na 10 uur bij wijze van spreken al uit de lucht zijn iedere dag...quote:Op maandag 24 mei 2004 20:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je kent Wanadoo.
Ik zat op de MAVO voor de talen.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:17 schreef RichardQuest het volgende:
Wat lijkt je waarschijnlijk, 20?![]()
Nee, opleidingsniveau als DrW
Wiskunde op VWO6-niveau?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik zat op de MAVO voor de talen.Ik kreeg wel wiskunde op VWO niveau. Nu jij weer.
Gek, zo denk ik nou ook over de autistische posts van jou....quote:Op maandag 24 mei 2004 20:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ja, gezien zijn posts zal zelfs het vmbo-niveau te hoog zijn voor hem.
Wiskunde A. Heeft me wel ontzettend veel vrije uurtjes gekostquote:Op maandag 24 mei 2004 20:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wiskunde op VWO6-niveau?
En koffie.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wiskunde A. Heeft me wel ontzettend veel vrije uurtjes gekost
Truste DoG!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Mensen, ik gaat maffen. Fijn dromen enzo, morgen weer vroeg aan de slag.
Doegie!
Kan. Niveau van welk jaar?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wiskunde A. Heeft me wel ontzettend veel vrije uurtjes gekost
Hoezo?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Gek, zo denk ik nou ook over de autistische posts van jou....
quote:Op maandag 24 mei 2004 20:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Mensen, ik gaat maffen. Fijn dromen enzo, morgen weer vroeg aan de slag.
Doegie!
Nee, maar noblesse oblige.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoezo?
Maak ik zoveel spelling- en grammaticafouten als Meki?
Valt er met mij niet te discussieren?
Ben ik zo'n minderwaardige en domme ezel als Meki?.
Het is nog niet zo gek om lomp te zijn.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Gek, zo denk ik nou ook over de autistische posts van jou....
Dat eerste gaat voor jou niet op, daar staan autistische posts dan weer tegenoverquote:Op maandag 24 mei 2004 20:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoezo?
Maak ik zoveel spelling- en grammaticafouten als Meki?
Valt er met mij niet te discussieren?
Ben ik zo'n minderwaardige en domme ezel als Meki?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |