Ik ben benieuwd of Arthur volgende week nog zo aandoenlijk naar z'n zoon kijkt als Hugo hem vertelt dat hij z'n biezen moet pakken.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:48 schreef babette21 het volgende:
oh ja voor ik 't vergeet (en is misschien al door anderen gezegd): ik vond Arthur laatst wel erg aandoenlijk naar Hugo kijken(toen die keer tijdens het eten).... vond 'm bijna schattig haha!!
nou wat irritant dat gezedenpreek van iedereen, leuk erfenisje van Ariel....quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als ze Joost nou eens de Engel uit pesten zoals ze dat met Suzy hebben gedaan. Met dien verschille: Joost verdient het.
we hadden eerder moeten klagen....quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vandaag dan toch een goede cliff.
Ik snap ook niet waar iedereen zich mee bemoeit, maar ja daar hebben ze wel vaker last van in soapland.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:17 schreef Wup het volgende:
nou wat irritant dat gezedenpreek van iedereen, leuk erfenisje van Ariel....
Vond die Mischa ook niks, doe dan Jannes maar......quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:19 schreef babette21 het volgende:
misschien kan ze Mischa weer eens bellen!?![]()
ow.... dat wisten we allemaal al lang!!!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:18 schreef soapie het volgende:
Arthur vertelde aan Huug dat hij Victor heeft verteld dat Ed niet zijn echte vader is, maar Oscar!!! Lekker duidelijke zin, maar je begrijpt m wel hoop ik!!!!!!!!!!!!
Verder zei Arthur dat Victor daardoor door is gedraaid.
Jannes is een jongetje, Mischa een man....quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:22 schreef soapie het volgende:
Vond die Mischa ook niks, doe dan Jannes maar......
Tuur gaat zijn masker laten vallen. Hij vertelt over zijn verleden en zegt dat hij en Ed elkaar niet konden lijden. Ed zou zijn carrière in de weg hebben gestaan. Ed zou bovendien een lafaard zijn, die niet tegen Vic durfde te zeggen dat hij een buitenechtelijk kind is. Verder zei Tuur dat hij dan maar de taak op zich nam om Victor in te lichten en beweert dat Victor daardoor zijn eigen ongeluk tegemoet liep. De rest volgt morgen...quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:03 schreef pberends het volgende:
Wat was het voor cliff? Ik had hem net gemist ivm telefoon![]()
Dat heeft geen nut, want jij klaagt al sinds ONM-topic #1.....quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:18 schreef Wup het volgende:
we hadden eerder moeten klagen....
Dankequote:Op donderdag 27 mei 2004 20:18 schreef soapie het volgende:
Arthur vertelde aan Huug dat hij Victor heeft verteld dat Ed niet zijn echte vader is, maar Oscar!!! Lekker duidelijke zin, maar je begrijpt m wel hoop ik!!!!!!!!!!!!
Verder zei Arthur dat Victor daardoor door is gedraaid.
- Arthur deed het vroeger met Aafke en blijkt de vader van Babette te zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:24 schreef babette21 het volgende:
ow.... dat wisten we allemaal al lang!!!!
had 'n beetje gehoopt op iets nieuws, een reden waarom hij nou zo'n hekel aan die Couwenbergjes heeft. Iets van:
- je moeder ging vreemd met Ed (oftewel: Ed is je pa)
- je moeder ging vreemd met Oscar (oftewel: Vic is je broer, en Niels ook)
- je moeder ging vreemd met Vic (oftewel: Vic is pa van Joost... verklaart meteen een hoop)
- Ed ging er tijdens studententijd met mijn grote liefde vandoor (Judith)
- Ed ging er tijdens studententijd met mijn grote liefde vandoor (Bettina)
Hij was de JP van het ziekenhuis. De knuffelbeer.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:33 schreef Wup het volgende:
dat die suffe Ed er nou weer bijgehaald moet worden........
getver Ed was zo een vieze manquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:08 schreef babette21 het volgende:
Nou zo'n hoog knuffelgehalte heeft Ed niet hoor...
Nou ....quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:08 schreef babette21 het volgende:
Nou zo'n hoog knuffelgehalte heeft Ed niet hoor...
... zegt de fan van Chris....quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:13 schreef Wup het volgende:
getver Ed was zo een vieze man
oh my....quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:16 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niels Richter, Onderweg Naar Morgen, 27 mei 2004
da's logisch: ik was er niet bij!! geen pret zonder Babette he...quote:maar feestjes geven kan ie niet, het ene feestje is nog saaier dan het andere...
ja daar doet 't mij de laatste tijd ook al (te) veel aan denken....quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het verhaal van Tuur begint op dat van Rutger Helligers te lijken. Die beweerde ook dat Ed 'm zijn carrière naar de kloten had geholpen en wilde dat "corrigeren".....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |