Hijs idd lachen, keek hem voor de grap, en verwachte er niet veel van, was stukken beter dan ik dachtquote:Op zondag 23 mei 2004 21:10 schreef JoleX het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen deze films gezien:
EuroTrip
Meesterlijke tienerfilm die ik zelf leuker vind dan American Wedding of Not another Teen movie, vooral de tune van scotty doesn't know blijft in mijn hoofd zitten.
Matchstik Men, onlangs ook nog gezien. Verassend einde moet ik toegeven. Leuke tussendoorse filmquote:Op maandag 24 mei 2004 00:08 schreef Mikkie het volgende:
Vanavond Matchstick Men gezien. Viel me absoluut niet tegen... zeer goed te pruimen eigenlijk. Plotwending op het einde toch niet voorzien
quote:Op maandag 24 mei 2004 09:11 schreef Gorro het volgende:
Aoi haru (Blue Spring) (2001)
Een Japanse highschool film, maar anders dan we gewend zijn. Een vleugje Tarantino-cool, wat Aziatisch geweld en een rockende soundtrack maken deze film een erg aangename zit, hoewel het niet bepaald een opgewekt verhaal. Het verhaal wordt ook heel minimalistische vertelt, allemaal korte episodes die het uiteindelijke beeld vormen. De film ziet er ook nog eens heel strak uit. ****
mijn vrouwen, wat doe je ?!!?quote:Op maandag 24 mei 2004 15:52 schreef kinky_queen het volgende:
MARS NEEDS WOMEN
En daarom komen ze er maar een paar halen
[afbeelding]
deel 1 was wel tof ja, de opvolger viel zwaar tegenquote:Op maandag 24 mei 2004 22:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Charlie's Angels.
Ik vond 'm ontzettend tof en grappig. En leuke Angels, natuurlijk.
bedankt voor je mededeling. wat vond je ervan?quote:Op maandag 24 mei 2004 23:42 schreef trance_fan het volgende:
Ik heb vandaag Starship Troopers gekeken. Geregiseert door Paul Verhoeven.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:18 schreef Timo20 het volgende:
Van Helsing
Aan t einde van de 19e eeuw wordt Gabriel Van Helsing (Hugh Jackman) naar oost Europa gestuurd om daar het gevecht aan te gaan met graaf Dracula (Richard Roxburgh). Deze probeert al eeuwen de hele familie Valerious uit te roeien. Anna Valerious (Kate Beckinsale) is nog de laatste van de familie en doet er alles aan om de familie van de ondergang te redden...
Van Helsing was niet helemaal wat ik er van verwachtte, kverwachtte toch eik. n beetje meer serieuze film. En dat was dit dus zeker niet. Het acteren was flets, de effecten waren (vooral in t eerste gedeelte van de film) zeer matig. Het was zeer zeker wel n leuke en vermakelijke film, niet meer en niet minder. 2 grote voordelen aan deze film: Kate Beckinsale in strakke pakkie en de ge-wel-di-ge muziek van Alan Silvestri, die deze film zeker n extra sfeertje geeft
Heb me best vermaakt met deze popcorn film
IMDB Cijfer: 5,4/10
Mijn Cijfer: 6,2/10
Ik vindt et best wel een goede film maar dat komt ook doordat Denise Richards er in meespeeld.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:00 schreef twiFight het volgende:
[..]
bedankt voor je mededeling. wat vond je ervan?
Ik meen dattie alleen op tv is verschenen...ik meen dat deze ook op imdb staat..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:43 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Ik vindt et best wel een goede film maar dat komt ook doordat Denise Richards er in meespeeld.
Ik heb trouwens gehoord dat er een Starship Troopers 2 is. Heeft iemand die gezien??
ja ik heb 'm gezien. mateloos slecht, zeker geen goed vervolg. Ik zou 'm lekker in de winkel/videotheek laten liggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:43 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Ik vindt et best wel een goede film maar dat komt ook doordat Denise Richards er in meespeeld.
Ik heb trouwens gehoord dat er een Starship Troopers 2 is. Heeft iemand die gezien??
mijn antwoord kun je hierboven al vinden, en voor de rest kun je even zoeken in dit topic, maar dan in de vorige delen. er zijn meer mensen die 'm al gezien hebben en die hebben dat in dit draadje gepost.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:00 schreef trance_fan het volgende:
ja maar dat was dus mijn vraag heeft iemand em al gezien en zo ja wat vondt je er van?
Toch leuk dat je het gelezen hebt. Wat een boutfilm zeg.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
bla
quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Toch leuk dat je het gelezen hebt. Wat een boutfilm zeg.
Dus niet, want ik vond het allemaal zeer lachwekkend. Ik schreef toch ook dat het volgens mij een persiflage is, dat kan haast niet anders. Dat vliegen door de lucht, dat zwaar overdreven spuitende bloed, die James Last muziek erbij. Als iemand Kill Bill niet serieus neemt ben ik het welquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:39 schreef kinky_queen het volgende:
je neemt de film veel te serieneus
tuurlijk mag je ervan vinden wat jij wil, maar de film is niet meer dan een hommage aan de kung-fu films uit de jaren '70, die toen zo glorieus op het witte doek te bewonderen waren. Het is dus geen persiflage op die films, die films zijn gewoon zo over-the-topquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Dus niet, want ik vond het allemaal zeer lachwekkend.
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:01 schreef Maffioso het volgende:
Vanochtend vroeg Kill Bill vol.1 weer ff gekeken. Hoe vaker ik hem zie hoe gaver die wordt. Ik denk dat ik vanavond maar weer naar Kill Bill vol.2 ga
Dit vond ik een zeer intrigerende film. Vooral omdat de acteurs 'echt' zijn. Ik wacht op de dvd.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:24 schreef Gorro het volgende:
(#263) Freaks (1932)
De film heeft zijn klassiekerstatus vooral te danken aan de curiositeitswaarde. Zoveel misvormde mensen in één film zie je niet vaak, zeker niet in een film uit die tijd. Het verhaaltje is vrij eenvoudig, maar de uitvoering is wel in orde. Vooral de climax is sterk. ***½
Het vervolg uit 1994 is nog een stukje leuker. Dat is mijn favoriete Jackie Chan filmquote:Op donderdag 27 mei 2004 00:04 schreef victorinox het volgende:
Jui kuen (Drunken Master)
Die zal ik volgende week dan gaan huren.quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:11 schreef Gorro het volgende:
[..]
Het vervolg uit 1994 is nog een stukje leuker. Dat is mijn favoriete Jackie Chan film
Ik vind het toch wel schandalig dat jij als een van de grootste filmfanaten op dit forum niet weet dat de film van koreaanse bodem isquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:24 schreef kinky_queen het volgende:
HONGRYEON JANGHWA
Weer een ijzersterke chiller van Japanse afkomst, als je wil weten waar de film over gaat dan lees je de review maar, maar ik weet dat als deze dvd in de buurt komt dattik hem binnen de kortste keren heb!
![]()
[afbeelding]
Het stomme is dat ik het WEL weet, ik had het er laatst met Gorro overquote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:48 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
Ik vind het toch wel schandalig dat jij als een van de grootste filmfanaten op dit forum niet weet dat de film van koreaanse bodem is![]()
Ik vond vooral de scène met de oude moeder die over 't brugje rent om te gaan luisteren érg mooiquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:55 schreef Gorro het volgende:
Wo de fu qin mu qin (Road Home, The) (1999)
Na het teleurstellende Keep Cool van gisteren, nu weer een goede film van Yimou Zhang, zoals ik van hem gewend ben. Het eenvoudige maar treffende verhaaltje wordt prachtig in beeld gebracht. Een zoon keert terug naar z'n geboortedorpje wanneer zijn vader overleden is. Daar aangekomen wordt ons het verhaal van hoe zijn vader en moeder elkaar ontmoet hebben uit de doeken gedaan. ****
Ook een hele goede is Uninvited, ook koreaans.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:48 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel schandalig dat jij als een van de grootste filmfanaten op dit forum niet weet dat de film van koreaanse bodem isje had op z'n minst moeten horen dat de dialogen in het koreaans waren en niet in het japans
btw de DVD is hier te bestellenKoreaanse DVD uitgaves zijn in mijn ogen een van de mooiste die er zijn. Ze hebben niet zulke uitgebreide giftsets als japanse uitgaves, maar de normale special editions zien er prachtig uit en kosten geen drol. En een goede film idd
Dan wil ik denk ik niet weten wat je die andere 2 voor cijfer geeftquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:54 schreef Timo20 het volgende:
Vind dit de leukste van de drie
Mijn Cijfer: 6,4/10
5,5 a 6 denk ikquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wil ik denk ik niet weten wat je die andere 2 voor cijfer geeft
Deze film vond ik erg goed,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:26 schreef kinky_queen het volgende:
ZATOICHI
Weer eens wat anders van Kitano, deze heerlijk pretentieloze nobrainer over de blinde zwaardvechter. Amusement van een hoog nivo
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (Offtopic, hoe kan ik een spoiler tag maken, kon de uitleg ook niet vinden in de FAQ.)![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Omega op 28-05-2004 15:43:22 ]"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
[spoiler ]bla bla[/spoiler ] zonder spatiesquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:35 schreef Omega het volgende:
[..]
Deze film vond ik erg goed, alleen gaat het niet over een blinde zwaardvechter(Offtopic, hoe kan ik een spoiler tag maken, kon de uitleg ook niet vinden in de FAQ.)
![]()
Hmmm wel erg logisch, dankjewelquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:36 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
[spoiler ]bla bla[/spoiler ] zonder spaties
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:35 schreef Omega het volgende:
[..]
Deze film vond ik erg goed,Is zeker een van de beste/leukste films die ik in 2004 gezien heb. MaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (Offtopic, hoe kan ik een spoiler tag maken, kon de uitleg ook niet vinden in de FAQ.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is een andere discussie die ik hier niet wil gaan voeren.
Jaaaaa!!! Hele goede film. Normaal irriteer ik me rot wanneer een film niet engels of nederlands gesproken is. Maar nu dus echt niet! Interessant verhaal, goede acteerprestaties en de scene's zijn heel goed door elkaar gehutseld zodat je het einde wel wil zien.quote:Walter Salles vertelt het onthutsende verhaal van Fernando Meirelles over drugnetwerken, bendestrijd, gebrande ambitie en gewelddadige vergelding in de meest beruchte sloppenwijk van Rio. City of God, gebaseerd op waargebeurde feiten, onthult de donkere kant van het Braziliaanse straatleven met ongelooflijk veel passionele en explosieve energie.
Eurotrip ... is een verschrikkelijk wanprodukt en is gewoon ronduit sneu. En is een slappe aftreksel van Road Trip.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:10 schreef JoleX het volgende:
EuroTrip
Meesterlijke tienerfilm die ik zelf leuker vind dan American Wedding of Not another Teen movie, vooral de tune van scotty doesn't know blijft in mijn hoofd zitten. Cijfer: 8.5
Ik heb road trip nooit gezien, dus ik kan het niet vergelijken, maar ik vond deze film wel grappig.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Eurotrip ... is een verschrikkelijk wanprodukt en is gewoon ronduit sneu. En is een slappe aftreksel van Road Trip.
Ik geef de film een 4.
ja.. er bij zetten wat je er van vond bijvoorbeeld..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:26 schreef Skaai het volgende:
How to loose a guy in 10 days - vandaag
Erin Brokovich - vandaag
Lord Of The Rings 2 - eergisteren
Charlie's Angels , Full Throttle - gisteren
My Boss' Daughter - afgelopen dinsdag
Mona Lisa Smile - afgelopen dinsdag
Good Will Hunting - afgelopen maandag
Zit ziek thuis...dan moet je toch iets doen heh
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Is zeker een van de beste/leukste films die ik in 2004 gezien heb. MaarEen echte discussie wil ik ook niet voeren maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is een andere discussie die ik hier niet wil gaan voeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:58 schreef Omega het volgende:
[..]
Een echte discussie wil ik ook niet voeren maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gij heeft de boeken nooit gelezen? Het staat zo in de boeken en het is zeker niet waardig voor zo'n mooie triologie om ff snel te eindigen. Het duurde ook een half uur om de FOTR te starten, dan mag het ook wel rustig eindigen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:18 schreef mr_anonimous het volgende:
The return of the king. Een waardige afsluiter van de trilogy maar die 103 verschillende eindes zijn een beetje kut. De aftiteling had gewoon in beeld moeten komen na die kroningsceremonie van Aragorn en dat alle mensen voor de hobbits bogen.
Wat kortzichtigquote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:59 schreef Toad het volgende:
Normaal irriteer ik me rot wanneer een film niet engels of nederlands gesproken is.
Dat had dan in de extended version gekund. Dat einde met dat buigen was gewoon krachtig en overdonderend.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:31 schreef hornage het volgende:
[..]
gij heeft de boeken nooit gelezen? Het staat zo in de boeken en het is zeker niet waardig voor zo'n mooie triologie om ff snel te eindigen. Het duurde ook een half uur om de FOTR te starten, dan mag het ook wel rustig eindigen.
Ja, misschien dat ik tot nu toe alleen slechte films heb gezien die duits, frans of spaans ( oid. ) gesproken zijn. Trouwens vond ik Read my lips ( franse film ) ook leuke film.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Wat kortzichtig
Vind je? Vind ik eigenlijk helemaal niet. Ik heb ook de pest aan films in een taal die ik niet spreek en waar ik dus verplicht de ondertitels van moet lezen. Dan ben je bijna meer aan het lezen dan dat je film kijkt. Wat muziek betreft luister ik ook liever naar muziek in een taal die ik kan verstaan. Is dat ook kortzichtig? Volgens mij is het gewoon een voorkeur. Heeft niets met kortzichtig te maken.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Wat kortzichtig
Jij begrijpt heus wel hoe mad_dog dit bedoelt scannie!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:41 schreef scanman01 het volgende:
blaat
ja dat is kortzichtig. Betekent dus ook dat jij bv. mensen uit USA gelijk geeft dat ze naar The Vanishing ipv Spoorloos gaan kijkenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je? Vind ik eigenlijk helemaal niet. Ik heb ook de pest aan films in een taal die ik niet spreek en waar ik dus verplicht de ondertitels van moet lezen. Dan ben je bijna meer aan het lezen dan dat je film kijkt. Wat muziek betreft luister ik ook liever naar muziek in een taal die ik kan verstaan. Is dat ook kortzichtig? Volgens mij is het gewoon een voorkeur. Heeft niets met kortzichtig te maken.
Lol... daar zit wel wat in ja.quote:Op zondag 30 mei 2004 07:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja dat is kortzichtig. Betekent dus ook dat jij bv. mensen uit USA gelijk geeft dat ze naar The Vanishing ipv Spoorloos gaan kijken.
Je moet ook geen Day after Tomorrow effecten verwachten he, komt wel uit 1938quote:Op zondag 30 mei 2004 10:49 schreef sweek het volgende:
The Adventures of Robin Hood (1938, USA)
Euh, ik zie het geweldige er weer eens niet aan. Wat een ontzettend slechte geluidseffecten zeg, je hoort praktisch niks tijdens de gevechten. Verder is het maar een heel erg standaard verhaaltje, het enige wat er een beetje uitspringt zijn de mooie locaties.
Wordt je niet gewoon helemaal gek van films op een gegeven moment dan? Ik moet er echt niet meer dan twee op een dag zien, en meestal doe ik er gewoon maar eentje, anders blijft het voor mij niet leuk meer.quote:Op zondag 30 mei 2004 00:53 schreef hornage het volgende:
#220 Snatch.
Wild Things 2
Monster
#207 Whale Rider
Ach, ik kan nog steeds wel genieten van elke film hoor. Ik word er soms wel eens een beetje vaag van na 3 films, maar genieten van de films doe ik nog steeds! Mijn record van films achter elkaar was laatst btw. Toen had ik alle Hellraiser films achter elkaar gekekenquote:Op zondag 30 mei 2004 11:08 schreef Hare het volgende:
[..]
Wordt je niet gewoon helemaal gek van films op een gegeven moment dan? Ik moet er echt niet meer dan twee op een dag zien, en meestal doe ik er gewoon maar eentje, anders blijft het voor mij niet leuk meer.
6 dus???quote:Op zondag 30 mei 2004 12:24 schreef hornage het volgende:
[..]
Ach, ik kan nog steeds wel genieten van elke film hoor. Ik word er soms wel eens een beetje vaag van na 3 films, maar genieten van de films doe ik nog steeds! Mijn record van films achter elkaar was laatst btw. Toen had ik alle Hellraiser films achter elkaar gekeken
ik heb de 10 wel eens gered hoor...quote:Op zondag 30 mei 2004 12:35 schreef Hare het volgende:
6 dus???
Ja orlando bloom vond ik ook een ongelovelijke WIMP. brrrr .. dat daar onze meisjes opvallen.quote:Op zondag 30 mei 2004 07:12 schreef Timo20 het volgende:
Vrijdagavond dan toch eindelijk gezien:
Troy
In het oude Griekenland sluiten de Trojaanse prinsen Hector (Eric Bana) en Paris (Orlando Bloom) vrede met hun grootste vijanden. Paris heeft echter een zwak voor Helen (Diane Kruger), de Spartaanse koningin, en samen besluiten ze dat Helen mee terug gaat naar Troje. Ze is echter getrouwd met Menelaus (Brendan Gleeson) en als deze erachter komt dat zijn vrouw er met een ander vandoor is, wordt hij furieus. Zijn broer Agamemnon (Brian Cox) gebruikt dit meteen als excuus om zijn macht uit te breiden.
Een van de grootste blockbusters van dit jaar. Daar mag je dan toch wel wat voor krijgen. En dat kreeg je als kijker: Troy is een groots opgezette film, met n aantal zeer goede acteurs. De gevechtscenes zijn goed uitgewerkt, en het acteerwerk is ok. Ik had ook niet in de gaten dat ie zo lang duurde en verveelde me dus niet. Das goed
Het enige waar ik me wel aan ergerde was het acteerwerk van Orlando Bloom. Hij kan dus idd. echt niet zo goed acteren. Eric Bana steelt overigens de show![]()
IMDB Cijfer: 7,0/10
Mijn Cijfer: 7,8/10
we have a winnerquote:Op zondag 30 mei 2004 12:35 schreef Hare het volgende:
[..]
6 dus???
Op het Rotterdams Filmfestival heb ik er eens acht gezien op één dag, maar dan kom je wel echt totaal afgeragd thuis.quote:Op zondag 30 mei 2004 11:08 schreef Hare het volgende:
[..]
Wordt je niet gewoon helemaal gek van films op een gegeven moment dan? Ik moet er echt niet meer dan twee op een dag zien, en meestal doe ik er gewoon maar eentje, anders blijft het voor mij niet leuk meer.
Mag ik nu door voor de koelkast?quote:Op zondag 30 mei 2004 13:09 schreef hornage het volgende:
[..]
we have a winner![]()
echt hey!! had zoiets van:quote:Op zondag 30 mei 2004 12:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja orlando bloom vond ik ook een ongelovelijke WIMP. brrrr .. dat daar onze meisjes opvallen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al heb ik me best vermaakt!
IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 7,3/10How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Het stukje in 1 waar je die Chinese Crew ziet lopen met O'Ren voorop en dat muziek... dat vind ik een meesterlijke scenequote:Op zondag 30 mei 2004 21:11 schreef UFOtje het volgende:
Kill Bill..... (1 ja, en dat als Tarantino fan.)![]()
Maar beter laat dan nooit.
Wederom een meesterwerk van Tarantino!![]()
![]()
Nu maar snel "2" wel in de bioscoop bekijken.
Ik lees je bericht en denk "dat wordt een 7 ofzo..." . Geef je de film een 9quote:Op maandag 31 mei 2004 00:55 schreef Hare het volgende:
Geweldige film, met een zeer goed verhaal. Die vele momenten zeer boeit, en je net zo vaak laat meeleven. Toch mist deze film het toch om voor mij echt geweldig te zijn. Het eindgesprek tussen Jimmy en zijn vrouw vond ik zeer teleurstellend en niet in de film passen. Daarna wordt het wel weer redelijk goed gemaakt door het einde.
9
Haha, nee hoor, zo erg was ie niet. Was een heel meeslepende film, met een plottwist die ik niet aan had zien komen. Allemaal schitterend gedaan.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik lees je bericht en denk "dat wordt een 7 ofzo..." . Geef je de film een 9![]()
hoe kom je draan? ik kan die oudere films nooit bemachtigenquote:Op maandag 31 mei 2004 11:32 schreef Eluc het volgende:
Gisteren:
The Killing (1956) 8
The Great Escape (1963) 7½
Citizen Kane (1941) 8½
Ik weet niet hoe hij eraan komt, maar internet biedt je zeer veel mogelijkheden om aan films te komenquote:Op maandag 31 mei 2004 11:42 schreef frizzel het volgende:
[..]
hoe kom je draan? ik kan die oudere films nooit bemachtigen
Bovenste 2 besteld bij Play, Citizen Kane bij FRS.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:42 schreef frizzel het volgende:
[..]
hoe kom je draan? ik kan die oudere films nooit bemachtigen
In t Duits nagesynchroniseerd?quote:Op maandag 31 mei 2004 11:57 schreef Bupatih het volgende:
En Van Helsing (18 mei in Berlijn)
Nee gelukkig niet zegquote:Op maandag 31 mei 2004 15:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
In t Duits nagesynchroniseerd?
echt heyquote:Op maandag 31 mei 2004 16:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg
Nee, het was de originele versie![]()
quote:Gutenabend, ich bin ja der Van Helsing!
je maakt een grap?quote:Op maandag 31 mei 2004 13:17 schreef FCDB het volgende:
Ik heb gisteravond Paycheck gezien...
Goeie film!![]()
Tsssssss wat een but filmquote:Op maandag 31 mei 2004 19:22 schreef frizzel het volgende:
net The Butterfly Effect gezien
Goeie Film! Goed verhaal!!
quote:Op maandag 31 mei 2004 18:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
echt hey
[..]
waarom een but film? het is boeiend uitgevoerd! Kill Bill zou je ook een but film kunnen noemen.. als het niet zo boeiend was uitgevoerd! en The Butterfly Effect had nog een goed verhaal ook?quote:Op maandag 31 mei 2004 19:31 schreef edje34 het volgende:
[..]
Tsssssss wat een but film![]()
Tjoh ... je weet toch dat je van deze (dit soort) film geen hoogstaand drama kan verwachten .. de graphics was bruut en daar gaat het om.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:39 schreef mtv het volgende:
Gisteren, The Day After Tomorrow
wat een slaapverwekkende film, geen fuck aan
Ik heb ongeveer de helft van de tijd zitten te slapen, en heb eigenlijk nog niks gmist
goed goed ... komt niet verder dan standaard .. alleen het geven van de blackout is fun. Maar het naar mijn idee veel beter uitgewerkt kunnen worden ... beetje veel storende plotholes.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:02 schreef frizzel het volgende:
[..]
waarom een but film? het is boeiend uitgevoerd! Kill Bill zou je ook een but film kunnen noemen.. als het niet zo boeiend was uitgevoerd! en The Butterfly Effect had nog een goed verhaal ook?
Waarom ... in die tijd is toch Olympische Spelen bedacht .. dus gespierde mensen waren er zeker.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:33 schreef hopseflops het volgende:
Zaterdag naar Troy geweest, niet echt geweldig. Ze liepen een beetje te vaak met gespierde lichamen door het beeld maakte het geheel wat minder geloofwaardig.
Schitterende prullenbak film .. .. bedroevend bedroevend slecht ... en alleen een film voor die bom deplooi goed te noemen. .,. Dit is een klote film. Ik zou nog zwaar twijfelen als het voor 0,99 bij de Media Markt ligt.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:29 schreef edje34 het volgende:
Heb vanmiddag Pearl Harbor zitten kijken.Schitterende film
dat betekent nog niet als je een historisch verhaal wilt neerzetten het constant om Brad Pitt zijn billen moet gaanquote:Op maandag 31 mei 2004 22:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom ... in die tijd is toch Olympische Spelen bedacht .. dus gespierde mensen waren er zeker.
Orlando "Paris" Bloom ... dat vond ik tegen vallen .. wat een oelewapper.
Dat is waar .. maar toch .. in die tijd was de Penis wel hét symbool ... zo als wij nu zonnewijzers in de tuin hebben hadden zij toen een penis ... stond dacht ik tijd terug in de Kijkquote:Op maandag 31 mei 2004 22:23 schreef hopseflops het volgende:
[..]
dat betekent nog niet als je een historisch verhaal wilt neerzetten het constant om Brad Pitt zijn billen moet gaan
Vond ik ook wel inderdaad... Alleen vond ik deel 2 het slechtst van de trilogie, die vond ik echt nergens over gaan.. Eigenlijk hadden ze het gewoon bij 1 deel moeten laten...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Net gekeken:
[afbeelding]
Wat ik gisteren nog goed vond aan Matrix reloaded ontbrak allemaal in deze laatste uit de trilogie. Ik had de hele film het idee naar een soort Star Wars te kijken en dat was net waar ik niet op zat te wachten. Net als een Terminator 4 me waarschijnlijk enorm zou tegenvallen omdat het dan om gevechten tegen machines gaat, was deze derde Matrix voor mij ook het dieptepunt uit de reeks.
Cijfer: 5
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:13 schreef Ms.Bitters het volgende:
Platoon.Ik weet het, oude klassieker en zo, maar vindt er niet echt veel aan precies..
Morgen een tweede kijkpoging wagen dan maar..
Dat bestaat al heel lang Scanman. Weet je hoe ze dat noemen....quote:Op maandag 31 mei 2004 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Binnenkort krijgen we films voorgeschoteld waar geen camera meer aan te pas is gekomen en geen levende acteurs in mee spelen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat bestaat al heel lang Scanman. Weet je hoe ze dat noemen....
tekenfilms.![]()
Ik vond Final Fantasy: The Spirits Within op dat gebied erg mooi.. Geen tekenfilm en het leek vaak net echt..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat bestaat al heel lang Scanman. Weet je hoe ze dat noemen....
tekenfilms.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool filmpje
IMDB Cijfer: 7,7/10
Mijn Cijfer: 7,2/10How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:26 schreef Timo20 het volgende:
verhaal
Ik ben blij voor die jongen dattie eindelijk eens een knappe film gezien heeftquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
![]()
![]()
![]()
Een review van Timo20 zonder's
En ik dacht dat ik alles gezien had![]()
(Of is die-ban er toch gekomen?)
Die laatste zin snap ik niet, maar verder wel eensquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:28 schreef dolle_hond het volgende:
Panic Room
Best aardig, maar geen topper. De spanning is gewoon niet groot genoeg, terwijl de film het er wel van moet hebben. Toch best nog een hoog Home Alone gehalte en dat is geen pluspunt. Gelukkig laat Jodie Foster zien waarom ze een film kan dragen zonder uit de kleren te hoeven.
Bedoel je niet grease?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:26 schreef Timo20 het volgende:
De afgelopen maand heb 35 films gezien.
De beste Greae met n 9,7/10
Klinkt zeer goed!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:36 schreef kinky_queen het volgende:
SHURAYUKIHIME
WOOOOOHHOOOOO!!!!!
Legendarisch goed deze Japanse wraakfilm.
Tarantino's KILL BILL heeft heel duidelijk zijn inspiratie opgedaan bij deze uitermate spannende en dus boeiende film, net als bij Tarantino's film moet je niet al te huiverig zijn voor een btje bloederige toestanden, want dan kan je deze film beter overslaan..
[afbeelding]
Volgens mij is Jodie Foster in haar beste film ( Silence... ) ook niet uit de kleren gegaan hoor.quote:Gelukkig laat Jodie Foster zien waarom ze een film kan dragen zonder uit de kleren te hoeven.
doe meteen de sequel ook dan...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:57 schreef Hare het volgende:
Klinkt zeer goed!!Maar ff downloaden dus
Ach nee, sequels vallen altijd wat minder uit dan hun voorlopers. Laat me maar impressed blijven met de eerste, kan de tweede ook niks verpestenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:42 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
doe meteen de sequel ook dan...
![]()
Sequels kunnen het origineel nooit verpesten hoor imo. The Matrix blijft een geweldige film, daar doen de twee mindere vervolgen niets aan af...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:53 schreef Hare het volgende:
[..]
Ach nee, sequels vallen altijd wat minder uit dan hun voorlopers. Laat me maar impressed blijven met de eerste, kan de tweede ook niks verpesten
Neenee, daar heb je helemaal gelijk in. Zo bedoelde ik het ook niet. Misschien beetje verkeerd opgeschreven maar goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:55 schreef Gorro het volgende:
[..]
Sequels kunnen het origineel nooit verpesten hoor imo. The Matrix blijft een geweldige film, daar doen de twee mindere vervolgen niets aan af...
paycheck slaat nergens op dat is het verschil, je kan voorspellen wat gaat gebeuren en dat hoort niet bij dit type film. Butterfly Effect is zo onvoorspelbaar als ik weet niet wat! steeds die blackouts en pas later zien wat er toen gebeurde ect.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
goed goed ... komt niet verder dan standaard .. alleen het geven van de blackout is fun. Maar het naar mijn idee veel beter uitgewerkt kunnen worden ... beetje veel storende plotholes.
En zelf noem je Paycheck niet goed ... ik schaar deze Butterfly Effecty er ook onder.
echt niet gejatquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:58 schreef Woodpecker het volgende:
Heb gisteren voor het eerst Snatch gezien. Heerlijke film, maar wel veelvuldig gejat van QT...
het is toch niet zoals = armegeddon, deep impact...?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:58 schreef MrMoon het volgende:
Vrijdag The Day After Tomorrow gezien. Ik vond het wel een goede film moet ik zeggen. Erg mooi gemaakt ook alleen wat dingen erin waar ik zo mn vraagtekens over heb maar ja dat is in bijna alle films wel zo
ik bedoel dat zij het niet nodig heeft uit de kleren te gaan om het toch de moeite waard te maken.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die laatste zin snap ik niet, maar verder wel eens
Jodie heeft geloof ik slechts in 2 films een naaktscene gedaan
Ik dacht dat je bedoelde dat Jodie normaal vaak naaktscenes doet, maar met Panic Room bewees dat ze dat niet nodig heeft. Maar dan heb ik dus niets gezegdquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik bedoel dat zij het niet nodig heeft uit de kleren te gaan om het toch de moeite waard te maken.
quote:Inga: Werewolf
Dr. Frederick Frankenstein: Werewolf?
Igor: There.
Dr. Frederick Frankenstein: What?
Igor: There wolf. There castle
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:08 schreef kinky_queen het volgende:
it is pronounced Frankenstien
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:22 schreef Hare het volgende:
[..]
Moviekenner als jij bent zou beter moeten weten:
I'm a Fronkensteen
Een hele goed verfilming van het gelijkname boek, dat overigens geschreven is door Dennis Lehane, door Clint Eastwood. Zeer goed acteerwerk door alle acteurs. Goed verhaal, de oscars zijn verdient.quote:Jimmy Markum (Sean Penn), Dave Boyle (Tim Robbins) en Sean Devine (Kevin Bacon) kennen elkaar vanaf hun vroegste jeugd. Ze groeien op in een rustige volkswijk van Boston. Op een dag stopt er een vreemde auto in hun straat. De bestuurder dwingt Dave in te stappen voor een rit, terwijl Sean en Jimmy toekijken hoe de auto de straat uitrijdt met Dave op de achterbank. De gevolgen zijn verschrikkelijk. Vijfentwintig jaar later brengt het lot de drie jeugdvrienden samen. Jimmy's dochter is op brute wijze vermoord. Sean is rechercheur en samen met zijn partner Whitey Powers (Laurence Fishburne) wordt hij op de zaak gezet. Jimmy is een ex-crimineel met een goedlopende buurtwinkel die wraak wil nemen op de moordenaar van zijn dochter. Dave wordt nog dagelijks geconfronteerd met de demonen uit zijn verleden. De moordzaak drijft de vrienden naar elkaar toe. Langzaam maar zeker ontvouwt zich de waarheid die draait om vriendschap, familie en onschuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDB: 8.2 ( top 250: #120 )
Toad: idem dito
nadat die ring in de vulkaan was geflikkerd hattie afgelopen moeten zijn, die kinderen van je hebben smaak...quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:18 schreef scanman01 het volgende:
De familie heeft Return of the King vandaag gekeken.
Vooral mijn kids vonden het einde niet leuk en vonden dat de film na de buigingen had moeten eindigen. Voor hun was dit derde deel de minste van de drie.
Vind ik eigenlijk niet. Na zo'n epische avonturen mag er van mij uitgebreid afscheid genomen worden van de helden. Al kan ik begrijpen dat het voor sommige mensen van het goede teveel was, maar voor mij dus niet.quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:21 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
nadat die ring in de vulkaan was geflikkerd hattie afgelopen moeten zijn, die kinderen van je hebben smaak...
Eens.quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet. Na zo'n epische avonturen mag er van mij uitgebreid afscheid genomen worden van de helden. Al kan ik begrijpen dat het voor sommige mensen van het goede teveel was, maar voor mij dus niet.
Me Too. En zelfs als je het toch vind: je bent godvr**mme 10 uur ontzettend vermaakt, ga dan niet zeiken over de laatste 20 minutenquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:21 schreef Gorro het volgende:
[..]
Eens.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:56 schreef Toad het volgende:Dat lijkt me duidelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De film spreekt zich dus uit tégen het recht in eigen hand nemen.O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:10 schreef Sai het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk:maar waarom wordt ie dan niet opgepakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De film spreekt zich dus uit tégen het recht in eigen hand nemen.The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Een review van Timo20 zonder's
En ik dacht dat ik alles gezien had![]()
(Of is die-ban er toch gekomen?)
grapjasquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:57 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik ben blij voor die jongen dattie eindelijk eens een knappe film gezien heeft
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:54 schreef Hare het volgende:
[..]
Bedoel je niet grease?
en ja als ik volges jou zo goed bezig ben, dan kan ik hier ook wel melden dat ik gisteravond heb gekeken:quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:57 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik ben blij voor die jongen dattie eindelijk eens een knappe film gezien heeft
![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:50 schreef Timo20 het volgende:
en ja als ik volges jou zo goed bezig ben, dan kan ik hier ook wel melden dat ik gisteravond heb gekeken:
Day Of The Dead
Niet voor mensen met zwakke magen
IMDB Cijfer: 6,5/10
Mijn Cijfer: 9,0/10
quote:
Joy Ride leek wel een klein beetje op dat hotel gedeelte..quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:32 schreef rena het volgende:
Identity
Redelijke film, de spanning word er wel goed ingehouden, maar het verhaal is niet echt orgineel, heb het idee dat ik zoiets al wel eens eerder heb gezien, ook al kan ik niet op een titel komen. Maar het is een vermakelijke film.
7
Waat?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:37 schreef trance_fan het volgende:
Mooie beelden maar ik had de making of al gezien dus in had al een preview gezien.
??quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:44 schreef Sai het volgende:
[..]
Waat?
Denk dat ie waar bedoeltquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:45 schreef trance_fan het volgende:
[..]
??
waat bedoel je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |