Omdat zoveel mensen er over praten? Er is weinig van te krijgen.. dus het zal nog wel even duren voordat iedereen het heeft..quote:Op zondag 23 mei 2004 16:00 schreef Duiveltja het volgende:
Von Dutch, waar te vinden?
Ik vind het nu een wannabe merk
Ja, die petjes gaan als zoete broodjes over de toonbankquote:Op zondag 23 mei 2004 19:26 schreef capibar het volgende:
[..]
¤95.68???????????????
betaalt iemand echt zo veel voor een pet!?!?!![]()
![]()
![]()
American Trucker caps zijn wel stoer, alleen de kleuren/logo er op vind ik niet zoquote:
dat is raarquote:Op zondag 23 mei 2004 19:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, die petjes gaan als zoete broodjes over de toonbank.
uit een ander topic:quote:Op zondag 23 mei 2004 19:32 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is raar
zo'n pet hoeft echt niet meer dan 10 euro te kosten...
quote:Op woensdag 10 maart 2004 02:58 schreef nO_On het volgende:
Jaaaaaaaaaa hoor!!!!!!
Laten we allemaal weer even lekker calvinistisch wezen want weeeeeeeeeeeeee diegene zijn gebeente mocht een persoon toch eens WEL geld hebben om luxe-goederen te kopen. Ik krijg echt de schijt van dit soort kortzichtigheid: "Ja, jij koopt prada, gucci etc, maar ik koop lekker goedkope vans (bijv. red.) dus ik ben beter, ondanks dat jij denkt dat jij beter bent omdat jij in duurdere shit loopt (o.i.d. red.)" Hoer toch op...
Ik vind het zelf ook leuk om in dure kleren te lopen, replay, G-star, Nudie, etc. maar bijna 100 euri voor een simpele pet gaat mij wel iets te ver. Ik vind von Dutch een beetje over the top, ik loop er zelf ook niet in.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
uit een ander topic:
[..]
waar de fuck slaat dat nou weer opquote:Op zondag 23 mei 2004 19:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
uit een ander topic:
[..]
dat is waar. trouwens een normale von dutch pet is 60 euroquote:Op zondag 23 mei 2004 20:22 schreef capibar het volgende:
[..]
waar de fuck slaat dat nou weer op
ik zeg toch niet dat ik beter ben omdat ik geen pet van 100 euro koop![]()
ik zeg alleen dat ik vind dat 100 euro veel te veel is voor een simpele pet (220 gulden!!!)
verkoopt boston trader evisu tegenwoordig? wist ik niet.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:25 schreef manny het volgende:
Den Haag kun je het kopen bij die Armani, Evisu winkel schuin tegenover Bonneterie, langs de tramlijn
Als die petten idd 92 euri kosten dan is dat in mijn beleving ook redelijk belachelijk duur.
quote:Op zondag 23 mei 2004 22:38 schreef kofkof het volgende:
Dat de Nederlandse staat daar trouwens niets aan doet. Ik vind het lelijke kleding, het maakt Nederland als land ten schande.
Precies en daarom paar posts verwijderd.. ontopic door.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:12 schreef itsontoday het volgende:
Sorry maar volgens mij gaat dit topic over het kledingmerk "Von Dutch"... Of je het nou mooi vind of niet (zoals ik) laat iedereen die het wel mooi vind hier over Von Dutch praten.
Neehee, het is de winkel tussen de sting en de boston trader in. Vanaf de bonneterie nog voor dat winkeltje met die hiphop kledingquote:Op zondag 23 mei 2004 22:21 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
verkoopt boston trader evisu tegenwoordig? wist ik niet.
Die petjes vind ik idd zonde van het geld. Heb zelf een von dutch t-shirt, die ik in het buitenland gekocht heb. Toen wist ik niet eens dat celebs het droegen, maar vond het gewoon leuk dat er Dutch op stond.
oh top, ik weet nu welke je bedoeltquote:Op maandag 24 mei 2004 10:24 schreef manny het volgende:
[..]
Neehee, het is de winkel tussen de sting en de boston trader in. Vanaf de bonneterie nog voor dat winkeltje met die hiphop kleding
Mode D'emploi heet die winkel.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:25 schreef manny het volgende:
Den Haag kun je het kopen bij die Armani, Evisu winkel schuin tegenover Bonneterie, langs de tramlijn
Als die petten idd 92 euri kosten dan is dat in mijn beleving ook redelijk belachelijk duur.
heb gekeken op hun site en er staat lang niet alles op. heb zelf bijv. een tshirt die ik niet in hun online winkel heb gezienquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:13 schreef Maffioso het volgende:
Is het geen goed idee om net als die A&F inkoopactie een Von Dutch inkoop actie bij vondutch.com te houden?
Maar ze hebben ook zat dingen die ze hier niet in de winkel verkopen. En het is daar stukken goedkoper: die broeken kosten hier in de winkel rond de 400 pleuro en daar is de duurste 250 dollarquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:16 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
heb gekeken op hun site en er staat lang niet alles op. heb zelf bijv. een tshirt die ik niet in hun online winkel heb gezien
Tja, wanneer mensen ontdekken dat er ook nog iets zoals buiten de kledingzaak is, stort de wereld in.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
uit een ander topic:
[..]
Sprak de man met zelfgebreide kabeltruien.quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:33 schreef Verbal het volgende:
Beetje een Gorilla/Brunotti-merkje, voor gelijkwaardige proleten, dunkt me.
V.
Whehehe, fijn dat je je aangesproken voelt.quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:56 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Sprak de man met zelfgebreide kabeltruien.
Heb je er problemen mee ofzo dat iemand een duur shirt koopt?quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:57 schreef frnk het volgende:
[..]
goh je zult nu wel veel meer vrouwtjes gek maken met je dure shirtje
quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:56 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Sprak de man met zelfgebreide kabeltruien.
You sexy hot thing, maak de vrouwtjes gek.
Nou de verkoopster zei dat ik met m'n nieuwe pakkie wat ik net gehaald heb de vrouwen wel van me af moest gaan slaan.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:57 schreef frnk het volgende:
[..]
goh je zult nu wel veel meer vrouwtjes gek maken met je dure shirtje
haha, dat is gewoon standaard verkooppraatquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:34 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Nou de verkoopster zei dat ik met m'n nieuwe pakkie wat ik net gehaald heb de vrouwen wel van me af moest gaan slaan.
Dus wat dat betreft.
Als de zeeman verkoopsters zou hebben zouden ze dat ook zeggenquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:34 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Nou de verkoopster zei dat ik met m'n nieuwe pakkie wat ik net gehaald heb de vrouwen wel van me af moest gaan slaan.
Dus wat dat betreft.
No shit? Echt waar? Maar....maar.....quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:10 schreef CEx het volgende:
[..]
Als de zeeman verkoopsters zou hebben zouden ze dat ook zeggen
Verkooppraat jongen, verkooppraat![]()
"Gorilla en Brunotti, twee smaken in een potti"quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:33 schreef X-Ray het volgende:
Dus om te zorgen dat ik er niet helemaal als Verbal bijloop heb ik maar wat ander spul gekocht, ook leuk trouwens.
Gorilla Wear en Brunotti bij Mode D'emploi. Ja hoor nitwitquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
"Gorilla en Brunotti, twee smaken in een potti"
V.
Jij woont dan ook in een boerengatquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:33 schreef X-Ray het volgende:
Ik was net toch in het centrum dus ik loop effe die winkel binnen, hebben ze welgeteld 3 Von Dutch shirts hangen....
Helemaal kut dus, en wanneer er nieuwe kwamen was onbekend want het is moeilijk verkrijgbaar..
Dus om te zorgen dat ik er niet helemaal als Verbal bijloop heb ik maar wat ander spul gekocht, ook leuk trouwens.
Ik was nog in de Clerqstraat eergisteren. Nee da's een fijne buurt, Westquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in een boerengat.
.
Je had ff langs moeten komenquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:31 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ik was nog in de Clerqstraat eergisteren. Nee da's een fijne buurt, West.
Zal d'r volgende week weer zijn denk ik. Ik was die gozer die die burqa van het hoofd van dat grietje trok. Wat een buurt zeg, lijkt Transvaal welquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Je had ff langs moeten komen.
Gunst, meid, ik hoop dat je het me niet euvel duidt...quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:45 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Gorilla Wear en Brunotti bij Mode D'emploi. Ja hoor nitwit.
voor 400 euro heet dat dan toch wel kostuum?!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:44 schreef Karrakas het volgende:
Ik koop liever een mooi pak inplaats van zon gare broek voor 400 euro.
stel je een tshirt van de hema voor.. een tshirt waar totaal geen taille inzit, zo vallen ze..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:48 schreef Maffioso het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe de maten van de t-shirts zijn. Vaak zijn bij amerikaanse merken de maten anders en vallen ze iets groter is dat bij Von Dutch ook zo?
doorgaans draag je alleen met carnaval een kostuum....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:50 schreef Volano het volgende:
[..]
voor 400 euro heet dat dan toch wel kostuum?!
Vrouwencaps hebben dit embleemquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:27 schreef Stone_Island het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee of dit origineel is??
je weet wel zeker dat ze echt zijn ja...quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:06 schreef Sphinx2K het volgende:
tsja ik heb de mijne gewoon op de von dutch site besteld... dan weet je het zeker, nu is het idd maar de vraag maar voor 15 euro kan je het altijd proberen toch.
dat weet ik ook jaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:36 schreef salvadio het volgende:
[..]
je weet wel zeker dat ze echt zijn ja...
Maar weet je wat ik dan zeker weet? Dat je 51 dollar aan verschepingskosten moet betalen... ik zou het dus maar gauw cancellen!
Doe dan een rondje Amsterdam of elk andere willekeurige stad en dan vind je ze ook.
Dan weet je het ook zeker dat ze echt zijn
En dan weet ik zeker dat je goedkoper uit bent...
iedereen in het dorp heeft vast ook wel een spijkerbroek, is dat een reden om er niet meer te gaan lopenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:26 schreef tuindwerg het volgende:
Ik vind ze ten eerste lelijk, en als ik ze al mooi zou vinden zou ik er nu al niet meer mee willen lopen. Ik heb er zelfs in een dorp al 2 mensen mee zien lopen, je bent in ieder geval al niet meer origineel...
Dit zijn de echte's:quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:21 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Vrouwencaps hebben dit embleem
[afbeelding]
En de mannen caps hebben, dat ovale.
Maar misschien dat iemand een echte heeft, en deze dan ook wil laten zien hier?!!?
hebben!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:17 schreef Copycat het volgende:
truckercaps met 'Van Oranje'
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:30 schreef Nazzgul het volgende:
Goeiedag, ik ben op zoek naar een toffe Von Dutch pet voor een maat van me. Ze zijn wel vrij duur natuurlijk maja, kan er op dit moment wel ff van af. Mijn vraag is waar die caps in nederland te verkrijgen zijn.
Ik kan ze ook on-line kopen bij Von Dutch (www.vondutch.com) zelf maar ik zou het wel relaxed vinden om er nog een paar "echt" te kunnen bekijken.
On-line ziet deze er wel tof uit trouwens:
quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:24 schreef Jay_D het volgende:
Ik kwam deze riem coole riem van Von Dutch tegen![]()
Weet iemand waar ik deze riem in de winkel of desnoods op i-net kan kopen ??
Alvast bedankt voor jullie reacties ...![]()
Leuk miesquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:44 schreef Miesjemies het volgende:
[afbeelding]
Mijn (échte) Von Dutch pet, bij een winkeltje vlakbij de PC in Amsterdam gekocht.
[afbeelding]
En mijn shirtje, bij If & Co in Leiden gekocht.
Grappig dat als je op Ebay kijkt, je veel Von Dutch dingen tegenkomt met kaartjes eraan (de merklabeltjes zeg maar), maar echt Von Dutch spul heeft geen kaartjes aan de kleding en petten
20 Euro voor 'n zweetbandje dat niet veel mensen hebben is toch wel oké .. Je moet toch iets voor mooie accesoires over hebben ..quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:51 schreef superheist het volgende:
meisje uit m'n klas heeft er een zweetbandje van.. 20 euro
Nou...quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:07 schreef missvondutch het volgende:
maar je onderscheidt je dan wel ..toch?
tja, misschien 10 euro.. omdat er "von dutch" op staat.. maar voor 45 gulden ga ik geen overbodig zweetbandje kopen die niet staat..quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:46 schreef Jay_D het volgende:
[..]
20 Euro voor 'n zweetbandje dat niet veel mensen hebben is toch wel oké .. Je moet toch iets voor mooie accesoires over hebben ..
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:01 schreef Sphinx2K het volgende:
die is nep, de letters staan gespiegeld!
Sorry dat ik je nog zo laat wijs op deze contaminatie.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, die petjes gaan als zoete broodjes over de toonbank.
Ik vind dat persoonlijk niet zo mooi staan. Zoals op de vorige foto staat beter. En ja, je lijkt wel op Jim ja. Knappe jongen ben je hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:47 schreef D-MIXXX het volgende:
Let op mijn woorden, dit wordt vanaf nu de nieuwe trend:p
[afbeelding]
Thnxquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind dat persoonlijk niet zo mooi staan. Zoals op de vorige foto staat beter. En ja, je lijkt wel op Jim ja. Knappe jongen ben je hoor.
Je kledingstijl ziet er niet uitquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:47 schreef D-MIXXX het volgende:
Let op mijn woorden, dit wordt vanaf nu de nieuwe trend:p
[afbeelding]
Hoe goedkoop kan jij Von Dutch leveren? Heb nog iets nodigquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:52 schreef missvondutch het volgende:
bestel op een nederlandse online site ! geen hoge verzendkosten; geen creditcard nodig..
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je kledingstijl ziet er niet uit
Je ziet er trouwens niet uit als jim D-MIXXX
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers.
Hoeveel betaal je nu voor zon *** schirtje?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:58 schreef D-MIXXX het volgende:
Mijn Von Dutch shirtje... wil ook nog een broek hebben...vind die zeer stoer...
[afbeelding]
ik zou graag wat bestellen maar je hebt niet eens de shirtjesquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:52 schreef missvondutch het volgende:
bestel op een nederlandse online site ! geen hoge verzendkosten; geen creditcard nodig..
Liep vorige week ook bij de Men at Work in Arnhem, hadden ze ook van die 'Van Oranje' petjes liggen. Ik een opmerking maken over dat jatwerk. Zegt die gast van MaW dat Von Dutch het juist van hun had gejat.... Liep me toch te lullen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:17 schreef Copycat het volgende:
Liep afgelopen weekend de Men at Work in de Piazza in Eindhoven binnen (eens, maar nooit weer).
Von Dutch ben ik er niet tegengekomen, wel truckercaps met 'Van Oranje' in Von Dutch style erop. Te erg voor woorden...
Ik ben wel toe als reclame zuilquote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:54 schreef Copycat het volgende:
@ D-MIXXX: ben nog niet toe aan een bestaan als reclamezuil. Aan mij kun je die VD jeans niet kwijt, dus.
@ Lentje: Het winkelpersoneel van tegenwoordig... Lelijk zijn die fake dingen, hè!
Deze heb ik ook besteld!quote:Op maandag 28 juni 2004 20:16 schreef D-MIXXX het volgende:
[afbeelding]
Serieus zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar vette broek, kostie ?quote:Op maandag 28 juni 2004 20:16 schreef D-MIXXX het volgende:
Vondutch.com begint bij $56.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:41 schreef Se7eN20 het volgende:
Wat zijn nou de verzendkosten die je betaald??
Neem even contact met me op via dmixxx@tiscali.nlquote:Op donderdag 1 juli 2004 01:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Serieus zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar vette broek, kostie ?
donequote:Op donderdag 1 juli 2004 08:40 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Neem even contact met me op via dmixxx@tiscali.nl
Jup, zijn echt. Dit zijn de zogenaamde limited editions wist de verkoper me te vertellen.quote:Op zondag 27 juni 2004 12:34 schreef Maffioso het volgende:
Kan iemand van die Von Dutch petjes met meerdere patches erop, zijn die gewoon echt?
Von Dutch heeft zulke gave broeken en dan koop jij weer net de lelijkstequote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:39 schreef D-MIXXX het volgende:
JEUJJJJ. Mijn broekske is ook binnen uit Amerika
[afbeelding]
Ze zeggen hier dat hij te groot is, wat denken jullie
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:16 schreef Se7eN20 het volgende:
Als je nou herenbroeken en shirtjes had besteld :S ...
Dan had ik wel interesse
Hoe herken je die?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:36 schreef Maffioso het volgende:
Van dit model zijn er helaas ook al superveel nepperts in de omloop.
-Edit-quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:39 schreef D-MIXXX het volgende:
[afbeelding]
Het bericht is ge-edit door mijn collega.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:40 schreef D-MIXXX het volgende:
Ik van de anti Von Dutch brigade????
Hoe kom je daar bij??
Sorry, maar hij ziet er echt niet uit! Was hem ff heet zou ik zeggen, want je lijkt nu echt een ielig mannetje die maar een broek koopt die niet mooi valt omdat er VonDutch op staat..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:39 schreef D-MIXXX het volgende:
[afbeelding]
Nou, het merk loopt als warme broodjes over de toonbankquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:07 schreef JAY-T het volgende:
Als je iemand kan vinden die er uberhaubt iets voor over heeft ja![]()
Ik hou er ook niet zo van. Maar dat gewauwel van je doet het om het merk komt me ook de strot uit.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:51 schreef Toeps het volgende:
"Hé, kijk mij, ik heb merkkleding!"
Grrr... Heb zo'n hekel aan supergrote logo's.
Ja die is wel oke hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:04 schreef D-MIXXX het volgende:
Wat vind je van dat andere dames model dan?
Ik vind het zelf wel een zeer mooie broek
Wat vind je van mijn broekie?
Heey! die beenlengte.. je lijkt jim wel man!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:14 schreef D-MIXXX het volgende:
Thnxmaatje 32...ietjes te groot..
Die andere dames model heb ik in maten 26,27,29
[afbeelding]
Heb even hoofd weggelaten, wil niet weer vergeleken worden met Jim
Die handjes in de zakken is ook ssoooo like Jimquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:36 schreef tonks het volgende:
[..]
Heey! die beenlengte.. je lijkt jim wel man!
Goh... maatje 26 en 27... Dat is lang geleden dat ik dáár in pastequote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:14 schreef D-MIXXX het volgende:
Thnxmaatje 32...ietjes te groot..
Die andere dames model heb ik in maten 26,27,29
[afbeelding]
Heb even hoofd weggelaten, wil niet weer vergeleken worden met Jim
Waar heb je dat N*E*R*D petje dan vandaan? Ben ook overal op zoek d'r naar!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:21 schreef sonnie het volgende:
Die caps dat zijn geen truckercaps meer. Echte truckercaps hebben geen mooie stof of leer aan de voorkant maar dat beetje foam achtige spul en de klep kan je niet goed buigen omdat ie niet blijft zitten maar alleen recht wil staan.
Mijn N*E*R*D petje is nog een echte truckerscap voor echte hippe truckers.
2 stuks?? So hey... doe maar lekker duur hehe ;-)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:40 schreef Elitefucker het volgende:
Ik heb gisteren weer 2 caps gekocht bij Questo in Amsterdam.
Een lichtgroene, lijkt op bovenstaande maar dan van normale stof. Niks limiteds aan, dus.
En een zwarte met dubbele patches. Een normale ovale en een ronde met een doodshoofd. Die was wel duurder dan de 'normale'.
*blij*
Hmm, ik hoor het nu iedereen zeggen...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:20 schreef Robzilla het volgende:
[..]
Ik zou sowieso altijd eerst ff passen..
Je kan hem altijd nog verpatsen trouwens..
1.85 meterquote:Op zondag 4 juli 2004 15:37 schreef D-MIXXX het volgende:
Von Dutch is niet echt soepel met maken....
Mijn zusje is ongeveer 1.65 en past de maat 26. Ik zelf heb bij mijn Levi's broek een 32. Dus heb ik ook een Von Dutch 32 besteld, die is dus te grootAls je besteld uit America moet je wel even bedenken wat je doet voor maat
Ik denk dat ik een 30 nodig heb...
Hoe lang ben jij dan??
quote:Op zondag 4 juli 2004 17:02 schreef D-MIXXX het volgende:
Na al het commentaar dat hij te groot is....
[TK] Von Dutch herenbroek
*Baalt 500 x per seconde...
ff op een Mc Donalds dieet en hij past je binnen no timequote:Op zondag 4 juli 2004 17:02 schreef D-MIXXX het volgende:
Na al het commentaar dat hij te groot is....
[TK] Von Dutch herenbroek
*Baalt 500 x per seconde...
Even de zomer ripped door, daarna weer bulkenquote:Op zondag 4 juli 2004 17:59 schreef JAY-T het volgende:
Vreten dus!
met de flam in de pijp............quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:21 schreef sonnie het volgende:
Die caps dat zijn geen truckercaps meer. Echte truckercaps hebben geen mooie stof of leer aan de voorkant maar dat beetje foam achtige spul en de klep kan je niet goed buigen omdat ie niet blijft zitten maar alleen recht wil staan.
Mijn N*E*R*D petje is nog een echte truckerscap voor echte hippe truckers.
Het rijtje van Evisu en GSUS?quote:Op zondag 4 juli 2004 17:00 schreef Gerard-Joling het volgende:
wordt nu in het rijtje van Evisu en GSUS geschaart
Als zij dat leuk vinden.. wat boeit jou t dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:36 schreef basscoop het volgende:
Heb bij men at work trouwens kleren zien liggen van Van Oranje, dat slaat echt alles... als je daarin loopt pfff
oooh Justin loopt er in ,dan moet ik het ookquote:Op zondag 23 mei 2004 16:00 schreef Duiveltja het volgende:
Von Dutch, waar te vinden?
Ik vind het nu een wannabe merk
Ze verkopen het omdat er vraag naar is, dus ja het is een goede winkel, ze zeggen dat omdat ze toch weten dat ik dat merk niet zal kopen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:51 schreef basscoop het volgende:
als ze dat in die winkel zeggen, waarom verkopen ze het dan....
Ze smeren je het toch aan.. leuke winkel
En tegen mij zijn ze inderdaad altijd ultra-vriendelijk als ik die halve zaak weer eens leeg koop!quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:07 schreef itsontoday het volgende:
Ze verkopen het omdat er vraag naar is, dus ja het is een goede winkel, ze zeggen dat omdat ze toch weten dat ik dat merk niet zal kopen.
Dat merk zo over je kruis is helemaal lelijkquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:57 schreef D-MIXXX het volgende:
Ik heb mijn maatje 32 verkocht en een 30 gekocht...
Kreeg vandaag nog eens 3 vrouwen broekjes binnen:
[afbeelding]
Waarom mag ik mijn mening niet geven over die broek?quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:03 schreef Maikey het volgende:
-edit: Ovjl! is de andere kant op
Je mag natuurlijk je mening geven over de broek zelf. Ik kreeg echter de indruk dat het iets verder ging dan datquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:22 schreef Maikey het volgende:
[..]
Waarom mag ik mijn mening niet geven over die broek?
Wat ik schreef was geen onzin, maar wat ik van die broek vind![]()
sorry hoor, maar wat een afgrijselijke broekquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:57 schreef D-MIXXX het volgende:
[afbeelding]
Wat moet je met al die vrouwenbroeken man, verkleed je je snachts ofzo?quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:57 schreef D-MIXXX het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit net weer iets te overdreven. Te veel het goevoel hebben dat je een reclame zuil bentquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:43 schreef D-MIXXX het volgende:
Zo...vorige week mijn nieuwe broek binnen gekregen, dit maal 1 maat kleiner
maatje 30:
[afbeelding]
Heeft ook al witte longsleef gehaald voor mijn shirt
nep?quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:12 schreef Skv het volgende:
Von Dutch is best vet.
Binnenkort maar eens een shirtje oid halen
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:24 schreef RealKnuckles het volgende:
Het gaat over: http://www.kissesfromholland.com
ik wil daar misschien een cap bestellen maar wil eerst weten of het wel betrouwbaar is
Idem voor mij. Maar als het ontwerp, de stoffen en afwerking de prijs rechtvaardigen hoor je me niet. En hoeveel "leken" beseffen nou werkelijk wat zoiets kost?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:51 schreef Toeps het volgende:
"Hé, kijk mij, ik heb merkkleding!"
Grrr... Heb zo'n hekel aan supergrote logo's.
Ja, ze hebben een aantal hele mooie broeken zonder logo's en er zijn ook wel een aantal shirts waar het logo niet groot opstaat.quote:Op maandag 19 juli 2004 18:25 schreef Fastcruiser het volgende:
T'is wel super herkenbaar iig. Heeft Von Dutch ook zaken zonder enorme logo's trouwens?
Is bij de Globe in de Rijnstraat te krijgenquote:Op maandag 19 juli 2004 18:02 schreef The.PhantoM het volgende:
is er een winkel in arnhem waar je von dutch caps kan halen?
Globe verkoopt zequote:Op maandag 19 juli 2004 18:02 schreef The.PhantoM het volgende:
is er een winkel in arnhem waar je von dutch caps kan halen?
Hoe weet je dat zo zeker? Waar kun je dat aan zien dan? (zo op de foto?)quote:Op maandag 19 juli 2004 20:40 schreef schatje het volgende:
Nep.
En na twee keer wassen is de opdruk vast weg.
Hebben we hier te maken met een kenner? (kennster? kennerin?quote:Op maandag 19 juli 2004 20:40 schreef schatje het volgende:
Nep.
En na twee keer wassen is de opdruk vast weg.
thnx, k zal binnenkort is een kijkje gaan nemenquote:Op maandag 19 juli 2004 19:46 schreef --Davidoff-- het volgende:
[..]
Globe verkoopt ze
Von Dutch wordt niet in China gemaakt. Dat staat bij de omschrijving van het shirt.quote:Op maandag 19 juli 2004 20:43 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Waar kun je dat aan zien dan? (zo op de foto?)
quote:Mensen van de distributie van Von Dutch hebben een waarschuwing door Engeland gestuurd, zodat iedereen voortaan de fake Von Dutch caps, tassen en shirts kan herkennen. Eigenlijk is het heel simpel: zie je iets van Von Dutch dat onder de 50 euro is, dan is het fake. Ben je nog niet zeker, kijk dan in het label. Alle echte Von Dutch artikelen zijn gemaakt in Portugal.
heb gister nog ergens gelezen dat sommige dingen ervan wel in china gemaakt wordenquote:Op maandag 19 juli 2004 21:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Von Dutch wordt niet in China gemaakt. Dat staat bij de omschrijving van het shirt.
[..]
Ah ok! Goed dat ik het weet. Al is het merk me nu al iets teveel gehyped... Ik wacht wel tot ik een Von Dutch custom bike kan betalenquote:Op maandag 19 juli 2004 21:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Von Dutch wordt niet in China gemaakt. Dat staat bij de omschrijving van het shirt.
[..]
Dacht het dus ook niet he...quote:Op maandag 19 juli 2004 21:17 schreef schatje het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2004 20:43 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Waar kun je dat aan zien dan? (zo op de foto?)
quote:Mensen van de distributie van Von Dutch hebben een waarschuwing door Engeland gestuurd, zodat iedereen voortaan de fake Von Dutch caps, tassen en shirts kan herkennen. Eigenlijk is het heel simpel: zie je iets van Von Dutch dat onder de 50 euro is, dan is het fake. Ben je nog niet zeker, kijk dan in het label. Alle echte Von Dutch artikelen zijn gemaakt in Portugal.
Welke merkzaak was dat dan??quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dacht het dus ook niet he...
Heb hier een origineel petje liggen 65 pleuro voor betaald bij een merkzaak, en staat gewoon in Made in Korea...
Nu jullie/jij weer...
www.vondutch.comquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:29 schreef ook_gek het volgende:
weet iemand aan site waar ik wat kleding op kan vinden? Want ik wil wel eens weten wat ze nou zo beetje verkopen
Ben wel heel erg benieuwd. Ik ga van de week de stad in om eens los te gaan qua kleren kopen![]()
Ja, ik vind dat ookquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:48 schreef ook_gek het volgende:
net even gekeken. EN ik vind het te opvallend. Het staat er te groot en dik op dat het von dutch is. En als ik iets haat is dat het wel.
Ik wil gewoon mooie kleding hebben waar niet al te groot het merk op staatquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook.
Ruud Camps in Heerlen. Verkopen ook LaCoste en dat soort dure spul...quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Welke merkzaak was dat dan??
Maar ik heb voor de zekerheid een mailtje gestuurd naar Von Dutch met de vraag of wat er wordt aangeboden op de eerder genoemde site echt is.
het is gewoon Lacoste hoor,.quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
(...) LaCoste (...)
Op zich zeker geen verkeerd rokje.quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:06 schreef schatje het volgende:
Maar dit rokje vind ik wel beeldig:
Er klopt weinig van dat stukje, want Von Dutch wordt net als bijna alles ook gewoon in goedkope productielanden zoals China gemaakt en echt niet alleen in Portugal. Ik heb hier namelijk een orginele pet bij Questo vandaan met Made in China op het Label.quote:Op maandag 19 juli 2004 21:17 schreef schatje het volgende:
[..]
[..]
Er klopt wel degelijk wat van dat stukje. Het wordt namelijk gezegd door een dame van de distrubtie Von Dutch UK.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:26 schreef Maffioso het volgende:
[..]
Er klopt weinig van dat stukje, want Von Dutch wordt net als bijna alles ook gewoon in goedkope productielanden zoals China gemaakt en echt niet alleen in Portugal. Ik heb hier namelijk een orginele pet bij Questo vandaan met Made in China op het Label.
Hoe het Benelux zit is misschien anders jaquote:Market stalls all over Britain are selling counterfeit Von Dutch T-shirts and caps and now the guys at Von Dutch in the UK have called in top law firm Simmons and Simmons and issued a warning to all to watch out for the fakes. Katie Morrison from Prelude, the licensing company which controls Von Dutch distribution in the UK, told us that the counterfeits are easy to spot. "If you see anything with the Von Dutch name on it selling in the UK for less than £50, it is a fake." and that goes for caps, T-shirts, bags and any other merchandise. Customers are being asked to be vigilant and inspect labels - all Von Dutch's UK products are manufactured in Portugal and this is clearly stated on its labels. Also, Katie Morrison recommends that people take the time to check the qualty of the pieces: "The washing instructions on the fakes are often a giveaway - make sure you inspect these before you buy." If you spot dodgy VD, Prelude asks that you call Katie on 020 7580 9984. There have already been dozens of calls to the hotline and the chaps at Simmons and Simmons have issued letters to some stockists of illegitimate Von Dutch pieces, warning that they will be taken to court if they continue to sell counterfeits.
User beweerde iets wat niet helemaal waar is. Wat ik ff recht zettequote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:46 schreef RealKnuckles het volgende:
Who gives a fuck hoe t in de UK gaat![]()
en idd was gister in een Von Dutch shop en die kwam uit Korea en die pet was wel degelijk echt
Dit stukje slaat nergens opquote:Op maandag 26 juli 2004 13:44 schreef FlowDesign het volgende:
Er is dus geen enkele verantwoordbare reden meer om nog Von Dutch te kopen tenzij je gewoon geen enkel benul hebt van de waarde van geld
Als je het zo letterlijk opvat....quote:Op maandag 26 juli 2004 14:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit stukje slaat nergens op![]()
dus mensen die te veel geld in jouw ogen uit geven aan kleding kennen de waarde van het geld niet![]()
Dat is het inderdaad. Jammer genoeg is het grootste deel van de jeugd zo onzeker als maar kan en proberen ze dat te verbergen met gigantische logo's. Dat geldt voor Evisu, G-sus, Von Dutch, noem ze maar op. Allemaal zijn ze dolblij met die onzekere jongeren.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:44 schreef FlowDesign het volgende:
Mijn mening:
Von Dutch is té snel hip geworden en nu alweer over de top.
Een paar maanden geleden zag ik voor het eerst zo'n Von Dutch petje. Ik vind ze wel leuk, tot ik de prijs zag... vanaf 70 Euro. Belachelijk. Maar het maakt geen hol uit. Tegenwoordig geven die kiddo's hun geld gewoon er aan uit. Heb ik meteen een mooi statement gemaakt, volgens mij wordt Von Dutch (ondanks de prijs) voornamelijk doorverwende tieners gedragen. In dat geval hoef ik het al niet meer te hebben, wil ik niet mee geïdentificeerd worden. Maar goed, als je nu er op gaat letten dan val je bijna over die petjes etc. van Von Dutch. Ergo, het is ook niet meer exclusief. Dus de prijzen slaan nu al helemaal nergens meer op. Er is dus geen enkele verantwoordbare reden meer om nog Von Dutch te kopen tenzij je gewoon geen enkel benul hebt van de waarde van geld (waar de verwende tieners toch al last van hebben).
Koop dan gewoon van een onbekend iets een leuke pet voor veel minder geld, geheid dat je er niet zo gauw iemand anders mee ziet lopen op straat.
Tsja, dát er duidelijk een merk op staat kan me eigenlijk geen ruk schelen. Maar ik vind dat de prijs/kwaliteit verhouding zowieso goed moet zijn en ik wil een beetje originele kleding die me goed staat.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:20 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad. Jammer genoeg is het grootste deel van de jeugd zo onzeker als maar kan en proberen ze dat te verbergen met gigantische logo's. Dat geldt voor Evisu, G-sus, Von Dutch, noem ze maar op. Allemaal zijn ze dolblij met die onzekere jongeren.
Ik heb dan stukken meer respect voor mensen die of zelf iets origineels bedenken, of niet met die ordinaire logo's lopen, maar in merken waarbij het niet opvalt dat het een bepaald merk is.
Origineel hoor.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:25 schreef da_rippah het volgende:
Ik heb een nep - Von Dutch shirt gekocht in AlanyaVoor 6 euro
Ik wist eerst niet eens dat het een merk wasquote:Op maandag 26 juli 2004 14:27 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Origineel hoor.
Eindelijk iemand die het snapt.. Hèhè. Doe mij maar zon maatpak hoorquote:Op maandag 19 juli 2004 21:48 schreef maertz het volgende:
met alle respect hoor jongens:
als ik iets van von dutch zou willen (wat ik me niet kan voorstellen) dan zou ik juist proberen het zo nep en goedkoop mogelijk te krijgen. Je ziet het verschil toch bijna niet (tenzij je op mini-details gaat letten). 450 euro voor een broek hier ergens las ik, nou daar heb je bij suit supply een heel italiaans maat(!)pak voor.
Helemaal mee eens. Ik weet nog heel goed hoe blij en trots ik was op m,n eerste versace trui die ik van m,n zuur verdiende geld gekocht hadquote:Op maandag 26 juli 2004 14:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik bedoel, moeten ze fijn zelf weten. Maar sommigen kennen de waarde van geld niet omdat ze alles van pappie en mammie krijgen. En dat is gewoon triest.
Precies, ook genoeg jongeren die er gewoon voor sparenquote:Op maandag 26 juli 2004 14:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik weet nog heel goed hoe blij en trots ik was op m,n eerste versace trui die ik van m,n zuur verdiende geld gekocht had
Gelukkig bestaan die nog (incluis mijzelf)quote:Op maandag 26 juli 2004 15:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies, ook genoeg jongeren die er gewoon voor sparen.
Oeh ik val onder jongeren met m,n 23 jaarquote:Op maandag 26 juli 2004 15:06 schreef schatje het volgende:
[..]
En vergeet de ouderen nietquote:Op maandag 26 juli 2004 15:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Ebay?quote:Op maandag 26 juli 2004 17:07 schreef xxshirleyxx het volgende:
met verzend kosten mee l
Is het hier grotendeels ook hoor.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:12 schreef Miss_WannaBe het volgende:
Ben net terug van een paar weken Zuid-Frankrijk en wat bleek: het stikte daar werkelijk van de Von Dutch shirtjes, petjes en broeken. En wat me vooral opviel is dat het werd gedragen door hele jongen mensen (jongens en meiden van jaar of 13 en jonger). Logisch natuurlijk, die zijn trendgevoelig, maar voor mij verging de lol toen helemaal om zo'n shirtje te kopen. Het was daar gewoon een kindermerk.
De genoemde sitequote:Op maandag 26 juli 2004 17:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ebay?
Vooral die Kustom (met een K jaquote:Op maandag 26 juli 2004 17:13 schreef schatje het volgende:
[..]
De genoemde site.
Ik denk nog steeds dat het harstikke fake is wat ze daar aanbieden.
foto? Ik wil wel eens vergelijkenquote:Op maandag 26 juli 2004 14:25 schreef da_rippah het volgende:
Ik heb een nep - Von Dutch shirt gekocht in AlanyaVoor 6 euro
Ik zou ze ook niet tegelijk aantrekken, maar vind een overhemd onder dat shirt zeker niet lelijk!quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:50 schreef ernie09 het volgende:
Ik vind de broek wél mooi en dat shirt ook. Ik zou ze alleen niet tegelijk aantrekken, dan lijk je inderdaad echt zo iemand die het draagt omdat er Von Dutch op staat. Verder zou ik dat overhemd er niet onder aantrekken. Dat zo ballerig en ik vind Von Dutch juist een heel 'casual' en stoer merk, om het zo maar even te zeggen. Tis ook ook van die motor customizer?
Als jij het anders ziet, moet je je uiteraard niets aantrekken van deze post
Kijk dat is wel een mooie broek. Niet overdreven groot het merk er op.quote:Op maandag 26 juli 2004 21:04 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik zou ze ook niet tegelijk aantrekken, maar vind een overhemd onder dat shirt zeker niet lelijk!
Die broek vind ik zelf niet echt mooi, zo groot het logo erop, ik vind de Men's Engineer zelf mooi.
aanbid hier het plaatje![]()
[afbeelding]
Deze broek is ook niet te overdreven duur met zijn 150,- euro's.
Maar dit is alleen maar mijn smaak en mening, je MOET helemaal niks dragen zoals andere mensen het zeggen!. Je eigen stijl is ook belangrijk.
Vaak is het zo dat dit soort broeken geweldig zitten. Ja of niet dan natuurlijk. Ik heb jaren lang versace broeken gedragen. Die zaten goddelijk. Dat stofje was hemels. Was een zwarte broek met heel licht witte lijntjes er door heen. Maar die stof was zo lekker zacht. En die broek zat geweldig goed.quote:Op maandag 26 juli 2004 21:06 schreef da_rippah het volgende:
Ik vind het wel een beetje een doorsnee broek hoor, wat vind je er speciaal zo mooi aan?
Het is niet speciaal, daarom juist. Ik wil niet zo'n uitblinker zijn met mijn logo's die het halve shirt en broek bedekken. VInd het een leuk kleurtjequote:Op maandag 26 juli 2004 21:06 schreef da_rippah het volgende:
Ik vind het wel een beetje een doorsnee broek hoor, wat vind je er speciaal zo mooi aan?
Foto?quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:06 schreef schatje het volgende:
Maar dit rokje vind ik wel beeldig:
[afbeelding]
heb je die clip van moppie moppie niet gezien daar die zanger ook een von ducth pet en ja die persoon is een negerquote:Op maandag 26 juli 2004 22:42 schreef ook_gek het volgende:
evisu is echt een neger merk
Dat is natuurlijk ook weer zo, het ligt aan de omgeving en scene. Ik refereer vaak naar wat vooruitstrevendere mensen qua modebeeld, omdat ik veel met mensen omga die in de amsterdamse mode- en mediawereld zitten. Voor die mensen is Von Dutch al tijden passe, maar in de rest van Nederland ligt dat beeld waarschijnlijk weer heel anders. Je bent altijd geneigd om te denken dat nederland helemaal gelijk staat aan de randstad, maar dat is met dit soort dingen gewoon niet zo.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:16 schreef Elitefucker het volgende:
Het ligt er een beetje aan waar je er mee loopt.
In Amsterdam is het doodnormaal en zie je het overal, maar onlangs was ik in een café in Venlo (terwijl ik een Von Dutch jeans droeg en een van mijn caps op had) en daar had ik er veel bekijks mee. Ik was daar de man van de avond, gewoon omdat het daar een stuk exclusiever is dan in bijvoorbeeld de Randstad.
Nou prima, dan maar een patser. Ik was de grote jongen, die avond. En dat was okay. [afbeelding].
Met zo'n plastic cap welquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:41 schreef EmmYKuHh het volgende:
die petjes kosten echt geen 95 euro hoor..
In turlye niet neequote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:41 schreef EmmYKuHh het volgende:
die petjes kosten echt geen 95 euro hoor..
Ik kijk voornamelijk naar de Amerikaanse celebs.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:40 schreef Ripley het volgende:
de amsterdamse mode- en mediawereld
Die beginnen ook al een tijdje te ontdutchen, alleen krijgen wij in Nederland altijd ouwe foto's voor ons snufferd. In de amerikaanse en Engelse bladen is het aandeel Von Dutch al weer een heel stuk minder geworden.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:22 schreef Elitefucker het volgende:
[..]
Ik kijk voornamelijk naar de Amerikaanse celebs.
Zolang er nog wekelijks snapshots van de Madonna's, Britneys, Justins en [whoever] in VD opduiken is het voor mij trendy genoeg. Dat er dan Amsterdammers zijn die het passé vinden -> prima. [afbeelding].
Wat is volgens trendsettend Amsterdam eigenlijk momenteel hét merk om alhier in gezien te worden?
oww.. k wilde net zeggenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Met zo'n plastic cap wel.
Eigenlijk boeit dat ook niet, maar als tiener is dit wel anders, je hele omgeving loopt in bijv. G-Star en als jij dan in hema broeken en C&A shirtjes naar school komt ,loop je dik voor lulquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:57 schreef FlowDesign het volgende:
Draag gewoon wat leuk staat en niet belachelijk duur is. Klaar ben je. Merk boeit echt niet.
Hier ben ik het mee eens, al laat ik ze wel lekker met wat ze dragen, moeten ze zelf weten. Ik vind het een over the top merk, en vooral voor die woekerprijzenquote:Op maandag 26 juli 2004 13:44 schreef FlowDesign het volgende:
Mijn mening:
Von Dutch is té snel hip geworden en nu alweer over de top.
Een paar maanden geleden zag ik voor het eerst zo'n Von Dutch petje. Ik vind ze wel leuk, tot ik de prijs zag... vanaf 70 Euro. Belachelijk. Maar het maakt geen hol uit. Tegenwoordig geven die kiddo's hun geld gewoon er aan uit. Heb ik meteen een mooi statement gemaakt, volgens mij wordt Von Dutch (ondanks de prijs) voornamelijk doorverwende tieners gedragen.
Ja nouja... je hoeft nou ook weer niet in rommel te gaan lopen natuurlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:12 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit dat ook niet, maar als tiener is dit wel anders, je hele omgeving loopt in bijv. G-Star en als jij dan in hema broeken en C&A shirtjes naar school komt ,loop je dik voor lul
Je geeft overal antwoord op, behalve op de enige vraag in mijn post.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:32 schreef Ripley het volgende:
[Een heel verhaal]
Voorbeeldjes: Hysteric Glamour, A Bathing Ape, United Bamboo, FTW (dat is de nieuwe, meer edgy lijn van een van de mannen die Von Dutch zo populair heeft gemaakt)quote:Op woensdag 28 juli 2004 08:27 schreef Elitefucker het volgende:
[..]
Je geeft overal antwoord op, behalve op de enige vraag in mijn post.
Juicy Couture is idd erg leukquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:17 schreef Ripley het volgende:
Juicy ook wel in nederland, omdat het hier niet zo heel veel verkocht wordt tot nu toe. Ik geloof dat ze het bij Spoiled wel hebben en in Haarlem bij een winkel hoorde ik laatst. In America is ook juicy al weer wat aan het minderen.
gelukkig maarquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja nouja... je hoeft nou ook weer niet in rommel te gaan lopen natuurlijk
Leuk artikel inderdaad.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:17 schreef Ripley het volgende:
Voorbeeldjes: Hysteric Glamour, A Bathing Ape, United Bamboo, FTW (dat is de nieuwe, meer edgy lijn van een van de mannen die Von Dutch zo populair heeft gemaakt)
Juicy ook wel in nederland, omdat het hier niet zo heel veel verkocht wordt tot nu toe. Ik geloof dat ze het bij Spoiled wel hebben en in Haarlem bij een winkel hoorde ik laatst. In America is ook juicy al weer wat aan het minderen.
Hier staat een leuk artikel van de NY Times uit december 2003, met de uitleg van het tegelijkertijd hot en not zijn van Von Dutch: http://www.nytimes.com/20(...)ef95a7b146bf&ei=5070
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |