of een turklanderquote:Op zondag 23 mei 2004 13:31 schreef Miwe het volgende:
Nederturk
Die verklaring snijdt geen hout, maar klopt wel..quote:Op zondag 23 mei 2004 13:32 schreef NDAsilenced het volgende:
volgens mij is turkse nederlander toch echt de juiste verwoording, en niet andersom.
het ondwerp is nederlander, en daar is dan een eigenschap aan verbonden, namelijk dat deze nederlander uit Turkije komt. net zoals "De dikke man" en niet "de man dikke"
die was niet grappigquote:Op zondag 23 mei 2004 13:51 schreef _Denker het volgende:
Een Tukker.
Ohnee, da's wat anders.
Inderdaad heel flauw allemaal, en alleen omdat die mensen "een andere huidskleur hebben en misbruik maken van onze sociale voorzieningen." (Quote; Theo Maassen - Neuk het systeem)quote:Op zondag 23 mei 2004 13:54 schreef Pearly het volgende:
=knip=
En opties als "ingdringer" "profiteur" of "TURK"
Die slaan natuurlijk nergens op!
Over turken.quote:Op zondag 23 mei 2004 13:55 schreef N-joy het volgende:
een Nederlander van Turkse afkomst.
sim-pel.
Puur Nederlands bestaat niet eens, dus waar zeiken we eigenlijk over?
Als je in Nederland bent geboren ben je Nederlanderquote:Op zondag 23 mei 2004 14:51 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe je een Turkse staatsburger van Nederlands afkomst zou noemen. Iemand enig idee?
Eenvoudig ja. Ik zat echter meer te denken aan HolTurk.quote:Op zondag 23 mei 2004 15:21 schreef Pearly het volgende:
[..]
Als je in Nederland bent geboren ben je Nederlander
Als je in Turkije bent geboren ben je Turk.
Eenvoudiger kan het niet toch?
Dus een Turkse staatsburger van Japanse afkomst is dan een Jurk?quote:Op zondag 23 mei 2004 15:23 schreef milagro het volgende:
een Hurk
damn!! ...quote:Op zondag 23 mei 2004 15:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eenvoudig ja. Ik zat echter meer te denken aan HolTurk.
There you goquote:Op zondag 23 mei 2004 15:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus een Turkse staatsburger van Japanse afkomst is dan een Jurk?
een lulquote:Op zondag 23 mei 2004 15:27 schreef Georges het volgende:
En een Turk die in Urk woont is een?
Ach het is zondag hè. Dag des Herens.quote:Op zondag 23 mei 2004 15:25 schreef Pearly het volgende:
[..]
damn!! ...
Het was even nodig dat ik mezelf in de zij kietelde hoor !!!! ...
quote:Op zondag 23 mei 2004 15:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus een Turkse staatsburger van Japanse afkomst is dan een Jurk?
jij bent er één , hè?quote:Op zondag 23 mei 2004 15:31 schreef DjDev het volgende:
Gewoon een Nederlander met Turkse Afkomst waarom doe je moeilijk
Wat gék .... waarom heb ik dat 'met' vermoeden nou ook ! ......quote:Op zondag 23 mei 2004 15:31 schreef DjDev het volgende:
Wat is dan een Turkse staatsburger die een Australische vader en een Griekse moeder heeft, milagro?quote:Op zondag 23 mei 2004 15:33 schreef milagro het volgende:
[..]
jij bent er één , hè?
ja heb je er problemen meequote:Op zondag 23 mei 2004 15:33 schreef milagro het volgende:
[..]
jij bent er één , hè?
Augurkquote:Op zondag 23 mei 2004 15:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat is dan een Turkse staatsburger die een Australische vader en een Griekse moeder heeft, milagro?
nu wel , jaquote:Op zondag 23 mei 2004 15:36 schreef DjDev het volgende:
[..]
ja heb je er problemen mee
Vraag het ze zelf eens, 100 tegen 1 dat ze 'Turk' zeggen.quote:Op zondag 23 mei 2004 15:31 schreef DjDev het volgende:
Jij mag nie meer raduh ! .....quote:Op zondag 23 mei 2004 15:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Augurk
Ook als je twee jaar oud bent als je hier komt wonen en nu op je 30ste helemaal vernederlandst bent?quote:Op zondag 23 mei 2004 13:54 schreef Pearly het volgende:
zoiezo vind ik dat als een Turks iemand naar Nederland is verhuisd hij/zij gewoon een Turk blijft.
Ik bekeek het meer gevoelsmatig...mijn vriendin voelt zich meer Nederlandse dan Turk. En in Turkije, als ze daar op vakantie is of op bezoek bij familie, daar is ze dan de Hollander.quote:Op zondag 23 mei 2004 15:47 schreef Pearly het volgende:
ja! ...
Dit omdat paps je als Turk heeft in laten schrijven bij de gemeente ......
Of werkt dat daar zó niet dan?
een probleemquote:Op zondag 23 mei 2004 15:54 schreef renz0r het volgende:
Hoe noem je een nederlander van Equatoriaal guinee'se afkomst?
yep en dan vooral omdat ze dat zelf zo vinden..quote:Op zondag 23 mei 2004 15:45 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ook als je twee jaar oud bent als je hier komt wonen en nu op je 30ste helemaal vernederlandst bent?
Da's bij Zeeuwen ook zo.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:00 schreef milagro het volgende:
[..]
yep en dan vooral omdat ze dat zelf zo vinden..
eens een Turk altijd een Turk, hoor ik nog al eens
maakt niet uit , hoor
Turk, Hurk, Plurk, allemaal goed
Zurkquote:Op zondag 23 mei 2004 16:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Da's bij Zeeuwen ook zo.
op mijn 18e moet ik mijn turkse of nederlandse paspoort inleveren en ik denk dat ik mijn turkse paspoort inlever omdat ik me toch nederlander voel en in nederland geboren ben...quote:Op zondag 23 mei 2004 15:54 schreef Pearly het volgende:
dat mag! ..
Daar is niks mis mee.
Ik vind er ook niks mis mee dat als haar gevraagd zou worden van welk land zij afkomstig is en zij zegt : ik ben Nederlander !
Maar ..... waar je geboren bent. ... dat ben je! Gevoel heeft daar verder niks meer mee te maken.
dan moet je je tandenpoetsenquote:Op zondag 23 mei 2004 16:02 schreef Pearly het volgende:
ik proef een beetje dis-criemie
da's mooi, dat je dat niet vervelend vindtquote:Op zondag 23 mei 2004 16:03 schreef DjDev het volgende:
[..]
op mijn 18e moet ik mijn turkse of nederlandse paspoort inleveren en ik denk dat ik mijn turkse paspoort inlever omdat ik me toch nederlander voel en in nederland geboren ben...
Een hork is toch een niet zo fijngevoelig persoon?quote:Op zondag 23 mei 2004 16:06 schreef Marczilla het volgende:
Hork
Hollandse Turk
Wie zegt dat ik Nederlanders mag.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een hork is toch een niet zo fijngevoelig persoon?
ik zit er niet mee maar ik vind het alleen jammer...quote:Op zondag 23 mei 2004 16:08 schreef milagro het volgende:
[..]
da's mooi, dat je dat niet vervelend vindt
ik vraag me af hoe dat met Marokkanen gaat, want naar ik begrijp kán je je Marokkaanse nationaliteit niet eens opgeven
Jij bent een Schurk, begrijp ik?quote:Op zondag 23 mei 2004 16:10 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Nederlanders mag.
Je had het toch over een Turk.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:10 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Nederlanders mag.
Turk uit Scheveningen.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij bent een Schurk, begrijp ik?
of Schotlandquote:Op zondag 23 mei 2004 16:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Turk uit Scheveningen.
Dat kan ik best begrijpen.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:10 schreef DjDev het volgende:
[..]
ik zit er niet mee maar ik vind het alleen jammer...
Tis toch een combi tussen Hollanders/Nederlanders en Turken...........das gaat het naar mijn mening om twee nationaliteiten. kan dus zowel over een Nederlander als over een Turk gaan. Elke nationaliteit heeft zo zijn vooroordelen. En ik kan nou niet bepaald zeggen dat die vooroordelen over Nederlanders zo positief zijn.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je had het toch over een Turk.
Het was een aaaaaaaaardigheidje, meneer Sonnebergquote:Op zondag 23 mei 2004 16:13 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Tis toch een combi tussen Hollanders/Nederlanders en Turken...........das gaat het naar mijn mening om twee nationaliteiten. kan dus zowel over een Nederlander als over een Turk gaan. Elke nationaliteit heeft zo zijn vooroordelen. En ik kan nou niet bepaald zeggen dat die vooroordelen over Nederlanders zo positief zijn.
Of Schouwen-Duiveland.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:12 schreef milagro het volgende:
[..]
of Schotland
Schiermonnikoog.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Of Schouwen-Duiveland..
Je zingt wel lekker het komt alleen een beetje rottig je strot uit. Zij ik tegen Blauwe Harriequote:Op zondag 23 mei 2004 16:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Het was een aaaaaaaaardigheidje, meneer Sonneberg
Daar heb je gelijk in. Op sekssites hebben ze zelfs een aparte categorie Dutch sex. Zal niet scheutig zijn.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:13 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Tis toch een combi tussen Hollanders/Nederlanders en Turken...........das gaat het naar mijn mening om twee nationaliteiten. kan dus zowel over een Nederlander als over een Turk gaan. Elke nationaliteit heeft zo zijn vooroordelen. En ik kan nou niet bepaald zeggen dat die vooroordelen over Nederlanders zo positief zijn.
Zij ikquote:Op zondag 23 mei 2004 16:15 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Je zingt wel lekker het komt alleen een beetje rottig je strot uit. Zij ik tegen Blauwe Harrie
Zuinige sex, pijpen met slabbertjes of zoquote:Op zondag 23 mei 2004 16:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Op sekssites hebben ze zelfs een aparte categorie Dutch sex. Zal niet scheutig zijn.
Of was dat nou dat stukkie over die Kerkettuh?quote:Op zondag 23 mei 2004 16:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Zij ik
of Jij ik?
Bij Scheveningen is dat makkelijk. Scheve imam gewoon.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Schiermonnikoog.
Wat dan weer lastig wordt, vanwege die monnik
Schierimamoog
Nou, schijnt dat ze dan die Zeeuwse zuunigheid ineens laten varen...quote:Op zondag 23 mei 2004 16:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Zuinige sex, pijpen met slabbertjes of zo
Het ging me meer om de IJquote:Op zondag 23 mei 2004 16:17 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Of was dat nou dat stukkie over die Kerkettuh?
nederlander in Lorettamar: IK WIL DUTCH SEX.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:19 schreef Marczilla het volgende:
Nederlander in Spanje die wat te eten besteld:"EEN BIEFSTUKKOS MET PATATTOS".
Nederlander die in Spanje de weg vraagt:"IK-MOT-IN-BENIDORM-ZIJN................jeetje Greet wat een zak hij begrijpt me niet eens................IK_MOT IN BENIDORM WEZUH"
Een Turkse vroedvrouw : Turketrekkerquote:Op zondag 23 mei 2004 16:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij Scheveningen is dat makkelijk. Scheve imam gewoon.
idd, dat zijn toch meestal Antillianenquote:Op zondag 23 mei 2004 16:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
![]()
Nieuwslezeres aan zee?quote:Op zondag 23 mei 2004 16:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lorettamar
quote:Op zondag 23 mei 2004 16:23 schreef milagro het volgende:
[..]
idd, dat zijn toch meestal Antillianen
Turkse vroedvrouw met een Australische vader en een Griekse moeder?quote:Op zondag 23 mei 2004 16:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Een Turkse vroedvrouw : Turketrekker
Ja, van RTL4.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Nieuwslezeres aan zee?
Die op vakantie is in Scheveningen, en die graag Dutch Sex bedrijftquote:Op zondag 23 mei 2004 16:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Turkse vroedvrouw met een Australische vader en een Griekse moeder?
Augurkenplopperquote:Op zondag 23 mei 2004 16:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Turkse vroedvrouw met een Australische vader en een Griekse moeder?
jij bent er één, hè?quote:Op zondag 23 mei 2004 16:25 schreef deedeetee het volgende:
turk![]()
dás geen gierigheid, da's gewoon dom.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:24 schreef Marczilla het volgende:
Nederlanders zijn zo fuckin'gierig die rijden kilometers met de auto om. Om in een supermarkt in een andere stad te profiteren van een koopje. Als of benzine geen geld kost
Jij bent me er ook één hoor.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:26 schreef milagro het volgende:
[..]
jij bent er één, hè?
Whehehehequote:Op zondag 23 mei 2004 16:27 schreef milagro het volgende:
[..]
dás geen gierigheid, da's gewoon dom.
Geen Zeeuw iig dus.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Wij zijn me er twee.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bent me er ook één hoor.
ik ben Hurkettequote:Op zondag 23 mei 2004 16:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bent me er ook één hoor.
Waarquote:Op zondag 23 mei 2004 16:27 schreef milagro het volgende:
[..]
En een celibatair leven leidt?quote:Op zondag 23 mei 2004 16:30 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben Hurkette
Een Hollandse van Franse komaf die van Turks eten houdt
Nee, Roden ligt in Drenthequote:Op zondag 23 mei 2004 16:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen Zeeuw iig dus.
Nou, bijna.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En een celibatair leven leidt?
En Drenthe ligt niet eens in de buurt van Zeeland, toch?quote:Op zondag 23 mei 2004 16:30 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, Roden ligt in Drenthe
quote:Op zondag 23 mei 2004 16:30 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben Hurkette
Een Hollandse van Franse komaf die van Turks eten houdt
Ik bedoel, een Hurkette wil je toch niet in bed hebben?quote:Op zondag 23 mei 2004 16:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, bijna.
Ik niet iig, maar ik ben dan ook van de herenliefdequote:Op zondag 23 mei 2004 16:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik bedoel, een Hurkette wil je toch niet in bed hebben?
Helaas niet, nee dan hadden we het aan België kunnen schenken.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En Drenthe ligt niet eens in de buurt van Zeeland, toch?
Waar anders?quote:Op zondag 23 mei 2004 16:30 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, Roden ligt in Drenthe
O, je bent van de Griekse beginselen?quote:Op zondag 23 mei 2004 16:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik niet iig, maar ik ben dan ook van de herenliefde
Dat is idd een groot nadeel van Drenthe, dat het niet grenst aan België. Maar ja, dat heb je met Utrecht ook hè. Zo moet je het ook weer zien.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Helaas niet, nee dan hadden we het aan België kunnen schenken.
Zo zijn we,wel tenslotte, altijd gul met wat we toch al niet moesten
Wat voor èènquote:Op zondag 23 mei 2004 16:26 schreef milagro het volgende:
jij bent er één, hè?
dat krijg je als je Schotten en Nederlanders gaat mengen, hè..quote:Op zondag 23 mei 2004 16:33 schreef Marczilla het volgende:
Met de auto vanuit Leiden naar het Transferium "Busstation even buiten Leiden" rijden. Daar je auto parkeren.................en dat alles om de gratis bus lijn naar Den Haag te kunnen nemen. Onder het mom van ik ga met het openbaar vervoer.
WAT EEN SCROODGES........de overheid kan Nederlanders alleen maar lokken met dingen door het gratis te maken.
Heterofiel bedoel je?quote:Op zondag 23 mei 2004 16:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, je bent van de Griekse beginselen?
Een Zeeuw.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat voor èèn![]()
OMG ik heb 't hele topic niet doorgelezen alleen maar gereageerd op de topic titel .
( wat heb ik gemist)
Precies.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:37 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Waar anders?
Nee, dat bedoel ik niet. Maar fiel? Dus je doet sowieso niet aan sex, je houdt alleen van mensen...?quote:Op zondag 23 mei 2004 16:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Heterofiel bedoel je?
Zeeland kan ook nog.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Precies.
Ik hou van mensen, en met mannen heb ik sex.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Maar fiel? Dus je doet sowieso niet aan sex, je houdt alleen van mensen...?
Mannen? Meervoud dus?quote:Op zondag 23 mei 2004 16:51 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik hou van mensen, en met mannen heb ik sex.
Hirsute is ook een categorie.quote:Zo nodig zelfs met een Turk
Life is a bitch. And I fuck her regularly.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:45 schreef milagro het volgende:
[..]
dat krijg je als je Schotten en Nederlanders gaat mengen, hè..
Mary II, daar begon het gezeik mee
Ja 1 man op 42 jaar is ook weer zo treurig, niet.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mannen? Meervoud dus?
[..]
Hirsute is ook een categorie.
Zo dan ben je vroeg begonnen.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja 1 man op 42 jaar is ook weer zo treurig, niet.
Stond dat in de Flair?quote:Serieel monogaam , in het nette dus, begrijp je wel.
Niet dat poly niet netjes is , natuurlijk
Nou, dat valt wel mee, qua vroegquote:Op zondag 23 mei 2004 16:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo dan ben je vroeg begonnen.
[..]
Stond dat in de Flair?
Nou je zegt 1 man in de 42 jaar en je bent 41, dus dan was je er vroeg bij toch.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee, qua vroeg
Over een periode van was duidelijker geweest idd, excuses.
Hoewle, ik zei al , in het nette, het had al duidelijk moeten zijn.
Niet dat er vroeg bij zijn niet netjes is.
Nee, Flair is dat blad dat de moderne jonge vrouw bijpraat over relaties.quote:Wat is de flair?
Met flair bedoel je ms, dat altijd natuurlijk
Uh nee, 1 man in 42 jaar vind ik wat treurig, dus ik dacht ik doe er een stuk of wat over een periode van laten we zeggen dan 25 jaar, dan kunnen we dit afsluiten.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou je zegt 1 man in de 42 jaar en je bent 41, dus dan was je er vroeg bij toch.
[..]
Nee, Flair is dat blad dat de moderne jonge vrouw bijpraat over relaties.
Brommers kiekuh????quote:Op zondag 23 mei 2004 17:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou je zegt 1 man in de 42 jaar en je bent 41
Huhquote:Op zondag 23 mei 2004 16:47 schreef Ryan3 het volgende:
Een Zeeuw.
Zeg, ik kom niet uit de Achterhoek of zoquote:Op zondag 23 mei 2004 17:07 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Brommers kiekuh????
Amburgerquote:Op zondag 23 mei 2004 17:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
HuhIk woon in Limburg en ben in Amsterdam geboren ?
Ohh sorry, ik ook niet.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:10 schreef milagro het volgende:
[..]
Zeg, ik kom niet uit de Achterhoek of zo
Bedoel je nu na je 42ste nog een stuk of wat in 25 jaar?quote:Op zondag 23 mei 2004 17:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Uh nee, 1 man in 42 jaar vind ik wat treurig, dus ik dacht ik doe er een stuk of wat over een periode van laten we zeggen dan 25 jaar, dan kunnen we dit afsluiten.
Hoofddoekje afdoen als je dat leest hè.quote:Oh okay, ik lees natuurlijk alleen de Opzij.
En je drinkt Brand bier?quote:Op zondag 23 mei 2004 17:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
HuhIk woon in Limburg en ben in Amsterdam geboren ?
Nee nooit. Grolsch of Amstelquote:Op zondag 23 mei 2004 17:14 schreef Ryan3 het volgende:
En je drinkt Brand bier?
Dan ben je geen echte Limbo hè.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee nooit. Grolsch of Amstel![]()
Ik hol van Twente wan Twente is mien Klup lalalalalalalalalalalalalala................Welkom in de hel van Enschede, welkom in de hel van Enschede, welkom in de hel, welkom in de hel, welkom in de hel van Enschede.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Grolsch
Neuh, daar heb ik ook geen aanleg voor ze pikken me er hier nog steeds uit als * die hollander * en ik woon hier al een flink aantal jaren heb zèlfs een zachte * G * opgelopenquote:Op zondag 23 mei 2004 17:41 schreef Ryan3 het volgende:
Dan ben je geen echte Limbo hè.
quote:Op zondag 23 mei 2004 17:41 schreef Marczilla het volgende:
Ik hol van Twente wan Twente is mien Klup lalalalalalalalalalalalalala................Welkom in de hel van Enschede, welkom in de hel van Enschede, welkom in de hel, welkom in de hel, welkom in de hel van Enschede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |