Ze beginnen al een beetje rood te kleuren, dus ik denk dat dat wel gaat lukkenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:00 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, Dino, hoe zit het met jouw aardbeien op 8 juni?? Zijn ze dan al rijp voor een ritje richting westen?
Mag op 7 en 8 juni weer eens richting het zuiden.
Hoe bedoel je, je ziet niks? Je ziet niet dat er iets aan gedaan is of zit al je haar voor je ogen zodat je niks ziet?quote:Op maandag 24 mei 2004 15:54 schreef Hik het volgende:
Ik heb ook belachelijk veel geld uitgegeven aan de kapper, maar ik ga terug, want je ziet niets...
Rest van de vakantie is zeker niet verpest. Het concert van Paco de Lucia was echt mooi om te horen.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:51 schreef Hik het volgende:
Anyway: Case... que pena, probrecito!
Hopelijk laat je er de rest van je vakantie niet door verpesten. Leuk dat je naar Paco de Lucia gaat, ik heb laatst in Spanje zo'n illegale cd gekocht van hem. Kende het daarvoor niet, maar vond het erg cool!
Jamaar.... het kwam gewoon door die 3000 gillende en duwende scholieren!! En het was echt veeeeel te druk bij de treasury en de Harem was gewoon dicht. Terwijl ik me nou net zo had vereugd op de harem!quote:Op maandag 24 mei 2004 15:51 schreef Hik het volgende:
Liejannuh... Topkapi viel tegen![]()
Ga je schamen, jij blasé reizigerstertje!
Wordt ook tijd voor zo'n systeem als bij het Alhambra dus (vooraf reserveren)... Is wel een beetje gedoe, maar ik vond het zó heerlijk om daar relatief rustig rond te kunnen lopen!quote:Op maandag 24 mei 2004 19:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jamaar.... het kwam gewoon door die 3000 gillende en duwende scholieren!! En het was echt veeeeel te druk bij de treasury en de Harem was gewoon dicht. Terwijl ik me nou net zo had vereugd op de harem!
Parijs is altijd leuk.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:57 schreef Liejannuh het volgende:
Welkom terug K_man, was het leuk in Parijs? Hoe was je bezichtiging van dat huis waar je het over had??
Volgens mij heeft Hik wel zin om mee te gaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:18 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, andere optie was opgeven voor de nieuwe variant van Peking Express. Wie gaat er mee??
* k_man ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Hik wel zin om mee te gaan.
Ik ook nietquote:Op zondag 30 mei 2004 16:32 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
For the record. Idols had ik ook nog nooit gezien, tot de meeting bij Lucille
Net gezien en: mijn hemel, waar zijn ze aan begonnen.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Vanavond Nederland 3, 23.27-0.07, VPRO: On the edge of the wordl.
7-delige serie alternatieve reisprogramma's. De Denen Thomas en Mikael trekken erop uit met de digitale camera. Afl. 1: Nieuw Guinea.
Jazeker heb ik het naar mijn zin gehad.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 09:32 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je het naar je zin gehad Case_??
En heb je de astronaut nog gevonden op de kerk in Salamanca??
Mja, maar het gebied is zo onbekend dat er uberhaupt geen gids was te vinden die er geweest was. Er was er wel eentje die dat beweerde, maar die bleek te liegen.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:32 schreef YPPY het volgende:
Een gids die er nog nooit geweest is? Dat is echt stom als je de jungle in gaat.
De nieuwe Reinier.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:48 schreef Lucille het volgende:
k_man als een publiekstrekker voor het volgend seizoen, ik zie het wel zitten.
Jah, klinkt best OK. Alleen zijn we wel zo verschillend?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:47 schreef YPPY het volgende:
Jullie zijn twee totaal verschillende personen hebben jullie gemerkt hier (beetje overdrijven natuurlijk), ook irl bleek dat jullie weinig overeenkomsten hebben. Dat is jullie kracht, jullie vullen elkaar erg goed aan. Wat de een niet weet of kan, doet de ander wel. Zoiets? Jullie verschillende persoonlijkheden kunnen botsen, wat goed is voor de kijkcijfers.
Pciesquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:10 schreef k_man het volgende:
[..]
De nieuwe Reinier.
In veel opzichten wel denk ik. Hmm, altijd lastig om dan precies aan te geven wat dan de verschillen zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Jah, klinkt best OK. Alleen zijn we wel zo verschillend?
Ik ben net terug van een weekje fietsen door Baskenland (en wat omliggende gebieden). De camino regelmatig gekruisd. Dat lijkt me echt niks. Een platgetreden pad waar je om de paar minuten een wandelaar voorbij ziet komen. Nu kan wandelen heel leuk zijn (zeker met rugzak & tent), maar niet daar. Je moet ook nog wat eenzaamheid hebben. Dat betreft tenminste de hoofdroute. De kustroute is veel rustiger. En dan zijn er nog wat Baskische routes. Die zijn veel minder druk. In een kustdorpje kwam ik nog een Duitse tegen die van de hoofdroute weggevlucht was vanwege het enorme aantal wandelaars.quote:Op zondag 23 mei 2004 12:45 schreef case_ het volgende:
Inmiddels ben ik alweer helemaal opgeknapt. Wond(je) geneest goed. Alles prima hier. Ik ben nu in Santiago de Compostela. Ik vind het er wel erg druk. Bovendien is het dit jaar het heilige jaar, dus zijn er extra veel pelgrims op weg.
Een van de redenen dat ik hier helemaal naartoe ben gereisd is dat ik er zelf wel eens over gedacht heb om in een maand de ´Camino´ vanaf de Franse grens te gaan lopen. Een paar nadelen zie ik al: het is op weg heel druk. Mensen schijnen om vier uur ´s-ochtends op te staan om nog een overnachtingsplek te vinden rond het middaguur. Dus als ik ga zou ik dan weer een tent mee willen nemen. Dus: of het wandelen van die route nou echt leuk is, ik weet het niet.
Na wat onweer gisteren is het weer hier overigens weer prima vandaag.
Tuurlijk, gewoon allemaal verschillen overdrijven.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Jah, klinkt best OK. Alleen zijn we wel zo verschillend?
Kewl.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:46 schreef Liejannuh het volgende:
Maar ik zal het formulier invullen en naar je doormailen K_man!Schrijven we ons gewoon in!
Had ik al gezegd dat ik iets heb tegen China? En dat de Peking express niet naar Peking gaat deze keer?quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Kewl.
We zien wel waar het schip strandt. wellicht pas in Peking.![]()
Je weet dat een tandarts een tovenaar is die door zilver in je mond te stoppen, goud uit je zakken haalt?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:42 schreef Liejannuh het volgende:
Ik moet morgen naar de tandarts, eens informeren wat een paar kronen gaan kosten!
Het is een kunst op zich!quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:47 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Je weet dat een tandarts een tovenaar is die door zilver in je mond te stoppen, goud uit je zakken haalt?Ik was circa 200 euro kwijt voor twee gaatjes, wat tandsteen en een kennismakingsconsult + foto.
totally and so done!quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:08 schreef Liejannuh het volgende:
Zow! Peking Express formulier naar K_man verstuurd!
(en Yppy, Lucille en Dino! Verzinnen jullie ook nog wat voor ons??)
Jahoor weekendje weg kan wel ja , er moet alleen enorm gepland worden daar hilde op zaterdag,quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:09 schreef YPPY het volgende:
Een weekendje weg kan toch gewoon Joene? Dat is net een mini-vakantie. Over vakantie gesproken, er is veel leuks in Zweden!![]()
![]()
Ehm, nee... vertel eens.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:42 schreef Liejannuh het volgende:
Had ik al gezegd dat ik iets heb tegen China? En dat de Peking express niet naar Peking gaat deze keer?Maar ik ga invullen!
Oh ja, voor kronen willen de meeste verzekeringsmaatschappijen van te voren weten dat je dit van plan bent. Toen ik ooit een kroon nodig had toen had ik dat niet van te voren gemeld en de verzekering deed er toen erg moeilijk over. Uiteindelijk hebben ze wel betaald, maar het kostte een hoop brieven schrijven en zo.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:27 schreef Liejannuh het volgende:
En Lucille, het worden 2 kronen, mijn tandarts had het over 430 euro stuk!
Nouja, heb net een enorme declaratie ingeleverd, dus ik overleef het vast wel!
"junior projectmanager huisvesting buitenland"quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:32 schreef Hik het volgende:
Waarop heb je gesolliciteerd bij BuZa, k_man?
Ik heb nogal problemen met rochelende mensen. Kan ik errug slecht tegen. Maar daarom misschien een extra uitdaging als ze naar China gaan!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Ehm, nee... vertel eens.
Ik moet me nog in het formulier gaan verdiepen. Gisteren helemaal niet op internet gekeken.
Hoe ging je gesprek>? Ondanks dat je helemaal verregend was??quote:Van de week nog een sollicitatiegesprek gehad in Amersfoort. Op een industrieterrein en niet per OV bereikbaar, dus dan maar met de fiets. Maar als je naar de andere kant van de stad moet, veertig minuten fietsen tegen de wind in, in de plenzende regen kom je niet echt representatief aan...![]()
![]()
En ik ben afgewezen bij BuZa. Ze hadden 245 reacties gehad en ik ben al meteen op basis van mn brief afgewezen. Kut. :')
Niet zo best geloof ik. Had het idee dat mijn gesprekspartner er na twee minuten al geen zin meer in had en echt bezig was z'n tijd uit te zitten.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:57 schreef Liejannuh het volgende:
Hoe ging je gesprek>? Ondanks dat je helemaal verregend was??
je gaat al snel op vakantie ?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:17 schreef YPPY het volgende:
Dat klinkt goed!
Ik heb geen tijd om buiten te zitten, we zijn aan het inpakken en nog wat aan het lezen. Over 24 uur zitten we in Duitsland.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:50 schreef k_man het volgende:
Ik heb al voor de spiegel geoefend. Met gebalde vuistjes en bezeten blik in de ogen: "Driiiiiiiiiiive klootzak!!!"![]()
![]()
Morgenochtend al.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:53 schreef Joene het volgende:
[..]
je gaat al snel op vakantie ?
Heel Veel Plezier enzoquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:58 schreef YPPY het volgende:
[..]Dat zou wel prachtige tv zijn. Ik hoop dat het gaat lukken.
[..]
Morgenochtend al.![]()
![]()
M'n hangmatje hangt alquote:Op zondag 6 juni 2004 17:40 schreef bluesparkle het volgende:
Volgens het KNMI wordt het dinsdag 28 graden...moet voor de meeste van ons eindelijk een aangename temperatuur zijn.
Jammer dat ik moet werken
Ik ben vanmiddag rond 14 uur met mn bootje het wad opgegaan om zo min mogelijk tussen gras / huisstofmijt enz te zitten en wel lekker buiten te zijnquote:Op maandag 7 juni 2004 20:55 schreef Liejannuh het volgende:
Oew, dat is niet mooi Joene!
En dan heb je zeker ook nog de hele dag binnen gezeten??
Ja! Ik heb alleen wat rondegelummeld vandaag. Autoradiootje ingebouwd, beetje geshopt, enz.quote:Op maandag 7 juni 2004 20:51 schreef Liejannuh het volgende:
Zeg, heeft iedereen hier vandaag alleen maar in de zon gezeten ofzo?!
Hangmatje.... glaasje rosé.... beschuit-aardbeien-poedersuiker-taartjes.... iced coffee.... need i paint you a picture?quote:Op maandag 7 juni 2004 20:51 schreef Liejannuh het volgende:
Zeg, heeft iedereen hier vandaag alleen maar in de zon gezeten ofzo?!
Huh? Vragen ze daarnaar dan?quote:Op maandag 7 juni 2004 21:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, en je collega's maar aan mij vragen waarom ik niet aan het lopen was!![]()
Lekker vaag gedoe allemaal!
Zie je Nijmegen nu wel zitten Case_??
idem !!!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:43 schreef Hik het volgende:
Ik wil méér mooi weer!![]()
Maak er maar ruim 200 USD per dag van. Je komt er alleen binnen als je een tour boekt bij een erkende reisorganisatie.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:43 schreef Lucille het volgende:
Bhutan is waanzinnig mooi, ik ken iemand die er geweest is. Tis nog meer afgesloten van de buitenwereld als Tibet. Je moet echter wel per dag een zeker bedrag uitgeven, ik meen 100 dollar. Vandaar dat reisorganisaties er niet lang blijven. En je hebt idd verschillende permits nodig en zo.
O, we hadden een rondje Himalaya in gedachten.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:53 schreef Lucille het volgende:
Dino, combineer het dan met Nepal en/of Tibet.
Is altijd prettig!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:47 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb al 4 kledingstukken op de""mag weg" stapel neergegooid!
Gaat best goed!
ik ben daar ook altijd erg slecht in, mn kasten puilden uit . Ik heb onlangs 2 zakken die ik nooit aandoe naar de kringloop gedaan...ik hou niet veel over, maar das weer wat anders..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:47 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb al 4 kledingstukken op de""mag weg" stapel neergegooid!
Gaat best goed!
OV in India is in ieder geval erg goed, beter dan in Nederland. (zowel bus als trein) er zijn vertragingen, maar de netten zijn dichtvertakt en er zijn veel mogelijkheden. In Nepal is het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
O, we hadden een rondje Himalaya in gedachten.
Noord India - Radjastan - Ladakh - Tibet - Nepal - Bhutan
Helaas niet te combineren ivm weer. Dat wordt althans heel erg ingewikkeld om overal goed weer te hebben.
Maar mijn punt is dat als je weet dat je een enorm beperkt aantal dagen hebt (en Bhutan is nog eens niet zo klein), je een enorm gevoel van haast krijgt. En we hebben geen haastWe willen geen haast
Plus dat in de regel vervoer matig is, en dat zelf organiseren ook tijd kost, dan is een week bijna niks (uit den boze met een week). We hebben een maand gedaan over noord-Laos, en daar hadden we gerust nog een maand kunnen verblijven.
In een week krijg je ook niet echt veel gevoel voor land en volk.
Ik zie trouwens net dat de documentaire zaterdag om 11.00 op Nld 1 herhaald wordt....quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:39 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik zit te kijken naar een documentaire over het alternatieve WK (voetbalwedstrijd Bhutan - Monserrat in Bhutan) op Nld 1. Volgens mij heb ik er een reisbestemming bij. Wat is het mooi dat Bhutan! Groen met het himalaya op de achtergrond! Wat jammer of misschien een geluk dat je er niet zomaar inkomt (permits etc.). De meeste reisorganisaties vertoeven dan ook maar een weekje of zo in Bhutan, tegen minimaal dubbele prijs. Maar het ziet er zo mooie en vredig uit.....
Dat is inderdaad een heel leuk project, maar ik heb heel weinig nette kleding. Op was jasjes na, maar die zijn zo tijdloos dat ze dus gewoon in mn kast blijven hangen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:09 schreef Hik het volgende:
[..]
Overigens, als het gaat om "nette" kleding heb ik nog een leuke tip: In Den Haag loopt nu het Dress-for-success-project, dat bijstandsmoeders en andere vrouwen die het kunnen gebruiken van solliciatiekleding voorziet. Zodat ze een beetje goed voor de dag kunnen komen. Ik heb al een heel stel vriendinnnen, familieleden en collega's spullen afgetroggeld, want vind het een heel leuk project!![]()
Toch wel minstens 10 euroquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:12 schreef Liejannuh het volgende:
Wat zou een door Marco Borsato gesigneer Sky Radio t-shirt opleveren?
zet hem op marktplaats, ik denk dat je daar nog best veel geld voor kan vangen, gezien het feit dat Marco momenteel razend populair is.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:17 schreef Liejannuh het volgende:
Kopen?
laat maarquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:17 schreef Liejannuh het volgende:
Kopen?
slecht karma?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:12 schreef Liejannuh het volgende:
Wat zou een door Marco Borsato gesigneer Sky Radio t-shirt opleveren?
Hmmmmm....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:51 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
slecht karma?
Oeoeoeoeoeoeh....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:01 schreef Liejannuh het volgende:
Inschrijfformulier voor PE is op de bus!
Tnx voor de tip! Heb het even op internet gelezen met nu ik iedere dag fiets zie ik natuurlijk geen spits meer!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:49 schreef Liejannuh het volgende:
Hik, in de Spits van vandaag staat een artikel over Cuba.Misschien leuk voor je volgende vakantie??
Marokko is idd erg leuk!Echt een aanrader!
Misschien kun je een club oprichten met k_man. Hij is zo eenzaam sinds ik "van de markt ben"quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:05 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Wel spannend hoor, voor deze ex-loonslaaf. Vind het eigenlijk maar niks om me te moeten verkopen, geef me nou maar gewoon een klus
O mijn god, die zijn snel. Kreeg zojuist een telefoontje, maandag babbeltje in A'dam.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:05 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Dino heeft inmiddels de eerste he-hallo-ik-wil-een-klus-als-interimmer-lobby-mailtjes verstuurd. Begin volgende week achterna bellen.
Wel spannend hoor, voor deze ex-loonslaaf. Vind het eigenlijk maar niks om me te moeten verkopen, geef me nou maar gewoon een klus
Doe nog 's ff mailen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:01 schreef Liejannuh het volgende:
Inschrijfformulier voor PE is op de bus!
Kan ik wel hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:25 schreef Hik het volgende:
[..]
Misschien kun je een club oprichten met k_man. Hij is zo eenzaam sinds ik "van de markt ben"![]()
Foei! niet lief!![]()
Kusje?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Kan ik wel hebben.![]()
![]()
Go for it k_man, zo'n kans zou ik niet laten liggenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:06 schreef Hik het volgende:
[..]
Kusje?![]()
Hij is onderweg!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Doe nog 's ff mailen.
Kwil wel zien wat je er nou uiteindelijk van gemaakt hebt.
Dankje.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:24 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik ben regelmeukend (ambtenaren-)Nederland een beetje zat. Sorry.
Met uitzondering van Liejannuh en _case. Want die zijn lief![]()
mag het een onsje meer zijn?quote:Op zondag 20 juni 2004 11:30 schreef Liejannuh het volgende:Het reisdoel klinkt overigens erg leuk Dino!
Weer 3 maandjes?
Jah , als het goed is gaan we 26 oktober naar gambia voor 12 dagenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:26 schreef Liejannuh het volgende:
En Joene, jij had toch een vakantie gepland staan>??
He jeetje wat vervelend zeg! Balen!quote:Op maandag 21 juni 2004 14:11 schreef YPPY het volgende:
We krijgen niks terug helaas. Ook de 'reparatie' van een paar honder euro hebben we zelf moeten betalen. Maar die was nog wel goedkoper dan de boot.Dit is mijn duurste vakantie ooit. De verzekering vergoedde alleen als de garage aangaf dat het minimaal 48 zou duren om de auto te repareren, maar omdat ze niet wisten wat er kapot was, konden ze dat ook niet zeggen. Daarbij is het niet handig om na drie dagen verder te zijn gereisd met een huurauto onze eigen auto op te moeten halen aan de andere kant van Zweden.
We weten niet precies wat er mis is. Na ongeveer een half uur rijden sloeg de motor af als we onder de 1000 toeren kwamen. Maar ook weer niet elke keer. We moesten dus voortdurend stoppen op parkeerplaatsen om alles af te laten koelen. We konden niet meer naar dorpen of bezienswaardigheden de laatste week, omdat bij elk verkeerslicht de motor af kon slaan en dat is veel te gevaarlijk. De garage daar kon niet vinden wat het probleem was, nu hopen we maar dat het hier wel lukt. Het is vooral jammer dat we nu geen tussenstops konden maken, er was veel te zien en te doen onderweg, maar daar durfden we niet heen. Gelukkig was de eerste week nog wel alles goed.
Was je ook bij Strant op het strand van Scheveningen?? Dat zou wel heel toevallig zijn!quote:Op maandag 21 juni 2004 09:19 schreef Hik het volgende:
Wel naar de Pasar Malam en gisteren lekker dansen op het strand!
Heej!!! Belg!quote:Op maandag 21 juni 2004 18:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hoi!
liejannuh , ik zie dat je nog in: Vrijgezel of niet [2004 editie], deel I topic staat, het klopt dus niet meer, of wel... ik ga deze lijst even proberen wat actueel te maken, misschien zit er ook wat voor mij tussen.... oja , oyo, ik ben nog steeds een soort manusje van alles, maar dan op een iets ander vlak..![]()
ik ben hem aant updaten, ik zie dat jij , Hik en yppy er nog opstaan van travel.. yppy klopt nog volgens mij, jij hebt nu toch ook een relatie en hik kan ik dus ook laten staan.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Heej!!! Belg!
Bestaat dat lijstje nog?? Dat is een lijstje van 4 jaar geleden ofzo!
Maar ik geloof dat ik er vanaf mag, tenzij er een superlekker ding tussenstaat natuurlijk!
Inmiddels ben ik samenwonend.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik ben hem aant updaten, ik zie dat jij , Hik en yppy er nog opstaan van travel.. yppy klopt nog volgens mij, jij hebt nu toch ook een relatie en hik kan ik dus ook laten staan.
Leuk idee!quote:Op maandag 21 juni 2004 20:34 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, Culturele appeltaart meeting:
Beelden aan Zee in Scheveningen, zondag 1 augustus (kan nog veranderd worden). Dudokappeltaart op struikelafstand te verkrijgen van het museum!
Pfff. niet te pruimen dat boek, terwijl ik toch echt TN in Delft heb gedaan. Dus de generalisatie gaat voor mij niet op!quote:Op maandag 21 juni 2004 09:19 schreef Hik het volgende:
Ik heb ook LOTR nooit gelezen Liejannuh, heb twee keer een poging gedaan maar vond er niéts aan! En dan moet je in Delft studeren met allemaal mannen voor wie dat boek ongeveer een bijbel is...![]()
Count me in!quote:Op maandag 21 juni 2004 20:34 schreef Liejannuh het volgende:
Beelden aan Zee in Scheveningen, zondag 1 augustus (kan nog veranderd worden). Dudokappeltaart op struikelafstand te verkrijgen van het museum!
Ja!! En Case_ was er ook!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:16 schreef Hik het volgende:
Huh, was jij ook in Strant dan Liejannuh? Ik heb je niet gezien en zo groot is het toch niet!
Was je aan het meedansen?![]()
Ik zal deze datum noteren.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:34 schreef Liejannuh het volgende:
Maar natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:24 schreef qwerty_x het volgende:
kan ik me bij deze inschrijven voor een stuk appeltaart per koerier ?
Klinkt goed, maar dat is maar tot de 26e vertrekken...quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:44 schreef bluesparkle het volgende:
Hik,
Check deze even:
http://www.bmair.nl/Vlieg(...)liegtickets-Cuba.htm
660 euro
Air France via Parijs.....
Sow, da's lekker op tijd! Gelukkig maar, had je anders thuis moeten blijven? Wat ga je precies doen in Rusland?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:06 schreef ultra_ivo het volgende:
M'n visum is binnen! Eindelijk. Dus nu weet ik zeker dat ik maandag kan vertrekken naar Rusland.
Ivo
Ach, er zat nog 2 werkdagen speling in, desnoods was ik maandag via Den Haag afgereisdquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:20 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Sow, da's lekker op tijd! Gelukkig maar, had je anders thuis moeten blijven? Wat ga je precies doen in Rusland?
We zijn door Zuid-Oost Azie getrokken.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:26 schreef Liejannuh het volgende:
Waar ben je naar toe geweest oYo?? En was het leuk??
Volgens mij klinkt dat net zoals mijn baan.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hoi!
oja , oyo, ik ben nog steeds een soort manusje van alles, maar dan op een iets ander vlak..![]()
Ai, ai, ai, dat klinkt goedquote:Op maandag 28 juni 2004 08:26 schreef oYo het volgende:
[..]
We zijn door Zuid-Oost Azie getrokken.
Vanuit Bangkok naar Darwin. Bangkok tot Denpasar overland, van daaruit per boot de Sunda eilanden aangedaan en vanuit Dili naar Darwin.
Ik ben er vaker geweest, maar deze keer maakte Sumatra (meerbepaald de hoogvlakte van Prapat en het Toba meer en Mingkabau) en Lombok, Sumbawa, Flores en Komodo indruk op ons. Komodo om de bekende draken, Sumbawa en Flores om de mooie natuur en mooie duiklocaties.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:50 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ai, ai, ai, dat klinkt goedWat vond je het mooiste stuk Indonesië, want dat staat nogal te dringen op ons lijstje
Ben de naam van de lokatie ff kwijt maar er was een plas die krokodillevrij was. Alleen zijn we daar niet gaan zweemmen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:29 schreef Liejannuh het volgende:
Voor mij is het 5,5 jaar geleden dat ik in Darwin was. En ik ben dus niet in Litchfield geweest, wel in Kakadu. Kan me vooral nog de enorme hitte herinneren!
Je mag trouwens ook niet zwemmen vanwegen de krokodillen.Salties!
Ik nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:18 schreef Hik het volgende:
Zeg... wie van jullie gaat er trouwens naar die 5-jaar-meet?!![]()
Ik ben het aan het overwegen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:18 schreef Hik het volgende:
Ik heb daar geen plannen voor.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:18 schreef Hik het volgende:
Zelf weet ik het ook nog niet, eerst effe aankijken wie er allemaal gaan.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:18 schreef Hik het volgende:
Zeg... wie van jullie gaat er trouwens naar die 5-jaar-meet?!
En dat gaat dus niet door.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:50 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Goed nieuws is dat ik misschien vanaf volgende week een klus hebD'er mogen wel weer een wat centjes binnenkomen.
Ik nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:18 schreef Hik het volgende:
Nog geen idee. Die zondag is Parijs-Cambrai, daar wilde ik eigenlijk ook aan meedoen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:18 schreef Hik het volgende:
Zeg... wie van jullie gaat er trouwens naar die 5-jaar-meet?!
Er zijn 4 mogelijkheden:quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:00 schreef Hik het volgende:
Wat me let?
Dat ze het dan inderdaad gaan afschrijven!![]()
Om handtekeningen uit te delen?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:21 schreef k_man het volgende:
* Lucille gaat ook niet naar die 5-jaar meet.
Kzou niet weten waarom ik er heen zou willen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:05 schreef Liejannuh het volgende:
We kunnen natuurlijk ook een alternatieve 5 jaar meet doen!
Volgens mij doe jij iets exactsquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:03 schreef Lucille het volgende:
<knip>onzettend knap georganiseerd puntsgewijs verhaal</knip>
Ik heb nog wel een kampeerveldje overquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:05 schreef Liejannuh het volgende:
johquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:28 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij iets exacts
Oew, is de kas dan echt plat nu?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:28 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij iets exacts
[..]
Ik heb nog wel een kampeerveldje over
*aanmeldt*quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:05 schreef Liejannuh het volgende:
Juist. We gaan het Centraal Gezag ondermijnen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:05 schreef Liejannuh het volgende:
Altijd leuk.quote:Op zondag 4 juli 2004 01:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Juist. We gaan het Centraal Gezag ondermijnen.
je hebt toch geld zat met die schaal 14 baan van je.... ik denk er trouwens wel aan om naar die 5 jaars meet te gaan, moet nog even een paar dingen afw88 of het uitkomt.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:00 schreef Hik het volgende:
Wat me let?
Dat ze het dan inderdaad gaan afschrijven!![]()
ik zei zomaar wat hoor !quote:Op zondag 4 juli 2004 09:47 schreef Liejannuh het volgende:
14?! Tering man, ik ga die OU echt snel afmaken!
Het is echt Austrian Airlines, ik vlieg met een stopover in Wenen.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:49 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Heel wat gates verschil tussen Austrian en Australian Airlines hoor!
Is China trouwens een beetje te doen in laten we zeggen september?
Door de relatief snelle verbinding is A'dam - Melbourne 'maar' 23:25 uur heen en 24:15 uur terug.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:50 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig! Dat zijn flink wat vlieguurtjes!
Hoe ga je reizen in NZ??
Op Tasmanie heb ik destijds heel goedkoop een auto gehuurd met een paar mensen. Was iets van 30 dollar ofzo.Australische dollar that is!
Kende ik niet. Wel Djoser, Baobab etc...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:50 schreef Liejannuh het volgende:
Lucille reist met Askja oYo.
En een stedentripje moet lukken!Als voorbereiding enzo.
Herkenbaar, alleen geldt voor mij helaas dat ik thans werkzaam ben in de Nederlandse fiscaliteit, en daar is weinig vraag naar in Azië..... (behalve misschien Indonesië). Tijd voor een subtiele carrieremove dus.... En als dat niet lukt misschien niet zo subtiel. Ik weet een mooie villa in Vientiane te staan, die erom schreeuwt te worden opgeknapt. Tegenover het telecommunicatieshoofdkantoor (en zowat naast de president dus)quote:Op woensdag 7 juli 2004 06:56 schreef oYo het volgende:
[..]
Eerst wat research doen naar de mogelijkheden om te verhuizen naar Asia. Ik heb het hier eigenlijk wel gezien. De aziatische crisis is nu toch al bijna voorbij, lijkt mij en als hoogopgeleide moet je daar wel een baan kunnen vinden. Heb verder ook wel een paar taaltjes onder de knie.
Ik weet niet wat dat is, vorige keer ook al zoveel gezeik met FedEx. Je zou toch denken: een organisatie die het puur van service moet hebben doet daar wel iets aan... maar nee dus!quote:Op maandag 12 juli 2004 15:46 schreef Lucille het volgende:
Das best wel extreem slordig van TNT
Een rampzalig verlopen sollicitatiegesprek in assen... of all places.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:30 schreef oYo het volgende:
Hay K_Man feli!
Nog wat leuks gedaan??
begrijp je nu eindelijk waarom wij erop hameren dat de taak van de vrouw koken, afwassen en -vooral- de was ophangen is ???quote:Op maandag 12 juli 2004 14:39 schreef Hik het volgende:
Zo... Hik was een beetje boos vrijdag!
...
tssss, die latijnse mannenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:36 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
begrijp je nu eindelijk waarom wij erop hameren dat de taak van de vrouw koken, afwassen en -vooral- de was ophangen is ???
Zeg doe eens wat enthousiaster!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:29 schreef Lucille het volgende:
Gefeliciteerd k_man
Wat heeft dat nou weer met verkeerd bezorgde enveloppen te maken? Misschien was het wel een mán die mijn brievenbus niet kon vinden...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:36 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
begrijp je nu eindelijk waarom wij erop hameren dat de taak van de vrouw koken, afwassen en -vooral- de was ophangen is ???
Voor alle duidelijkheid: ik heb nog geen uitnodiging gezien en fiets iedere dag extra snel naar huis om mn brievenbus leeg te kunnen halen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:05 schreef Liejannuh het volgende:
Met terugwerkende kracht: Gefeliciteerd!
Ik ben een beetje chaotisch de laatste tijd, dus mij kun je het niet kwalijk nemen!![]()
Ik weet wel een leuk verjaardagskadootje: een uitnodiging voor de selectie voor Peking Express!Heb jij m al binnen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |