Misschien kun je daar een zaak van maken.quote:Gauranteed to work perfectly.
Genaaid...dat staat er toch?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:21 schreef Jordy-B het volgende:
dus... en hoe voel je je nu?
Wat bedoel je met er een zaak van maken?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:22 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Misschien kun je daar een zaak van maken.
Ik zou het sowieso even melden bij Ebay.
Hahahaha, ja dat was de goede oude tijd, dat je er niet voor hoefde te dokken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:25 schreef Stuart het volgende:
Je bent zelf ook een bagger eBay'er TS![]()
Je feedback is lachwekkend![]()
Nee, dat ìs 'ie... En hard ookquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:23 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Genaaid...dat staat er toch?
Sozquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:25 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Hahahaha, ja dat was de goede oude tijd, dat je er niet voor hoefde te dokken.
Nou, de verkoper heeft duidelijk niet het afgesproken product (een werkende versterker in goede staat enz.) geleverd.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:25 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met er een zaak van maken?
Ik heb het gemeld aan ebay, kreeg ik een week later een mail terug waarin stond dat hun mij de dag er voor een antwoord hadden gestuurd, die ik niet ontvangen heb![]()
inderdaad ik neem aan dat ebay hier wel achteraan zal gaanquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:31 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Nou, de verkoper heeft duidelijk niet het afgesproken product (een werkende versterker in goede staat enz.) geleverd.
Ik neem aan dat Ebay zulke dingen wel serieus behandelt.
Hahahahaha, en wat denk je dat Ebay zal doen dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:31 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Nou, de verkoper heeft duidelijk niet het afgesproken product (een werkende versterker in goede staat enz.) geleverd.
Ik neem aan dat Ebay zulke dingen wel serieus behandelt.
nee, voor verkopers en kopersquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:32 schreef mat_herben het volgende:
Ebay is voor paupers.
Idd, ik vraag me echt af hoe je op het idee komt om voor je iets gekregen hebt al (positieve)feedback te gevenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:36 schreef daReaper het volgende:
Van tevoren feedback geven
Waar denk je dat die feedback voor is
quote:Best Buy Ever Shipped To THE NETHERLANDS, WILL BUY MORE #1 WorldWide Seller
ik denk, dat ze daarmee bedoelen dat ze het zelf hebben afgehandeld, buiten ebay omquote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:59 schreef MrData het volgende:
Wat is trouwens een man to man deal? De helft van je geld jatten?
WAAROM!?!?!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:18 schreef Soldier2000 het volgende:
Heb ik hem van te voren ook nog een positieve feedback gegeven![]()
Nou ik kreeg de versterker thuis, en toen heb ik hem meteen een feedback gegeven, zonder er bij na te denken of hij uberhaubt wel goed werkt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:36 schreef daReaper het volgende:
Van tevoren feedback geven
Waar denk je dat die feedback voor is
Nee, maar ik heb hem een email gestuurd, of hij ook naar europa wou verzenden, en dat deed hij wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:25 schreef JaJoah het volgende:
Woon jij in The States of in Canada, want daarbuiten zou hij nl. niet versturen
Nee, hij zei 100 dollar verzenden, toen kreeg ik de amp thuis, en toen zat er een sticker op de doos met 50 dollar, toen vroeg ik aan hem hoe het zat en zei hij ja man to man deal, bull shit dus.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:08 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
ik denk, dat ze daarmee bedoelen dat ze het zelf hebben afgehandeld, buiten ebay om![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:19 schreef Mattt het volgende:
[afbeelding]
Weet ik, ik heb ook al contact met hem gehadquote:Op zondag 23 mei 2004 01:47 schreef Nachtdier het volgende:
Je bent niet de enige die genaaid is. Lees de waardering na die van topicstarter maar.
http://cgi2.ebay.com/aw-c(...)rid=pizzamanbusiness
Sukkel!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:18 schreef Soldier2000 het volgende:
je hebt je lesje wel geleerd denk ik, volgende keer toch maar doorsparen en hem nieuw kopen?quote:Op zondag 23 mei 2004 18:10 schreef Soldier2000 het volgende:
ik![]()
Nee nieuw is ie 600 euro, das wel erg veelquote:Op zondag 23 mei 2004 18:15 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
je hebt je lesje wel geleerd denk ik, volgende keer toch maar doorsparen en hem nieuw kopen?![]()
nu heb je dus wel voor een hoop geld een versterker met ruis gekochtquote:Op zondag 23 mei 2004 18:19 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Nee nieuw is ie 600 euro, das wel erg veel![]()
inderdaad ja...quote:Op zondag 23 mei 2004 18:19 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Nee nieuw is ie 600 euro, das wel erg veel![]()
quote:Op zondag 23 mei 2004 18:54 schreef Masta-t het volgende:
[..]
inderdaad ja...
gelukkig is 400 euro voor een kapotte versterker wel een goed(e) koop!
quote:Op zondag 23 mei 2004 19:09 schreef Cold_Shadow het volgende:
Best Buy Ever Shipped To THE NETHERLANDS, WILL BUY MORE #1 WorldWide Seller
HAHAHHAHAHHA, dumbass
www.watbenjedan.nlquote:Op zondag 23 mei 2004 19:09 schreef Cold_Shadow het volgende:
HAHAHHAHAHHA, dumbass
Ik snap sowieso niet dat je dat hebt neergezet nadat er in principe al 50 dollar van je gejat is, magoe.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:24 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
![]()
wrijf het ook maar ff lekker in![]()
misschien is dat hem later pas opgevallen, maar evengoed is het fout wat hij heeft geplaatstquote:Op zondag 23 mei 2004 19:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat je dat hebt neergezet nadat er in principe al 50 dollar van je gejat is, magoe.
Is nogal een bedrag wat je niet boeit. En dan meteen zo'n beoordeling geven.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:44 schreef Soldier2000 het volgende:
Eerst boeide mij die 50 dollar niet omdat ik die amp eindelijk thuis had, maar nadat hij het niet goed deed wel.
Tenzij je heel wraakzuchtig bent naar de mensheid in zijn algemeenquote:Op zondag 23 mei 2004 21:22 schreef Thrall het volgende:
In ieder geval een een E-bay admin vragen jouw feedback even aan te passen...
???quote:Op zondag 23 mei 2004 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tenzij je heel wraakzuchtig bent naar de mensheid in zijn algemeen
Dat je zo boos bent dat je zelf genaaid bent, dat je het een ander ook gunt. Gewoon een grapjequote:Op zondag 23 mei 2004 22:01 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
???
kun je dan zomaar een reactie bij iemand neerzetten?quote:Op maandag 24 mei 2004 14:34 schreef woeeiiii het volgende:
Iedereen die een ebay acount heeft, ff negatieve reactie neer zetten
quote:Op maandag 24 mei 2004 15:54 schreef Stevie_ het volgende:
hey dombo, je hebt al domme feedback gegeven aan een oplichter, maar wist je wel dat je nog steeds wat kan toevoegen aan die feedback? Als je dat nou ff doet, kan je hem toch nog ff de huid vol schelden enzo![]()
IK heb geen betalingsbewijs.quote:Op maandag 24 mei 2004 08:46 schreef freak1 het volgende:
ebay doet er erg veel aan. heb het zelf ook gehad, kon een telefoon kopen van iemand met 50+ postivieve feedbacks, ik dat ding kopen, 150 euro overgemaakt, nooit iets van gezien. ebay gemaild, aangegeven als fraude, maand later kreeg ik 150 euro overgemaakt, voor de gemaakte kosten.
vergeet niet dat ebay een miljardenbedrijf is, dat al zijn omzet haalt uit de veilingen en alles wat daar omheen zit.
gezeik kunnen ze niet gebruiken, dus gewoon netjes melden, der zit niet voor niets een knop in je mijn ebay.
quote:Op maandag 24 mei 2004 19:24 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
IK heb geen betalingsbewijs.
quote:Op maandag 24 mei 2004 19:24 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Met andere woorden, je hebt het geld via de post naar hem opgestuurd?quote:Op maandag 24 mei 2004 19:24 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
jij bent hard genaaid zeg!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:18 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 mei 2004 19:48 schreef Soldier2000 het volgende:
lol ik krijg een mail van hem:
I didn't block you..i'm not using AIM...I'm away in south america right now on vacation for about 4 months...hope everything is well...take care...have a nice summer
Wat ik ga doen, ik weet het echt niet.
4 maanden lol!quote:Op maandag 24 mei 2004 19:48 schreef Soldier2000 het volgende:
lol ik krijg een mail van hem:
I didn't block you..i'm not using AIM...I'm away in south america right now on vacation for about 4 months...hope everything is well...take care...have a nice summer
Wat ik ga doen, ik weet het echt niet.
Op soldier2000 zijn kosten. Maar er zijn een hoop misselijke lui op deze wereld. Ik zou het erg lullig vinden om dit bij iemand te doen al ken je hem helemaal niet. Trouwens, al was alles in goede conditie dan zou ik nog boos zijn als ik 50 dollar meer aan verzendkosten had betaald dan nodig was. Sommige mensenquote:Op maandag 24 mei 2004 20:15 schreef Nachtdier het volgende:
Zal wel aan de pizza zitten...
Dat weet ie nu onderhand wel dat ie oliedom is geweest. Maar als je echt graag iets wilt hebben en je hebt er lang op gewacht en helemaal laten overkomen uit Amerika dan is dit echt enorm zuur. Ik zou me helemaal gek balen. Alleen dat TS hem meteen positieve beoordeling gaf en great buyer would buy again from him bla bla NAdat hij erachter kwam dat hij 50 dollar meer dokte dan afgesproken was vind ik echt de doodsteek. Hoe stom kan je zijnquote:Op maandag 24 mei 2004 20:18 schreef Roellio het volgende:
Jij bent best wel dom.
nee hoezo?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:34 schreef MikeyMo het volgende:
is er al opgemerkt dat het een beetje een domme actie van de TS is geweest
ja wel, maar hij heeft er alles aan gedaan om "genaaid" te wordenquote:Op maandag 24 mei 2004 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Is er echt niemand met medelijden en zo?
De FBI heeft wel betere dingen te doen dan domme internet users helpen.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:09 schreef Soldier2000 het volgende:
Klopt ik heb er echt alles aan gedaan om genaaid te worden, en dat heeft hij dus ook gedaan.
Ik ben nog steeds aan het wachten op een reaktie van ebay, en heb net :https://tips.fbi.gov/ gemailed.
Maar liefje, het heeft misschien niet veel nut...maar ga je enthousiaste feedback nou es wat updatequote:Op maandag 24 mei 2004 21:54 schreef Soldier2000 het volgende:
Nee nu helemaal neits doen, daar schiet ik zeker iets mee op.
quote:Best Buy Ever Shipped To THE NETHERLANDS, WILL BUY MORE #1 WorldWide Seller
Daar schiet jij helemaal niks mee op. En ik zou die praatjes zowiezo niet geloven met al dat gescheld. Is toch niet normaal. Jij bent genaaid dus hoe wil hij dat oplossen. Ik dacht dat hij 4 maanden op vakantie ging trouwens......quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:27 schreef Soldier2000 het volgende:
ZO aap komt uit de mouw:
Eerst een half uur naar gescheld moeten kijken, echt a4's vol, maar ik kan zelf goed rustig blijven.
Dit heeft hij dus gedaan:
2 jaar geleden heeft hij 3 amplifiers gekocht op ebay van een 'jl audio' dealer.
Die heeft hij altijd in de kast laten liggen, zo zien ze er ook uit, echt helemala krasvrij, en nu heeft hij ze maar de deur uit gedaan omdat hij ze toch niet gebruikte.
2 ervan werken schijnbaar goed, maar de mijne niet.
scherpquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:44 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik dacht dat hij 4 maanden op vakantie ging trouwens......
Jij ook, want je zit teveel op Fok!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:18 schreef Roellio het volgende:
Jij bent best wel dom.
Na het gescheld, bleef ik rustig typen wat ik dan fout deed enzo (volgens hem was ik de degenen die alles fout deedquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:44 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Daar schiet jij helemaal niks mee op. En ik zou die praatjes zowiezo niet geloven met al dat gescheld. Is toch niet normaal. Jij bent genaaid dus hoe wil hij dat oplossen. Ik dacht dat hij 4 maanden op vakantie ging trouwens......
HALLOOOO, als jou versterker door het transport defect is geraakt, dan kan je die transport diensten verantwoordelijk stellen denkquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:05 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Na het gescheld, bleef ik rustig typen wat ik dan fout deed enzo (volgens hem was ik de degenen die alles fout deed), en toen werd hij langzaam rustiger
Kijk ik moet wat, ik heb nu weer contact met hem, beter als niets.
Hij houd ook vol dat ie op vakantie ging/is naar iets van soccer
Ja het was verzekerd voor 300 dollar, maar een filter gaat niet kapot tijdens het transport (ook al laat je hem vallen), ik vermoed dat hij altijd al kapot geweest.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:23 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
HALLOOOO, als jou versterker door het transport defect is geraakt, dan kan je die transport diensten verantwoordelijk stellen denkBedoel, voor 100 dollar zo'n ding verzenden, was het pakketje vast ook wel verzekerd...anders is het allemaal wel eeeerg dom hoor...dat je zo blind vertrouwd op mensen als het om zoveel geld gaat
![]()
Boek een reis naar amerika en ga naar die gast toe om in elkaar te meppen. Hopelijk woont ie niet in the hood........quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:33 schreef Soldier2000 het volgende:
Jaa, ik heb zaterdag ebay voor de 2de x gemaild, maar ze mailen maar niet terug.
Het is niet waarschijnlijk, maar ook niet helemaal onmogelijk. Bovendien is het moeilijk voor de verzekering om aan te tonen dat het niet door het transport is gebeurd. En aangezien de afzender beweert dat ie heel was voor de verzending, zou ik gewoon beroep doen op de verzekering. Laat hun het vuile werk maar opknappen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:10 schreef Soldier2000 het volgende:
Ja het was verzekerd voor 300 dollar, maar een filter gaat niet kapot tijdens het transport (ook al laat je hem vallen), ik vermoed dat hij altijd al kapot geweest.
Ikke welquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:05 schreef Soldier2000 het volgende:
Dat zou ik heel graag willen doen, alleen hoe moet ik een beroep doen op de verzekering?
Het is verzekerd in amerika door: Uited States Postal Service
En ik het is geleverd door GLS General Logistics Systems
En bij GLS kan ik niets vinden over een beroep doen op de verzekering, http://www.gls-netherlands.com
En als ze de claim niet accepteren, kun je gaan voor waardevermindering. Een kapotte versterker is immers minder waard en hoef je dus ook minder invoerrechten en belasting te betalen.quote:Waar kan ik een schadeclaim indienen?
Neemt u hiervoor contact op met GLS Netherlands, afdeling Global Import. Zij kunnen u vertellen waar u de schadeclaim kunt indienen.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:05 schreef Soldier2000 het volgende:
En bij GLS kan ik niets vinden over een beroep doen op de verzekering, http://www.gls-netherlands.com
quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:10 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
![]()
"Verzekering
Indien u uw pakketten niet zelf heeft verzekerd, dan dekt onze paraplu-verzekering in aanvulling op de Algemene Vervoerscondities elk pakket tot maximaal ¤ 500,00 met een eigen risico van ¤ 50,- per collo. Voor Urgentpak is dit maximaal ¤ 1000,00 met een eigen risico van ¤ 50,00 per zending. Niet verzekerd zijn zeer breukgevoelige artikelen als glaswerk, aardewerk, gietijzer, e.d. "
en dit staat er ook:
Global Import
"Heeft u een vraag over uw pakketje afkomstig uit de Verenigde Staten? Klik dan hier of stuur een e-mail naar: globalimport@gls-netherlands.com"
![]()
![]()
Volgens mij is dat ook niet iets wat TS ontkent hoorquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:34 schreef AltamirA het volgende:
Eigen schuld hoor.......
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook niet iets wat TS ontkent hoor
Versterker gaat volgende week zondag weer naar een Belgische Car-audio zaak die hem wil proberen te gaan maken, dus dat word weer biddenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:44 schreef dawg het volgende:
Cash, dat staat ergens in het topic.
Niet slim, volgens mij kun je naar je geld fluiten. Naar je versterker ook trouwens.
Het probleem is gewoon, dat er gewoon geen schema's van deze versterkers worden vrijgegeven door JL Audio, en dan word het een stuk lastiger om een versterker te maken.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:17 schreef -Jean- het volgende:
genaaid
hopelijk kan hij worden gemaakt
mooie kickquote:Op zondag 22 augustus 2004 13:46 schreef Gepperd het volgende:
En hou is het nou afgelopen![]()
Lach me helemaal gek om de reacties..
quote:|
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)8796&item=3090992133
beetje domquote:Best Buy Ever Shipped To THE NETHERLANDS, WILL BUY MORE #1 WorldWide Seller
Buyer soldier2000_nl ( 4 )
Bullshit. Ik heb laatst een plaat op Ebay weten te scoren die verder nergens meer te krijgen isquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:32 schreef mat_herben het volgende:
Ebay is voor paupers.
steeds als ik je post lees, moet ik zelf ook lachenquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:12 schreef Crazykill het volgende:
WHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Hoe dom kan je zijn ?
hm volgens mij is dat niet waar:quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:03 schreef Pietverdriet het volgende:
voortaan beter opletten
http://feedback.ebay.com/(...)ms=-1&item=-1&de=off
Het is een verkoper met een slecht verkoop profiel, daar moet je op letten. Ik koop en verkoop al jaren op ebay, en heb eigenlijk heel erg veel prositieve ervaringen als verkoper, en als koper eigenlijk alleen maar positive.
dat zie je goed, maar leg mij dan eens uit waarom je persé die versterker hebben wilt en niet gewoon een AKAI/Philips/$put_merk_hier die je gewoon in NL kunt krijgenquote:Op zondag 23 mei 2004 22:59 schreef Soldier2000 het volgende:
Euhm nobody, volgens mij ken jij JL audio niet of wel
Je moet kijken naar de feedback waar de persoon Verkoopt, als je van hem koopt. Niet naar de feedback waar ie koopt.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:09 schreef MikeyMo het volgende:
103
Positive Feedback: 99.0%
Members who left a positive: 104
Members who left a negative: 1
All positive feedback received: 128
99% positieve feedback is toch wel goed lijkt me
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:18 schreef Soldier2000 het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:18 schreef Sinat het volgende:
Zit ik één minuut te spenderen waarom die kutlink niet werkt, blijkt het uit 2004 te komen![]()
HIer nog zo'n eentje...braaf de eerste 2 pagina's lezen en me al afvragen waarom ik geen screenshots zie , maar enkel rode kruisjes...denk nog die N00b weet niet hoe hij dat moet posten.quote:
Ik haat jou nu.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:50 schreef mindgames het volgende:
Exact 3 jaar na de laatste post in dit briljante uitlach-topic rest mij de vraag: "Hoe is dit afgelopen?"
Sterf. Het is geen DNF topic ofzo!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:50 schreef mindgames het volgende:
Exact 3 jaar na de laatste post in dit briljante uitlach-topic rest mij de vraag: "Hoe is dit afgelopen?"
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:18 schreef Sinat het volgende:
Zit ik één minuut te spenderen waarom die kutlink niet werkt, blijkt het uit 2004 te komen![]()
My thoughts...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:37 schreef cYbErTiM het volgende:
argh gekicked zat ookal die ebay link inspecteren (22 augustus das niet zo lang geleden waarom werkt het niet?) ja 22aug + 3 jaargvd
my words exactlyquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:50 schreef mindgames het volgende:
Dat zal nu nog wel zin hebben jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:31 schreef Smart_ass het volgende:
Sowieso slechte feedback geven en melden aan Ebay.
Voor hem niet meer nee, maar voor andere potentiële kopers.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat zal nu nog wel zin hebben ja
Dikke sukkelquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:18 schreef Soldier2000 het volgende:
Nou ik denk dat TS na 3 jaar wel 4 autos verder is. Achterlijke kutkick.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:25 schreef Fransie het volgende:
Ben benieuwd wat nu de stand van zaken is?
Sorryquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Voor hem niet meer nee, maar voor andere potentiële kopers.
fout, uit 2007quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Kankerkick uit 2004. Fuck off.
Idem dito in 2009quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:18 schreef Sinat het volgende:
Tvp voor de afloop!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Soldier2000
Laatste bezoek: 3 uur, 39 minuten geleden.
dejavuquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:37 schreef cYbErTiM het volgende:
argh gekicked zat ookal die ebay link inspecteren (22 augustus das niet zo lang geleden waarom werkt het niet?) ja 22aug + 3 jaargvd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |