Ohja, bij de Xenos dus!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:29 schreef Tijn het volgende:
Ach boeie, alsof iemand de vorige delen gaat lezen.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:30 schreef Knut het volgende:.
Modpowers
Te gek! Die weet ik zelfs wel te vinden. Denk ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:30 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ohja, bij de Xenos dus!
Die mand he. Heule leuke.
Nah, ik hoef geen rugzak. Ik wil zo'n grote mand. Dat is cool.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oe! En ik heb nog wel een soort picknickrugzak met voor 2 personen alles erin aan bordjes en bestek enzo. Nu alleen nog iemand om haar mee uit te testen..
Brood Tijn, brood!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:33 schreef Tijn het volgende:
Nou nog ff verzinnen wat er allemaal in moet. Behalve een fles rosé en een thermosfles thee.
Hmmm...
Even de huishoudelijke mededelingen voor static en mij weghalen de volgende keerquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:30 schreef Knut het volgende:.
Modpowers
Jij moet er mee zeulen mên. Als jij helemaal hijgend en zwetend op de ultieme duintop schuine streep mooiste pricknick-locatie ooit wilt aankomen, be my guest.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:34 schreef Tijn het volgende:
Nah, ik hoef geen rugzak. Ik wil zo'n grote mand. Dat is cool.
Dat ben ik. Dommie.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
NiNi, die man naast je met dat lange haar en die borsten? Dat is een kerel?!
Oe! En ik heb nog wel een soort picknickrugzak met voor 2 personen alles erin aan bordjes en bestek enzo. Nu alleen nog iemand om haar mee uit te testen..
(@@@)
Er zaten volgens mij ook al dingen in! Borden en bekers enzo.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nah, ik hoef geen rugzak. Ik wil zo'n grote mand. Dat is cool.
Ja glazen, die moet ik dan ook gelijk ff bij de Xenos halen. En een scherp mes en wat vers brood is idd wel relax. En dan wat dingen erop. Kaas ofzo.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Brood Tijn, brood!
Paar baguettes, scherp mes, pot jam, brie, banaan en nog wat spul.
En nog een fles rosé.
En glazen!
Oe, genoteerd!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:37 schreef NiNi het volgende:
[..]
Eik moet je ook aardbeien mee nemen!
Dit lijkt mij op zich een uitnodiging.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:36 schreef NiNi het volgende:
Dat ben ik. Dommie.![]()
Wat romanties, men!
Niet als het je het zo zegt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dit lijkt mij op zich een uitnodiging.!
Dan moet zij de mand vasthouden. Hehehehe, is zij lekker helemaal bezweet als jullie aankomen. Dat zal der leren.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:38 schreef Tijn het volgende:
Oe, genoteerd!
Kmoet trouwens wel ff proberen of dat gaat op de fiets. Liefst wel. Zij achterop. Is het net een film
Hilversum Tijn, een hei-dequote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja glazen, die moet ik dan ook gelijk ff bij de Xenos halen. En een scherp mes en wat vers brood is idd wel relax. En dan wat dingen erop. Kaas ofzo.
Oh en ik moet ook nog ff een park zoeken
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan moet zij de mand vasthouden. Hehehehe, is zij lekker helemaal bezweet als jullie aankomen. Dat zal der leren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |