Dirk in je avatar nog steeds.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Fraude gevoelige kut polls!
ik wil een 2004 update!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:40 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dirk in je avatar nog steeds.
die is dicht enzo!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:40 schreef apophis4u het volgende:
Fuck BB!
User van de maand! Stem en fraudeer hier verder
Mijne was gelijk mooivond ik dan
Omdat die fuckBB dus eerder was, maar nog totaal geen inhoud heeft in de OPquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
die is dicht enzo!
Ja BB, dit is wel een luie actie van jequote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:40 schreef apophis4u het volgende:
Fuck BB!
je had gelijk maar was te laatquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:40 schreef apophis4u het volgende:
Fuck BB!
Ze waren allebei om 11.38quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je had gelijk maar was te laat
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:46 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Ze waren allebei om 11.38
Huldequote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]sorry hoor
maar ik heb het bedacht
Dan kijk je toch naar het topic nummer?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:46 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Ze waren allebei om 11.38
Op 1 kutnummertje te laatquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:49 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dan kijk je toch naar het topic nummer?
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:43 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
[..]
Ja BB, dit is wel een luie actie van je
je bent audreyhepburn nog niet voorbij gestreefdquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:42 schreef apophis4u het volgende:
[..]
fuckBB
Ehmmm Biertje?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]waar gaat het over mensen
Had ook helemaal niet die intentiequote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je bent audreyhepburn nog niet voorbij gestreefd
Doer er maar één naar Apoph, die kan hem wel gebruiken...quote:
Hmmm, het is nu middag dus dan kan het welquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:09 schreef Pharox het volgende:
[..]
Doer er maar één naar Apoph, die kan hem wel gebruiken...
Heeft dat misschien te maken met die link die jij in het andere topic gepost zou kunnen hebben?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
geen hond die naar dit topic kijkt, en toch heeft conflict weer 7 stemmen dr bij!
dat denk ik nietquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:31 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Heeft dat misschien te maken met die link die jij in het andere topic gepost zou kunnen hebben?
dat was een link naar croupouque!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:31 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Heeft dat misschien te maken met die link die jij in het andere topic gepost zou kunnen hebben?
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dat was een link naar croupouque!
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:34 schreef apophis4u het volgende:
[..]
*schaamt*
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Niet teveel zeikuh, he, je staat nog op de 6e plaats, toch best netjes...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:44 schreef apophis4u het volgende:
[..]
iddquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:32 schreef Doodmetaal het volgende:
Dit doet pijn.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:36 schreef Doodmetaal het volgende:
Ik vind dat we het helemaal om moeten draaien met deze fraude..
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
Conflict moet gediskwalificeerd worden!
Tering zeg jij loopt niks anders dan te zeiken, get a life and get lost ! irritant figuurquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik heb op je gestemt hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:32 schreef Doodmetaal het volgende:
Dit doet pijn.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik heb op je gestemt hooromdat je zon stoer topic had gemaakt over conflict
![]()
Mja, ruk is echt kut...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:39 schreef Bosbeetle het volgende:
waaaaaaaaaaaaaaaaaat ruk haalt croupouque ook al in
I've lost faith in Onzinners
Joh, dat is allemaal manipulatie.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:39 schreef Bosbeetle het volgende:
waaaaaaaaaaaaaaaaaat ruk haalt croupouque ook al in
I've lost faith in Onzinners
dat zeg ik I've lost faith in Onzinnersquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:43 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Joh, dat is allemaal manipulatie.
mensen die MSN smilies op FOk gebruiken verdienen dat ook nog echt niet!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:46 schreef -Lotte- het volgende:
tss.... ik sta niet in de lijst ;-)
Het lijkt het Eurovisie Songfestival wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:44 schreef HyperViper het volgende:
vind je het gek met zo'n poll
die poll kijkt naar ip's niet naar cookies, en tering wat ben jij een ongelijke zeikerd zeg je bent echt zieligquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
KUT COOKIES!
preciesquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Het lijkt het Eurovisie Songfestival wel.![]()
lieverd, dat ging over het feit dat ik nog met Insomaniac. was ingelogd!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:51 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
[..]
die poll kijkt naar ip's niet naar cookies, en tering wat ben jij een ongelijke zeikerd zeg je bent echt zielig
hoezo niet :Squote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:47 schreef Insomaniac. het volgende:
[..]
mensen die MSN smilies op FOk gebruiken verdienen dat ook nog echt niet!
Ga Dood!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:53 schreef Tiemie het volgende:
[..]
hoezo niet :S
Nee maar ga je dat in 500-voud aan ons vertellen ??quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
en ja, ik ben een zeikerd! maar wil jij zeggen dan dat die poll nog klopt dan?
ja!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:25 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
[..]
Nee maar ga je dat in 500-voud aan ons vertellen ??
msn heeft zich aangepast aan mijn taalgebruik..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:47 schreef Insomaniac. het volgende:
[..]
mensen die MSN smilies op FOk gebruiken verdienen dat ook nog echt niet!
Hij doet iets zoals hij genoemd wordtquote:Op zondag 23 mei 2004 00:26 schreef Bosbeetle het volgende:
wat is die ruk aan het doen![]()
quote:Op zondag 23 mei 2004 00:40 schreef bugeye het volgende:
[..]
Hij doet iets zoals hij genoemd wordt
Absoluut! Volgende keer gewoon zo'n afvalrace zoals FF al voorstelde. Dat werkt beter namelijk.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:22 schreef Croupouque het volgende:
Het is wel jammer, dit. Want het was wél een leuk idee.
Ikke niet hoor..quote:Op zondag 23 mei 2004 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
huh? Wie heeft er zoveel voor ijsmeis gestemd.
afval race duurt te lang gewoon mn eerste methode volgen ik tel de stemmen wel !quote:Op zondag 23 mei 2004 02:28 schreef engessa het volgende:
[..]
Absoluut! Volgende keer gewoon zo'n afvalrace zoals FF al voorstelde. Dat werkt beter namelijk.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
quote:Op zondag 23 mei 2004 16:33 schreef PeterRabbit het volgende:
waarom staat ruk bovenaan
ben je nou zo dom of doe je maar alsof?quote:Op zondag 23 mei 2004 16:33 schreef PeterRabbit het volgende:
waarom staat ruk bovenaan
zoiets als; waarom heeft hij zoveel stemmenquote:Op zondag 23 mei 2004 16:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
ben je nou zo dom of doe je maar alsof?
Wel balen zeg. het ging allemaal zo goed tot die poll. maar alle begin is moeilijk. En als er nu doorgezet wordt dan kan het zeker nog wat worden in de toekomst, zonder poll.quote:Op maandag 24 mei 2004 10:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Ok geen winnaar KUTPOLL
dan denk ik dat ik mijn handen er van af neem !quote:Op maandag 24 mei 2004 10:10 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Wel balen zeg. het ging allemaal zo goed tot die poll. maar alle begin is moeilijk. En als er nu doorgezet wordt dan kan het zeker nog wat worden in de toekomst, zonder poll.
![]()
ik nomineer mezelf!quote:Op maandag 24 mei 2004 10:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kut user van de maand !
1 stemquote:Op maandag 24 mei 2004 10:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik nomineer mezelf!
maak niet uit, het is voortijdig afgekapt.quote:Op maandag 24 mei 2004 10:26 schreef cerror het volgende:
Conflict is niet eerlijk!
Hij is ook al jarig!
Das dubbelop!
Rukquote:Op maandag 24 mei 2004 10:27 schreef TheMassive het volgende:
Wie stond er op 1 in die poll dan?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:48 schreef Ouagadougou het volgende:
Ach...'user van de maand'... wat maakt zo'n titel nou uit? Is het écht zo belangrijk om waardering te krijgen? Is het écht zo belangrijk om door al je mede-fokkers vereerd te worden, om verkozen te worden en deze titel te krijgen? Welnee! Natuurlijk niet! Belachelijk! Als je het zelf maar naar je zin hebt en anderen niet irriteert, dáár draait het om! En wat maakt zo'n lullig titeltje als 'user van de maand' dan nog uit?
Geloof mij nou maar, wat anderen van je vinden is niet zo belangrijk. En ik kan het weten. Iedereen vindt mij geweldig, maar dat vind ik helemaal niet belangrijk.
... maar mijn broer Croupouque mag wat mij betreft best winnen, ik gun die jongen ook eens een pleziertje.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:48 schreef Ouagadougou het volgende:
Ach...'user van de maand'... wat maakt zo'n titel nou uit? Is het écht zo belangrijk om waardering te krijgen? Is het écht zo belangrijk om door al je mede-fokkers vereerd te worden, om verkozen te worden en deze titel te krijgen? Welnee! Natuurlijk niet! Belachelijk! Als je het zelf maar naar je zin hebt en anderen niet irriteert, dáár draait het om! En wat maakt zo'n lullig titeltje als 'user van de maand' dan nog uit?
Geloof mij nou maar, wat anderen van je vinden is niet zo belangrijk. En ik kan het weten. Iedereen vindt mij geweldig, maar dat vind ik helemaal niet belangrijk.
1 lap tekst, en je pikt iddis dr tussen uit!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:48 schreef Ouagadougou het volgende:
jouw broer lijkt verdacht veel op jouw icoonquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:10 schreef Ouagadougou het volgende:
[..]
... maar mijn broer Croupouque mag wat mij betreft best winnen, ik gun die jongen ook eens een pleziertje.
daar zijn t broertjes om, hé!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jouw broer lijkt verdacht veel op jouw icoonminus snor en bril
Het gerucht gaat dat mijn ouders ooit tweemaal de liefde met elkaar hebben bedreven. De zaadcel van mijn vader bevatte een aantal eigenschappen, evenals de eicel van mijn moeder. Een combinatie van die twee groeide twee keer uit tot een nieuw leven in de vorm van mijn broer en ondergetekende. Dat wij op elkaar lijken zie ik derhalve niet als toeval, maar wijt ik aan mijn vader en moeder die het nodig vonden om zichzelf voort te planten en hun genen door te geven aan een nieuwe generatie.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jouw broer lijkt verdacht veel op jouw icoonminus snor en bril
proest in wat voor sprookjes wereld leef jij ! jullie komen gewoon met de ooievaar hoor !quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:38 schreef Ouagadougou het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat mijn ouders ooit tweemaal de liefde met elkaar hebben bedreven. De zaadcel van mijn vader bevatte een aantal eigenschappen, evenals de eicel van mijn moeder. Een combinatie van die twee groeide twee keer uit tot een nieuw leven in de vorm van mijn broer en ondergetekende. Dat wij op elkaar lijken zie ik derhalve niet als toeval, maar wijt ik aan mijn vader en moeder die het nodig vonden om zichzelf voort te planten en hun genen door te geven aan een nieuwe generatie.
Mwa, het topic is niet gemaakt door iemand uit die lijst, dus in zover gaat je 'kritiek' niet op. En het is altijd leuk een soort van verkiezing te doen. Fokawards elk jaar is ook geinig.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:48 schreef Ouagadougou het volgende:
views op dit topic 1284 aantal stemmen 4000 nogwat pertinent onmogelijkquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:29 schreef godard_k het volgende:
ah, hij klopt niet, khad namelijk ijsmeis NIET verw8.. eerder ruk of conlfict (gewoon omdat ruk een rukker is, maar hij is daarom wel veel besproken, .. tja negatieve aandacht is ook aandacht )
Dus aangezien de stemmen van r2cksson ook niet echt plausible lijken, zou je kunnen zeggen dat ruk nog steeds op 1 staat?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
views op dit topic 1284 aantal stemmen 4000 nogwat pertinent onmogelijk
nee je kunt alleen zeggen dat dit idee geflopt is !quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:33 schreef Redux het volgende:
[..]
Dus aangezien de stemmen van r2cksson ook niet echt plausible lijken, zou je kunnen zeggen dat ruk nog steeds op 1 staat?
Waarom geflopt? Ik denk dat toen ruk op 1 stond er 'eerlijk' gestemd werd. Hoezo geflopt?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee je kunt alleen zeggen dat dit idee geflopt is !
toen werd er ook niet eerlijk gestemd ! er kwamen toen conflict naar de top steeg al gemiddeld 10 stemmen per viewquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:35 schreef Redux het volgende:
[..]
Waarom geflopt? Ik denk dat toen ruk op 1 stond er 'eerlijk' gestemd werd. Hoezo geflopt?
Nee !quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:36 schreef _bigmac_ het volgende:
open er nu 1 voor de maand juli en dan met een afval systeem.
Ja, die stemmen van conflict waren ook niet zuiver. Maar de rest toch wel? Kan me niet voorstellen dat er iemand met een proxy op die ruk gaat zitten stemmen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
toen werd er ook niet eerlijk gestemd ! er kwamen toen conflict naar de top steeg al gemiddeld 10 stemmen per view
waarom niet ?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:37 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja, die stemmen van conflict waren ook niet zuiver. Maar de rest toch wel? Kan me niet voorstellen dat er iemand met een proxy op die ruk gaat zitten stemmen.
Mwa, lijkt me gewoon.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waarom niet ?
okquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:39 schreef Redux het volgende:
[..]
Mwa, lijkt me gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |