Hihiquote:Op zondag 23 mei 2004 15:05 schreef LuVyA het volgende:
Jaaaaaaa Ik heb er ook weer zin in.
Grmbl gaat ff fout hiero met de naam ........ Ik ben dus Unknown_Drunk.
quote:Op zondag 23 mei 2004 16:33 schreef Fuxl het volgende:
GDV ROEL!!!
Dat is stom, iedereen kent de antwoorden al..quote:Op zondag 23 mei 2004 16:44 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je vergeet natuurlijk #dutchtrivia
quote:Op zondag 23 mei 2004 16:48 schreef Gabez het volgende:
ik niet, mijn moeder wel
* DaFan kan dat beamen.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:10 schreef nlw het volgende:
oh roel wat ben je grappig
Ongekroondquote:Op zondag 23 mei 2004 16:53 schreef Fuxl het volgende:
Ik word trouwens wel de ongekroonde don van de 'nieuwe vaffanculo'..![]()
Ga ik je ff snel inhalen met Triviaquote:Op zondag 23 mei 2004 18:24 schreef Gabez het volgende:
Damn, G-lined van de irc server.
Tip :
doe nooit /nick Loonatick
Heb ik al geregeldquote:Op zondag 23 mei 2004 18:24 schreef Gabez het volgende:
Damn, G-lined van de irc server.
Tip :
doe nooit /nick Loonatick
En toen gingen er wat diehards meedoenquote:Op maandag 24 mei 2004 22:49 schreef Platina het volgende:
lol! ik vind het eigenlijk ook wel beetje makkelijk.. vergelijken met mijn andere trivia channel is dit als snoep afpakken van een kindheb na anderhalfuur al 1438 punten
Makkelijk praten als ik er niet ben.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:14 schreef Platina het volgende:
Tralaa ik ben ook eens in irc, en gelijk own ik dutchtrivia
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:07 schreef Alcatraz het volgende:
[..]
Makkelijk praten als ik er niet ben.![]()
Ben er weer hoor!quote:Op maandag 24 mei 2004 23:09 schreef Wendigo het volgende:
[23:07] * Roeland|Kramerzz has quit IRC (Leaving: Tot ooit!
Kom je niet meer terug ? :p
Foute smiley hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:49 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Ben er weer hoor!![]()
Jaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:26 schreef Alcatraz het volgende:
[..]
Foute smiley hoor.
Heb je weer in #help lopen zuigen?
Dalijk gaan de mensen enge dingen denkenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:04 schreef Gabez het volgende:
Roelie kan toch zo lekker zuigen he![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:07 schreef Alcatraz het volgende:
[..]
Makkelijk praten als ik er niet ben.![]()
2 accounts?quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:29 schreef Da_Koen het volgende:
Zijn er hier meer mensen die hier met 2 acounts gaan spelen? Ik iig wel. Kun je tenminste 1 heersend acount maken
Ik deze keer ook. Vorige keer meldde ik op Fok! dat een mooie NG had, dag erna DOODquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
2 accounts?
Wat laf...doe er dan 10 ofzo
Nee ik neem er twee maar hou mn nicks voor me.
Bootleggers, dat speel ik ook!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:51 schreef Wendigo het volgende:
Hmm nog veels te lang wachten
Maar weer rellen bij bootleggers dan
Neee bootleggers suxord hard !quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Bootleggers, dat speel ik ook!
Ik zal iig es beginnen als ie weer up is
JJ en DJ gewoon weer van de partijquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:00 schreef Jan-jaap het volgende:
ik zit nu even diep aan het nadenken of ik wel weer ga beginnen op de 15e ,daarom ben ik ook even niet op IRC aanwezigmoet gewoon even wat anders doen...
LOL bootleggers zuigtquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Bootleggers, dat speel ik ook!
Ik zal iig es beginnen als ie weer up is
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:03 schreef Gabez het volgende:
Hoe dan ook, weer zsm naar de opperrank![]()
zit jij in de betaquote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:34 schreef DaFan het volgende:
[afbeelding]
Pizzeria
Pizza Rankpoint lijkt me wel wat.
http://www.alexiasoft.nl/omerta21/quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:36 schreef Xrenity het volgende:
zit jij in de beta
en wat heb je nou aan die andere pizzas dan ??quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:34 schreef DaFan het volgende:
[afbeelding]
Pizzeria
Pizza Rankpoint lijkt me wel wat.
Geen idee natuurlijk...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:14 schreef Jan-jaap het volgende:
[..]
en wat heb je nou aan die andere pizzas dan ??
En dan alles @random?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:28 schreef Gabez het volgende:
Ik zat te denken, pepperoni = health, steal = bullets, *bling* = money, rankpoint = rankpoint (d'oh)
Check de roadmap dan, er staat 16 nieuwe wagens...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:16 schreef Jan-jaap het volgende:
ohhh dus het is gewoon een soort van gokken ,nu snap ik het![]()
komen er trouwens ook nog nieuwe auto's ??
Bril gaat kopenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:17 schreef DaFan het volgende:
[..]
Check de roadmap dan, er staat 16 nieuwe wagens...![]()
Hij is een keer aangepast, hij was eerst van 25-5 en nu van 27-5.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 09:26 schreef Doracfas het volgende:
Ik denk dat ze de roadmap niet up to date houden, en je zal vast maar 1 keer in de twaalf uur pizza's kunnen kopen ofzo.
Ik vergeet deze erbij te posten:quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:33 schreef shilizous_88 het volgende:
nou nou... je maakt 1 foutje..
Hahaquote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:48 schreef shilizous_88 het volgende:
hehe.. in ieder geval kan 2.1 niet snel genoeg beginnen.
ik zit nu als tussenstop managerzone te spelen en dat suckt hard!
is er trouwens al een weddenschap wie het eerste Gubo vind en vermoord?
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:52 schreef shilizous_88 het volgende:
bij deze dan. ik zet alvast 1 mln in voor diegene die hem het eerste vermoord.
![]()
al hoop ik uiteraard dat ik hem in een dronken bui tegen kom.
dan gaan die dingen vanzelf
Onz is die kant op --->quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:17 schreef GUBO het volgende:
Zeker weten ?
Zonde om zo snel aan je einde te komen.
Btw. vermeld ook ff al jullie ingame nicks.
Daar..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:17 schreef GUBO het volgende:
Zeker weten ?
Zonde om zo snel aan je einde te komen.
Nou ja, volgens mij is het hier wel gezelligquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:20 schreef DaFan het volgende:
[..]
Onz is die kant op --->
Best wel hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:28 schreef GUBO het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij is het hier wel gezellig
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:46 schreef Platina het volgende:
Ik zal GUBO vermoorden! en me nick zal geheim blijven!
Allemaal? De meeste namen moet ik nog verzinnen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:17 schreef GUBO het volgende:
Nee, ik denk ik ook niet. Ik wacht eerst ff totdat het spel is begonnenquote:Op zondag 30 mei 2004 12:29 schreef Doracfas het volgende:
Mijn ingame nick wordt weer Doracfas, maar ik vermoord niemand voorlopig.
Verkeerde topicquote:Op maandag 31 mei 2004 10:30 schreef Doracfas het volgende:
Godver, weer vermoord op bootleggers
quote:Op maandag 31 mei 2004 09:47 schreef TiNRiB het volgende:
Sakè!
hehe JJ is sowieso al beruchtquote:Op maandag 31 mei 2004 14:47 schreef DeJong het volgende:
JJ, het beruchte kleine broertje van DJ?
Dat staat er toch ook ?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:17 schreef DaeDaluz het volgende:
[..]
hehe JJ is sowieso al berucht![]()
Hier wordt ik altijd een beetje verdrieting van..quote:Op maandag 31 mei 2004 13:19 schreef Theguardiann het volgende:
IDD DONAR.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach we gingen messina aanvallen omdat ze zich zo gedroegen zoals ze zicht nu in dit topic gedragen..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:02 schreef Da_Koen het volgende:
Wat is er nou eigenlijk gebeurt tussen Vaffanculo en Messinga? Ik was een week voor de grote oorlog gedood en kon toen geen nieuw account meer vinden
Dat willen we graag zo houden eigenlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 07:21 schreef Donpieter het volgende:
Hey k heb me ook ff aangemeldwist niet eens dat jullie een Topic hadden maar goed k zal er hier niet veel kennen
![]()
*herkent*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 07:21 schreef Donpieter het volgende:
Hey k heb me ook ff aangemeldwist niet eens dat jullie een Topic hadden maar goed k zal er hier niet veel kennen
![]()
Donarr, je moeder belde net, of je zulke quasi intellectuele uitspraken in het vervolg voor je wilt houden.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:11 schreef Donarr het volgende:
Messina owned alles en iedereen, you can run but you can't hide. Face it.
www.vandale.nl voor je Donarquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:51 schreef iefow het volgende:
[..]
Donarr, je moeder belde net, of je zulke quasi intellectuele uitspraken in het vervolg voor je wilt houden.
![]()
www.dell.nlquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:08 schreef DaFan het volgende:
Mijn computer is naar de maan. Ik hoop dat ik de 15e het gefikst heb.
[13:51] <DarkmanX> You were kicked from #vaffanculo by Gabez (Alle messina honden zullen in 2.1 sterven en IK niet !)quote:Op zondag 30 mei 2004 20:34 schreef Gabez het volgende:
Ik vraag me af, we zouden veel sterker zijn als we zouden samenspannen, is het misschien een idee om de boel uit te praten en samen te beginnen ?
Niemand van jullie reageerde op dat bericht, ohwjah gare Donar kwam ff logo's spammen, die gast kan het niet eens hebben als je zegt dat je gebanned was door hem omdat je hem lelijk had genoemd.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:11 schreef DarkmanXXX het volgende:
[..]
[13:51] <DarkmanX> You were kicked from #vaffanculo by Gabez (Alle messina honden zullen in 2.1 sterven en IK niet !)
Een klein identiteitsprobleem, Gabez?
en tegen de rest: ik ook van jullie![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:11 schreef DarkmanXXX het volgende:
[..]
[13:51] <DarkmanX> You were kicked from #vaffanculo by Gabez (Alle messina honden zullen in 2.1 sterven en IK niet !)
Een klein identiteitsprobleem, Gabez?
en tegen de rest: ik ook van jullie![]()
GUBO dood willen hebben is niet triest. MESSINA RULES en messina logo's spammen is triest.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:25 schreef Gabez het volgende:
achjah wij begonnen met triestheid door GUBO te bedreigen
Wie GUBO bedreigt kan het terugverwachten van ons.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:24 schreef Fuxl het volgende:
Ik kan niet anders zeggen dat jullie door jullie trieste gedrag op dit forum het vuur weer hebben aangewakkerd..
Ik spamde die logo's niet, dat maakt verder niet uit, ik wil best de verantwoordelijkheid op me nemenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:26 schreef Gabez het volgende:
[..]
Niemand van jullie reageerde op dat bericht, ohwjah gare Donar kwam ff logo's spammen, die gast kan het niet eens hebben als je zegt dat je gebanned was door hem omdat je hem lelijk had genoemd.
GUBO dood willen hebben is niet triest? OK, bij deze dan een nuttige opmerking: Ik wil je dood hebben in 2.1quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:41 schreef Fuxl het volgende:
[..]
GUBO dood willen hebben is niet triest. MESSINA RULES en messina logo's spammen is triest.
Van mij mogen ze hier zeggen dat ze me dood willen in 2.1, dat is tenminste nog een enigzins nuttige opmerking..
Denk om je bloeddruk vriend.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:22 schreef Gabez het volgende:
nah niet klein, ik wordt gewoon gek hiero, misschien helpt het als ik ff afkoel tot rond de 15e Juni
1e ban was omdat ik zei dat ie lelijk was, tweede ban omdat ik zei dat ik de vorige keer was gebanned omdat ik zei dat ie lelijk was.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:53 schreef DarkmanXXX het volgende:
Door te zeggen dat GUBO dood moest hebben jullie idd het vuur weer aangewakkerd en onze aandacht getrokken....
en Gabez, wtf ban je mij dan??? Iemand bannen omdat ie zegt dat ie lelijk is, ok, maar voor nix....
Waarom moet je per se gerespecteerd worden ? waarom niet : niet gedisrespecteerd ?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:58 schreef Donarr het volgende:
[..]
Ik spamde die logo's niet, dat maakt verder niet uit, ik wil best de verantwoordelijkheid op me nemen. Mensen die mij niet respecteren en dat constant uiten, ja die ban ik
![]()
mijn bloeddruk is fine, het is ergens tussen mijn oren waar het misgaatquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:01 schreef Donarr het volgende:
[..]
Denk om je bloeddruk vriend.![]()
er zijn genoeg mensen die me niet respecteren alleen die zeiken niet constant aan mn hoofd dus die mogen blijven.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:09 schreef Gabez het volgende:
[..]
Waarom moet je per se gerespecteerd worden ? waarom niet : niet gedisrespecteerd ?
Dit kan lichamelijke klachten veroorzaken, pas dus toch maar op.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:12 schreef Gabez het volgende:
[..]
mijn bloeddruk is fine, het is ergens tussen mijn oren waar het misgaat![]()
Jullie bedrijgen ons niet maar gaan een beetje domme dingen blaten..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:54 schreef Donarr het volgende:
[..]
Wie GUBO bedreigt kan het terugverwachten van ons.
Nee, in plaats daarvan krijgen we:quote:Op zondag 30 mei 2004 20:34 schreef Gabez het volgende:
Ik vraag me af, we zouden veel sterker zijn als we zouden samenspannen, is het misschien een idee om de boel uit te praten en samen te beginnen ?
en:quote:Op maandag 31 mei 2004 13:11 schreef Donarr het volgende:
Messina owned alles en iedereen, you can run but you can't hide. Face it.
quote:Op maandag 31 mei 2004 13:19 schreef Theguardiann het volgende:
IDD DONAR.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee ik zie niet in wat daar triest aan is. Bovendien moet je onthouden dat niet idereen hier van Vaffanculo was, dus dat uitspraken die komen van sommige fok users niet gelden voor Vaffanculo.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:59 schreef Donarr het volgende:
[..]
GUBO dood willen hebben is niet triest? OK, bij deze dan een nuttige opmerking: Ik wil je dood hebben in 2.1![]()
Het gaat ook meer om de houding die jullie aannemen, bovenstaande voorbeelden zijn echt geen uitzonderingen. Gek he dat je half omerta over je heen krijgt.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:08 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Nee ik zie niet in wat daar triest aan is. Bovendien moet je onthouden dat niet idereen hier van Vaffanculo was, dus dat uitspraken die komen van sommige fok users niet gelden voor Vaffanculo.
Aan je kop zeiken, ik heb alleen in een public kanaal dingen gezegd, en niet eens richting jou, alleen een PM is aan je kop. Je moet niet denken dat jij constant het middelpunt van de gesprekken bent.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:28 schreef Donarr het volgende:
[..]
er zijn genoeg mensen die me niet respecteren alleen die zeiken niet constant aan mn hoofd dus die mogen blijven.
Als ik dat zo ervaar wie ben jij om dan om dat in twijfel te trekken.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:07 schreef Gabez het volgende:
[..]
Aan je kop zeiken, ik heb alleen in een public kanaal dingen gezegd, en niet eens richting jou, alleen een PM is aan je kop. Je moet niet denken dat jij constant het middelpunt van de gesprekken bent.
Hoe wij omerta spelen is weer een heel andere zaak. Elke familie behalve terranova die wij hebben gekilled was met een goede reden. Tja, dan worden er mensen boos etc. Die houding hebben we niet vanaf het begin gehad maar in de loop der tijd ontwikkel je dat omdat je elke dag weer te horen krijgt dat je dood gaat. Dit versterkt het messina tegen de rest vd wereld gevoel alleen maar. Actie-reactie dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:17 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Het gaat ook meer om de houding die jullie aannemen, bovenstaande voorbeelden zijn echt geen uitzonderingen. Gek he dat je half omerta over je heen krijgt.
Je kan het best zo ervaren, ik zeg alleen dat je dat NIET moet doen, het schiet gewoonweg niet op.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:44 schreef Donarr het volgende:
[..]
Als ik dat zo ervaar wie ben jij om dan om dat in twijfel te trekken.
Ik kan iets gemist hebben maar leg me nou eens uit waarom je GUBO dood wil hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:08 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Nee ik zie niet in wat daar triest aan is. Bovendien moet je onthouden dat niet idereen hier van Vaffanculo was, dus dat uitspraken die komen van sommige fok users niet gelden voor Vaffanculo.
en wie bedoel je met "wij" ?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:59 schreef Gabez het volgende:
nah ik wil het eigenlijk niet in 2.1 , in 2.0 zou ik het misschien wel gewild hebben, omdat hij messina is, maar wat mij beterft begint 2.1 met een schone lei, en ik weet dat ik eerder andere dingen heb geroepen, maar volgens mij kunnen we beter anderen het leven zurr maken in plaats van elkaar, je zal zelf ook wel hebben gezien dat wij op het moment wel het meest actief zijn.
Wij als in: Ex-vaffanculo (top+oldbies)..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:04 schreef DarkmanXXX het volgende:
[..]
en wie bedoel je met "wij" ?
We wisten het welquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:02 schreef Gabez het volgende:
Woei, die thoojs toch !
Que?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:20 schreef Donarr het volgende:
gelukkig zijn jullie niet triest, dat scheelt.
Nou die opmerking van jou kwam een beetje uit het niets en is niet onderbouw. Dus geen idee waar je het over hebt nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:02 schreef Donarr het volgende:
het feit dat je die opmerking niet begrijpt zegt al genoeg.
iedereen in #messina en de vaffanculo luitjesquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:04 schreef DarkmanXXX het volgende:
[..]
en wie bedoel je met "wij" ?
Donarr kerel, ik weet niet of jij het begrijpt, ik bied hier al tig keer een schone lei aan, maar jij blijft vijandig doen, WHY ??!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:13 schreef Donarr het volgende:
misschien kan je het aan de oh zo intelligente iefow of gabez vragen.
[20:16] <Roeland|Kramerzz> Gabez waar slaat de opmerking van donar op?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:13 schreef Donarr het volgende:
ok, met jouw verhaaltje zit het wel goed. Alleen jij bent helaas niet representatief voor de rest.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:19 schreef Gabez het volgende:
[..]
Donarr kerel, ik weet niet of jij het begrijpt, ik bied hier al tig keer een schone lei aan, maar jij blijft vijandig doen, WHY ??!!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:20 schreef Fuxl het volgende:
[..]
[20:16] <Roeland|Kramerzz> Gabez waar slaat de opmerking van donar op?
[20:17] <Gabez> hmm waarschijnlijk is het messiniaans voor : ik ben homo
Zeg nou maar gewoon waar het op staat, want wij simpele plebs kunnen jou hoge intelligentie niet aan.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:50 schreef Wendigo het volgende:
Jullie betrouwbaarheid ?
Ow daar heb ik jouw woord op ?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:54 schreef Donarr het volgende:
Treur niet, de dag zal aanbreken.
Of we wel 'in zee moeten gaan' met mensen die zich zo gedragen. Zo creeër je voor ons ook bakken vijanden..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:49 schreef Donarr het volgende:
waarover twijfel je?
Gossie..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:50 schreef Wendigo het volgende:
Jullie betrouwbaarheid ?
Maar ja ik heb al helemaal niks in te brengen
Ow? Niks van gemerktquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:04 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Gossie..![]()
Actieve fokkers worden natuurlijk altijd liefdevol opgevangen in onze fam![]()
Hiermee bedoel ik meer dat de dag zal aanbreken dat je iets in te brengen hebt. En verder tuurlijk zijn wij betrouwbaar we hebben niet voor niets het hele spel door steeds weer onze 2 BF's teruggekregenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:00 schreef Wendigo het volgende:
[..]
[..]
Ow daar heb ik jouw woord op ?
Messina betrouwbaar dat ik die dag nog mee mag maken.
Ow bedoelde je dat. Dat vind ik nou aardig van je.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:21 schreef Donarr het volgende:
[..]
Hiermee bedoel ik meer dat de dag zal aanbreken dat je iets in te brengen hebt. En verder tuurlijk zijn wij betrouwbaar we hebben niet voor niets het hele spel door steeds weer onze 2 BF's teruggekregen
tja, het is maar voor welk blok vijanden je kiest....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:01 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Of we wel 'in zee moeten gaan' met mensen die zich zo gedragen. Zo creeër je voor ons ook bakken vijanden..
zal toch lastig worden ChapterV, hoe moet je namelijk een schone lei afwerken...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:56 schreef ChapterV het volgende:
ik moet maar weer eens undercover zie ik wel :/
naja ik schiet wel weer wat in de rondte de 20e ongeveer5dagen moet genoeg zijn denk ik zo
Gabez join me biatch :x
* GHans7 hoopt op een "shoot random at 5 ppl"-functiequote:Op woensdag 2 juni 2004 07:35 schreef Gabez het volgende:
Ik join je met snel rankenen undercover ook
en schieten..tjah we zien wel waar we zin in krijgen he
amenquote:Op woensdag 2 juni 2004 02:13 schreef DarkmanXXX het volgende:
[..]
tja, het is maar voor welk blok vijanden je kiest....
Goh het valt me mee dat er gekozen mag worden.quote:Op woensdag 2 juni 2004 02:13 schreef DarkmanXXX het volgende:
[..]
tja, het is maar voor welk blok vijanden je kiest....
Het leven is 1 grote keuze.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:31 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Goh het valt me mee dat er gekozen mag worden.
nee, we laten je alleen in de waan dat je zelf mag kiezen terwijl er eigenlijk van hoger hand (:lees door mij) voor je gekozen wordt, het lijkt wel redelijk op het echte leven, waarbij er ook verkiezingen zijn maar je uiteindelijk zelf ook nix kan bepalen....quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:31 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Goh het valt me mee dat er gekozen mag worden.
Dan ben ik wel benieuwd welk blok vijanden jij voor mij kiest?quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:19 schreef DarkmanXXX het volgende:
[..]
nee, we laten je alleen in de waan dat je zelf mag kiezen terwijl er eigenlijk van hoger hand (:lees door mij) voor je gekozen wordt,
ik ookquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:23 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd welk blok vijanden jij voor mij kiest?
Wij ook onze twee 2 BJ'squote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:21 schreef Donarr het volgende:
[..]
Hiermee bedoel ik meer dat de dag zal aanbreken dat je iets in te brengen hebt. En verder tuurlijk zijn wij betrouwbaar we hebben niet voor niets het hele spel door steeds weer onze 2 BF's teruggekregen
Bespeur ik hier sarcasme of moet ik me gevleid voelen? (Mocht het gaan om sarcasme dan wacht ik nog steeds op een reactie van mijn eerder post gericht aan jou.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:13 schreef Donarr het volgende:
als jij maar een simpele member bent wie heeft er dan de leiding..?quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:01 schreef Donarr het volgende:
wij hebben nooit iets gedaan totdat mensen in de weg lopen, zo zullen we dit met omerta 2.1 ook gaan doen. Althans nu spreek ik voor mezelf maar ben maar een simpele member.
Ik natuurlijk had je dat nog niet door.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:10 schreef DaeDaluz het volgende:
[..]
als jij maar een simpele member bent wie heeft er dan de leiding..?
ja, we laten hier het achterste van onze tong duidelijk zien.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:14 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Ik natuurlijk had je dat nog niet door.
Gewoon stom meelullen hier en ik hoor alles van jullie![]()
Jullie niet neequote:Op woensdag 2 juni 2004 17:16 schreef Donarr het volgende:
[..]
ja, we laten hier het achterste van onze tong duidelijk zien.
ik lust geen slagroomquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:07 schreef iefow het volgende:
poep met slagroom
![]()
![]()
Wist niet dat ik zulke invloed had :Squote:Op woensdag 2 juni 2004 21:39 schreef DeJong het volgende:
Iefow, je moet de discussie niet aanwakkeren he![]()
Hij heeft 't doorquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:53 schreef Da_Koen het volgende:
Is het eigenlijk niet een beetje dom om al herrie te hebben vordat het spel begint? Lijkt me handig om eerst een beetje een sterke familie op te zetten....
uhm....ik heb de vorige gespeeld jah...en mijn nick was toen Darkmanx....en die van jouw dan iefow?quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:39 schreef iefow het volgende:
[..]
Hij heeft 't door![]()
(misschien een spuit11 vraag maar toch: heb je in de vorige gespeeld & en wie was je toen?)
TonyVersace is the namequote:Op donderdag 3 juni 2004 00:39 schreef iefow het volgende:
[..]
Hij heeft 't door![]()
(misschien een spuit11 vraag maar toch: heb je in de vorige gespeeld & en wie was je toen?)
Hey aepjequote:Op donderdag 3 juni 2004 05:50 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
TonyVersace is the name
Dat kan je overal wel op zeggen maar ok geen vijanden zijn lijkt me een mooie optie.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:59 schreef DaFan het volgende:
Wat een slap gelul. We hoeven geen vriendjes te zijn, maar om nou meteen elkaars vijanden te zijn is voor geen van ons gezond.
Die vraag was niet richting jouquote:Op donderdag 3 juni 2004 02:14 schreef DarkmanXXX het volgende:
[..]
uhm....ik heb de vorige gespeeld jah...en mijn nick was toen Darkmanx....en die van jouw dan iefow?![]()
eensgezindheid, wat een doorbraakquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:39 schreef Donarr het volgende:
[..]
Dat kan je overal wel op zeggen maar ok geen vijanden zijn lijkt me een mooie optie.
Hmm dan sluit ik me er ook bij aanquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:34 schreef iefow het volgende:
[..]
eensgezindheid, wat een doorbraak![]()
![]()
Hoi 'simpel membertje'.quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:39 schreef Donarr het volgende:
[..]
Dat kan je overal wel op zeggen maar ok geen vijanden zijn lijkt me een mooie optie.
redelijk irritant iddquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:19 schreef Donarr het volgende:
en er zijn mensen die maar blijven doorgaan, mooi is dat
Jullie zijn echt zoooooo gezellig, daarom blijven we graag hierquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:51 schreef Donpieter het volgende:
als je het irritant vind ga je tog naar Messina forum of is het hier gezelliger![]()
en dan?quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:43 schreef Xrenity het volgende:
nog even wachten
Oh kijk vers bloedquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:43 schreef Xrenity het volgende:
nog even wachten
quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:32 schreef DeJong het volgende:
[..]
Jullie zijn echt zoooooo gezellig, daarom blijven we graag hier![]()
Ha dat zou ook voor het eerst zijnquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:19 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik volg de leiding (vanaf 2.1 dan ;-)), dus jullie mogen uitvechten wat het wordt
Nou je was een voorbeeldige member in mn regime hoorquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:19 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik volg de leiding (vanaf 2.1 dan ;-)), dus jullie mogen uitvechten wat het wordt
tja, dat zal dan de enigste capo geweest zijn..quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:36 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Nou je was een voorbeeldige member in mn regime hoor![]()
geloof me het is zo klote om een war te missen vanwege een kill op een bloodfamily.quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:39 schreef DeJong het volgende:
klinkt als de ideale member
Wat ik al zei: Hij was bij mij echt heel goed. Alleen later wat domme actiesquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:42 schreef Wendigo het volgende:
hehe eerst zien
Daar heb je idd een puntje, ik was sowieso al tegen heibel voordat het spel begint. En als we bloof fams worden, dan heerschen we al helemaalquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:19 schreef shilizous_88 het volgende:
oke weer up to date
hmmm oke, als ik van tevoren had geweten dat mijn bericht zoveel BULLSHIT op FoK zou veroorzaken dan had ik het wel geweten. Eigenlijk heb ik best respect voor wat Messina heeft aangericht op 2.0. Het wat eigenlijk best gaaf, want jullie waren DE familie om te vermoorden en dat heeft op zich best iets. Net zoals Vaffanculo (dé familie) zijn de leden van Messina zeer actieve leden. Handjes in 1 en je veroverd 2.1 met gemakkelijk.
Of je voert een vete uit en je verliest beide.
Och dan was jouw openingspost natuurlijk een perfect goedmakertje.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:54 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Daar heb je idd een puntje, ik was sowieso al tegen heibel voordat het spel begint. En als we bloof fams worden, dan heerschen we al helemaal
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:15 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Och dan was jouw openingspost natuurlijk een perfect goedmakertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |