En die muziek van het nieuwe album is hier te beluisteren:quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:16 schreef VodEvil het volgende:
Lenny Kravitz maakt lekker muziek.
Dan ligt het niet aan hem, maar aan het feit dat je geen geld hebt.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:34 schreef Gillingham het volgende:
Lenny is goed, maar ik vind hem net niet goed genoeg dat ik z'n concert ga bezoeken.
Als ik meer geld had was het natuurlijk een ander verhaal geweest.
Helaas alleen maar Mama said gezienquote:Op maandag 31 mei 2004 00:45 schreef LennyKravitz het volgende:
Morgen om ca. 19:00... Lenny op Pinkpop!
![]()
Op ticketmaster.nl zijn nog kaarten te koop...quote:Op maandag 31 mei 2004 21:53 schreef OutKast het volgende:
Hoe loopt het eigenlijk met de verkoop van het concert in de Aerna?
Is het al uitverkocht?
Sorry hoor maar dat is echt grote kolder...! Tot en met Circus is het "oude" Lenny, alles daarna is "nieuwe" Lenny... Alleen al het feit dat meneer vanaf 5 digitaal is gaan opnemen (tot groot verdriet van ondergetekende) maakt die platen totaal anders...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:58 schreef LennyKravitz het volgende:
Topic kan natuurlijk niet zonder te beginnen over het laatste album Baptism! Wat mij betreft weer een echte Lenny Kravitz-CD… past moeiteloos in het rijtje van de vorige albums.
Vorige albums waren: Let Love Rule, Mama Said, Are You Gonna Go My Way, Circus, 5, Greatest Hits, en Lenny.
Lenny was topquote:Op maandag 31 mei 2004 00:45 schreef LennyKravitz het volgende:
Morgen om ca. 19:00... Lenny op Pinkpop!
![]()
Wat was zijn playlist?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Lenny was top
Ja wil ik ook weten!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Wat was zijn playlist?
Dus ben je tevreden, want die speelt ie zeker wel...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:22 schreef aldostuta het volgende:
Dank je, als hij ook in de Arena Let Love Rule speelt, ben ik tevreden
I knowquote:Op zondag 6 juni 2004 20:23 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Dus ben je tevreden, want die speelt ie zeker wel...
Bijna alle clips staan online op http://www.lennykravitz.com/main.html ... bij Audio/Video...quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:31 schreef DeeCruise het volgende:
Thanks, zal t vanavond na het werken eens proberen! Maar verder geen idee over die clip?
If you can't say no.. jongedame in de clip is Milla Jovovich.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:23 schreef DeeCruise het volgende:
Iemand die dat nummer where are we runnin' online heeft staan? Krijg op kazaa alleen maar bogus varianten (al 23 stuks gedownt!) die t dus niet doen of vol fouten zitten...daarbij heb ik nog een vraag aan de kenners:
Ik herinner me een oude clip waarin alles een beetje groenig is, en lenny zelf door zon zwevende camera achtervolgd wordt...iemand enig idee wat de naam van dit nummer is? Kom er echt niet meer op....alvast bedankt!
zou goed kunnen.. ook the return of the blue lagoon en he got game speelt ze in..quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:52 schreef DeeCruise het volgende:
Jaaaaaaaaa, dat is em! Guys, thanks a million!
Milla Jovovich., dat is toch die meid uit resident evil?
Jaquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:04 schreef niksan het volgende:
ik weet het...ik ben wat laat, maar las ik nou goed dat de Stereophonic op 17 juni in het voorprogramma van Lenny staan??![]()
Linkje van die clip beschikbaar ?quote:Op maandag 14 juni 2004 02:12 schreef Scarface_ het volgende:
ik heb pas geleden nog een live clip van ''Guns and Roses'' feat. Jay-Z gedownload echt stoer is dat liedje en vooral live!
Heb Kazaa,... ik heb al wel een mp3 van dit nummer, maar jij hebt dus een video-clip begrijp ik? Hoe groot is dat video-bestand?quote:Op maandag 14 juni 2004 13:03 schreef Scarface_ het volgende:
@LennyKravitz
nee, ik had 'm gedownload op Ares (zelfde als Kazaa alleen veel beter) kijk maar of je hem kan vinden. Wat heb jij Ares of Kazaa. Als je Ares hebt kan je hem wel van mij downloaden denk ik.
was jij er? en waarom heb je dat niet gezegd tegen mij?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:07 schreef PrivateRyan het volgende:
Wow. Dikke show.
Op het naar mij gevoel iets te lang voortborduren op Let Love Rule, was het een werelds optreden!.
Tsk, jij had me ook wel mogen zeggen dat je ging.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:09 schreef sassa het volgende:
[..]
was jij er? en waarom heb je dat niet gezegd tegen mij?![]()
Ja, absoluut! Ik vond Are You Gonna Go My Way het vetst. Iedereen springen, echt cool.quote:vond let love rule ook een beetje te lang doorgaan. maar was echt super!![]()
Ook niet gezien.quote:en heatwave ontmoet natuurlijk
Ik heb jou reactie net ook al ergens anders in 1 van de topics voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
serieus.. het lijkt of ik de enige ben.. maar ik vond het echt nergens over gaan.. wanvertoning.. later meer..
Je snapt het niet. Ik ben een fan, maar ik vond gewoon dat hij z'n best niet deed. Dat gladde gedoe viel me tegen. Dat zie ik toch pas als ik er ben? Maar goed..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:44 schreef BRITTJE het volgende:
Of helemaal niet gegaan?
Ik had nog hoop op meer.. toegiften en zo.. tuurlijk waren er wel spaarzame hoogtepunten.. en ik ben niet zo iemand die als het niet bevalt maar gewoon weg gaat. Wat een instelling is dat dan zeg. Ben je verwend of zo. Ik kan het heus wel tot het einde aan. Maar het viel me gewoon tegen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:44 schreef BRITTJE het volgende:
Als je het zo'n wanvertoning vond, waarom ben je dan niet weg gegaan
Ik snap je wel, alleen ik geloof niet dat je mij begrijpt. Je voelt je aangevallen op je mening.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Ik ben een fan, maar ik vond gewoon dat hij z'n best niet deed. Dat gladde gedoe viel me tegen. Dat zie ik toch pas als ik er ben? Maar goed..
Nee... heb 'm ook maar doorgelinkt...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:57 schreef Magicfrankie het volgende:
mooi! heb je misschien een grotere versie van deze foto?
Dank je!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:51 schreef LennyKravitz het volgende:
http://www.geocities.com/kravitzgroupy/PINK2004.html Zo dan maar?
Aardige siteje trouwens... http://www.geocities.com/kravitzgroupy/
Always on the run... prachtig!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:43 schreef LennyKravitz het volgende:
Nu nog meer accoustische versies (audio en video) op AOL!
http://music.channel.aol.com/artist/main.adp?tab=av&artistid=4708
Hij speelde California toch ook, of vergis ik me nu?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:41 schreef Bluezz het volgende:
Jammer dat hij maar 1 nieuw nummer (openingsnummer) van zijn nieuwe album speelde.
ja hij deed California ook! en goed ook!quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:39 schreef Cybraxxx het volgende:
Ik zie dit topic nu pas![]()
[..]
Hij speelde California toch ook, of vergis ik me nu?
Kloptquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:39 schreef Cybraxxx het volgende:
Ik zie dit topic nu pas![]()
Hij speelde California toch ook, of vergis ik me nu?
FOTOOOO!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:05 schreef irestmycase het volgende:
Ik vind dat afrokapsel toch nog altijd het beste!
Dan heeft 'ie in ieder geval hetzelfde haar als ik heb.
vet gaaf!quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:45 schreef LennyKravitz het volgende:
http://boss.streamos.com/(...)sx?siteid=artistsite
De nieuwe clip... Storm (Re-Mix)
1 reactie mogelijk van mijn kant:quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:45 schreef LennyKravitz het volgende:
http://boss.streamos.com/(...)sx?siteid=artistsite
De nieuwe clip... Storm (Re-Mix)
Is het niet Craig Ross?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:22 schreef BillyOcean het volgende:
knip
YUPquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:32 schreef irestmycase het volgende:
[..]
Is het niet Craig Ross?
Heb je mijn hoofd nog niet gezienquote:Op zondag 5 september 2004 10:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
hoop haar op die foto..
laat eens zien dan..quote:Op donderdag 16 september 2004 21:01 schreef BRITTJE het volgende:
[..]
Heb je mijn hoofd nog niet gezien
Dan doen we het als in de tijd dat er nog geen foto's waren.. beschrijf je hair-do.. krullen? kroes?quote:Op donderdag 16 september 2004 21:25 schreef BRITTJE het volgende:
hahahahahahaha kheb geen eens een recente foto
Kheb geen AFRO ofzo.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dan doen we het als in de tijd dat er nog geen foto's waren.. beschrijf je hair-do.. krullen? kroes?
Ik ben benieuwd..
Ik vond het concert heel goed, maar ..hoe zeg je dat... De ARENA leent zich punt 1 niet echt voor concerten(giga nagalm) en ik hoopte eigenlijk dat Len wel wat meer van zijn nieuwe CD zou zingen, juist omdat die CD toen net uit was.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
was je 17 juni in de ArenA? Ja ik zie het..
ok je haar is lang haha.. maar zo'n afro is toch overweldigender.. meer overweldigend bedoel ik..
um.. ik ga nu even de concertfoto's checken..
Vond je het goed, het concert? Ik vond het minder dan ik had verwacht..
hoiquote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:23 schreef Kajel het volgende:
Lenny Kravitz is een sukkel![]()
Ga dan lekker naar een ander topic...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:23 schreef Kajel het volgende:
Lenny Kravitz is een sukkel![]()
hahaha Lekker laten gaan! Smaken verschillen nou eenmaalquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:35 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Ga dan lekker naar een ander topic...![]()
![]()
Boeiend nieuws wel.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:44 schreef LennyKravitz het volgende:
En soms is er ook ander nieuws: Wc vol troep gaat Lenny Kravitz kapitaal kosten
Nu effe hopen op een concert in NL of België .quote:Rumoured dates for Europe (more to follow):
04.06.05 - Nelson Mandela Forum, Firenze, Italy
06.06.05 - FilaForum, Milano, Italy
19.06.05 - Paris, France
20.06.05 - Galaxie Amneville, Amneville, France
28.06.05 - Velodrome, Berlin, Germany
02.07.05 - Hovet, Stockholm
13.07.05 - Junge Garde Dresden, Germany
18.07.05 - Lyon, France
21.07.05 - Hammersmith Apollo, London, UK
Lenny is vrij gelovig.. op elk album staan wel door geloof-geinspireerde songs... en ook tijdens concerten wil 'ie wel een verwijzing maken;... maar vind de vergelijking met de EO vooralsnog niet opgaan...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees wel de electric church tour... is dat niet geheel EO minded dan![]()
Nee, ok ,dat niet natuurlijk... maar ben er wel bang voor, net als Stevie Wonder met een concert..sta je lekker te swingen... gaat ie ineens de dominee uithangen en wil graag de gehele gemeente meehebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:20 schreef LennyKravitz het volgende:
Lenny is vrij gelovig.. op elk album staan wel door geloof-geinspireerde songs... en ook tijdens concerten wil 'ie wel een verwijzing maken;... maar vind de vergelijking met de EO vooralsnog niet opgaan...
Ja Cindyquote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:33 schreef BRITTJE het volgende:
Toch wel heel apart als hij Nederland over zou slaan! Hij draagt Nederland een warm hart toe berweerd hij zelf altijd.
Wat mij ter ore kwam, maar da's vast al oud nieuws voor de meesten van jullie, is dat Zorro weer vervangen is voor Cindy! en daar ben ik persoonlijk wel blij mee
[afbeelding]
heb je al kaartjes dan??quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:25 schreef wlsandman het volgende:
ik gaat hem ook eindelijk zien![]()
voor de eerste keer wel te verstaan......
Coole avatar!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:25 schreef wlsandman het volgende:
Hartstikke goed man! You won't regret itquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:25 schreef wlsandman het volgende:
netjes. ben hem nu aan het downloaden!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:21 schreef LennyKravitz het volgende:
Hier is een live versie van "Minister of Rock N' Roll" te beluisteren! Enjoy!
Link in de eerste post!
http://lennykravitz.emiforums.com/index.php?showtopic=290536![]()
Wat mag niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:37 schreef nipeng het volgende:
Hmm ja dat mag niet aldus de Faq.
Betreft live materiaal van Lenny, het copyright verhaal dus.quote:Beeld- en/of geluidsbestanden (of links ernaar) die zijn vervaardigd of vermenigvuldigd zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar. Om het wat minder vaag te houden, komt dat neer op het volgende. Geen mp3's, wav's, divx's, avi's, mpg's, ram's, au's, wmv's (etc.) van gecopyright materiaal zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar, dus ook geen remixes, live-sets, bootlegs en dergelijke ongein. Ongeacht de kwaliteit. Dit valt allemaal onder illegale waren, warez dus.
Zag 'm voor het eerst in Antwerpen een paar jaar geleden (Sportpaleis)... moet zeggen... niets verslaat dat concert nog... Lenny is beter in kleinere gelegenheden... (hoewel sportpaleis ook vrij groot was)... en toch vandaag was standaard, maar wel zeer goed...; en lekker buiten, dus geen irritante zaal-galm!quote:Op zondag 26 juni 2005 23:49 schreef Verbal het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de twee Paradiso-optredens van Lenny leuker en beter vond dan de wat grotere venues.
Zijn eerste concert in NL... WAT een sfeer![]()
![]()
V.
quote:Lenny Kravitz op de vuist in Amsterdam
Amsterdam - Freelance-cameraman Frank Buis is zondag aangevallen door popster Lenny Kravitz toen hij opnames van hem maakte in de binnenstad van Amsterdam. De zanger eiste volgens Buis op zeer agressieve wijze de videoband, die zijn bodyguard vervolgens verwoestte. De cameraman heeft aangifte gedaan van vernieling en diefstal, bevestigde een woordvoerder van de politie.
Buis vertelde maandag dat hij tegen 15.00 uur zondagmiddag de popster met zijn dochter Zoë signaleerde op de Looiersgracht, waar Kravitz net een sportschool had bezocht. Hij wilde van dit tafereel wat beelden maken voor het programma Shownieuws van SBS6, maar Kravitz bleek hiervan niet gediend.
Volgens de cameraman maakte Kravitz in het voorbijgaan een opmerking dat hij geen prijs stelde op de opnames. Buis maakte daarop nog een laatste shot van de zanger en zijn dochter op de rug. Kravitz merkte dat en draaide zich om, waarop hij de Amsterdamse cameraman zou zijn aangevallen. Al gauw schoot een bodyguard en een andere onbekende man de popster te hulp. ,,Ze stonden met zijn drieën aan me te trekken. Ze waren heel agressief. Ik had de keuze de tape af te geven of in elkaar te worden geslagen'', aldus de cameraman.
Buis belde meteen daarop de politie. Die kwam naar hotel Dylan aan de Keizersgracht waar de zanger logeerde. Volgens de cameraman wilde de politie hem aanhouden, maar was Kravitz via de achterdeur vertrokken. De politie neemt de aangifte serieus en liet weten dat inmiddels enkele betrokkenen zijn gehoord. Het is nu aan justitie om te bepalen wat er verder met deze zaak gebeurt, aldus de zegsman.
Volgens een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) heeft de officier van justitie besloten Kravitz zondag niet direct op te pakken. Dat had er onder meer mee te maken dat justitie het popconcert niet wilde verstoren en omdat er verder geen getuigen zijn.
Lenny Kravitz was in Nederland voor zijn optreden op Rockin' Park in Nijmegen. Hij zou inmiddels het land alweer uit zijn.
Buis eist een schadevergoeding van 5000 euro van de zanger. ,,Als ik de zaak win, mag hij het geld overmaken naar Greenpeace.''
Ach dit zijn natuurlijks Franks woorden, en verder weet niemand wat er precies gebeurd is behalve betrokkenen zelf... zal wel opgeblazen zijn...quote:Op maandag 27 juni 2005 15:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Frank kan best irritant zijn ja..
Maar om zo te gaan doen, is een beetje te arrogant
Ke Frank als een man die geen verhalen aandikt..quote:Op maandag 27 juni 2005 15:14 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Ach dit zijn natuurlijks Franks woorden, en verder weet niemand wat er precies gebeurd is behalve betrokkenen zelf... zal wel opgeblazen zijn...
Kan me ook voorstellen dat als je aangeeft dat je er geen prijs op stelt, en dat zo'n fotograaf toch nog een shot maakt dat je dan denkt... ok makker, nu heb je het verprutst... kom maar hier met je camera...
Yep ze zaten boven op de boxen of wat het ook was daar, (voor het publiek links dacht ik)... gelukkig met gehoorbeschermers op! Heel wijs voor die kinderoortjesquote:Op maandag 27 juni 2005 20:06 schreef BRITTJE het volgende:
hahahaha, ik kreeg dus net al een berichtje van mensen zo van "zie je wel, die KRAPPITS(zoals zij dat zeggen) deugt niet"
Nou ik vond hem gisteren wel deugen!
Hey Lenny Kravitz? Heb je Zoë ook gezien?Ze stond rechts voor bij het podium met nog een meisje! En JAAAAAAAAAAAAAAAAA Cindy was weer terug! Thank god!
![]()
[afbeelding]
Ook goede tip ja... met name in het buitenland... hiero in de Zuidelijke Randstad weet ik die niet zo te vinden...quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Of in duistere zaakjes rondsnuffelen in de steden...
hopelijk gaat ie niet weer samenwerken met zo'n fopneger als jay-z, dat waardeerde ik namelijk niet echt van hemquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Doe maar 'Funk' als titel voor het nieuwe album. Ik kan niet wachten!
met fopneger bedoel ik meer het feit dat ik daar niet zo van houd....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jay-Z is toch een echte neger?
Ja, dat soort verrassingen is niet altijd leuk, ben ik met je eens. Aan de andere kant kan het verrassende resultaten opleveren. 'Storm' vond ik zeker niet het minste nummer van het album 'Baptism'.
Waar heb je dat bericht vandaan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Lenny helpt Michael Jackson: 'From The Bottom Of My Heart'.
quote:Lenny Kravitz met Aerosmith op tour
Aerosmith gaat met Lenny Kravitz op pad door de Verenigde Staten voor een tournee in oktober.
Aerosmith tourt om het nieuwe album 'Rockin The Joint' te promoten. Dat album moet 25 oktober in de winkels liggen.
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar liggen zijn roots eigenlijk? Weet iemand dat?
Album staat al lang op stapel... het zou een funky album worden... maar toen kwam toch eerst Baptism uit (niet echt funky)... en nu is het volgende album nog steeds "funky te worden"... hoop wel dat het snel uitkomt... begin 2006 of zo zou leuk zijn...quote:Op maandag 26 december 2005 14:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vraag aan de fans: wat gaat Lenny in 2006 doen?? Albumpje?
Lenny's moeder komt van de Bahama's en is de overleden actrice Roxy Roker.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar liggen zijn roots eigenlijk? Weet iemand dat?
Had zijn vader geen Russische achtergrond... (of ander Oost-Europees land)?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:27 schreef BRITTJE het volgende:
[..]
Lenny's moeder komt van de Bahama's en is de overleden actrice Roxy Roker.
Zijn vader is van Joodse afkomst.
Hij kan toch een Russische achtergrond hebben èn Joods zijn? Dan hebben jullie allebei gelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:58 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Had zijn vader geen Russische achtergrond... (of ander Oost-Europees land)?
Kravitz, who is half-Jewish and half-Bahamian, grew up in Manhattan, Brooklyn, and Los Angeles with his mom, actress Roxie Roker of (Helen Willis on The Jeffersons), and dad, TV producer, Sy Kravitz.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hij kan toch een Russische achtergrond hebben èn Joods zijn? Dan hebben jullie allebei gelijk.
Wow gefeliciteerd man, ik heb laatst de bootleg gold and silver gekocht was een prettige verrassingquote:Op maandag 16 januari 2006 20:09 schreef maartena het volgende:
Hoera!! Mijn vrouw heeft voor mijn twee kaartjes geregeld voor het Aerosmith concert in Anaheim, California - met Lenny Kravitz in het voorprogramma. En laat ik nu fan zijn van zowel Lenny als Aerosmith!
Ik wil je ook graag feliciteren.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:09 schreef maartena het volgende:
Hoera!! Mijn vrouw heeft voor mijn twee kaartjes geregeld voor het Aerosmith concert in Anaheim, California - met Lenny Kravitz in het voorprogramma. En laat ik nu fan zijn van zowel Lenny als Aerosmith!
Heb ook nog geen setlists van deze tour gezien...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Voorprogramma is vaak ook wel langer volgens mij, zal nu helemaal zo zijn.
Dat is al zo lang niet meer zo.. maar goed.. whatever floats your boat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:02 schreef calvobbes het volgende:
Erg goed nummer voor iemand die gezworen heeft altijd met 'echte' instrumenten te zullen werken
Sinds begin dit jaar toch? Heb je al zo lang niet gekeken?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef LennyKravitz het volgende:
Hé... sinds wanneer is de site http://www.lennykravitz.com/ veranderd?
Nou moet zeggen dat ik meer op http://home.planet.nl/~kravitz/ kijk omdat de nieuwtjes daar altijd sneller doorsijpelen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Sinds begin dit jaar toch? Heb je al zo lang niet gekeken?
Leukquote:Lenny Kravitz maakt filmdebuut
Lenny Kravitz gaat het acteervak in. De zanger heeft een rol aangenomen in de drama 'Iced'.
Het verhaal in de film gaat over een musicus (Kravitz) die een succesvolle carriere had maar in de problemen komt nadat hij verslaafd raakt aan crack.
Lee Daniels zal de film gaan regisseren.
Ja die heb ik wel voor je is je email adres toevallig je msn ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je mp3 van die Angie Stone versie?
Wie vindt 'I built this garden for us' ook bijzonder mooi?
Ja he..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Heaven Help' is inderdaad prachtig!
bovenste linkje klikken...quote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is dat Heaven Help? Ik zie Angie Stone staan..
Wel een verslag doen hè?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:32 schreef maartena het volgende:
Vrijdag is het zover! Dan ga ik naar het concert van Aerosmith met Lenny Kravitz in het voorprogramma!
Dat had ik eerst ook. maar ik vind het heel liefdevol gedaan.. erg mooiquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:16 schreef BRITTJE het volgende:
Jeetje... dat klinkt raar als je het nummer van Lenny gewend bent. Tis eeeuh.. apart. Kan er niets anders van maken.
Was een mooi concert! Bij "Let Love Rule" zong het hele stadion na wat aanmoediging mee, en sprong ie in het publiek met 4 bodyguards en liep ie zo onderhand het hele stadion een keer rond terwijl iedereen nog het chorus van Let Love Rule zat te herhalen.quote:
Wat is de verhouding tussen LK en Aerosmith qua lengte?... 40-60?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Was een mooi concert! Bij "Let Love Rule" zong het hele stadion na wat aanmoediging mee, en sprong ie in het publiek met 4 bodyguards en liep ie zo onderhand het hele stadion een keer rond terwijl iedereen nog het chorus van Let Love Rule zat te herhalen.
Heb ook nog een t-shirt gekocht van de "Rocking the Joint 05/06" tour met Aerosmith en Lenny Kravitz erop.
Ja ongeveer zoietsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:17 schreef LennyKravitz het volgende:
Wat is de verhouding tussen LK en Aerosmith qua lengte?... 40-60?
Wil d'r best weer een maken... maar kan het pas vanavond als ik terug van school ben... 11 uur ...dus als men nu effe niet te veel meer postquote:Op maandag 27 februari 2006 13:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bijna deel 2..
Heeft iemand al een knallende OP klaar staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |