Wow gefeliciteerd man, ik heb laatst de bootleg gold and silver gekocht was een prettige verrassingquote:Op maandag 16 januari 2006 20:09 schreef maartena het volgende:
Hoera!! Mijn vrouw heeft voor mijn twee kaartjes geregeld voor het Aerosmith concert in Anaheim, California - met Lenny Kravitz in het voorprogramma. En laat ik nu fan zijn van zowel Lenny als Aerosmith!
Ik wil je ook graag feliciteren.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:09 schreef maartena het volgende:
Hoera!! Mijn vrouw heeft voor mijn twee kaartjes geregeld voor het Aerosmith concert in Anaheim, California - met Lenny Kravitz in het voorprogramma. En laat ik nu fan zijn van zowel Lenny als Aerosmith!
Heb ook nog geen setlists van deze tour gezien...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Voorprogramma is vaak ook wel langer volgens mij, zal nu helemaal zo zijn.
Dat is al zo lang niet meer zo.. maar goed.. whatever floats your boat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:02 schreef calvobbes het volgende:
Erg goed nummer voor iemand die gezworen heeft altijd met 'echte' instrumenten te zullen werken
Sinds begin dit jaar toch? Heb je al zo lang niet gekeken?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef LennyKravitz het volgende:
Hé... sinds wanneer is de site http://www.lennykravitz.com/ veranderd?
Nou moet zeggen dat ik meer op http://home.planet.nl/~kravitz/ kijk omdat de nieuwtjes daar altijd sneller doorsijpelen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Sinds begin dit jaar toch? Heb je al zo lang niet gekeken?
Leukquote:Lenny Kravitz maakt filmdebuut
Lenny Kravitz gaat het acteervak in. De zanger heeft een rol aangenomen in de drama 'Iced'.
Het verhaal in de film gaat over een musicus (Kravitz) die een succesvolle carriere had maar in de problemen komt nadat hij verslaafd raakt aan crack.
Lee Daniels zal de film gaan regisseren.
Ja die heb ik wel voor je is je email adres toevallig je msn ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je mp3 van die Angie Stone versie?
Wie vindt 'I built this garden for us' ook bijzonder mooi?
Ja he..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Heaven Help' is inderdaad prachtig!
bovenste linkje klikken...quote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is dat Heaven Help? Ik zie Angie Stone staan..
Wel een verslag doen hè?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:32 schreef maartena het volgende:
Vrijdag is het zover! Dan ga ik naar het concert van Aerosmith met Lenny Kravitz in het voorprogramma!
Dat had ik eerst ook. maar ik vind het heel liefdevol gedaan.. erg mooiquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:16 schreef BRITTJE het volgende:
Jeetje... dat klinkt raar als je het nummer van Lenny gewend bent. Tis eeeuh.. apart. Kan er niets anders van maken.
Was een mooi concert! Bij "Let Love Rule" zong het hele stadion na wat aanmoediging mee, en sprong ie in het publiek met 4 bodyguards en liep ie zo onderhand het hele stadion een keer rond terwijl iedereen nog het chorus van Let Love Rule zat te herhalen.quote:
Wat is de verhouding tussen LK en Aerosmith qua lengte?... 40-60?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Was een mooi concert! Bij "Let Love Rule" zong het hele stadion na wat aanmoediging mee, en sprong ie in het publiek met 4 bodyguards en liep ie zo onderhand het hele stadion een keer rond terwijl iedereen nog het chorus van Let Love Rule zat te herhalen.
Heb ook nog een t-shirt gekocht van de "Rocking the Joint 05/06" tour met Aerosmith en Lenny Kravitz erop.
Ja ongeveer zoietsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:17 schreef LennyKravitz het volgende:
Wat is de verhouding tussen LK en Aerosmith qua lengte?... 40-60?
Wil d'r best weer een maken... maar kan het pas vanavond als ik terug van school ben... 11 uur ...dus als men nu effe niet te veel meer postquote:Op maandag 27 februari 2006 13:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bijna deel 2..
Heeft iemand al een knallende OP klaar staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |