Boschker is een prima keeper, maar Paauwe doet het dit seizoen ook goed en hij is een stuk jonger....quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de afgelopen seizoenen niet goed opgelet want Boschker was toch echt een vaste waarde voor Twente en stak er ibijna iedere wedstrijd bovenuit als keeper . Ik vind hem stukken beter en Natuurlijker keepen dan Pauwe. Maar dat is dan weer mijn mening
Waarom zou hij daar heen gaan ??quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:30 schreef DIGGER het volgende:
Spurs zou een bod van 6 miljoen pond gedaan hebben op Davids.
Gaat er ook om wat hij in zjin zak krijgtquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:40 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Waarom zou hij daar heen gaan ??
Hij kan naar Barca Inter en weet ik veel wie nog meer.
Barca schijnt een belachelijk contract te hebben aangeboden aan Davids. Echt zo stom. Want dankzij Davids kwamen spelers als Xavi en Ronaldinho pas echt uit de verf (althans, van wat ik gezien heb van Barca dit seizoen). Ik denk dat Davids liever niet terug wilt naar Italiė waar hij zowel aan Milan als aan (weliswaar in mindere mate) Juventus geen prettige herrinneringen heeft.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:40 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Waarom zou hij daar heen gaan ??
Hij kan naar Barca Inter en weet ik veel wie nog meer.
Zes miljoen pond voor Davids dus, aangezien hij transfervrij kan vertrekkenquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:30 schreef DIGGER het volgende:
3 Miljoen pond per jaar.. Lijkt me niet slecht.quote:Tottenham linked to Davids
Tottenham have reportedly offered Juventus midfielder Edgar Davids a £6m two-year deal to join them.
Dat zou echt fantastisch zijn!quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:36 schreef DIGGER het volgende:
En ook maar even hier: De kans groeit met de dag dat Batistuta terugkeert bij z'n oude en eeuwige liefde, Fiorentina.
Staat er een standbeeld van Larsson voor de Kuip?quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat zou echt fantastisch zijn!
Dat Larsson maar hetzelfde doet bij Feyenoord!
kan beter voor zo'n waardevolle speler. Reiziger krijgt dit al, terwijl ik Davids toch hoger inschat qua salaris.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
3 Miljoen pond per jaar.. Lijkt me niet slecht.
Dat komt er als ie terugkomt!quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:49 schreef DIGGER het volgende:
Staat er een standbeeld van Larsson voor de Kuip?
wacht het zijn ponden natuurlijkquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kan beter voor zo'n waardevolle speler. Reiziger krijgt dit al, terwijl ik Davids toch hoger inschat qua salaris.
ook Tottenham en Bolton zijn in gesprek met Geerlingsquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:30 schreef DIGGER het volgende:
Spurs = Tottenham Hotspursquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:07 schreef Guti het volgende:
ook Tottenham en Bolton zijn in gesprek met Geerlings
quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:35 schreef Peter83 het volgende:
Heerenveen heeft interesse in Sikora.
Weet niet wanneer de VI in de winkel ligt, maar daar staat het als het goed is in volgens mijn bron.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
![]()
Heb je het ook nog van een betrouwbare bron?
Mooie strik er om heen en afvoeren naar Friesland!quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:35 schreef Peter83 het volgende:
Heerenveen heeft interesse in Sikora.
Heb er overeen gelezen. Ik quote:quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:39 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Weet niet wanneer de VI in de winkel ligt, maar daar staat het als het goed is in volgens mijn bron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |