www.ebay.dequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:42 schreef -Banaan- het volgende:
Ik ben al een tijdje opzoek naar een kitchenaid artisan en ik vroeg me af of iemand een adres weet waar deze voor een redelijke prijs te koop zijn. De goedkoopste die ik tegen ben gekomen is bij de mediamarkt voor 399, dus al 100 euro onder de adviesprijs. Maar ik ben maar een arme student dus misschien weet iemand nog een winkel waar je hem kan kopen?
Zou er bij mij nooit in komen. Onzinapparaat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:21 schreef moussy het volgende:
Deze week bij Blokker een nep Magic Bullet voor 25 euro.
[afbeelding]
Ik had de laatste hier op het dorp
en vind je hem een beetje werken? Ik heb ooit een item gezien bij Vara's Kassa waarin ze lieten zien dat die Magic bullet eingelijk helemaal niet werkte.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:21 schreef moussy het volgende:
Deze week bij Blokker een nep Magic Bullet voor 25 euro.
[afbeelding]
Ik had de laatste hier op het dorp
Heerlijke messen inderdaad, heb er ook twee in huisquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:02 schreef Setambre het volgende:
Mijn moeder heeft laats twee Global messen aangeschaft.
Koksmes een een klein algemeen mesje. Snijden heerlijk !
Ja! Tot nu toe wat ik geprobeert heb wel. Van malen, blenderen, vruchtenpersen tot slagroomkloppen aan toequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
en vind je hem een beetje werken? Ik heb ooit een item gezien bij Vara's Kassa waarin ze lieten zien dat die Magic bullet eingelijk helemaal niet werkte.
Linkje werkt nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:22 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Heerlijke messen inderdaad, heb er ook twee in huis![]()
Zondag eens mijn nieuwe gietijzeren pan gebruiken, die van de AH bonusaanbieding. Morgen eerst mijn nieuwe combi-magnetron testen, werd vandaag afgeleverd.
Was te ongeduldig my badquote:
ja, het gaat vanzelf, maar inolien is ook goed als extra, echter, alleen als ie gietijzer is, en omgeemaileerd van binnenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:00 schreef RedRoses het volgende:
Hallo, ik heb twee vraagjes over de braadpan.
Heb zelf een gietijzeren gekocht maar lees overal dat ik hem moet inwerken. Na dit topic doorgelezen te hebben las ik dat dat vanzelf gaat? Het is me toch niet helemaal duidelijk..
Ja, dat kan, mits de dekselknop en de handvatten niet van kunststof zijn.quote:En kan de braadpan ook in de oven?
Alvast bedankt
Klopt, heb hem gekocht in de aanbieding en voor het malen geldt idd dat het niet nat moet zijn. Maar amandels fijnmalen bijvoorbeeld kan die als de beste.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja! Tot nu toe wat ik geprobeert heb wel. Van malen, blenderen, vruchtenpersen tot slagroomkloppen aan toe
Ow en dat malen gaat ook prima, als je maar geen natte dingen, zoals tomaat of komkommer gebruikt, dat wordt idd blubber en snot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |