kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 04:49 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik kan niet zeggen dat dat me wat kan schelen.
Hoi Z4equote:Op vrijdag 21 mei 2004 04:55 schreef Zenith4ever het volgende:
heuquote:Op vrijdag 21 mei 2004 04:55 schreef Zenith4ever het volgende:
ik was aan het mixenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 04:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi Z4e
wat ben je stil deze nacht
taart bakken ?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 04:57 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
ik was aan het mixen
was dat maar waar, dat kost geen 6 uur werkquote:Op vrijdag 21 mei 2004 04:58 schreef Caesu het volgende:
[..]
taart bakken ?
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 04:58 schreef Megumi het volgende:
Hoi.
like what kind of musica ?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 04:57 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
ik was aan het mixen
Hoi Megumiquote:Op vrijdag 21 mei 2004 04:58 schreef Megumi het volgende:
Hoi.
ik heb 6 uur naar Que Sera en hello dolly zitten luisterenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
like what kind of musica ?
hardstyle of heeeeeel anders ?
hey johquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:02 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
ik heb 6 uur naar Que Sera en hello dolly zitten luisteren
mijn oma wordt 75 en dus moest ik een medley maken
opgeofferd voor het goede doelquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:02 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
ha nikkyquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:04 schreef nikky het volgende:
[..]
hey joh
je geeft me een @ en je zegt niks
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:04 schreef nikky het volgende:
[..]
hey joh
je geeft me een @ en je zegt niks
ahha dat is niet echt mijn muziekquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:02 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
wel benieuwschierig naar het plaatje nuquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:08 schreef Caesu het volgende:
zomaar een ban op dit uur van de dag
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:09 schreef Caesu het volgende:
[..]
wel benieuwschierig naar het plaatje nu![]()
standaard vies-plaatje, konten met vanalles eruit enzoquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:09 schreef Caesu het volgende:
[..]
wel benieuwschierig naar het plaatje nu![]()
okquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:10 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
standaard vies-plaatje, konten met vanalles eruit enzo
je hebt niets gemist
google grossiert erin, niks speciaalsquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:12 schreef Megumi het volgende:
In eens wat minder nieuwsgierig.
Neem ik direct van je aan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:13 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
google grossiert erin, niks speciaals
ikbengeweldigquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:05 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ha nikky![]()
zelfs als je wel wat 'stouts' - en wie doet dat nou nooit - doet, nikky is mijn favoriete banster.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:19 schreef DaMook het volgende:
Nikky is lievmeestal dan
en als je niets stouts doet
ik had het liever niet gezein eigenlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:10 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
standaard vies-plaatje, konten met vanalles eruit enzo
je hebt niets gemist
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:21 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
zelfs als je wel wat 'stouts' - en wie doet dat nou nooit - doet, nikky is mijn favoriete banster.![]()
ik word nooit gebandquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:21 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
zelfs als je wel wat 'stouts' - en wie doet dat nou nooit - doet, nikky is mijn favoriete banster.![]()
zo is datquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:22 schreef nikky het volgende:
[..]
echte liefde
Zo smerig. Maar goed dat ik het dus niet gezien heb.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:22 schreef nikky het volgende:
[..]
ik had het liever niet gezein eigenlijk![]()
jekkederrie *ril*
niet dat ik d'r op uit ben ofzo hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:24 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik wel
ik ook nog wel eens in een dwaas verleden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:24 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik wel
nou, het moet niet te gek worden hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:24 schreef Caesu het volgende:
een beetje smerigheid op z'n tijd...
zo is dat, in dit geval was het dus wel te gekquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:25 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
nou, het moet niet te gek worden hoor
tsk!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:25 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik ook nog wel eens in een dwaas verleden.
heb jij even gelukquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:24 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik wel
jah.... ik heb het wel zachtjes gedaan hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:25 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik ook nog wel eens in een dwaas verleden.
nee, ok - ik heb nog wat zooi op m'n netvlies staan van een tijdje geleden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:25 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
nou, het moet niet te gek worden hoor
ja, 'tis eigenlijk best lekkerquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
heb jij even geluk
komt toch altijd harder aan dan je denktquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:26 schreef nikky het volgende:
[..]
jah.... ik heb het wel zachtjes gedaan hoorik heb met beleid het knopje aangeklikt en dus niet met een vuistslag.......
van alles bijelkaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:26 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
tsk!
ook voor zelfdoodverwensing?
zacht ei!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:26 schreef nikky het volgende:
[..]
jah.... ik heb het wel zachtjes gedaan hoorik heb met beleid het knopje aangeklikt en dus niet met een vuistslag.......
Kortom je hebt ervaring.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:29 schreef Caesu het volgende:
[..]
van alles bijelkaar.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:29 schreef Zenith4ever het volgende:
'Bans' de kater komt later
oh, wat leuk!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:29 schreef Caesu het volgende:
[..]
van alles bijelkaar.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:36 schreef nikky het volgende:
gelly is zoooooo dronken![]()
![]()
ik lig in een deuk hier
gooi hem op de skypequote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:36 schreef nikky het volgende:
gelly is zoooooo dronken![]()
![]()
ik lig in een deuk hier
mocht je mij ooit moeten bannen (zal wel niet, ik ben altijd heel lief) ram dan heel hard op het knopje 48 uurs ban, ook al zou het eigenlijk een permban moeten zijn :')quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:33 schreef nikky het volgende:
[..]!
het zegt niksquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:36 schreef Caesu het volgende:
[..]
gooi hem op de skype!
niet allemaal in één ban.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:34 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
oh, wat leuk!
het is me wel een beetje een raadsel hoe er aan het banfront over me gedacht word en hoe ze het iedere keer weer klaarspelen om me juist wel of niet te bannen
wil je altijd graag hard worden aangepakt?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
mocht je mij ooit moeten bannen (zal wel niet, ik ben altijd heel lief ram dan heel hard op het knopje 48 uurs ban, ook al zou het eigenlijk een permban moeten zijn
slaapt ie zo grappig dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:37 schreef nikky het volgende:
[..]
het zegt niks
het slaaptin zijn stoel
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:37 schreef nikky het volgende:
[..]
het zegt niks
het slaaptin zijn stoel
je zou nog geld kunnen verdienen in bepaalde industrieen, met die instellingquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:38 schreef nikky het volgende:
[..]
wil je altijd graag hard worden aangepakt?
ligt eraan door wiequote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:38 schreef nikky het volgende:
[..]
stel een dronken gast voor die het zelfs presteerd om staand te slapenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:38 schreef Caesu het volgende:
[..]
slaapt ie zo grappig dan?![]()
wat zeg ik nou toch weer voor naarsquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:39 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
je zou nog geld kunnen verdienen in bepaalde industrieen, met die instelling
dat kan een flinke dreun geven als het omvaltquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:40 schreef nikky het volgende:
[..]
stel een dronken gast voor die het zelfs presteerd om staand te slapen![]()
het is niet geautomatiseerd ofzowquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
ligt eraan door wie
de nadruk daarentegen lag toch voornamelijk op het knopje 48 uurs ban ipv een langere![]()
Nu komt de aap uit de mouw. Nikky kikt op bans.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:38 schreef nikky het volgende:
[..]
*zweepje pakt*quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:40 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
wat zeg ik nou toch weer voor naars
ik stel me mezelf voorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:40 schreef nikky het volgende:
[..]
stel een dronken gast voor die het zelfs presteerd om staand te slapen![]()
en dat heb ik gewetenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:41 schreef nikky het volgende:
[..]
het is niet geautomatiseerd ofzow
moeten uit het blote hoofdje toen wie er unbanned moet worden![]()
jahquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:41 schreef Caesu het volgende:
[..]
dat kan een flinke dreun geven als het omvalt
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:41 schreef Caesu het volgende:
[..]
en dat heb ik geweten![]()
Auw!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:41 schreef nikky het volgende:
[..]
*zweepje pakt*
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:43 schreef nikky het volgende:
[..]
jah![]()
hij was zo dronken dat hij wou gaan pissen tegen een politieauto
ik heb hem de wagen in moeten sleuren
ik zag het allemaal al gebeuren.. smorgens om 5 uur naar het politiebureau
mannen en drank
agenten zaten er nog in
dat zou de krant hebben gehaald denk ikquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:43 schreef nikky het volgende:
[..]
agenten zaten er nog in
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:45 schreef DaMook het volgende:
[..]zo is een maat van mij dus gewoon ooit opgepakt
ik denk alleen regionaal blaadje vodjequote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:45 schreef Caesu het volgende:
[..]
dat zou de krant hebben gehaald denk ik![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:48 schreef Megumi het volgende:
Mensen ik ga naar het werk. Tot laters.
en de FPquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:47 schreef nikky het volgende:
[..]![]()
![]()
domme acties man
[..]
ik denk alleen regionaal blaadje vodje
dag Megumiquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:48 schreef Megumi het volgende:
Middagquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:49 schreef Jikpunth het volgende:
btw goeie 's morgens fok!
En dan niet tegen de achterkant ofzo, maar gewoon tegen de passagiers ruitquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:47 schreef nikky het volgende:
[..]![]()
![]()
domme acties man
Mwah de telegraaf houd ook wel van zulke verhalenquote:[..]
ik denk alleen regionaal blaadje vodje
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:51 schreef Jikpunth het volgende:
Hoe gaat het weer worden vandaag in NL, strand?
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:51 schreef Jikpunth het volgende:
Hoe gaat het weer worden vandaag in NL, strand?
quote:REGEN FRIST OP
In de nacht en vroege ochtend trekken
over het zuiden wolkenvelden en vallen
daar enkele regen- en onweers-buien.In
het noorden komen een paar opklaringen
voor.
Overdag klaart het vanuit het
noordwesten op en gaat op steeds meer
plaatsen de zon schijnen.Tegelijk
steekt een koele noordenwind op,
zodat het hooguit 15 graden wordt.
Ook zaterdag is het fris met maar 13
graden en in de nacht en vroege ochtend
op veel plaatsen vorst aan de grond.
he toch, ik had net wel weer zin om een vrijdagmiddag op het strand door te brengenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:51 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]kutweer enzo geloof ik
daar ik heb C.Klein niet bij nodigquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:51 schreef Stevie_ het volgende:
ik terug van weggeweest, nu slaapie doen in me geile zwarte CK boxer....
werk zequote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:48 schreef Megumi het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:49 schreef Caesu het volgende:
[..]
en de FP
dat komt ook net kijken zeker?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:52 schreef Stevie_ het volgende:
echt wel deihards hier op forum...om 5.52 nog wakker...
of eh, zijn jullie net uit jullie slaap geweken, en gaan straks werken ofzo?
wow, dan ben jij echt wel vet lekkerquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:53 schreef Caesu het volgende:
[..]
daar ik heb C.Klein niet bij nodig
gezelligquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:54 schreef DaMook het volgende:
Druk hier in een keer
geile avatarquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:54 schreef DaMook het volgende:
Druk hier in een keer
ben bijna afgewerkt klaar met werken, nog 1 uurtjequote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:52 schreef Stevie_ het volgende:
echt wel deihards hier op forum...om 5.52 nog wakker...
of eh, zijn jullie net uit jullie slaap geweken, en gaan straks werken ofzo?
word gek van de jaloeziequote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:52 schreef Jikpunth het volgende:
Eindelijk weer een beetje acceptabel weer hier, het is tijd om in te pakken en naar de gold coast te verkassen denk ik. 20 graden en een lekker zonnetje vandaag, toch goed voor het najaar.
ik ben ook wezen stappen en ben net terugquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:55 schreef Stevie_ het volgende:
nog meer mensen zo leuk wezen feesten vanacht? of eh, ben ik de enigste geile p!mp in CK boxer die hele nacht geweest heeft, en nu boter geil is, maar niks te neuken heeft....?
kijk eens linksquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:57 schreef nikky het volgende:
[..]
ik ben ook wezen stappen en ben net terugik ben geen pimp slaap ook niet in een C>K> boxer en als ik nu rechts van mij kijk heb ik ook niks te neuken vannacht
:'(
als ik links kijk dan zie ik het aanrecht wat en teringbende isquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:58 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
kijk een links![]()
tsja, kut is dat he...niks te neuken...er ligt wel een poesje op me bed te pitten, maar beetje sneu om die te gaan penetreren aangezien het zo'n 30 cm lang is, lief koppie heeft, en miauwt...:Pquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:57 schreef nikky het volgende:
[..]
ik ben ook wezen stappen en ben net terugik ben geen pimp slaap ook niet in een C>K> boxer en als ik nu rechts van mij kijk heb ik ook niks te neuken vannacht
![]()
![]()
Zekersquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:55 schreef Caesu het volgende:
wordt gek van de jaloezie
ga naar Fraser Island en Whitsundays !
dus niks te neuken, en al helemaal niet op het aanrecht, wat heb jij een kutlevenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:59 schreef nikky het volgende:
[..]
als ik links kijk dan zie ik het aanrecht wat en teringbende is
deze is leukquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:54 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
geile avatar
achter jequote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:59 schreef nikky het volgende:
[..]
als ik links kijk dan zie ik het aanrecht wat en teringbende is
er igt wel een een gelly te slapen rechts van mij maar ik heb het idee dat ik hem ten eerste de trap niet opkrijg straks........ en mocht dat nou wel lukken dan slaaptie met kleren aanquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:59 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
tsja, kut is dat he...niks te neuken...er ligt wel een poesje op me bed te pitten, maar beetje sneu om die te gaan penetreren aangezien het zo'n 30 cm lang is, lief koppie heeft, en miauwt...:P
wordt je nu echt bezig gehouden met spelletjes en onzin in die bus door iemand voorin?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:59 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Zekerskom met the oz experience toch overal langs
kom fucking niet eens meer door die eerste deur heenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:56 schreef Jikpunth het volgende:
the Hitch-Hiker's Guide to the Galaxy dit spelletje brings back memories
achter mequote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:01 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
achter je![]()
i don't get it...wat is een gellyquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:01 schreef nikky het volgende:
[..]
er igt wel een een gelly te slapen rechts van mij maar ik heb het idee dat ik hem ten eerste de trap niet opkrijg straks........ en mocht dat nou wel lukken dan slaaptie met kleren aan
jij komt hier te weinigquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:02 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
i don't get it...wat is een gelly![]()
euh.. ik heb een zwart scherm?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:01 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
kom fucking niet eens meer door die eerste deur heen
n00pla!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:02 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
Deze nacht heb ik gewerkt, gisterennacht ben ik naar een party geweest Zany Invites in Eindhovenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 05:55 schreef Stevie_ het volgende:
nog meer mensen zo leuk wezen feesten vanacht? of eh, ben ik de enigste geile p!mp in CK boxer die hele nacht gefeest heeft, en nu boter geil is, maar niks te neuken heeft....?
mwa, laatste tijd wat meer...maar dan bezoek ik mee de serieuze nieuws topic ed...maybe ligt het daaraan dat ik het woord 'gelly' nog niet in mijn woordenkennis bekennistquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:02 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
jij komt hier te weinig
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:02 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:03 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
maareh, gelly is een soortemet p!mp ofzo?
mod klaagbaak, niet geliefd bij velen op fok en mijn vriendquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:03 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
mwa, laatste tijd wat meer...maar dan bezoek ik mee de serieuze nieuws topic ed...maybe ligt het daaraan dat ik het woord 'gelly' nog niet in mijn woordenkennis bekennist
maareh, gelly is een soortemet p!mp ofzo?
hij p!mt me nu anders nietquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:04 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]![]()
no comment, dat kom zo wel van mevrouw gelly
ik rust mijn kaasquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:05 schreef nikky het volgende:
[..]
hij p!mt me nu anders niet
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:05 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
ik rust mijn kaas![]()
Spelletjes weet ik niet maar ze stoppen wel zo'n beetje om het uur om te gaan bungy jumpen of skydiven, wandelen, etc. Het grootste voordeel is dat je overal kunt uit stappen en dan weer door gaan met de volgende bus. Ook zijn de tourguides echt erg proffesioneel en krijg je dus een goed beeld van waar je langs komt. 's Avonds kun je accomodatie regelen vanuit de bus en ze hebben regelmatig feestjes, ook regelen ze voor de meeste bars waar je komt 2 for 1 drink bonnen zodat je toch nog wat geld bespaard.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:01 schreef Caesu het volgende:
[..]
wordt je nu echt bezig gehouden met spelletjes en onzin in die bus door iemand voorin?
ik heb dat nooit geloofd.
ok, ff kort samengevat:quote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:05 schreef nikky het volgende:
[..]
hij p!mt me nu anders niet
zelfs als ze gelly wel kan wekken had ze nog zitten te Fok!kenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:06 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
ok, ff kort samengevat:
je bent botergeil, maar je kan helaas je p!mp Gelly niet wekken, want hij kan geen traplopen, dus daarom maar fokken om wat af te koelen...
am i right![]()
![]()
p!mp gelly ligt in een alcoholcomaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:06 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
ok, ff kort samengevat:
je bent botergeil, maar je kan helaas je p!mp Gelly niet wekken, want hij kan geen traplopen, dus daarom maar fokken om wat af te koelen...
am i right![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:06 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Spelletjes weet ik niet maar ze stoppen wel zo'n beetje om het uur om te gaan bungy jumpen of skydiven, wandelen, etc. Het grootste voordeel is dat je overal kunt uit stappen en dan weer door gaan met de volgende bus. Ook zijn de tourguides echt erg proffesioneel en krijg je dus een goed beeld van waar je langs komt. 's Avonds kun je accomodatie regelen vanuit de bus en ze hebben regelmatig feestjes, ook regelen ze voor de meeste bars waar je komt 2 for 1 drink bonnen zodat je toch nog wat geld bespaard.
je moet ook intypen wat je doet, get out of bed etc.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:03 schreef nikky het volgende:
[..]
euh.. ik heb een zwart scherm?
oftewel: van fokken koelt ze nog meer af dan haar te laten penetreren door die Gelly p!mp dude?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
zelfs als ze gelly wel kan wekken had ze nog zitten te Fok!ken
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:09 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
oftewel: van fokken koelt ze nog meer af dan haar te laten penetreren door die Gelly p!mp dude?
wel aardig kansloos dan
och och och och och...niet goed...kom hier, ondank alle alcohol zal ik nog prima presteren...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:08 schreef nikky het volgende:
[..]
p!mp gelly ligt in een alcoholcoma
quanceleauxquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:09 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
oftewel: van fokken koelt ze nog meer af dan haar te laten penetreren door die Gelly p!mp dude?
wel aardig kansloos dan
light lamp is overigens ook wel handigquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:08 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
je moet ook intypen wat je doet, get out of bed etc.
sorry, maar zulke post zijn weer duidelijk bevordelijk voor het afkoelen van jou hete geilheid...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:09 schreef nikky het volgende:
[..]
ik ree toch meestal zelf of ik lifte en desnoods greyhound/mcafferty'squote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:06 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
okequote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:08 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
je moet ook intypen wat je doet, get out of bed etc.
Welkom!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:09 schreef nikky het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:12 schreef Stevie_ het volgende:
maareh, ik zal me poesje gezelschappen...en morgen me vriendin...dit is zo ook niks
doeeei schatjes, luv you all xxxxies
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:12 schreef Stevie_ het volgende:
maareh, ik zal me poesje gezelschappen...en morgen me vriendin...dit is zo ook niks
trustenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:12 schreef Stevie_ het volgende:
ik heb een tour met hun gedaan door Sydney (gratis) en het was errug relaxed ook meteen een man of tien leren kennen waarmee we dezelfde avond zijn gaan drinken. Bijna alle mensen die mee reizen zijn backpackers dus das altijd wel goed volkquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:11 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik ree toch meestal zelf of ik lifte en desnoods greyhound/mcafferty's
die oz experience werd toen bestempeld als soort van schoolreisjesbus met voorstellen voor in de bus en snoepjes ronddelen enzo.
maar misschien is het veranderd.
komen ze voor jou?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:14 schreef Caesu het volgende:
jeetje veel amboelanzies hier komen er opeens voorbij
[afbeelding]
dat is wel zo - je ontmoet wel meteen veel mensen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:14 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
ik heb een tour met hun gedaan door Sydney (gratis) en het was errug relaxed ook meteen een man of tien leren kennen waarmee we dezelfde avond zijn gaan drinken. Bijna alle mensen die mee reizen zijn backpackers dus das altijd wel goed volk
zwaaien dan, mischien komt Farao dan wel voorbijquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:14 schreef Caesu het volgende:
jeetje veel amboelanzies hier komen er opeens voorbij
[afbeelding]
light lampquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:12 schreef nikky het volgende:
[..]
oke
get out of bed
wake up
open eyes
het blijft zwart
alhoewel, volgens mij woon jij niet in die buurt waar hij rijdquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
zwaaien dan, mischien komt Farao dan wel voorbij
dan zallie eerst wakker moeten wordenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:16 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
light lamp
mogelijk - ik denk dat ik ontdekt benquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:15 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
komen ze voor jou?
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:22 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik ga ff een paar uurtjes slaap pikken, tossow!
nog steeds niets.....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:19 schreef Jikpunth het volgende:
click zwarte scherm, get out of bed, light lamp zou moeten werken
tot strakkiesquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:22 schreef ikbengeweldig het volgende:
Trustenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:22 schreef ikbengeweldig het volgende:
trustenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:24 schreef Zenith4ever het volgende:
ik ga ook een dutje doen![]()
ook welterustenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:24 schreef Caesu het volgende:
[..]
Trusten
ik ben vermoedelijk ook weg
ik ben nog niet slapen hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:31 schreef Jikpunth het volgende:
weltrusten nachtbrakers![]()
trustenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:32 schreef Jikpunth het volgende:
get up light lamp werkt wel voor mij maar ik wordt nog al snel overreden door een of andere bulldozer
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
ik ben nog niet slapen hoor
maar ga nu wel naar huistot zo
Ik kijk nu al uit naar de komende 1000 delen en het niveau daarvanquote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:27 schreef QyRoZ het volgende:
Deze reeks is in korte tijd van hetzelfde niveau geworden als alle anderen..
Wie mag deel 1000 openen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de komende 1000 delen en het niveau daarvan
Iedereenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wie mag deel 1000 openen?.
:').quote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de komende 1000 delen en het niveau daarvan
Jij ook een kei goedemorgen gewenstquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:09 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Goedemorgen virtuele vriendjes en vriendinnetjes.
En wat doen ze in deze reeks die ooit leuk was?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:29 schreef Vork het volgende:
Wie zijn al die mensen?
is dit een reeks?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En wat doen ze in deze reeks die ooit leuk was?.
Nikky en aanhangquote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:27 schreef QyRoZ het volgende:
Deze reeks is in korte tijd van hetzelfde niveau geworden als alle anderen..
Denk aan je laatste toiletbezoek. Wat je daar achterliet. Dat was leuk. Leuker da ndeze reeks iig.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:33 schreef Vork het volgende:
Ik ben even weer vergeten wat dat ookalweer was, leuk.
En de rest van die kutkneuzen hier niet, uiteraard.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kunnen we niet gewoon de mixmeettopics nieuw leven inblazen?
En dan mag Dr Daggla er ook posten.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:37 schreef Vork het volgende:
Wat ik waar achterliet?
kut newbie!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
[imghttp://www.fiopsvarg.demon.nl/lord.jpg[/img].
Dat. Dat is leuk. Leuker dan dit topic.
Quote-verneuker.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
kut newbie!
beetje snel die boel editten hé!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Quote-verneuker..
Ik vond de eerste @@@ leuker. Toen het nog underground was.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:43 schreef Tijn het volgende:
Wat een overdreven pessimistisch gedoe weer.
@@@ is tof
"Vroegâh"quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:43 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik vond de eerste @@@ leuker. Toen het nog underground was.
*stil*quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
"Vroegâh"
Zadel ons maar weer op met al die irritante kut-newbies.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:45 schreef Tijn het volgende:
Zo. En nu ga ik weg
Dag mensen
Inderdaad. Ik vond de beatles ook leuker toen ze nog de motherfucking granddaddy rapers heetten, maar goed, wanneer krijg ik daar eens de credits voor?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:43 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik vond de eerste @@@ leuker. Toen het nog underground was.
wie zit hier op te wachten?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:46 schreef ikbengeweldig het volgende:
Mogguh! voor de zoveelste keer, hadden jullie me gemist?
Ik niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
wie zit hier op te wachten?
Ik niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
wie zit hier op te wachten?
Waarom verbaast me dat nou niet, kan niet zeggen dat het voor jou bedoelt was ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik niet.
denken is slecht voor je!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:47 schreef Vork het volgende:
ik dacht eerder aan 22837.
Ik luister niet naar mensen die geen PI's gebruiken.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:48 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat nou niet, kan niet zeggen dat het voor jou bedoelt was ook.
zo is dat, ik doe het ook gewoon niet meer hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
denken is slecht voor je!
Och, PI's zijn leuk hoor, maar om je daar nou op te baseren.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik luister niet naar mensen die geen PI's gebruiken.
hoe breng je dat nou aan iemand over?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:50 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Och, PI's zijn leuk hoor, maar om je daar nou op te baseren.
je moet 't ook lezen, homo!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik luister niet naar mensen die geen PI's gebruiken.
hij snapt hetquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je moet 't ook lezen, homo!
nou seg, dat zeg ik toch ook helemaal niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
en jij bent GODVERDOMME helemaal niet geweldig
Wat loop je het topic nou te verkrachten mongool.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:52 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
zielig geval!![]()
dat komt meer in de buurt jah.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
schizofrene mongool!
idd, dood aan die homo!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:54 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
[..]
Wat loop je het topic nou te verkrachten mongool.
die ken ik niet...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:54 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Of een lijstje van mensen die dit topic niet mogen openen :
[knip]
-
Wat zijn jullie allemaal makkelijkheetgebakerd vandaag.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:54 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
[..]
Wat loop je het topic nou te verkrachten mongool.
Zo ongeveer wel .quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
die ken ik niet...
is dat net zoiets als empty3?
joh, dood is ook niks hoor, zo onzeker ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
idd, dood aan die homo!!
Was dat die meet waar heel veel werd gedronken en waar je nu nog verhalen over hoort?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kunnen we niet gewoon de mixmeettopics nieuw leven inblazen?
En dan mag Dr Daggla er ook posten.
En foto's van ziet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was dat die meet waar heel veel werd gedronken en waar je nu nog verhalen over hoort?.
Homo, ik was er toen ook niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En de rest van die kutkneuzen hier niet, uiteraard.
Gaat ie weer afrijden?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tijn, succes vandaag.
Ik heb alle vertrouwen in je jongen,.
Hij is al 3 dagen bezig met opruimen en heeft al een hele hoopquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Gaat ie weer afrijden?
:RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is al 3 dagen bezig met opruimen en heeft al een hele hoop. gepost..
Vul maar in...
Vrouwen en techniek, het is net als vrouwen en mopjes. Het gaat gewoon niet samen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:36 schreef Malawi het volgende:
Tralala.... bijna weekend.
En dat is maar goed ook, want ik heb vandaag ruzie met: een portable airco, een printer, een computer, een server, een aansteker, de weg naar kantoor & mijn linkervoet.![]()
Vooral die moeilijke techniek in mijn linkervoet is moeilijk onder de knie (quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vrouwen en techniek, het is net als vrouwen en mopjes. Het gaat gewoon niet samen..
Moet je ook weer wachten op Postbode Piet?
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:47 schreef Malawi het volgende:
Vooral die moeilijke techniek in mijn linkervoet is moeilijk onder de knie () te krijgen.
Ga je met hem naar de kroeg?quote:Cutie Postbode hoopte vandaag vrij te zijn, dus kan ik op tijd naar de kroeg. Joeipe ende juig.![]()
Veel volk van de Veluwe, logisch.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:58 schreef QyRoZ het volgende:
Hey! Dit topic is weer tof!.
Nee, gekkie!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ga je met hem naar de kroeg?!!!!!! Romens is in die er mên!
Stoertje.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:06 schreef Malawi het volgende:
Trits, heren, trits!![]()
Ik heb het bijbehorende plaatje voor de opo al gemaakt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Veel volk van de Veluwe, logisch..
Oe! Nieuwe reeks idee: Veluwsch Volk.!!!!!!
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb het bijbehorende plaatje voor de opo al gemaakt..
[afbeelding].
Prachtig. Een eigen reeks waardig.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:08 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb het bijbehorende plaatje voor de opo al gemaakt..
[afbeelding].
Heb je iets tegen incest ofzo?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:08 schreef PrivateRyan het volgende:
[..].
Wad oe zeg, bin oe zelf.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Boertje..
Dunders! Proat plat en moak mie hitsig.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:18 schreef Malawi het volgende:
Wad oe zeg, bin oe zelf.
Malawi is ook aangeschoven zie ik.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay Q. Dan hebben we het maar over de bomen, het bier, de slechte disco's en de schone mestlucht.
He'j iets teeg'n boer'n ofzo?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:33 schreef Insomaniac het volgende:. Sinds wanneer is dit een boer'n reeks?
Ik las het net poepescheetje.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, lees dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |