abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19278574
Wat volgt is een uiteenzetting uit meerdere delen waarin ik het systeem van de Nieuwe Wereld Orde analyseer. Voor sommigen zal het als belachelijk overkomen.Voor anderen zal het hopelijk zaken verduidelijken. Het niet klaar, dit is deel 1. Ik reageer alleen op mensen die inhoudelijk en op een vriendelijke manier met mij van gedachten willen wisselen. Het is spontaan geschreven dus de opbouw is niet perfect. ik wil veel info-links toevoegen zodat mensen zichzelf kunnen overtuigen...Onderzoek het zelf als je het je boeit... En geloof je het niet dan lach je je toch gewoon een vuile onderbroek...

Wat is de Matrix?

We worden geboren in een systeem die ons een wereld voorspiegelt die niet strookt met werkelijkheid. We worden opgevoedt door mensen die zelf zijn gevormt door het systeem. Het systeem houdt zichzelf in stand. Het systeem is allesomvattend.

Degenen die het systeem hebben gecreeert zijn zich bewust van het bestaan van het systeem. Ze noemen zichzelf de verlichten en gebruiken onderling symbolentalen. Alleen de verlichten kennen de symbolentaal. De uil {als voorbeeld} staat symbool voor het kunnen zien in het donker net als de verlichten i.t.t. de rest van de mensheid die in het duister verkeerd omtrent de aard van het systeem. Een ander belangrijk symbool is de pyramide met het oog. De Pyramide staat symbool voor de mensheid. Het oog voor de macht van de verlichten.

Het systeem schuwt geen middel om de mensen in deze duisternis van onwetendheid te houden. Het belangrijkste wapen is de televisie. Het wereldbeeld wat de tv voorspiegelt is de werkelijk die men gelooft. Het is belangrijk om te beseffen dat degenen die het systeem van bovenaf besturen totale controle hebben over het allesomvattende systeem. De God van de verlichten is het kwaad. Achter het kwaad staat weer het Goed. Het Goed omvat het kwaad. De dieners van het kwaad willen verdriet en ellende creeren. Dit doen ze op alle mogelijk manieren. Ze vervuilen het systeem met gifstoffen zodat we ziek worden. Ze vullen onze geesten met geweld; materialisme en dwaling. Ze maken mensen in de war door de menselijke relaties zoals ouder-kind: man -vrouw en individu-familie te ontwrichten. Media en onderwijs zijn sterke wapens. Let maar eens op tv-commercials telekens hetzelfde patroon: Mannen worden neergezet als kinderen; vrouwen als mannen en kinderen hebben de broek aan. (Nuon-reclame). Het lijkt spontaan te onstaan netzo als de westerse cultuur spontaan lijkt te ontstaan. De waarheid is dat onze cultuur als onderddeel van het systeem kunstmatig wordt gecreeert... Door alles loopt als rode draad de openbaringen uit de Koran en Bijbel...
  donderdag 20 mei 2004 @ 21:51:02 #2
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_19278906
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 21:36 schreef ramzes het volgende:
vrouwen als mannen
Eh ja daar zie ik het kwaad wel in . Wat zijn de redenen dat je dit gelooft Remzes? En waarom zou men zoveel mogelijk kwaad verspreiden?
pi_19278908
Ik zal een aantal voorbeelden geven van de tekenen die de ' verlichten' naar buiten brengen voor hun eigen vermaak:

* DeVersailles-pyramide bestaat uit 666 stukjes.
* 9-11 2002 was de uitslag van de loterij 911 en sloot de beurs op 911
* 911 dagen tussen New york-aanslag en de Madrid-aanslag

pi_19279065
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 21:51 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Eh ja daar zie ik het kwaad wel in . Wat zijn de redenen dat je dit gelooft Remzes? En waarom zou men zoveel mogelijk kwaad verspreiden?
Vrouwen wordt de oorspronkelijk mannenrol binnen het gezin opgedrongen. Dit gaat simpelweg tegen de aard in van het beestje. Klinkt ouderwets maar als je er met vrouwen over praat geven ze het zelf vaak toe. Althans mijn ervaring.
pi_19279077
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 21:51 schreef ramzes het volgende:
Interessant. Zal wel geen toeval zijn.
We're from the Bronx, New York.
Shit happens.
  donderdag 20 mei 2004 @ 21:59:24 #6
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_19279120
quote:
Ik zal een aantal voorbeelden geven van de tekenen die de ' verlichten' naar buiten brengen voor hun eigen vermaak:

[afbeelding]

[afbeelding]
Je vergeet dat mensen na de NY-aanslag ook nog allemaal 911 gingen bellen...
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_19279121
Waarom omvat het Goed het Kwaad? Daar mis ik een argument voor in je stukje.
  donderdag 20 mei 2004 @ 22:02:06 #8
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_19279185
Intussen is er hier al zoveel over gezegd en gezwegen, je weet gewoon niet meer wie je moet geloven. Wat ik wel opmerkelijk vond; om de paus met een gebogen kruis te zien lopen, terwijl dat een symbool van het kwaad is.

Jan Nijssen-ANWB-2003:je had gelijk over Nietsche, waar ben je?
Exclusive Wyclef Jean + Nina Sky Interviews!
No Gimmicks, Real HipHop: www.illhill.com
pi_19279239
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Waarom omvat het Goed het Kwaad? Daar mis ik een argument voor in je stukje.
Dat kun je niet bewijzen dat kun alleen voelen in je hart.
Zij geloven en dienen Satan... ik zijn Baas.
  donderdag 20 mei 2004 @ 22:13:01 #10
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_19279436
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 21:57 schreef ramzes het volgende:

[..]

Vrouwen wordt de oorspronkelijk mannenrol binnen het gezin opgedrongen. Dit gaat simpelweg tegen de aard in van het beestje. Klinkt ouderwets maar als je er met vrouwen over praat geven ze het zelf vaak toe. Althans mijn ervaring.
Wat offtopic ik weet het, maar het is dus niet zo dat er echt een vrouwelijke of mannelijke aard is. De rollen van de vrouw en man worden sterk door de verwachtingen van de maatschappij en cultuur ingevuld. Als ik het vak sociale psychologie op de erasmus universiteit mag geloven tenminste.
  donderdag 20 mei 2004 @ 22:25:00 #11
62249 PuR3_D4RkN355
Is Links Maar Rechts
pi_19279724
Wauw, weer eens een Matrix topic
Ik heb ook een soort matrix idee, maar die is niet helemaal zoals die van jou. Hier staat een post van me erover, maar de grote post kan ik zogauw niet vinden. Wat is er na de dood

Edit:
Gevonden: Wat is het doel van de mens?

[ Bericht 6% gewijzigd door PuR3_D4RkN355 op 20-05-2004 22:30:16 ]
Connection reset by toffe peer
pi_19280407
En andere tekenen:

* In Demolision Man is Swarchenegger president geworden na eerst gouveneur van california te zijn geworden na een hertelling.
* Het stripverhaal van de 9-11 aanvallen op de gevouwde dollarbiljetten.
* De satinische symboliek in de straten en pleinen van washington.
* Het logo van " Total Information Awareness."
* De pyramide op het dollarbiljet.
* De RFID-chip in het rechteroog van de 20-dollar president.
* De verwijzing van het Skull and Bones Logo naar 3:22 van de openbaringen.
* De menselijke chip om mee te betalen als voorspelt in de openbaringen.
* Het overplaatsen van een wistleblower naar een kantoor in het ingestorte wtc-gebouw.
* Hijjacker-verhalen die te belachelijk zijn voor woorden: Fanatieke moslims die vlak voor hun martelaarsdood gaan zuipen in een stripclub.

etc.etc. Erg vermakelijk. Ze moeten zich wat af lachen die sicko's.
  donderdag 20 mei 2004 @ 23:07:24 #13
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_19280481
Als er idd zo'n beweging was, waarom zouden ze er dan zo mee te koop lopen? Dat is jezelf in je vingers snijden. Alsof het al niet moeilijk genoeg is zoiets te verbergen.
  donderdag 20 mei 2004 @ 23:58:35 #14
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_19281548
Hier heb je nog wat leuke linkjes...
Denver International Airport..
D'r is een ongeloofelijk groot vliegveld aangelegd wat volgens sommigen vol zit met links en verwijzingen naar de vrijmetselaars, inclusief een ding waar weinig mensen van begrijpen wat het is, en de afdekplaat van de tijdcapsule is geingraveerd met het vrijmetselaarssymbool bij uitstek, de passer&gradenboog
http://www.geocities.com/Baja/5692/
http://www.anomalies-unlimited.com/Denver_Airport.html
en ik kan hem nu niet terugvinden maar ik kwam ook een site tegen die doodleuk vermelde dat het Washington monument 66,6 feet hoog is :
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_19286071
Ik vind ut allemaal erg vermakelijk wat er tot nu toe op een rijtje gezet is.
En knap gevonden hoor
(911bellen )
Maarre, (pas maar op dat je niet gek wordt), want ut is wel heel erg paranoïde allemaal. Iedereen die verlicht is onderdeel van het complot??? Hihi, daar ben ik je dus kwijtgeraakt.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 09:45:00 #16
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_19286920
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]
Wie is die kerel daar linksboven in de hoek?

Wat opzich wel wazig is zijn de verschillende eigenschappen die dus bepaalde dingen hebben. Ik vraag me dan ook af of dit alles wat te maken heeft met een periode in mijn leven dat ik ontzettend met dat kwaad bezig was. Meestal is het zo dat bij een psychose achterdocht en achtervolgingswaanzin een grote rol spelen. Ook angst en de duivel komen vaak in een psychotische periode aan bod. Wat ik meemaakte was het volgende:

Ik woonde toendertijd in Utrecht(Overvecht) op kamers bij een dronken Ier. Er gebeurde daar veel "slechte" dingen. Oa een poging tot inbraak, een junk die zat te spuiten op de toilet, mensen die ruzie zochten. Op een gegeven moment zit ik in de huiskamer van JP een jointje te roken met een stel Marokaanse jongeren(me van geen kwaad bewust) en zegt er eentje (toen ik al aardig high was) dat ze de sleutel tot mijn mind willen hebben. Tot op de dag van vandaag vraag ik me af of deze jongeman geen lid was/is van Al-Qaida ofzow.

Waar het op neerkomt en wat ik me dus afvraag hoezeer het kwaad en de psychose samengaan al dan niet werkelijkheid scheppen?

Misschien iemand ideeen? Graag dus..vooral over dat stukje waarin die Marokaanse jongen dat tegen mij zei.
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  vrijdag 21 mei 2004 @ 12:53:56 #17
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_19290451
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 09:45 schreef displission het volgende:
Ik woonde toendertijd in Utrecht(Overvecht) op kamers bij een dronken Ier. Er gebeurde daar veel "slechte" dingen. Oa een poging tot inbraak, een junk die zat te spuiten op de toilet, mensen die ruzie zochten. Op een gegeven moment zit ik in de huiskamer van JP een jointje te roken met een stel Marokaanse jongeren(me van geen kwaad bewust) en zegt er eentje (toen ik al aardig high was) dat ze de sleutel tot mijn mind willen hebben. Tot op de dag van vandaag vraag ik me af of deze jongeman geen lid was/is van Al-Qaida ofzow.

Waar het op neerkomt en wat ik me dus afvraag hoezeer het kwaad en de psychose samengaan al dan niet werkelijkheid scheppen?

Misschien iemand ideeen? Graag dus..vooral over dat stukje waarin die Marokaanse jongen dat tegen mij zei.
Misschien was het the THC talking? Er worden rare dingen geroepen onder invloed van vanalles en nog wat.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_19290495
Ik geloof persoonlijk wel, in zekere mate, in een ander soort overheid, illuminati, maar mijn vraag is dan: Waarom maken ze het zo makkelijk voor mensen zoals jij, Ramzes, al die hints en dergelijke te zien en te spotten? Wat hebben ze daar aan? Behalve misschien een gevoel van: " Ze weten dat we er zijn maar ze kunnen niks doen?"
  vrijdag 21 mei 2004 @ 12:57:54 #19
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_19290522
en jij bent Neo?
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 mei 2004 @ 13:00:18 #20
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19290572
quote:

Dat zijn 912 dagen... schrikkeljaar

vrijdag 21 mei 2004 @ 13:02:03 #21
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_19290623
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 13:00 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat zijn 912 dagen... schrikkeljaar

ja maar die moslins zijn niet echt zo slim..
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_19290818
Ik hou het op toeval..
quote:
Dat van 911 dagen na New York
Het was gewoon 2 jaar en 6 maand later (2,5 jaar).

Er zijn zoveel loterijen, dan is er vast wel 1 met een lettercombi die je in verband kan brengen met 911

En dat van die DeVersailles-pyramide is natuurlijk helemaal shit. Er staan misschien ook wel precies 666 gevarendriehoek-verkeersborden in Amsterdam etc...

[ Bericht 0% gewijzigd door Kluupkluup op 21-05-2004 13:28:46 (2,5 jaar ipv 1,5 jaar later) ]
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 13:11:53 #23
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_19290853
Vergeet niet dat in de Matrix de stad Zion heet, en het dus uiteraard de Zionsten zijn die er iets mee te maken hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_19290903
geniaal, verbanden zien/leggen die op pure willekeurigheid gebaseerd zijn!
Scheren is voor schapen!
pi_19290914
No more drugs for this man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')