Eh ja daar zie ik het kwaad wel inquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:36 schreef ramzes het volgende:
vrouwen als mannen
Vrouwen wordt de oorspronkelijk mannenrol binnen het gezin opgedrongen. Dit gaat simpelweg tegen de aard in van het beestje. Klinkt ouderwets maar als je er met vrouwen over praat geven ze het zelf vaak toe. Althans mijn ervaring.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:51 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Eh ja daar zie ik het kwaad wel in. Wat zijn de redenen dat je dit gelooft Remzes? En waarom zou men zoveel mogelijk kwaad verspreiden?
Interessant. Zal wel geen toeval zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:51 schreef ramzes het volgende:
* 911 dagen tussen New york-aanslag en de Madrid-aanslag
Je vergeet dat mensen na de NY-aanslag ook nog allemaal 911 gingen bellen...quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:51 schreef ramzes het volgende:
Ik zal een aantal voorbeelden geven van de tekenen die de ' verlichten' naar buiten brengen voor hun eigen vermaak:
[afbeelding]
* DeVersailles-pyramide bestaat uit 666 stukjes.
* 9-11 2002 was de uitslag van de loterij 911 en sloot de beurs op 911
[afbeelding]
Dat kun je niet bewijzen dat kun alleen voelen in je hart.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Waarom omvat het Goed het Kwaad? Daar mis ik een argument voor in je stukje.
Wat offtopic ik weet het, maar het is dus niet zo dat er echt een vrouwelijke of mannelijke aard is. De rollen van de vrouw en man worden sterk door de verwachtingen van de maatschappij en cultuur ingevuld. Als ik het vak sociale psychologie op de erasmus universiteit mag geloven tenminste.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:57 schreef ramzes het volgende:
[..]
Vrouwen wordt de oorspronkelijk mannenrol binnen het gezin opgedrongen. Dit gaat simpelweg tegen de aard in van het beestje. Klinkt ouderwets maar als je er met vrouwen over praat geven ze het zelf vaak toe. Althans mijn ervaring.
Wie is die kerel daar linksboven in de hoek?quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:51 schreef ramzes het volgende:
Ik zal een aantal voorbeelden geven van de tekenen die de ' verlichten' naar buiten brengen voor hun eigen vermaak:
[afbeelding]
* DeVersailles-pyramide bestaat uit 666 stukjes.
[afbeelding]
Misschien was het the THC talking? Er worden rare dingen geroepen onder invloed van vanalles en nog wat.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:45 schreef displission het volgende:
Ik woonde toendertijd in Utrecht(Overvecht) op kamers bij een dronken Ier. Er gebeurde daar veel "slechte" dingen. Oa een poging tot inbraak, een junk die zat te spuiten op de toilet, mensen die ruzie zochten. Op een gegeven moment zit ik in de huiskamer van JP een jointje te roken met een stel Marokaanse jongeren(me van geen kwaad bewust) en zegt er eentje (toen ik al aardig high was) dat ze de sleutel tot mijn mind willen hebben. Tot op de dag van vandaag vraag ik me af of deze jongeman geen lid was/is van Al-Qaida ofzow.
Waar het op neerkomt en wat ik me dus afvraag hoezeer het kwaad en de psychose samengaan al dan niet werkelijkheid scheppen?
Misschien iemand ideeen? Graag dus..vooral over dat stukje waarin die Marokaanse jongen dat tegen mij zei.
Dat zijn 912 dagen... schrikkeljaarquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:51 schreef ramzes het volgende:
ja maar die moslins zijn niet echt zo slim..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zijn 912 dagen... schrikkeljaar
Dat van 911 dagen na New Yorkquote:* DeVersailles-pyramide bestaat uit 666 stukjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |