Pluis en Loena vonden het een leuk idee.quote:Heb trouwens een ideetje voor Z&G-topic in het algemeen.
Is het een idee om aan elk deeltje 1 of meerdere thema's te verbinden? Niet dat dat dan het enige is waar dan over gebabbeld wordt, maar als een rode draad door het topic?
Zo zou ik voor het volgende deel het bijv. leuk vinden om als thema te hebben: DE mannen.
Hoe zij de zwangerschap ervaren enz.
Zo kun je natuurlijk elke keer een bep. thema oppakken. Maar het belangrijkste blijft dan natuurlijk de steun onder elkaar en de vraagbaak.
In de titel zou dan bijv. (ook om het passend te maken) komen te staan: Z&G deel 56: thema DE mannen.
Is dat wat?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:30 schreef LadyS het volgende:
Peter wil graag een jongetje zodat hij allemaal stoer speelgoed kan kopen wat hij zelf vroeger nooit gehad heeft![]()
Verder vindt ie het allemaal prachtig. Hij zegt het nooit met zoveel woorden, maar het is wel te merken..Het babykamertje is het mooist afgewerkte kamertje in huis.. Alles moest perfect.. Hij legt regelmatig zijn hand op mijn buik als we op de bank zitten of in bed liggen.
Dat soort dingetjes..
![]()
Jaquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:33 schreef piglet het volgende:
[..]
wat kunnen ze lief zijn he?
Klopt, ik was in Toscane en het is daar ook geweldig maar dit keer had ik heeeeeeeel slecht weer dus werd ik er een beetje verdrietig vanquote:Zabb - donderdag 20 mei 2004 @ 18:47
Snoopy, was jij nou op vakantie geweest naar Toscane?? Ik kan me herinneren dat iemand daar naartoe ging, maar ik weet niet meer wie! Zelf lijkt het me namelijk ook ontzettend leuk om daar eens naartoe te gaan!
Oh, das balen van het weer zeg!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 08:23 schreef snoopy het volgende:
[..]
Klopt, ik was in Toscane en het is daar ook geweldig maar dit keer had ik heeeeeeeel slecht weer dus werd ik er een beetje verdrietig van![]()
Maar in principe is het er dus super! Florence, Sienna, Luca en al die andere kleine plaatsjes zijn prachtig. En het eten is natuurlijk lekker. En de wijn (als je niet zwanger bent tenminste...).
Nou ja, uiteindelijk door het slechte weer wel weer veel gewinkeld voor de kleine. Benneton heeft ook schattige babydingen en ze verkopen zelfs zwangerschapskleding!
Oei wat spannendquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:37 schreef mallemeid het volgende:
Dat is dus een beetje de reden dat ik niet echt actief meepost hier, zit een beetje in een dip enzo..ik lees wel alles! En ik leef echt ontzettend met jullie mee! Maar ik blijf nu gewoon ff alleen lezen tot ik de uitslag heb van de test.![]()
Misschien een stomme vraag, maar valt dit niet onder een of andere bijzonder verlofregeling? Of onder doktersbezoek voor 'eigen gebruik'? Toch lullig als het papa min of meer onmogelijk wordt gemaakt mee te gaanquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:28 schreef LadyS het volgende:
want als ik om de 2 ŕ 3 weken zou gaan, dan zou het hem veel vrije dagen kosten die hij liever na de bevalling gebruikte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |