de fipo ookquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
oppo komt vast wel
De Homoquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:31 schreef FlyingFox het volgende:
Hoor jij nou ook al bij de kutreeks?
elke reeks in principe hé, behalve als ik de mongolen die er posten haat!quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:31 schreef FlyingFox het volgende:
Hoor jij nou ook al bij de kutreeks?
Dat was toch homo-bier.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:39 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
Ze maken dus geen Grolsch grapefruit 2.5 meer he mensen !!
moet je een spreekbeurt maken voor groep 7?quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:40 schreef EgoTrippin het volgende:
Een kikker is een amfibie. Een amfibie is een diersoort dat zowel op het land als in het water leeft. Amfibieen komen voort uit de vis ongeveer 345 miljoen jaar geleden en leefden wel 50 miljoen jaar eerder dan reptielen.
Een Pad en een salamander zijn ook amfibieen. Een pad leeft meer op het land dan in het water en heeft een droge wrattige huid. Een kikker zit vaker in of bij het water en heeft een meer natte en gladde huid. Het verschil van de huid is dan ook eigenlijk het enige verschil tussen een pad en een kikker. Een salamander is natuurlijk heel anders van vorm. Hij lijkt een beetje op een hagedis maar leeft vaak alleen maar in het water.
Een kikker heeft korte voorpoten en lange achterpoten. De lange achterpoten helpen de kikker om goed te kunnen springen en zwemmen. Een kikker heeft geen staart, geen vacht, veren of schubben en geen nek. Wel heeft hij een grote kop met grote ogen zodat hij zijn prooi goed en zijn vijanden op tijd kan zien.
Wel lekker homo-bierquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:40 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dat was toch homo-bier. [afbeelding]
open m dan zelf!quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo, wat is dit voor een halfslachtige [@@@] poging?
Ja wel hodfr! Ik kom erachter dat het vorige deel dicht is en jij hebt al een nieuwe geopend.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
open m dan zelf!
Daar heb jij je blauwe zus voor nodig!quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:47 schreef Insomaniac. het volgende:
wacht maar, ik pas de Oppo wel ff aan
That has got to be the worst Insomaniac impression this side of the Nile I have éver seen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:47 schreef Insomaniac. het volgende:
wacht maar, ik pas de Oppo wel ff aan
Heb je niet gewoon een botje geïnstalleerd? Voor random slotjes enzo?quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:02 schreef Insomaniac het volgende:
Ik word schizofreen. Ben de hele dag weg en toch post ik..
En een mooiequote:Op donderdag 20 mei 2004 20:08 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Een schone dakgoot is een veilige dakgoot.
Drama.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:07 schreef Dagonet het volgende:
Hoe is het met de honden?
Ondergewaardeerd helaas.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En een mooie
Welkom VAC. Proost!quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:07 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik post hier ook maar mee.
Proost.
Lievquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Drama.. Mijn hond is 11 maanden en wil alleen maar SPELE! SPELE! KOM DAN! SPELE! En de hond van m'n moeder is 8 jaar en heeft daar dus ab-so-luut geen zin an.
. Helaas voor hem heeft mijn hond een bord voor zn kop, dus komt hij na elke snauw net zo hard weer terug. SPELE?! SPELE!!!!!!! KOM NOU!
Neuh, duurt nog wel even, maar zal je zien, morgen dan is die ouwe ook zo speels als watquote:M'n vriend is gelukkig even weg met onze hond, dus ik heb hier nu een verdrietig, uitgeput hondje op mn voeten liggen... Is het al bijna maandag?
We hebben een Tibetaanse Mastiff van 6 maanden die gebouwd is als een volgroeide hond.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
M'n vriend is gelukkig even weg met onze hond, dus ik heb hier nu een verdrietig, uitgeput hondje op mn voeten liggen... Is het al bijna maandag?
Leuk he, een grote hyperactieve hond met dove oortjes.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:16 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
We hebben een Tibetaanse Mastiff van 6 maanden die gebouwd is als een volgroeide hond.
En ook heel spelerig , best irritant , luisterd om de godverdommense niet.
Eerder uitputtend.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Liev![]()
Nee, dit gaat tot maandag onverminderd door.quote:Neuh, duurt nog wel even, maar zal je zien, morgen dan is die ouwe ook zo speels als wat
Dobermann.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:20 schreef Dagonet het volgende:
Oh, die speelse hond met een bord voor z'n kop, laat me raden, een labrador?
We hebben het nu weer over mannen ipv honden?quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Leuk he, een grote hyperactieve hond met dove oortjes.. Het woord 'eten' begrijpt hij echter wel altijd.
.
Eten is nooit een probleem geweest nee , en bloed onder je nagels vandaan halen met zijn irri aandachttrekkende gedrag ook niet.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Leuk he, een grote hyperactieve hond met dove oortjes.. Het woord 'eten' begrijpt hij echter wel altijd.
.
Gewoon dreigend boven hem gaan staan en hem de hoek inslingeren wil ook wel helpen. Alleen is hij dat na 20 minuten alweer vergeten.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:21 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Eten is nooit een probleem geweest nee , en bloed onder je nagels vandaan halen met zijn irri aandachttrekkende gedrag ook niet.
Half doodslaan tot ie luistert is ook wat extreem.
Mannen, honden, één pot nat.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
We hebben het nu weer over mannen ipv honden?
Vrienden van me hebben twee honden, allebei op leeftijd en af en toe passen ze een weekend op de hond van z'n ouders; dat beest heeft dus écht adhdquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Eerder uitputtend..
[..]
Nee, dit gaat tot maandag onverminderd door.. Ze zijn al vaker lang samen geweest en die Dober van mij weet gewoon niet van ophouden.
.
Brrr, eng, de schoothonden van Satanquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dobermann..
Nu ben ik de draad helemaal kwijt, gaat het nu over mannen, honden én lesbiënnes?quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mannen, honden, één pot nat.
Inderdaad , korte termijn geheugen is ok.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gewoon dreigend boven hem gaan staan en hem de hoek inslingeren wil ook wel helpen. Alleen is hij dat na 20 minuten alweer vergeten.
Is dit eng?quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Brrr, eng, de schoothonden van Satan
Vanaf een jaar of twee worden Dobermanns iets rustiger. Nog 13 maanden te gaan.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:27 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Inderdaad , korte termijn geheugen is ok.
Als hij wat ouder wordt dan wordt ook zijn gedrag wat rustiger.
quote:
Een pluizebolquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee zo issie wel leiv. En hij heeft natuurlijk z'n staart en complete oren nog, dat scheelt ook een hele hoop.
Dit is wel eng:
[afbeelding]
Echt wel man! Dobermanns zijn zulke ontzettende lieve knuffelhonden.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:44 schreef Dagonet het volgende:
Enge Dobermann
Flapoor en kwispel Dobermann
Je wil toch niet het jongere broertje van Cerberus op je bank hebben liggen kwijlen?
Zo lief!!!!!quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:49 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[afbeelding]
Anno een paar minuten geleden.
Mja, ik heb toch geen ruimte en tijd voor een hond, ik leen er af en toe een van familie of vriendenquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Echt wel man! Dobermanns zijn zulke ontzettende lieve knuffelhonden.. En ja, een zwarte gecoupeerde Dober kan ietwat dreigend overkomen, maar dat is allemaal de schuld van Hollywood.
Je mag die van mij wel een keer lenen. Kan ik meteen je beeld over Dobers bijstellen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mja, ik heb toch geen ruimte en tijd voor een hond, ik leen er af en toe een van familie of vriendenHollywood
Grote bek tegen de PMS-Dramaqueen met de Dobermann en Bronco? Dat lijkt je slim Tijn?quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:52 schreef Tijn het volgende:
Hey, dit gaat geen hondenreeks worden he? Ga lekker naar F&F dan ofzo.
Via Internet?quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Grote bek tegen de PMS-Dramaqueen met de Dobermann en Bronco? Dat lijkt je slim Tijn?
Junior-MUUSquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Grote bek tegen de PMS-Dramaqueen met de Dobermann en Bronco? Dat lijkt je slim Tijn?
Moet jij niet een vrouw bellen?quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Via Internet?
Mwhja.
Allemaal al gedaan, ma.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moet jij niet een vrouw bellen?
Is je kamer al opgeruimd?
Goezzo zoon.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Allemaal al gedaan, ma.
Is ze er nog niet?quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Allemaal al gedaan, ma.
Morgen toch?quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:16 schreef NiNi het volgende:
[..]
Is ze er nog niet?
Nee, ze zou dan ook wel een tikkie aan de vroege kant zijn hoor.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:16 schreef NiNi het volgende:
[..]
Is ze er nog niet?
Kan je niet eens oefenen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:18 schreef Tijn het volgende:
Ik had vandaag wel wat anders afgesproken, maar die muts heeft afgezegd
Vrouwen
Morgen komt de liefde van je leven en voor vandaag had je een opwarmertje geregeld?quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:18 schreef Tijn het volgende:
Vrouwen
Ja, dan raak ik toch ook in de war, saa-let.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:18 schreef Tijn het volgende:
Vrouwen
Ik noem het liever "ff inkomen".quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kan je niet eens oefenen. [afbeelding]
Tsss, ik gooi hier fragmenten van m'n privéleven op internet en mensen raken ervan in de war? Be-lach-e-lijk!quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:20 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, dan raak ik toch ook in de war, saa-let.
Ja. Slim he?quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Morgen komt de liefde van je leven en voor vandaag had je een opwarmertje geregeld?
Hmm... that's not right.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Be-lach-e-lijk!
Okquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:25 schreef Tijn het volgende:
Jaag anders ff iedereen weg, Tijn.
Jaquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja. Slim he?
Je bent eng!quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:25 schreef Tijn het volgende:
Jaag anders ff iedereen weg, Tijn.
Hoi Nini,quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:30 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je bent eng!![]()
En dat is een ander woord voor..?quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoi Nini,
Wil je met me kaatsenballen?
- Tijn
Ja weet je, zo gaan die dingen vaak ofzo, men!quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:31 schreef Dagonet het volgende:
Ik zeg best wel vaak 'enzo'
Komt door de TT
Ik dacht dat een verfijnde vrouw als jij het wel zou begrijpenquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:32 schreef NiNi het volgende:
[..]
En dat is een ander woord voor..?![]()
Goed idee, meid.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:33 schreef NiNi het volgende:
Ik speel wel alleen verder.
Een verkapt compliment!quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat een verfijnde vrouw als jij het wel zou begrijpen
Mensen die dat zeggen, zijn het nietquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:35 schreef NiNi het volgende:
[..]
Maar ik ben eerder het botte, onsubtiele typ.![]()
In je eentje JK.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Spelen?
Ja, dat is waar!quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen, zijn het niet
Spielerij?quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Spelen?
Huppelen?quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:38 schreef NiNi het volgende:
Spielerij?
Ok, kom maar langs in m'n penistrap.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:41 schreef Tijn het volgende:
Oe! Hans kijken en drinken! I'm in!
Mits bier!quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:41 schreef Tijn het volgende:
Oe! Hans kijken en drinken! I'm in!
Ai kow, men! Maar ik moet nog fietsen en we moeten nog installieren.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hans is pas over een half uur (wo)mên!
Ander keertje dan maarquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ok, kom maar langs in m'n penistrap.
Ohnee, het is maar een vriendin waar ik heen ga..![]()
Dag popje. Doe de groeten.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:45 schreef NiNi het volgende:
Ai kow, men! Maar ik moet nog fietsen en we moeten nog installieren.
So vamos it is!
Origineel hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:06 schreef Insomaniac het volgende:
Maskulierte Männer..
Affengeil.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Origineel hoor.
Wel geil, dat Duitse stuk trouwens.
Als Hans Duits tegen me spreekt kan ik het er best wel op.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Affengeil.
DUITS IS NIET GEIL, HUFTER!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Origineel hoor.
Wel geil, dat Duitse stuk trouwens.
Ja.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:12 schreef jogy het volgende:
Hans Teeuwen, mijn held.
En ik heb net een mug bewusteloos geslagen, kom ik nu in de hel?..
Was ist loos?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:12 schreef jogy het volgende:
[..]
DUITS IS NIET GEIL, HUFTER!
Spannend Dago! Geef me morgen een verslag! Sweet dreams!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:13 schreef Dagonet het volgende:
Oeh, slapen in het donker! Nieuw!
Of iemand anders dit Duits tegen je spreekt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als Hans Duits tegen me spreekt kan ik het er best wel op.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als Hans Duits tegen me spreekt kan ik het er best wel op.
Morgen verslag dag! Check! Per mail!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Spannend Dago! Geef me morgen een verslag! Sweet dreams!.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja..
Je moet namelijk net als ik zo'n tennisracket onder stroom kopen. Das veel leuker. Dan knetteren ze..
Iemand doodmaken omdat ie niet van Duits houdt vind ik wat al te bruusk J. Zeker als het J is.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:19 schreef Insomaniac het volgende:
Maak m dood J! KILL! KILL! KILL!
Ja, en dan, welke onschuldige weerloze wezens kan ik dan het leven miserabel maken?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:19 schreef Insomaniac het volgende:
Maak m dood J! KILL! KILL! KILL!
Die andere J, J.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Iemand doodmaken omdat ie niet van Duits houdt vind ik wat al te bruusk J. Zeker als het J is.
J.
Ja lult teveel Duits, je kan geen begrijpend Nederlands meer lezenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Iemand doodmaken omdat ie niet van Duits houdt vind ik wat al te bruusk J. Zeker als het J is.
J.
Miesje?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, en dan, welke onschuldige weerloze wezens kan ik dan het leven miserabel maken?
De buurtkinders slapen al, dus die kan ik niet herhaaldelijk bewusteloos meppen, en die ouders doen moeilijk, stelletje zeikerds.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:22 schreef Tijn het volgende:
Die krabt terugquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Miesje?
Haßt du waß?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:23 schreef jogy het volgende:
Ah, onze josti is er ook weer!![]()
"Goh J. Goh!"quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:22 schreef Insomaniac het volgende:
Die andere J, J.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:23 schreef BMWM3 het volgende:
Welke Josti?
@@@!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
@@@?
Tof he!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:25 schreef Shirley het volgende:
Ja cool Inso!
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:25 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Sorry. Ik snap niet wat je bedoelt![]()
Daar neem ik dan maar genoegen mee..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Owkee... *pity fuck*
Nee joh. Iedereen houdt juist ontzettend van Timmy.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:26 schreef BMWM3 het volgende:
[..]Jullie haten me?
![]()
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:25 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Sorry. Ik snap niet wat je bedoelt![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Uhmm. Ik ben Timmy niet. Ik ben BMWM3quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee joh. Iedereen houdt juist ontzettend van Timmy.
Echt.
Iedereen.
Je houdt van South Park!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
TIMMMMMMMMMMMMMMMMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!
Hoi Tim.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:27 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Uhmm. Ik ben Timmy niet. Ik ben BMWM3
IK BEN TIM NIET! IK BEN BMWM#. Oftwel Jeffreyquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoi Tim.
Sorrie Timquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:29 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
IK BEN TIM NIET! IK BEN BMWM#. Oftwel Jeffrey
JOH!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:27 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Uhmm. Ik ben Timmy niet. Ik ben BMWM3
* Stapt een stap terug *quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorrie Tim.
Some people say that I'm a bad guy.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je houdt van South Park!
Wil je een keer South Park komen kijken in m'n pussytrap?
Whooohoooo!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Some people say that I'm a bad guy.
They may be right, they may be right. But it's not as if I don't try
I just fuck up! Try as I might...
But I can change, I can change, God I know I've been a dirty little butt-hole
usw..
Ja Tijn.
Bigger, better, longer and uncut.. In de pussytrap.
Geeft niet. Iedereen kan tot kwaadheid leiden. Ik bedoelde dit "quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoi
Okquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:32 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Geeft niet. Iedereen kan tot kwaadheid leiden. Ik bedoelde dit "" smiley niet. Maar die smiley met zon handje (wegteken gebaar)
Voor de rest ben jij een coole Fok!kerquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ok
Op de eerste date een trio Tijn? Is dat niet ietwat vooruitstrevend?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Whooohoooo!
Nodigen we Mike ook wel uit. Of iemand anders die de DVD heeft
Je bent de letter J onwaardig! Ga jij maar weer muggen pesten, mietje!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:34 schreef jogy het volgende:
Ik begin het zielig te vinden.
Je gunt die jongen ook niks hequote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Op de eerste date een trio Tijn? Is dat niet ietwat vooruitstrevend?
Niet echtquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:35 schreef engessa het volgende:
Nog niet vol? Heb kennelijk niets gemist..
We waren Hans aan het kijkenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:35 schreef engessa het volgende:
Nog niet vol? Heb kennelijk niets gemist..
Letter J is niet per definitie mensen affakkelen J.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:35 schreef Insomaniac het volgende:
Je bent de letter J onwaardig! Ga jij maar weer muggen pesten, mietje!!
Sorry. Ik ben blijkbaar toch niet zo onbaatzuchtig als ik pretendeer.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je gunt die jongen ook niks he![]()
Ja maar, konijnen neermaaien met dynamiet wordt op den duur toch ook gewoon te makkelijk?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je bent de letter J onwaardig! Ga jij maar weer muggen pesten, mietje!!
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben blijkbaar toch niet zo onbaatzuchtig als ik pretendeer..
Vooruit dan maar! Maar dan wil ik wel extra glijmiddel!
Ik ook. En ik vond er niet zo heel veel aan. Kennelijk ben ik Hans een beetje kwijt geraakt..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
We waren Hans aan het kijken
Owkee *zuchtje*quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben blijkbaar toch niet zo onbaatzuchtig als ik pretendeer..
Vooruit dan maar! Maar dan wil ik wel extra glijmiddel!
drank op en een frietpan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:37 schreef Insomaniac het volgende:
PP? Bitterballen? Tosti?
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Helemaal als het konijn zelf vrolijk de strik in huppelt en naar adem snakkend nog mee probeert te doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar, konijnen neermaaien met dynamiet wordt op den duur toch ook gewoon te makkelijk?..
Tof van je! Lekker, Insoquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:37 schreef Insomaniac het volgende:
Tijn? Bitterballen? Tosti? Biertje?
mocht je willen!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar, konijnen neermaaien met dynamiet wordt op den duur toch ook gewoon te makkelijk?..
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe is het met de "behoeftes" van je 18-jarige zusje trouwens Inso, over onbaatzuchtig gesproken?.
Oh, jij bent zo'n bikkel die het zonder doet?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:37 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Pffffff.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh, jij bent zo'n bikkel die het zonder doet?.
Zwijg!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe is het met de "behoeftes" van je 18-jarige zusje trouwens Inso, over onbaatzuchtig gesproken?.
Ik doe het helemaal niet. !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh, jij bent zo'n bikkel die het zonder doet?.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar hij kan wel Nederlands.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:39 schreef BMWM3 het volgende:
Hans Teeuwen vindt ik het slechtste cabaretier van allemaal
Nu moet ze nog flink neuken en dan is ze een echte vrouw!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zwijg!
Ik was er vandaag en ze had een kater.. EN dan niet zo'n mannelijk poezenbeest.. neen! Het gevolg van Tequila.
. Mijn babyzusje..
*in foetushouding in een hoek kruipt en op duim begint te zuigen
Ze is 18. Ze zuipt, ze spuit, ze neukt. Waarschijnlijk allemaal tegelijk. Get over it.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zwijg!
Ik was er vandaag en ze had een kater.. EN dan niet zo'n mannelijk poezenbeest.. neen! Het gevolg van Tequila.
. Mijn babyzusje..
Ik vindt Sedth ook veel bedter!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:39 schreef BMWM3 het volgende:
Doe mij maar Bert Visscher / Youp of Herman Finkers!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar hij kan wel Nederlands..
Heeft BMWM3 AIDS?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Pffffff.
Stoer hoor, AIDS!
Ja Sedth is de leuksdquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vindt Sedth ook veel bedter!
Heeft ze een oudere man nodig om haar wijs te maken op de paden des levens?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:40 schreef Insomaniac het volgende:
Zwijg!
. Mijn babyzusje..
Was dat nu nodig Tijn? Moet je me écht zo confronteren? Moest dat?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze is 18. Ze zuipt, ze spuit, ze neukt. Waarschijnlijk allemaal tegelijk. Get over it.
Ik heb geen AIDS.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heeft BMWM3 AIDS?
Ow, wat vind ik dat erg zeg...
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:39 schreef BMWM3 het volgende:
It figuresquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:40 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik doe het helemaal niet. !![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:41 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Doe mij maar Bert Visscher / Youp of Herman Finkers! Arie & Sylvester, Ernesto & Marcellino, Van Houts & De Ket.
Hé, misschien word ze wel net zo als jij!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Was dat nu nodig Tijn? Moet je me écht zo confronteren? Moest dat?
Nou lach maar. Ik hoop dat je geniet van je kick..
Maar maar maar.... Het is voor je eigen bestwilquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
We sijn alluhmaal mensuh tog?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:41 schreef Tijn het volgende:
Ja Sedth is de leuksd
Ik moet altijd zo om dat man laggen!
Nee Youp van 't Hek en Herman Finkers :slaps Insoquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:42 schreef Insomaniac het volgende:
Youp Finkers. Goede cabaretier is dat.
Vast niet hoor.. Meisjes van 18 neuken nog niet..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik vind het echt erg voor je..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:42 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik heb geen AIDS.
Gelukkig niet! Als ze dat ook nog zouden doen waren ze niet meer perfect en alle vrouwen zijn perfect, zelfs Inso.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vast niet hoor.. Meisjes van 18 neuken nog niet..
Net zomin als vrouwen poepen...
Ja maar Sedth heeft echt het leukste grapen altijdquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
We sijn alluhmaal mensuh tog?
Ons Daggla, ons!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vind het echt erg voor je...
Ik ga even.. uhm.. m'n neus poederen. Met de nieuwe Revu. En een peuk.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vast niet hoor.. Meisjes van 18 neuken nog niet..
Net zomin als vrouwen poepen...
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vind het echt erg voor je...
Type-o gevangen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Ons Daggle, ons!
Het was maar een grapje, Inso. Kom op, ze is 18. Ze drinkt, spuit en neukt vast niet. Dat doet toch niemand op die leeftijd?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ga even.. uhm.. m'n neus poederen. Met de nieuwe Revu. En een peuk.
En dan sie juh die krullukop en dan moedt juh alteidt laggen tog? Ja tog? En die twinkuloogies, so liev.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:45 schreef Tijn het volgende:
Ja maar Sedth heeft echt het leukste grapen altijd
Dan begind ie zo van "Jaaaaa mense, het is tog wat he, met dat internet..." en dan moed ik zo lagen
HALLO, egoist.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Ons Daggle, ons!
Je gaat een ploffie maken?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ga even.. uhm.. m'n neus poederen. Met de nieuwe Revu. En een peuk.
Jah je snapd muh helemaal (L)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan sie juh die krullukop en dan moedt juh alteidt laggen tog? Ja tog? En die twinkuloogies, so liev.
owja.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
HALLO, egoist.
Voor hem is het ook beter....
Toen ik aankwam lagen de lege Tequila-flessen op de grond. Ze wilde niet in de zon, want ze had hoofdpijn. En volgende week moet ze naar de huisarts om zich te laten testen op SOA's .quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was maar een grapje, Inso. Kom op, ze is 18. Ze drinkt, spuit en neukt vast niet. Dat doet toch niemand op die leeftijd?
As hij doodt gaadt, dan moedt jij ook juh MSN op Afwezig zettuh en je naam met een [x] ervoor. Anders hep je geen restepkspt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:47 schreef Tijn het volgende:
Jah je snapd muh helemaal (L)
POEPEN, SCHIJTEN, BOUTEN, EEN BRUINE TRUI BREIEN, NELSON MANDELA BEVRIJDEN, PORCELEIN TIKKEN...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je gaat een ploffie maken?.
Hallo? Heeft ze nou een oudere man nodig om haar wijs te maken op de paden des levens op niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:49 schreef Insomaniac het volgende:
Toen ik aankwam lagen de lege Tequila-flessen op de grond. Ze wilde niet in de zon, want ze had hoofdpijn. En volgende week moet ze naar de huisarts om zich te laten testen op SOA's ..
Waar is de onschuld gebleven in deze wrede wereld? Haar eerste stapjes, haar eerste woordjes.. ik weet alles nog zo goed..
I know what you mean, sister. Ik heb ook zo'n zusje verlorenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toen ik aankwam lagen de lege Tequila-flessen op de grond. Ze wilde niet in de zon, want ze had hoofdpijn. En volgende week moet ze naar de huisarts om zich te laten testen op SOA's ..
Waar is de onschuld gebleven in deze wrede wereld? Haar eerste stapjes, haar eerste woordjes.. ik weet alles nog zo goed..
ooohh.. wat zielig. Kan iemand hem even netjes afmaken, ik hou niet zo van spartelende beestjes die gillen van de pijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:49 schreef BMWM3 het volgende:
Zo met die opmerkingen van Jogy en Dr.Daggla ga ik nu oprotten.
Tering leier(s)
M'n persoonlijke favoriet:quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
POEPEN, SCHIJTEN, BOUTEN, EEN BRUINE TRUI BREIEN, NELSON MANDELA BEVRIJDEN, PORCELEIN TIKKEN...
Zij wensen je sterkte en proberen je te helpen en jij scheldt ze uit voor teringleiers? Mijn vader heeft de tering bedankt eikol! Lekkere houding heb jij!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:49 schreef BMWM3 het volgende:
Tering leier(s)
En zij hopen dat ik AIDS heb/krijg. Nee dat is lekkerquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zij wensen je sterkte en probveren je te helpen en jij scheldt ze uit voor teringleiers? Mijn vader heeft de tering bedankt eikol! Lekkere houding heb jij!!
Ik hou het gewoon altijd netjes op 'een neger verzuipen'.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:51 schreef Tijn het volgende:
Disclaimer: ik vind dat altijd zo fout he, van die "namen" geven aan het feit dat je ff gaat schijten
Ik poep gewoon.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:51 schreef Tijn het volgende:
Disclaimer: ik vind dat altijd zo fout he, van die "namen" geven aan het feit dat je ff gaat schijten
Dat wist ik niet! Ik dacht dat ze je gingen helpen! Nee, dan zou ik het ook niet pikken! Scheld ze verrot!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:51 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
En zij hopen dat ik AIDS heb/krijg. Nee dat is lekker![]()
Beschik jij over relativeringsvermogen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:51 schreef BMWM3 het volgende:
heb ik gedaan. EN jij ook sorry vanwege je vaderquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat wist ik niet! Ik dacht dat ze je gingen helpen! Nee, dan zou ik het ook niet pikken! Scheld ze verrot!
Hey wijf.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:54 schreef engessa het volgende:
Oeh, gaan er mensen flamen?
WAT BEDOEOL JU?11!!??//!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Beschik jij over relativeringsvermogen?
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:51 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
ZE SCHELDE JE UIT INSO!!! IK ZOU HET NIET PIKKE!!!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
WAT BEDOEOL JU?11!!??//!!
Oh, zeg dat dan..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
POEPEN, SCHIJTEN, BOUTEN, EEN BRUINE TRUI BREIEN, NELSON MANDELA BEVRIJDEN, PORCELEIN TIKKEN...
We schelden hem niet uitquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
ZE SCHELDE JE UIT INSO!!! IK ZOU HET NIET PIKKE!!!!!
Ik denk dat je met zo'n taalgevoel geen enkele caberatier kunt waarderen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:39 schreef BMWM3 het volgende:
WIE SCHELT?!!!!!11111////!!!!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
ZE SCHELDE JE UIT INSO!!! IK ZOU HET NIET PIKKE!!!!!
Jquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:49 schreef BMWM3 het volgende:
Tering leier(s)
Het is een haar, jij lelijk wijf.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:56 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
We schelden hem niet uit
Juist! Heel goed! Hit her where it hurts!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:56 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
We schelden hem niet uit
Ik heb de nummers geluisterd Sebje. Wil je met me trouwen of is casual sex voldoende?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:56 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik denk dat je met zo'n taalgevoel geen enkele caberatier kunt waarderen.
Hallo mensen. I'm back, what did you die for?
VoEl JijJ JuH WeEr BeTeR As MiJ? DaN MoEt Je Ut GuWoOn ZeGgUh LuLbEeR (M)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:55 schreef Insomaniac het volgende:
WAT BEDOEOL JU?11!!??//!!
Nou, gewoon een keertje meeten en spareribs eten is voor mij ook al voldoende, maar mocht het ooit uitgaan met je vriendje, dan kun je mailen naar seborik@fok.nl.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb de nummers geluisterd Sebje. Wil je met me trouwen of is casual sex voldoende?
Wie zijn we?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:56 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
We schelden hem niet uit
Goed, jij bent nu heel hard aan slaap toe.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:58 schreef BMWM3 het volgende:
Woops Sorry. Werd misleid door je avatar.
Ja, ik weet ook niet wat ik hebquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:58 schreef engessa het volgende:
[..]
Goed, jij bent nu heel hard aan slaap toe.
Zeg dat dan! David en Leigh Eddings zijn cool!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:58 schreef Nouk het volgende:
[..]
DIE SCHRIJVER!
Ja, die gozer op die boot is zo gespierd.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:58 schreef BMWM3 het volgende:
Woops Sorry. Werd misleid door je avatar.
Luisteren naar de stem in je hoofd en vergeet de krasregels niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wie zijn we?
Wie is hem?
Wat is uitschelden?
O God! Ik raak weer verward!
Waar zijn m'n pillen?
Waar is m'n penis?
Wat doe ik met die bulten onder m'n blouse?.
Ik dacht dat jij dat wel meteen snapte zeg!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:59 schreef engessa het volgende:
[..]
Zeg dat dan! David en Leigh Eddings zijn cool!
Een gat in je hoofd waardoor je morgen niet meer wakker word. En dus ook nog aids. Jeuj..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:59 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat ik heb![]()
Spareribs eten en samen een film kijken lijkt me tof Sebbo!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:58 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nou, gewoon een keertje meeten en spareribs eten is voor mij ook al voldoende, maar mocht het ooit uitgaan met je vriendje, dan kun je mailen naar seborik@fok.nl.
Ik voel me niet goed nu, misschien een andere keer. Hou ik hem te goed?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:58 schreef Tijn het volgende:Casual Sex, sebo
Als het kan, altijd doen
Wel de lusten, niet de lasten
Sollyquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:59 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat wel meteen snapte zeg!
Bekant een haiku mên.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:58 schreef Tijn het volgende:Casual Sex, sebo
Als het kan, altijd doen
Wel de lusten, niet de lasten
AIDS toch?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:59 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Welke stem?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Luisteren naar de stem in je hoofd en vergeet de krasregels niet..
Maakt niet uit hoor skattebout.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:00 schreef engessa het volgende:
[..]
Solly![]()
Een ziekelijk gebrek aan inzicht is 1 van de bijwerkingenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:59 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |