Dat betekend dus dat ze weer in Amsterdam zijn? Beter. Nog enig idee iemand van een afterparty?quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:30 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ze waren echt in Parijs vanmiddag...........
Vriendin heeft ze ook terug zien komen
Het is in ieder geval de laatste dag vandaag. Vraag blijft op de cast er nog is en waar ze aan het opnemen zijn. Volgens mijn info dus bij de dampkring en de leidsestraat maar dat kan verandert zijn. Niemand die ze vandaag heeft zien filmen?quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:22 schreef Mikkie het volgende:
Nu wel. Vandaag is de laatste dag geloof ik.
Waar hebben ze vandaag opgenomen dan?quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:29 schreef Angell het volgende:
Inderdaad. Ik vond het wel raar dat niemand wist waar ze vandaag zouden filmen. Ik zal wel op tv dat er mensen bij stonden. Er was zelfs koninklijk bezoek. Hebben ze toch nog iets geheim weten te houden.
quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:47 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Waar hebben ze vandaag opgenomen dan?
Zien!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Catherina is weggegaan rond 9 uur EN IK STA OP DE FOTO MET BRAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WAT EEN KEWLE GOZER IS BRAD!!!!!!!!!!
Heb jij eigenlijk een baan of studie? Ik lees hier alleen maar dat je dagelijks daar aanwezig bent of zoquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heb m niet digitaal, want mn batterij was bijna leeg, en kwou niet het risico lopen om uit tevallen, dus staat hy op mijn vriendin's analoge toestel..maar hy wortd vandaag ontwikkeld en gescand!
Lucky Fuck!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
12 uur vandaag vertrekken Matt en George!
Catherina is weggegaan rond 9 uur EN IK STA OP DE FOTO MET BRAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WAT EEN KEWLE GOZER IS BRAD!!!!!!!!!!
Doe je toch gewoon weer ff keigroot je naam door de foto heenzetten?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kheb de foto, maar ga hem hier niet plaatsen..ik herinner me mijn Matt foto nog;)
quote:Regisseur Oceans Twelve is tevreden.
Na twintig dagen Amsterdam zijn de topacteurs van Oceans Twelve vrijdag naar Parijs vertrokken. Op de laatste draaidag, donderdag, werden opnames gemaakt op begraafplaats Westgaarde en bij woningen op de Keizersgracht.
Regisseur Steven Soderbergh was erg tevreden over de opnames in Amsterdam. "Ontzettend jammer dat we vertrekken, het was hier helemaal te gek. De Nederlandse crew en de stad hebben ons erg geholpen. Nu gaan we naar Parijs, daarna naar Rome en LA", zei hij tegen AT5.
Prins Maurits was op de set: "Erg leuk, ik ga de film zeker zien." Ook heeft hij Catharina Zeta-Jones ontmoet.
Die hadden toch een 'verlovingsfeestje' ?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Klopt....de directeur van het Amstel gaf zondag een Hollands feestje voor de crew en cast en prins maurits en prinses margriet waren ook aanwezig.
Toen zijn de laatste 2 uitgenodigd om eens op de set te komen kijken..
Ben jij heteroquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heb m niet digitaal, want mn batterij was bijna leeg, en kwou niet het risico lopen om uit tevallen, dus staat hy op mijn vriendin's analoge toestel..maar hy wortd vandaag ontwikkeld en gescand!
Dat lijkt me nou juist een leuk persoon om eens mee te praten.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh ja, Soderbergh is ook zo saai.
Het was een sarcastische opmerking.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:34 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou juist een leuk persoon om eens mee te praten.
Niet iemand om naar te gaan schreeuwen, omdat hij beroemd is.
Hij heeft er mede voor gezorgt dat het een leuke film is geworden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Het was een sarcastische opmerking.
Ik vind Soderbergh persoonlijk de interessantste persoon die daar rondloopt (rondliep), hij zorgde er anders wel voornamelijk voor dat Ocean's Eleven zo'n leuke film is, niet Clooney of Pitt.
Nopequote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ben jij hetero
Als je Matt Damon zou vervangen door een andere acteur zou het nog steeds een leuke film zijn, als je Soderbergh zou vervangen door een of andere regisseur, opeens een hele andere film. Big difference.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij heeft er mede voor gezorgt dat het een leuke film is geworden.
Hangt er van af welke acteur hem vervangt. Als je Damon vervangt door Stallone (om ff een extreem voorbeeld te geven) dan is het karakter opeens heel anders.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Als je Matt Damon zou vervangen door een andere acteur zou het nog steeds een leuke film zijn, als je Soderbergh zou vervangen door een of andere regisseur, opeens een hele andere film. Big difference.
Gaaf man, hoe heb je dat geflikt! Ik heb #&(!^#( 4 dagen bij de film gewerkt en helemaal niemand gezien!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
idd
Hier de gewilde foto:
COPYRIGHT GJ@TKSWEB.NET !!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Very coolquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
idd
Hier de gewilde foto:
[afbeelding]
Nope, ik heb zijn foto gezocht op IMDB en dat is hem niet. Het is een kabouterachtige man met bril en baard, kijkt heel serieus en belangrijk. Ik denk dat hij van het productieteam is. Hij staat overigens ook op één van die foto's in één van de topics hier. Ga even zoeken...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jerry Weintraub zou het kunnen ziijn!
Ik heb het geflikt met veel geluk!
Maar geen idee dus wie hij precies is? Hij liep steeds heel belangrijk te doen. Misschien cameraman?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Denk idd productieteam..dit was rond 22.30 denk ik Hare.
Xie net de foto's van de 3 in Monaco: Brad, George en Matt..dus Brad is ook weg uit Amsterdam!
WOOOOOWWWWW!! Wat een geluk (of niet) heb jij gehad!!! Brad!! Heeft ie ook nog wat "aardigs" gezegd?? zoals Matt Damon. Ik zag dat je de afgelopen weken aardig met hem kon opschietenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
idd
Hier de gewilde foto:
[afbeelding]
hahaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
We hebben gepraat over ijsjes eten *heel hoogstaand gesprek*
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij traint al jaren zn ijseten!
Kan ik mezelf iig nog voorhouden dat zelfs als ik naar Adam was geweest het me niet was gelukt hem te zien aangezien mijn laatste trein om 22:47 gingquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Denk idd productieteam..dit was rond 22.30 denk ik Hare.
Xie net de foto's van de 3 in Monaco: Brad, George en Matt..dus Brad is ook weg uit Amsterdam!
kan leuk zijn btwquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Deuce Bigalow: Male Gigolo 2 is dat met ROB SCHNEIDER..nee dank je;)
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind Soderbergh persoonlijk de interessantste persoon die daar rondloopt (rondliep), hij zorgde er anders wel voornamelijk voor dat Ocean's Eleven zo'n leuke film is, niet Clooney of Pitt.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:51 schreef Nokia3310 het volgende:
Kijk deze gast met dat witte jasje aan:
[afbeelding]
Wie o wie is dit?
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:16 schreef Disorder het volgende:
Wat doet een assistent director eigenlijk?
quote:assistant director
The director's right-hand man, he performs the function of a foreman on the set. The "A.D.," as he is frequently called, relieves the director of many routine responsibilities so that the director can concentrate on the creative aspects of his work. The A.D. is responsible for, among other things, the "call" (summoning the actors, crews, and logistical support to the right place at the right time). It is also his responsibility to keep the production moving on schedule and to maintain order and discipline on the set. It is his voice that pleads for "Quiet on the set!" and orders the camera operator to "Roll."
On the creative side, the assistant director is directly responsible for crowd scenes. Prior to the start of production, he breaks down the script for a shooting schedule, with special attention to bit players and extras. With the director's approval, he determines the number of extras to be used in any particular scene and hires them (usually from Central Casting Corporation). The assistant director often has one or two second assistants, known as "seconds."
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GJtje was net weer op Boulevard hahaha...:P
Kheb nu een groot zwart gat in mn leven...welke BN'er woont dr in de buurt?;):P
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee ik heet GJ
Lijkt wel een beetje op Joel Silverquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:51 schreef Nokia3310 het volgende:
Kijk deze gast met dat witte jasje aan:
[afbeelding]
Wie o wie is dit?
Nederlandse vertaling is 'opnameleider'. De opnameleider is de baas van de set. Hij waakt over de tijd en geeft instructies aan de crew. Mensen verwarren deze functie vaak met die van de regiseur. Als je iemand hoort schreeuwen "attentie voor een opname/ standby for a take" is dit de opnameleider. Of beter gezegd: als je iemand iets hoort schreeuwen is het de opnameleider. Hij praat ook over de portofoons.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:16 schreef Disorder het volgende:
Wat doet een assistent director eigenlijk?
Dat kan ook hoor, vooral bij wat dominantere regisseurs, maar over het algemeen praat de regisseur niet over de porto. Een regisseur praat meestal alleen met de acteurs en de director of photography (cameraman dus, wat is nederlands toch een lelijke taalquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
erm..gister was dit toch echt Stevn Soderbergh die over de portofoons sprak;)
Hehe, dat roept een regisseur wel idd. Als iemand anders dan hij/zij dat als eerste roept, breekt de hel los.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
of t was alleen CUT
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
iddGister de 1e bloopermet Catherine
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze moest over straat lopen en ergens naar toe lopen en een deur open maken..maar de deur werkte niet meer dus schoot Cath i/d lach:P
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Cath is heel aardig maar belaagd door paparazzo en bedreigd door een fan .....daardoor is ze zo afstandelijk tegen fans nu
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat weet ik dus niet en wou security ook niet loslaten..maar ze is er wel van geschrokken..
quote:Thank you, the Netherlands. Thank you, Amsterdam. De sterrencast van de Hollywoodfilm Ocean´s Twelve, die de afgelopen weken voor een groot deel in onze hoofdstad is opgenomen, is gisteravond via Monte Carlo naar Rome, zijn volgende filmlocatie, gevlogen. Maar niet nadat er in het Amstel Hotel een spetterend afscheidsfeest was gegeven en Pagina Privé een uniek interview was gegund.
www.telegraaf.nl
Ocean´s Twelve geeft Privé cadeautje voor gastvrijheid in Nederland
THANK YOU, AMSTERDAM
De bar is leeg. De sterren zijn gelaafd”, zegt miljoenenproducent Jerry Weintraub (66) terwijl hij glimlachend een ochtendglas champagne inschenkt. „Ons afscheidscadeau voor de Nederlanders: het aller-, allereerste beeld uit Ocean´s Twelve, waarin Amsterdam en uw beste acteur Jeroen Krabbé naast onze eigen moviestars prachtige rollen zullen spelen. Wie weet komen we met z´n allen naar de Amsterdamse première op 17 december. We love Amsterdam. We´ll see.”
Producent Weintraub gaf slechts één exclusief interview over de brutale dievenbende Ocean´s Twelve onder leiding van George Clooney (als Danny Ocean). Die in het vervolg op zijn filmische kaskraker Ocean´s Eleven dit keer onder andere jaagt op het kostbare, eerste aandeel van de VOC.
„Hollywood had het fijn in Holland!”
„Brad, George, Catherine en Matt hebben genoten hier”, zegt hij refererend aan zijn starcast van onder anderen Brad Pitt, George Clooney, Catherine Zeta-Jones en Matt Damon, die met z´n allen drie weken neerstreken in Amsterdam. „We hebben geweldig gewerkt en daarvoor willen we toch nog even officieel bedanken. En dat doen we graag via de grootste krant van Nederland. We zijn burgemeester Job Cohen, Anne Lize van de Stoel, Annet de Waart en Ton Sluijter van de gemeente zeer dankbaar. We beseffen dat zo´n invasie van caravans, vrachtwagens en camerastellages op de drukke grachten voor een hoop gedoe heeft gezorgd. Maar ik geloof wel dat we een Nederlands record hebben gebroken: de meeste Hollywoodsterren op een Hollandse vierkante meter ha, ha.”
De Amerikaan spiekt op een briefje. „Jullie taal is het enige nadeel. Nog een dankjewel aan de politiechef Dirk Grootes en Ine van Brenk. Na het voetballen waren er rellen. Wij hadden een nachtopname en de drinkende fans stonden aan de dranghekken. Ik ben zelf een flinke drinker, dus ik begrijp het. Maar we waren toch blij dat deze mensen op iets verdere afstand werden gehouden. Catherine en Julia werden er nogal nerveus van. Dank u wel allemaal, ook burgers van Amsterdam en Den Haag, waar we in het prachtige spierwitte stadhuis van architect Richard Meier een paar scènes hebben gefilmd. Toen ik dat gebouw voor het eerst zag, wist ik meteen dat ik daar ook wilde filmen. En dat kon. Wij zijn filmvrienden uit Hollywood, maar jullie hebben ons ook als vrienden ontvangen.”
Lacht: „Behalve werken hebben we ook leuke dingen gedaan. Matt is verslaafd geraakt aan varen door de grachten. Toen ik de rekening van het houten hotelsloepje onder ogen kreeg, dacht ik even dat hij het sloepje had gekocht of met vrienden de champagnekelder had leeggedronken. Brad Pitt – nee, hij heeft géén appartement in Amsterdam, alleen ooit een keer iets gehuurd – heeft beter leren fietsen, Catherine heeft Van Gogh leren waarderen en met George heb ik lekker gegolfd in Noordwijk. We hebben Nederlanders ontdekt als een uiterst professioneel volk. Niet alleen hebben jullie de kennis in huis om zulke giga-producties te verwelkomen. Jullie hebben ook de juiste instelling en gastvrijheid. We zijn hier nauwelijks gestoord. En je kunt lachen met de Hollanders! You bet. Jullie zijn zo ´lay back´, zo ontspannen en ´easy´. We hebben hier enorme lol gehad. Een paar van onze Hollywoodvrienden hebben zelfs lekker in de keuken van het Amstel staan te koken. De chef-kok vond het nog oké ook! Alles kan hier en iedereen doet normaal. We gaan nu naar Italië, daar hebben we onze bodyguards harder nodig dan op deze grachten. De Italianen zijn enig, maar maken meer rumoer als je begrijpt wat ik bedoel. Ze willen alle sterren aanraken en je moet oppassen dat het gegil de opnames niet verstoort. Geweldig was het hier. Heerlijk peaceful.”
„We stonden na een draaidag vaak met z´n allen te koken in de keuken van het Amstel Hotel”
Jerry kauwt op een grote sigaar en grinnikt: „De Nederlanders zijn ook nergens van onder de indruk. We waren een keer aan het filmen op de Herengracht, kwam er een man klagen dat hij door onze caravans en vrachtwagens zijn gasten niet kwijt kon. Hij gaf een borreltje voor zijn vrienden en suggereerde dat wij onze scène maar ergens anders moesten gaan opnemen. In Hollywood, waar film bijna heilig is, is zoiets ondenkbaar. Maar we hebben steeds geprobeerd eventuele negatieve gevoelens om te zetten in iets positiefs. Dus hebben we valet-parking voor hem georganiseerd én betaald: studenten die de auto´s van zijn gasten elders gingen parkeren en aan het eind van de avond weer ophaalden. No problem. We hadden een Nederlandse producent, Erwin Godschalk, die de schitterende locaties regelde, maar ook dit soort problemen tackelde.
„Erwin vond voor ons het grachtenpand, het zogenaamde kattenkabinet, waar we Jeroen Krabbé lieten wonen. We sleepten er zoveel rariteiten naar binnen dat de echte bewoner toen we klaar waren verzuchtte dat het er weer net zo uitzag als toen hij het in verwaarloosde toestand kocht. Jeroen speelt een soort kluizenaar die zijn huis overbeveiligd heeft. Uiteraard geen probleem voor de mannen van Danny Ocean, by the way.”
Jerry Weintraub werkt opnieuw samen met regisseur Steven Soderbergh. „Hoe de mannen van Danny het grachtenpand in komen is werkelijk om te smullen.” Volgens Jerry zijn al de grote Hollywoodsterren voor Steven, het verhaal én elkaar gegaan. Jerry: „We zijn net één grote zigeunerfamilie. We trekken straks eerst met z´n allen naar Monte Carlo, waar Ocean´s Twelve met twee raceauto´s aan de Grand Prix meedoet. Jongensspeeltjes van Brad, Matt en George. Dan naar Rome en vervolgens via Sicilië naar het Comomeer. Alleen Catherine is er daar niet bij. Zij heeft daar geen scènes. We zijn een echte vriendenbende, want bij het Comomeer gaan we met z´n allen logeren in de villa van George.”
Wat komt er dan terecht van het gezinsleven van de sterren? Een snelle rekensom leert dat ze voor Ocean´s Twelve bijna een half jaar van huis zijn.
Jerry krabt op zijn voorhoofd. „Dat is de moviebusiness. Je hebt gewoon niet zoveel privé. We zijn nu twee maanden bezig en nog niet thuis geweest. Ik ben gisteren een middagje naar Avignon gevlogen waar mijn vrouw is neergestreken om te schilderen. We hebben samen geluncht en ik was ´s avonds alweer in Amsterdam. Brad is een dagje in Cannes geweest om met zijn vrouw Jennifer Aniston het filmfestival te bezoeken. George liet een vriendin invliegen. Ik denk dat we er allemaal aan gewend zijn. En daarom is het zo leuk deze film te maken. Al deze mensen kennen elkaar en zijn heuse setvrienden. Ik weet niet wat dat doet met onze reputatie, maar nadat we hadden gekookt en gegeten hebben we in het Amstel Hotel elke avond zelf de bar dicht gedaan. De mannen hebben vooral bier gedronken: Heineken! Hollywood had het fijn in Holland.” Hij knipoogt: „Ik heb er een woord voor geleerd... Gezellig.”
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik was daar gewoon aan het werk en heb geen tijd gehad om me te verdiepen in de hele crewquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:11 schreef California het volgende:
[..]. Dat is Greg Jacobs, Soderberghs vaste Assistant Director (bij Solaris ook Exec. Producer), die nu ook zelf gaat regisseren. Erg coole gast.
Een meter van die man af staan en dan niet weten wie het is![]()
.
Sorry, bijna vergeten dat CDP de filmkenner is van dit forumquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:41 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Ik was daar gewoon aan het werk en heb geen tijd gehad om me te verdiepen in de hele crew. Bovendien doe je alsof iedereen hem wel MOET kennen, als CrazyDutchPunk hem niet eens kent zegt dat toch wel wat
die smiley staat er niet voor nietsquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Sorry, bijna vergeten dat CDP de filmkenner is van dit forum.
Leuk om te lezenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Had jij de foto gemaakt? Sorry, dat was ik even kwijt. Ik bedoelde ook niet dat jij dan per se moet weten wie 't is, alleen dat het niet eerlijk is dat ik niet een meter van zo iemand af sta en iemand die nog nooit van 'm gehoord heeft welquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:41 schreef Nokia3310 het volgende:
Ik was daar gewoon aan het werk en heb geen tijd gehad om me te verdiepen in de hele crew. Bovendien doe je alsof iedereen hem wel MOET kennen, als CrazyDutchPunk hem niet eens kent zegt dat toch wel wat
Heb je met Soderbergh daarover gesproken???quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vincent Cassel heef wat scenes in een huis bij het ComO-meer zei mr Soderbergh en ze gingen BBQen by george
Leuk om te lezenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat zal hier dan ook wel weer bekend wordenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:49 schreef SunChaser het volgende:
Volgens Albert V. komen ze over een paar weken terug voor nog wat shoots.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:27 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Leuk om te lezen. Ook van dat leren fietsen van Brad en de grachten varen met Matt
.
Haarlem telt niet mee?quote:Dank u wel allemaal, ook burgers van Amsterdam en Den Haag
Nee heb de foto niet gemaakt, was daar aan het werk. Hij stond echter wel zo dicht bij mijquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:54 schreef California het volgende:
[..]
Had jij de foto gemaakt? Sorry, dat was ik even kwijt. Ik bedoelde ook niet dat jij dan per se moet weten wie 't is, alleen dat het niet eerlijk is dat ik niet een meter van zo iemand af sta en iemand die nog nooit van 'm gehoord heeft wel.
En wat CrazyDutchPunk wel of niet weet zegt mij helemaal niets.
Cool, mr. Gellerquote:Op zondag 23 mei 2004 17:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en volgende week komt Elliot Gould!
quote:Op zondag 23 mei 2004 18:20 schreef Nachtschade het volgende:
[..]
Cool, mr. Geller
quote:Op maandag 24 mei 2004 01:19 schreef Qarinx het volgende:
Komen ze weer????
Hey Crazy,quote:Op maandag 24 mei 2004 09:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had het over "Friday Night with Jonathan Ross" mensen
Thanks voor het antwoord. Je het inmiddels al een mailtje terug van mij ontvangen. Ben benieuwdquote:Op maandag 24 mei 2004 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hey Joelie!
Heb niemand gesproken van PeopleMagazine, laat haar my maar even een mailtje sturen ofzo!Is wel grappig!
Friday Night with Jonathon Ross is op BBC1 om 23.35 nederlandse tijd en de foto's: www.gettyimage.com en dan ocean's 12 of brad pitt ofzo intikken by search!
Thanksquote:Op maandag 24 mei 2004 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga als ik thuis ben eventjes voor je zoeken OK?
Heb daar alle linkjes in een map..
scheet??quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:51 schreef jnoah het volgende:
Het was zo'n poepie, ik heb nog een tijdje met hem staan kletsen, ben alleen vergeten z'n naam te vragen...
Linksboven staat SBS6quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:30 schreef Hare het volgende:
Op die laatste cap zie ik volgens mij mijn fototoestel
Hoe kom je hier trouwens aan? Zelf geschoten?
Holy kut zegquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:41 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Linksboven staat SBS6.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:45 schreef Hare het volgende:
[..]
Holy kut zeg![]()
Das wel heel erg dom
Vertel het aub niet verder
Hahaquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:11 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Om misbruik te voorkomen is de FOK!ster CDP onherkenbaar gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
FOK!ker Rian was ook van de partij![]()
[afbeelding]
Damon+vriendin die de camera's wel lollig vind
[afbeelding]
Catherine Zeta Jones loopt naar de fans om wat handtekeningen te zetten.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:56 schreef LaDyLuNa het volgende:
Op hemelvaartsdag hebben ze gefilmd in Osdorp op een kerkhof. Zusje van een vriendin van mij was daar heen geweest met 4 vriendinnen. En wat denk je? Ze mochten op de set!! Maar ze mochten niet voor de camera doorlopen en niet gillen als ze Brad Pitt zagen!
Zucht... dat wil toch iedereen!
En toen ik er was had hij zoveel 'inside' informatie. Hij wist zogenaamd alles NOT!!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Deze jongen in het bruine jasje heeft 9 dagen non stop bij t amstel gestaan voor een foto met george en is 9 dagen NON STOP gedist door hem.....hahaha
quote:Pitt and Aniston Walk Out on 'Troy'
Hollywood hunk Brad Pitt caused outrage at the Cannes Film Festival last week - by walking out of the official screening of his film Troy before it had started. The 40-year-old actor got up and left the cinema with his Friends star wife Jennifer Aniston before the lights went down. A horrified witness says, "It is almost unprecedented not to watch your own film at Cannes. Their vacant seats did not go unnoticed". Pitt is next up on the big screen later this year in Ocean's Twelve opposite George Clooney, Julia Roberts and Catherine Zeta-Jones.
Denk het, ik zou de film ook geen 20x willen zienquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Vonden ze de film zo slecht?![]()
Dit is normaal voor premieres..ff voor de show naar binnen, de openingscredits kijken en dan wegsneaken.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:41 schreef Hare het volgende:
[..]
Ze waren idd de enigen, maar eerste instantie mochten ze er niet in, maar toen hadden ze ff met zo'n beveiliger staan praten en uiteindelijk mochten ze toch op de set! Ze hebben ook heel ff met de regisseur gepraat. Die vroeg zich af hoe die meiden het wisten dat ze daar die dag zouden filmen!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:30 schreef Angell het volgende:
Mocht dit echt? Wat leuk!! Zeker omdat ze de enigen waren? En mochten ze er door van de beveiliging of van de regisseur zelf? Wel raar eigenlijk.... ze proberen al weken iedereen op een afstand te houden en op de laatste dag mogen fans de set op.....als ik dit had geweten.....
[..]
Weet die regisseur uberhaupt wel hoe groot Nederland is.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:54 schreef LaDyLuNa het volgende:
[..]
Die vroeg zich af hoe die meiden het wisten dat ze daar die dag zouden filmen!
Waarom zou het dan nieuwswaardig zijn?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dit is normaal voor premieres..ff voor de show naar binnen, de openingscredits kijken en dan wegsneaken.
Die fransen hebben altijd wel wat te zeikenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:02 schreef Hare het volgende:
[..]
Waarom zou het dan nieuwswaardig zijn?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:54 schreef LaDyLuNa het volgende:
[..]
Ze waren idd de enigen, maar eerste instantie mochten ze er niet in, maar toen hadden ze ff met zo'n beveiliger staan praten en uiteindelijk mochten ze toch op de set! Ze hebben ook heel ff met de regisseur gepraat. Die vroeg zich af hoe die meiden het wisten dat ze daar die dag zouden filmen!
of je leest de topiques nog eens doorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:28 schreef Angell het volgende:
Zijn ze nu in Rome? En komen ze nog terug naar Nederland? Denk het niet he??
Ze zijn gewoon op de goeie gok naar Amsterdam gegaan en daar wat rond gevraagd. Gewoon heel veel mazzel gehad!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:00 schreef Angell het volgende:
Echt leuk!! En hoe wisten ze het trouwens?
[..]
Las het ook ja, volgens mij complete onzin naar wat ik heb gezien, gelezen en gehoord wat betreft zijn relaxte houding hier.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:46 schreef niksan het volgende:
trouwens las net dit stuk:
ik wist niet dat hij in Nederland problemen had met de media! Hij was nogal relaxed bij vertrek/aankomst hotel...
![]()
ach, ben je dan eindelijk heen geweest?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:30 schreef Hare het volgende:
Op die laatste cap zie ik volgens mij mijn fototoestel
Hoe kom je hier trouwens aan? Zelf geschoten?
ach, moet je je even indenken dat je in een paar weken tijd je eigen film tig keer helemaal moet kijken....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
idd, hugh grant deed het ook in nderland => wegsneaken en aan het einde "faken" alsof je de hele film hebt gezien
Goh! Jij bent er ff snel bij zegquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach, ben je dan eindelijk heen geweest?
ja weet ik veel ik hou dit niet dagelijks bijquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:52 schreef Hare het volgende:
[..]
Goh! Jij bent er ff snel bij zeg
En was al wel eerder geweest hoor, maar goed...
Jaquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja weet ik veel ik hou dit niet dagelijks bij
Nou vertel, heb je eindelijk hnunkyhunk Brad in het echt gezien?
neuh...quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:28 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja
kheb ze allemaal gezien, en allemaal niet van echt dichtbij, niet bij het hotel en heb ook geen handtekening.
Je hebt nu zeker wel medelijden met mij...
Ze waren laatst in Amserdam?quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:31 schreef niksan het volgende:
eeh...heb ik wat gemist?? waar ben je geweest?? Cannes??![]()
Clooney heeft in het verleden al wat aanvaringen gehad met de paparazi. Na de dood van Lady Di was hij erg fel tegenover de paparazi "First it was Judge Crater, then Amelia Earhart, then Jimmy Hoffa, and now Diana -- when will this madness end?".quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:46 schreef niksan het volgende:
trouwens las net dit stuk:
(www.imdb.com)
Clooney Wins No-Fly Zone
Hollywood hunk George Clooney has won a battle to impose a no-fly zone over his Italian villa - because he's sick of being hounded by intrusive photographers. The actor - who was reportedly furious when he was snapped with his Ocean's Twelve co-stars Matt Damon and Brad Pitt in Amsterdam, Holland last month - has secured his privacy for the duration of his stay at his plush home in Italy, which he plans to leave when filming wraps. Clooney has already taken drastic measures to stop people approaching him on the Ocean's Twelve shoot - in Amsterdam, he surrounded himself with burly minders in the fear drug-fuelled fans would harass him, according to Britain's The Sun newspaper.
ik wist niet dat hij in Nederland problemen had met de media! Hij was nogal relaxed bij vertrek/aankomst hotel...
![]()
huh?? neem je me nou in de maling?? komen/zijn ze terug in Amsterdam??quote:Op maandag 7 juni 2004 22:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
NL Security wist nog niets van de terugkeer in Amsterdam...
Lezen is ook een vak hequote:Op maandag 7 juni 2004 23:35 schreef niksan het volgende:
[..]
huh?? neem je me nou in de maling?? komen/zijn ze terug in Amsterdam??![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 23:42 schreef Hare het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak he
quote:Ocean's Twelve Update From Italy
Source: Alex Thursday, June 10, 2004
'Alex' has another update from Italy on the Ocean's Twelve production, which he previously said was now shooting scenes at Villa Erba and around Lake Como. The following scene descriptions do contain spoilers;
These are the plot of few scenes shot on the lake:
- Interior scene between Vincent Cassel & Danny Mendez (ex miss Italy). Should be hot!
- Dialogue scene between Cassel (He plays the role of an art dealer) & Clooney. Should be outside Villa Erba.
- Speedboat chasing between Matt Damon & Cassel.
- A dialogue between Clooney & Julia Roberts.
The shooting are due to finish, then someone from the troupe will take some long shots of locations and Lake.
Warner Bros. has the sequel scheduled for a December 10 release date.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 07:55 schreef victorinox het volgende:
Teaser:
http://www.apple.com/trailers/wb/oceans_12/
wat verwacht jij danquote:Op zondag 13 juni 2004 17:05 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
ja, zo kan ik ze ook maken...
![]()
Wat dacht je van een paar (ruwe) opnames? Doe dan niks!quote:Op zondag 13 juni 2004 17:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
wat verwacht jij dan
Juist, en waarom dan toch met een 'teaser' van knip- en plakwerk komen?quote:Op zondag 13 juni 2004 17:33 schreef Duiveltja het volgende:
Ze zijn nu nog aan het schieten, dus ze kunnen moeilijk beelden laten zien die uiteindelijk niet eens in de film komen.
De film komt eind dit jaar uit, dus moet de promotietour alvast begonnen worden.quote:Op zondag 13 juni 2004 17:35 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Juist, en waarom dan toch met een 'teaser' van knip- en plakwerk komen?
Ja, bij LOTR III zat een fragment waarin Gandalf op zijn paard de strijd aangaat met de Witch King. Van dat fragment hingen zelfs stills (persfoto's) in de bioscoop, maar het zat niet in de film.quote:Op zondag 13 juni 2004 17:35 schreef Woodpecker het volgende:
Overigens gebeurt dat wel vaker, dat er beelden in de teaser/trailer zitten die weg zijn geknipt in de uiteindelijke bioscoopfilm.
quote:Bruce Willis Has Ocean's Twelve Cameo
Source: Glenn Thursday, June 17, 2004
'Glenn' tells us that on Tuesday's airing of Access Hollywood, the entertainment program revealed that Bruce Willis has a cameo in the highly-anticipated Ocean's Twelve The show did not mention what kind of role he may play in the sequel. Willis also did a brief cameo for Charlie's Angels: Full Throttle last year.
Warner Bros.' Ocean's Twelve reunites the entire cast of 2001's worldwide hit and welcomes Oscar-winner Catherine Zeta-Jones and internationally acclaimed actor Vincent Cassel. The film stars George Clooney, Brad Pitt, Matt Damon, Catherine Zeta-Jones, Andy Garcia, Don Cheadle, Bernie Mac and Julia Roberts. Stars Casey Affleck, Scott Caan, Elliott Gould, Eddie Jemison and Carl Reiner round out the cast.
The follow-up is coming to theaters on December 10.
Nouja, een cameo is toch echt wat anders dan echt een rolletje.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:51 schreef California het volgende:
Er werd een hele tijd gezegd dat Willis in Ocean's Eleven zou spelen, maar dat bleek onzin. En nu toch in 't vervolg.
Klinkt leuk, maar ik moet 't nog maar zien.
quote:Brad Pranks Clooney with Diva Demands List
George Clooney got a taste of his own practical joking on the set of Ocean's Twelve in Italy when pal Brad Pitt turned the movie star into a diva with a simple memo. Clooney, who is famous for pulling pranks on his co-stars, spent two weeks on the set scratching his head and trying to figure out why his crew insisted on calling him by his character's name in the film, Danny Ocean. Co-star Matt Damon explains, "Brad put a memo out in Italian. He had somebody translate it into Italian for the entire Italian crew and, when we got there, attached to the call sheet was instructions of how to interact with George Clooney. Brad wrote, 'You can only refer to him as Mr Ocean or Danny Ocean or Danny. It was this long list and this went on for like two-and-a-half weeks. People were going, 'Hello Mr Ocean...' and finally he caught on when some guy said, 'Ok Danny, whatever you want.' So George walked right up to the first AD (assistant director) Greg Jacobs and said, 'Did you know about this?' and Greg just looked and he started to see the next few years of his life play out, and he turned to George and said, 'Please don't hurt my children.'"
quote:Clooney's Wild Ocean's Twelve Party
Ocean's Twelve stars George Clooney,Matt Damon and Brad Pitt horrified film chiefs by running up $470,000 in drinks at the movie's wild wrap party last month.
Clooney and Pitt sang Rat Pack songs in a tribute to the original 1960's Ocean's Eleven star Frank Sinatra while Damon astounded the crew with drinking games and Catherine Zera-Jones proved she could "out-drink the other stars under the table".
Eventually the movie's bosses ordered them to stop partying fearing it would jeopardise the shooting of their final scenes the following day.
An insider tells Britain's Daily Star newspaper, "Everyone was buzzing but when it got to 5am and these four A-list stars - well, commodities in the studio's eyes - were still drinking, then the bosses just panicked and told them to wrap it up.
"There were serious fears they wouldn't be able to make the Los Angeles scenes after a bash like that. George even invited the local priest because he'd help calm the fans during filming."
The bash was held at Clooney's mansion in Laglio, Italy, which was decked in fairy lights and giant screens showing non-stop Rat Pack films, while the party-goers drank their way through 700 bottles of Jack Daniels, 650 bottles of Courvoisier cognac, 2,000 magnums of Krug champagne and dozens of local Italian spirits.
Doen ze netjesquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Volgens Joey uit Friends zouden ze het nu zeker doenquote:Pitt And Zeta Fail To Sizzle In Ocean's Love Scenes
Jennifer Aniston's fears husband Brad Pitt was attracted to Ocean's Twelve love interest Catherine Zeta-Jones have proved unfounded - they've reportedly got no on-screen chemistry.
The Fight Club hunk reprises his role as sexy conman Rusty Ryan in the George Clooney-starring thriller, and the Chicago Oscar-winner is his sweetheart Isabel Lahiri. But movie bosses have been left scratching their heads after seeing their scenes together, which allegedly fail to set the screen alight.
And producers are particularly confused as the duo have become firm friends off-camera.
A source explains, "They work well together but there's definitely no spark.
"Producers are trying to work out ways of injecting a bit of sizzle into their scenes."
jij weet ook werkelijk allesquote:Op donderdag 30 september 2004 12:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Steven Soderbergh en crew zijn trug in Amsterdam voor wat xtra shoots.
Toch leuk om wat bekend erin te zienquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op deze plek staat wat van dat trailergedoe.
Meen je dat?quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:13 schreef neggix het volgende:
Hiero een paar nieuwe shot's van de film
En gvd wat ziet catherina er lekker uit zeg![]()
[afbeelding]
Ik vind er niet echt op meg ryan lijken maar okeequote:Op dinsdag 2 november 2004 18:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ze lijkt op Meg Ryan.. En Meg ziet er tegenwoordig uit als een spook.
Jahquote:Op donderdag 9 december 2004 14:27 schreef Duiveltja het volgende:
Ze komen dus niet naar A'dam voor de premiere![]()
Had wel cool geweest voor FOK!tv
Ja whahaa wat zal die kijkenquote:Op donderdag 9 december 2004 21:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jah
Hey Kloenie, Kloenie, zis is FUCK-Tievie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar whatever... kijk hem nog wel een keer op dvd maar ik vraag me af of hij me dan wel kan boeien.Jupiler is goed
Jah, die heb ik net geprobeert te kijken. Kwaliteit is niet storend. De film zelf was dat voor mij echter welquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:36 schreef KonnieKipke het volgende:
ik ga m zo ook ff downloaden van usenet.. Er staan een goede kwaliteit TS op. Ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you always do what you always did you always get what you always got!
Goh wat doe jij tijdens de film dan??quote:Op donderdag 16 december 2004 21:17 schreef Wytze het volgende:
Heb hem zojuist gezien in de bios, vond hem wel cool het is alleen wel een film die je 2x moet zien om hem echt te begrijpen hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |