Toch leuk om wat bekend erin te zienquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op deze plek staat wat van dat trailergedoe.
Meen je dat?quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:13 schreef neggix het volgende:
Hiero een paar nieuwe shot's van de film
En gvd wat ziet catherina er lekker uit zeg![]()
[afbeelding]
Ik vind er niet echt op meg ryan lijken maar okeequote:Op dinsdag 2 november 2004 18:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ze lijkt op Meg Ryan.. En Meg ziet er tegenwoordig uit als een spook.
Jahquote:Op donderdag 9 december 2004 14:27 schreef Duiveltja het volgende:
Ze komen dus niet naar A'dam voor de premiere![]()
Had wel cool geweest voor FOK!tv
Ja whahaa wat zal die kijkenquote:Op donderdag 9 december 2004 21:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jah
Hey Kloenie, Kloenie, zis is FUCK-Tievie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar whatever... kijk hem nog wel een keer op dvd maar ik vraag me af of hij me dan wel kan boeien.Jupiler is goed
Jah, die heb ik net geprobeert te kijken. Kwaliteit is niet storend. De film zelf was dat voor mij echter welquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:36 schreef KonnieKipke het volgende:
ik ga m zo ook ff downloaden van usenet.. Er staan een goede kwaliteit TS op. Ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you always do what you always did you always get what you always got!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |