zombies??? Deadites heten die wezens uit The Evil Dead!! daar ga je alweer de mist in... ik moet toch eens met die MikeyMo gaan praten dit kan niet langer zoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:18 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
enkel omdat ik niet van zombie films hou? come on![]()
Of ik heb natuurlijk een veeeeeel betere smaak dan Mikey
http://fotoboek.fok.nl/mikeymoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:30 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
zombies??? Deadites heten die wezens uit The Evil Dead!! daar ga je alweer de mist in... ik moet toch eens met die MikeyMo gaan praten dit kan niet langer zo
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:49 schreef MikeyMo het volgende:
en dat terwijl ze elke ochtend wakker wordt en er eengrote Army Of Darkness poster voor haar neus hangt
quote:24.08.2006 13:36:52 [:[ Donnie Darko :[ 2 Sept nieuwe tattoo!!, Online]
hou je meisje eens in bedwang.... zombies in evil dead....
24.08.2006 13:44:31 [MikeyMooH, Away]
dat "meisje" zit ahcter zn pc:')
24.08.2006 13:44:37 [MikeyMooH, Away]oops:')
net alsof ik die nog zie hangenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:49 schreef MikeyMo het volgende:
en dat terwijl ze elke ochtend wakker wordt en er eengrote Army Of Darkness poster voor haar neus hangt
en tussendoor een Harry S. Morgan Teeny Exzesse filmpje zekerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:59 schreef MikeyMo het volgende:
Wees niet bang heren, ik ben haar stelselmatig aan het opvoeden; we hebben zowel Freddy als Jason in zijn compleetheid gehad zoals jullie hebben kunnen volgen op het forum... Next; Hellraiser, Evildead, Halloween
Neuh Gewoon bangbros.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:06 schreef Herald het volgende:
[..]
en tussendoor een Harry S. Morgan Teeny Exzesse filmpje zeker
aaahwquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:04 schreef Zwaffel het volgende:
ik wl met jou geen films met schrik effect meer kijken
28 days later al gezien?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:04 schreef Zwaffel het volgende:
ik wl met jou geen films met schrik effect meer kijken
nope. geloof dat mikey hier wel the grudge heeft liggen ergens.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:18 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
28 days later al gezien?
the grudge al gezien?
brrrrrr die zijn echt spooky!!! :p
Grudgequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:29 schreef kinky_queen het volgende:
Ik neem aan dat jullie het over JU-ON hebben en niet over THE GRUDGE?
nee,ik heb het over the grudge. Alhoewel als ik verderop in de recensie lees,blijkt dattie kant noch wall qua verhaal raaktquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:29 schreef kinky_queen het volgende:
Ik neem aan dat jullie het over JU-ON hebben en niet over THE GRUDGE?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |