met beiden al druk bezigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:51 schreef oor het volgende:
ga maar huilen, en bidden
welke dief steelt er nou een en laat de ander er uithangen, dan neem je ze allebei meequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:15 schreef Zwaffel het volgende:
mja,zoals ik je al via de e-mail ook heb gezegd.. mail cd wow nog even,en vraag met nadruk of er bij hun niet iets mis is.
Ik zie namelijk dat die vorige critters,en knowing me knowing you,op de zelfde dag zijn geplaatst en idd verscheept.
Ik heb eigenlijk zoals ik je al vertelde wel een vermoeden wat er met critters 1 gebeurt isaangezien je knowing me knowing you ook praktisch half uit die brievenbus hing toen ik terug kwam.
Maar waarom komt 2 dan idd niet aan.
true,true. Maar tochquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
welke dief steelt er nou een en laat de ander er uithangen, dan neem je ze allebei mee
inderdaad, in je mailtjes staat ook dat als het langer dan 7 dagen duurt dat je ze moet gaan mailen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:17 schreef Shogo het volgende:
Het is lastig om de pakjes van cdwow te traceren. Ik zou nog even afwachten of die DVD misschien in het weekend nog aankomt en anders maar weer mailen hoe frustrerend het ook is.
oke dit topicje kan dus op slot.. we hebben hier met fakers te maken... als je er nog een wilt betaal je er maar lekker voorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:33 schreef Zwaffel het volgende:
ik vraag me af of cdwow zo gek is om hem bv nog eens op te sturen![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:37 schreef oor het volgende:
[..]
oke dit topicje kan dus op slot.. we hebben hier met fakers te maken... als je er nog een wilt betaal je er maar lekker voor
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:37 schreef oor het volgende:
[..]
oke dit topicje kan dus op slot.. we hebben hier met fakers te maken... als je er nog een wilt betaal je er maar lekker voor
donder eens op kutnewbie.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:37 schreef oor het volgende:
[..]
vraag is verscheept tpg ze wel? Want dan zou het opzich toch mogelijk moeten zijn om met tpg te bellen en te vragen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoeft niet hoor. komt redelijk vaak voor dat dvd`s niet aankomen, met die TPG
ach moet je eens kijken naar zijn reacties in dit topic. Het beste is dit "heerschap" (of beter gezegd "knaapschap") te negeren...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoeft niet hoor. komt redelijk vaak voor dat dvd`s niet aankomen, met die TPG
had al even gekeken. Tpg is nu tnt. En je kan ze niet bellen,enkel mailen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach moet je eens kijken naar zijn reacties in dit topic. Het beste is dit "heerschap" (of beter gezegd "knaapschap") te negeren...
Ik heb zo'n voorgevoel dat die box (het gaat om 4 dvd's in een) niet door de brievenbus past oid... maar dat zou niet moeten uitmaken... dan bellen ze aan of laten ze eem briefje achter...
is het mogelijk om TPG eens te laten achterhalen wat er allemaal bezorgd bij me had moeten zijn...
same here... zouden ze failliet gaan omdat iedereen gratis DVD's bestelt oidquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:19 schreef Puur het volgende:
Ik heb op dit moment 5 cd's overdue bij CDWOW. Dat wil zeggen dat ze niet binnen 7 dagen geleverd zijn. Normaal had ik nooit problemen, maar dit voelt niet echt goed.
Dat kan niet (tenzij aangetekend)quote:is het mogelijk om TPG eens te laten achterhalen wat er allemaal bezorgd bij me had moeten zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |