Beck is zo weird dat mijn moeder het goed vindt, en dat is een complimentquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:27 schreef tong80 het volgende:
Beck - Stereophatetic Soulmania. Uit 94.
Wat een weirde shit eigenlijk.
Moet je haar deze plaat eens laten horen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Beck is zo weird dat mijn moeder het goed vindt, en dat is een compliment
De psycho-katten hebben in de afgelopen 30 jaar gelukkig al meer schade aangericht aan het behangquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je haar deze plaat eens laten horen.
Ze gaat het behang van de muren krabben.
Zet eens To live is to die opquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:21 schreef Afwezig het volgende:
Metallica - The Struggle Within
*kippenvel*
Juistquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zet eens To live is to die op
Ik ga dat ook maar eens doen, maar eerst:
Eagle eye Cherry - Save tonight
Haha, die is inderdaad goed! Destijds op de Christelijke school waar ik zat hadden twee vrienden van mij overal de kreet 'Follow the God that failed' op gekladderd. Dus daar zit zowaar nog wat jeugdsentiment aan voor mijquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:28 schreef Afwezig het volgende:
[..]
JuistEigenlijk zijn de bijna / helemaal instrumentale nummers het best
Maar van "The God That Failed" krijg ik toch ook rillingen van op me rug. (Die had ik hiervoor nog snel even opstaan
)
Ik zit nog een beetje in me jeugd, dus Metallica is voor mij voornamelijk het 'vroege jeugdsentiment'quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Haha, die is inderdaad goed! Destijds op de Christelijke school waar ik zat hadden twee vrienden van mij overal de kreet 'Follow the God that failed' op gekladderd. Dus daar zit zowaar nog wat jeugdsentiment aan voor mij
Nog een stukje jeugdsentiment:
Guns 'n Roses - Rocket queen
Now we're talkingquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:40 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Ik zit nog een beetje in me jeugd, dus Metallica is voor mij voornamelijk het 'vroege jeugdsentiment'Met je vader naar Dynamo Open Air '99 speciaal om Metallica te zien! Tblijft goed, al luister ik het nu niet meer hele dagen
Nu: Metallica - Orion
quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:46 schreef Stuart het volgende:
Patty & Shift - Wonderful
Diareeserie, daarom goed aanvullend!quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Diareeband![]()
Ik was net 1 geworden toen dat ongeluk gebeurdequote:Op donderdag 20 mei 2004 00:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Now we're talking![]()
Ik ben nog steeds jaloers op mijn zus dat ze bij de Master of Puppets tour is geweest, vlak voordat Cliff Burton om zou komen bij dat ongeluk![]()
Als we het toch over dooie bandleden hebben:
Manic streetpreachers - Motorcycle emptiness
Damn, ik voel me oudquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:56 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Ik was net 1 geworden toen dat ongeluk gebeurde(25 september 1986 werd ik 1, 27 september kwam Cliff om het leven) Ik ben al lang blij dat ik nog 1 optreden met Jason heb mogen bijwonen als bassist
Ik heb ze vorig jaar ook nog op Roskilde Festival gezien, en me pa heeft in het Gelredome nog een meet & greet gehad vorig jaar.
Nu: Metallica - Damage Inc.
Maar natuurlijk, daar krijg je vast geen ban voorquote:Op donderdag 20 mei 2004 01:03 schreef RichardQuest het volgende:
Mag ik ook meedoen met het Metallica-geouwehoer?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 01:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, daar krijg je vast geen ban voor
Die zoek ik! Want die mis ik!quote:Op donderdag 20 mei 2004 03:22 schreef Stuart het volgende:
Scoop - Drop It
Heet dat nummer niet gewoon Fuck Authority?quote:Op donderdag 20 mei 2004 09:33 schreef grunge-metal het volgende:
Pennywish - Fuck Autoware
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |