The Color of Moneyquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:55 schreef Mike het volgende:
[..]
Welke dvds zijn er allemaal te kiezen volgende keer?
Ah mooi, daar zit wel wat tussen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:17 schreef Frenkel het volgende:
[..]
The Color of Money
Good Morning Vietnam
Tron
High Fidelity
Sweet Home Alabama
Doctor Zhivago 2-disk SE
Klopt ja. Lijkt me een erg mooie film.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:35 schreef fratsman het volgende:
Spartan, Daar speelt Al Bundy toch ook in mee?
Hij is absoluut niet zoetsappig. Een klassieker wat mij betreft. Ik heb hem dan ook al een tijdje op DVD.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:57 schreef BUG80 het volgende:
Iemand Doctor Zhivago gezien? Hij lijkt me goed, maar misschien wat zoetsappig.
Maak me gek!quote:Op woensdag 21 september 2005 18:02 schreef Mike het volgende:
Woohoo! Ik heb 'm ook een keer binnen zonder er achteraan te hoeven.
misschien bij een buur afgeleverd dat je buur m in de bus gegooid heeft?quote:Op maandag 26 september 2005 21:34 schreef DutchTrain het volgende:
Ik heb 'm nu ook
alleen vreemd dat ie op zondagavond wordt bezorgd
Ik zie een mooi kado voor m'n moeder.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:17 schreef Frenkel het volgende:
The Color of Money
Good Morning Vietnam
Tron
High Fidelity
Sweet Home Alabama
Doctor Zhivago 2-disk SE
Tron?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zie een mooi kado voor m'n moeder.![]()
vreemd, hij lag ongeseald zonder DVD in flinke getalen maar met opdruk "9,95" en "Met gratis DVD"quote:Op woensdag 28 september 2005 11:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee er zijn 2 versies.
1 met DVD voor ¤9,95 en 1 zonder DVD voor ¤6,95
Ik heb opgemerkt dat de versie met DVD vaak in de boekhandel ligt en die zonder in bijv. Supermarkten..
bij sommige winkels krijg je de dvd pas nadat je betaald hebt.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
vreemd, hij lag ongeseald zonder DVD in flinke getalen maar met opdruk "9,95" en "Met gratis DVD"
Anders donderdagaaf maar ff kijken in de stad
Tron ziet er heel leuk uitquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:18 schreef Timo20 het volgende:
Volgens m`n broertje moet ik voor Tron gaan. Wat vinden jullie??weet niet welke ik moet kiezen
Die kwam ik net tegen bij de boekhandel. Wel ingesealedquote:Op woensdag 28 september 2005 12:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
vreemd, hij lag ongeseald zonder DVD in flinke getalen maar met opdruk "9,95" en "Met gratis DVD"
Anders donderdagaaf maar ff kijken in de stad
Inderdaad. Dat is een anti-diefstal maatregel.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bij sommige winkels krijg je de dvd pas nadat je betaald hebt.
dan koop de losse seizoenenquote:Op donderdag 29 september 2005 15:16 schreef milagro het volgende:
Zeg lieverds![]()
Die Sopranos Box 1 t/m 4 is op 4:3 formaat zie ik, terwijl de losse seizoenen 16:9 zijn...
Wrom
Ik wil die box maar niet met dat formaat![]()
Je kunt op de site nog steeds kiezen bij die keuzedvds, dus ik zou het gewoon proberen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:13 schreef Reticulin het volgende:
kut! kon m'n abonneenummer niet meer vinden, nu ben ik te laat voor de keuze-dvd
Je abonneenummer staat hoogstwaarschijnlijk ook op het afschrift van je bank. Zo niet, dan willen de mensen van Filmvalley je vast wel helpen als je even naar de klantenservice mailt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:13 schreef Reticulin het volgende:
kut! kon m'n abonneenummer niet meer vinden, nu ben ik te laat voor de keuze-dvd
Hier idem.quote:
Ik vind hem ook wel lekker snel jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:37 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hier idem.
Ik dacht trouwens dat het nog een weekje duurde voor het nieuwe blad kwam, dus dat is wel lekker.
quote:
goede keuze`s deze keerquote:De keuze-dvds voor de volgende keer zijn:
* Heat SE 2disc (!)
* Remember the Titans
* The Nightmare Before Christmas
* A Muppet Christmas Carol
* The Santa Clause
* Arachnophobia
Da's waar ja, dat hadden we beloofd...quote:Op maandag 17 oktober 2005 20:08 schreef Reticulin het volgende:
ja gvd, ik zit al tijden naar 'das experiment' uit te kijken! die hadden ze eerst als standaardtitel, toen is die vervangen door gladiator maar volgens hun zouden ze de oorspronkelijke titels dan opvoeren als ruiltitels en nou zit ie er gewoon niet bij
mooi! dan hoef ik me daar niet druk om te makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:18 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Da's waar ja, dat hadden we beloofd...Volgende maand zit-ie erbij.
![]()
Nigthmare is super (een Burton hèquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:05 schreef Reticulin het volgende:
[..]
mooi! dan hoef ik me daar niet druk om te maken
kan ik me nu druk gaan maken welke ik deze maand zal nemen: heat of a nightmare before christmas...heat heb ik al op video, a nightmare before christmas nog nooit gezien...maar damn ik wil die s.e. wel graagvergt nog best veel van je, iedere keer zo'n keuze maken
had destijds m`n keuze snel gemaakt: wilde graag t 5e seizoen van The Sopranos hebben, en die was schandalig duur in de winkel... Dus da was makkelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:30 schreef pascalheister het volgende:
waardeloos zeg die keuze van films bij een abbo
mja dan moet je die andere 4 ook nog hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
had destijds m`n keuze snel gemaakt: wilde graag t 5e seizoen van The Sopranos hebben, en die was schandalig duur in de winkel... Dus da was makkelijk
dan bestel de eerstequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja dan moet je die andere 4 ook nog hebben![]()
Ik had mijn keuze ook snel gemaakt toen ik BoB zag staan. En toen ik hem open maakte bleek het ook nog eesn de 6 Disc Tin te zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:30 schreef pascalheister het volgende:
waardeloos zeg die keuze van films bij een abbo
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:21 schreef MeneerTim het volgende:
Ahnee, Heat is echt een turbosaaie film. Die krijg je ook overal gratis bij.
Ik zit inmiddels opgezadeld met een enorme stapel films die ik totaal niet leuk vind. Dat komt wellicht doordat ik steeds vergeet de ruiltitels op te geven. Misschien toch eens een abonnement nemen zonder de dvd's.
Je moet even mailen dan, dan krijg je binnen een paar dagen een nieuw exemplaar toegestuurd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:57 schreef mtv het volgende:
zijn er hier nog meer die het nieuwe nummer nog niet ontvangen hebben???
tja wat verwacht je dan voor een blad waar je nog geen 10 euro voor betaald? dat ze er steeds films van 20 euro bij gaan stoppen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:58 schreef BUG80 het volgende:
Wel veel goede films tussen de keuze dvd's, maar de meeste zijn voor ¤10 te krijgen.
Heat SE is wel zo`n dvd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:40 schreef Reticulin het volgende:
[..]
tja wat verwacht je dan voor een blad waar je nog geen 10 euro voor betaald? dat ze er steeds films van 20 euro bij gaan stoppen?![]()
Goede keus ookquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:23 schreef RAILGUNNER het volgende:
Ik heb deze maand voor Das Experiment gekozen.
Dat laatste denk ik, dat is altijd al zo geweest. De shop richt zich voornamelijk op "kwaliteitsfilms".quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:58 schreef MeneerTim het volgende:
Krijgen dvd's uit de filmvalleyshop automatisch hoge cijfers of koopt de shop alleen maar films die hoge cijfers krijgen?
Dat zou best kunnen, ik heb er eerlijk gezegd niet zo op gelet. Het komt bijvoorbeeld de laatste tijd vaker voor dat ik het niet eens ben met een recensie in Filmvalley. Maar, zo'n 80% van de recensies kan ik me nog steeds prima in vinden.quote:Nu is het aanbod qua films momenteel wat schamel, maar het lijkt wel of het blad onder de vorige hoofdredacteur leuker was..
Of ik me in een recensie kan vinden is maar een gedeelte van het nut dat ik uit Filmvalley probeer te halen. Voornamelijk wil ik interessante recensies lezen en niet na de preview van Batman Begins, de review van Batman begins, de preview van de DVD van Batman Begins nu weer de review van de DVD van Batman Begins.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:33 schreef BUG80 het volgende:
Dat zou best kunnen, ik heb er eerlijk gezegd niet zo op gelet. Het komt bijvoorbeeld de laatste tijd vaker voor dat ik het niet eens ben met een recensie in Filmvalley. Maar, zo'n 80% van de recensies kan ik me nog steeds prima in vinden.
Tja, Batman Begins is deze week in Engeland door lezers van Total Film gekozen tot beste film van 2005. Ik denk dat die film in Nederland net zo populair is en dan zal ook de aandacht ervoor meer zijn dan gemiddeld.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:05 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Of ik me in een recensie kan vinden is maar een gedeelte van het nut dat ik uit Filmvalley probeer te halen. Voornamelijk wil ik interessante recensies lezen en niet na de preview van Batman Begins, de review van Batman begins, de preview van de DVD van Batman Begins nu weer de review van de DVD van Batman Begins.
Wanneer hebben we een preview van de Batman Begins-dvd geplaatstquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:05 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Of ik me in een recensie kan vinden is maar een gedeelte van het nut dat ik uit Filmvalley probeer te halen. Voornamelijk wil ik interessante recensies lezen en niet na de preview van Batman Begins, de review van Batman begins, de preview van de DVD van Batman Begins nu weer de review van de DVD van Batman Begins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |