had destijds m`n keuze snel gemaakt: wilde graag t 5e seizoen van The Sopranos hebben, en die was schandalig duur in de winkel... Dus da was makkelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:30 schreef pascalheister het volgende:
waardeloos zeg die keuze van films bij een abbo
mja dan moet je die andere 4 ook nog hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
had destijds m`n keuze snel gemaakt: wilde graag t 5e seizoen van The Sopranos hebben, en die was schandalig duur in de winkel... Dus da was makkelijk
dan bestel de eerstequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja dan moet je die andere 4 ook nog hebben![]()
Ik had mijn keuze ook snel gemaakt toen ik BoB zag staan. En toen ik hem open maakte bleek het ook nog eesn de 6 Disc Tin te zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:30 schreef pascalheister het volgende:
waardeloos zeg die keuze van films bij een abbo
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:21 schreef MeneerTim het volgende:
Ahnee, Heat is echt een turbosaaie film. Die krijg je ook overal gratis bij.
Ik zit inmiddels opgezadeld met een enorme stapel films die ik totaal niet leuk vind. Dat komt wellicht doordat ik steeds vergeet de ruiltitels op te geven. Misschien toch eens een abonnement nemen zonder de dvd's.
Je moet even mailen dan, dan krijg je binnen een paar dagen een nieuw exemplaar toegestuurd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:57 schreef mtv het volgende:
zijn er hier nog meer die het nieuwe nummer nog niet ontvangen hebben???
tja wat verwacht je dan voor een blad waar je nog geen 10 euro voor betaald? dat ze er steeds films van 20 euro bij gaan stoppen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:58 schreef BUG80 het volgende:
Wel veel goede films tussen de keuze dvd's, maar de meeste zijn voor ¤10 te krijgen.
Heat SE is wel zo`n dvd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:40 schreef Reticulin het volgende:
[..]
tja wat verwacht je dan voor een blad waar je nog geen 10 euro voor betaald? dat ze er steeds films van 20 euro bij gaan stoppen?![]()
Goede keus ookquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:23 schreef RAILGUNNER het volgende:
Ik heb deze maand voor Das Experiment gekozen.
Dat laatste denk ik, dat is altijd al zo geweest. De shop richt zich voornamelijk op "kwaliteitsfilms".quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:58 schreef MeneerTim het volgende:
Krijgen dvd's uit de filmvalleyshop automatisch hoge cijfers of koopt de shop alleen maar films die hoge cijfers krijgen?
Dat zou best kunnen, ik heb er eerlijk gezegd niet zo op gelet. Het komt bijvoorbeeld de laatste tijd vaker voor dat ik het niet eens ben met een recensie in Filmvalley. Maar, zo'n 80% van de recensies kan ik me nog steeds prima in vinden.quote:Nu is het aanbod qua films momenteel wat schamel, maar het lijkt wel of het blad onder de vorige hoofdredacteur leuker was..
Of ik me in een recensie kan vinden is maar een gedeelte van het nut dat ik uit Filmvalley probeer te halen. Voornamelijk wil ik interessante recensies lezen en niet na de preview van Batman Begins, de review van Batman begins, de preview van de DVD van Batman Begins nu weer de review van de DVD van Batman Begins.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:33 schreef BUG80 het volgende:
Dat zou best kunnen, ik heb er eerlijk gezegd niet zo op gelet. Het komt bijvoorbeeld de laatste tijd vaker voor dat ik het niet eens ben met een recensie in Filmvalley. Maar, zo'n 80% van de recensies kan ik me nog steeds prima in vinden.
Tja, Batman Begins is deze week in Engeland door lezers van Total Film gekozen tot beste film van 2005. Ik denk dat die film in Nederland net zo populair is en dan zal ook de aandacht ervoor meer zijn dan gemiddeld.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:05 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Of ik me in een recensie kan vinden is maar een gedeelte van het nut dat ik uit Filmvalley probeer te halen. Voornamelijk wil ik interessante recensies lezen en niet na de preview van Batman Begins, de review van Batman begins, de preview van de DVD van Batman Begins nu weer de review van de DVD van Batman Begins.
Wanneer hebben we een preview van de Batman Begins-dvd geplaatstquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:05 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Of ik me in een recensie kan vinden is maar een gedeelte van het nut dat ik uit Filmvalley probeer te halen. Voornamelijk wil ik interessante recensies lezen en niet na de preview van Batman Begins, de review van Batman begins, de preview van de DVD van Batman Begins nu weer de review van de DVD van Batman Begins.
Wat dacht je van GoodFellas of blieft u ze nog klassiekerder?quote:Op maandag 14 november 2005 18:44 schreef Mike het volgende:
Woodpecker, die Dr Zhivago SE van vorige keer was echt te gek. Ik weet niet in hoeverre jij invloed kunt uitoefenen op de selectie van de keuze-dvds, maar zou het misschien mogelijk zijn om er wat vaker klassiekers tussen te stoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |