Ook pas recentelijkquote:Op woensdag 6 april 2005 11:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Een ander reeds enige tijd lid meldt zich hier ook maar eens.
En het moet inderdaad film-valley zijn.
. Ik denk dat ik voor L.A Confidential ga.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:39 schreef Dagonet het volgende:
Maak nu je keuze vóór 12 mei.
Selectie-DVD (zoals ook in de winkel):
Monster
Keuze DVD's voor nummer 19:Bringing out the Dead Cool Runnings Coyote Ugly Down and Out in Beverly Hills Gone in 60 seconds L.A. Confidential
Ik denk nog even
Ik heb gekozen voor Cool Runningsquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:39 schreef Dagonet het volgende:
Monster
Keuze DVD's voor nummer 19:Bringing out the Dead Cool Runnings Coyote Ugly Down and Out in Beverly Hills Gone in 60 seconds L.A. Confidential
Ik denk nog even
Vaak twijfel ik welke ik zal kiezen, maar deze keer zit er weinig van mijn smaak tussen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:39 schreef Dagonet het volgende:
Monster
Ik denk nog even
Morgen toch al?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:28 schreef Woodpecker het volgende:
Volgende week de nieuwe FilmValley met wederom een dubbele cover: Jessica Alba en Bruce Willis uit Sin City! Met Monster als dvd erbij
In het blad staan al wel de titels die er het komende jaar in de winkel bij zit.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar ik ben benieuwd welke DVD's je het komende jaar kunt kiezen, hopelijk zitten er nog wat interessante titels bij.
En?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb de magazine net binnen gekregen
Goede keus.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:39 schreef Dagonet het volgende:
Hero heb ik ook al, en DPS ook, dus dan toch waarschijnlijk Being there.
Hier ook nog niks. Wat raar dat iedereen 'm op een andere dag krijgt.quote:
Toch de Tin Can?!?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
Vandaag mijn Band of brothers box binnen gekregenBlijkt het gewoon de Tin Can te zijn
. Goeie actie van filmvalley
Heb je 'm inmiddels al?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Hier ook nog niks. Wat raar dat iedereen 'm op een andere dag krijgt.
Nee, nog steeds niks.quote:
Ja, heb ik gisteren al gedaan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:59 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Da's niet goed... stuur anders een mailtje naar abo @ filmvalley.nl
Als er iets misgaat, is het vaak andersomquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, heb ik gisteren al gedaan.Beetje raar dat de dvd wel binnenkwam, maar het blad niet.
Ze hebben ondertussen teruggemaild dat er idd iets fout gegaan moet zijn en dat ze een nieuw blad opsturen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:11 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Als er iets misgaat, is het vaak andersomWel het blad, maar geen dvd...
Krijg jij 'm op maandag al? Ik moet altijd wachten tot dinsdag..quote:Op maandag 20 juni 2005 15:28 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb vandaag Hero erbij gekregen terwijl ik via de site had aangegeven Snake-eyes te willen ontvangen
Maar eens bellen morgenochtend
ik had gehoopt op Batman op de coverquote:Op maandag 20 juni 2005 14:51 schreef Woodpecker het volgende:
Deze week weer uit met de War of the Worlds-klauw als cover en Hero als bijgevoegde dvd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |