Goede keus.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:39 schreef Dagonet het volgende:
Hero heb ik ook al, en DPS ook, dus dan toch waarschijnlijk Being there.
Hier ook nog niks. Wat raar dat iedereen 'm op een andere dag krijgt.quote:
Toch de Tin Can?!?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
Vandaag mijn Band of brothers box binnen gekregenBlijkt het gewoon de Tin Can te zijn
. Goeie actie van filmvalley
Heb je 'm inmiddels al?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Hier ook nog niks. Wat raar dat iedereen 'm op een andere dag krijgt.
Nee, nog steeds niks.quote:
Ja, heb ik gisteren al gedaan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:59 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Da's niet goed... stuur anders een mailtje naar abo @ filmvalley.nl
Als er iets misgaat, is het vaak andersomquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, heb ik gisteren al gedaan.Beetje raar dat de dvd wel binnenkwam, maar het blad niet.
Ze hebben ondertussen teruggemaild dat er idd iets fout gegaan moet zijn en dat ze een nieuw blad opsturen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:11 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Als er iets misgaat, is het vaak andersomWel het blad, maar geen dvd...
Krijg jij 'm op maandag al? Ik moet altijd wachten tot dinsdag..quote:Op maandag 20 juni 2005 15:28 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb vandaag Hero erbij gekregen terwijl ik via de site had aangegeven Snake-eyes te willen ontvangen
Maar eens bellen morgenochtend
ik had gehoopt op Batman op de coverquote:Op maandag 20 juni 2005 14:51 schreef Woodpecker het volgende:
Deze week weer uit met de War of the Worlds-klauw als cover en Hero als bijgevoegde dvd![]()
Ik denk er ook over om een abo te nemenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
Er zitten elke maand weer zes nieuwe keuze dvd's bij die dus de vorige zes vervangen.
Ik heb een 1 jarig abonement.
Als je snel bent kan je seizoen 5 ook gratis krijgen, als geschenk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik denk er ook over om een abo te nemen
En dan kies ik de Sopranos box 3
Denk ik
huh?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als je snel bent kan je seizoen 5 ook gratis krijgen, als geschenk.
GRATIS:quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:19 schreef milagro het volgende:
[..]
huh?
dat lees ik nergens?
staat dat in het blad of op de site?
Ja okay, maar dat is toch of of danquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:20 schreef Mike het volgende:
[..]
GRATIS:
ÉÉN VAN DE VOLGENDE
DVD-BOXEN OF SPECIAL EDITIONS GRATIS:
Waardebon (Een Box)
West Wing (Seizoen 1)
West Wing (Seizoen 2)
West Wing (Seizoen 3)
West Wing (Seizoen 4)
Sopranos (Seizoen 1)
Sopranos (Seizoen 2)
Sopranos (Seizoen 3)
Sopranos (Seizoen 4)
Sopranos (Seizoen 5)
Six Feet Under (Seizoen 1)
Six Feet Under (Seizoen 2)
Six Feet Under (Seizoen 3)
Band of Brothers
Blackadder
Wong Kar Wai Box
Are You Being Served?
North and South Book 1
North and South Book 2
Carnivale (Seizoen 1)
Babylon 5 (Seizoen 1)
Babylon 5 (Seizoen 2)
Babylon 5 (Seizoen 3)
Babylon 5 (Seizoen 4)
Harry Potter 1 t/m 3 Box (6DVD
Ah zo.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja okay, maar dat is toch of of dan
En niet en en
Zo klonk het hierboven wel en daarom was ik verbaasd
ik begreep zijn post gewoon verkeerdquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:24 schreef Mike het volgende:
[..]
Ah zo.Dat heb ik ook nergens gelezen...
Ik volg het zelf niet, maar las net op een Nederlandse fansite:quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:27 schreef milagro het volgende:
[..]
ik begreep zijn post gewoon verkeerd
seizoen 5, is dat al op tv geweest hierzo?
quote:De uitzendingen van The Sopranos worden vervolgd vanaf 26 september 2005. De VARA zendt dan serie vier uit.
Hm.. ik weet nu niet meer welke seizoenen ik al gezien hebquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik volg het zelf niet, maar las net op een Nederlandse fansite:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |