hehequote:Op dinsdag 30 november 2004 13:41 schreef fratsman het volgende:
Over service gesproken!
Ligt er net een pakketje voor me in de bus. m'n moeder weer helemaal over de zeik. "Heb je nou alweer een DVD besteld?"
Overal bemoeien ze zich mee.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hehe![]()
hoe herkenbaar
ja daarom probeer ik uit te rekenen wanneer ze moet werken, en dat ik zo m`n dvd`s bestel dat ik ze ontvang wanneer ze moet werkenquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Overal bemoeien ze zich mee.![]()
Ook pas recentelijkquote:Op woensdag 6 april 2005 11:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Een ander reeds enige tijd lid meldt zich hier ook maar eens.
En het moet inderdaad film-valley zijn.
. Ik denk dat ik voor L.A Confidential ga.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:39 schreef Dagonet het volgende:
Maak nu je keuze vóór 12 mei.
Selectie-DVD (zoals ook in de winkel):
Monster
Keuze DVD's voor nummer 19:Bringing out the Dead Cool Runnings Coyote Ugly Down and Out in Beverly Hills Gone in 60 seconds L.A. Confidential
Ik denk nog even
Ik heb gekozen voor Cool Runningsquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:39 schreef Dagonet het volgende:
Monster
Keuze DVD's voor nummer 19:Bringing out the Dead Cool Runnings Coyote Ugly Down and Out in Beverly Hills Gone in 60 seconds L.A. Confidential
Ik denk nog even
Vaak twijfel ik welke ik zal kiezen, maar deze keer zit er weinig van mijn smaak tussen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:39 schreef Dagonet het volgende:
Monster
Ik denk nog even
Morgen toch al?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:28 schreef Woodpecker het volgende:
Volgende week de nieuwe FilmValley met wederom een dubbele cover: Jessica Alba en Bruce Willis uit Sin City! Met Monster als dvd erbij
In het blad staan al wel de titels die er het komende jaar in de winkel bij zit.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar ik ben benieuwd welke DVD's je het komende jaar kunt kiezen, hopelijk zitten er nog wat interessante titels bij.
En?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb de magazine net binnen gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |