Misschien moeten er wat meer @@@esque posts geplaatst worden. Kan niet moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:14 schreef Litso het volgende:
Matig topic.
Nog geen tag!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:10 schreef Croupouque het volgende:
Allemaal op een rijtje tegen een muur zetten, en dan afschieten met een Nerf-pistool!
Alles terug naar de oude glorie, knut. Ik heb Dirk, Pjederdy en de rest ookal gemaild dat ze hun topics weer op starten maar ze hebben nog niet gereageerd, ik hou moed!quote:
Ik denk dat ik toch wel in genoeg nare kliekjes heb gezeten om erover mee te mogen praten, ja.quote:
Van die verschrikkelijke klootzakken die iedereen die maar verkeerd beweegt in de oogkassen neukt en in de fik steekt.quote:
Dát zijn pas echte kliekjes.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Van die verschrikkelijke klootzakken die iedereen die maar verkeerd beweegt in de oogkassen neukt en in de fik steekt.
En/of door een bushokje tieft.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Van die verschrikkelijke klootzakken die iedereen die maar verkeerd beweegt in de oogkassen neukt en in de fik steekt.
Al fikkend en met sperma in de oogkassen.quote:
Of de remleidingen van hun Corsa doorsnijdt!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:06 schreef jogy het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |