Misschien moeten er wat meer @@@esque posts geplaatst worden. Kan niet moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:14 schreef Litso het volgende:
Matig topic.
Nog geen tag!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:10 schreef Croupouque het volgende:
Allemaal op een rijtje tegen een muur zetten, en dan afschieten met een Nerf-pistool!
Alles terug naar de oude glorie, knut. Ik heb Dirk, Pjederdy en de rest ookal gemaild dat ze hun topics weer op starten maar ze hebben nog niet gereageerd, ik hou moed!quote:
Ik denk dat ik toch wel in genoeg nare kliekjes heb gezeten om erover mee te mogen praten, ja.quote:
Van die verschrikkelijke klootzakken die iedereen die maar verkeerd beweegt in de oogkassen neukt en in de fik steekt.quote:
Dát zijn pas echte kliekjes.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Van die verschrikkelijke klootzakken die iedereen die maar verkeerd beweegt in de oogkassen neukt en in de fik steekt.
En/of door een bushokje tieft.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Van die verschrikkelijke klootzakken die iedereen die maar verkeerd beweegt in de oogkassen neukt en in de fik steekt.
Al fikkend en met sperma in de oogkassen.quote:
Of de remleidingen van hun Corsa doorsnijdt!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:06 schreef jogy het volgende:
[..]
En dat waardeer ik wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:10 schreef BrauN het volgende:
Gelukkig hoor ik niet bij een kliekje. Ik ben in al die jaren een kleine zelfstandige gebleven.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi.
Stront, NJ.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:15 schreef NJ het volgende:
Wat ik momenteel erg naar vind is niet een specifiek kliekje, maar het feit dat Fok weer een trager is dan dikke strond door een trechter!
Mijn oude stekkiequote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waar ben jij eigenlijk mod van?
Ja, dikke schijd enzo.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:15 schreef NJ het volgende:
Wat ik momenteel erg naar vind is niet een specifiek kliekje, maar het feit dat Fok weer een trager is dan dikke strond door een trechter!
Godverdomme. Dat is pas de zesde idiote fout met d's en t's die ik vandaag maak. Ik ga maar fitnessen ofzo.quote:
Ah, dan zijn we weer een goed eind op weg naar hoe hetquote:
Ksst, ga jij maar fitnessen in dit tropische weer!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:22 schreef NJ het volgende:
Jaja Skaai, na één keer snapte ik het ook wel.
Na uquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:45 schreef Bending_unit_22 het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet gewoon dood?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ksst, ga jij maar fitnessen in dit tropische weer!
Komt door 'dat andere' kliekjequote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:15 schreef NJ het volgende:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:23 schreef NJ het volgende:
Het is ineens weer lekker snel, hier.
Roep Dagglalalala, inso, nien,quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, dan zijn we weer een goed eind op weg naar hoe het,
,
, vroeger,
,
,
. was.
. Een goed begin is het halve werk.
.
Heb ik hier ook! Mwuahaha!quote:
RIP, kruisje voor mijn naam XXXXquote:
Mooi!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Prima hoor, dankje.
Ja nu willen we natuurlijk alles weten. Waarom?quote:Moet alleen zometeen wel even naar de huisarts voor een tetanusprik.
Au en bah. Sterkte ermeequote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In roestige spijker getrapt op het strand.
Altijd weer die Marokkanen!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In roestige spijker getrapt op het strand.
Ik heb eerlijk gezegd liever geen tag.quote:
Tags zijn voor wannabeesquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd liever geen tag.
Niets tegen @@@ natuurlijk, maar een tag hoort niet bij me.
U zei?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:23 schreef NJ het volgende:
Het is ineens weer lekker snel, hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |