quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:20 schreef At_At_At het volgende:
Hey, kijk nou. Een kneuzenkermis..
ik heb hier geen HJ, ons pap haalt altijd Bavariaquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:17 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Oeh...goed plan
me is ff een HJ'tje pakken en de volgende koud zetten
Tsssk! Ga eens naar je nare kliekje!quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet,
quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:55 schreef Scorpionsworld het volgende:
oi FF
Ben je nou al wezen daten met Mel?
Tsssk...reageer jij 's ff eerder in je eigen topic vrindquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:25 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Tsssk! Ga eens naar je nare kliekje!
What!?!quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:27 schreef FlyingFox het volgende:
[..]!
oe oe er gaat weer een Fok!liefde ontstaanquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:28 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
What!?!
Op Skype zei ze vanmiddag in ieder geval iets heel llefs over jou
Zitten jullie echt met z'n allen te Skypen?quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:28 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
What!?!
Op Skype zei ze vanmiddag in ieder geval iets heel llefs over jou
Zou 't?quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
oe oe er gaat weer een Fok!liefde ontstaan
Nee...niet met z'n allen. Op MSN zei ze tegen mij dat ik Skype MOEST installen. En na het installen zij mij bellen en meteen ophangen, en bellen, en ophangenquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:31 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Zitten jullie echt met z'n allen te Skypen?Ow gôd!
wat een sloerie is het toch ook hequote:Op woensdag 19 mei 2004 19:33 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Nee...niet met z'n allen. Op MSN zei ze tegen mij dat ik Skype MOEST installen. En na het installen zij mij bellen en meteen ophangen, en bellen, en ophangen
Heb denk ik 2 minuten echt met haar gesproken. Voor de rest van de tijd zit ze met andere Fok!ers te klooien
Nou, nou, nou zo kan-ie wel weer mên.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
wat een sloerie is het toch ook he
Maar wel een sloerie waar je om en mee kunt lachenquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
wat een sloerie is het toch ook he
OKquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:35 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Nou, nou, nou zo kan-ie wel weer mên.
ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:35 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Maar wel een sloerie waar je om en mee kunt lachen
RIP en zet een kruisje voor je naam uit respect.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:48 schreef Litso het volgende:
etetet
kan ik me naam verandere op fok dan??/?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:49 schreef jogy het volgende:
[..]
RIP en zet een kruisje voor je naam uit respect.
Misschien moeten er wat meer @@@esque posts geplaatst worden. Kan niet moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:14 schreef Litso het volgende:
Matig topic.
Nog geen tag!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:10 schreef Croupouque het volgende:
Allemaal op een rijtje tegen een muur zetten, en dan afschieten met een Nerf-pistool!
Alles terug naar de oude glorie, knut. Ik heb Dirk, Pjederdy en de rest ookal gemaild dat ze hun topics weer op starten maar ze hebben nog niet gereageerd, ik hou moed!quote:
Ik denk dat ik toch wel in genoeg nare kliekjes heb gezeten om erover mee te mogen praten, ja.quote:
Van die verschrikkelijke klootzakken die iedereen die maar verkeerd beweegt in de oogkassen neukt en in de fik steekt.quote:
Dát zijn pas echte kliekjes.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Van die verschrikkelijke klootzakken die iedereen die maar verkeerd beweegt in de oogkassen neukt en in de fik steekt.
En/of door een bushokje tieft.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Van die verschrikkelijke klootzakken die iedereen die maar verkeerd beweegt in de oogkassen neukt en in de fik steekt.
Al fikkend en met sperma in de oogkassen.quote:
Of de remleidingen van hun Corsa doorsnijdt!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:06 schreef jogy het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |