Op zich al erg genoeg natuurlijk, maar in combinatie met...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Aangezien je graag staatsondermijnende activiteiten steunt
welhaast een doodszonde...quote:en niets van moderators aanneemt.
Oh spannend, vertelquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Aangezien je graag staatsondermijnende activiteiten steunt
Kritisch zijn op autoriteiten is een deugdquote:en niets van moderators aanneemt.
Kritisch zijn is altijd wenselijk dat ben ik met je eens. Maar af zetten tegen om zo de regels van Fok tegen te spreken is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh spannend, vertel
[..]
Kritisch zijn op autoriteiten is een deugd![]()
Waar spreek ik de regels tegen? Ik wijs moderators op hun gebreken en emissies, dat is juist erg behulpzaam.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:12 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Kritisch zijn is altijd wenselijk dat ben ik met je eens. Maar af zetten tegen om zo de regels van Fok tegen te spreken is een ander verhaal.
Tja, als je dat staatsondermijnend noemt, dan ben ik me er eentje.quote:Staatsondermijnend, aangezien je het eigenhandige beleid van de ambtenaren van de vreemdelingenpolitie inzake onderduiken steunt.
En nog een aantal dingen die jij dondersgoed weet waarvan ik de topictitels niet meer weet.
Nee, dat is passé.quote:Kritisch zijn op autoriteiten is een deugd
Slaafs volgen is inderdaad de nieuwe trent!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, dat is passé.
Kijk, jij heb het doorquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Slaafs volgen is inderdaad de nieuwe trent!
Als ambtenaren bewust het beleid van hun baas (de regering, de staat dus) gaan frustreren, omdat ze de gevolgen van hun sollicitatieprocedure niet meer herinneren kun je dat wel staatsondermijnend noemen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar spreek ik de regels tegen? Ik wijs moderators op hun gebreken en emissies, dat is juist erg behulpzaam.
[..]
Tja, als je dat staatsondermijnend noemt, dan ben ik me er eentje.
Dit vind ik niet wijzen op....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Niks daarvan.
Ik doe mijn emissies anders altijd als er niemand in de buurt is.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:14 schreef SCH het volgende:
Ik wijs moderators op hun gebreken en emissies, dat is juist erg behulpzaam.
Geilquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik doe mijn emissies anders altijd als er niemand in de buurt is.
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
De titel van dit topic lijkt me sterk verouderd.
Hey jij bent een man, dat zie ik nu pas. Heb altijd gedacht dat je een vrouw wasquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dont even go there girl
Hmm..ik ben eigenlijk vergeten waarom.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoezo?
Da's jouw taak?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:15 schreef SCH het volgende:
Don't push me darling![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 16:30 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik hoop dat ze gegild hebben als biggetjes.
quote:Op zondag 30 mei 2004 16:49 schreef the.moderator het volgende:
Dit blijkt ook uit de commentaren die het oproept uit de pro-moslim hoek:
[..]
![]()
Hetzelfde onderwerp en aangezien er behalve op een website nergens nog de term "geslacht" gebruikt wordt in officiële meldingen lijkt het mij ook erg voorbarig.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:49 schreef the.moderator het volgende:
Waarom is Al-Qaeda: Italiaan en Zweed geslacht! dicht?
Hele andere insteek dan dat andere topic over die zelfde terroristische aanval.
Jij hebt monidique dus duidelijk niet begrepen.quote:Dit blijkt ook uit de commentaren die het oproept uit de pro-moslim hoek:
![]()
Dit staat in een verklaring op een Arabische website die getekend is door 'het al-Qaeda netwerk op het Arabisch schiereiland'.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:57 schreef Dagonet het volgende:
Hetzelfde onderwerp en aangezien er behalve op een website nergens nog de term "geslacht" gebruikt wordt in officiële meldingen lijkt het mij ook erg voorbarig.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Zweed_geslacht.htmlquote:Op zondag 30 mei 2004 17:16 schreef Dagonet het volgende:
Kom eerst maar eens met bronnen die de slachtingen bevestigen.
En dat bericht heeft als enige bron wederom die arabische website met verklaring van al-qaidaquote:Op zondag 30 mei 2004 17:19 schreef the.moderator het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/buitenland/10941571/Al-Qaeda:_Italiaan_en_Zweed_geslacht.html
Of bedoel je de filmrolletjes?! Pervert ...
Fijne jongen is het toch.quote:digitaLL: Er is 1 oplossing, trade in kind. Wij gaan dan moslims eruitschoppen en vermoorden.
Jij bent dus voor pluriforme berichtgeving? Dat is wel heel erg anti-Islam, wat je nu zegt!quote:Op zondag 30 mei 2004 17:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat bericht heeft als enige bron wederom die arabische website met verklaring van al-qaida
Zo kan ik nog een zooi berichten geven van kranten en nieuwssites die allemaal verwijzen naar die ene website
Wat probeer je nu te zeggen?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:55 schreef the.moderator het volgende:
[..]
Jij bent dus voor pluriforme berichtgeving? Dat is wel heel erg anti-Islam, wat je nu zegt!
Het wordt nu door alle nieuwagentschappen over de wereld gemeld, behalve op Fok!quote:Op zondag 30 mei 2004 17:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat bericht heeft als enige bron wederom die arabische website met verklaring van al-qaida
Zo kan ik nog een zooi berichten geven van kranten en nieuwssites die allemaal verwijzen naar die ene website
Al-Qaeada meldt het altijd via één Arabische website, maar dat wist je nog niet? Je wacht op een persconferentie van Sjeik Usama Bin Laden?quote:Militanten hebben tijdens de gijzeling een Italiaan en een Zweed 'geslacht'. Dit staat in een verklaring op een Arabische website die getekend is door 'het al-Qaeda netwerk op het Arabisch schiereiland'. Een gesproken boodschap op de website, afkomstig van al-Qaeda leider Abdulaziz al-Muqrin, maakt ook melding van de 'slachting' van een Japanner.
quote:Op zondag 30 mei 2004 22:05 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
As usual, we will slaughter them all. And we will roast their maternal aunt’s earlobes over a fire of donkey hair.
Ja, ik weet waar je huis woont en waar je bed slaapt en zodra ik de park ga lopen checken kom ik je slachten.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:00 schreef robh het volgende:
Ben je moslim, the.moderator? Je post namelijk als een moslim.
the.moderator loopt de moskee te checken...quote:Op zondag 30 mei 2004 22:14 schreef the.moderator het volgende:
Ja, ik weet waar je huis woont en waar je bed slaapt en zodra ik de park ga lopen checken kom ik je slachten.![]()
Veel van die links is zo goed als dezelfde tekst, allemaal verwijzen ze naar diezelfde website die als enige de term "slachten" gebruikt. Inmiddels (en we zijn nu uren verder) is er bevestiging dat enkele van de slachtoffers een ontsnappingspoging waagden en dat hun kelen werden doorgesneden.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:59 schreef the.moderator het volgende:
Al-Qaeada meldt het altijd via één Arabische website, maar dat wist je nog niet? Je wacht op een persconferentie van Sjeik Usama Bin Laden?
No shit Sherlock!quote:Op zondag 30 mei 2004 22:21 schreef Dagonet het volgende:
Je hebt trouwens een paar keer dezelfde link ertussen staan
Ik weet niet wat je probleem is maar er loopt al een topic over. Daarom had Dago 'm dichtgedaan.quote:
Jij vindt het dus normaal dat "ongelovigen" worden geslacht, alleen omdat ze geen moslim zijn?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:23 schreef NorthernStar het volgende:
Heb je vandaag pas ontdekt dat men daar woorden als 'slachten' gebruikt of zo? Je doet net of het iets heel opzienbarends is.
Dus wat is je punt nu? tig keer dezelfde link maakt je verhaal niet echt aannemelijkerquote:Op zondag 30 mei 2004 22:22 schreef the.moderator het volgende:
[..]
No shit Sherlock!
En toch kan het prima in het eerste topicquote:Op zondag 30 mei 2004 22:29 schreef the.moderator het volgende:
[..]
Jij vindt het dus normaal dat "ongelovigen" worden geslacht, alleen omdat ze geen moslim zijn?![]()
Ik niks want ik ben geen Christen (gevaarlijke woorden trouwens, want die hebben ook honderdduizenden ongelovigen over de kling gejaagdquote:Ook weer een geruststellende gedachte zo met de pinkster, want wat vieren we dan ook alweer? ...
Ja het is goed met jou.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:29 schreef the.moderator het volgende:
[..]
Jij vindt het dus normaal dat "ongelovigen" worden geslacht, alleen omdat ze geen moslim zijn?![]()
Ook weer een geruststellende gedachte zo met de pinkster, want wat vieren we dan ook alweer? ...
Dat als insteek een terroristische actie tegen de olie-industrie had, maar in het statement van Al-Qaeda gaat het niet over olie, maar wel over ongelovigen zoals ik en jij. Of moet dat nog cultuurrelativistisch vertaald worden?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En toch kan het prima in het eerste topic
Als jij denkt dat Christenen moordenaars zijn, so be it! Grill ze, haal ze door de gahaktmolen, fileer ze van mijn part, maar dat verandert nog steeds niets aan wat die bezeten moslims op minder dan een dag reizen bij ons vandaan doen.quote:Ik niks want ik ben geen Christen (gevaarlijke woorden trouwens, want die hebben ook honderdduizenden ongelovigen over de kling gejaagd)
Lijkt tegen olie-industrie, al qaeda gooit er een statement tegenaan die iets anders zegt, kan prima.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:48 schreef the.moderator het volgende:
[..]
Dat als insteek een terroristische actie tegen de olie-industrie had, maar in het statement van Al-Qaeda gaat het niet over olie, maar wel over ongelovigen zoals ik en jij. Of moet dat nog cultuurrelativistisch vertaald worden?
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:35 schreef robh het volgende:
Kunnen jullie robh niet even naar ONZ trappen?
Wat een josti![]()
De farmaceutische industrie heeft een paar jaar geleden al toegezegd dat er goedkopere medicijnen geleverd gaan worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:47 schreef Dagonet het volgende:
Even kijken of er nog ontopic wordt doorgegaan, op zich blijft het een relevante discussie
is wegquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:12 schreef -Hans- het volgende:
Zou mijn reply in het topic: Cobus Bosscha terug naar 3FM verwijderd kunnen worden zodat het topic weer naar beneden zakt? er loopt al een Cobus topic in Film, Tv en Radio //bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |