quote:Kabinet krijgt terrorismeraad
Woensdag 19 mei, DEN HAAG - Het kabinet stelt een speciale onderraad van ministers in die zich voornamelijk met terroristische dreiging gaat bezighouden. In deze zogeheten Veiligheidsraad nemen de ministers Remkes (Binnenlandse Zaken), Donner (Justitie), Bot (Buitenlandse Zaken), Kamp (Defensie) en Verdonk (Integratie) plaats. Premier Balkenende zit de raad voor.
Laat de Texanen het niet horen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
MWahahah OLIE!
Zij hoeft in belangrijkheid niet voor mij onder te doenquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:04 schreef Johan_de_With het volgende:
De staat, best belangrijk.
Des te spijtiger dat Israel niemand bij de pyramides laat.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:13 schreef Monidique het volgende:
Een hele krachtige manier van het aftappen van universele energie is door een piramide te bouwen.
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Brrr.
Wat voegt ''rijkheid'' nu toe aan het woord belang ?quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:15 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Vrees niet:quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Des te spijtiger dat Israel niemand bij de pyramides laat.
Lees de Celestijnse Belofte maar eens...quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:13 schreef Monidique het volgende:
Een hele krachtige manier van het aftappen van universele energie is door een piramide te bouwen.
Bestaan ze nog, die mensen,?
Belang wordt doorgaans niet in de betekenis van belangrijkheid (zoals door mij in de bewuste post) gebruikt, het leek mij hier wel zo gepast/duidelijk.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat voegt ''rijkheid'' nu toe aan het woord belang ?
Nee, dat is een Merkaba pyramide, weet je dat niet eens?quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
?? OBL in een jodenster?
Des te meer reden om het wel te doen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Belang wordt doorgaans niet in de betekenis van belangrijkheid (zoals door mij in de bewuste post) gebruikt, het leek mij hier wel zo gepast/duidelijk.
Daarbij is belang een zelfstandig naamwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |