abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19238605
Gewoon even klagen en toch ook afvragen waarom de meeste BMW rijders blijkbaar iets moeten compenseren.... Vanochtend is er bijna (weer) een bmw cabrio bij mij naar binnen gereden omdat meneer zonodig 10 cm achter mijn trekhaak moest gaan rijden.... en tja soms moet je remmen omdat je voorganger ook remt. Gelukkig was er links een vluchtstrook zodat hij daar uit kon remmen en ongeveer ten hoogte van mijn stoel eindigde...... en dan nog met zijn hoofd durven te schudden alsof hij het belachelijk vond dat ik wel twee seconden afstand hou tot mijn voorligger!
pi_19238673
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:58 schreef kees-jan het volgende:
Gewoon even klagen en toch ook afvragen waarom de meeste BMW rijders blijkbaar iets moeten compenseren.... Vanochtend is er bijna (weer) een bmw cabrio bij mij naar binnen gereden omdat meneer zonodig 10 cm achter mijn trekhaak moest gaan rijden.... en tja soms moet je remmen omdat je voorganger ook remt. Gelukkig was er links een vluchtstrook zodat hij daar uit kon remmen en ongeveer ten hoogte van mijn stoel eindigde...... en dan nog met zijn hoofd durven te schudden alsof hij het belachelijk vond dat ik wel twee seconden afstand hou tot mijn voorligger!
ben jij zo'n figuur die met 100 op de linkerbaan hypernerveus aan het remmen is als 50 km verderop een auto remt??
Zo ja tief dan op van de linkerbaan
Zo nee, sommige figuren in sommige auto's kleven idd vaak, gevaarlijk en dom.

pi_19238784
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Zo nee, sommige figuren in sommige auto's kleven idd vaak, gevaarlijk en dom.
het laatste, rij ongeveer 5000 km per maand op dit moment dus ben er wel aan gewend om op de weg te zitten. Zijn een hoop idioten op de weg de laatste tijd helaas.
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:05:41 #4
93963 Krea
R&P Is okay.
pi_19238828
Moet ik jou eens op je bek rossen ofzo?
pi_19238850
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:04 schreef kees-jan het volgende:

[..]

het laatste, rij ongeveer 5000 km per maand op dit moment dus ben er wel aan gewend om op de weg te zitten. Zijn een hoop idioten op de weg de laatste tijd helaas.
Ja idd.. veel mensen bumperkleven en het lijkt wel alsof het een gewoonte wordt, want echt snel inhalen doen ze daarna ook niet, sommige gaan zelfs gewoon weer achter je rijden
pi_19238872
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:05 schreef Krea het volgende:
Moet ik jou eens op je bek rossen ofzo?

bmw-rijder zeker??
pi_19238900
Ik klaag even mee (over sommige BMW rijders dan) aangezien er vanochtend iemand ons ook even asociaal moest inhalen bij een kruispunt! en op een zebrapad!
Terwijl je daar maar 50 mag (en wij al 70 reden) en waar ze vaak staan te controleren.

En hier in Gennep kunnen die BMW-rijders er ook wat van.
Ik kots op Gennepenaren en ik ben blij dat ik er geen ben (ook al woon ik hier me hele leven, nimmer zal ik zó asociaal rijden als hen)
pi_19238917
waarom moet nu het woordje bwm dan weer in de titel voorkomen. het zijn echt niet alleen bmw rijders die bumperkleven.

beetje kortzichtig
had je niet verwacht!
pi_19238937
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:08 schreef mx_player het volgende:
waarom moet nu het woordje bwm dan weer in de titel voorkomen. het zijn echt niet alleen bmw rijders die bumperkleven.

beetje kortzichtig
Hey, iedereen wordt altijd in een hoekje geduwd.
Get over it!

mompelt iets over crx-rijders en asociaal gedrag wat ook niet altijd klopt

pi_19238938
quote:

beetje kortzichtig
vind ik ook

bumperklevers komen in elk type/merk auto voor
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:10:49 #11
93963 Krea
R&P Is okay.
pi_19238968
Die CRX-homo's zijn pas asociaal.
pi_19238977
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:10 schreef Krea het volgende:
Dat bedoel ik dus.
pi_19238988
quote:

beetje kortzichtig
Beste mx_player, de doodsimpele reden dat bmw in de topictitel staat (lees dan ook eens goed de openingspost) is omdat ik even melding wilde maken van de specifieke bmw rijder die dit bij mij deed vanochtend.... en aan de reactie van Krea te zien zou hij het wel eens kunnen zijn geweest.....
pi_19238992
gelukkig is mijn vriend geen Homo dan

. .
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:11:30 #15
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_19238994
ben geen bumperklever, nooit geweest...
rijd toch al een paar jaar bmw... en de volgende wordt er weer eentje...

huillie-topic
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:12:07 #16
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_19239011
quote:
Ik kots op Gennepenaren en ik ben blij dat ik er geen ben (ook al woon ik hier me hele leven, nimmer zal ik zó asociaal rijden als hen)
Maar ondertussen wel zelf ook 20km te hard rijden binnen de bebouwde kom
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:12:39 #17
93963 Krea
R&P Is okay.
pi_19239031
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:11 schreef ijsmeis het volgende:
gelukkig is mijn vriend geen Homo dan

. .
Echt wel.
pi_19239046
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:12 schreef kooba het volgende:

[..]

Maar ondertussen wel zelf ook 20km te hard rijden binnen de bebouwde kom
Anders moeten we weer zo lang wachten bij het kruispunt.
En we waren aan het werk.
Dus even iets meer gassen moet kunnen vind ik dan.
pi_19239056
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:12 schreef Krea het volgende:

[..]

Echt wel.
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:13:58 #20
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_19239075
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:11 schreef kees-jan het volgende:

[..]

Beste mx_player, de doodsimpele reden dat bmw in de topictitel staat (lees dan ook eens goed de openingspost) is omdat ik even melding wilde maken van de specifieke bmw rijder die dit bij mij deed vanochtend.... en aan de reactie van Krea te zien zou hij het wel eens kunnen zijn geweest.....
er staat bmw-rijders.
meervoud.
en ik ga ervan uit dat de bmw in casu slechts één bestuurder had.

sukkel.
je rijdt zelf zeker in een gare daihutsaebutsi 1.0d
pi_19239120
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:13 schreef realist_ik het volgende:

[..]

er staat bmw-rijders.
meervoud.

sukkel.
beetje kortzichtig dat iemand een sukkel is omdat hij in een "daihutsaebutsi 1.0d" rijdt.
pi_19239177
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:13 schreef realist_ik het volgende:

[..]

er staat bmw-rijders.
meervoud.

sukkel.
ojee.... iemand op zijn ....kie getrapt hier geloof ik... Het klopt inderdaad dat er in deze bmw slechts 1 opgewonden standje (alias bestuurder, alias minderwaardigheidscomplexje) zat.
Ik rij een ford mondeo station, zoals jij waarschijnlijk zal vinden : enorme burgerbak! en ja dat is ie ook maar bevalt prima
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:17:25 #23
65983 adjes26
----== BRaK ==----
pi_19239179
quote:

beetje kortzichtig
Helemaal mee eens.... Ik zit meestal ook ongeveer 3-5 cm achter mijn voorganger en ik heb een Opel Corsa
Yesterday is History, Today is a gift, Tomorow is Mystery!!
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:17:37 #24
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_19239190
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

beetje kortzichtig dat iemand een sukkel is omdat hij in een "daihutsaebutsi 1.0d" rijdt.
oh please
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:19:28 #25
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_19239257
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:17 schreef kees-jan het volgende:

[..]

ojee.... iemand op zijn ....kie getrapt hier geloof ik... Het klopt inderdaad dat er in deze bmw slechts 1 opgewonden standje (alias bestuurder, alias minderwaardigheidscomplexje) zat.
Ik rij een ford mondeo station, zoals jij waarschijnlijk zal vinden : enorme burgerbak! en ja dat is ie ook maar bevalt prima
toch vreemd dan dat jij als simpele ziel toch een leasebak kan krijgen...
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:20:37 #26
65983 adjes26
----== BRaK ==----
pi_19239287
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:19 schreef realist_ik het volgende:

[..]

oh please
Yesterday is History, Today is a gift, Tomorow is Mystery!!
pi_19239316
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:19 schreef realist_ik het volgende:

[..]

goed he...
toch vreemd dat jij als intellectueel /zeer slim persoon bmw rijd.....................

pi_19239352
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:21 schreef kees-jan het volgende:

[..]

goed he...
toch vreemd dat jij als intellectueel /zeer slim persoon bmw rijd.....................

daar hebben ze tegenwoordig (bij)baantjes voor
pi_19239367
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:21 schreef kees-jan het volgende:

[..]

goed he...

uhm uhm....

uitzonderingen bevestigen de regel???

ok. niet echt van toepassing
had je niet verwacht!
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:24:03 #30
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_19239394
wat een fijn, diepgaand topic weer.
pi_19239512
volgens mij ben jij begonnen met geweldig diepgaande opmerkingen te maken als:
"toch vreemd dan dat jij als simpele ziel toch een leasebak kan krijgen..."
en
"je rijdt zelf zeker in een gare daihutsaebutsi 1.0d"
pi_19239578
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:28 schreef kees-jan het volgende:
en
1-0
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:30:36 #33
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_19239591
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:28 schreef kees-jan het volgende:
en
volgens mij heb jij last van een selectief geheugen want als we even terug gaan kijken naar, pak 'm beet, de 1e regel van dit topic... zien we dat JIJ je vanaf het begin al "schuldig" maakt aan deze vorm van forumvervuiling.
pi_19239711
Eerste regel:
"Gewoon even klagen en toch ook afvragen waarom de meeste BMW rijders blijkbaar iets moeten "
Dit is het begin van mijn uitleg wat er hedenochtend op de autosnelweg heeft plaatsgevonden en in dit geval was het (voor mij) van belang het type/merk auto erbij te noemen aangezien dit van toegevoegde waarde is voor het onderwerp. Dit is geheel in tegenstelling tot jouw zogeheten diepgaande opmerkingen....
Maar.... als we kijken naar je beroep, dan vind ik je reacties een stuk logischer...
Beroep: bijdehand ventje.
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:39:10 #35
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_19239851
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:34 schreef kees-jan het volgende:
Eerste regel:
"Gewoon even klagen en toch ook afvragen waarom de meeste BMW rijders blijkbaar iets moeten "
Dit is het begin van mijn uitleg wat er hedenochtend op de autosnelweg heeft plaatsgevonden en in dit geval was het (voor mij) van belang het type/merk auto erbij te noemen aangezien dit van toegevoegde waarde is voor het onderwerp.
kijk, dit zegt gewoon al genoeg.
het simplisme straalt ervan af... als je een generalisatie zelf niet eens kan herkennen in je eigen uitspraken, heeft het weinig zin om daar over te discussiëren.
Dit noemt men namelijk kortzichtigheid en daar valt niet veel tegen in te brengen.

en in een user profile gaan kijken of daar misschien iets bruikbaars in staat...
that's just plain sad
wanker.
pi_19239863
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik klaag even mee (over sommige BMW rijders dan) aangezien er vanochtend iemand ons ook even asociaal moest inhalen bij een kruispunt! en op een zebrapad!
Terwijl je daar maar 50 mag (en wij al 70 reden) en waar ze vaak staan te controleren.

En hier in Gennep kunnen die BMW-rijders er ook wat van.
O schitterend, wat ben jij een ongelooflijke doos.

Iedereen is asociaal, maar het feit dat jij 70 rijdt in de bebouwde kom is wel ok omdat je haast had. Enig idee hoe je gedrag op anderen overkomt? Dat ze jou net zo fucking asociaal vinden als de rest van de Gennepenaren?

Haal anders die boom ff uit je oog, voordat je bij anderen naar splinters gaat zoeken.
Big dick.
pi_19239926
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:39 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Iedereen is asociaal, maar het feit dat jij 70 rijdt in de bebouwde kom is wel ok omdat je haast had. Enig idee hoe je gedrag op anderen overkomt? Dat ze jou net zo fucking asociaal vinden als de rest van de Gennepenaren?

Haal anders die boom ff uit je oog, voordat je bij anderen naar splinters gaat zoeken.
ik moet zeggen, ijsmeis, hij heeft wel een punt
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:42:06 #38
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_19239927
ik wil niet zeggen dat alle bmw rijders aso's zijn maar het mag wel gezegd worden dat veel mensen die in een bmw rijden volgens mij wel denken dat ze in sommige gevallen in het verkeer voorrang hebben op andere weggebruikers terwijl dat helemaal niet zo is. en als je ze dan even aankijkt van jo waar zijn we mee bezig dan krijg je meteen een dodelijke blik terug of een grote smoel. die meneer op de blaak die dacht mij af te snijden en daarna eens lekker te tieren tegen dat kutjong in die klotecorsa die heeft het wel geweten. ( geeft grote monde, geef grote monde terug, geeft nog grotere mond, krijgt nog grotere mond terug, begint te kankeren tegen dat kloteventje in die teringcorsa, draai vervolgens snel raam dicht en deur opslot omdat dat ventje in die corsa ineens naast ze wagen stond om hem eens even de les te lezen en rijdt vervolgens keihard de tunnel in richting westblaak )
Watskebeurt? Watskebeurt? Watskebeurt?
pi_19240007
generalisatie in mijn uitspraak is inderdaad aanwezig, is dit ook een gevolg van kortzichtigheid? Mijns inziens niet, maar is het door schade en schande (lees regelmatig op de weg zitten) wijsheid geworden. Helaas zijn de meeste bmw rijders opgewonden standjes die graag de regel bevestigen, gezien de agressieve schrijfwijze van je eerdere postings in deze thread lijkt het erop dat jij ook graag tot deze doelgroep behoort. Verder is het zo dat dit gedrag uiteraard niet aleen door bmw rijders wordt getoond maar door diverse merken. Ook truttige volvo 340's ed maken zich er schuldig aan, alleen is dat nu even niet in dit voorbeeld opgenomen. Dat jij blijkbaar te simplistisch bent om niet in te kunnen zien dat er sprake is van een voorbeeld dat wordt gesteld kan ik ook weinig aan veranderen...
Maar gelukkig laat je duidelijk je niveau zien door weer op de man ipv de bal te spelen: wanker.
pi_19240035
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:42 schreef hifonics het volgende:
draai vervolgens snel raam dicht en deur opslot
dat is wel een hele oude bmw
maar je hebt wel geluk dat die bmw rijder geen pistool of knuppel bij zich heeft, de meeste bmw rijders zijn toch criminelen en daar heb je dan niks van terug als corsa rijder.
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:48:03 #41
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_19240100
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

dat is wel een hele oude bmw
maar je hebt wel geluk dat die bmw rijder geen pistool of knuppel bij zich heeft, de meeste bmw rijders zijn toch criminelen en daar heb je dan niks van terug als corsa rijder.
twas een zakenman in een 5 serie, niet zo een oude ( vorige model) en ik denk nie dat die altijd een pistool bij zich heeft
Watskebeurt? Watskebeurt? Watskebeurt?
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:52:19 #42
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_19240202
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:44 schreef kees-jan het volgende:
generalisatie in mijn uitspraak is inderdaad aanwezig, is dit ook een gevolg van kortzichtigheid? Mijns inziens niet, maar is het door schade en schande (lees regelmatig op de weg zitten) wijsheid geworden. Helaas zijn de meeste bmw rijders opgewonden standjes die graag de regel bevestigen, gezien de agressieve schrijfwijze van je eerdere postings in deze thread lijkt het erop dat jij ook graag tot deze doelgroep behoort. Verder is het zo dat dit gedrag uiteraard niet aleen door bmw rijders wordt getoond maar door diverse merken. Ook truttige volvo 340's ed maken zich er schuldig aan, alleen is dat nu even niet in dit voorbeeld opgenomen.
jij generaliseert, ik reageer daarop.
misschien agressief, maar zo was ik al toen ik nog met een nissan sunny reed.
iemand roept tegen mij, ik roep harder terug. klaar.

verder, hoe je het ook draait of keert...
hoe je ook probeert je geklungel te verdoezelen met pseudo-interessante opmerkingen...
een voorbeeld stel je niet door een groep aan te spreken,
als je dat niet snapt, ga ik er verder ook geen woorden aan vuil maken.
pi_19240274
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:52 schreef realist_ik het volgende:

[..]
ga ik er verder ook geen woorden aan vuil maken.
pi_19240511
Het maakt verder ook niet uit ofzo en ik ken genoeg bmwrijders die heel aardig zijn, maar ja ze rijden wel asociaal, zal de auto wel oproepen ofzo.
pi_19240553
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:39 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

"bebouwde kom"
Zei ik dat het een bebouwde kom was ergens?
pi_19240625
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 12:07 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

"bebouwde kom"
Zei ik dat het een bebouwde kom was ergens?
Je reed 70 waar je 50 mocht.

A-so-ciaal.
Big dick.
pi_19240656
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 12:10 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Je reed 70 waar je 50 mocht.

A-so-ciaal.
Oh ja, jij houdt je natuurlijk áltijd aan de snelheid!
Ik vond het niet a-so-ciaal aangezien het niet ge-vaar-lijk was.
Ik vind inhalen op een kruispunt + zebrapad ge-vaar-lijk en a-so-ciaal.

Ik ben benieuwd of jij weet wat asociaal inhoudt!
pi_19240668
Je mocht er toch maar 50, en er was een zebrapad. Dat zal zebrapad zal er vast niet voor niks liggen, wel?

Of ligt dat daar voor overstekend wild?
pi_19240700
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 12:11 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Wij hebben vaak last van asociale CRX rijders

pi_19240710
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 12:12 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Je mocht er toch maar 50, en er was een zebrapad. Dat zal zebrapad zal er vast niet voor niks liggen, wel?
Wij reden vóór het zebrapad 70.
Daarna sloegen wij af (na het zebrapad dus)
Dus het lijkt mij niet dat we over het zebrapad reden met 70 aangezien we daarna meteen moesten afslaan en ik denk dat als we dat met 70 deden uit de bocht vlogen.
pi_19240724
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 12:13 schreef yup het volgende:

[..]

Wij hebben vaak last van asociale CRX rijders

Jammer, de CRX staat namelijk de hele dag al in de garage en is dus nog niet eens buiten geweest
  woensdag 19 mei 2004 @ 12:16:00 #52
82923 Ash_nazg_durbatulyk
One ring to rule them all!!!
pi_19240769
Ik moet daar altijd om lachen om die eikels die constant voor aanhangwagen aan het spelen zijn. Op een gegeven moment ben je dan geen bumperklever meer, maar wordt je gepromoveerd tot boomklever.
  woensdag 19 mei 2004 @ 12:17:26 #53
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_19240797
Smerige links stemmers. Die groenen op de weg zorgt voor ellende. Niet doorrijden, dus onder de toegestande snelheid. Voor alles op de rem trappen. Als ze echt moeten remmen, te laat remmen. Vol in de rem gaan en daarna het knipperlicht aanzetten. Overal de weg moeten vragen.
links
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
  woensdag 19 mei 2004 @ 12:18:01 #54
70256 Baklap
pi_19240811
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 12:14 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Jammer, de CRX staat namelijk de hele dag al in de garage en is dus nog niet eens buiten geweest
Jammer..Rexjes zijn zooo geil
pi_19240834
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 12:18 schreef Baklap het volgende:

[..]

Jammer..Rexjes zijn zooo geil
Pas maar op, dadelijk veranderd dit topic ook weer in een "Sjonniieee" topic
pi_19240938
Reed ik met mn BMW net lekker helemaal links met een gangetje van 160 moet er zonodig weer een Suzuki Alto op mn bumper hangen...
Kan dat wijf me niet gewoon rechts inhalen ofzow?
Aso Alto rijders ook altijd
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_19241004
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 12:11 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

-edit-
doodsverwensing
-/edit-

Ik rij zelf altijd te hard, maar mij hoor je ook nooit zeuren op anderen die hetzelfde doen.

[ Bericht 11% gewijzigd door ThaFreak op 19-05-2004 12:49:45 (gooien met ziektes is ook niet nodig) ]
Big dick.
  woensdag 19 mei 2004 @ 12:33:20 #58
70256 Baklap
pi_19241144
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 12:27 schreef HassieBassie het volgende:

[..]
doodverwensing

[ Bericht 15% gewijzigd door ThaFreak op 19-05-2004 12:51:42 (quote verwijderd) ]
pi_19241209
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 12:27 schreef HassieBassie het volgende:

[..]
Dan lees je niet goed wat ik zeg!
Ik heb helemaal niks gezegd over te hard rijden maar wel over inhalen op een kruispunt en een zebrapad.

En ga zelf lekker dood ofzo door een vreselijk ongeluk, lompe boer.

[ Bericht 21% gewijzigd door ThaFreak op 19-05-2004 12:51:58 (quote verwijderd) ]
pi_19241398
Whehe wat een generalisatie, en wat hebben sommige mensen toch een grote bek hier

Bumperkleven komt overal voor bij de meest uiteenlopende auto/weggebruikers, mensen die veel op de weg zitten moeten dit weten. Dus ook een Daajhatsoe 1.0 diesel kan je op de linkerbaan vinden.

En jah BMW heeft tegenwoordig een slechte naam als het om bestuurders en weggedrag gaat, dus dan let je er meer op dan die rijder in een Toyota of Mazda die net zo erg op iemands bumper zit.

Dan is er ook het soort weggebruiker dat het nodig vindt om via de linkerbaan met 1km verschil iemand in de te halen en er later dus nix mee opschiet.
Ik ga incognito door het leven..........
  woensdag 19 mei 2004 @ 12:46:56 #61
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_19241408
Wat hangt hier een liefde
ik rij op een BMW motor, telt dat ook?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_19241469
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 12:36 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dan lees je niet goed wat ik zeg!
Ik heb helemaal niks gezegd over te hard rijden maar wel over inhalen op een kruispunt en een zebrapad.

En ga zelf lekker dood ofzo door een vreselijk ongeluk, lompe boer.
Te hard rijden is asociaal doos! Net zo asociaal als inhalen voor een zebrapad. Maar dat zie jij natuurlijk niet door die boom in je oog.

Wees gerust, ik rij mezelf echt wel een keertje te pletter tegen een strategisch geplaatste boom. Tot die tijd blijf ik egocentrische mensen als jij wijzen op hun achterlijke asociale denkwijze.

See you in hell
Big dick.
pi_19241609
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 12:49 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Te hard rijden is asociaal doos! Net zo asociaal als inhalen voor een zebrapad. Maar dat zie jij natuurlijk niet door die boom in je oog.

Wees gerust, ik rij mezelf echt wel een keertje te pletter tegen een strategisch geplaatste boom. Tot die tijd blijf ik egocentrische mensen als jij wijzen op hun achterlijke asociale denkwijze.

See you in hell
Jij vind te hard rijden asociaal.
Ik vind te hard rijden asociaal als het ook echt gevaarlijk is.

En dan lig jij te zaniken dat ik lig te zaniken over mensen die te hard rijden wat dus niet zo is.
Dus doe even normaal wil je.
Ga ergens anders liggen zaniken als je niet eens weet wat ik typ en het even allemaal lekker omdraait en dergelijke.

En opmerkingen als "see you in hell" hebben ook erg veel inhoud.
  woensdag 19 mei 2004 @ 13:00:04 #64
48735 knillis
Pig in cyberspace
pi_19241687
Hoezo eigenlijk te hard rijden, je rijdt toch helemaal niet te hard, maar sneller dan de maximaal toegelaten snelheid...

Maar goed dat is offtopic, we moeten het hebben over asociale/BMW* rijders

doorhalen wat niet van toepassing is
pi_19241861
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 12:55 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Jij vind te hard rijden asociaal.
Ik vind te hard rijden asociaal als het ook echt gevaarlijk is.
En je hebt het gewoon nog steeds niet door.
quote:
En dan lig jij te zaniken dat ik lig te zaniken over mensen die te hard rijden wat dus niet zo is.
Je zanikt over mensen die asociaal rijden. Terwijl je zelf net zo asociaal doet. Zie je de hypocretie?
quote:
Dus doe even normaal wil je.
Ik vind dat ik normaal doe. Kom ik asociaal over? Nou ja, jouw probleem.
quote:
Ga ergens anders liggen zaniken als je niet eens weet wat ik typ en het even allemaal lekker omdraait en dergelijke.
Ik draai helemaal niks om, jij meet met 2 maten.
quote:
En opmerkingen als "see you in hell" hebben ook erg veel inhoud.
Wat kan je meer verwachten van een 'lompe boer'?
Big dick.
pi_19241884
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 13:07 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

En je hebt het gewoon nog steeds niet door.
[..]

Je zanikt over mensen die asociaal rijden. Terwijl je zelf net zo asociaal doet. Zie je de hypocretie?
[..]

Ik vind dat ik normaal doe. Kom ik asociaal over? Nou ja, jouw probleem.
[..]

Ik draai helemaal niks om, jij meet met 2 maten.
[..]

Wat kan je meer verwachten van een 'lompe boer'?
Ik ga het niet nog eens herhalen, je zoekt het maar uit.
  woensdag 19 mei 2004 @ 13:09:56 #67
93683 WiZzi
don't u dare
pi_19241927
mooi, opgelost?
Catch u on the flip side...
  woensdag 19 mei 2004 @ 13:17:07 #68
70256 Baklap
pi_19242106
Ja opgelost, HassieBassie is niet wijs.
  woensdag 19 mei 2004 @ 13:27:59 #69
26473 Fl3xx
Free Savvy
pi_19242386
Ik weet het goed gemaakt voor iedereen in dit topic: Jullie zijn allemaal losers.
Jullie zijn allemaal irritant op de weg, of je nou in een bmw, crx, alto of een 200d uit het jaar 0 rijdt.
En om iedereen voor te zijn: Ik ben zelf ook een enorme loser omdat ik op dit topic reageer.
Iedereen blij? Dan kunnen we weer lekker allemaal doorgaan met onze zeikerige leventjes.

Ik wordt echt strontziek van al die welles-nietes topics hier, het is toch veel leuker om over autos te praten hier dan over de bestuurders???? (idee: misschien een extra "bestuurders" forum op fok, waarin iedereen zich kan uitleven met zeiken over bumperklevers, sjonnies, bejaarden, etc etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc.)
Toyota Carina II 2.0 GLi
  woensdag 19 mei 2004 @ 13:30:28 #70
93683 WiZzi
don't u dare
pi_19242472
ideetje
Catch u on the flip side...
pi_19242538
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 13:27 schreef Fl3xx het volgende:
Ik weet het goed gemaakt voor iedereen in dit topic: Jullie zijn allemaal losers.
Jullie zijn allemaal irritant op de weg, of je nou in een bmw, crx, alto of een 200d uit het jaar 0 rijdt.
En om iedereen voor te zijn: Ik ben zelf ook een enorme loser omdat ik op dit topic reageer.
Iedereen blij? Dan kunnen we weer lekker allemaal doorgaan met onze zeikerige leventjes.

Ik wordt echt strontziek van al die welles-nietes topics hier, het is toch veel leuker om over autos te praten hier dan over de bestuurders???? (idee: misschien een extra "bestuurders" forum op fok, waarin iedereen zich kan uitleven met zeiken over bumperklevers, sjonnies, bejaarden, etc etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc.)
Wie zeikt er hier nou verder ?
We waren al gestopt hoor.
  woensdag 19 mei 2004 @ 13:32:54 #72
70256 Baklap
pi_19242551
quote:

woensdag 19 mei 2004 @ 13:52:18 #73
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_19243161
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:10 schreef Krea het volgende:
Het gaat niet om de auto.. het gaat om het soort volk wat erin zit

En tsja.. als ik een dikke beamer onder mn reet had dan zou ik ook wat eerder iemand wegduwen die op zn dooie gemakkie aan het inhalen is.
If everything is under control, you're not going fast enough!!!
pi_19243539
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
...afslaan en ik denk dat als we dat met 70 deden uit de bocht vlogen.
Dan moet je maar een BMW kopen, dan kun je wel hard door de bocht
pi_19244669
quote:

pi_19245097
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 12:17 schreef Baklap het volgende:
Smerige links stemmers. Die groenen op de weg zorgt voor ellende. Niet doorrijden, dus onder de toegestande snelheid. Voor alles op de rem trappen. Als ze echt moeten remmen, te laat remmen. Vol in de rem gaan en daarna het knipperlicht aanzetten. Overal de weg moeten vragen.
links
Ik kan als Amsterdammer aan auto's zien wie een provinciaal is door het ontbreken van een parkeervergunning op de ruit. Mijn vooroordelen tegen provincialen en hun rijgedrag zijn dus empirisch gefundeerd.

Ik wil wel graag weten hoe jij "smerige links stemmers" en "groenen" herkent. Hebben die een herkenningsteken op de auto zitten dat ik niet ken, of keer jij het gewoon om en beschouw je het ergerlijke gedrag dat je beschrijft als kenmerk voor "smerige links stemmers" en "groenen"?
Write a wise saying and your name will live forever
pi_19245159
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 15:04 schreef afzuiginrichting het volgende:

[..]

Ik kan als Amsterdammer aan auto's zien wie een provinciaal is door het ontbreken van een parkeervergunning op de ruit. Mijn vooroordelen tegen provincialen en hun rijgedrag zijn dus empirisch gefundeerd.

Ik wil wel graag weten hoe jij "smerige links stemmers" en "groenen" herkent. Hebben die een herkenningsteken op de auto zitten dat ik niet ken, of keer jij het gewoon om en beschouw je het ergerlijke gedrag dat je beschrijft als kenmerk voor "smerige links stemmers" en "groenen"?
meestal is dat teken een visje
pi_19248505
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 15:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

meestal is dat teken een visje
jah inderdaad.

want als je een jaar lid wordt van greenpeace krijg je als cadeau een jaarabbonoment op de staatsloterij
had je niet verwacht!
  woensdag 19 mei 2004 @ 17:41:29 #79
70256 Baklap
pi_19248832
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 15:04 schreef afzuiginrichting het volgende:

[..]

Ja kan ook wel
Als het maar samengaat met elkaar
  woensdag 19 mei 2004 @ 19:10:46 #80
93802 dan_niet
Denk alstublieft zelf na
pi_19250560
Onder elk merk heb je bestuurders die a-sociaal rijden en de regels niet kennen.
"feit" is wel (het valt iig op), dat mensen in een BMW vaker a-sociaal rijden, maar dat zijn ook vooral de wat oudere BMW's met de wat jongere bestuurders. Elk merk trekt bepaalde mensen aan, die op een bepaalde manier in het leven staan. Dat groeit he, iedereen neemt een "voorbeeld" aan elkaar.
Tuurlijk zijn er ook mensen die gewoon een BMW van de baas krijgen, of het gewoon een mooie auto vinden en zich onopvallend door het verkeer bewegen. Maar het valt op dat BMW rijders vaak denken dat zij zich aan andere regels moeten/mogen houden.

Ieder merk (en ieder type) trekt zo z'n mensen aan, zo zweren veel huisartsen bij Saab, de doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al gek-genoeg man/vrouw bij een Opel, de snelle reclame-jongen bij een Seat met sportvelgen, de ik-heb-net-m'n-rijbewijs-en-denk-dat-ik-super-rij jongeren bij een Golf GTI/VR6, de ik-heb-net-m'n-rijbewijs-en-denk-dat-ik-super-rij-maar-m'n-rijbewijs-is-tevens-m'n-eerste/enige-diploma jongeren, bij een auto met achterwiel-aandrijving, zeg een Ford Sierra, de ik-geloof-het-allemaal-wel man/vrouw bij een Renault. Etc.

Generaliserend? ja.
Toch wel een beetje de waarheid? ja denk het wel. Kijk maar eens om je heen, goed om je heen.
Is het erg? nee hoor. Zolang mensen andere geen gevaar laten lopen en andere niet lastigvallen met hun gedrag, dan is wat mij betreft iedereen vrij te doen wat hij/zij wil.
pi_19251060
Ik citeer Topgear:

"When driving this 645, it's like everybody suddenly hates you."

Met dat in m'n achterhoofd vind ik het ook niet zo vreemd dat ze (BMW rijders) zich wat in het verkeer forceren.
pi_19254045
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 14:05 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

Dan moet je maar een BMW kopen, dan kun je wel hard door de bocht

BMW maakt rijden geweldig
pi_19254316
Ik weet zeker dat een aantal mensen hier al bij voorbaat zullen zeggen dat je een asociale bmw-rijder bent als je met deze auto rijdt

woensdag 19 mei 2004 @ 22:09:27 #84
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_19255386
BMW hiero

En ik heb het helemaal gehad met al die rukkers die niet doorrijden op de linkerbaan; daar is ie nl. voor

Koreaanse en andere 3 cylinder gebakjes svp. uitlaten in het park naast je huis,
en dus niet met 105 echte kilometers per uur vrachtwagens gaan inhalen
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_19256429
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 21:32 schreef Virus.NL het volgende:
Ik weet zeker dat een aantal mensen hier al bij voorbaat zullen zeggen dat je een asociale bmw-rijder bent als je met deze auto rijdt [[url=http://www.tweakers.net/ext/f/20093/thumb.jpg]afbeelding][/url]

wat een GE-WEL-DIG moooie auto
pi_19256618
jah....
en die gare bmw rijders met hun stoer opgeplakte M schildje op de plek waar normaal 316i staat, moeten ook maar eens van de linkerbaan af. Die is voor echte bmw rijders, een X5 met een dikke bullbar bv

Wat heerlijk weer hoe iedereen op elkaar in loopt te hakken zonder elkaar te kennen. Altijd weer feest als het over bmw rijders gaat, petjes en golfjes, stratenmaker ferrari´s, crx en andere jap liefhebbers, volvo rijders, etc etc. Voor de betere rel kun je beter in PTA zijn en nog iets meer "bomen, hoge snelheden en te pletter rijden" verwensingen hier en ONZIN zal binnenkort geen bestaansrecht meer hebben.

ps doe mij maar een bling bling Benz, liever horsefokker then aso

[ Bericht 0% gewijzigd door ransbal op 19-05-2004 23:04:10 ]
doe het soms wel, maar ook wel eens niet weet
  woensdag 19 mei 2004 @ 23:07:53 #87
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_19257003
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 22:54 schreef ransbal het volgende:
...

ps doe mij maar een bling bling Benz, liever horsefokker then aso
Paardentrailers moeten helemaal opzouten
  woensdag 19 mei 2004 @ 23:51:23 #88
14721 jaguar
Regenboos
pi_19258157
ik werd vanochtend bijna geschept door een idioot in een nissan primera
Meneer moest nog ff gauw door rood want hij had haast, kom je dan aan met je fietsje en hij met 50 door de bocht

en ff later ook nog een patser in een gare benz die het voor elkaar wist te krijgen om net op het laatse moment door oranje te rijden en niet geflits te worden en dan ook nog zijn middelvinger opsteken als ik voorang neem waar ik dat hoor te krijgen
ijsbergvla
pi_19259124
vooral in oude bmws
mooie nieuwe rijden meestal beschaafder
  donderdag 20 mei 2004 @ 02:38:11 #90
28634 wick
Got VTEC?
pi_19261905
En treinen rijden op rails
live fast, die young
pi_19272794
Vaker gezegt, maar toch eventjes herhalend:

Het is niet in WELKE auto je rijd, maar HOE je er in rijd....

Ik lees nu de posts hier als "alle [merk X] rijders rijden asociaal"..... Geen fuck van waar, tis alleen wel een feit dat BMW rijders over het algemeen gevaarlijker rijden (lees: gevaarlijker, niet als maniaken) dan mensen die in een Daihatsu rijden. Ik schik dan gevaarlijker onder bumperkleven, agressief rijgedrag en NIET onder links plakken, want de BMW rijders moeten er zonodig met 160 langs..... Ik kan me dan wel mateloos irriteren aan linksplakkers, maar ik ga niet zitten seinen met mn lichten, wijzen of er gewoon rechts voorbij; ik wacht gewoon totdat ik er voor bij en ga er daarna voorbij zonder een middelvinger of wat dan ook.

Wat ik associaal rijgedrag vind: bumperkleven (geen 2 seconden afstand houden), rechts inhalen wanneer de maximum snelheid al word gereden (in Nederland), over de vluchtstrook inhalen en imho is 70 rijden waar je 50 mag rijden "omdat je toevallig haast hebt" ook niet normaal (Lees: niet normaal, bij deze NIET a-sociaal). Haast hebben is geen reden om hard te rijden en daarbij, er staat niks voor niks een 50 bord. Aan de 50 limiet houd ik me altijd wanneer deze er is, bij 60 km zones rijd ik wel harder dan mag.

Maar ach, hoe vaak is de discussie dan ook gevoerd heh.....

disclaimer: al het hierboven geschreven is een uiting van eigen mening
pi_41796988
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 12:46 schreef AcidTrance het volgende:
Whehe wat een generalisatie, en wat hebben sommige mensen toch een grote bek hier

Bumperkleven komt overal voor bij de meest uiteenlopende auto/weggebruikers, mensen die veel op de weg zitten moeten dit weten. Dus ook een Daajhatsoe 1.0 diesel kan je op de linkerbaan vinden.

En jah BMW heeft tegenwoordig een slechte naam als het om bestuurders en weggedrag gaat, dus dan let je er meer op dan die rijder in een Toyota of Mazda die net zo erg op iemands bumper zit.

Dan is er ook het soort weggebruiker dat het nodig vindt om via de linkerbaan met 1km verschil iemand in de te halen en er later dus nix mee opschiet.
het zijn niet alleen BMW rijders.. dat klopt. Maar nu komen er ook VW Passat rijders bij die de BMW rijder verdringen als nummer 1.

Een paar kentekens

Gisteren richting Friesland bij Drenthe

09-JT- VW Passat Wagon
JB-RB- Renault Twingo met een chauffeur die duidelijk af is gewezen voor deelname aan "the fear factor"
XT-LR- VW Golf - Bumperklever

Ik denk dat ik het weet. De Nederlandse BMW rijder heeft een kleintje
a dirty mind a joy forever
pi_41797683
Ik rij Benz en ik rij anders ook behoorlijk aso hoor?
'99 MB E320 CDI T-model
pi_41800576
Laatst nog zo'n asociale BMW 5-serie geblockt. Er stond file op de A6, en zoals gewoonlijk stond ook de invoegstrook helemaal vast vanaf de stoplichten. Iedereen netjes in één rij, want het is zinloos om het stukje 2 baans te benutten aangezien die na 500 meter eindigt. Zat rustig een beetje om me heen te kijken, en zie plotseling die BMW als enige aankomen en wil het liefst nog voorbij het verdrijvingsvlak invoegen. De Passat dus maar even ervoor geparkeerd en breed gaan rijden, BMW voegt maar weer terug in de rij.

...grappig gegeven is dat je diezelfde BMW rijdert continue tegenkomt met z'n drukke gedoe. Schuiven van links naar rechts etc, maar ondertussen tientallen kilometers gelijk oprijdt met ondergetekende.
pi_41820090
Stel je voor, mensen die op een 2 baansweg alle rijvakken benutten, ze zouden daar eens op moeten gaan controlleren
pi_41820295
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:30 schreef osmo het volgende:
Stel je voor, mensen die op een 2 baansweg alle rijvakken benutten, ze zouden daar eens op moeten gaan controlleren
Je betaalt toch wegenbelasting voor beide rijbanen? Dan wil ik natuurlijk alles uit m'n geld halen, en ze allebei gebruiken ook!
pi_41820357
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:30 schreef osmo het volgende:
Ik erger me daar altijd dood aan.
Die eikels die idioot vroeg al op de rem gaan om in te voegen (terwijl er nog genoeg rijbaan is) en vervolgens niemand er meer tussen laat. (terwijl de "doorrijders" zich feitelijk aan de regels houden)..

pi_41820393
BMW rules, opfucke met al die slome truttebakken!
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_41820418
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:37 schreef Kogando het volgende:
BMW rules, opfucke met al die slome truttebakken!
Dat is natuurlijk waar.

pi_41820592
Het ligt er maar net aan hoe je het doet hè? Als de situatie het toelaat om niet op een schofterige methode in te voegen, rijd dan vooral lekker door tot het einde. Maar als de gehele rechter rijbaan stil staat en zich coulant opstelt ten opzichte van de rest van het verkeer, dan is het belachelijk als iemand IEDEREEN inhaalt tot op het verdrijvingsvlak, en nog verwacht dat men op stel en sprong ruimte maakt. Ritsen en invoegen is altijd een beetje geven en nemen, maar zoek op een normale manier een plekje. Iedereen wil snel ter plaatse zijn, en als iedereen zo belachelijk rijdt staat de rechter rijstrook, als oorzaak van zgn. BMW-rijders, gewoon permanent vast.
  donderdag 14 september 2006 @ 23:51:24 #101
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_41820917

Te hard rijden ? Ja
Links plakken? Ja (heeft toch niemand last van)
Kleven? Nee
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  vrijdag 15 september 2006 @ 07:54:51 #102
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_41825676
Wat een sneu plaatje

Vast gemaakt door iemand die de scooter van z'n zus nog niet mag lenen.
pi_41831297
BMW-rijders?
Rechtsinhalende lease-Golfjes En als er dan na de werkzaamheden weer 120 gereden mag worden doet zo'n teurig SDI'tje daar cker 3wkn over
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:56:56 #104
24919 Quantor
allround game addict
pi_41833939
Rij sinds een paar maanden een E46 318 (een goedkope uit 99, gewoon omdat ik het een mooi model vind) en daarvoor een lease Mazda6 en het is een wereld van verschil hoe andere bestuurders zich gedragen tov mij. Nu gooien veel meer mensen toch nog even hun auto voor die van mij als ik aan het inhalen ben e.d. Terwijl ik toch aardig sociaal rij, ook omdat het nu m'n eigen auto is, nu maar standaard 140 ipv 150 (op 120 wegen), maar blijkbaar roept toch het merk iets op waar men tegen moet reageren.
*NuT5*
pi_41834192
Cliché .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_41834317
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:56 schreef Quantor het volgende:
Rij sinds een paar maanden een E46 318 (een goedkope uit 99, gewoon omdat ik het een mooi model vind) en daarvoor een lease Mazda6 en het is een wereld van verschil hoe andere bestuurders zich gedragen tov mij. Nu gooien veel meer mensen toch nog even hun auto voor die van mij als ik aan het inhalen ben e.d. Terwijl ik toch aardig sociaal rij, ook omdat het nu m'n eigen auto is, nu maar standaard 140 ipv 150 (op 120 wegen), maar blijkbaar roept toch het merk iets op waar men tegen moet reageren.
Klinkt bekend,
Grappig overigens dat als ik er op let dat het voor >75% toyota's en opels zijn

En dat is geen onzin; het valt me iedere (lange) rit weer op dat de Nederlandse opel of toyota bestuurder (d.w.z de **** modellen zoals yaris verso e.d ) gewoon zonder te kijken + zonder richting van baan wisselt. Maargoed ik heb me er bij neergelegd; je kunt er toch weinig aan doen...
'99 MB E320 CDI T-model
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')