Jammer, de CRX staat namelijk de hele dag al in de garage en is dus nog niet eens buiten geweestquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:13 schreef yup het volgende:
[..]
Wij hebben vaak last van asociale CRX rijders![]()
Jammer..Rexjes zijn zooo geilquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jammer, de CRX staat namelijk de hele dag al in de garage en is dus nog niet eens buiten geweest![]()
Pas maar op, dadelijk veranderd dit topic ook weer in een "Sjonniieee" topicquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:18 schreef Baklap het volgende:
[..]
Jammer..Rexjes zijn zooo geil
-edit-quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja, jij houdt je natuurlijk áltijd aan de snelheid!
Ik vond het niet a-so-ciaal aangezien het niet ge-vaar-lijk was.
Ik vind inhalen op een kruispunt + zebrapad ge-vaar-lijk en a-so-ciaal.
Ik ben benieuwd of jij weet wat asociaal inhoudt!
doodverwensingquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:27 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed wat ik zeg!quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:27 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Te hard rijden is asociaal doos! Net zo asociaal als inhalen voor een zebrapad. Maar dat zie jij natuurlijk niet door die boom in je oog.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed wat ik zeg!
Ik heb helemaal niks gezegd over te hard rijden maar wel over inhalen op een kruispunt en een zebrapad.
En ga zelf lekker dood ofzo door een vreselijk ongeluk, lompe boer.
Jij vind te hard rijden asociaal.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:49 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Te hard rijden is asociaal doos! Net zo asociaal als inhalen voor een zebrapad. Maar dat zie jij natuurlijk niet door die boom in je oog.
Wees gerust, ik rij mezelf echt wel een keertje te pletter tegen een strategisch geplaatste boom. Tot die tijd blijf ik egocentrische mensen als jij wijzen op hun achterlijke asociale denkwijze.
See you in hell![]()
En je hebt het gewoon nog steeds niet door.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij vind te hard rijden asociaal.
Ik vind te hard rijden asociaal als het ook echt gevaarlijk is.
Je zanikt over mensen die asociaal rijden. Terwijl je zelf net zo asociaal doet. Zie je de hypocretie?quote:En dan lig jij te zaniken dat ik lig te zaniken over mensen die te hard rijden wat dus niet zo is.
Ik vind dat ik normaal doe. Kom ik asociaal over? Nou ja, jouw probleem.quote:Dus doe even normaal wil je.
Ik draai helemaal niks om, jij meet met 2 maten.quote:Ga ergens anders liggen zaniken als je niet eens weet wat ik typ en het even allemaal lekker omdraait en dergelijke.
Wat kan je meer verwachten van een 'lompe boer'?quote:En opmerkingen als "see you in hell" hebben ook erg veel inhoud.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:07 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En je hebt het gewoon nog steeds niet door.
[..]
Je zanikt over mensen die asociaal rijden. Terwijl je zelf net zo asociaal doet. Zie je de hypocretie?
[..]
Ik vind dat ik normaal doe. Kom ik asociaal over? Nou ja, jouw probleem.
[..]
Ik draai helemaal niks om, jij meet met 2 maten.
[..]
Wat kan je meer verwachten van een 'lompe boer'?
Wie zeikt er hier nou verder ?quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:27 schreef Fl3xx het volgende:
Ik weet het goed gemaakt voor iedereen in dit topic: Jullie zijn allemaal losers.
Jullie zijn allemaal irritant op de weg, of je nou in een bmw, crx, alto of een 200d uit het jaar 0 rijdt.
En om iedereen voor te zijn: Ik ben zelf ook een enorme loser omdat ik op dit topic reageer.
Iedereen blij? Dan kunnen we weer lekker allemaal doorgaan met onze zeikerige leventjes.
Ik wordt echt strontziek van al die welles-nietes topics hier, het is toch veel leuker om over autos te praten hier dan over de bestuurders???? (idee: misschien een extra "bestuurders" forum op fok, waarin iedereen zich kan uitleven met zeiken over bumperklevers, sjonnies, bejaarden, etc etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc.)
quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:27 schreef Fl3xx het volgende:
Ik weet het goed gemaakt voor iedereen in dit topic: Jullie zijn allemaal losers.
Jullie zijn allemaal irritant op de weg, of je nou in een bmw, crx, alto of een 200d uit het jaar 0 rijdt.
En om iedereen voor te zijn: Ik ben zelf ook een enorme loser omdat ik op dit topic reageer.
Iedereen blij? Dan kunnen we weer lekker allemaal doorgaan met onze zeikerige leventjes.
Ik wordt echt strontziek van al die welles-nietes topics hier, het is toch veel leuker om over autos te praten hier dan over de bestuurders???? (idee: misschien een extra "bestuurders" forum op fok, waarin iedereen zich kan uitleven met zeiken over bumperklevers, sjonnies, bejaarden, etc etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc.)
Het gaat niet om de auto.. het gaat om het soort volk wat erin zitquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:10 schreef Krea het volgende:
Die CRX-homo's zijn pas asociaal.
Dan moet je maar een BMW kopen, dan kun je wel hard door de bochtquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
...afslaan en ik denk dat als we dat met 70 deden uit de bocht vlogen.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:27 schreef Fl3xx het volgende:
Ik kan als Amsterdammer aan auto's zien wie een provinciaal is door het ontbreken van een parkeervergunning op de ruit. Mijn vooroordelen tegen provincialen en hun rijgedrag zijn dus empirisch gefundeerd.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:17 schreef Baklap het volgende:
Smerige links stemmers. Die groenen op de weg zorgt voor ellende. Niet doorrijden, dus onder de toegestande snelheid. Voor alles op de rem trappen. Als ze echt moeten remmen, te laat remmen. Vol in de rem gaan en daarna het knipperlicht aanzetten. Overal de weg moeten vragen.
links
meestal is dat teken een visjequote:Op woensdag 19 mei 2004 15:04 schreef afzuiginrichting het volgende:
[..]
Ik kan als Amsterdammer aan auto's zien wie een provinciaal is door het ontbreken van een parkeervergunning op de ruit. Mijn vooroordelen tegen provincialen en hun rijgedrag zijn dus empirisch gefundeerd.
Ik wil wel graag weten hoe jij "smerige links stemmers" en "groenen" herkent. Hebben die een herkenningsteken op de auto zitten dat ik niet ken, of keer jij het gewoon om en beschouw je het ergerlijke gedrag dat je beschrijft als kenmerk voor "smerige links stemmers" en "groenen"?![]()
jah inderdaad.quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
meestal is dat teken een visje![]()
Ja kan ook welquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:04 schreef afzuiginrichting het volgende:
[..]
Ik kan als Amsterdammer aan auto's zien wie een provinciaal is door het ontbreken van een parkeervergunning op de ruit. Mijn vooroordelen tegen provincialen en hun rijgedrag zijn dus empirisch gefundeerd.
Ik wil wel graag weten hoe jij "smerige links stemmers" en "groenen" herkent. Hebben die een herkenningsteken op de auto zitten dat ik niet ken, of keer jij het gewoon om en beschouw je het ergerlijke gedrag dat je beschrijft als kenmerk voor "smerige links stemmers" en "groenen"?![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:05 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Dan moet je maar een BMW kopen, dan kun je wel hard door de bocht
wat een GE-WEL-DIG moooie autoquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:32 schreef Virus.NL het volgende:
Ik weet zeker dat een aantal mensen hier al bij voorbaat zullen zeggen dat je een asociale bmw-rijder bent als je met deze auto rijdt [[url=http://www.tweakers.net/ext/f/20093/thumb.jpg]afbeelding][/url]
Paardentrailers moeten helemaal opzoutenquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:54 schreef ransbal het volgende:
...
ps doe mij maar een bling bling Benz, liever horsefokker then aso
het zijn niet alleen BMW rijders.. dat klopt. Maar nu komen er ook VW Passat rijders bij die de BMW rijder verdringen als nummer 1.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:46 schreef AcidTrance het volgende:
Whehe wat een generalisatie, en wat hebben sommige mensen toch een grote bek hier![]()
Bumperkleven komt overal voor bij de meest uiteenlopende auto/weggebruikers, mensen die veel op de weg zitten moeten dit weten. Dus ook een Daajhatsoe 1.0 diesel kan je op de linkerbaan vinden.
En jah BMW heeft tegenwoordig een slechte naam als het om bestuurders en weggedrag gaat, dus dan let je er meer op dan die rijder in een Toyota of Mazda die net zo erg op iemands bumper zit.
Dan is er ook het soort weggebruiker dat het nodig vindt om via de linkerbaan met 1km verschil iemand in de te halenen er later dus nix mee opschiet.
Je betaalt toch wegenbelasting voor beide rijbanen? Dan wil ik natuurlijk alles uit m'n geld halen, en ze allebei gebruiken ook!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:30 schreef osmo het volgende:
Stel je voor, mensen die op een 2 baansweg alle rijvakken benutten, ze zouden daar eens op moeten gaan controlleren
Ik erger me daar altijd dood aan.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:30 schreef osmo het volgende:
Stel je voor, mensen die op een 2 baansweg alle rijvakken benutten, ze zouden daar eens op moeten gaan controlleren
Dat is natuurlijk waar.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:37 schreef Kogando het volgende:
BMW rules, opfucke met al die slome truttebakken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |