ben jij zo'n figuur die met 100 op de linkerbaan hypernerveus aan het remmen is als 50 km verderop een auto remt??quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:58 schreef kees-jan het volgende:
Gewoon even klagen en toch ook afvragen waarom de meeste BMW rijders blijkbaar iets moeten compenseren.... Vanochtend is er bijna (weer) een bmw cabrio bij mij naar binnen gereden omdat meneer zonodig 10 cm achter mijn trekhaak moest gaan rijden.... en tja soms moet je remmen omdat je voorganger ook remt. Gelukkig was er links een vluchtstrook zodat hij daar uit kon remmen en ongeveer ten hoogte van mijn stoel eindigde...... en dan nog met zijn hoofd durven te schudden alsof hij het belachelijk vond dat ik wel twee seconden afstand hou tot mijn voorligger!
![]()
![]()
![]()
het laatste, rij ongeveer 5000 km per maand op dit moment dus ben er wel aan gewend om op de weg te zitten. Zijn een hoop idioten op de weg de laatste tijd helaas.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Zo nee, sommige figuren in sommige auto's kleven idd vaak, gevaarlijk en dom.
Ja idd.. veel mensen bumperkleven en het lijkt wel alsof het een gewoonte wordt, want echt snel inhalen doen ze daarna ook niet, sommige gaan zelfs gewoon weer achter je rijdenquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:04 schreef kees-jan het volgende:
[..]
het laatste, rij ongeveer 5000 km per maand op dit moment dus ben er wel aan gewend om op de weg te zitten. Zijn een hoop idioten op de weg de laatste tijd helaas.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:05 schreef Krea het volgende:
Moet ik jou eens op je bek rossen ofzo?
Hey, iedereen wordt altijd in een hoekje geduwd.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:08 schreef mx_player het volgende:
waarom moet nu het woordje bwm dan weer in de titel voorkomen. het zijn echt niet alleen bmw rijders die bumperkleven.
beetje kortzichtig
vind ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:08 schreef mx_player het volgende:
waarom moet nu het woordje bwm dan weer in de titel voorkomen. het zijn echt niet alleen bmw rijders die bumperkleven.
beetje kortzichtig
quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:10 schreef Krea het volgende:
Die CRX-homo's zijn pas asociaal.
Beste mx_player, de doodsimpele reden dat bmw in de topictitel staat (lees dan ook eens goed de openingspost) is omdat ik even melding wilde maken van de specifieke bmw rijder die dit bij mij deed vanochtend.... en aan de reactie van Krea te zien zou hij het wel eens kunnen zijn geweest.....quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:08 schreef mx_player het volgende:
beetje kortzichtig
Maar ondertussen wel zelf ook 20km te hard rijden binnen de bebouwde komquote:Ik kots op Gennepenaren en ik ben blij dat ik er geen ben (ook al woon ik hier me hele leven, nimmer zal ik zó asociaal rijden als hen)
Echt wel.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:11 schreef ijsmeis het volgende:
gelukkig is mijn vriend geen Homo dan.
.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:12 schreef kooba het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel zelf ook 20km te hard rijden binnen de bebouwde kom
er staat bmw-rijders.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:11 schreef kees-jan het volgende:
[..]
Beste mx_player, de doodsimpele reden dat bmw in de topictitel staat (lees dan ook eens goed de openingspost) is omdat ik even melding wilde maken van de specifieke bmw rijder die dit bij mij deed vanochtend.... en aan de reactie van Krea te zien zou hij het wel eens kunnen zijn geweest.....![]()
beetje kortzichtig dat iemand een sukkel is omdat hij in een "daihutsaebutsi 1.0d" rijdt.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:13 schreef realist_ik het volgende:
[..]
er staat bmw-rijders.
meervoud.
en ik ga ervan uit dat de bmw in casu slechts één bestuurder had.
sukkel.
je rijdt zelf zeker in een gare daihutsaebutsi 1.0d
ojee.... iemand op zijn ....kie getrapt hier geloof ik... Het klopt inderdaad dat er in deze bmw slechts 1 opgewonden standje (alias bestuurder, alias minderwaardigheidscomplexje) zat.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:13 schreef realist_ik het volgende:
[..]
er staat bmw-rijders.
meervoud.
en ik ga ervan uit dat de bmw in casu slechts één bestuurder had.
sukkel.
je rijdt zelf zeker in een gare daihutsaebutsi 1.0d
Helemaal mee eens.... Ik zit meestal ook ongeveer 3-5 cm achter mijn voorganger en ik heb een Opel Corsaquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:08 schreef mx_player het volgende:
beetje kortzichtig
oh pleasequote:Op woensdag 19 mei 2004 11:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
beetje kortzichtig dat iemand een sukkel is omdat hij in een "daihutsaebutsi 1.0d" rijdt.
toch vreemd dan dat jij als simpele ziel toch een leasebak kan krijgen...quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:17 schreef kees-jan het volgende:
[..]
ojee.... iemand op zijn ....kie getrapt hier geloof ik... Het klopt inderdaad dat er in deze bmw slechts 1 opgewonden standje (alias bestuurder, alias minderwaardigheidscomplexje) zat.
Ik rij een ford mondeo station, zoals jij waarschijnlijk zal vinden : enorme burgerbak! en ja dat is ie ook maar bevalt prima![]()
oh pleasequote:Op woensdag 19 mei 2004 11:19 schreef realist_ik het volgende:
[..]
toch vreemd dan dat jij als simpele ziel toch een leasebak kan krijgen...
goed he...quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:19 schreef realist_ik het volgende:
[..]
toch vreemd dan dat jij als simpele ziel toch een leasebak kan krijgen...
daar hebben ze tegenwoordig (bij)baantjes voorquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:21 schreef kees-jan het volgende:
[..]
goed he...
toch vreemd dat jij als intellectueel /zeer slim persoon bmw rijd.....................
![]()
![]()
![]()
uhm uhm....quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:21 schreef kees-jan het volgende:
[..]
goed he...
toch vreemd dat jij als intellectueel /zeer slim persoon bmw rijd.....................
![]()
![]()
![]()
1-0quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:28 schreef kees-jan het volgende:
volgens mij ben jij begonnen met geweldig diepgaande opmerkingen te maken als:
"toch vreemd dan dat jij als simpele ziel toch een leasebak kan krijgen..."
en
"je rijdt zelf zeker in een gare daihutsaebutsi 1.0d"
volgens mij heb jij last van een selectief geheugen want als we even terug gaan kijken naar, pak 'm beet, de 1e regel van dit topic... zien we dat JIJ je vanaf het begin al "schuldig" maakt aan deze vorm van forumvervuiling.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:28 schreef kees-jan het volgende:
volgens mij ben jij begonnen met geweldig diepgaande opmerkingen te maken als:
"toch vreemd dan dat jij als simpele ziel toch een leasebak kan krijgen..."
en
"je rijdt zelf zeker in een gare daihutsaebutsi 1.0d"
kijk, dit zegt gewoon al genoeg.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:34 schreef kees-jan het volgende:
Eerste regel:
"Gewoon even klagen en toch ook afvragen waarom de meeste BMW rijders blijkbaar iets moeten "
Dit is het begin van mijn uitleg wat er hedenochtend op de autosnelweg heeft plaatsgevonden en in dit geval was het (voor mij) van belang het type/merk auto erbij te noemen aangezien dit van toegevoegde waarde is voor het onderwerp.
O schitterend, wat ben jij een ongelooflijke doos.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik klaag even mee (over sommige BMW rijders dan) aangezien er vanochtend iemand ons ook even asociaal moest inhalen bij een kruispunt! en op een zebrapad!
Terwijl je daar maar 50 mag (en wij al 70 reden) en waar ze vaak staan te controleren.
En hier in Gennep kunnen die BMW-rijders er ook wat van.
Ik kots op Gennepenaren en ik ben blij dat ik er geen ben (ook al woon ik hier me hele leven, nimmer zal ik zó asociaal rijden als hen)
ik moet zeggen, ijsmeis, hij heeft wel een puntquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:39 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
O schitterend, wat ben jij een ongelooflijke doos.
Iedereen is asociaal, maar het feit dat jij 70 rijdt in de bebouwde kom is wel ok omdat je haast had. Enig idee hoe je gedrag op anderen overkomt? Dat ze jou net zo fucking asociaal vinden als de rest van de Gennepenaren?
Haal anders die boom ff uit je oog, voordat je bij anderen naar splinters gaat zoeken.
dat is wel een hele oude bmwquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:42 schreef hifonics het volgende:
draai vervolgens snel raam dicht en deur opslot
twas een zakenman in een 5 serie, niet zo een oude ( vorige model) en ik denk nie dat die altijd een pistool bij zich heeftquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat is wel een hele oude bmw
maar je hebt wel geluk dat die bmw rijder geen pistool of knuppel bij zich heeft, de meeste bmw rijders zijn toch criminelen en daar heb je dan niks van terug als corsa rijder.![]()
jij generaliseert, ik reageer daarop.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:44 schreef kees-jan het volgende:
generalisatie in mijn uitspraak is inderdaad aanwezig, is dit ook een gevolg van kortzichtigheid? Mijns inziens niet, maar is het door schade en schande (lees regelmatig op de weg zitten) wijsheid geworden. Helaas zijn de meeste bmw rijders opgewonden standjes die graag de regel bevestigen, gezien de agressieve schrijfwijze van je eerdere postings in deze thread lijkt het erop dat jij ook graag tot deze doelgroep behoort. Verder is het zo dat dit gedrag uiteraard niet aleen door bmw rijders wordt getoond maar door diverse merken. Ook truttige volvo 340's ed maken zich er schuldig aan, alleen is dat nu even niet in dit voorbeeld opgenomen.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:52 schreef realist_ik het volgende:
[..]
ga ik er verder ook geen woorden aan vuil maken.
"bebouwde kom"quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:39 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
O schitterend, wat ben jij een ongelooflijke doos.
Iedereen is asociaal, maar het feit dat jij 70 rijdt in de bebouwde kom is wel ok omdat je haast had. Enig idee hoe je gedrag op anderen overkomt? Dat ze jou net zo fucking asociaal vinden als de rest van de Gennepenaren?
Haal anders die boom ff uit je oog, voordat je bij anderen naar splinters gaat zoeken.
Je reed 70 waar je 50 mocht.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"bebouwde kom"
Zei ik dat het een bebouwde kom was ergens?
Oh ja, jij houdt je natuurlijk áltijd aan de snelheid!quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:10 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Je reed 70 waar je 50 mocht.
A-so-ciaal.
Wij hebben vaak last van asociale CRX rijdersquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja, jij houdt je natuurlijk áltijd aan de snelheid!
Ik vond het niet a-so-ciaal aangezien het niet ge-vaar-lijk was.
Ik vind inhalen op een kruispunt + zebrapad ge-vaar-lijk en a-so-ciaal.
Ik ben benieuwd of jij weet wat asociaal inhoudt!
Wij reden vóór het zebrapad 70.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:12 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Je mocht er toch maar 50, en er was een zebrapad. Dat zal zebrapad zal er vast niet voor niks liggen, wel?
Jammer, de CRX staat namelijk de hele dag al in de garage en is dus nog niet eens buiten geweestquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:13 schreef yup het volgende:
[..]
Wij hebben vaak last van asociale CRX rijders![]()
Jammer..Rexjes zijn zooo geilquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jammer, de CRX staat namelijk de hele dag al in de garage en is dus nog niet eens buiten geweest![]()
Pas maar op, dadelijk veranderd dit topic ook weer in een "Sjonniieee" topicquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:18 schreef Baklap het volgende:
[..]
Jammer..Rexjes zijn zooo geil
-edit-quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja, jij houdt je natuurlijk áltijd aan de snelheid!
Ik vond het niet a-so-ciaal aangezien het niet ge-vaar-lijk was.
Ik vind inhalen op een kruispunt + zebrapad ge-vaar-lijk en a-so-ciaal.
Ik ben benieuwd of jij weet wat asociaal inhoudt!
doodverwensingquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:27 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed wat ik zeg!quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:27 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Te hard rijden is asociaal doos! Net zo asociaal als inhalen voor een zebrapad. Maar dat zie jij natuurlijk niet door die boom in je oog.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed wat ik zeg!
Ik heb helemaal niks gezegd over te hard rijden maar wel over inhalen op een kruispunt en een zebrapad.
En ga zelf lekker dood ofzo door een vreselijk ongeluk, lompe boer.
Jij vind te hard rijden asociaal.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:49 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Te hard rijden is asociaal doos! Net zo asociaal als inhalen voor een zebrapad. Maar dat zie jij natuurlijk niet door die boom in je oog.
Wees gerust, ik rij mezelf echt wel een keertje te pletter tegen een strategisch geplaatste boom. Tot die tijd blijf ik egocentrische mensen als jij wijzen op hun achterlijke asociale denkwijze.
See you in hell![]()
En je hebt het gewoon nog steeds niet door.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij vind te hard rijden asociaal.
Ik vind te hard rijden asociaal als het ook echt gevaarlijk is.
Je zanikt over mensen die asociaal rijden. Terwijl je zelf net zo asociaal doet. Zie je de hypocretie?quote:En dan lig jij te zaniken dat ik lig te zaniken over mensen die te hard rijden wat dus niet zo is.
Ik vind dat ik normaal doe. Kom ik asociaal over? Nou ja, jouw probleem.quote:Dus doe even normaal wil je.
Ik draai helemaal niks om, jij meet met 2 maten.quote:Ga ergens anders liggen zaniken als je niet eens weet wat ik typ en het even allemaal lekker omdraait en dergelijke.
Wat kan je meer verwachten van een 'lompe boer'?quote:En opmerkingen als "see you in hell" hebben ook erg veel inhoud.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:07 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En je hebt het gewoon nog steeds niet door.
[..]
Je zanikt over mensen die asociaal rijden. Terwijl je zelf net zo asociaal doet. Zie je de hypocretie?
[..]
Ik vind dat ik normaal doe. Kom ik asociaal over? Nou ja, jouw probleem.
[..]
Ik draai helemaal niks om, jij meet met 2 maten.
[..]
Wat kan je meer verwachten van een 'lompe boer'?
Wie zeikt er hier nou verder ?quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:27 schreef Fl3xx het volgende:
Ik weet het goed gemaakt voor iedereen in dit topic: Jullie zijn allemaal losers.
Jullie zijn allemaal irritant op de weg, of je nou in een bmw, crx, alto of een 200d uit het jaar 0 rijdt.
En om iedereen voor te zijn: Ik ben zelf ook een enorme loser omdat ik op dit topic reageer.
Iedereen blij? Dan kunnen we weer lekker allemaal doorgaan met onze zeikerige leventjes.
Ik wordt echt strontziek van al die welles-nietes topics hier, het is toch veel leuker om over autos te praten hier dan over de bestuurders???? (idee: misschien een extra "bestuurders" forum op fok, waarin iedereen zich kan uitleven met zeiken over bumperklevers, sjonnies, bejaarden, etc etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc.)
quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:27 schreef Fl3xx het volgende:
Ik weet het goed gemaakt voor iedereen in dit topic: Jullie zijn allemaal losers.
Jullie zijn allemaal irritant op de weg, of je nou in een bmw, crx, alto of een 200d uit het jaar 0 rijdt.
En om iedereen voor te zijn: Ik ben zelf ook een enorme loser omdat ik op dit topic reageer.
Iedereen blij? Dan kunnen we weer lekker allemaal doorgaan met onze zeikerige leventjes.
Ik wordt echt strontziek van al die welles-nietes topics hier, het is toch veel leuker om over autos te praten hier dan over de bestuurders???? (idee: misschien een extra "bestuurders" forum op fok, waarin iedereen zich kan uitleven met zeiken over bumperklevers, sjonnies, bejaarden, etc etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc.)
Het gaat niet om de auto.. het gaat om het soort volk wat erin zitquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:10 schreef Krea het volgende:
Die CRX-homo's zijn pas asociaal.
Dan moet je maar een BMW kopen, dan kun je wel hard door de bochtquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
...afslaan en ik denk dat als we dat met 70 deden uit de bocht vlogen.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:27 schreef Fl3xx het volgende:
Ik kan als Amsterdammer aan auto's zien wie een provinciaal is door het ontbreken van een parkeervergunning op de ruit. Mijn vooroordelen tegen provincialen en hun rijgedrag zijn dus empirisch gefundeerd.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:17 schreef Baklap het volgende:
Smerige links stemmers. Die groenen op de weg zorgt voor ellende. Niet doorrijden, dus onder de toegestande snelheid. Voor alles op de rem trappen. Als ze echt moeten remmen, te laat remmen. Vol in de rem gaan en daarna het knipperlicht aanzetten. Overal de weg moeten vragen.
links
meestal is dat teken een visjequote:Op woensdag 19 mei 2004 15:04 schreef afzuiginrichting het volgende:
[..]
Ik kan als Amsterdammer aan auto's zien wie een provinciaal is door het ontbreken van een parkeervergunning op de ruit. Mijn vooroordelen tegen provincialen en hun rijgedrag zijn dus empirisch gefundeerd.
Ik wil wel graag weten hoe jij "smerige links stemmers" en "groenen" herkent. Hebben die een herkenningsteken op de auto zitten dat ik niet ken, of keer jij het gewoon om en beschouw je het ergerlijke gedrag dat je beschrijft als kenmerk voor "smerige links stemmers" en "groenen"?![]()
jah inderdaad.quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
meestal is dat teken een visje![]()
Ja kan ook welquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:04 schreef afzuiginrichting het volgende:
[..]
Ik kan als Amsterdammer aan auto's zien wie een provinciaal is door het ontbreken van een parkeervergunning op de ruit. Mijn vooroordelen tegen provincialen en hun rijgedrag zijn dus empirisch gefundeerd.
Ik wil wel graag weten hoe jij "smerige links stemmers" en "groenen" herkent. Hebben die een herkenningsteken op de auto zitten dat ik niet ken, of keer jij het gewoon om en beschouw je het ergerlijke gedrag dat je beschrijft als kenmerk voor "smerige links stemmers" en "groenen"?![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:05 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Dan moet je maar een BMW kopen, dan kun je wel hard door de bocht
wat een GE-WEL-DIG moooie autoquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:32 schreef Virus.NL het volgende:
Ik weet zeker dat een aantal mensen hier al bij voorbaat zullen zeggen dat je een asociale bmw-rijder bent als je met deze auto rijdt [[url=http://www.tweakers.net/ext/f/20093/thumb.jpg]afbeelding][/url]
Paardentrailers moeten helemaal opzoutenquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:54 schreef ransbal het volgende:
...
ps doe mij maar een bling bling Benz, liever horsefokker then aso
het zijn niet alleen BMW rijders.. dat klopt. Maar nu komen er ook VW Passat rijders bij die de BMW rijder verdringen als nummer 1.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:46 schreef AcidTrance het volgende:
Whehe wat een generalisatie, en wat hebben sommige mensen toch een grote bek hier![]()
Bumperkleven komt overal voor bij de meest uiteenlopende auto/weggebruikers, mensen die veel op de weg zitten moeten dit weten. Dus ook een Daajhatsoe 1.0 diesel kan je op de linkerbaan vinden.
En jah BMW heeft tegenwoordig een slechte naam als het om bestuurders en weggedrag gaat, dus dan let je er meer op dan die rijder in een Toyota of Mazda die net zo erg op iemands bumper zit.
Dan is er ook het soort weggebruiker dat het nodig vindt om via de linkerbaan met 1km verschil iemand in de te halenen er later dus nix mee opschiet.
Je betaalt toch wegenbelasting voor beide rijbanen? Dan wil ik natuurlijk alles uit m'n geld halen, en ze allebei gebruiken ook!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:30 schreef osmo het volgende:
Stel je voor, mensen die op een 2 baansweg alle rijvakken benutten, ze zouden daar eens op moeten gaan controlleren
Ik erger me daar altijd dood aan.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:30 schreef osmo het volgende:
Stel je voor, mensen die op een 2 baansweg alle rijvakken benutten, ze zouden daar eens op moeten gaan controlleren
Dat is natuurlijk waar.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:37 schreef Kogando het volgende:
BMW rules, opfucke met al die slome truttebakken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |