Kus mijn eikel!quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:47 schreef Megumi het volgende:
Ik vindt een zoen niet vreemdgaan.
Nee hoor, dat kan helemaal niet een keer gebeuren. Indien het wel gebeurd is mijn relatie over. Als ik degene ben die zoent met een ander, weet ik zeker dat ik niet happy ben in de relatie en stap ik er uit (en mijn vriendin zou het wegens vreemdgaan ook al uitmaken), en als zij zoent, dan maak ik het uit.quote:Als je bijvoorbeeld al een hele tijd een relatie hebt, kan het een keer gebeuren.
ja zo ver was ik ook nog wel..quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:49 schreef milagro het volgende:
gaan we weer
Ja, zoenen is vreemdgaan als daarmee jouw grens overschreden is.
Nee als dat niet het geval is.
Opgelost, slotje
aha jij verzamelt hier meningen en dán beslis je waar jouw grens ligtquote:Op woensdag 19 mei 2004 09:53 schreef Meiz het volgende:
[..]
ja zo ver was ik ook nog wel..
ik vraag naar jullie meningen, wat vind JIJ
Ook als je heel veel om elkaar geeft ???quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:50 schreef ToBe het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kan helemaal niet een keer gebeuren. Indien het wel gebeurd is mijn relatie over. Als ik degene ben die zoent met een ander, weet ik zeker dat ik niet happy ben in de relatie en stap ik er uit (en mijn vriendin zou het wegens vreemdgaan ook al uitmaken), en als zij zoent, dan maak ik het uit.
ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2004 09:59 schreef thary het volgende:
Ik vind dat zoenen vreemdgaan is
is dit echt waar?quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:15 schreef _bigmac_ het volgende:
Wisten jullie dat als je zoent het speeksel van de ander dan 6 weken in je mond blijft hangen.
en dan hebben we het nog niet eens over ZAAAAAAAADquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:15 schreef _bigmac_ het volgende:
Wisten jullie dat als je zoent het speeksel van de ander dan 6 weken in je mond blijft hangen.
En waar zoenen die meisjes mee? Alleen met elkaar?quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:19 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja dat is echt waar.
Kan je na gaan al die brabandse meisjes op carnaval .
Die hebben gewoon 6 weken lang 9 soorten speeksel in de mond
Loop niet zo te zeuren, als zij graag topics hierover opent dan laat 'r gewoon doen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:57 schreef milagro het volgende:
[..]
aha jij verzamelt hier meningen en dán beslis je waar jouw grens ligt
Waarom moet er meteen iets mis zijn met je relatie als je vreemdgaat?quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:32 schreef Emmertje het volgende:
Ik zou niet vreemd kunnen gaan (zeg nooit nooit), en als t al wel zou gebeuren, dan zit er al iets mis in de relatie, en dan zou ik t daarna alsnog uitmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |