Ik zie het niet echt als vreemdgaan maar ik zou het niet leuk vinden als ik hoor dat je vriend iedereen op de mond kust..
Op ben ik dan gewoon jaloers??
Cath.
quote:eeeuh niet lullig bedoeld ofzo maar ja denk het wel, ik heb een vriendin en die begroet ik ook gewoon met een zoen op de mond, als er geen bedoeling achter zit, kijken tongen vind ik dan wel weer te ver gaan. Maar gewoon een zoen niks mis mee, denk ik persoonlijk.
Op donderdag 24 januari 2002 21:36 schreef Cathalijn het volgende:
Laatst zei iemand tegen mij dat het heel normaal was goede vrienden te begroeten met een zoen op zijn of haar mond.
Tja, dat vraag ik me af...Ik zie het niet echt als vreemdgaan maar ik zou het niet leuk vinden als ik hoor dat je vriend iedereen op de mond kust..
Cath.
Ik zou er alleen problemen mee kunnen hebben als mijn vriend slechts een vrouw buiten mij op de mond zoent. Dat geeft voor mij namelijk aan dat ze iets bijzonders is voor hem. Maar dat hangt af van de situatie. Is het een 'oude vriendin' dan is het absoluut geen probleem. Heeft hij haar net afgelopen weekend ontmoet tijdens het stappen dan ligt de situatie een beetje anders.
quote:Precies.
Op donderdag 24 januari 2002 21:38 schreef gelly het volgende:
Ach, als er geen tong bij te pas komt. Een vriendschappelijk zoen is toch geen vreemdgaan
quote:Maar ik vraag me dus juist af of dat wel zo gebruikelijk moet zijn...
Op donderdag 24 januari 2002 21:39 schreef Manfredje het volgende:
Dat legt er een beetje aan op welke manier dat gebeurt. Als het gebruikelijk is dat die 2 elkaar op de mond zoenen vind ik dat niet vreemd gaan.
quote:Ja,je bent echt erg jaloers.
Op donderdag 24 januari 2002 21:36 schreef Cathalijn het volgende:
Laatst zei iemand tegen mij dat het heel normaal was goede vrienden te begroeten met een zoen op zijn of haar mond.
Tja, dat vraag ik me af...Ik zie het niet echt als vreemdgaan maar ik zou het niet leuk vinden als ik hoor dat je vriend iedereen op de mond kust..
Cath.
Intimiteit delen met iemand anders dan degene met wie je een relatie hebt, verliefd worden op een ander...
Het ligt er aan welke intentie je de persoon een zoen geeft... Ik geef vriendinnen en soms vrienden een zoen, een vriendschappelijke intentie... En deze doe ik niet om vreemd te gaan, te kwetsen, of iets anders... Vorig meisje waar ik wat mee "had" vond het bezwaarlijk dat ik met andere meisjes danste, dat terwijl mijn bedoeling was om gewoon normaal met de mensen om te gaan waar ik al een tijd mee danste... Zolang het geen striptease is, is alles best op dat gebied
quote:Ligt vast alweer aan mij maar je kunt ook intens zoenen zonder tong, toch???
Op donderdag 24 januari 2002 21:42 schreef Modderman het volgende:
Vriendschappelijke zoen is idd niet vreemdgaan. Het onderscheid tussen een vriendschappelijke zoen en een vreemdgaanzoen is de tongen die tegen de huigen van de personen in kwestie duwen...
Cath.
quote:Ik vind dat als je iemand heel gepassioneerd op de mond zoent zonder meteen je tong naar binnen te steken dat dat ook vreemdgaan is.
Op donderdag 24 januari 2002 21:42 schreef Modderman het volgende:
Vriendschappelijke zoen is idd niet vreemdgaan. Het onderscheid tussen een vriendschappelijke zoen en een vreemdgaanzoen is de tongen die tegen de huigen van de personen in kwestie duwen...
quote:Sorry, Cath, maar ik ben niet gewend dat er iemand reageert op mijn post. Ehm... een vriendschappelijk zoen op de mond KAN, alleen moet je mijns inziens dan wel goede vrienden zijn. Heel intiem zoenen zonder tong kan ook, maar dat ziet er heel anders uit dan een vreemdgaan zoen... Ook al zou je soms jaloers zijn, ik denk dat je het verschil wil kan zien...
Op donderdag 24 januari 2002 21:44 schreef Cathalijn het volgende:[..]
Ligt vast alweer aan mij maar je kunt ook intens zoenen zonder tong, toch???
Maar goed, er zit natuurlijk absoluut verschil in.Cath.
quote:Ik denk dat het er ook voor een groot deel over gaat wat je partner ervan vindt...
Op donderdag 24 januari 2002 21:45 schreef bfm het volgende:
ligt eraan wat voor gevoel je er zelf bij hebt of et vreemdgaan is of niet
Cath.
quote:idd
quote:Ja.
Op donderdag 24 januari 2002 21:52 schreef Cathalijn het volgende:
Zijn hier mensen die een relatie hebben en het dan nog steeds normaal vinden??
quote:Ja.
Cath.
quote:jupz
quote:shit, dit wou ik net zeggen
Op donderdag 24 januari 2002 21:43 schreef Aneurism het volgende:
Vreemdgaan is voor mij toch iets anders...Intimiteit delen met iemand anders dan degene met wie je een relatie hebt, verliefd worden op een ander...
Het ligt er aan welke intentie je de persoon een zoen geeft... Ik geef vriendinnen en soms vrienden een zoen, een vriendschappelijke intentie... En deze doe ik niet om vreemd te gaan, te kwetsen, of iets anders... Vorig meisje waar ik wat mee "had" vond het bezwaarlijk dat ik met andere meisjes danste, dat terwijl mijn bedoeling was om gewoon normaal met de mensen om te gaan waar ik al een tijd mee danste... Zolang het geen striptease is, is alles best op dat gebied
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |