abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9547400
Dit topic is vast al eens geweest. Maar ik vraag me iets af. Als je vriendin of vriend intieme of flirterige gesprekken heeft met onbekenden op MSN of weet ik wat voor chatbox. Keuren jullie dat dan goed of valt dat voor jullie ook al een beetje onder vreemdgaan?

Voor mij is een beetje flirten niet erg, zolang het maar niet te serieus gaat worden want dan komt er toch jaloezie bij kijken..

Wat denken jullie er van?

pi_9547425
Emotioneel vreemdgaan is ook vreemdgaan in mijn ogen..
pi_9547468
quote:
Op woensdag 2 april 2003 22:35 schreef Wolkje het volgende:
Misschien kun je het zo nog net niet noemen dan, maar zo VOELT het wel
Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_9547499
quote:
Vind ik ook,
Gelukkig heb ik niet zo'n vriendin,
vind het nogal triest over het internet zo!
pi_9547500
quote:
Sluit ik mij volledig bij aan.
pi_9547527
Nee is geen vreemdgaan. Als je het gaat hebben over emotioneel vreemdgaan dan ga je dus al vreemd als je naar een andere gast/meisje kijkt en denkt: "zo dies leuk".
Chatten is niet vreemgaan.. doe ffff normaal
pi_9547568
Als je vriendin nou constant de liefde verklaard aan een chatmaatje. Of ze hebben wilde 'cybersex' met elkaar, is wat anders dan af en toe een beetje flirten lijkt me. Dat is niks meer dan gewoon de spanning opzoeken tijdens een gesprek. Je bent pas echt slecht bezig als je echt overweegt om vreemd te gaan...

Maar da's mijn mening!

woensdag 2 april 2003 @ 22:41:43 #8
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_9547579
je geeft zelf het antwoord al:
"Voor mij is een beetje flirten niet erg, zolang het maar niet te serieus gaat worden want dan komt er toch jaloezie bij kijken.."

weinig mis met flirten, soms is het zelfs fijn om je weer een beetje een ego-boost te geven, als het flirten goed gaat. Zolang het bij flirten blijft, is er niets aan de hand.

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_9547581
quote:
Het is wel heeel erg kort door de bocht.

Ik zie het zo:
Stel jij ontmoet iemand in een chatbox en daar komen intiem, flirterige gesprekken van. Dan is het wel emotioneel vreemdgaan.

Maar ik spreek mn ex bv nog vrij vaak en je weet toch alles van elkaar dus af en toe komt er wel iets terug, zonder enige bijbedoeling overgens van mijn kant. Ik zie dat echt absoluut niet als vreemdgaan.

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_9547608
quote:
Op woensdag 2 april 2003 22:40 schreef DarkMaxie het volgende:

Chatten is niet vreemgaan.. doe ffff normaal

Gewoon chatten niet nee.
Maar je hebt er kerels tussen zitten.
Die nemen geen genoegen met gewoon chatten. Die willen meteel weten of je je schaamhaar tot een streepje hebt geschoren.
Dat soort gesprekken hoeft voor mij dus niet.
pi_9547633
Vind ik niet kunnen, en zou me er als partner heel onprettig bij voelen..
  woensdag 2 april 2003 @ 22:44:28 #12
24564 Mr.Zop
*censured*
pi_9547650
Mijn ex was van die pubertjes aan het opgeilen via de chat
en die stuurde ze vrolijk door naar mij, wel geinig. Volgens mij zat de helft van die flipjes na zo'n gesprek op de wc
Niet zo'n problemen mee, boeiend, tis toch alleen maar ff plagen.
Back off, you sentimental 'moralknights' !
pi_9547654
quote:
Op woensdag 2 april 2003 22:42 schreef Icicle het volgende:

[..]

Gewoon chatten niet nee.
Maar je hebt er kerels tussen zitten.
Die nemen geen genoegen met gewoon chatten. Die willen meteel weten of je je schaamhaar tot een streepje hebt geschoren.
Dat soort gesprekken hoeft voor mij dus niet.

Ja maar als je vind dat dat dan vreemdgaan is ben je toch wel redelijk melodramatisch bezig denk ik. Ik snap dat je het niet prettig vind.. vind ik ook niet.. maar om nou te zeggen vreemdgaan.. overdreven hoor
pi_9547667
Ik denk dat we allemaal de vraag missen..
Iedereen gaat in op het flirten, terwijl er ook staat dat er intieme gesprekken zijn.
Bij intiem denk ik toch echt wel aan iets in de richting van "cyber-sex".
En een flirt, tja, dat is dan indd nog niet zo'n hele ramp, al ben ik heel jaloers ingesteld.
Maar intiem keur ik ten strengste af, daarentegen!

<EDIT>
Ik blijf erover denken: intiem...
Hoe intiem kan een internet gesprek zijn?
Er zit toch wel een scherm tussen, moeilijke kwestie..

[Dit bericht is gewijzigd door ChezMatik op 02-04-2003 22:48]

pi_9547698
quote:
Op woensdag 2 april 2003 22:44 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

Ja maar als je vind dat dat dan vreemdgaan is ben je toch wel redelijk melodramatisch bezig denk ik. Ik snap dat je het niet prettig vind.. vind ik ook niet.. maar om nou te zeggen vreemdgaan.. overdreven hoor

Vreemdgaan misschien niet nee. Maar ik zou me dan wel zo voelen, alsof ik iets doe wat ik niet behoor te doen.
  woensdag 2 april 2003 @ 22:47:20 #16
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9547735
ik zie hier nu 2 topics in R&P staan van je lloyd, volgens mij heb je niet zo'n goede relatie
pi_9547794
quote:
Op woensdag 2 april 2003 22:45 schreef Icicle het volgende:

[..]

Vreemdgaan misschien niet nee. Maar ik zou me dan wel zo voelen, alsof ik iets doe wat ik niet behoor te doen.

waarom "behoor jij dat niet te doen" Ik snap niet wat heel het probleem is. Je doet toch niets echts. Zelfs als zeg je dat je haar virtueel aan het beffen bent.. maakt dat nou uit..je moet het meer zien als een spelletje.. Mensen die je doodschiet in een schietspel vermoord je toch ook niet echt... of doe je daar ook zo melodramatisch over.
  woensdag 2 april 2003 @ 22:50:36 #18
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_9547838
Intieme chatgesprekken kan geen kwaad. Regelmatig intieme gesprekken gehad met de vriendin van een goeie vriend. Dingen te weten gekomen die vrij persoonlijk waren.

Maar wij weten en vertrouwen elkaar zoveel dat wij beiden weten dat dit tussen ons blijft en niet verder dan dat. Ook irl knuffelen we wel eens wat zover gaat als zij mijn gezicht strelen en ik die van haar, waar hij bij zit.

Het is allemaal gebaseerd op vertrouwen naar elkaar. Tussen jou en je vriendin en ook naar degene met wie ze chatflirt.

"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
pi_9547876
quote:
Op woensdag 2 april 2003 22:49 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

waarom "behoor jij dat niet te doen" Ik snap niet wat heel het probleem is. Je doet toch niets echts. Zelfs als zeg je dat je haar virtueel aan het beffen bent.. maakt dat nou uit..je moet het meer zien als een spelletje.. Mensen die je doodschiet in een schietspel vermoord je toch ook niet echt... of doe je daar ook zo melodramatisch over.

Dus als jij virtueel gaat beffen, dan denk je aan je lessen frans op school!? Dacht het niet.

En... waar heb je dat woordje melodramatisch vandaag geleerd?

pi_9547921
soms doet mijn vriendin dat samen met een andere vriendin, voor de grap. zitten ze samen een beetje jongens gek te maken. vind ik altijd erg grappig. maar het zijn ook altijd wel losers zeg. beginnen altijd zelf meteen over seks te lullen.
  woensdag 2 april 2003 @ 22:53:26 #21
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_9547922
Op welke manier emotioneel dan? Ik heb mensen op MSN met wie ik al heel lang (jaren) praat en daar vertel ik ook wel persoonlijke dingen aan. Dat weet mijn vriend ook gewoon en ook al is dat met andere mannen, dat maakt niet uit.

Hij heeft ook gewoon vriendinnen met wie hij wel eens persoonlijke dingen bespreekt, dat moet gewoon kunnen.

Cyberseks vind ik dan wel weer wat anders, ik kan me wel voorstellen dat je je er niet gemakkelijk bij voelt als je partner dat met een ander doet.

Ik vind trouwens dat die grens niet absoluut is, je kunt niet voor andere relaties gaan bepalen wat zij onder vreemdgaan moeten verstaan. Er zijn stellen die al in de stress schieten als hun partner met een ander praat, terwijl er ook stellen zijn die heel los zijn en zich niet zo snel druk maken. Dat moet ieder voor zich bepalen.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_9547972
quote:
Op woensdag 2 april 2003 22:53 schreef Angeles het volgende:
Ik vind trouwens dat die grens niet absoluut is, je kunt niet voor andere relaties gaan bepalen wat zij onder vreemdgaan moeten verstaan.
good point!
pi_9547988
Je hebt idd verschil tussen "intiem" en "intiem".
Ik denk dat de topicstarter hier "intiem" in de vorm van "cyber sex" bedoelt.
pi_9548018
quote:
Op woensdag 2 april 2003 22:52 schreef Icicle het volgende:

[..]

Dus als jij virtueel gaat beffen, dan denk je aan je lessen frans op school!? Dacht het niet.

Dan nog....het is toch geen vreemdgaan? Om maar weer terug te komen op het spelletje. Je voelt je toch ook niet schuldig als je een ventje in een spelletje doodschiet. Dat is minstens net zo onecht als dat gecybersex over internet.
Ik ben er echter nog steeds niet helemaal uit wat mensen nou bedoelen met intieme gesprekken.. moet ik hierbij echt denken aan cybersex achtige capriolen of meer dat diegene gewoon intieme dingen van je weet enzo?

En... waar heb je dat woordje melodramatisch vandaag geleerd?

Als je mij kan vertellen waar dit op slaat...graag!

pi_9548059
quote:
Op woensdag 2 april 2003 22:56 schreef DarkMaxie het volgende:

Als je mij kan vertellen waar dit op slaat...graag!

Ik denk dat je dat zelf ook wel weet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')