Voor mij is een beetje flirten niet erg, zolang het maar niet te serieus gaat worden want dan komt er toch jaloezie bij kijken..
Wat denken jullie er van?
quote:Misschien kun je het zo nog net niet noemen dan, maar zo VOELT het wel
Op woensdag 2 april 2003 22:35 schreef Wolkje het volgende:
Emotioneel vreemdgaan is ook vreemdgaan in mijn ogen..
quote:Vind ik ook,
quote:Sluit ik mij volledig bij aan.
Maar da's mijn mening!
weinig mis met flirten, soms is het zelfs fijn om je weer een beetje een ego-boost te geven, als het flirten goed gaat. Zolang het bij flirten blijft, is er niets aan de hand.
quote:Het is wel heeel erg kort door de bocht.
Ik zie het zo:
Stel jij ontmoet iemand in een chatbox en daar komen intiem, flirterige gesprekken van. Dan is het wel emotioneel vreemdgaan.
Maar ik spreek mn ex bv nog vrij vaak en je weet toch alles van elkaar dus af en toe komt er wel iets terug, zonder enige bijbedoeling overgens van mijn kant. Ik zie dat echt absoluut niet als vreemdgaan.
quote:Gewoon chatten niet nee.
Op woensdag 2 april 2003 22:40 schreef DarkMaxie het volgende:Chatten is niet vreemgaan.. doe ffff normaal
quote:Ja maar als je vind dat dat dan vreemdgaan is ben je toch wel redelijk melodramatisch bezig denk ik. Ik snap dat je het niet prettig vind.. vind ik ook niet.. maar om nou te zeggen vreemdgaan.. overdreven hoor
Op woensdag 2 april 2003 22:42 schreef Icicle het volgende:[..]
Gewoon chatten niet nee.
Maar je hebt er kerels tussen zitten.
Die nemen geen genoegen met gewoon chatten. Die willen meteel weten of je je schaamhaar tot een streepje hebt geschoren.
Dat soort gesprekken hoeft voor mij dus niet.
<EDIT>
Ik blijf erover denken: intiem...
Hoe intiem kan een internet gesprek zijn?
Er zit toch wel een scherm tussen, moeilijke kwestie..
[Dit bericht is gewijzigd door ChezMatik op 02-04-2003 22:48]
quote:Vreemdgaan misschien niet nee. Maar ik zou me dan wel zo voelen, alsof ik iets doe wat ik niet behoor te doen.
Op woensdag 2 april 2003 22:44 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Ja maar als je vind dat dat dan vreemdgaan is ben je toch wel redelijk melodramatisch bezig denk ik. Ik snap dat je het niet prettig vind.. vind ik ook niet.. maar om nou te zeggen vreemdgaan.. overdreven hoor
quote:waarom "behoor jij dat niet te doen" Ik snap niet wat heel het probleem is. Je doet toch niets echts. Zelfs als zeg je dat je haar virtueel aan het beffen bent.. maakt dat nou uit..je moet het meer zien als een spelletje.. Mensen die je doodschiet in een schietspel vermoord je toch ook niet echt... of doe je daar ook zo melodramatisch over.
Op woensdag 2 april 2003 22:45 schreef Icicle het volgende:[..]
Vreemdgaan misschien niet nee. Maar ik zou me dan wel zo voelen, alsof ik iets doe wat ik niet behoor te doen.
Maar wij weten en vertrouwen elkaar zoveel dat wij beiden weten dat dit tussen ons blijft en niet verder dan dat. Ook irl knuffelen we wel eens wat zover gaat als zij mijn gezicht strelen en ik die van haar, waar hij bij zit.
Het is allemaal gebaseerd op vertrouwen naar elkaar. Tussen jou en je vriendin en ook naar degene met wie ze chatflirt.
quote:Dus als jij virtueel gaat beffen, dan denk je aan je lessen frans op school!? Dacht het niet.
Op woensdag 2 april 2003 22:49 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
waarom "behoor jij dat niet te doen" Ik snap niet wat heel het probleem is. Je doet toch niets echts. Zelfs als zeg je dat je haar virtueel aan het beffen bent.. maakt dat nou uit..je moet het meer zien als een spelletje.. Mensen die je doodschiet in een schietspel vermoord je toch ook niet echt... of doe je daar ook zo melodramatisch over.
En... waar heb je dat woordje melodramatisch vandaag geleerd?
Hij heeft ook gewoon vriendinnen met wie hij wel eens persoonlijke dingen bespreekt, dat moet gewoon kunnen.
Cyberseks vind ik dan wel weer wat anders, ik kan me wel voorstellen dat je je er niet gemakkelijk bij voelt als je partner dat met een ander doet.
Ik vind trouwens dat die grens niet absoluut is, je kunt niet voor andere relaties gaan bepalen wat zij onder vreemdgaan moeten verstaan. Er zijn stellen die al in de stress schieten als hun partner met een ander praat, terwijl er ook stellen zijn die heel los zijn en zich niet zo snel druk maken. Dat moet ieder voor zich bepalen.
quote:good point!
Op woensdag 2 april 2003 22:53 schreef Angeles het volgende:
Ik vind trouwens dat die grens niet absoluut is, je kunt niet voor andere relaties gaan bepalen wat zij onder vreemdgaan moeten verstaan.
quote:
Op woensdag 2 april 2003 22:52 schreef Icicle het volgende:[..]
Dus als jij virtueel gaat beffen, dan denk je aan je lessen frans op school!? Dacht het niet.
Dan nog....het is toch geen vreemdgaan? Om maar weer terug te komen op het spelletje. Je voelt je toch ook niet schuldig als je een ventje in een spelletje doodschiet. Dat is minstens net zo onecht als dat gecybersex over internet.
Ik ben er echter nog steeds niet helemaal uit wat mensen nou bedoelen met intieme gesprekken.. moet ik hierbij echt denken aan cybersex achtige capriolen of meer dat diegene gewoon intieme dingen van je weet enzo?En... waar heb je dat woordje melodramatisch vandaag geleerd?
Als je mij kan vertellen waar dit op slaat...graag!
quote:Ik denk dat je dat zelf ook wel weet.
Op woensdag 2 april 2003 22:56 schreef DarkMaxie het volgende:Als je mij kan vertellen waar dit op slaat...graag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |