Is al gebeurd zie ik.. thnx staticquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:54 schreef Little_Angel het volgende:
Weer dubbelwaarom gebeurt dit toch ook altijd bij mij
![]()
Nou, DE sluit die andere dan maar weer
OT:
Voel me nog steeds klote
Echt heel naar, ik hoop dat je er snel weer overheenkomt.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:07 schreef Avani het volgende:
Ik ben wel vrolijk![]()
Ja, laat dit vervelende gevoel snel over gaanquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Echt heel naar, ik hoop dat je er snel weer overheenkomt.
is er vandaag weer wat gebeurd op school?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:58 schreef Little_Angel het volgende:
Voel me nu helemaal klote.. net weer overgegeven.. mijn maag doet pijn, mijn ogen branden en ik wil niks meerhet hoeft van mij gewoon niet meer.. net toen ik dacht dat dat alles goed ging, gaat het weer mis.
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:00 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
is er vandaag weer wat gebeurd op school?
Hij doet er niks aan.. stelt blijkbaar niks voorquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:10 schreef Qwea het volgende:
Ehm, pissed. En vrij lulligHad net mn tanden op elkaar zitten door een snoepje. Dus moest ik weer mensen belle enzo
*schaam* verders wel goed. Little_angel, Ga nog ff een keer langs die dokter dan! Zo kan het toch niet verder
Dan bel je die dinges. van : "Kom je er samen met je dokter niet uit? blablablabla helpt "quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:13 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Hij doet er niks aan.. stelt blijkbaar niks voorecht een enorme &^%#@
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |