met wifi in de tuinquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:01 schreef Speher het volgende:
wat doe jij nog op Fok ??
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:01 schreef kooba het volgende:
Puik topic, ik mis alleen nog wat caps
zou je denkenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:02 schreef GazGas het volgende:
Ze vraagt om gefotografeerd te worden!!!!
Pak die camera!!
Jezus, wil je eunugh worden ofzo?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
zou je denken
maar ik wil dus dat ze wat aantrekt en mij niet zo loopt af te leiden.
Maar voordat je aan haar vraagt wat aan te trekken: foto's!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
zou je denken
Niet mekkeren geniet ervan zolang t nog kan, zodra je vriendin/vrouw thuiskomt is de pret voorbijquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
zou je denken
win-win situatiequote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:07 schreef Armageddon het volgende:
Gewoon even roepen. Eeeej, Neuken!? Als ze naar je toe komt dan zit je goed en anders trekt ze wat aan. Ook goed.
Het is oneerlijk verdeeld allemaalquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:10 schreef Sjaakman het volgende:
...en daar zit je dan op je werk, met veel te veel suffe tutmutsen... En dan lees je op FOK! dat er iemand is die het vervelend vindt dat er een halfnaakte schone aan de andere kant van de heg rondhuppelt
De meeste mannen zijn ook zo goed in staat om net te doen alsof ze zich nergens van bewust zijn. Zeker in een zomerse korte broekquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:09 schreef _onderhond_ het volgende:
Zo iets van, lekker weer he. Net alsof je je nergens van bewust bent.
F O T O' Squote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:12 schreef MartinusMagnus het volgende:
F O T O' S
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:14 schreef Sjaakman het volgende:
Voor gebruikersnaam... Even iets om het te relativeren: - klik -
Ook een win-win situatie. Dan ben jij straks klaar, en is zij er klaar mee.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:16 schreef PankPinther het volgende:
gewoon over de schutting gaan hangen en uitgebreid kijken, als ze er moeite mee heeft dan moet ze maar wat aantrekken, zij houd tenslotte ook geen rekening met jou...
je kan je er eventueel bij aftrekken voor extra effect![]()
Liefde maakt blind was het toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:14 schreef Sjaakman het volgende:
Je staat toch achter een hek/schutting? Wat je ook hebt/doet achter dat hek, niemand die het ziet.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
De meeste mannen zijn ook zo goed in staat om net te doen alsof ze zich nergens van bewust zijn. Zeker in een zomerse korte broek.
Je zou het ook meteen wat rigoreuzer aan kunnen pakken:quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:16 schreef PankPinther het volgende:
gewoon over de schutting gaan hangen en uitgebreid kijken, als ze er moeite mee heeft dan moet ze maar wat aantrekken, zij houd tenslotte ook geen rekening met jou...
je kan je er eventueel bij aftrekken voor extra effect![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:18 schreef stukovich het volgende:
OH MY GOD YOU ARE HEUMEU
Spijkerbroek-leren jas heeel kort haar lesbisch of de manier zoals wij het graag zien?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:17 schreef Gurby het volgende:
Potver, en ik zit hier maar met onze lesbische buurvrouw aan de andere kant van de heg...
* Gijsje hoeft zijn boterham met pindakaas effe niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:14 schreef Sjaakman het volgende:
Kort haar en te weinig klerenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:20 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Spijkerbroek-leren jas heeel kort haar lesbisch of de manier zoals wij het graag zien?
Errr nee. Goed planquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:21 schreef MikeyMo het volgende:
is er al gevraag dom er foto's van te maken?
GOED PLAN MAN!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:22 schreef erikh het volgende:
Al die mensen hier die om foto's vragen
Waar woon je ts? effe een tuinfeestje houden
Wat nou foto's!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:21 schreef MikeyMo het volgende:
is er al gevraag dom er foto's van te maken?
99,9% van mannelijk Fok wil dat.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:23 schreef Gurby het volgende:
[..]
Ik zou graag met TS ruilen
heaumeau!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:18 schreef stukovich het volgende:
OH MY GOD YOU ARE HEUMEU
De heg zal er al wel uit liggenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:28 schreef Tranqualizer het volgende:
Ik denk dat ie in de tuin ff flink tekeer gaat op het moment![]()
En dat is jouw probleem.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
nu wil ik niet als gluurder te boek staan, dus ga ik mezelf ongemakkelijk voelen in mijn eigen tuin.
Wauw... Ben jij dat?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:28 schreef milagro het volgende:
Is dit 'r [afbeelding] ?
Nee, dat kan d'r niet zijn. TS zij dat ze topless was, maar deze op filmpje is topquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:28 schreef milagro het volgende:
Is dit 'r [afbeelding] ?
Eens, maar weet je dat een evt klacht wel gegrond verklaard wordt.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
En dat is jouw probleem.
Als zij in haar naakte uiers door de tuin wil paraderen, is dat haar zaak. Als mensen dat zien is dat haar zaak. Als ze dat niet wil mag ze een burka aantrekken.
Maar dat jij je ongemakkelijk gaat zitten voelen is pure nonsens.
V.
Been there, done that?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Eens, maar weet je dat een evt klacht wel gegrond verklaard wordt.
Als mijn achterburen klagen omdat ik weer eens half naakt op balkon zit, of zelfs naakt in de woonkamer rondloop en zij dat vanaf hun huis kunnen zien, zal ik wat aanmoeten trekken, indien zij zich daaraan storen en een een klacht indienen...
Althans dat is mij ooit eens verteld in een ander topic hierzo
niet kwakken op de nicuarguaanse kikkers he!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:03 schreef Zwansen het volgende:
*aftrekt
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:41 schreef Jegorex het volgende:
Loop naar de schutting.
Neem een paar foto's.
Zeg: "Wil je even wat kleren aantrekken?"
Ga terug naar je stoel en plaats de foto's op Fok!.
'Probleem' opgelost
wij welquote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
nee ik ga geen fotoos nemen.
Ik wil geen gluurder zijn, dus ook niet met een camera.
Dan vraag je toch of je een foto mag maken? Omdat ze op internet zo benieuwd zijn naar haar figuurtje.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
Als reactie op dit topic ga ik denk ik maar eens een topic openen met als titel: "mijn buurmeisje loopt weer eens NIET halfnaakt." Zucht.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
"Hoe zorg ik ervoor dat mijn buurmeisje topless in de tuin gaat lopen?"quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:09 schreef Silencer666 het volgende:
Als reactie op dit topic ga ik denk ik maar eens een topic openen met als titel: "mijn buurmeisje loopt weer eens NIET halfnaakt." Zucht.
heb je enig idee wat "topless" inhoudt??quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:28 schreef milagro het volgende:
Is dit 'r [afbeelding] ?
inhoud heeft ze wel hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb je enig idee wat "topless" inhoudt??
Ofquote:Hee laat je tieten eens zien!
quote:Met zo'n mooi lichaam zou ik topless zonnen, dan heb je geen witte hangtieten randjes!
Dit topic doormailen?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:17 schreef placebeau het volgende:
mijn buurmeisjes zijn tweelingszussen en alletwee even lekker. Maar zij zonnen nooit topless. Hoe moet ik dat subtiel aanpakken om te vragen om het toch eens te doen?
Een linkje naar dit topic sturenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:17 schreef placebeau het volgende:
mijn buurmeisjes zijn tweelingszussen en alletwee even lekker. Maar zij zonnen nooit topless. Hoe moet ik dat subtiel aanpakken om te vragen om het toch eens te doen?
zo zou hij haar graag zien, met bedekte jongens dus, simpletonquote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb je enig idee wat "topless" inhoudt??
Psies, het is minder fun als het kadootje al voor je is uitgepakt...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:32 schreef milagro het volgende:
[..]
zo zou hij haar graag zien, met bedekte jongens dus, simpleton
*afwacht*quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:35 schreef mat_herben het volgende:
hij is foto's aan het maken
JUIST!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:09 schreef Elegy het volgende:
[afbeelding]
Waarom zijn mijn "buurmeisjes" boven de 60quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:31 schreef HolyPanther het volgende:
waarom is mijn buurmeisje nog niej eens 10
[buiten topisch]Jouw user-icon is werkelijk geniaal!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:52 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Als alle (mannelijke) fokkers nou 1 euro aan TS geven voor een webcam![]()
Schiet eens op met die pics![]()
Fotos fotos!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:31 schreef HolyPanther het volgende:
waarom is mijn buurmeisje nog niej eens 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |