Tnx! Ik ga er wel een banner ontwerpen. als ik ff tijd heb.quote:Op dinsdag 17 mei 2004 schreef Drommer het volgende:
Je price compare blijft handig, Mezzin. Ik 'ventileer' de link ook op andere sites.
Misschien moet je maar wat reclame-bannertjes plaatsen op je site.
Vreemd, advance wars staat op dvdboxoffice en in je pricecompare voor ¤31,- aangegeven maar op bovenstaand plaatje voor ¤42,64.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:58 schreef MeZZiN het volgende:
Roy kan je deze opnemen in de op?
[[url=http://pricecompare.mezzin.com/gamelist.php?type=GBA]afbeelding][/url]
[..]
Tnx! Ik ga er wel een banner ontwerpen. als ik ff tijd heb.
Gefixed probleemptje opgelost .... Advancewars stond op gamecube ipv GBA... oepsquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:14 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Vreemd, advance wars staat op dvdboxoffice en in je pricecompare voor ¤31,- aangegeven maar op bovenstaand plaatje voor ¤42,64.
Je bent er altijd snel bij, zeg.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:25 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Gefixed probleemptje opgelost .... Advancewars stond op gamecube ipv GBA... oeps![]()
tnx voor de tip!
Tnx!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:52 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Je bent er altijd snel bij, zeg.Is het een idee om die pricewatch update-baar door derden te maken? (desnoods door een 'submit'-systeem zodat je te allen tijde controle over de content houdt) Kan me voorstellen dat je er flink wat tijd in moet steken op deze manier.
Ahhh ok ben zelf een beetje boel noop op pokemon gebied..... en dan pokemon of harvest moon?quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Versie maakt niets uit, alleen zitten er in de verschillende versies verschillende Pokemon.
Dat ziet er heel goed uit!quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda Minish Cap screens![]()
http://www.planetgamecube.com/media.cfm?action=shot&id=2134&seq=1
Ik zou voor harvest moon gaan. Pokemon is leuk in het begin maar wordt al redelijk snel erg eentonig.. Eventueel kan je proberen een oudere pokemon te scoren voor een euro of 10. Die spellen zijn toch allemaal vrijwel hetzelfde...quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:07 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ahhh ok ben zelf een beetje boel noop op pokemon gebied..... en dan pokemon of harvest moon?
Ok tnxquote:Op zondag 23 mei 2004 20:39 schreef koei het volgende:
[..]
Ik zou voor harvest moon gaan. Pokemon is leuk in het begin maar wordt al redelijk snel erg eentonig.. Eventueel kan je proberen een oudere pokemon te scoren voor een euro of 10. Die spellen zijn toch allemaal vrijwel hetzelfde...
Ik gebruik dat speciale verloopstekkertje wel, mijn eigen koptelefoon klinkt zeker wete 10 keer beter dan dit dingquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:44 schreef nlboy het volgende:
Coming Soon: Officially Licensed Headphones For Your GBA SP!
[afbeelding]
Neckband Style Headphones
Majesco's officially licensed Game Boy Advance SP Neckband Style Headphones allow you to listen to all your favorite games and videos when you're on the go or need a little privacy. These terrific fitting, great sounding, lightweight headphones are designed exclusively for use with the Game Boy Advance SP. Coming this Spring!
A Great Value At $9.99 MSRP!!
More to be announced!
Check back often to see what is cooking in our lab!
staat het niet in, normaal is het L+R+Select+Startquote:Op maandag 31 mei 2004 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zie boekje.
quote:
Mother 3
Mario Pinball
Donkey Kong: King of Swing
The Legend of Zelda: The Minish Cap
Mario Party Advance
w00t ... heb ik dat even gemist ... Dat ziet er heel vet uit. LttP meets WW. Hebbe Hebbe Hebbe (eerst OoA, MM, LoZ, AoL, OoT:MQ nog uitspelen ...)quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda Minish Cap screens![]()
http://www.planetgamecube.com/media.cfm?action=shot&id=2134&seq=1
LOL! Daar ben je nog wel ff een jaartje mee bezig.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:45 schreef Young_David het volgende:
[..]
w00t ... heb ik dat even gemist ... Dat ziet er heel vet uit. LttP meets WW. Hebbe Hebbe Hebbe (eerst OoA, MM, LoZ, AoL, OoT:MQ nog uitspelen ...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
OMG dat ik dat over het hoofd heb gezienquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:56 schreef Young_David het volgende:
En wat lees ik op de Nederlandsche E3 Site:
Het spel bevat bovendien ook nog een multiplayer-stand. Link je GBA's aan elkaar met behulp van een stel Game Boy Advance Game Link-snoeren en speel met z'n vieren!
Je kan em ook gewoon met zen 2-en of 3-en spelen. Four swords is echt briljant leukquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:08 schreef Young_David het volgende:
Ben trouwens wel heel benieuws hoe Zelda speelt in Multiplayer. Kheb LttP niet voor de GBA (want je moet dan ook nog eens 3 vrienden hebben die net zo gek zijn als jij). Misschien is het vooruitbordurend op het FSA verhaal ... of liever nog, een nieuw concept. (Ik vond Capcom met OoA en OoS ook al zo revolutionair)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Of je bestelt hem bij mij voor een luttele 50 euroquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:54 schreef Slomy het volgende:
Om Fire Emblem voor de gba te halen zul je wel een creditcard nodig hebben ofniet ?![]()
hoezo? is 35 euro niet genoeg voor je ??quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Of je bestelt hem bij mij voor een luttele 50 euro![]()
.
Er was een keer een lijst genoemd met spellen waarmee dit kon en dat waren er nog best wel veel... Maar ik vind het inderdaad ook nogal naaierij dat als ik straks op vakantie met mn vriend zelda 4 swords wil spelen, ik nog een zelda zou moeten kopen!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:06 schreef HomerJ het volgende:
Niks is goed genoeg voor Lex
Maar ik wou dat er meer games waren waar mee je met 1 casette meerdere kan linken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De DS kan alle games multiplayer spelen met 1 casette. Moet het spel natuurlijk wel multiplayer ondersteunenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:06 schreef HomerJ het volgende:
Niks is goed genoeg voor Lex
Maar ik wou dat er meer games waren waar mee je met 1 casette meerdere kan linken
metroid multiplayer spelen zonder enige kostenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:22 schreef Lexie het volgende:
[..]
De DS kan alle games multiplayer spelen met 1 casette. Moet het spel natuurlijk wel multiplayer ondersteunen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:22 schreef gamecube_master het volgende:
een stukje uit me reviewDaar ben ik allang vorobijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maar haar nu mol shieten op het einde
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
oeh, dat weet ik niet zo uit me hoofd, zal zo ff me review doorspittenquote:Op zondag 6 juni 2004 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar ben ik allang vorobijIk maar haar nu mol shieten op het einde
ehm, het is bij de DS toch ook zo dat je per apparaat 1 zo'n spel nodig hebt? Alleen hoef je nu niet bij elkaar te zitten waardoor het beter lijkt. Anders zou het zo kunnen zijn dat 1 iemand in de wijk een spel koopt en vervolgens de hele wijk opeens ook hetzelfde spel (multiplayer gedeelte) zou kunnen spelen door dat WiFi gebeuren. Lijkt me niet logisch (en al helemaal niet als je een commercieel bedrijf bent en geld wil gaan verdienen)quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:22 schreef Lexie het volgende:
[..]
De DS kan alle games multiplayer spelen met 1 casette. Moet het spel natuurlijk wel multiplayer ondersteunen.
Jawel, volgens mij is dit officieel bevestigd. En er zijn vrij weinig mensen die een spel alleen kopen voor het multiplayer gedeelte.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:32 schreef koei het volgende:
[..]
ehm, het is bij de DS toch ook zo dat je per apparaat 1 zo'n spel nodig hebt? Alleen hoef je nu niet bij elkaar te zitten waardoor het beter lijkt. Anders zou het zo kunnen zijn dat 1 iemand in de wijk een spel koopt en vervolgens de hele wijk opeens ook hetzelfde spel (multiplayer gedeelte) zou kunnen spelen door dat WiFi gebeuren. Lijkt me niet logisch (en al helemaal niet als je een commercieel bedrijf bent en geld wil gaan verdienen)
Het lijkt mij erg onlogisch om zoiets te doen. En mensen kopen momenteel nog geen games puut voor het multiplayer gedeelte, maar je ziet dat dit bijvoorbeeld bij xbox live spellen wel steeds meer gebeurd. En volgens mij leunen games als Mario 64x4 en Animal Crossing DS heel erg op multiplayer (het zou me bij beide een beetje verbazen als er ook echt een goed singleplayer spel in zit). Misschien dat ze het net zo gaan doen als bij mario kart (GBA) dat je een simpele versie kan spelen met 1 cartridge en een uitgebreidde versie als beide een cartridge hebben.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:16 schreef Lexie het volgende:
[..]
Jawel, volgens mij is dit officieel bevestigd. En er zijn vrij weinig mensen die een spel alleen kopen voor het multiplayer gedeelte.
Dat van die uitgebreide versie zou best kunnen, maar Mario64x4 was meer een techdemo, en bij Animal Crossing is het eigenlijk alleen leuk als je een eigen karakter kunt importeren. Als iemand Animal Crossing heeft en jij niet, dan kun je wel leuk even in zijn dorpje rondlopen met een nieuw karakter, maar dat an natuurlijk nooit tippen aan het rondlopen met je eigen karakter waar je al tientallen uren mee gespeeld hebt.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:23 schreef koei het volgende:
[..]
Het lijkt mij erg onlogisch om zoiets te doen. En mensen kopen momenteel nog geen games puut voor het multiplayer gedeelte, maar je ziet dat dit bijvoorbeeld bij xbox live spellen wel steeds meer gebeurd. En volgens mij leunen games als Mario 64x4 en Animal Crossing DS heel erg op multiplayer (het zou me bij beide een beetje verbazen als er ook echt een goed singleplayer spel in zit). Misschien dat ze het net zo gaan doen als bij mario kart (GBA) dat je een simpele versie kan spelen met 1 cartridge en een uitgebreidde versie als beide een cartridge hebben.
En je noemt jezelf een gamer.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar ben ik allang vorobijIk maar haar nu mol shieten op het einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer van de kleur van de knopjes. Zwart of grijs zou veel leuker zijn. Het is in iedergeval wel een leuke gele kleur. Ik had vroeger een gele gameboy pocket (mijn eerste nintendo apparaat) maar die was echt vies mosterdgeel (ik wilde ook liever de doorzichtige gameboy pocket maar die hadden ze niet meer en ik had geen zin om te wachten want ik had er al lang voor gespaard en op gewacht)quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer een nieuwe SP:
[afbeelding]
Misschien wel de coolste OOIT
ik kende iemand die de gameboy classic in het geel had, dat was pas coolquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:17 schreef koei het volgende:
[..]
Jammer van de kleur van de knopjes. Zwart of grijs zou veel leuker zijn. Het is in iedergeval wel een leuke gele kleur. Ik had vroeger een gele gameboy pocket (mijn eerste nintendo apparaat) maar die was echt vies mosterdgeel (ik wilde ook liever de doorzichtige gameboy pocket maar die hadden ze niet meer en ik had geen zin om te wachten want ik had er al lang voor gespaard en op gewacht)
zelf geverfd ofzo? officieel is hij in europa in iedergeval niet uitgekomen...quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:44 schreef capibar het volgende:
[..]
ik kende iemand die de gameboy classic in het geel had, dat was pas cool![]()
hij had 'm uit amerika...quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:49 schreef koei het volgende:
[..]
zelf geverfd ofzo? officieel is hij in europa in iedergeval niet uitgekomen...
Bron: Nintendo Benelux. Vinden jullie dat ding wat of?quote:MARKETINGCAMPAGNE VAN VIJF MILJOEN EURO ONDERSTEUND DE GBA SP TRIBAL EDITION
De Game Boy Advance SP Tribal Edition wordt op 18 juni 2004 gelanceerd in Europa
10 Juni 2004 - Nintendo is een Europese marketingcampagne van vijf miljoen Euro gestart om de lancering van de nieuwste versie van de zeer succesvolle Game Boy Advance SP te ondersteunen. De Game Boy Advance SP Tribal Edition wordt in beperkte oplage uitgebracht.
Onderdeel van de campagne is een opvallende commercial, één van de grootste reclameproducties voor de Game Boy Advance in Europa. Deze commercial zal vanaf medio juni 2004 in Nederland en België worden uitgezonden.
Geheel in lijn met het stijlvolle tatoeageontwerp op de nieuwe ‘handheld’, vindt de commercial plaats in een tattooshop, waar een tiener op zijn Game Boy Advance zit te spelen. Vervolgens wordt hij naar de andere kant van de shop geleid, waar de tatoeageartiest zijn beschermbril opzet en een snijbrander tevoorschijn haalt. Het lijkt erop dat hij de tiener hiermee onder handen gaat
nemen. Op de achtergrond zitten twee grote, stoere kerels die van ‘hoofd tot teen’ zijn bedekt met tatoeages. Ze krimpen ineen bij de gedachte aan zo’n pijnlijke behandeling. Dan verandert het standpunt van de camera om te onthullen dat de tatoeageartiest in feite de Game Boy Advance aan het bewerken is. Het tribal-logo wordt in de Game Boy Advance SP gebrand en heeft
de Game Boy Advance SP Tribal Edition in zijn handen.
De commercial worden in de Benelux uitgezonden op de populairste muziek- en jongerenzenders waaronder MTV, TMF, The Box, Jim TV en MCM. Naast het medium TV, bestaat de campagne in de Benelux ook uit uitingen in: print, internet, outdoor (Boomerang) en cinema (commercial).
De commercial werd ontwikkeld door Leo Burnett in Italië, en geregisseerd door Andy Margetson. Margetson heeft eerder al aan twee andere commercials van Nintendo gewerkt, te weten Yoshi's Island 'Football' en de 2002 GBA zomercampagne, 'Laundry’. Hij was ook verantwoordelijk voor de controversiële herpositionering van BBC One, en recentelijk voltooide commercials voor The
Times en McDonald's. In de commercial voor de GBA SP Tribal Edition valt ook een bekend gezicht te herkennen, de tatoeageartiest wordt gespeeld door Rocky Mattioli, een wereldkampioen boksen uit de jaren zeventig.
Mobiel gamen doe je deze zomer op de Game Boy Advance SP Tribal Edition. De tribal-tattoo, gebaseerd op eeuwenoude ontwerpen uit Polynesië en India, geeft de portable console een even stoer als origineel uiterlijk. Het uiterlijk van de Game Boy Advance SP Tribal Edition zal een onmiddellijke aantrekkingskracht uitoefenen op de stijlbewuste gamer, terwijl het innerlijk toegang biedt tot het soort ultieme spelervaringen waar Nintendo mee groot is geworden.
De Game Boy Advance SP Tribal Edition wordt vanaf 18 juni 2004 in beperkte oplage verkocht voor 129,95 Euro (verwachte verkoopprijs).
Ga naar www.nintendo.nl voor het laatste officiële nieuws van Nintendo.
ik vind alleen die tribal op de achterkant van de 'klep' mooi, die bij de a en b knop en de vierpuntsdruktoets enz. niet...quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:53 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Bron: Nintendo Benelux. Vinden jullie dat ding wat of?
heeft mario een tattoo??quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
De tribal is lelijk, en dat Mario er nu ook een heeft op zijn arm is helemaal triest
ik zou hem kopen voordat hij uit de winkels is, dikke klassieker = over 10 jaar veel geld waardquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:JA !
Mario in een game als Manhunt of GTA ofzo
Die zou ik overigens skippen
Het is ook het enige gameboyspel dat ik verkocht heb, ik was zo teleurgesteldquote:Op zondag 13 juni 2004 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, maar wel redelijk kut, veel te groot als je het mij vraagt![]()
Overigens ben ik erg teleurgesteld in Sword of ManaMuziekjes en namen zijn het enige dat hetzelfde gebleven is, het verhaal en de werelden zijn helemaal veranderd. Ook speelt het niet echt super...
Had dat dan gezegd voordat Roy 'm kocht!quote:Op zondag 13 juni 2004 13:13 schreef Lexie het volgende:
[..]
Het is ook het enige gameboyspel dat ik verkocht heb, ik was zo teleurgesteld.
ik heb mario vs donkey kong, JAP hier liggen. Hij is wel leuk maar ook niet echt weer briljant, ik geef er een 7.5 voor. Het spel is ook redelijk snel uit te spelen, binnen een paar uurquote:Op zondag 13 juni 2004 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, Lexie had het gezegd, maar ik ben eigenwijsIk heb nostalgie het laten winnen van het advies van een GameGod (
)
Mario vs DK ga ik ook opzeker halenDie lijkt me echt geniaal! Zowieso komen er een aantal TOPgames uit
Dat doe je snel... Lijkt het nou heel erg op de eerste donkey kong voor de gameboy of is het door die mini mario's een heel ander soort spel? En korte spellen vind ik meestal niet zo erg, ik ben er toch wel lang genoeg mee bezig en als het leuk genoeg is dan speel ik ze wel een keer of 10 uit (zoals super mario 2: 6 golden coins, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat dat omgeveer anderhalf jaar lang mijn enige spel was...)quote:Op zondag 13 juni 2004 17:37 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik heb mario vs donkey kong, JAP hier liggen. Hij is wel leuk maar ook niet echt weer briljant, ik geef er een 7.5 voor. Het spel is ook redelijk snel uit te spelen, binnen een paar uur
Ik ben een review ervoor aan het schrijven voor M-Gaming.nl, jullie zullen het binnenkort te lezen krijgen. Maar het kan wel ff duren omdat ik nogal veel bezig ben met school de laatste tijdquote:Op zondag 13 juni 2004 18:05 schreef koei het volgende:
[..]
Dat doe je snel... Lijkt het nou heel erg op de eerste donkey kong voor de gameboy of is het door die mini mario's een heel ander soort spel? En korte spellen vind ik meestal niet zo erg, ik ben er toch wel lang genoeg mee bezig en als het leuk genoeg is dan speel ik ze wel een keer of 10 uit (zoals super mario 2: 6 golden coins, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat dat omgeveer anderhalf jaar lang mijn enige spel was...)
Maar dan wel alleen de zwarte en de blauwe. De zilveren is nog gewoon 135. apart..quote:Op maandag 14 juni 2004 19:45 schreef MCH het volgende:
Hij is 100 eu bij de FRS.
Zit er verschil tussen zilver en blauw? Behalve de kleur dan.quote:Op maandag 14 juni 2004 22:44 schreef koei het volgende:
[..]
Maar dan wel alleen de zwarte en de blauwe. De zilveren is nog gewoon 135. apart..
100 euro is het apparaat wel waard, ook al komt de DS eraan. Als je het goed verkoopt dan kan je toch nog zo'n 60/70 euro voor je GBA SP krijgen als je die gaat verkopen zodra de DS er is.
Nope, geen verschilquote:Op maandag 14 juni 2004 22:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Zit er verschil tussen zilver en blauw? Behalve de kleur dan.
ga es naar de slowchatquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, je wordt erg gestuurd, en het is erg makkelijkMaar wel een erg toffe game
Cool. Ik hebquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:28 schreef koei het volgende:
Geef door welke NES spellen je graag in gba vorm zou willen zien op http://www.nintendo.com/classic.jsp Het is wel voor nintendo Amerika, maar wie weet wat ze ermee doen.
Bij dvdboxoffice.comquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:04 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Weet iemand waar ik die mario bros. kan kopen/bestellen en of dat ECHT het spel was wat je vroeger op de NES speelde.
hmm... Ik moet toch maar eens een kennis gaan zoeken die bij de FRS werkt zo te horen...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:25 schreef Retarded het volgende:
Ik heb voor de vakantie maar even een paar goedkope game aangeschaft
Megaman
Rayman 3
Driven
Tomb Raider
Moto Racer GP
Final Fight One
Tom & Jerry...
sommige waren mar 3 euro.. maar de meeste 5 euro.. de laatste restjes van FRS
zwemmen kan ik je erg aanraden.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:01 schreef HomerJ het volgende:
Iemand nog leuke tips voor de zomer?
Heb ik alquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:42 schreef capibar het volgende:
[..]
zwemmen kan ik je erg aanraden.
nee, ff serieus, als je advance wars nog niet hebt moet je nu naar de winkel rennen om hem te kopen.
De tekst onder andere... Maar wat de neuk zijn die laatste 2 titels? Ik ken ze nietquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:01 schreef Oksel het volgende:
FINAL FANTASY TACTICS ADVANCE : 20,00 EURO
FINAL FANTASY 3 A TIME OF HERO 20,00 EURO nieuw
FINAL FANTASY A TALE FROM FANTASY WORLD 20,00 EURO nieuw
Bied een gozer aan via Internet. Azian Import. Zou je het verschil goed zien met de NL versie's?
Dit zijn vaak nep cartridges, die zie je in Turkije ook veel. De spellen zijn wel helemaal speelbaar maar het doosje is een kopie en als er al een handleiding bij zit dan is het een zelfgemaakte of enkel wat screenshots uit het spel. Als je het spel later weer wil kunnen doorverkopen dan moet je niet voor zo'n versie gaan (en ze zijn natuurlijk illegaal, als je ermee gepakt wordt bijvoorbeeld op vakantie dan ben je ze kwijt + een boete en aan enkel de cartridges is al te zien dat ze nep zijn.)quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:01 schreef Oksel het volgende:
FINAL FANTASY TACTICS ADVANCE : 20,00 EURO
FINAL FANTASY 3 A TIME OF HERO 20,00 EURO nieuw
FINAL FANTASY A TALE FROM FANTASY WORLD 20,00 EURO nieuw
Bied een gozer aan via Internet. Azian Import. Zou je het verschil goed zien met de NL versie's?
Die eerste zekerwel! Het is hierbij alleen wel handig om iets van een faq ofzo mee te nemen omdat je soms flink vast kan komen te zitten, want erg frustrerend kan zijn op vakantie.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Heb ik al
Ik heb mijn GBA nog niet zo lang maar ik heb Golden sun 1 uitgespeeld en erg cool
Is dit een mooi lijstje voor vakantie?
-Mario & Luigi: Superstar saga
-Golden sun 2
-Super mario advanced 4
Ik zou niet voor GS2 gaan, TEveel hetzelfde als GS1... Ik vond het niet leuk meerquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Heb ik al
Ik heb mijn GBA nog niet zo lang maar ik heb Golden sun 1 uitgespeeld en erg cool
Is dit een mooi lijstje voor vakantie?
-Mario & Luigi: Superstar saga
-Golden sun 2
-Super mario advanced 4
super mario world 2quote:Op zondag 20 juni 2004 11:13 schreef HomerJ het volgende:
Ik kan me héél lang geleden herrineren dat ik die Super mario heb gespeeld, en oh wat vond ik dat geweldig
een gewone GBA? 40 euro maximaal (als koper dan) als verkoper zou ik beginnen met een prijs van 60, dat zijn een beetje de prijzen waarvoor ze tegenwoordig verkocht worden. Als je 'm wil verkopen dan is het op zich wel een goed idee om er wat spellen bij te doen die weinig meer waard zijn en die je niet leuk meer vind. Hierdoor kan de prijs nog redelijk stijgen (en krijg je meer voor je spel dan bij losse verkoop). Ook koopt de massa volgens mij liever een gba met wat spellen.quote:Op zondag 20 juni 2004 11:57 schreef mordradead het volgende:
[..]
super mario world 2..... wat is een mooie prijs voor een kale 2e handse gba? met doosje en boekje enzo
Ik speel op dit moment veel GS2. Erg leuk weer.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou niet voor GS2 gaan, TEveel hetzelfde als GS1... Ik vond het niet leuk meer![]()
zo vervelend dat ze dan die advertenties verwijderen, nu ben ik te laat...quote:
Naar wat ik heb gehoord kan dit enkel bij automatische incasso's en dan binnen een week of 3quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:15 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hoezo?
Je kan via de bank ALTIJD geld terugboeken btw.
Er stond in de advertentie waar je Donkey kong vs. Mario(of hoe die nieuwe titel ook heet) kon kopen voor 15 euro. Stond ook: Je hoeft niet te bieden er is genoeg voor iedereen!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:24 schreef koei het volgende:
[..]
zo vervelend dat ze dan die advertenties verwijderen, nu ben ik te laat...
[..]
Naar wat ik heb gehoord kan dit enkel bij automatische incasso's en dan binnen een week of 3
gelukkigquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Guilty Gear, WAAAAAR gekocht?
En dat van HALO was een grap ja![]()
Is dat ook bij nieuwe savegames? Volgesn mij krijg je zo'n melding als je terwijl je saved, de GBA uitzet... Ik heb geen idee hoe je dat kan verhelpen overigensquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:24 schreef HomerJ het volgende:
Maar als ik bij z'on blokje ben en wil saven zegt hij: Saving failed save file can be corrupt and cant be loaded, ik heb al een paar keer in de cassette en GBA SP geblazen maar niks helpt
He, ik dacht nieuw ergens zo goedkoopquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:27 schreef Retarded het volgende:
[..]
gelukkigIk heb em gekocht bij Re-Play..was een 2e handsje, maar doosje, handleiding en card zagen er perfect uit
Maar meegenomen dus.
Niet echt, ik doe geen GBA games weg.quote:Ik zit te twjifelen of ik KOF moet gaan halen, die vond ik namelijk toch iets leuker... of jij moet nog een leuke titel hebben liggen Roy?
Jah maar ik ben net een new game begonnen(heb het spel nieuw) dus heb nog niks gesavedquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat ook bij nieuwe savegames? Volgesn mij krijg je zo'n melding als je terwijl je saved, de GBA uitzet... Ik heb geen idee hoe je dat kan verhelpen overigens
Dacht ik alquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
He, ik dacht nieuw ergens zo goedkoop![]()
[..]
Niet echt, ik doe geen GBA games weg.
klopt.. maar voor nieuwe titels betaal ik zelf nooit zoveel, dankzij personeelspas van FRS. Meestal voor een consolegame 48 euro, en voor een GBA game 35 of 40.. dus dat valt nog wel te doen. Maar zoals ik al zei koop ik alleen de toppers. "Wel-leuke-games" koop ik liever 2ehands via internet of in de gameshop. Of ik wacht gewoon lang genoeg tot het moment dat ze flink zijn afgeprijsd bij ons in de winkel (Mortal Kombat 5 Xbox 10 euro, Indiana Jones Xbox 10 euro, Deathrow Xbox 5 euro.... allemaal de laatste restjesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik moet daar ook eens beter op letten eigenlijk. Het scheelt al heel veel dat ik nu het gros importeer. 30 euro voor een nieuwe sealed GBA titel is heel wat fijner dan 45 euro
Vergelijkbaar met Golden Sun? Dat turnbased? Is het leuk? Onderhoudend? Niet VEELSTE moeilijk?quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
60 uurEn dan heb je hem op zo'n 50 % uitgespeeld denk ik
Maar tis niet echt een RPG, tis een TurnBased Strategy, gebaseerd op FF (jobclasses, magie, characters)
Jup. Wel cool dat hij spellen heeft die niet uitkomen in Nederland. Of voorlopig niet.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fake
Nee, het is niet als Golden Sun, je moet ook je characters positioneren, en sommige aanvallen hebben een beperkte range.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:27 schreef Oksel het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Golden Sun? Dat turnbased? Is het leuk? Onderhoudend? Niet VEELSTE moeilijk?
Die helemaal niet uitgekomen zijn zelfsquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:28 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jup. Wel cool dat hij spellen heeft die niet uitkomen in Nederland. Of voorlopig niet.
Die FF titel komt meer voor op internet.. hoe verklaar je dat dan?quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die helemaal niet uitgekomen zijn zelfs
!quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:22 schreef Oksel het volgende:
Okay.. ik heb Golden Sun 2 bijna uitgespeeld. Welke RPG moet ik nu kopen? Final Fantasy? Het moet een lange game zijn.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
In de PU stond dat de lineup van de GBA wat matig was, maar als ik denk aan het volgende lijstje ben ik het daar niet mee eens
Mario vs DK
Fire Emblem
Final Fantasy 1/2
Zelda MagicMinish Cap
Pokemon Red/Green
Mario Pinball
Mario PartyGBA
Wat een handheld
:')quote:The Legend of Zelda: Magical Hood (Nintendo)
Q4 2004
In het persbericht staat bij mij toch echt "The Legend of Zelda®: The Minish Cap". Gamespress.com zegt "The Legend of Zelda: Magical Hood"quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo Persbericht
[..]
:')
Wel raar. The Minish Cap heet in europa in four swords ook gewoon minish cap. Wel raar dat ze dat nu gaan veranderen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
In Europa is het Magical Hood, in de US is het Minish CapNiets moeilijks aan
Ik gebruik daar spellen als Golden Sun 1 en 2 voorquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:42 schreef sharkysharky het volgende:
Zijn hier nog meer mensen die alvast Mario Golf: AT hebben besteld uit de VS?
Het is namelijk een uitermate geschikte game voor lange reizen richting vakantiebestemmingen
En Mario Kart dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:51 schreef sharkysharky het volgende:
Dat zijn zeker ook geschikte spellen daarvoor Inu, maar Mario Golf heeft als voordeel dat je het ook met meerdere spelers kunt spelen![]()
Ik heb vorig jaar veel lol in de trein gehad (naar Tsjechie) met de, overigens briljante, GBC versie van het spel!
Voor Mario Kart heb je wel weer meerdere GBA's nodig (toch?). Met Mario Golf kun je op een cartridge lekker partijtjes spelen met meerdere personenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:01 schreef Inu het volgende:
[..]
En Mario Kart dan?
bij mariokart kan dat ook hoor...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:04 schreef sharkysharky het volgende:
[..]
Voor Mario Kart heb je wel weer meerdere GBA's nodig (toch?). Met Mario Golf kun je op een cartridge lekker partijtjes spelen met meerdere personen![]()
owjah, wij hebben allebei een GBA SPquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:04 schreef sharkysharky het volgende:
[..]
Voor Mario Kart heb je wel weer meerdere GBA's nodig (toch?). Met Mario Golf kun je op een cartridge lekker partijtjes spelen met meerdere personen![]()
Ik heb vorige vakantie Golden sun 1 uitgespeeldquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:06 schreef mordradead het volgende:
golden sun 1 kopen?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:02 schreef koei het volgende:
Verder heb ik ook 4 swords gespeeld deze vakantie en ik kan het iedereen aanraden. Het is erg leuk om te spelen, al is het wel erg makkelijk en ben je er redelijk snel doorheen. (een kwartier per wereld ongeveer en er zijn 5 werelden, waarvan 1 'oefenwereld') Dit heeft mij in iedergeval overtuigd om zelda 4 swords voor de gamecube te gaan halen.
Ik ga me deze vakantie ook een storten op Zeldaquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:02 schreef koei het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie! Mn vriend is zo aardig geweest om even de eindbaas van zelda lttp te verslaan, waar ik al sinds vorige vakantie vast zat en ik ben een flink stuk opgeschoten met Mario & Luigi. Ik ben nu bij het vliegveld als dat iemand wat zegt.
Verder heb ik ook 4 swords gespeeld deze vakantie en ik kan het iedereen aanraden. Het is erg leuk om te spelen, al is het wel erg makkelijk en ben je er redelijk snel doorheen. (een kwartier per wereld ongeveer en er zijn 5 werelden, waarvan 1 'oefenwereld') Dit heeft mij in iedergeval overtuigd om zelda 4 swords voor de gamecube te gaan halen.
Als het een beetje meezit dan kan ik in augustus nog eventjes weg en anders is bij deze mijn 'op vakantie' gedeelte van de vakantie afgelopen
vaak geen handleiding of slechts een kopie handleiding en de cartridge is niet origineel en kan daardoor iets dikker zijn en minder makkelijk in je gba passen (maar hij past wel, alleen moet je iets harder duwen). Verder verkopen sommige mensen de japanse versie van een spel wat bij RPG's erg onhandig kan zijn en op eventuele verzamelcartrigdes staan soms niet de volledige spellen of ze noemen elk level/wereld een los spel (bijv. dat super mario opeens uit 6 spellen bestaat en ze daardoor 48 'spellen' op 1 cartridge hebben.) Ook is de doorverkoop waarde een flink stuk minder omdat mensen vak de originele spellen met doosje/boekje willen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:06 schreef Oksel het volgende:
Heeft iemand wel eens via marktplaats een import spel gekocht? Wat is het verschil met de NL spellen?
ik vind het alleen jammer dat je die multiplayer game niet zelf kan spelen... (ballonen schieten)quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:56 schreef capibar het volgende:
[..]
bij mariokart kan dat ook hoor...
Naar de Nintendo-dag geweest?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
29,95 bij Gameplayer![]()
Overigens heb ik vandaag DK:King of Swing, Zelda Magical Hood, Pokemon Red/Green, Mario Pinball, Mario Party, Mario Golf, Mario vs DK en Pacman (NES Classic) gespeeld![]()
Ik vond vooral DK:KoS erg cool, wel lastig. Uitgebreid verslag maandag op de FP
Waren deze spellen allemaal al goed speelbaar dan (bijna af dus) of had je nog hele vroege versies? Ik verwachtet die nieuwe zelda eigenlijk pas volgend jaar zomer (net als donkey kong en mario party).quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
29,95 bij Gameplayer![]()
Overigens heb ik vandaag DK:King of Swing, Zelda Magical Hood, Pokemon Red/Green, Mario Pinball, Mario Party, Mario Golf, Mario vs DK en Pacman (NES Classic) gespeeld![]()
Ik vond vooral DK:KoS erg cool, wel lastig. Uitgebreid verslag maandag op de FP
daar heb je toch echt wel de betere spellenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:05 schreef HomerJ het volgende:
Wat nemen jullie allemaal mee op vakantie?
Ik:
Mario & Luigi: Superstar Saga
[afbeelding]
Golden sun 2
[afbeelding]
Super Mario Bros. 3: Super Mario Advance 4
[afbeelding]
Ik zou graag ook GS 2 mee willen nemen op vakantiequote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:05 schreef HomerJ het volgende:
Wat nemen jullie allemaal mee op vakantie?
Ik:
Mario & Luigi: Superstar Saga
[afbeelding]
Golden sun 2
[afbeelding]
Super Mario Bros. 3: Super Mario Advance 4
[afbeelding]
keek net ff op GCshop.nl, maar echt veel GBA games hebben ze niet...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vroeger kocht ik alles bij Dim Plus, tegenwoordig importeer ik het grootste deel, of ik koop het via GCShop.nl.
"Echte" winkels omnaar uit te kijken zijn Replay en FutureZone.
Wat vind je van Sword of Mana?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, zet er maar .nl achter
Ik neem geen GBA mee op vakantie, want ik ga nietVerder reis ik ook niet meer 2 keer in de week naar mijn stdentenkamer, dus eind augustus ben ik nog steeds bezig met Sword of Mana denk ik
klinkt niet echt overtuigend...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sword of Mana heeft zijn momenten, ik vind het minder dan ik had verwacht, maar het is wel leuk. Daar waar Seiken 1 / Final Fantasy Adventure / Mystiq Quest op de GB vijanden had die "zomaar" verschenen hebben ze nu allemaal een functie binnen het verhaal. Ook is de muziek behouden, maar wel verbeterd.
Grafisch ziet het er gewoon erg goed uit.
ze zijn helaas niet allemaal even goedkoopquote:Op zondag 4 juli 2004 16:02 schreef Retarded het volgende:
Daar zijn 3 delen van... en ze zijn allemaal even leukik heb zelf deeltje 2, en die is nog best lastig.
tja.. een 2e batterij is de oplossing...quote:Op maandag 5 juli 2004 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nadelen, even denken... Euh... Als de batterij leeg is kan je niet zomaar je batterijen vervangen, ga dus weg met opgeladen batterij. Dat is, voor mi,j het enige, maar dat komt ook vooral omdat ik meestal vergeet hem op te laden
Voordelen, LICHToplaadbatterij (goedkoper), mooi design, je kan makkelijk pauzeren door hem dicht te klappen.
Voor Rayman krijg je natuurlijk veel geld, ik dacht dat je daar nu nog wel 15.- voor kunt vangen, en je GBA kun je ook nog wel 40.- - 50.- voor vragen! Maar je weet zeker dat je Rayman wil verkopen? Kan ik me niet voorstellequote:Op maandag 5 juli 2004 11:22 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Als ik mn GBA (in prima staat) + Rayman (incl. alle doosjes en boekjes) te koop zet...
hoeveel denken jullie dat ik ervoor kan krijgen?
hou je bek toch over Rayman...quote:Op maandag 5 juli 2004 11:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Voor Rayman krijg je natuurlijk veel geld, ik dacht dat je daar nu nog wel 15.- voor kunt vangen, en je GBA kun je ook nog wel 40.- - 50.- voor vragen! Maar je weet zeker dat je Rayman wil verkopen? Kan ik me niet voorstelle
Nee, want dan moet je elke keer het klepje openschroeven. Dat lijkt me niet echt goed. Pas als je originele batterij lam is (over een jaar of 100quote:Op maandag 5 juli 2004 11:22 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
tja.. een 2e batterij is de oplossing...
Hoezo? Voor de originele GBA kocht ik ook een oplaadunit, een lampje, beschermhoesje, etc. Voor de SP heb ik een USB oplaadkabel, een beschermhoesje en een koptelefoon verloopstekkertje.quote:maar bij die SP komen volgens mij best veel extra kosten omdat je er speciale dingen voor moet aanschaffen...
50 totaal. Max.quote:Als ik mn GBA (in prima staat) + Rayman (incl. alle doosjes en boekjes) te koop zet...
hoeveel denken jullie dat ik ervoor kan krijgen?
Tja... ik ben een beetje uigekeken op Rayman... na 1 of 2x gespeeld te hebben ben je 'm wel zat ook al is het een erg mooi spel...quote:Op maandag 5 juli 2004 11:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Voor Rayman krijg je natuurlijk veel geld, ik dacht dat je daar nu nog wel 15.- voor kunt vangen, en je GBA kun je ook nog wel 40.- - 50.- voor vragen! Maar je weet zeker dat je Rayman wil verkopen? Kan ik me niet voorstelle
Dat laden duurt zo'n 3 uur en wordt goed aangegeven met een lampje (dus je ziet het wanneer hij klaar is in tegenstelling tot de losse GBA accu's.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:23 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik heb helemaal geen accesoires gekocht voor mn GBA
een hoes had ik nog liggen (ook al is ie wat groot)
lamp had ik niet nodig en batterijen hebben we ook wel genoeg
hoelang duurt dat laden eigenlijk van die SP?
ik ga er wel ff vanuit dat ik wat meer voor mn GBA + spel kan krijgen...
ik heb advertenties gezien waar ze er meer voor vragen en ook krijgen...
dus ik ga het gewoon is proberen en als de prijs mij niet aanstaat verkoop ik 'm niet...
Er is geen Rayman 2 op de GBA maar wel Rayman 3, dat zeker een goeie is! En ook nog niet door ook! 24.95quote:Op maandag 5 juli 2004 12:25 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
Tja... ik ben een beetje uigekeken op Rayman... na 1 of 2x gespeeld te hebben ben je 'm wel zat ook al is het een erg mooi spel...
jij als rayman fan kan mij vast wel vertellen of Rayman 2 voor de GBA bestaat of niet?
dat had ik gezien ja...quote:Op maandag 5 juli 2004 12:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Er is geen Rayman 2 op de GBA maar wel Rayman 3, dat zeker een goeie is! En ook nog niet door ook! 24.95
Nee Rayman Advance was Rayman 1 van de PC, Rayman 2 is wel uit op de GBC en daar heet tie Rayman Foreverquote:Op maandag 5 juli 2004 12:33 schreef taart het volgende:
[..]
rayman advance was een soort deel 2 als ik me niet vergis.
rayman advance kon je toch al bij de launch van de gba kopenquote:Op maandag 5 juli 2004 12:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee Rayman Advance was Rayman 1 van de PC, Rayman 2 is wel uit op de GBC en daar heet tie Rayman Forever
Rayman 3 op de GBA is een mengeling van Rayman 2 en Rayman 3, er zit ook een ander verhaal in dan Rayman 3 op de PC, NGC PS2 en Xbox.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:32 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
dat had ik gezien ja...
waarom slaan ze deel 2 over
Klopt hoezow? Rayman advance is gewoon de GBA versie van Rayman 1 op de PC en PS1quote:Op maandag 5 juli 2004 12:35 schreef capibar het volgende:
[..]
rayman advance kon je toch al bij de launch van de gba kopen![]()
logisch om het dan Rayman 3 te noemen...quote:Op maandag 5 juli 2004 12:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rayman 3 op de GBA is een mengeling van Rayman 2 en Rayman 3, er zit ook een ander verhaal in dan Rayman 3 op de PC, NGC PS2 en Xbox.
Het heet Rayman 3 omdat het te gelijk uit kwam met Rayman 3 op de andere consoles en omdat die vijanden uit Rayman 3 kwamen!quote:Op maandag 5 juli 2004 12:39 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
logisch om het dan Rayman 3 te noemen...![]()
er zijn trouwens 2 verschillende doosjes van rayman 3... heb je die allebei al gezien?
2e is vast buitenlands ofzoquote:Op maandag 5 juli 2004 12:39 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
er zijn trouwens 2 verschillende doosjes van rayman 3... heb je die allebei al gezien?
[afbeelding][afbeelding]
Maar de ene is uit een andere regio die is hier niet te krijgen. Dan heb ik het over de rechter boxquote:Op maandag 5 juli 2004 12:39 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
DS?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:26 schreef koei het volgende:
Het is alleen een beetje zonde om nu nog een SP te halen omdat in november ergens de DS er moet zijn die alles kan wat de GBA kan en nog meer.
Omdat het geen vervanger is voor de GBA, het is een derde console, 2 schermen etc, tought screen, en Rayman komt er op uit!quote:Op maandag 5 juli 2004 13:16 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
waarom noemen ze het geen gameboy?
en wat wordt die 2e GBA dan? is daar ook al wat informatie over te vinden?quote:Op maandag 5 juli 2004 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat het een 3e console is, naast de GBA en de Cube. De nieuwe GameBoy komt over 2 jaar, en zal de officiele opvolger zijn van de GBA.
Niets over bekendquote:Op maandag 5 juli 2004 13:31 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
en wat wordt die 2e GBA dan? is daar ook al wat informatie over te vinden?
gewoon sparenquote:Op maandag 5 juli 2004 13:33 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
eigenlijk zou ik wel gek genoeg zijn om al die apparaten te verzamelen... helaas heb ik daar het geld niet voor...
maar dat wordt waarschijnlijk een grote verandering waardoor er weer nieuwe games moeten komen...quote:Op maandag 5 juli 2004 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets over bekend
quote:Op maandag 5 juli 2004 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik koop er een, maar ik staop niet over, zal nog zeker op de GBA blijven spelen, simpelweg omdat de DS warschijnlijk een stuk groter wordt en minder makkelijk in de strein te spelen is.
Ik vind de SP ideaal, dus gefrot is het nietquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:12 schreef Inu het volgende:
[..]
[afbeelding]
Best groot idd....Maar is wel makkelijker vasthouden dan dat gefrot met die SP lijkt me...
En toch is het gewoon een nieuwe gameboy aangezien het gameboy spellen kan spelen en geen hele nieuwe dingen toevoegt waardoor het geen gameboy meer zou zijn. Ze zeggen alleen dat het geen nieuwe gameboy is, maar daar geloof ik weinig van. Het zal wel net zoiets worden als de PS1 - PS2. Voor de PS1 kwamen ook nogsteeds nieuwe spellen uit toen de PS2 er was, het waren er alleen een flink stuk minder en alle goede games gingen enkel naar de PS2.quote:Op maandag 5 juli 2004 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat het een 3e console is, naast de GBA en de Cube. De nieuwe GameBoy komt over 2 jaar, en zal de officiele opvolger zijn van de GBA.
Het heeft juist wel nieuwe dingen waarom het geen gameboy meer kan zijn! 2 schermen, toughtscreen, online gamen! etcetcetcquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:12 schreef koei het volgende:
[..]
En toch is het gewoon een nieuwe gameboy aangezien het gameboy spellen kan spelen en geen hele nieuwe dingen toevoegt waardoor het geen gameboy meer zou zijn. Ze zeggen alleen dat het geen nieuwe gameboy is, maar daar geloof ik weinig van. Het zal wel net zoiets worden als de PS1 - PS2. Voor de PS1 kwamen ook nogsteeds nieuwe spellen uit toen de PS2 er was, het waren er alleen een flink stuk minder en alle goede games gingen enkel naar de PS2.
maar nogsteeds is het een gameboy! Je kan er nogsteeds enkel spelletjes op spelen en het is portable. Misschien noemen ze het geen gameboy, maar dat IS het wel. Als ze er een telefoon en PDA in stoppen, dan is het misschien geen gameboy meer want dan heeft het ding ook andere functies behalve gamen (al zal dit in de toekomst ook wel gebeuren).quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het heeft juist wel nieuwe dingen waarom het geen gameboy meer kan zijn! 2 schermen, toughtscreen, online gamen! etcetcetc
Ik vind de gewone GBA nog altijd het makkelijkste vasthoudenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind de SP ideaal, dus gefrot is het nietMaar het gaat me vooral om de stylus, daarmee game ik niet makkelijk in de trein denk ik
Naa, de engine is het zelfde. Je zult geen duidelijke verschillen zien.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:02 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik kon het gister niet laten en ik heb dus 2 nieuwe games gekocht voor de vakantie![]()
Golden Sun: the Lost Age
CT Special Forces
Ik had met Golden Sun wat problemen omdat ik de Send optie niet tevoorschijn kreeg zodat je de code kon overnemen...
dat kwam doordat de manieren in het boekje fout zijn... gelukkig kon ik de goede manier op internet vinden
Verder volg ik weinig meer van het verhaal maar dat zal wel terugkomen![]()
Is het spel eigenlijk qua graphics veel verbeterd?
ben je al bij de e-plaza geweest?? daar zag ik ze gewoon liggenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:09 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Waarom hebben ze nergens meer van die losse doosjes om je Games in op te bergen...![]()
heb nou al een stuk of 8 mogelijke winkels afgezocht maar nergens hebben ze die dingen meer...![]()
de e-plaza waar...?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:00 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
[..]
ben je al bij de e-plaza geweest?? daar zag ik ze gewoon liggen
NEEEEEquote:De GBA2 word dan een soort DS-SP.
Idd. Ze kunnen beter net als met de GBA verschillende add-ons uitbrengen (GBA video). Hierdoor word het apparaat niet enorm duur door allerlei features die je maar 1 keer gebruikt.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dixons ook nietAlle Dixonnen waar ik kom hebben ze gewoon hoor
[..]
NEEEEE
De GBA2 wordt een soort portable Cube, net als de PSP een portable PS2 zou moeten zijnIk verwacht alleen dat de GBA2 (of GB Evolution zoals de werknaam is) niet multimedia zal zijn, maar gewoon puur games
![]()
Ze waarderen het idee ook wel, maar de uitvoering is wat minder. Ik heb het spel ook gehad, en vond em nogal saai.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:07 schreef Roi het volgende:
Konami wil na de flop van Boktai: The Sun is in your hand het 2de deel uitbrengen van de serie, dit deel zou beter moeten verkopen. Read on!!
knip
Bron M-gaming
-----------
Zo weinig? Ik dacht dat die Jappaners het wel zouden waarderen.
In Rotterdamquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:28 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
de e-plaza waar...?
Wat is daar nou eigenlijk het nut van? Je begint toch met nieuwe characters?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:02 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik had met Golden Sun wat problemen omdat ik de Send optie niet tevoorschijn kreeg zodat je de code kon overnemen...
dat kwam doordat de manieren in het boekje fout zijn... gelukkig kon ik de goede manier op internet vinden
Daar ben ik ook nog niet achter... maar het is gelukt dus ik zal het vanzelf merken...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:31 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Wat is daar nou eigenlijk het nut van? Je begint toch met nieuwe characters?
Jah, maar het is best vervelend, want als je niet recht voor de zon zit dan is het dus donker in het spel. Ik kan hier niet op de bank gaan zitten spelen, want dan is het raam te ver weg... Dus je moet echt een goede positie aannemen voor je echt lekker door kunt gaan... Is best irritantquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:06 schreef koei het volgende:
wat raar dat boktai zo slecht verkoopt... Het leuk me juist een vernieuwende game zo met dat zonlicht... Misschien zijn de Japaners bang om in de zon te komen? Het schijnt wel dat ze erg weinig vrije tijd hebben...
Ongeveer aan het einde van het spel kom je je oude characters tegen en ga je verder met 8 charactersquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:31 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Wat is daar nou eigenlijk het nut van? Je begint toch met nieuwe characters?
wat vind jij niet sterk genoeg?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Ongeveer aan het einde van het spel kom je je oude characters tegen en ga je verder met 8 charactersIk heb mijn oude characters niet sterk genoeg gemaakt, dus ik zit nu (bij de eindbaas) in de problemen
Ik vond die gladiatoren gevechten, of die spelen of wat the fuck 't ook wasquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik zit ook bij de Eindbaas van GS1 vastlvl 23 allemaal geloof ik. Het hele spel is zoooo makkelijk, en dan krijg je een eindbaas die 2 beurten per ronde krijgt en je helemaal wegvaagt dan
![]()
Jah, zoiets had ik ze ook...maar het beste is dus rond de 30, want tijdens het spelen van 2 worden ze sterker en de eindbaas van 2 is nogal wat sterker dan die van 1quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik zit ook bij de Eindbaas van GS1 vastlvl 23 allemaal geloof ik. Het hele spel is zoooo makkelijk, en dan krijg je een eindbaas die 2 beurten per ronde krijgt en je helemaal wegvaagt dan
![]()
Rond de 25 had ik ze....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:48 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
wat vind jij niet sterk genoeg?
Je kan Golden Sun weer gaan spelen en je characters sterk maken en daarna je save game in The Lost Age gaan updaten
Dat wachtenquote:July 06, 2004 - Square Enix has announced a new Japanese release date for Final Fantasy I - II Advance. The upcoming Game Boy Advance compilation of Final Fantasy I and Final Fantasy II will now hit Japanese retail on 7/29.
Originally scheduled for release on 7/15, Square Enix announced a delay in the game's release late last week due to an unexpected bug. The delay came after television commercials had already begun airing promoting the 7/15 date (see this week's issue of Gaming Life in Japan for the old commercial). The new 7/29 date is thankfully not too far from the original date, although let's hope future versions of the commercials are updated with the new number.
Stay tuned for more on Final Fantasy I - II on 7/29. An American release for the game has yet to be announced.
quote:Japan gets to use GBA in new ways.
July 07, 2004 - Digital Act has announced finalized Japanese release plans for its peripheral that turns the Game Boy Advance into a video phone. The company will release Campho Advance to Japan on 7/30 at a price of 19,000 yen.
Once plugged into the cartridge slot of a Game Boy Advance, Campho Advance provides the GBA will all the functionality needed for video conferencing. The red Campho Advance unit has a camera and a slot for connecting to a standard analogue telephone. Plug the unit into a phone line, plug in the included AC adapter, and you're ready to go. Control over the phone is handled with the GBA buttons. Phone numbers can be saved to memory included with the unit.
The camera has a resolution of 110,000 pixels, offering a frame rate of five frames per second. In addition to showing footage of the person on the other end of the line, the GBA displays footage of the user, so you can make sure you look good. Note that the unit works fine with either version of the Game Boy Advance, with software used to flip the image around if needed.
Digital Act plans on producing just 10,000 units of this device for the 7/30 release date. Those looking for one will have to go through the Digital Act website, as a full retail release date has yet to be set.
Waar? Waar? Waar?quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
vandaag alvast 4 van de 8 nes classics gehaald (Super mario , Donkey kong , ice climbers en Excitebike) ooh nostalgie![]()
Soms wel soms niet. Denk je dat de Mediamarkt hem zal hebben?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Officieel morgen ja, maar meestal liggen <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=games&v=56">games</a> eerder in de winkel.
offtopic: wat staat er in je quote?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:08 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Soms wel soms niet. Denk je dat de Mediamarkt hem zal hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |