Het ziet eruit als een De Hond-peiling. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:15 schreef sobeit het volgende:
Waar komt die voorspelling vandaan? Of is dat je eigen voorgevoel?
is m'n eigen inschattingquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:15 schreef sobeit het volgende:
Waar komt die voorspelling vandaan? Of is dat je eigen voorgevoel?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:09 schreef anmehoela het volgende:
Laatste Voorspelling
8 zetels voor het CDA
7 zetels voor de PvdA
4 zetels voor de VVD
2 zetels voor de CU/SGP
2 zetels voor de SP
1 zetel voor GroenLinks
2 zetels voor Europa Transparant
1 zetel voor De Partij voor de Dieren
Doen die ook mee dan?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:46 schreef HPoi het volgende:Je vergeet D66.
Bovendien geloof ik niets van deze 'peiling'.
![]()
![]()
De rest van de kiezers vergeten ook D66 ...quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:46 schreef HPoi het volgende:
[..]Je vergeet D66.
![]()
![]()
D66 is outquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:46 schreef HPoi het volgende:
[..]Je vergeet D66.
![]()
![]()
Pak die corrupte teringlijers, Paulquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:03 schreef pberends het volgende:
Paul van Buitenen 6.0%![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
6% van de kiezers wel; lange leve de democratiequote:Op donderdag 10 juni 2004 21:10 schreef SCH het volgende:
Behoudt ie tenminste zijn salaris. Ik zie alleen niet zoveel in zo'n protestpartij.
Ja leuk - een partij die nu al aankondigt zich over een tijdje weer op te heffen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:11 schreef pberends het volgende:
[..]
6% van de kiezers wel; lange leve de democratie
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja leuk - een partij die nu al aankondigt zich over een tijdje weer op te heffen.
Leuke stropdas
Het is niet erg om er zo'n pitbull bij te hebben. Het is iig een mooie rehabilitatie voor de schandalige behandelingen die hij mocht ondergaan na zijn onthullingenquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:10 schreef SCH het volgende:
Behoudt ie tenminste zijn salaris. Ik zie alleen niet zoveel in zo'n protestpartij.
Die rehabilitatie was al geweest. Ik vind een partij zonder programma niet zo heel erg geweldig. Het komt op mij allemaal wat zuur en gefrustreerd over, maar laat hij het maar bewijzen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Het is niet erg om er zo'n pitbull bij te hebben. Het is iig een mooie rehabilitatie voor de schandalige behandelingen die hij mocht ondergaan na zijn onthullingen
Daar heeft hij nu 5 jaar de tijd voor. NR of de LPF had er ook kunnen staan, dan zie ik liever Van Buitenenquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:23 schreef SCH het volgende:
Die rehabilitatie was al geweest. Ik vind een partij zonder programma niet zo heel erg geweldig. Het komt op mij allemaal wat zuur en gefrustreerd over, maar laat hij het maar bewijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |