Je reageerde op een vaststelling van Sidekick. Een gegeven dat je dan meteen weer in twijfel trekt, zonder opgaaf van reden. Het stokt het gesprek en verziekt de discussie omdat je er over door blijft zaniken. Het is van de generatie die denkt dat de aarde nog steeds plat is.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, meneer SCH. En nee, ik ga je geen gelijk geven. Je hebt namelijk geen gelijk. Geen bron, geen gelijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Je reageerde op een vaststelling van Sidekick. Een gegeven dat je dan meteen weer in twijfel trekt, zonder opgaaf van reden. Het stokt het gesprek en verziekt de discussie omdat je er over door blijft zaniken. Het is van de generatie die denkt dat de aarde nog steeds plat is.
Jammer voor je. Ik heb bronnen gegeven. Jij gelooft alleen in God ofzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, meneer SCH. En nee, ik ga je geen gelijk geven. Je hebt namelijk geen gelijk. Geen bron, geen gelijk.
Om jouw "bron" te checken zou ik inderdaad in God moeten geloven, om te vragen of ik even met Fortuyn mag spreken.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer voor je. Ik heb bronnen gegeven. Jij gelooft alleen in God ofzo.
Nee hoor, je had gewoon op kunnen letten in die tijd - en nogmaals: lees eens een boek of drink wat minder.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Om jouw "bron" te checken zou ik inderdaad in God moeten geloven, om te vragen of ik even met Fortuyn mag spreken.
?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Val je vriendje aaaaaaaaaahikgelooflinksemensenopvoorhandniet maar weer bij. Hij was degene die over Fortuyn begon door te zaniken. Zolang hij onzin verkondigt, wijs ik hem daarop
Belgisch - Oostenrijkse fractieverbinding?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:19 schreef freako het volgende:
Van Buitenen heeft een Oostenrijkse collega, Hans-Peter Martin. Martin is 5 jaar geleden als onafhankelijk lid binnen de sociaaldemocratische SPO-fractie verkozen, maar hij is nu een eigen partij begonnen, a la Europa Transparant, omdat de hoeveelheid fraude hem zo tegenviel. En zijn partij staat in de peilingen op 13%, nog voor de Groenen en de FPO.
http://derstandard.at/?id=1666425
13% hoeveel zetels zijn dat?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:19 schreef freako het volgende:
Van Buitenen heeft een Oostenrijkse collega, Hans-Peter Martin. Martin is 5 jaar geleden als onafhankelijk lid binnen de sociaaldemocratische SPO-fractie verkozen, maar hij is nu een eigen partij begonnen, a la Europa Transparant, omdat de hoeveelheid fraude hem zo tegenviel. En zijn partij staat in de peilingen op 13%, nog voor de Groenen en de FPO.
http://derstandard.at/?id=1666425
3.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:34 schreef Num het volgende:
[..]
13% hoeveel zetels zijn dat?
2, misschien 3. Oostenrijk heeft 18 zetels.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:34 schreef Num het volgende:
[..]
13% hoeveel zetels zijn dat?
Moeder Theresa gaat nergens over?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:07 schreef SCH het volgende:
Maar goed. Van Buitenen is dus net als Fortuyn. Bij voorbaat zeggen dat je het niet lang gaat doen.
Politiek zonder ideologie maar drijvend op de waan van de dag. Een soort van Moeder Theresa - politiek, hartstikke sympathiek maar het gaat nergens over.
waarom vergeet de Hond CU/SGP? Geen onbelangrijke partij bij deze verkiezingen imoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:09 schreef pberends het volgende:
Grappig onderzoekje van M. de Hond:
[afbeelding]
Terwijl PvdD al 3 zetels staat in de landelijke verkiezingen. Terwijl Europa Transparant volgens De Hond stukken meer potentie heeft.
CU/SGP is geen "kleine partij". Ze zitten namelijk al sinds 1984 in het EP.quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:36 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
waarom vergeet de Hond CU/SGP? Geen onbelangrijke partij bij deze verkiezingen imo
Wat die fractie vooral bindt is hun euroscepticiteit. Zo maken ook de UK Independence Party en de Franse en Deense eurosceptische partijen daarvan deel uit. Ik weet alleen niet waarom ze zich dan niet bij die andere eurosceptische fractie aangesloten hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2004 07:45 schreef Olaf1 het volgende:
De 17 leden sterke fractie van Europa van Democratieën in Diversiteit is inderdaad heel divers: orthodox-christelijk uit Nederland huist er samen met van alles en nog wat.
Voor mij gold hetzelfde. Ik heb pas in het stemhokje gekozen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:29 schreef motown het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel getwijfeld vlak voordat ik ging stemmen. Meestal wist ik het al lang van te voren voor wie ik ging stemmen.
Ik bedoel dat ze niet in het lijstje staan van waar de stemmen voor de kleine partijen weg komen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:47 schreef freako het volgende:
[..]
CU/SGP is geen "kleine partij". Ze zitten namelijk al sinds 1984 in het EP.. Bovendien zijn ze in het EP net zo groot als D66 en de SP samen.
Als je Europa helemaal niet ziet zitten is het sturen van zoveel mogelijk SP/GL'ers de beste garantie dat het nooit wat zal worden daar.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:02 schreef sobeit het volgende:
Grappig dat rechtse jongens als Koos Voos en Mr Berends zo in hun nopjes zijn met Et en Paul van Buitenen. Linkse jongen die eerst veel affiniteit had met Groenlinks en enkele maanden geleden nog van plan was om op de kandidatenlijst te gaan voor de SP. Z'n nummer 3 Ries Baeten komt ook van de SP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |