Net of het programma van D66 nu uitgevoerd gaat wordenquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Die rehabilitatie was al geweest. Ik vind een partij zonder programma niet zo heel erg geweldig. Het komt op mij allemaal wat zuur en gefrustreerd over, maar laat hij het maar bewijzen.
Gaan ze zo hard joh?quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:15 schreef pberends het volgende:
Europa Transparant na 12% stemmen getelt: 7.4%
2 zetels
D66 ksn nog steeds invloed in de Europese fractie uitoefenen. Mits er handig wordt gelobbyed.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Net of het programma van D66 nu uitgevoerd gaat worden
Paul van Buitenen en Els Groen hoeven niet te lobby'en om resultaten te boekenquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:59 schreef Sater het volgende:
[..]
D66 ksn nog steeds invloed in de Europese fractie uitoefenen. Mits er handig wordt gelobbyed.
Toch wel. Van Buitenen zei niet voor niets dat het [lobby] werk nu pas begint.quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Paul van Buitenen en Els Groen hoeven niet te lobby'en om resultaten te boeken
Waarom vind je dat opvallend?quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:36 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
opvallend dat ze het beter doen dan de LPF in Rotterdam...![]()
LOL..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:04 schreef -DailaLama- het volgende:
Ga zo door Paul.
Hij zegt misschien wel een lelijke smoel te hebben, maar er zijn meer klokkenluiders die dat hebben!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:04 schreef -DailaLama- het volgende:
Ga zo door Paul.
Hij zegt misschien wel een lelijke smoel te hebben, maar er zijn meer klokkenluiders die dat hebben!
[afbeelding]
Of hij sluit zich bij een geestverwante fractie aan.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:28 schreef Num het volgende:
En waarschijnlijk stemmen van de ChristeUnie/SGP. Hij is nog al gelovig, geloof ik.
Nu even afwachten waar hij zich bij gaat aansluiten. Ik heb begrepen dat hij pas toegang kan krijgen tot de gevoelige dossiers als hij een fractie kan samenstellen van minimaal 20 personen uit minimaal 5 verschillende landen. Ben benieuwd.
Hij sluit zich niet aan, hij richt zelf een fractie op.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:28 schreef Num het volgende:
En waarschijnlijk stemmen van de ChristeUnie/SGP. Hij is nog al gelovig, geloof ik.
Nu even afwachten waar hij zich bij gaat aansluiten. Ik heb begrepen dat hij pas toegang kan krijgen tot de gevoelige dossiers als hij een fractie kan samenstellen van minimaal 20 personen uit minimaal 5 verschillende landen. Ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:33 schreef JohnDope het volgende:
Ik hoop dat die kerel van Lijst 12 zo fanatiek is, dat ze in Europa niet eens meer aan werken toe gaan komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |