abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19197930
een vervolg op: Speeltuinbankje 51

laatste post van mij:
quote:
Arts raadt kinderloos koppel seks aan

Uitgegeven: 17 mei 2004 16:35

AMSTERDAM - Een arts heeft een Duits echtpaar geadviseerd om met elkaar naar bed te gaan om kinderen te krijgen. De 30-jarige man en 36-jarige vrouw zochten na acht jaar huwelijk ten einde raad een vruchtbaarheidskliniek op omdat ze nog altijd kinderloos waren. Na een test kwam een arts met een eenvoudig advies: "Als u zwanger wilt raken, moet u wel met elkaar naar bed."

Het universitair ziekenhuis van Lubek had nog nooit met een soortgelijk geval te maken gehad. Het koppel moest verschillende tests ondergaan en de dokters stelden vast dat beiden vruchtbaar waren. Normaal gezien moest er geen probleem zijn in het verwekken van een kind.

"Toen we hen vroegen hoeveel seks ze gemiddeld hadden, keken ze ons erg verbaasd aan. Ze begrepen niet wat we bedoelden," zei een woordvoerder van het ziekenhuis. De twee zijn opgegroeid in een zeer streng religieuze omgeving en waren zich na acht jaar niet bewust hoe ze zwanger konden raken

www.nu.nl

maandag 17 mei 2004 @ 17:44:49 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_19198983
Ik vind het een vreemd verhaal...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_19199025
jah, omdat ze gelovig zijn zullen ze vast geen tv hebben, maar op de radio hoor je bij het nieuws ook over verkrachtingen, dan ga je je toch afvragen wat dat is, en in je omgeving zullen mensen toch ook wel over sex praten lijkt mij
  maandag 17 mei 2004 @ 17:50:06 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_19199059
quote:
Op maandag 17 mei 2004 17:47 schreef Sylvana het volgende:
jah, omdat ze gelovig zijn zullen ze vast geen tv hebben, maar op de radio hoor je bij het nieuws ook over verkrachtingen, dan ga je je toch afvragen wat dat is, en in je omgeving zullen mensen toch ook wel over sex praten lijkt mij
Ach en je kan je kinderen natuurlijk op een school zetten die niet aan voorlichting doet of op die dagen je kinderen thuis houden.

Maar je maakt mij niet wijs dat je op een gegeven moment niet doorhebt dat het mannetje een piemel heeft en enzovoorts endat je niet gaat kijken wat er gebeurd als je die piemel ergens indoet. Al is het een stopcontact ofzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_19199766
quote:
Maar je maakt mij niet wijs dat je op een gegeven moment niet doorhebt dat het mannetje een piemel heeft en enzovoorts endat je niet gaat kijken wat er gebeurd als je die piemel ergens indoet. Al is het een stopcontact ofzo
idd, een normaal gezond mens komt er op een gegeven moment echt wel achter dat je daar echt niet alleen mee kunt plassen
pi_19199823
Ik moet vrijdag van half 1 totdat Julian naar bed gaat ( rond 9 uur) op hem passen

Ik hoop maar dat me broer thuis is, zodat we de tijd kunnen verdelen, want anders wordt het wel erg zwaar

En helemaal als zijn vriendinnetje en haar broertje er ook zijn, dan is het echt superdruk in huis
  † In Memoriam † maandag 17 mei 2004 @ 18:39:08 #7
43556 miss_dynastie
pi_19200050
quote:
Op maandag 17 mei 2004 17:50 schreef Troel het volgende:
In het stopcontact
  maandag 17 mei 2004 @ 19:34:22 #8
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_19201249
Ik heb trouwens die nipo dingen binnen om via internet die enquetes enzo te doen. Alleen nu staat het op flop. Maar waar moet ik die nu weer in doen, zie ik me kast alleen iets voor cd'tjes O wat erg als Geer er niet is.
  † In Memoriam † maandag 17 mei 2004 @ 19:35:40 #9
43556 miss_dynastie
pi_19201274
Ik had ook zo'n flop gekregen, die deed het niet, toen zou ik een nieuwe krijgen, maar ik heb al een week niets gehoord? Maar weer bellen dan, zucht
  maandag 17 mei 2004 @ 20:27:55 #10
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_19202246
quote:
Op maandag 17 mei 2004 17:50 schreef Troel het volgende:
Auhahahahauw

Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  † In Memoriam † maandag 17 mei 2004 @ 20:45:50 #11
43556 miss_dynastie
pi_19202667
Alweer zo'n aanbieder van goedkoper bellen, ik word er helemaal gek van
Als je zegt 'geen interesse', zou dat toch een klein beetje genoeg moeten zijn ?
  maandag 17 mei 2004 @ 20:52:17 #12
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_19202842
quote:
Op maandag 17 mei 2004 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Alweer zo'n aanbieder van goedkoper bellen, ik word er helemaal gek van
Als je zegt 'geen interesse', zou dat toch een klein beetje genoeg moeten zijn ?
Bij mij kwamen ze vanmiddag zelfs aan de deur Of ik alsjeblieft via hun (Scarlett) goedkoper wilde bellen.. Twee weken geleden belden ze al van hetzelfde bedrijf en toen had ik gezegd dat ik geen intresse had.. lekker afgestemd dus ook
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 17 mei 2004 @ 20:57:13 #13
24188 Belana
kloon van belana
pi_19202963
Goedenavond!
Wij bellen sinds een paar maanden via de kabel en dat bevalt me goed. Maar ik ben al jaren KPN hater en belde ook al via iets als scarlet ofzo.
Ieder z'n meug ws...
stormy waters...
sailin'
  maandag 17 mei 2004 @ 21:03:06 #14
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19203127
Ik heb sinds mijn verhuizing alleen een mobiele telefoon, en Rick ook eentje, en daar redden we het ook prima mee

En nauwelijks ongewenste reclame-telefoontjes, dat is ook wel prettig
  † In Memoriam † maandag 17 mei 2004 @ 21:20:34 #15
43556 miss_dynastie
pi_19203589
Wij zijn tevreden met KPN, en waarom iets veranderen als je er blij mee bent ? We bellen hooguit drie uur per maand, dus daar ga ik echt niet om zitten klooien. Bovendien hoor ik van allerlei mensen om me heen dat het moeilijk is om van zo'n onbekende aanbieder af te komen en dat er soms nog weleens spookfacturen komen. Daardoor ben ik wat huiverig. Het liefst heb ik ook alleen mobiel, maar vanwege ADSL moeten we wel een telefoonlijn hebben en de kabel stelt hier niets voor....

Duim even allemaal voor mister_d, wil je? Hij is met zijn pa praten, die not amused is dat hij niet naar de bruiloft wil..... mister_d is op mijn advies met hem gaan praten, want hij had er toch nog wat moeite mee. Hij heeft het cadeau bij zich, ik hoop dat het in de smaak valt.
pi_19203630
quote:
Duim even allemaal voor mister_d, wil je? Hij is met zijn pa praten, die not amused is dat hij niet naar de bruiloft wil..... mister_d is op mijn advies met hem gaan praten, want hij had er toch nog wat moeite mee. Hij heeft het cadeau bij zich, ik hoop dat het in de smaak valt.
okeej, duim duim duim het komt wel weer goed
pi_19203676
ik krijg 2 euro per uur voor dat oppassen van vrijdag, dus ff uitrekenen * van half 1 tot 9 uur = 8,5 uur= 8,5x2=17 euro

dus dat is wel weer een voordeel
pi_19203977
Hallo allemaal ! Ik ben terug na een vermoeiende dag in Zeewolde. We hebben daar de hele dag rondgelopen, en ik heb het huis van Beefcake gezien!
Nu zijn mijn schouders helemaal verbrand.. auw! Nog 2 dagen te gaan, dan mag ik morgen wel flink aan het smeren met zonnebrandspul!
pi_19204136
quote:
Op maandag 17 mei 2004 21:33 schreef Zabb het volgende:
Hallo allemaal ! Ik ben terug na een vermoeiende dag in Zeewolde. We hebben daar de hele dag rondgelopen, en ik heb het huis van Beefcake gezien!
Nu zijn mijn schouders helemaal verbrand.. auw! Nog 2 dagen te gaan, dan mag ik morgen wel flink aan het smeren met zonnebrandspul!
ja, dat is wel verstandig ja

Toevallig al op de Bosbes geweest vandaag?
pi_19204493
quote:
Op maandag 17 mei 2004 21:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja, dat is wel verstandig ja

Toevallig al op de Bosbes geweest vandaag?
Haha, we zijn daar wel in de buurt geweest, maar toevallig niet in die straat!
pi_19204808
quote:
Op maandag 17 mei 2004 21:52 schreef Zabb het volgende:

[..]

Haha, we zijn daar wel in de buurt geweest, maar toevallig niet in die straat!
daar woont die vriend van me nl, moet je maar ff zeggen als je daar geweest bent
  FOK!fossiel maandag 17 mei 2004 @ 22:27:23 #22
2628 Karin
pi_19204915
Hahahah dat berichtje in de openingspost! Wat erg zeg!

Mijn wasmachine is gearriveerd

Ze belden vanmiddag op dat ze hem binnen hadden en wanneer ik hem wilde hebben. Nou zo snel mogelijk graag. Het kon nog meteen vanmiddag. Geweldig!!

Tja en toen stonden ze voor onze zoldertrap. We hebben sinds kort een nieuwe trap, de vlizo is eruit maar Peet heeft nog geen leuning gemaakt en dat ding is onwijs stijl. Paar keer geprobeerd maar het ging dus niet om de oude naar beneden te halen (daar begonnen ze mee). De ene wilde al opgeven maar de ander zei nog dat als ze misschien nog een paar handen hadden het misschien wel ging. Shit Peet was nog lang niet thuis en ik kan echt niet tillen hoor met mijn rug. Kreeg ik opeens een brainwave, ik had net mijn brede buurman thuis zien komen, hebben we op zich nog niet veel contact mee maar wel af en toe mee staan kletsen voor de deur. Dus ik de stoute schoenen aangetrokken en even aangebeld. Nou dat was gelukkig geen enkel probleem, daar zijn we toch buren voor. Geweldig!!!!
Dus de oude is lekker weg (anders hadden we die ook nog naar de stort moeten brengen enzo, brrrr) en de nieuwe staat lekker te draaien. Heeerlijk!!!
  maandag 17 mei 2004 @ 22:31:56 #23
24188 Belana
kloon van belana
pi_19204996
wat lekker Karin! Wat voor 1 heb je gekocht? Ik wil ook!!
stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel maandag 17 mei 2004 @ 22:33:01 #24
2628 Karin
pi_19205024
Een Zanussi met 1600 toeren, ben heel benieuwd hoe droog mijn was al uit de wasmachine komt!
  † In Memoriam † maandag 17 mei 2004 @ 22:33:28 #25
43556 miss_dynastie
pi_19205038
Hoera, het feest is hier compleet .... net mijn schoonmoeder aan de telefoon die in de twee minuten dat ik haar sprak (terwijl ik haar helemaal niet wil spreken, magoe) mij lekker duidelijk maakt dat ik een slechte vrouw ben omdat ik mijn vent niet naar de bruiloft van zijn pa push ... ik kan echt heel veel hebben, maar mijn emmer is nu echt overduidelijk overgelopen. In 2010 mag ze weer bellen of zo. Mag, hoeft niet. Gatverdamme
  † In Memoriam † maandag 17 mei 2004 @ 22:34:55 #26
43556 miss_dynastie
pi_19205093
quote:
Op maandag 17 mei 2004 22:27 schreef Karin het volgende:
Tja en toen stonden ze voor onze zoldertrap. We hebben sinds kort een nieuwe trap, de vlizo is eruit maar Peet heeft nog geen leuning gemaakt en dat ding is onwijs stijl. Paar keer geprobeerd maar het ging dus niet om de oude naar beneden te halen (daar begonnen ze mee). De ene wilde al opgeven maar de ander zei nog dat als ze misschien nog een paar handen hadden het misschien wel ging. Shit Peet was nog lang niet thuis en ik kan echt niet tillen hoor met mijn rug. Kreeg ik opeens een brainwave, ik had net mijn brede buurman thuis zien komen, hebben we op zich nog niet veel contact mee maar wel af en toe mee staan kletsen voor de deur. Dus ik de stoute schoenen aangetrokken en even aangebeld. Nou dat was gelukkig geen enkel probleem, daar zijn we toch buren voor. Geweldig!!!!
Dus de oude is lekker weg (anders hadden we die ook nog naar de stort moeten brengen enzo, brrrr) en de nieuwe staat lekker te draaien. Heeerlijk!!!
Heerlijk Karin. Bovendien een goede manier om kennis te maken met je buren, weten ze gelijk wat ze aan je hebben . En ik dacht dat je het verwijderen van het oude product betaalt via je verwijderingsbijdrage Heb je een grote achterstand of valt het mee ?
  maandag 17 mei 2004 @ 22:35:34 #27
24188 Belana
kloon van belana
pi_19205118
quote:
Op maandag 17 mei 2004 22:33 schreef Karin het volgende:
Een Zanussi met 1600 toeren, ben heel benieuwd hoe droog mijn was al uit de wasmachine komt!
Ja pcies, dat lijkt mij ook geweldig! (heb nu 1200) Was ie duur?
stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel maandag 17 mei 2004 @ 22:38:10 #28
2628 Karin
pi_19205192
quote:
Op maandag 17 mei 2004 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Heerlijk Karin. Bovendien een goede manier om kennis te maken met je buren, weten ze gelijk wat ze aan je hebben . En ik dacht dat je het verwijderen van het oude product betaalt via je verwijderingsbijdrage Heb je een grote achterstand of valt het mee ?
Ja de buurman weet meteen wat hij aan ons heeft
In principe nemen ze inderdaad de oude mee, tenzij het, zoals hij zo heel mooi omschreef, een levensgevaarlijke situatie is. Daarom was ik ook zo blij dat het gelukt is, ik vond het doodeng, Bram en ik stonden op een veilige afstand.
De achterstand valt op zich reuze mee omdat ik verwacht had dat hij pas woensdag zou komen en dus heb ik gister lekker met mijn wasmandje heen en weer gelopen naar de machine van mijn ouders. Maar er ligt wel weer genoeg om hem flink te testen hoor.
  maandag 17 mei 2004 @ 23:22:20 #29
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_19205928
quote:
Op maandag 17 mei 2004 21:03 schreef pluisje het volgende:
Ik heb sinds mijn verhuizing alleen een mobiele telefoon, en Rick ook eentje, en daar redden we het ook prima mee
Hier ook ééntje die alleen een mobiele telefoon heeft, heerlijk die rust . . .

Hoewel er sommige bedrijven zijn die daar HEEL moeilijk over doen.
pi_19206703
quote:
Op maandag 17 mei 2004 21:33 schreef Zabb het volgende:
Hee wat leuk!! Heb je onze zeer artistieke voortuin gezien haha. Ik was trouwens niet thuis!!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_19210981
quote:
Op maandag 17 mei 2004 23:54 schreef beefcake het volgende:

[..]

Hee wat leuk!! Heb je onze zeer artistieke voortuin gezien haha. Ik was trouwens niet thuis!!
Haha ! Ik heb ook niemand thuis gezien, maar ik vond het dan ook stom om een beetje naar binnen te gaan gluren, haha ! Maaar, vandaag weer een nieuwe dag, alleen ben ik dan weer in een andere wijk!
pi_19211720
Waarom is het nu zo stil hier??????????

Ik zit op mijn werk, heb het eigenlijk hardstikke druk, dingen moeten vandaag af.......bijna weekend , maar het programma maar ik mee moet werken doet het niet!!!!!

Maar internet doet het lekker wel en ze zijn er pas over een uur om het programma weer aan de praat te krijgen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_19211800
Hahahahahahaha lekker he dat inet het wel doet!!!!

Kom net bij de dokter vandaan... blaasontsteking en schimmelinfectie Kuurtje voor de ontsteking en een zalfje voor de schimmel...

Ik loop nu al vanaf december te kloten met schimmelinfecties... en je wordt ECHT GEK van de jeuk!!!!! Oorzaak is de antibio die ik gehad heb in december die heeft me hele fokking zuurgraad op zijn gat gelegd, dus schimmeltje kunnen welig tieren bij mij.
En vanmorgen zat er ineens bloed in me urine **SLIK** meteen maar ff afspraakje gemaakt want dat hoort niet natuurlijk. Fikse blaasinfectie, verwaarloosd eik. Ik had geen last met plassen ofzow dus dan denk ik ook niet aan een blaasontsteking...
Maar goed, gaat wel weer over...
pi_19211932
Lekker ziekenboegie zo weer Angel!
Heb je een strippenkaart bij de huisarts en apotheek? 4 consulten/zalfjes halen 3 betalen

lekker hoor internet.....ik heb alleen geen irc hierop staan....en omdat nu even te gaan installeren
pi_19212044
Is zo gebeurd toch?

Ah, ik word er letterlijk ziek van.. tis iedere keer weer wat!!!
Ziekenfonds betaald dus dat scheelt weer
  dinsdag 18 mei 2004 @ 10:46:22 #36
34891 melonovy
La Kutschie
pi_19212482
Balen Angel, ik ben ook goed ziek en heb flink de balen na het telefoontje met de tandartsassistente, ik heb maarliefst 6 gaatjes in mijn gebit. Ik had er 7, maar die ene is al gevuld, nu dus nog 6... :| echt joh, ik heb er buikpijn van, hoe kan dit zeg? Ik poets iedere dag, soms meerdere keren met een electrische tandenborstel en Aquafresh. Zomaar opeens 7 gaatjes, een half jaar geleden was er nog niets aan de hand... Fuckaronie!
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 18 mei 2004 @ 10:57:48 #37
3011 E.T.
pi_19212763
Vandaag werd hier een nieuwe Aldi geopend, rij ik om kwart over acht langs (onderweg naar Bas v/d Heiden) staat me toch een rij voor die deur!! (hij ging om half 9 open) Alsof het gratis is Ze hadden niet eens van die spectaculaire non-food aanbiedingen.. de overige dingen liggen er over een paar dagen nog wel.

toen ik een uur later weer terugkwam was 't een grote chaos in de hele buurt daar met auto's en parkeren.. (zouden mensen bang zijn dat de pakken koffie weglopen ofzo?)

Ik ga van de week wel eens kijken, lekker wandelend... (iemand nog tips met dingen die absoluut de moeite waard zijn bij de aldi? Ik ben aldi-noob namelijk )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_19212800
Ik ken dat probleem maar al te goed melonovy...
Das ook de reden waarom ik liever niet naar de tandarts ga want hij vind altijd wel wat...

Al vanaf jongs af aan is dit bij mij zo... ik heb momenteel meer vullingen dan niet. En ik poets braaf twee keer per dag met de hand. Met een poetstechniek waardoor ik echt geen plekjes over kan slaan. Aangeleerd door de monghygieniste, maar het helpt allemaal niet.
Ik heb geen plak, geen tandsteen maar wel steeds gaatjes. De tandarts snapt er ook nix van.

Op aanraden van de tandarts met elmex gaan poetsen omdat het meer carieswerend zou zijn dan andere tandpasta
Ik moet hier gewoon maar mee leren leven denk ik, maar das verdomde moeilijk. Ik moet binnen kort weer heen omdat ik drie gaatjes heb... maar ik durf niet...
Ik ga echt wel heen hoor, maar eerst even die schimmel en ontsteking weg en mezlef ff goed voelen en dan een afspraakje maken.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 10:59:16 #39
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19212803
Jemig, dat lijkt me ook wel schrikken zeg, 7 gaatjes

Duimen jullie een beetje voor me? Vanmiddag om 14.00 gaan we de meubeltjes via het raam in de kamer proberen te krijgen. Ik blijf veilig beneden, weet niet eens of ik wel durf te kijken
Maar als ik het durf, maak ik effe een paar foto's, zodat ik die later aan Humpie kan laten zien als ie vervelend doet
pi_19213178
Aldi... ik kom er iedere week.

Ik haal vooral vlees uit de vriezer daar... vooral de gehakt is aan te bevelen voor als je veel ( zoals wij) spaghetti, macaronie, ovenschotels ed eet. Niet om gehaktballen van te draaien want dat lukt er gewoon echt niet mee.

Ik zal ff een lijssie maken wat ik er veel haal.

Non-Food
* batterijen
* Afwasmiddel
* wasmiddel color
* wc papier
* luiers
* billendoekjes ( ja me kids kunne er eindelijk tegen!!!!!)
* inlegkruisjes
* tampons
* koffiefilters

Diepvries
* gehakt
*loempia's
* biefstuk
* vis ( zowel niet gebakken als wel gebakken)
* Hamburgers ( die van 10 stuks... die zijn apart verpakt en erg lekker)

Koeling

* runderrookvlees
* kaas ( voorgsneden en geraspt)
* verse yoghurt
* aardappelschijfjes/krieltjes
* sla ( voorgesneden)

Food

* nepbreezers
* fruit
*groenten
* eieren
*aardappels
* witte bollen
* chips
* noten
* rijst
* houbare yoghurt ( kleine bakjes)
* suiker
* pastasaus
* hotdogs
* stokbrood ( nog af te bakken)
* luxe broodjes ( nog af te bakken)
* macaronie
* spaghetti
* cheddarkaas
* feta
* zalm/ tonijn in blik
* koekjes
* chocolade met hazelnoot en rozijnen
* blikgroenten en fruit
* olijfolie ( extra verge)
* zonnebloemolie
* frituurvet

en als ze leuke aanbiedingen hebben neem ik daar ook weleens wat van mee... Vorig jaar een autoradio en laatst hadden ze knijpflessen met whiskeysaus, knoflooksaus, chilisaus en bbqsaus, dus daar sla ik dan ff flink van in
  dinsdag 18 mei 2004 @ 11:16:55 #41
3011 E.T.
pi_19213211
7 gaatjes.. brrr...doet me denken aan de tijd tussen m'n 6e en m'n 20e.. toen was 7 gaatjes geen uitzondering per half jaar (ondanks goed poetsen)
In mijn familie komen heel veel hele zwakke gebitten voor, dus daar zal 't wel vandaan komen. Ik ben er gelukkig wel overheen gegroeid (nu zo af en toe nog 'ns een gaatje)..

Maar de tandarts zal nooit een vriend van me worden..

Sterkte melovony
  dinsdag 18 mei 2004 @ 11:19:11 #42
3011 E.T.
pi_19213257
En dat is ook allemaal goed te eten voor twee A-merkenfreaks, Angel???

* E.T. ziet een geldoverschot in het huishoudbudget onstaat
  † In Memoriam † dinsdag 18 mei 2004 @ 11:19:24 #43
7074 moussy
kuttekop
pi_19213262
pfft 7 gaatjes, doet mij denken aan mijn vorige tandarts die 7 kiezen wilde trkken. Dat zag ik niet zitten, dus ging even voor een check up (3 jaar later) naar een andere tandarts, 1 gaatje en er hoefde niks uit
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 18 mei 2004 @ 11:20:11 #44
3011 E.T.
pi_19213282
Rijst en pasta's en wcpapier enzo, daar kan je toch niks anders mee doen en dat verschil proef je toch niet , dus die had ik al wel bedacht voor de aldi
  dinsdag 18 mei 2004 @ 11:24:19 #45
34891 melonovy
La Kutschie
pi_19213362
Oh, blij te horen dat ik niet de enige ben... *lacht als een boerin met kiespijn*

ET, ik heb ooit eens een topic geopend over Aldi en Lidl: Wat koop jij zoal bij de Aldi / Lidl? en Wat koop jij zoal bij de Aldi / Lidl?
Ttis allemaal goed te doen hoor, maar voor sommige producten moet je wel en stapje terug doen qua verwachtingen als je een Amerkenfreak bent.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_19213470
Angel beterschap hoor!! Jeuk is helemaal niet leuk (En vooral daar niet, want je gaat niet ongegeneerd zitten krabben in een winkel ofzo )

Melonovy wat een gedoe met 7 gaatjes!! Ik heb er geeneen, dus ik zou niet weten hoe het voelt, maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat je baalt!
pi_19213581
Wij hebben hier een Lidl zitten. Ik koop er vooral Ice Tea, andere sappen en rijst en pasta enzo. Ik woon samen met een A-merkenfreaklover en hij eet b.v. geen brood van de Lidl. Maar heel veel dingen vindt hij wel heel lekker van de Lidl en die haal ik dan ook daar!
  dinsdag 18 mei 2004 @ 11:34:20 #48
3011 E.T.
pi_19213608
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 11:33 schreef beefcake het volgende:
Wij hebben hier een Lidl zitten. Ik koop er vooral Ice Tea, andere sappen en rijst en pasta enzo. Ik woon samen met een A-merkenfreaklover en hij eet b.v. geen brood van de Lidl. Maar heel veel dingen vindt hij wel heel lekker van de Lidl en die haal ik dan ook daar!
Ik heb ook een Lidl op loopafstand.. ik ben er nog nooit binnen geweest
  dinsdag 18 mei 2004 @ 11:35:49 #49
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19213639
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 11:34 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik heb ook een Lidl op loopafstand.. ik ben er nog nooit binnen geweest
Ik woon naast een Aldi. Mij krijg je er echt niet heen
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_19213655
Gisteren kam ik mijn baas tegen in het dorp! Hij vroeg of ik me al aan het voorbereiden was op het weer gaan werken. Ik zeg tegen hem dat dat pas over zes weken is. Hij een moeilijk gezicht trekken, want het wordt volgens hem echt tijd dat ik weer terug kom. Het is een zooitje en niemand snapt ergens wat van Als ik weer terugkom, begin ik in een andere functie, maar nu moet ik me eerst nog even bezig gaan houden met orde op zaken stellen daar haha. Ik werkte er nog maar zes maanden voordat ik met verlof ging en ze kunnen nu al niet meer zonder mij, wel leuk om te weten
pi_19213703
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 11:35 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook, toen de Lidl hier opende. Het is best een Sloeberwinkel om het maar zo uit te drukken. De Appie winkelt veel plezieriger. Maar het is goedkoop en heel veel dingen zijn echt lekker en goed. Dus heb ik me er maar overheen gezet!
  † In Memoriam † dinsdag 18 mei 2004 @ 11:40:00 #52
43556 miss_dynastie
pi_19213738
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 11:35 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Jij woonde toch naast de AH
  † In Memoriam † dinsdag 18 mei 2004 @ 11:43:58 #53
43556 miss_dynastie
pi_19213838
De Aldi zit redelijk dichtbij (een kwartiertje lopen of zo), de C1000 op vijf minuten. mister_d is ook een A-merkenfreak, al levert hij op andere dingen wel weer in: hij drinkt heel veel cola, dat gaat gewoon van summit van 35 cent per fles (goedkoper dan bij de Aldi overigens ). Verder heb ik altijd pech bij de Aldi, mijn afbakbroodjes zijn de volgende ochtend al verrot, verse groenten zijn nooit zo vers en het is best een zooitje. Voor mijzelf maakt het an sich niet zoveel uit, maar mister_d wil het liefst A-merken, dus zolang we binnen het boodschappenbudget blijven, vind ik het best. Het enige wat we samen graag lusten van de Aldi, halen we niet, want dat is ongezond voor ons: veel te goedkoop snoepgoed, chocola, kaasstengels, pistachenootjes, nee Al zou ik best wel wat vaker willen gaan op zich om wat dingen uit te proberen, maar ach
  dinsdag 18 mei 2004 @ 11:44:18 #54
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19213847
Ik word echt hartstikke sjagerijnig van al die mensen daar. Ik heb nooit zoveel boodschappen nodig (ik koop het meeste op de markt of in de stad) dus ik heb helemaal geen geduld met al dat getreuzel en voor mijn voeten geloop. Vind de drukte bij de Bas v/d Heijden al verschrikkelijk maar die hebben in ieder geval mijn vaste merken. En met een mandje ipv een karretje glip je overal lekker snel langs.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 11:45:00 #55
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19213860
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jij woonde toch naast de AH
Winkelcentrum(pje) met een Aldi en een Appie 5 naast elkaar
  FOK!fossiel dinsdag 18 mei 2004 @ 12:30:44 #56
2628 Karin
pi_19214942
easy-going je systeem alweer gemaakt? Irritant is dat he? Bij ons ligt het systeem er zeker 1 x in de week uit, en als het systeem niet plat ligt is de printer/kopieer wel stuk ofzo. Zeker als het het onwijs druk hebt is dat zooooo irritant. En dan moet je de mensen aan de balie/telefoon gaan uitleggen dat je geen afspraak kan maken omdat de computer het niet doet, zo lekker professioneel.

Pluisje succes vanmiddag!!

Gatverdamme melonovy in 1 x zoveel gaatjes. Hadden ze foto's gemaakt ofzo dat ze ze nu zagen? Anders vrij vreemd dat dat in een half jaar ontstaat.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 12:43:26 #57
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19215234
Het raam is er inmiddels, zonder te breken, uit. Dat scheelt weer flink wat euro's

En om jullie toch beetje op de hoogte te houden: eerste onderzoeken rondom Rick zijn vader zijn gematigd positief, al zal het wel een lang onzeker traject worden.
  † In Memoriam † dinsdag 18 mei 2004 @ 13:52:43 #58
43556 miss_dynastie
pi_19216838
Pluis, wat goed van dat raam Is het er inmiddels ook zonder kleerscheuren weer in gegaan? Ik ben blij dat de eerste onderzoeken de positieve kant uit lijken te gaan. Heel veel sterkte
  dinsdag 18 mei 2004 @ 13:55:29 #59
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19216904
Nee, eerst moeten de meubeltjes er nog doorheen

Verhuisbedrijf kan ieder moment voor de deur staan
  † In Memoriam † dinsdag 18 mei 2004 @ 13:57:52 #60
43556 miss_dynastie
pi_19216957
Is er iemand de me alsjeblieft kan helpen met het volgende ?? mister_d heeft een lang gesprek gehad met zijn vader, waarin deze zijn fouten heeft toegegeven en zijn excuses aan ons beiden heeft aangeboden. Hij was zielsgelukkig met het cadeau en vond het heel lullig hoe ik in deze familievete betrokken ben geraakt en zwartgemaakt. Positief, zou je zeggen. Maar nu zijn we allebei nogal cynisch: hij belt en praat pas als hij ons nodig heeft (namelijk onze aanwezigheid op zijn bruiloft). Als we niet gaan, heeft hij er alle begrip voor, dat is tenminste iets, dus dat heeft geen verdere gevolgen. Maar hij heeft ons praktisch gesmeekt om te komen. Wat nu doen? Gaan? Niet gaan? Ik geloof er heilig in dat mensen kunnen veranderen, al ben ik daarin al vaker van een koude kermis thuisgekomen, maar ik vind dat hij een tweede kans verdient. Aan de andere kant ben ik boos dat hij ons nu pas contacteert (hij had mij ook uitgenodigd voor gisteravond, maar dat heb ik geweigerd, dat is iets tussen vader en zoon imho). Ben ik nu een watje als ik ga?
pi_19217239
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 13:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Is er iemand de me alsjeblieft kan helpen met het volgende ?? mister_d heeft een lang gesprek gehad met zijn vader, waarin deze zijn fouten heeft toegegeven en zijn excuses aan ons beiden heeft aangeboden. Hij was zielsgelukkig met het cadeau en vond het heel lullig hoe ik in deze familievete betrokken ben geraakt en zwartgemaakt. Positief, zou je zeggen. Maar nu zijn we allebei nogal cynisch: hij belt en praat pas als hij ons nodig heeft (namelijk onze aanwezigheid op zijn bruiloft). Als we niet gaan, heeft hij er alle begrip voor, dat is tenminste iets, dus dat heeft geen verdere gevolgen. Maar hij heeft ons praktisch gesmeekt om te komen. Wat nu doen? Gaan? Niet gaan? Ik geloof er heilig in dat mensen kunnen veranderen, al ben ik daarin al vaker van een koude kermis thuisgekomen, maar ik vind dat hij een tweede kans verdient. Aan de andere kant ben ik boos dat hij ons nu pas contacteert (hij had mij ook uitgenodigd voor gisteravond, maar dat heb ik geweigerd, dat is iets tussen vader en zoon imho). Ben ik nu een watje als ik ga?
Ik zou persoonlijk wel gaan. Maar dat is omdat ik zoiemand ben die blijft geloven in de goedheid van de mens en blijf geloven en hopen dat mensen kunnen veranderen. En dat ik dan tegen mezelf kan zeggen: jij hebt er tenminste alles aan gedaan. Ik vind je geen watje als je gaat!
  dinsdag 18 mei 2004 @ 14:15:53 #62
24188 Belana
kloon van belana
pi_19217367
Miss_D, ik zou gewoon gaan. Dan ben je geen watje, je geeft iemand (die toch de vader van Mr_D is) een 2e kans en dat is een mooie eigenschap van jou dan.
Je kunt het aankijken hoe het gaat en als het jullie in de toekomst als nog niet zint, dan kunnen jullie alsnog het contact verbreken toch?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 18 mei 2004 @ 14:17:10 #63
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19217395
*uit lurk*

Miss-D, zo denk ik er ook over. Ik zou deze plotselinge ommekeer zien als een verzoeningsgebaar. Misschien een beetje wishfull thinking, maar als ik niet zou gaan zou ik mezelf altijd af blijven vragen hoe het gegaan zou zijn. Nog een argument: met het oog op het verloop in de toekomst: als je wel gaat is dat weer een verwijt minder wat ze je kunnen maken.
Ik duim voor een goede afloop
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 18 mei 2004 @ 14:17:25 #64
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19217400
Ik kom er even tussendoor vallen maarre....

de meubels staan boven
  dinsdag 18 mei 2004 @ 14:18:20 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_19217419
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 14:17 schreef pluisje het volgende:
Ik kom er even tussendoor vallen maarre....

de meubels staan boven

foto???
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 18 mei 2004 @ 14:23:05 #66
3358 pluisje
Mevrouw Mans
  dinsdag 18 mei 2004 @ 14:24:52 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_19217566
Pfff, pluisje, wat zal dat een opluchting zijn!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_19217760
Jaaaaa Pluis eindelijk is het dan zover!!
  † In Memoriam † dinsdag 18 mei 2004 @ 14:33:39 #69
43556 miss_dynastie
pi_19217776
Ik ben dus ook iemand die wil blijven geloven in de goedheid van de mens, al heb ik mezelf daar ook heel veel verdriet mee gedaan soms (als ik denk aan mijn moeder bijvoorbeeld )... maar ik geloof wel dat zijn vader echt wil veranderen, al is dit natuurlijk wel grotendeels uit eigen belang (daar blijf ik bij). We zijn geneigd om naar de huwelijksvoltrekking te gaan op het gemeentehuis hier. Bevalt dat, dan kunnen we 's avonds altijd nog naar het feest, gaat dat om wat voor reden niet lekker (of gaat het met mij niet lekker, ik voel me namelijk helemaal niet goed) dan doen we dat niet, maar zijn we in elk geval aanwezig geweest. Zucht, wat een gedoe, waarom kunnen ouders nooit eens normaal doen
  † In Memoriam † dinsdag 18 mei 2004 @ 14:33:51 #70
43556 miss_dynastie
pi_19217783
Pluisje
  dinsdag 18 mei 2004 @ 14:34:08 #71
336 Jessicaa
pi_19217785
Gewoon gaan Miss D

Pluisje joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

En Mel wat erg!!!! Ik die bij een angsttandarts heeft gelopen en ook meer gaatjes en bruggen en kronen heb als dat er in passen snap precies hoe je je moet voelen. Dikke kus
  dinsdag 18 mei 2004 @ 14:59:46 #72
34891 melonovy
La Kutschie
pi_19218345
Miss D. gewoon gaan, 't blijft familie, soms verlopen contacten rottig, hij kan je dan iig nooit kwalijk nemen dat je niet op zijn belangrijke dag bent geweest.

Lekker Pluis, ben blij voor je dat de meubels op z'n plekkie staan!

Zo, ik heb vrijdag de eerste vuldate bij de tandarts, Remco is dan mooi vrij zodat ik alleen kan gaan. Half juni heb ik een 2e vuldate, aangezien het haast niet mogelijk is om alles in 1 keer te vullen. Ik ga de tandarts meteen even vragen hoe het in hemelsnaam zo kan gaan in die mond van me... :|
Ach, en misschien ligt dit wel in het verlengde van mijn brze haar en zwakke nagels...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 18 mei 2004 @ 15:03:38 #73
43556 miss_dynastie
pi_19218435
Melonovy, sommige mensen hebben geluk, anderen pech. Ik doe weinig bijzonders aan mijn gebit, maar heb eigenlijk nooit gaatjes en anderen doen heeeeel erg meer hun best en hebben gewoon shit ermee. Sterkte al heb ik nu wel doorbrekende verstandskiezen, au!
  dinsdag 18 mei 2004 @ 15:27:08 #74
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19218918
Oh jongens, ik ben zo opgelucht

Ten eerste kan ik me weer bewegen in de woonkamer, daar hebben de meubels natuurlijk meer dan een week gestaan, en ik kon echt geen kant op. Ten tweede staat alles lekker op zijn plekje, waren er verder geen beschadigingen, en kan ik van de week lekker in het kamertje gaan tutten

En ook nog een meevaller: de glaszetter had zijn ladder achtergelaten nadat ie het glas eruit had gehaald, met het idee dat de verhuizers er misschien nog wat aan hadden. Leek mij zinloos, aangezien we eigenlijk alleen een verhuislift hadden gehuurd, en aan de telefoon al te horen hadden gekregen dat we zelf de meubels op die lift moesten zetten enzo, er hoorde zeg maar geen mankracht bij. Nou, we troffen twee hartstikke aardige jongens, die zo iets hadden van "wij gaan die trap wel op hoor, scheelt weer een boel tijd voor ons, en geld voor jullie". Binnen 10 minuten waren ze klaar, die hele lift is niet nodig geweest
Zo fijn dat er nu eindelijk eens iets wél goed gaat

Ik heb overal foto's van gemaakt, nu is helaas mijn batterij even op, maar ik zet morgen of misschien eerder wel een verslagje op mijn site. En zodra de kamer helemaal af is, plaats ik daar natuurlijk ook even wat van in het topic wat daarvoor bedoeld is
  † In Memoriam † dinsdag 18 mei 2004 @ 15:28:11 #75
43556 miss_dynastie
pi_19218935
Fijn pluisje!!! En het belangrijkste: is het kamertje net zo mooi als jullie gehoopt hadden?
  dinsdag 18 mei 2004 @ 15:28:21 #76
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_19218937
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 11:24 schreef melonovy het volgende:
Oh, blij te horen dat ik niet de enige ben... *lacht als een boerin met kiespijn*
Wat zijn dat, gaatjes ??
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 11:16 schreef E.T. het volgende:
Maar de tandarts zal nooit een vriend van me worden..
Die van mij ook niet. Hij ziet me maar 1x in het jaar en dan nog niet eens voor 5 mins . . .
  dinsdag 18 mei 2004 @ 15:30:28 #77
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19218982
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 15:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Fijn pluisje!!! En het belangrijkste: is het kamertje net zo mooi als jullie gehoopt hadden?

We hebben echt het karton er af gerukt om te kijken of er geen vreemde beschadigingen waren, en toen ik er daarna even rustig naar keek bedacht ik opeens dat we toch echt wel een heel mooi kamertje hebben

(nu het ledikantje nog vervangen zien te krijgen, maar daar wordt aan gewerkt, en ziet er geloof ik wel gunstig uit)
  dinsdag 18 mei 2004 @ 15:32:24 #78
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_19219017
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 13:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Is er iemand de me alsjeblieft kan helpen met het volgende ??
-knip-
Ben ik nu een watje als ik ga?
Nee, ik zou gewoon gaan. Dan kan hij later jullie niet verwijten dat jullie niet gekomen zijn . . .
pi_19219385
Pluis!!! Joehoeee eindelijk! Hartstikke goed dat het nu es een keer ok ging

Melonovy... OMG..dit is dus ook waar ik altijd bang voor ben. Ik had laatst ook vier ofzo, en poets dus ook altijd supergoed en ben heel zuinig op mn gebit. Balen he... Sterkte

Ow en miss_d:
quote:
(of gaat het met mij niet lekker, ik voel me namelijk helemaal niet goed)
Terecht als je het van mij niet aan neemt maar kijk je uit en doe je rustig?
En ik zou wel gaan hoor, ik ben het met de anderen eens. Op die manier ondervang je twee dingen: Je kan jezelf nooit iets verwijten en je schoonvader jullie niet omdat je hem een tweede kans hebt gegeven. Mocht het wel verkeerd aflopen, heeft het in ieder geval niet aan jullie gelegen. Anderzijds kan dit natuurlijk de start zijn van een nieuw begin!

Hierop aansluitend..updateje van mij:
Ik ben afgelopen weekend helemaal ingestort en heb huilend mn ouders gebeld (lucht wel op) en die hadden eigenlijk helemaal niet door hoe slecht het met me ging...hebben me op een goede manier de waarheid verteld en gezegd dat ik nu echt aan mezelf moest gaan denken. Ben nu alles voor mezelf op een rijtje aan het zetten. Het is in ieder geval weer een stap in de goede richting. Had hier ff wat minder gepost omdat ik jullie er ook niet steeds mee lastig wilde vallen, al moeten jullie weten dat jullie wel altijd een goede steun en afleiding zijn

Ga vanavond lekker naar Niek (Dit keer met camera hoop ik ) en morgenmiddag even naar mn ouders, een goede kennis van mij daar gaat trouwen en dat wil ik toch wel ff zien!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 18 mei 2004 @ 16:53:08 #80
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19221077
pluisje eindelijk staat het er dan

Melonovy 7 gaatjes.. lekker is dat Sterkte

Miss-d, ik zou gewoon de eer aan jezelf houden en wel gaan.

Clauwheee.. even een vraagje aan jou
Ik heb hoestdrank gekocht bij de Etos en nu is het niet de goede.. mag ik die gewoon terugbrengen (Ik heb de bon nog)
en jij ook sterkte natuurlijk
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_19221189
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 16:53 schreef LadyS het volgende:

Clauwheee.. even een vraagje aan jou
Ik heb hoestdrank gekocht bij de Etos en nu is het niet de goede.. mag ik die gewoon terugbrengen (Ik heb de bon nog)
en jij ook sterkte natuurlijk
Officieel mogen we (zelfzorg)medicijnen niet terug nemen. Maar als je de bon nog hebt en hijs verder nog origineel dicht, zou ik het gewoon proberen. Wij doen daar vaak niet heel moeilijk over, maar ik weet natuurlijk niet hoe ze dat bij andere filialen doen.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 17:05:18 #82
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19221342
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 16:58 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Officieel mogen we (zelfzorg)medicijnen niet terug nemen. Maar als je de bon nog hebt en hijs verder nog origineel dicht, zou ik het gewoon proberen. Wij doen daar vaak niet heel moeilijk over, maar ik weet natuurlijk niet hoe ze dat bij andere filialen doen.
Oke, das duidelijk

Ging het vandaag nl. terugbrengen en toen deden ze moeilijk over een beschadigd hoekje.. Klanten zouden het niet meer willen. Ik zei dat het toch niet om het doosje ging.
Toen vroegen ze of ik zo een doosje wél zou kopen. Ik zei dat ik daar geen problemen mee zou hebben, mits het flesje bijv. onbeschadigd was.. nou ja hele discussie iig.
Toen zei ze: En het is een geneesmiddel dus dat mogen we niet terugnemen ( )
Zeg dat dan meteen, en kom niet met zo een slap verhaal over een heel klein beschadigd hoekje aan
Ze vroeg notabene nog of ik met het flesje gevochten had ofzo

ach, ik zal wel een zeikerd zijn

ik snap best dat het niet teruggenomen mag worden, maar waarom zeggen ze dat niet? en dei beschadiging is een hoekje van het doosje wat plat is (gevallen) niks ergs volgens mij
Ik moest het maar bewaren, want het was houdbaar tot 2008
pi_19221484
Hmm ik denk dat diegene dr dag dan niet had hahaha. Ze had dat gelijk moeten zeggen inderdaad, dat het eigenlijk niet mag. Doen wij ook. En tja, die verpakking kan ook in de winkel beschadigen.. Bij ons wel in ieder geval
  dinsdag 18 mei 2004 @ 17:15:26 #84
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19221559
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 17:11 schreef clauwheee het volgende:
Hmm ik denk dat diegene dr dag dan niet had hahaha. Ze had dat gelijk moeten zeggen inderdaad, dat het eigenlijk niet mag. Doen wij ook. En tja, die verpakking kan ook in de winkel beschadigen.. Bij ons wel in ieder geval
ben blij dat het helemaal niet aan mij ligt

Ja dat bedoel.. kom niet met zo een lulverhaal aan dat het onverkoopbaar is geworden... Ik snap dus best dat er met medicijnen wat moeilijker gedaan word..
Ik heb haar ook gezegd dat ik begreep dat ze het niet terug mochten nemen, maar dat ik dat verhaal van die verpakking een slaap verhaal vond
Ik zet het maar in de kast. Wie weet komt het nog eens van pas
pi_19221896
Ja je weet maar nooit Vond het inderdaad ook best een lullig verhaaltje haha. Ik denk dat ze pissed was omdat ze moest werken terwijl het zulk mooi weer was

Ik ga richting Niek Tot vanavond!
  dinsdag 18 mei 2004 @ 19:17:37 #86
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19223971
Op mijn site ( www.lyndsey.nl ) staat een fotoverslag van vandaag, met de eerste beelden van de meubeltjes

Het eindresultaat volgt later
pi_19224074
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 11:19 schreef E.T. het volgende:
En dat is ook allemaal goed te eten voor twee A-merkenfreaks, Angel???

* Angel22 ziet een geldoverschot in het huishoudbudget onstaat
Ja heel goed te eten mijn man is ook een A-merkenfreak en ik hoor hem absoluut niet klagen!!!
Hij weet voor de helft niet wat er bij de aldi vandaan komt en wat niet en hij merkt het verschil echt niet. Alleen de koffie proef je echt wel of het DE is of aldi... tis gewoon anders van smaak en daar moet je van houden. Thee haal ik trouwens wel bij de aldi, want dat smaakt het zelfde als pickwick thee alleen heeft de aldi maar 1 smaak.
pi_19224724
Pluisje

Dat werd tijd ook zeg

Melonovy, 7 gaatjes wow sterkte! Ik heb nog nooit een gaatje in me grote mensen gebit gehad

Julian had vandaag indianendag, hadden ze allemaal een indianentooi en een indianenschort gemaakt, allemaal geschminkt en gingen ze bij de juf thuis spelletjes spelen
  † In Memoriam † dinsdag 18 mei 2004 @ 20:09:51 #89
7074 moussy
kuttekop
pi_19225247
Knor, johoe, bij Xenos liggen hele grote lieveheersbeestjes
pi_19225347
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 20:09 schreef moussy het volgende:
Knor, johoe, bij Xenos liggen hele grote lieveheersbeestjes
oe !!! overmorgen gaan we sowieso shoppen (tenminste proberen, heb m'n 4de weeënreeks vandaag alweer geteld )

maar misschien dat ik manlief wel zo gek krijg morgen even te rijden.
pi_19226997
Pluisje leuke foto's!! Ik ben nu wel heel benieuwd naar het eindresultaat!!

LadyS je sig
pi_19227024
Knor nog steeds zoveel weeën? Ik duim voor jullie dat het ophoudt hoor!!
  dinsdag 18 mei 2004 @ 21:23:51 #93
336 Jessicaa
pi_19227082
Leuk hoor Pluisje!!!

Knorretje shoppen? Doe toch maar rustig aan hoor!!!!!!!!!!!!!!!
pi_19227171
haha, die sig van ladyS is idd
pi_19227356
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 21:22 schreef beefcake het volgende:
Knor nog steeds zoveel weeën? Ik duim voor jullie dat het ophoudt hoor!!
spaar je duimen maar hoor. De gyn had al gezegd dat we zouden blijven rommelen voorlopig en dat zolang de frequentie en de kracht zo laag blijft het uiteindelijk wel tot ontsluiting zal leiden maar dat duurde wel ffies (en dan nog je kan weken door blijven gaan met ontsluiting zolang je lichaam dat aankan (en de kleine uiteraard).

Maar prettig is anders
pi_19227772
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 21:34 schreef Knorretje het volgende:

[..]

spaar je duimen maar hoor. De gyn had al gezegd dat we zouden blijven rommelen voorlopig en dat zolang de frequentie en de kracht zo laag blijft het uiteindelijk wel tot ontsluiting zal leiden maar dat duurde wel ffies (en dan nog je kan weken door blijven gaan met ontsluiting zolang je lichaam dat aankan (en de kleine uiteraard).

Maar prettig is anders

Prettig is idd heeel wat anders ja. Maar je maakt er maar het beste van natuurlijk, je kan ook moeilijk anders. Sterkte iig!
pi_19228347
Sterkte Knorretje dat lijkt mij idd ook niet prettig

Julian wilde perse met zijn verentooi naar bed

Ik ga vanavond maar eens vroeg naar bed, morgen beginnen me examens
  † In Memoriam † dinsdag 18 mei 2004 @ 22:13:29 #98
43556 miss_dynastie
pi_19228568
Jullie krijgen allemaal (en Knor in het bijzonder ) de hartelijke groeten van Rewimo Ze heeft het prima naar haar zin en het weer is lekker
pi_19228878
Knorretje doe maar rustig aan hoor!

Sylvana succes met de examens

Miss_d lief van je dat je ons bijkletst over Rewimo. En andersom natuurlijk
pi_19228881
Miss_D, als je haar weer spreekt doe der dan maar de groeten terug

Clauwhee, thnx!
pi_19229067
Hoi Rewimo Groeten terug en ook aan Christan en Qltel. Wat fijn dat jullie het zo naar de zin hebben daar!!

Sylvana heel veel succes met je examens!!
pi_19229158
quote:
Sylvana heel veel succes met je examens!!
Jij ook bedankt

Okeej, nu ga ik het echt doen * drukt op kruisje rechtsboven aan het venster, klikt op start, afsluiten en ok en gaat slapen*

Truste
  dinsdag 18 mei 2004 @ 23:09:44 #103
336 Jessicaa
pi_19230283
Rewimo mist fok vast voor Rewimo

Even melden dat het lijnen goed gaat. Ook al ben ik pas vanaf vrijdag bezig.
Mijn eetschema zit er wel in. Vanochtend op een verjaardag, cake, appeltaart met slagroom, kaas worst enz voorbij zien komen. Niks genomen, alleen wat glaasjes water. Dit vond ik zo goed van mezelf * trotst is*
  dinsdag 18 mei 2004 @ 23:21:21 #104
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19230615
Goed zo Jessie! Dat zijn de moeilijkste momenten, en als je die aankan, kan je de rest ook aan
pi_19231255
Goed zeg Jessie En nu volhouden zo!!
  dinsdag 18 mei 2004 @ 23:48:22 #106
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_19231392
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 22:06 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga vanavond maar eens vroeg naar bed, morgen beginnen me examens
Succes ermee!
  woensdag 19 mei 2004 @ 07:41:26 #107
24188 Belana
kloon van belana
pi_19235722
Mij lukt het lijnen voor alsnog niet....
Sjees, ik heb er nog nooit op hoeven letten wat ik at....is echt moeilijk!
Overdag gaat alles prima, maar 's avonds he....

jessie, wees dus maar heeeel trots op jezelf!!!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 19 mei 2004 @ 07:44:23 #108
15029 rickmans
Hasselmans
pi_19235731
Ik wil niet de stemming drukken qua lijnen, maar ik moet het toch echt even kwijt:

ik ben nu officieel 13 kg afgevallen
pi_19236012
Goedzo Jessie!!

Rickmans, goed bezig!!
  FOK!fossiel woensdag 19 mei 2004 @ 08:58:19 #110
2628 Karin
pi_19236173
Goedemorgen op deze mooie dag Het gaat weer heerlijk weer worden!

Ik ga (als Bram tenminste ooit nog wakker wordt) straks naar de WW, ik ben benieuwd. Volgens mijn eigen weegschaal is er niet veel af. Zal dus wel weer tegenvallen. Ik heb dus echt niet gesnoept enzo maar qua avondeten zit ik vaak over de punten heen, vind het ook zo moeilijk, geen idee wat ik moet eten, ik lust ook niet veel. En alles wat ik erg lekker vind (rijstgerechten of pasta's enzo) dat is onwijs veel punten.
Belana en Jessie ook veel sterkte! Wat is dat toch klote he, dat stomme lijnen.

Rickmans wat knap!! Hoe heb je dat gedaan?

Sylvana veel succes met je examens!
  woensdag 19 mei 2004 @ 09:01:02 #111
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19236194
avondeten vond ik ook altijd wel moeilijk. Maar vaak aten we aardappelen, groenten en vlees. Dan is eigenlijk alleen het vlees veel punten (we aten toendertijd ook regelmatig tartaat en kip en kalkoen, is alweer minder punten) En als toetje aten we yoghurt met fruit (of niks )

Succes Karin laat je het wel even weten?
  woensdag 19 mei 2004 @ 09:08:06 #112
15029 rickmans
Hasselmans
pi_19236254
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 08:58 schreef Karin het volgende:

Niet meer tussendoor snoepen en meer bewegen. Dus qua maaltijden eet ik hetzelfde, maar doordat ik nu fitness verbrand ik meer .
  woensdag 19 mei 2004 @ 09:33:16 #113
336 Jessicaa
pi_19236551
He wat goed rickmans!!!
Belana s'avonds vind ik het ook het moeilijkst hoor. Dan heb je eindelijk tijd voor jezelf en dan begint de ellende
Karin hopelijk is er meer af dan ej denkt, dan blijf je beter gemotiveerd lijkt me. En toch heel knap dat je niet gesnoept hebt enzo!!!
Ik denk bij mijn warme eten echt niet na. Ik eet dan gewoon wat ik lekker vind (ok geen frituur) Daar zit het het bij mij ook niet in. Ik eet nu eindelijk juist eens me avondeten op omdat ik stik van de trek Normaal vrat ik me zo vol met allerlei ongeoznde dingen dat ik s'avonds heel slecht at. Nu dus niet meer Voor mij is het vooral afkicken van de drop, snoep, kaakjes en koekjes, chocola en chips. maar vooral drop, hmmmmmmmmmmmmmmmmm.
  woensdag 19 mei 2004 @ 09:37:00 #114
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19236599
ik ben blij dat het met mijn gesnaai wel meevalt... (nou ja vind ík dan ) Maar mijn eetgedrg zal over de hele linie moeten veranderen

Vanavond gaan we naar Ikea Nog wat dingetjes kopen voor de babykamer. Eigenlijk moet ik ook nog langs een babywinkel, dus even kijken of ik daar ook nog tijd voor heb vandaag niet dat ik nou zo druk ben, maar goed
  Jubileum moderator woensdag 19 mei 2004 @ 09:40:41 #115
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19236658
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 09:37 schreef LadyS het volgende:
ik ben blij dat het met mijn gesnaai wel meevalt... (nou ja vind ík dan ) Maar mijn eetgedrg zal over de hele linie moeten veranderen

Vanavond gaan we naar Ikea Nog wat dingetjes kopen voor de babykamer. Eigenlijk moet ik ook nog langs een babywinkel, dus even kijken of ik daar ook nog tijd voor heb vandaag niet dat ik nou zo druk ben, maar goed
Oe Ikea
Klein tipje: bij Ikea hebben ze (spuug)doekjes op de babyafdeling. Dat zijn 10 doekjes, met gekleurde lusjes eraan, voor 2,50 . Ze zijn lekker groot (krimpen wel iets in de droger) lekker zacht en ongelooflijk handig in gebruik. Ik heb er inmiddels 20 en we gebruiken ze overal voor. Als slab, als tutteldoekje (zo lekker zo'n lusje eraan) en als spuugdoekjes over mijn schouder na de voeding.
Ik vind ze lekkerder dan die van de hema en veel goedkoper ook.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 19 mei 2004 @ 09:42:37 #116
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19236702
oe.. dank je Lois..

deze bedoel je?
  Jubileum moderator woensdag 19 mei 2004 @ 09:46:19 #117
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19236787
Jaa die ja! Echt super zijn ze, en vooral met een spugertje als Iris heb je er nooit genoeg.
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2004 @ 09:48:18 #118
43556 miss_dynastie
pi_19236825
Mijn duimen draaien voor Sylvana

Hier gaat het lijnen sinds tijden weer eens lekker, eindelijk een klein beetje een dalende lijn in mijn gewicht
  woensdag 19 mei 2004 @ 09:48:42 #119
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19236837
ik heb ze al genoteerd op het lijstje van vanavond

Nog meer mensen met tips? en de gewenste kleuren zijn bekend hè?
pi_19236982
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 09:48 schreef LadyS het volgende:
ik heb ze al genoteerd op het lijstje van vanavond

Nog meer mensen met tips? en de gewenste kleuren zijn bekend hè?
Sorry LadyS ik heb geen tips voor je.
Maar ik wil wel mee naar de Ikea, ik ben er dol op!! En ook op de Zweedse gehaktballetjes Ze hebben trouwens wel leuke gekleurde plactic bekers, kommen en (bestek geloof ik ook) daar kan je kind lekker mee rammen zonder dat t kapot gaat! Ik wil ze al een hele tijd, omdat er hier regelmatig glazen sneuvelen
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2004 @ 09:56:53 #121
43556 miss_dynastie
pi_19236992
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 09:56 schreef beefcake het volgende:

[..]

Sorry LadyS ik heb geen tips voor je.
Maar ik wil wel mee naar de Ikea, ik ben er dol op!! En ook op de Zweedse gehaktballetjes Ze hebben trouwens wel leuke gekleurde plactic bekers, kommen en (bestek geloof ik ook) daar kan je kind lekker mee rammen zonder dat t kapot gaat! Ik wil ze al een hele tijd, omdat er hier regelmatig glazen sneuvelen
Smijt Dylan nu al dingen stuk
* miss_dynastie is een beetje verbaasd
pi_19237090
Deze bedoel ik!

pi_19237112
En niet duur: ¤ 1,75 per set

bron
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2004 @ 10:09:34 #124
7074 moussy
kuttekop
pi_19237269
Wel oppassen met die lusjes van de ikea spuuglappen, sommige lusjes zijn erg lang, Cas heeft er namelijk ooit eens 1 ingeslikt (terwijl die nog aan het doekjes zat) en die kon ik dus terughalen
pi_19237404
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 09:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Smijt Dylan nu al dingen stuk
Nee, maar als ie op zijn vader lijkt...
En hij tikt al regelmatig de lotiondoekjes van de commode
pi_19237448
Gats moussy dat zal wel gepaard gegaan zijn met het nodige kokhalzen ja. En schrikken natuurlijk!
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:19:26 #127
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19237515
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:01 schreef beefcake het volgende:
Deze bedoel ik!
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Ik heb die bakjes rechtsbovenin, en ik heb er ook bekers van (maar die zijn officieel niet van Ikea, maar zaten bij de Spa....maar is wel hetzelfde spul en dezelfde kleuren ).
Superhandig en smijtproef
pi_19237572
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:19 schreef pluisje het volgende:

[..]

Ik heb die bakjes rechtsbovenin, en ik heb er ook bekers van (maar die zijn officieel niet van Ikea, maar zaten bij de Spa....maar is wel hetzelfde spul en dezelfde kleuren ).
Superhandig en smijtproef
Ik wil naar de Ikea! Moet ik ShaoliN maar eventjes lief aankijken dan
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2004 @ 10:21:49 #129
7074 moussy
kuttekop
pi_19237582
die bakjes, bekers en borden kom je bijna in ieder huishouden waar kinderen zijn tegen

Het bestek is waardeloos, René kon er nooit fatsoenlijk mee eten, tis te groot, of zij heeft zo'n klein mondje
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2004 @ 10:22:15 #130
7074 moussy
kuttekop
pi_19237593
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:16 schreef beefcake het volgende:
Gats moussy dat zal wel gepaard gegaan zijn met het nodige kokhalzen ja. En schrikken natuurlijk!
Ach, hier kan nooit iets normaal gaan
pi_19237702
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:21 schreef moussy het volgende:
die bakjes, bekers en borden kom je bijna in ieder huishouden waar kinderen zijn tegen

Het bestek is waardeloos, René kon er nooit fatsoenlijk mee eten, tis te groot, of zij heeft zo'n klein mondje
Het gaat mij vooral ook om de bekers en de schaaltjes. Die vind ik gewoon voor onszelf ook handig.
Dylan heeft al servies voor zichzelf!
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:26:36 #132
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19237710
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:21 schreef moussy het volgende:
Hm, ik heb ze van mijn moeder gehad toen ik ging samenwonen....begrijp nu pas dat ze ws een duidelijke hint probeerde te geven
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:40:51 #133
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19238090
beefcake!!! je mag mee hoor vanavond!!
(nou ja, eigenlijk vanmiddag al een beetje, want ik moet peter om 16.45 uur ophalen van zijn werk)

En dan gaan we ook Zweedse gehaktballetjes eten
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:40:54 #134
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_19238092
Het bestek heb je inderdaad net niks aan, die zijn nu bij ons in gebruik als speelgoed. Ze liggen bij de speelgoedpannetjes en speelgoedservies. En zelfs daar zijn ze eigenlijk te groot en te lomp voor.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2004 @ 10:42:04 #135
43556 miss_dynastie
pi_19238133
Als (let op het voorbehoud ) wij vanavond naar het feest gaan, krijgen we echt het lekkerste buffet dat je maar kan verzinnen ... met speenvarken!! En ja, dat zijn dus dagen dat de lijn me gestolen kan worden, lekker genieten
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:42:05 #136
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19238135
En moussy, bedankt voor de lusjestip! Ik zal er opletten
pi_19238719
Wat is het lekker weer he! Heb mezelf vandaag vrij gegeven Ga straks naar mn ouders toe, een goede kennis van mij daar in het dorp gaat trouwen en dat wil ik natuurlijk wel ff zien! En morgen is het Hemelvaart, ik ben dus gewoon lekker twee dagen vrij!!
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2004 @ 11:03:38 #138
43556 miss_dynastie
pi_19238761
Clauwheee, en nu vooral niet teveel zingen, springen en dansen he, rustig aan !!! En geniet ervan, een bruiloft is (bijna) altijd leuk
pi_19238927
Ik ga niet naar het feest zelf hoor, maar straks wel naar het gemeentehuis. Heb er wel zin in!
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:22:11 #140
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19239334
Piglet vroeg naar het vervolg van mijn werk-story en wil het zelf ook wel graag nog eens vertellen!

Ik heb nog geen officieel gesprek gehad, want mijn leidinggevende had dit weekend "nagedacht" en denkt nu weer dat het misschien tóch wel te doen is als ik maar 2 dagen werk. (Dat wilden ze me dus eerst weigeren). Want ja, ze gooien anders toch wel een "hoop kennis" weg en misschien gaat het toch wel qua planning en overdracht...!
Wel positief dus, al vind ik het een beetje vreemd dat er nu pas echt nagedacht wordt! Ik weet inmiddels gewoon erg veel van dit bedrijf en ze hebben blijkbaar nu pas in de gaten (nadat ze me in de stress hebben gepraat) dat ze mij toch wel zullen missen als ze me willen wegsturen. Beetje vreemde volgorde van dingen.

Wat er nu gaat gebeuren is nog niet duidelijk, maar ze denken er dus opnieuw over na. En ik weet nu ook wat ze eerst van plan waren: mij een financieel voorstel doen en op die manier uit de zaak krijgen. Tja. In elk geval hebben ze dus wel door dat ontslaan gewoon niet kan en mag en blijkbaar dachten ze aan een gouden handdruk. Even afwachten weer dus.

To be continued...

Oh ja, hoe is het eigenlijk met Bixister? Aan het verhuizen nog?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2004 @ 11:23:30 #141
43556 miss_dynastie
pi_19239373
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:09 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga niet naar het feest zelf hoor, maar straks wel naar het gemeentehuis. Heb er wel zin in!
Leuk hoor
Ik ben altijd benieuwd of de bruid in het wit gaat. Vandaag helemaal
pi_19239399
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Leuk hoor
Ik ben altijd benieuwd of de bruid in het wit gaat. Vandaag helemaal
Ik dus ook. Wat denk jij?
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2004 @ 11:25:47 #143
43556 miss_dynastie
pi_19239444
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:24 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ik dus ook. Wat denk jij?
Ik heb geen idee, ik mag hopen van niet mijn schoonvader is vorige keer in het kanariegeel getrouwd, dus ik ben vooral benieuwd naar waar hij mee aan komt zetten, ik zal mijn best doen niet te lachen
pi_19239576
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:22 schreef Sugar het volgende:
Piglet vroeg naar het vervolg van mijn werk-story en wil het zelf ook wel graag nog eens vertellen!
[knipje]
Tjonge Sugar, beetje raar dat ze er nu pas over na gaan denken. Maar wel positief! Ik hoop dat ze snel uitgedacht zijn en tot de conclusie komen dat je gewoon onmisbaar bent
En dus dat alle uurtjes dat je er wel bent mooi meegenomen zijn

Pas alleen wel op dat je niet straks gewoon alle taken hebt die je nu ook hebt hè? Ik moet hier zelf ook nog gaan praten over wat we gaan wijzigen aan mijn takenpakket, want voor je het weet mag je hetzelfde werk doen in minder tijd. Ik heb dat nl. gezien aan m'n direct leidinggevende. Voor zij kwam deed iemand haar baan fulltime, zij doet het nu in 4 dagen. Geeft veel stress, hoge werkdruk en ze is vaak op haar vrije dag of in het weekend nog bezig voor het werk...
pi_19239594
OMG kanariegeel Dat wordt dus ff op je lip bijten Maar goed dat het zulk mooi weer is, kun je in ieder geval legaal je zonnebril opzetten
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2004 @ 11:35:11 #146
43556 miss_dynastie
pi_19239733
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:30 schreef clauwheee het volgende:
OMG kanariegeel Dat wordt dus ff op je lip bijten Maar goed dat het zulk mooi weer is, kun je in ieder geval legaal je zonnebril opzetten
Dat was vorige keer he.... ik gok nu op flitsend roze
pi_19239779
Nou ik ben benieuwd, laat het nog maar ff weten Ik gok hoop er op dat waar ik heen ga vanmiddag minder spectaculair zal zijn
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2004 @ 11:51:35 #148
43556 miss_dynastie
pi_19240188
Ach, we zien wel.... of we gaan, want volgens mij is mister_d niet helemaal zeker. Nou ja, ik ga me in elk geval van mijn vachtje ontdoen, berenpoten zijn niet zo charmant
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2004 @ 11:54:23 #149
43556 miss_dynastie
pi_19240259
quote:
Ik heb nog geen officieel gesprek gehad, want mijn leidinggevende had dit weekend "nagedacht" en denkt nu weer dat het misschien tóch wel te doen is als ik maar 2 dagen werk.
Ze beginnen meestal pas te denken als ze weten dat jij gelijk hebt
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe goud die gouden handdruk is, zullen we maar zeggen, als dat een jaarsalaris is, kun je er altijd over nadenken
pi_19240298
Bedankt dat ik mee mag hoor LadyS, maar we gaan vanavond voor en wasdroger kijken Ik ben nu al een paar keer met de was naar mijn moeder gegaan en vanmorgen zei ShaoliN dat we dan vanavond voor een droger gaan kijken en dan zetten we hem op zolder neer. Dan komen mijn vader en zwager eventjes helpen met tillen!!
pi_19240368
Sugar wat fijn dat je nu misschien wel twee dagen kan gaa werken!!
Maar zoals miss_d zegt, als het een jaarsalaris is... Ik zou het denk ik aannemen dan haha. Ik zou wel thuis willen blijven hoor. Dan zou ik wel een ander baantje zoeken als het jaar bijna om was!
  woensdag 19 mei 2004 @ 12:37:05 #152
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19241214
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 08:58 schreef Karin het volgende:
Mogelijk alternatief antwoord: met babykamermeubeltjes sjouwen
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 19 mei 2004 @ 12:39:53 #153
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19241272
quote:
- knip-
Sugar, ik krijg het idee dat ze inderdaad de kennis (die jij hebt) niet kwijt willen raken. En misschien gaan ze pas "nu" nadenken omdat ze tijd wilden rekken en hoopten dat je zou afhaken?
Maar het verhaal klinkt hoopvol voor een goede afloop. Good luck !
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 19 mei 2004 @ 12:40:04 #154
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19241278
Haha, daar heeft ie weinig aan gesjouwd, die krengen gingen gewoon geen kant op, dat was al duidelijk voor ie ze ook maar probeerde op te tillen
  woensdag 19 mei 2004 @ 13:06:26 #155
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19241834
oe beefcake Een wasdroger
Is ook een leuk alternatief.. (hoewel lekker snuffelen bij de Ikea leuker is )
  woensdag 19 mei 2004 @ 14:01:36 #156
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19243435
Tutten in het kamertje is zoooo cool

* pluisje heeft net lekker alles wat in tassen zat uitgepakt

om tot de ontdekking te komen dat we echt veeeeeel te veel spullen hebben

*zich weer eventjes in de rompertjes begraaft*
pi_19244948
Rickmans volgens mij had ik je nog niet eens gefeliciteerd met je officiele 13 kilo Dus bij deze: Gefeliciteerd
pi_19244962
Ik vind naar de Ikea gaan ook leuker hoor LadyS, maar een droger is wel heeeeeel erg fijn!
pi_19245496
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 14:01 schreef pluisje het volgende:

* piglet heeft net lekker alles wat in tassen zat uitgepakt

Heerlijk hè Pluisje
Ik was laatst de inbouwkast op de a.s. babykamer aan het uitruimen omdat we gingen klussen en ik geen stof of andere troep op m'n babyspulletjes wilde krijgen, en kwam toen ook al tot de ontdekking dat ik meer rompertjes had dan ik dacht (o, ja die en die hadden we ook nog gekocht ).

En het ergste is: als het geboren is, krijg je er nog een heleboel spullen bij
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2004 @ 16:56:29 #160
43556 miss_dynastie
pi_19247870
Wij zijn weer even thuis.... het was een hele emotionele bedoening voor het bruidspaar. Mijn schoonvader en stiefschoonmoeder begonnen gelijk te huilen.... we werden persoonlijk begroet door de ambtenaar en het lag er wel erg dik bovenop dat ik bijzonder in het zonnetje gezet moest worden voor mijn aanwezigheid, maar het was wel goed bedoeld. Toch wel een aantal moeilijke momenten voor mister_d, zeker toen gezegd werd dat we blij moesten zijn dat onze (schoon)ouders een nieuw gezin gecreerd hadden..... dat ze daarvoor een ander gezin geruineerd hebben, lieten ze er even buiten. Verder bleef de ambtenaar maar doorhameren op trouw, hetgeen erg moeilijk is als je vader is vreemdgegaan, maar ik geloof wel dat ik hem daardoorheen heb weten te steunen. Nu nog even naar de supermarkt, want morgen zit ie dicht (ik heb net uit de stad een verrukkelijke meloensalade meegenomen, hmm ) en dan vanavond toch maar naar het feest. En ik heb er geloof ik nog zin in ook
pi_19247871
Toen onze babykamer net af was, zat ik tot diep in de nacht op het kamertje met kleertjes te tutten, heerlijk gewoon. En ik kon er niet langslopen zonder eventjes naar binnen te gaan. Geniet ervan hoor pluisje!

En rompertjes mag je best veel van hebben hoor! Het is toch wel fijn, vooral met een jongen die zichzelf nogal eens onderpiest tijdens het verschonen
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2004 @ 16:58:01 #162
43556 miss_dynastie
pi_19247904
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 14:01 schreef pluisje het volgende:

Pluisje heeft net lekker alles wat in tassen zat uitgepakt

Heerlijk hoor pluis, geniet er maar lekker van
pi_19247905
Gelukkig miss_d, dat het niet op een ramp uitgelopen is!!!
  woensdag 19 mei 2004 @ 18:28:45 #164
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19249694
Wat erg, ik heb nog nooit op het speeltuinbankje gezeten. Is er nog plek eik? Het ziet er nl. best gezellig uit?
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2004 @ 18:37:52 #165
37843 lady-wrb
kortaf
pi_19249843
* lady-wrb schuift een stukje op : kom erbij!
  woensdag 19 mei 2004 @ 19:04:02 #166
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19250409
lady wrb, je duwde Miss-D eraf
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2004 @ 19:19:41 #167
43556 miss_dynastie
pi_19250753
Au....... mijn kont doet ontzettend pijn en ik moet straks ook nog een eind met de brommer
Je wordt bedankt Lady-wrb
pi_19250879
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 18:28 schreef dutchie het volgende:
Wat erg, ik heb nog nooit op het speeltuinbankje gezeten. Is er nog plek eik? Het ziet er nl. best gezellig uit?
Vandaar dat je de deal over het uithuwelijken gemist hebt! Die is volgens mij hier gesloten! En je moet vaker komen uitrusten hier hoor!! Is idd errug gezellig
  woensdag 19 mei 2004 @ 19:39:26 #169
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_19251167
Kom hier even klagen hoor...
We Wilde vandaag na lang denken eindelijk eens een breedbeeld tv gaan kopen.
jeetje wat een gedoe is dat zeg
toch ook even wat prijzen vergelijken scheeld soms met dezelfde tv wel 100 euro
Bij maxwell erg goed geholpen maar niet echt iets om te zeggen ja dat is hem..
Kyllian heeft nog wel een bal gekregen.
Toen naar de haarense smit..Gewoon weg niet te betalen maar de vriendelijkheid van werknemers
nou echt heel erg.Ze groeten nog niet eens .toen kwam het ergste..
micro electra geloof ik een pracht van een tv goed te betalen alleen niemand die iets vroeg ofdat je het kon vinden ok dat kan.
nou even naar huis. geld gehaald en vriendlief ging er terug naar toe en stond een minuut of 25 bij die tv lekker mee aan het spelen ..niemand die komt. normaal vraag je ff ofdat iemand intresse heeft ja toch?
Maar er komt een vrouw binnen en die word gelijk geholpen
en ze hadden het te druk met kaartjes vervangen.
dus hij weer naar huis
nou misschien bij de micro electra in oosterhout wie weet en ja naar een kwartier werd er eens wat gevraagt om dat vriendlief het eigenlijk al helemaal zat was en een beetje liep te vloeken van moet je hier nu gaan smeken om mijn geld uit te mogen geven?
maar helaas de tv hadden ze niet meer
Alleen showmodel
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2004 @ 21:25:06 #170
7074 moussy
kuttekop
pi_19254072
Weet iemand toevallig wanneer de verloskundige van SBS herhaald wordt, ik was te laat
  woensdag 19 mei 2004 @ 22:01:01 #171
30488 coolbabe
My little pwny
pi_19255156
Van wie mag ik een rubber hamer lenen? Tom is heel de dag al aan het krijsen, nu ook. Ik heb hem vanavond al 3 keer uit zijn bed gehaald, heb net nog een rondje met hem getuft in de buggy en toen hield hij zijn mond eindelijk ff dicht. Geen fijne combinatie met anticonceptie waar ik mee begonnen ben en nogal sterk op reageer
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_19255525
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 21:25 schreef moussy het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer de verloskundige van SBS herhaald wordt, ik was te laat
Hee jij ook al? Ik zette hem 5 minuten voor het einde aan Ik kon nog net een glimp van de baby opvangen! Ik zou niet weten wanneer het wordt herhaald
pi_19255567
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 22:01 schreef coolbabe het volgende:
Van wie mag ik een rubber hamer lenen? Tom is heel de dag al aan het krijsen, nu ook. Ik heb hem vanavond al 3 keer uit zijn bed gehaald, heb net nog een rondje met hem getuft in de buggy en toen hield hij zijn mond eindelijk ff dicht. Geen fijne combinatie met anticonceptie waar ik mee begonnen ben en nogal sterk op reageer
Als jij klaar bent met de hamer kun je hem dan aan mij doorgeven? Dylan is ook al de hele dag zo aan het huilen. Soms verandert het in bijna hysterisch krijsen Dan leg ik hem maar aan de borst en dan issie stil. Maar zodra ik hem eraf haal begint ie weer
pi_19255987
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 21:25 schreef moussy het volgende:
Zijn dat weer nieuwe afleveringen dan? Of nog steeds herhalingen?
pi_19256019
Ik ben er ook weer...het lag in de planning om iets eerder thuis te zijn, maar trein gemist enzo..

Fijn miss_d dat het meeviel! Hoop dat je het vanavond ook leuk hebt.

Ik ben vanmiddag ook naar een trouwerij geweest, van een goede kennis. Had haar al een tijdje niet gezien. Als ik heel eerlijk ben vond ik het maar een kille bedoening.. Ik vond de hele familie incl het bruidspaar nou niet overlopen van goed humeur enzo.. Terwijl ik weet dat ze het een aantal jaren geleden al over haar trouwdag had..kon het niet helemaal rijmen zeg maar
  woensdag 19 mei 2004 @ 22:42:01 #176
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_19256259
Zou het niet aan het weer liggen dat de kinderen zo zijn...kyllian had er ook een beetje last van vandaag
wilde s'middags niet naar bed en om 7 uur was hij uitgeteld en zei zelf mama bed toe?
de vorige keer voor die onweer was hij ook al zo onrustig
kinderen kunnen dat aanvoelen dus wie weet wat voor weer we kunnen krijgen
of is het een hele domme gedachte?
  woensdag 19 mei 2004 @ 22:46:42 #177
34891 melonovy
La Kutschie
pi_19256390
Als je het zo bekijkt hangt hier ook al een weekje een laaghangende depressie, met hier en daar een buitje tussen de zonnestralen door.
(Chiara is niet helemaal fit...)
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2004 @ 23:07:17 #178
7074 moussy
kuttekop
pi_19256986
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 22:14 schreef beefcake het volgende:

[..]

Hee jij ook al? Ik zette hem 5 minuten voor het einde aan Ik kon nog net een glimp van de baby opvangen! Ik zou niet weten wanneer het wordt herhaald
Het was hier in het ziekenhuis. En de verloskundige van René deed die laatste bevalling
  woensdag 19 mei 2004 @ 23:08:36 #179
3011 E.T.
pi_19257027
Hier ook een meisje dat al een paar dagen 's avonds niet wil slapen Ze is erg onrustig en kan haar draai niet vinden lijkt wel.
  donderdag 20 mei 2004 @ 10:38:39 #180
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19264017
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 19:25 schreef beefcake het volgende:

[..]

Vandaar dat je de deal over het uithuwelijken gemist hebt! Die is volgens mij hier gesloten! En je moet vaker komen uitrusten hier hoor!! Is idd errug gezellig

O en Miss_D, het was niet de bedoeling dat je er van af zou lazeren. Ik vond het bankje al wat aan de krappe kant.

Kan iemand trouwens even mijn nek masseren? Wilde me vanochtend omdraaien in bed en *knap* spier verrekt. Viel me nog mee, was even bang dat ik echt een ouderwetse stijve nek zou hebben. Maar ik kan me nog aardig bewegen. Tijgerbalsem gloeit nu fijn op mijn tere nekje.
Het lijf begint steeds meer gebreken te tonen door gebrek aan de beweging die ik gewend was.
pi_19264700
* beefcake geeft Dutchie een fijne nekmassage
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2004 @ 11:36:53 #182
37843 lady-wrb
kortaf
pi_19265221
ik zal noooooit meer duwen, miss d.
heb je wel een leuke avond gehad? je moest toch nog naar een feest?
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2004 @ 11:53:08 #183
43556 miss_dynastie
pi_19265604
Ik heb wel een aardig leuke avond gehad. Zat me aan het begin aan van alles te ergeren, maar na drie wijn zie je het allemaal wat luchtiger, moet ik zeggen Ik voelde me behoorlijk ziek en moe, maar heb het wel leuk gehad, een paar keer met mister_d gedanst, heeeeeeeeeeel veel geslijm en bedank van schoonvader en stiefschoonmoeder aangehoord (maar dat had ik ook wel verdiend nadat ik eerst door het slijk was gehaald ) en schoonvader had schoonzusje goed geinstrueerd, dus daar hebben we ook geen last van gehad mister_d had duidelijk gemaakt dat we niets met ze te maken willen hebben, dus ook geen geslijm.... ze heeft het een aantal keren geprobeerd, maar werd nog voor ze onze tafel bereikt had vakkundig afgevoerd door de zonen van de bruid . Ze waren dus zo ongelooflijk blij met het cadeau, en dat maakte ons natuurlijk ook weer blij En schoonvader heeft gevraagd of we een keer na zijn huwelijksreis een gesprek konden hebben met zijn drietjes, omdat hij ook heel graag wat dingen wilde zeggen. Ik ben hier echt zo onwijs blij mee

Wat alleen raar was, is dat ik mijn vader ontzettend miste Mijn vader en ik dansten de hele avond op dat soort feesten en ik heb wel eerder feesten meegemaakt zonder hem, vandaar dat het me zo verbaasde.... het was het eerste buffet sinds zijn overlijden (familie en vrienden geven tegenwoordig de voorkeur aan diner dansant, dus dan valt er weinig te kiezen) en ik merkte dat ik zelfs het buffet afliep terwijl ik keek naar wat hij ook zou kunnen eten mijn vader had een probleem met zijn slokdarm, waardoor hij lang niet alles kon eten en ik het moest voorproeven Anyway, voor mijn vader was dit buffet prima geweest, hij had bijna alles kunnen eten Het zal wel met de emoties te maken hebben, denk ik.
pi_19266109
Hallo

Na een dagje niet gecomputerd te kunnen hebben ben ik er weer

Ik heb wel een goed gevoel over me examen van gisteren

Het begon om half 2, we moesten om 1 uur op school zijn, echt iedereen heel gestressed te doen, 10 keer naar de wc enzo, en ik zat daar heel rustig muziek te luisteren

Om iets voor half 2 mochten we de gymzaal in, het was echt ontzettend warm, tafeltje opzoeken, ze waren vergeten de examennummers op volgorde te leggen, dus dat duurde ff voordat iedereen zijn tafeltje gevonden had, toen werden er nog een paar mededelingen gedaan, moesten er nog een paar naar de wc en toen werden eindelijk de examens uitgedeeld.

het examen zelf was op zich niet echt heel moeilijk, ik heb er wel een goed gevoel over, alleen het duurde echt ontzettend lang, het duurde officieel tot 4 uur en zowat iedereen had de volle tijd nodig ( ik was om kwart voor 4 klaar). Dus daar zijn heel veel klachten over binnengekomen bij het LAKS, dus hopelijk wordt de normerin aangepast

Een vriend van me zal die aanpassing niet echt nodig hebben, hij gebruikt nooit een woordenboek, had voor zijn proefexamens twee keer een 7,8 en 1 keer een 8 en nou heeft hij voor het echte examen tussen de 8,1 en de 9,3 Ik kijk niet zelf op internet wat ik ongeveer heb voor een examen, omdat ik dan bang ben dat wanneer het een niet echt goed cijfer is ik in de put ga zitten en de rest van me examens verneuk

's Avonds had ik een verjaardag van een kennis, hij werd 40 en het feest begon eigenlijk om 4 uur, maar me stiefpa had nog eena fspraak, dus wij gingen pas om 6 uur, was de jarige er nog niet
Hij stond in de file en kwam pas om 7 uur aan, hij was dus gewoon 3 uur te laat op zijn eigen feestje

En zolang wij hem kennen ( zo'n 25 jaar) heeft hij nog nooit een vriendin gehad en nou had ie een vriendin En echt NIEMAND wist er vanaf, terwijl ze al een maand wat met elkaar hebben

Het eten was echt heel lekker, en de avond was echt heel gezellig
  donderdag 20 mei 2004 @ 12:25:37 #185
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19266409
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 11:13 schreef beefcake het volgende:
* dutchie geeft Dutchie een fijne nekmassage
Ooooo, da's fijn zeg!!
  Jubileum moderator donderdag 20 mei 2004 @ 12:51:48 #186
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19266995
*ploft even neer op het bankje*

Zoooo, ben druk aan het inpakken en spullen opzoeken. Eva en Iris gaan vanavond voor het eerst bij opa en oma logeren samen. Wij hebben vanavond een etentje bij Belana en morgen moeten we gewoon werken (vaste oppasdag opa en oma) dus dan blijven ze maar een nachtje daar.
Godallemachtig wat moet je dan veel spullen meegeven
Ik heb ook net even een handleiding a la Bix gemaakt maar ik kwam maar tot 1,5 A4tje.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_19268143
Haha Lois en jij hebt nog wel twee kinderen! Maar het zal wel schelen dat ze vaker naar opa en oma gaan. Veel plezier vanavond bij Belana, gezellig hoor!!
pi_19268169
Miss_d wat fijn om je goede bericht te lezen! Eindelijk gaat het iets beter in je familie! Dat heb je wel verdiend lijkt me zo
pi_19268175
Sylvana wat voor examen was het? En fijn dat het goed ging
pi_19268637
Miss_d wat fijn dat het zo postief was!

Sylvana de kop is er af

Lois veel plezier bij Belana, komt vast goed
  donderdag 20 mei 2004 @ 16:56:18 #191
24188 Belana
kloon van belana
pi_19272292
Wij zijn vandaag een jaar getrouwd en er gaat vanalles gebeuren, maar ik weet niet wat...dus....
Mijn man heeft wat bedacht en doet geheimzinnig....

Miss_D, toch fijn dat het redelijk goed is afgelopen!
stormy waters...
sailin'
pi_19272358
Belana en Kbot gefeliciteerd!!
En wat leuk, een verrassing
pi_19272402
Tjeempie, tis hier wel rustig hè, iedereen leuke dingen aant doen? Tis hier eigenlijk helemaal niet zulk mooi weer.. Niet dat ik van plan was iets te doen, heb hoofdpijn en ging net bijna weer onderuit, vriendlief maar ff geroepen Geen idee hoe het kan, eet goed, doe vrij rustig de laatste paar dagen, slik vitamines (ijzer enzo)

Verder heb ik eigenlijk een lekkere tutdag. Nagels (french manicure) gelakt, op kapper-sites kijken want Clauwheee twijfelt alweer over een nieuwe coupe , alle sites mbt huisjes zoeken alweer voorbij geweest (zonder resultaat, maar das geen nieuws ) En tussendoor steeds maar ff liggen
pi_19272433
Ah en net als ik iets tik komen er meer mensen op het bankje zitten

Oe Belana en Kbot gefeliciteerd, wat leuk! En spannend! *Ook wel nieuwsgierig is *
pi_19272628
Hee clauwheee ja rustig hier he? Wel jammer hoor maarja, iedereen is vrij natuurlijk en is iets doen. Maar ik had geen zin om iets te gaan doen dus ik zit wel gezellig hier haha!!
pi_19272905
Pfff, ik plof ook ff neer hoor als jullie het niet erg vinden! Wij hebben weer de hele middag in de tuin gewerkt, en daar ben ik nu echt kapot van. Maar goed, ff uitrusten dan!
pi_19273021
Haha ja ik zit hier ook al de hele middag goed hoor Beefcake Lekker rustig. Is het in de rest van Nederland wel leuk weer dan..heb hier nog geen zon gezien..

Hé Zabb Lekker in de tuin gewerkt! Moe maar voldaan?
pi_19273093
Het is hier heerlijk weer vandaag. Vanmorgen was het eerst nog iets bewolkt maar in de middag kwam de zon erdoor (lijk wel een weervrouw )!
Ik moet nu denk ik even een dag niet in de zon gaan want ik krijg rode vlekken op mijn armen, en dat is niet zo fijn. Maaar, ik ben erg tevreden met het resultaat van de tuin, we zijn nu écht bijjjjjjjjjna klaar!
pi_19275106
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 17:29 schreef Zabb het volgende:
Het is hier heerlijk weer vandaag. Vanmorgen was het eerst nog iets bewolkt maar in de middag kwam de zon erdoor (lijk wel een weervrouw )!
Ik moet nu denk ik even een dag niet in de zon gaan want ik krijg rode vlekken op mijn armen, en dat is niet zo fijn. Maaar, ik ben erg tevreden met het resultaat van de tuin, we zijn nu écht bijjjjjjjjjna klaar!
Foto´s?

Hier was het in de middag ook mooi weer hoor! Vanmorgen inderdaad bewolkt, maar niet koud.
pi_19275792
* ploft op het bankje neer*

Zo vandaag lekker met Julian naar Six Flags geweest Hij is nou eindelijk groter dan 1.20 meter, dus hij mag nou ook in sommige achtbanen Af en toe vond hij het wel een beetje eng, maar hij vond het natuurlijk wel heel stoer dat hij erin durfde

Beefcake --> Ik had gister examen Frans2

Belana en Kbot, van harte gefeliciteerd
  donderdag 20 mei 2004 @ 19:58:53 #201
34891 melonovy
La Kutschie
pi_19276109
Belana en Kbot gefeliciteerd.
Sylvana, heb je zo goed gestudeerd dat je in je examenperiode naar SixFlags kunt?
Lois, veel plezier vanavond, hoe voel je je eronder, nu je je meiden een nachtje uit logeren brengt?
Nou ik ga verder met mijn filmpjes, tot later! Xje!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_19276482
quote:
Sylvana, heb je zo goed gestudeerd dat je in je examenperiode naar SixFlags kunt?
Ik hoef maar voor 2 van de zes vakken waarin ik examen doe te leren en het eerste leervak dat ik heb is pas dinsdag, dus ik heb nog tijd zat om te leren
pi_19276637
Belana en Kbot gefeliciteerd met jullie 1 jarige huwelijksdag.

En een fijne avond gewenst (Lois en Jeroen dan ook natuurlijk eet smakelijk )
pi_19277568
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 19:13 schreef beefcake het volgende:

[..]

Foto´s?

Hier was het in de middag ook mooi weer hoor! Vanmorgen inderdaad bewolkt, maar niet koud.
Ik heb wel een foto, maar die heb ik nog niet online gezet....
pi_19279285
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 19:58 schreef melonovy het volgende:
Ik heb tussen mijn examens door mijn rijexamen gedaan En geslaagd ook (voor allebei ) Ik heb voor mijn examens zelf ook niet veel geleerd hoor. Ik had maar drie leervakken en heb per vak geloof ik een dag geleerd. Ik weet het niet precies meer hoor, tis ook al weer drie jaar geleden
  donderdag 20 mei 2004 @ 22:07:20 #206
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19279310
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:06 schreef beefcake het volgende:

[..]

Ik weet het niet precies meer hoor, tis ook al weer drie jaar geleden
je bent gewoon nog zwangerschapsdement
  donderdag 20 mei 2004 @ 22:08:10 #207
35189 Troel
scherp en bot
pi_19279325
Jeetje, het lijkt wel of ik zwanger ben ofzo. Ik ben verschrikkelijkv ergeetachtig!

Als ik nou echt zwanger zou zijn, dan zou ik het daar op kunnen gooien, maar ik weet werkelijk niet waar dit ineens vandaan komt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 20 mei 2004 @ 22:09:23 #208
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19279355
wat ben je vergeten dan, troel?

of ben je dat ook alweer vergeten?
  donderdag 20 mei 2004 @ 22:11:28 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_19279396
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:09 schreef LadyS het volgende:
wat ben je vergeten dan, troel?

of ben je dat ook alweer vergeten?
Ach, het is verschrikkelijk.
Aankomende week stageweek, met maandag een stagebezoek. Ik ben van rekenen een gedeelte vergeten e kopieeren, ik ben vergeten naar school te gaan om een bandje over te nemen, ik heb de thee nog thuis op de koelkast staan terwijl ik die mee had moeten nemen. Ik ben een belangrijk bestand vergeten te mailen. Ik had zondag al Bert zijn camera terug meoten geven, dat was ik vergeten. De batterijoplader van mijn ouders zit nog steeds in mijn tas: vergeten.

AARGH
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_19279397
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:06 schreef beefcake het volgende:

[..]

Ik heb tussen mijn examens door mijn rijexamen gedaan En geslaagd ook (voor allebei ) Ik heb voor mijn examens zelf ook niet veel geleerd hoor. Ik had maar drie leervakken en heb per vak geloof ik een dag geleerd. Ik weet het niet precies meer hoor, tis ook al weer drie jaar geleden
Haha, ja precies, tijd zat

Ik hoef alleen voor Geschiedenis en economie te leren, maar sta voor allebei wel redelijk, dus wordt niet echt een groot probleem ofzo Heb ook nog Nederlands, Engels, Duits en Frans ( laatste dus al gehad) en dat is allemaal tekstverklaren, dus valt weinig voor te leren
  donderdag 20 mei 2004 @ 22:13:20 #211
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19279452
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:11 schreef Troel het volgende:

[..]

Aankomende week stageweek, met maandag een stagebezoek. Ik ben van rekenen een gedeelte vergeten e kopieeren, ik ben vergeten naar school te gaan om een bandje over te nemen, ik heb de thee nog thuis op de koelkast staan terwijl ik die mee had moeten nemen. Ik ben een belangrijk bestand vergeten te mailen. Ik had zondag al Bert zijn camera terug meoten geven, dat was ik vergeten. De batterijoplader van mijn ouders zit nog steeds in mijn tas: vergeten.

AARGH

das inderdaad wel erg..
Hoe moet het dan wel niet als je straks wél zwanger bent?
pi_19279479
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:11 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Haha, ja precies, tijd zat

Ik hoef alleen voor Geschiedenis en economie te leren, maar sta voor allebei wel redelijk, dus wordt niet echt een groot probleem ofzo Heb ook nog Nederlands, Engels, Duits en Frans ( laatste dus al gehad) en dat is allemaal tekstverklaren, dus valt weinig voor te leren
Hey, ik had bijna het zelfde vakkenpakket, ook Nederlands, Engels, Duits, Frans, Economie en Wiskunde!
pi_19279583
Nou, hier dan een foto van de tuin. Ik moet alleen het randje klinkers rond het grind nog afmaken!

Ik heb er nog niet zo heel erg veel plantjes in staan, maar dat komt langzaam aan nog wel!
pi_19279598
Haha Troel das inderdaad best erg!

Sylvana dat klinkt alsof het een makkie voor je is! Had ik ook (pfff ff denken...dat was alweer in '97 aarrghhh), mn examens heb ik op het strand geleerd Tis namelijk altijd mooi weer zodra de examenperiode begint
pi_19279613
Ziet er keurig uit Zabb!
pi_19279660
Zabb, die tuin ziet er leuk uit

Clauwhee, idd, iedereen doet er zo moeilijk over, is helemaal gestressed enzo, maar ik sta overal goed voor, hoef amper wat te leren, dus heb niet echt het gevoel alsof hier me hele leven vanaf hangt ofzo

Ik ga vanavond maar weer es vroeg naar bed, vandaag hele dag in Six Flags rondgelopen en morgen van half 1 tot 9 uur ( naja, totdat hij naar bed gaat, meestal rond 9 uur dus) op Julian passen, dus dat wordt ook weer hartstikke druk
  donderdag 20 mei 2004 @ 22:23:56 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_19279701
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:13 schreef LadyS het volgende:

[..]

das inderdaad wel erg..
Hoe moet het dan wel niet als je straks wél zwanger bent?
Uhm, dan moet ik gewoon een memorecorder hebben ofzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_19279732
Wauw Zabb dat ziet er heel erg mooi uit En wat een leuk afgeschermd plekje om te zitten heb je op die manier

Haha Troel dat komt niet goed met jou nee, als je zwanger raakt
pi_19279811
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:25 schreef beefcake het volgende:
Wauw Zabb dat ziet er heel erg mooi uit En wat een leuk afgeschermd plekje om te zitten heb je op die manier
Bedankt!! Wij hebben een nieuwe schutting gekregen van de woningbouw omdat onze wijk helemaal gerenoveerd is, en dat is een hele open schutting, met van die betongaasstukken (volgens mij). Daarom hebben wij dat extra stuk schutting neergezet, zodat we daar in ieder geval afgeschermd zitten!
pi_19279870
Dan nog maar een foto'tje van de tuin, vanaf de andere kant gezien

donderdag 20 mei 2004 @ 23:09:10 #221
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_19280511
lieve help Troel, je bent aardig wat vergeten! Maar ja ik ken het, ik toen ik rond februari/maart erg druk was vergat ik ook nog wel eens wat! Helpt het om dingen op te schrijven?
patat ftw :)
  donderdag 20 mei 2004 @ 23:13:49 #222
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19280609
Wow Zabb, ziet er mooi uit. Ik wil ook nog wel een foto zien van als het volstaat met plantjes

Wat hebben jullie allemaal joekels van tuinen joh
  donderdag 20 mei 2004 @ 23:13:51 #223
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19280610
Ik was gisteren vergeten wat ik ook al weer wilde gaan koken...terwijl ik dat een half uurtje ervoor had verzonnen ofzo

Gelukkig wist Rick het nog wel
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2004 @ 23:23:27 #224
37843 lady-wrb
kortaf
pi_19280810
had je het niet kunnen zien aan wat je in huis gehaald had?
  donderdag 20 mei 2004 @ 23:24:32 #225
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19280830
Nee, het was iets uit de vriezer
  donderdag 20 mei 2004 @ 23:30:55 #226
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19280952
ik ben de meisjesnaam een keer vergeten
Nu hebben we die naam van het lijstje geschrapt, want we vonden allebei dat die naam blijkbaar niet leuk genoeg was, als je hem zou vergeten.. en er dan ook de eerstkomende 3 dagen niet meer op kunnen komen
  donderdag 20 mei 2004 @ 23:31:22 #227
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19280960
en nu weten we nog steeds geen meisjesnaam, dus het moet maar een jongen worden
  donderdag 20 mei 2004 @ 23:55:56 #228
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_19281492
mooie tuin zeg ik ben al weken bezig om de mijne aan kant te krijgen .
maar dat is echt lap tuin.
ben je met het ene gedeelte klaar zie je bij het andere gedeelte het onkruit alweer groeien.pffft
En ik heb zo'n heerlijke boom die vruchten geeft kan je eten wat het is weet ik echt niet maar laat je die liggen dan krijg je allemaal kleine boompjes

ach maar hij ziet er beter uit als vorig jaar
pi_19281855
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:31 schreef LadyS het volgende:
en nu weten we nog steeds geen meisjesnaam, dus het moet maar een jongen worden
Maar dan loop je wel een heeeeele lieve schoonzoon mis hoor
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:17:44 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19282016
Ook hier even spammeren hoor!

4 nieuwe terroristjes.. O+
Onderaan de foto's van mijn nieuwe 'kleine-grote-liefde'.
pi_19286128
Lief poesje hoor Brighteyes!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 08:40:00 #232
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19286364
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:12 schreef beefcake het volgende:

[..]

Maar dan loop je wel een heeeeele lieve schoonzoon mis hoor
misschien vallen ze allebei wel op jongens
  vrijdag 21 mei 2004 @ 08:41:14 #233
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19286370
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:17 schreef Brighteyes het volgende:

Wat een scheetje Brighteyes!!
Ik kom ook zoooo in de verleiding om 2 kittens in huis te halen, maar ik heb nu al 3,5 poezebeest, dus das meer dan genoeg voorlopig
  Jubileum moderator vrijdag 21 mei 2004 @ 08:52:03 #234
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19286449
Brighteyes wat een enorm snoepie Dat koppie, wat een heerlijk beest!

Zabb wat heb jij een mooie tuin, ziet er goed uit zeg en straks met wat planten erbij is het leuk zitten in de zomer.

Wij hebben een heerlijke avond gehad bij Belana en Kbot. Heerlijk gegeten en zalig gezeten met allemaal leuke mensen. Het was wel heel vreemd zo zonder de kinderen en ik vond het soms best moeilijk, vooral toen we rond 9 uur belden naar opa en oma en hoorden dat Eva nog de kamer rondschuivelde en niet wou slapen. Gelukkig sliep ze rond 10 uur wel. Thuiskomen in zo'n stil huis was wel vreemd maar vanmorgen opstaan zonder vrolijke begroetingen uit de kamertjes was nog raarder. Het is hier zo stil .
Straks maar snel gaan werken en dan kan ik ze vanavond weer lekker ophalen.
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † vrijdag 21 mei 2004 @ 09:38:13 #235
43556 miss_dynastie
pi_19286840
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:11 schreef Troel het volgende:

[..]

AARGH
Een tijdlang alles opschrijven. Om de een of andere reden gaat je geheugen dan ook weer werken
  † In Memoriam † vrijdag 21 mei 2004 @ 09:39:26 #236
43556 miss_dynastie
pi_19286854
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:17 schreef Brighteyes het volgende:

Wat een schatje
  vrijdag 21 mei 2004 @ 09:51:24 #237
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19286985
wat een scheetepeteetje zeg
pi_19287420
Wat een schatje zeg!
Nu we het toch over huisdieren hebben, ik zie hier meestal alleen katten, maar zijn er ook mensen die honden hebben????
  † In Memoriam † vrijdag 21 mei 2004 @ 10:23:49 #239
7074 moussy
kuttekop
pi_19287454
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 10:21 schreef Zabb het volgende:
Wat een schatje zeg!
Nu we het toch over huisdieren hebben, ik zie hier meestal alleen katten, maar zijn er ook mensen die honden hebben????

Ik heb een hond, van een jaar of 18 (en 3 katten, 3 baardagamen, 4 ratten, 9 kippen, wat vissies en 2 snotaapies)
pi_19287469
Oei, wat een lieffie is het Brighteyes!

Zabb: wij hebben nog geen hond, maar plannen voor een hondje zijn er wel. Omdat ik zelf meer een kattenmens ben, moet ik me maar eens gaan inlezen wat voor soort hond we willen. Ik heb al een mooi dik boek en mijn wensen en nu moet ik dus eens gaan lezen. Vriendjelief is dol op honden dus die wil graag eerst dat ik mij inlees...
pi_19287594
Zooo Moussy! Dat is een aardige beestenboel!!

Pandorah, ik zou ook heeeeel graag een hond willen, maar mijn vriend en ik zijn meestal overdag niet thuis, en dat wordt lastig met een hond!
Mijn ouders hebben wel honden! Ze hebben een Berner Sennen en een West Highland White Terrier. Zelf zou ik ook graag een Berner Sennen willen! Die zijn zooo lief!!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 10:50:28 #242
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19287902
Ik ben met mijn hand onder de deur terecht gekomen

Eronder?
Ja, Rick had de deur geverfd, en ik ging even helpen om hem weer op zijn plek te hangen, door de onderkant de goede kant op te sturen. Toen ik zei dat ie er precies recht bovenhing, liet ie m (logisch) zakken, alleen zat mijn hand er nog onder
Nu zitten er wat vreemde bulten op, beetje gekneusd ofzo
pi_19288272
Auw Pluis! Das minder!

En ik zag lieve poesjes voorbij komen
pi_19288361
Hier even een foto'tje van de hond van mijn ouders, mijn favo hond!!!

† In Memoriam † vrijdag 21 mei 2004 @ 11:26:56 #245
37843 lady-wrb
kortaf
pi_19288615
wat een snoepie brighteyes! daar ga je vast veel plezier van beleven!

wat is iedereen goed bezig in de tuin zeg! ik heb helaas geen groene vingers (zelfs een cactus verlept bij mij)

raar is dat he lois? geen kinderen in huis is zoooooo stil!

he jakkes, een deur op je hand, pluisje (en dr is toch zoveel plek naast)

wat een prachtige hond zabb (die ogen!!!!)
  vrijdag 21 mei 2004 @ 11:29:28 #246
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19288670
Ik kan mijn vingers niet meer buigen merk ik net, dus het is toch wel flink gekneusd vrezen we

Gelukkig heb ik er een smeerseltje voor dat de zwelling vermindert, want zulk soort dingen gebeuren me redelijk regelmatig. Als Humpie mijn genen heeft, stoot ie direct bij de geboorte waarschijnlijk zijn hoofd tegen de rand van het bed
pi_19288747
Oeh Pluisje, dat is minder!! Dan zal typen ook wel lastig gaan ofniet?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 11:48:36 #248
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19289172
Met 1 hand gaat wel wat traag idd

Maar ik ga zo even de stad in en daarna naar de verjaardag van mijn ouders. Kan ook best met 1 hand taart eten
pi_19289378
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 11:48 schreef pluisje het volgende:
Met 1 hand gaat wel wat traag idd

Maar ik ga zo even de stad in en daarna naar de verjaardag van mijn ouders. Kan ook best met 1 hand taart eten
Ohh, dat is toch geen probleem, taart gaat er altijd in hé! Gefeliciteerd met je ouders!
  † In Memoriam † vrijdag 21 mei 2004 @ 12:02:09 #250
43556 miss_dynastie
pi_19289472
Jakkes pluisje .... sterkte met je hand, hou je rustig En taart kan zelfs zonder handen ... oeps, wat zeg ik nou

Honden.... tja, ik vind ze wel leuk, maar ik vind het uitlaten ook een enorme verplichting en ik denk niet dat we daar zo goed in zullen zijn. En dan krijg je het 'even in de tuin laten', maar dat vind ik ook niet fantastisch . Misschien ooit als we een mooie boerderij hebben
  vrijdag 21 mei 2004 @ 12:35:01 #251
30488 coolbabe
My little pwny
pi_19290120
Mag ik even vermelden dat ik trots op mijzelf ben omdat ik erg assertief ben geweest waar ik normaal ga staan janken?
Ik kon mijn auto niet voor de deur parkeren (9 vakken voor 9 huizen, goed voor 12 auto`s en een garage naast onze huizen die auto`s die hij niet op eigen terrein kwijt kan maar bij ons voor de deur zet) en ben op de eigenaar van die zaak afgestapt. Ik zei "ik kan m`n auto niet parkeren" waarop hij antwoordde met "nou en?" Normaal gesproken had ik dan staan janken maar ik ben heel kalm gebleven en heb hem uitgelegd dat ik slecht ter been ben, een auto vol boodschappen had die ik wilde uitladen en ik ook nog 2 kinderen mee moest zeulen. Hij heeft toen meteen 2 auto`s verwijderd
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 12:35:34 #252
30488 coolbabe
My little pwny
pi_19290131
Oh sterkte met je hand pluisje!
pi_19290329
He Coolbabe that's the spirit! Ik merk dat ik ook steeds assertiever wordt, lekker gevoel he!!!
pi_19290458
Balen Pluisje, sterkte met je hand

Goed van je Coolbabe

Mijn oppastijd is net begonnen, nog 8 uur te gaan
pi_19290647
Oeh balen pluisje die veranderingen in het weer zijn ook rot en werkt ook nog eens op je gewrivchten.

coolbabe was cool vandaag dus
  † In Memoriam † vrijdag 21 mei 2004 @ 13:04:31 #256
43556 miss_dynastie
pi_19290684
Goed hoor coolbabe!!! Ik kan me voorstellen dat dat voor de eerste keer heel moeilijk is, maar ik moet zeggen: het went heel snel

Oh clauwheee, mijn stiefschoonmoeder was wel in het wit, in een broekpak.... het truitje dat ze eronder had was in dezelfde kleur als het pak van mijn schoonvader. Het zag er bijzonder smaakvol uit, ik stond ervan te kijken
pi_19291073
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:

Oh clauwheee, mijn stiefschoonmoeder was wel in het wit, in een broekpak.... het truitje dat ze eronder had was in dezelfde kleur als het pak van mijn schoonvader. Het zag er bijzonder smaakvol uit, ik stond ervan te kijken
Ow nou, ze hebben dus letterlijk een ware metamorfose ondergaan de laatste tijd! Leuk hoor, hoop voor jullie dat dit een (rustige?) frisse start kan gaan betekenen!

De jurk van mijn kennis was gebroken wit, heel simpel maar wel erg leuk, met blote schouders. Maar ik vond het (ik geloof dat ik dat ook al had gezegd) wel een beetje een kille en snelle bedoening..
  vrijdag 21 mei 2004 @ 13:28:01 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_19291179
Knorretje, je hebt mail over poentjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 21 mei 2004 @ 13:30:25 #259
43556 miss_dynastie
pi_19291235
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 13:22 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ow nou, ze hebben dus letterlijk een ware metamorfose ondergaan de laatste tijd! Leuk hoor, hoop voor jullie dat dit een (rustige?) frisse start kan gaan betekenen!
Nou, ik hoop dat het zich doorzet. Het is echt niet zo dat het allemaal vergeten en vergeven is, maar ze hebben ons ontzettend duidelijk laten merken dat we heel welkom zijn en dat is leuk. En mijn schoonvader wil graag nog een gesprek en dat lijkt me geen overbodige luxe. Maar eerst zijn ze naar Kreta, dus
quote:
De jurk van mijn kennis was gebroken wit, heel simpel maar wel erg leuk, met blote schouders. Maar ik vond het (ik geloof dat ik dat ook al had gezegd) wel een beetje een kille en snelle bedoening..
Wat was er niet leuk aan dan? In het gemeentehuis hier was het hartstikke informeel, best wel leuk, behalve toen de ambtenaar maar door bleef gaan over trouw, hij zei er nog net niet bij: 'dat zou bij de bruidegom het probleem weleens kunnen zijn' Maar eerlijk is eerlijk, ze houden ontzettend veel van elkaar, dus het komt vast wel goed
  † In Memoriam † vrijdag 21 mei 2004 @ 13:30:48 #260
43556 miss_dynastie
pi_19291248
TROEL, hoe is het met jou ?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 13:33:46 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_19291306
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
TROEL, hoe is het met jou ?
ik vind het heerlijk vandaag. Ik was zowaar niet mijn boodschappenlijstje vergeten

Ik heb heerlijk gewinkelt hier in de buurt en heb alles kunnen vinden. Nu moet ik alleen nog maar met de apotheek bellen voor PHindicatoren voor dinsdag op stage.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 21 mei 2004 @ 13:42:54 #262
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19291536
wij hebben vandaag een strijkplank en een strijkbout gekocht, dus die smoes kan ik niet meer gebruiken om niet te hoeven strijken

Dus vanavond maar de gewassen babykleertjes strijken en in de kast leggen
pi_19292163
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:

Wat was er niet leuk aan dan?
Ik vond het erg kil. De familie keek niet echt vrolijk, alles ging heel snel, toen de ambtenaar zei, u mag elkaar nu feliciteren (zoenen! zoenen! ) zeiden ze gewoon tegen elkaar: gefeliciteerd hè en kon er een heel klein kusje vanaf en binnen no-time stonden we weer buiten enz. En als huwelijksreis gaan ze een weekendje weg. Dat kan natuurlijk, maar zoals ik haar kende, zat ze al jaren in spanning voor deze dag, en dat kon ik dus nergens terug vinden. Ik weet niet, ik vond het gewoon een beetje raar. Maar goed, heb het alleen in het gemeentehuis gezien natuurlijk.
  † In Memoriam † vrijdag 21 mei 2004 @ 14:21:58 #264
43556 miss_dynastie
pi_19292455
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 14:08 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ik vond het erg kil. De familie keek niet echt vrolijk, alles ging heel snel, toen de ambtenaar zei, u mag elkaar nu feliciteren (zoenen! zoenen! ) zeiden ze gewoon tegen elkaar: gefeliciteerd hè en kon er een heel klein kusje vanaf en binnen no-time stonden we weer buiten enz. En als huwelijksreis gaan ze een weekendje weg. Dat kan natuurlijk, maar zoals ik haar kende, zat ze al jaren in spanning voor deze dag, en dat kon ik dus nergens terug vinden. Ik weet niet, ik vond het gewoon een beetje raar. Maar goed, heb het alleen in het gemeentehuis gezien natuurlijk.
Dat is zonde
Hier is het zo dat je of een snel standaard praatje krijgt, of een uitgebreid praatje, maar daar moet je als paar zelf ook veel tijd in steken. Vrienden van me kozen voor het standaardpraatje, mijn schoonvader en vrouw voor het uitgebreide gedoetje. En het gemeentehuis is wel errug spannend, pas 's avonds op het feest ontdooien de meeste stelletjes. In elk geval heeft dit me weer overtuigd hoe ik mijn eigen bruiloft wil: op een mooi strand, bij zonsondergang, zomerse jurk en 'with this ring, I, miss_d, now marry you' en hij tegen mij. Dat vind ik precies voldoende
pi_19292524
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 14:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat is zonde
Hier is het zo dat je of een snel standaard praatje krijgt, of een uitgebreid praatje, maar daar moet je als paar zelf ook veel tijd in steken. Vrienden van me kozen voor het standaardpraatje, mijn schoonvader en vrouw voor het uitgebreide gedoetje. En het gemeentehuis is wel errug spannend, pas 's avonds op het feest ontdooien de meeste stelletjes. In elk geval heeft dit me weer overtuigd hoe ik mijn eigen bruiloft wil: op een mooi strand, bij zonsondergang, zomerse jurk en 'with this ring, I, miss_d, now marry you' en hij tegen mij. Dat vind ik precies voldoende

Misschien was ik de laatste paar keren (en tja dat was ook familie) ook wel verwend met hele mooi bruiloften/plechtigheden
  † In Memoriam † vrijdag 21 mei 2004 @ 14:27:21 #266
43556 miss_dynastie
pi_19292614
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 14:23 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Misschien was ik de laatste paar keren (en tja dat was ook familie) ook wel verwend met hele mooi bruiloften/plechtigheden
Dat was ook op het feest..... mijn familie bedenkt hartstikke leuke sketches, op het laatste feestje werden bijvoorbeeld de nachtponnen en pyama's van mijn 45-jaar getrouwde oom en tante uit huis gejat (zelfs onder de kussens vandaan ) en werd er een modeshow gehouden .... het toppunt van de avond was mijn neef die compleet met pruik en krulspelden de nachtponnen van mijn tante showde Tja, en dan kwam haar familie aan met een halfzacht stukje en zijn familie deed helemaal niets en wij (dah ) ook niet natuurlijk. Dan merk ik toch wel dat mijn familie weet wat feesten is
  vrijdag 21 mei 2004 @ 14:29:22 #267
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19292665
Clauwhee misschien waren het de zenuwen?

Fijn, Miss-D dat het positief is gegaan (zo mag ik dat toch wel zien?)
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † vrijdag 21 mei 2004 @ 14:30:46 #268
43556 miss_dynastie
pi_19292695
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 14:29 schreef phluphy het volgende:
Clauwhee misschien waren het de zenuwen?

Fijn, Miss-D dat het positief is gegaan (zo mag ik dat toch wel zien?)

En ik denk ook dat het zenuwen waren, Clauwheee.... dat was hier niet zo het geval, ze hadden het natuurlijk al eens meegemaakt Het was errug relaxed allemaal.
pi_19292882
* Zet Julian op het speeltuinbankje neer*

Zullen we een schema maken, als iedereen 1 uurtje op hem wil passen dan zou ik errug blij zijn

Zo'n bruiloft waar alles heel snel gaat en niet echt persoonlijk is is idd weinig aan. Ik vind het juist hartstikke leuk als er toneelstukjes zijn, er liedjes worden gezongen, gedichten worden voorgedragen enzovoort
pi_19293022
Zijn je ouders er niet Sylvana? Komen ze als hij op bed ligt terug of moet je dan ook standby zijn?
pi_19293064
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 14:44 schreef clauwheee het volgende:
Zijn je ouders er niet Sylvana? Komen ze als hij op bed ligt terug of moet je dan ook standby zijn?
Nee, me ouders zijn er niet, ze zijn nu werken en daarna gaan ze naar een oom en tante. Als hij slaapt moet ik dus ook nog standby staan, maar meestal wordt hij niet meer wakker als hij eenmaal op bed ligt
pi_19293641
Ik vind het weer vandaag een beetje tegenvallen! Maar we hebben alweer een paar lekkere dagen gehad, dus mag nog niet klagen!
We hebben een zonnebank gehuurd voor 4 weken. Die hebben we woensdagavond gekregen! Dan komt dat ding ook van pas als het weer minder is!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 15:17:52 #273
35189 Troel
scherp en bot
pi_19293691
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 14:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee, me ouders zijn er niet, ze zijn nu werken en daarna gaan ze naar een oom en tante. Als hij slaapt moet ik dus ook nog standby staan, maar meestal wordt hij niet meer wakker als hij eenmaal op bed ligt
Mag ik nog even kwijt dat ik het belachelijk vind dat jij op hem moet passen terwijl jij middenin je examentijd zit?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_19293760
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 15:17 schreef Troel het volgende:

[..]

Mag ik nog even kwijt dat ik het belachelijk vind dat jij op hem moet passen terwijl jij middenin je examentijd zit?
tuurlijk mag je dat kwijt Ik vind het ook belachelijk, ik moet eigenlijk ook nog fitnessen, vanwege een verjaardag en hemelvaart ben ik pas 1 keer geweest deze week en moet eigenlijk 2 keer, maar goed, deze week gaat dat dus niet lukken
  † In Memoriam † vrijdag 21 mei 2004 @ 15:44:36 #275
7074 moussy
kuttekop
pi_19294346
Je zou Julian toch zo oppakken en bij je ouders op het werk zetten
  vrijdag 21 mei 2004 @ 15:55:55 #276
35189 Troel
scherp en bot
pi_19294598
Ach, het ergste is denk ik vooral nog dat het gewoon een leuk joch is en dat je hem ook niet aan zijn lot over wilt laten.

Kan je hem niet meenemen naar fitness?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_19294637
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 15:55 schreef Troel het volgende:
Ach, het ergste is denk ik vooral nog dat het gewoon een leuk joch is en dat je hem ook niet aan zijn lot over wilt laten.
Ja, ik vind het ook maar raar dat ze Sylvana nu weer voor het karretje spannen, maar tis inderdaad een leuk joch en hij kan er tenslotte ook niets aan doen...
pi_19294835
nee, meenemen naar fitness is niet echt handig, ze hebben daar alleen 's ochtends een kinderoppas, en anders dan gaat hij zich ook maar vervelen, en ik kan hem dan niet de hele tijd in de gaten houden
pi_19295160
Vandaag bracht de postbode de doorgestuurde post van het ziekenhuis

lois (clark & kids), phil & voyeur (& isa) enorm bedankt

moussy!!!!!!! enorm gave tip van de xenos!! we hebben net gekeken en ons als 'gekken' gedragen en 3 van elk meegenomen
  vrijdag 21 mei 2004 @ 16:59:46 #280
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19296115
[hormoonaanval]

Peter gaat vanavond weg en ik had me erop verheugd om dus in het kamertje te klooien (dus inrichten zeg maar) Maar dat gaat dus niet lukken. Peter moet over een kwartiertje weg en alleen de kast staat nog, maardaarvan moeten de lades nog gelijmd worden en er zitten geen roedes in, dus eigenlijk kan ik daar ook bijna niks inleggen
Het rekje voor boven de commode moet nog geschilderd worden, dus daar kan ik ook nog troepjes opzetten.. enz enz enz
* LadyS gaat op de bank zwelgen in zelfmedelijden

[/hormoonaanval]
  vrijdag 21 mei 2004 @ 17:54:09 #281
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19297431
Gewoon vast verheugen op morgen (of het moment dat hij er wel is), dan is het dan extra leuk

(ervaringsdeskundige )
pi_19297771
Pluisje hoe is het met je hand?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 18:48:22 #283
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19298630
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 17:54 schreef pluisje het volgende:
Gewoon vast verheugen op morgen (of het moment dat hij er wel is), dan is het dan extra leuk

(ervaringsdeskundige )

De kast en de commode moeten ook nog uitgesopt worden, maar das niet leuk om te doen natuurlijk

vrijdag 21 mei 2004 @ 20:26:30 #284
24188 Belana
kloon van belana
pi_19300934
Zow....daar ben ik weer. Sorry, ben dus absoluut niet bijgelezen...

Ik ben gisteravond meegenomen in een taxi en we zijn naar het hotelletje gereden waar we vorig jaar na onze huwelijksdag ook geslapen hebben. Wat super romantisch he!!! Helemaal geweldig! Ik heb de meest geweldige man die er bestaat, echt waar!!!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 21 mei 2004 @ 20:29:05 #285
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_19300988
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 10:21 schreef Zabb het volgende:
Wat een schatje zeg!
Moet 'm alleen met m'n ouders delen. Zal eens foto's dumpen hier . . .
pi_19301104
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 20:26 schreef Belana het volgende:

Ik ben gisteravond meegenomen in een taxi en we zijn naar het hotelletje gereden waar we vorig jaar na onze huwelijksdag ook geslapen hebben. Wat super romantisch he!!! Helemaal geweldig! Ik heb de meest geweldige man die er bestaat, echt waar!!!
Wat lief Belana! Had ie dat helemaal stiekumpjes geregeld??
pi_19301112
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 20:29 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Moet 'm alleen met m'n ouders delen. Zal eens foto's dumpen hier . . .
Ik moet de honden ook met mijn ouders delen! Zelf heb ik ze dus niet, jammergenoeg!
pi_19301125
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 20:26 schreef Belana het volgende:

Zow hey, dat klinkt wel erg romantisch! Leuk zeg!!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 20:39:07 #289
24188 Belana
kloon van belana
pi_19301221
Zabb (heb je nog niet echt gesproken dus zwaai even extra naar je)
Had ie helemaal stiekem geregeld ja! Zelfs zo dat een vriendin van mij zogenaamd geld geleend heeft, zodat ie de kamer vantevoren al kon betalen zonder dat ik ervan wist.
Het is zo'n moppie die man van mij...zucht....

Overigens hebben we dus eerst een hele gezellige avond gehad met de getuigen, heerlijk gegeten en gekletst; was echt zalig!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 21 mei 2004 @ 20:41:02 #290
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19301273
heb ik net dat ding voor boven de commode geschilderd... zitten uiteraard mijn handen helemaal onder de verf Geen terpentine in huis Albert Heijn hier is al dicht
Heb ik het met een puimsteentje gedaan..
Nu is de verf bijna helemaal van mijn handen af, maar mijn huid ook
pi_19301301
Leuk zeg Belana, klinkt idd erg romantisch
pi_19301303
Ik zwaai even terug, Belana!
Dat heeft je man inderdaad erg goed geregeld allemaal zeg!
Van dat soort dingen droom je meestal alleen maar.....
  vrijdag 21 mei 2004 @ 20:44:03 #293
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19301340
Belana, wat klinkt dat gezellig en romantisch, zeg!!!!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 20:44:04 #294
24188 Belana
kloon van belana
pi_19301342
Arme ladyS! voor jou!

En ja, ik kan niet anders zeggen dat mijn man een geweldige vent is! Ik heb het erg getroffen!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 21 mei 2004 @ 20:45:40 #295
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19301398
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 20:44 schreef Belana het volgende:
Arme ladyS! voor jou!

En ja, ik kan niet anders zeggen dat mijn man een geweldige vent is! Ik heb het erg getroffen!
dank je.. doet me goed

*handcrèmetje pakt *
  vrijdag 21 mei 2004 @ 20:46:47 #296
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19301422
en mag ik je vent niet 'ns lenen, belana? Peter is schat, maar die is niet zo romantisch
pi_19301424
Au LadyS... das niet fijn! *fles terpentine naar LadyS zwiept*
  vrijdag 21 mei 2004 @ 20:47:12 #298
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_19301429
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 20:35 schreef Zabb het volgende:
Ik moet de honden ook met mijn ouders delen! Zelf heb ik ze dus niet, jammergenoeg!
Mijn ouders zeggen dat ze er één hebben, maar ik betwijfel het. De ene keer zie ik iets wits voorbij schieten en de andere keer iets zwarts . . .

Hier dan maar twee foto'tjes van het blonde monster:

pi_19301436
Ow ja kan beter creme gaan zwiepen, de verf was er inmiddels al af
pi_19301469
Thunderchild, wat een lieve hond zeg!!! Leuk zo'n hond!!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 20:50:35 #301
24188 Belana
kloon van belana
pi_19301516
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 20:46 schreef LadyS het volgende:
en mag ik je vent niet 'ns lenen, belana? Peter is schat, maar die is niet zo romantisch
Peter heeft vast hele andere hele fijne eigenschappen! En misschien ben jij wel de romatische van jullie 2?
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')