quote:Arts raadt kinderloos koppel seks aan
Uitgegeven: 17 mei 2004 16:35
AMSTERDAM - Een arts heeft een Duits echtpaar geadviseerd om met elkaar naar bed te gaan om kinderen te krijgen. De 30-jarige man en 36-jarige vrouw zochten na acht jaar huwelijk ten einde raad een vruchtbaarheidskliniek op omdat ze nog altijd kinderloos waren. Na een test kwam een arts met een eenvoudig advies: "Als u zwanger wilt raken, moet u wel met elkaar naar bed."
Het universitair ziekenhuis van Lubek had nog nooit met een soortgelijk geval te maken gehad. Het koppel moest verschillende tests ondergaan en de dokters stelden vast dat beiden vruchtbaar waren. Normaal gezien moest er geen probleem zijn in het verwekken van een kind.
"Toen we hen vroegen hoeveel seks ze gemiddeld hadden, keken ze ons erg verbaasd aan. Ze begrepen niet wat we bedoelden," zei een woordvoerder van het ziekenhuis. De twee zijn opgegroeid in een zeer streng religieuze omgeving en waren zich na acht jaar niet bewust hoe ze zwanger konden raken
www.nu.nl
Ach en je kan je kinderen natuurlijk op een school zetten die niet aan voorlichting doet of op die dagen je kinderen thuis houden.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:47 schreef Sylvana het volgende:
jah, omdat ze gelovig zijn zullen ze vast geen tv hebben, maar op de radio hoor je bij het nieuws ook over verkrachtingen, dan ga je je toch afvragen wat dat is, en in je omgeving zullen mensen toch ook wel over sex praten lijkt mij
idd, een normaal gezond mens komt er op een gegeven moment echt wel achter dat je daar echt niet alleen mee kunt plassenquote:Maar je maakt mij niet wijs dat je op een gegeven moment niet doorhebt dat het mannetje een piemel heeft en enzovoorts endat je niet gaat kijken wat er gebeurd als je die piemel ergens indoet. Al is het een stopcontact ofzo
In het stopcontactquote:Op maandag 17 mei 2004 17:50 schreef Troel het volgende:
Maar je maakt mij niet wijs dat je op een gegeven moment niet doorhebt dat het mannetje een piemel heeft en enzovoorts endat je niet gaat kijken wat er gebeurd als je die piemel ergens indoet. Al is het een stopcontact ofzo
Auhahahahauwquote:Op maandag 17 mei 2004 17:50 schreef Troel het volgende:
Maar je maakt mij niet wijs dat je op een gegeven moment niet doorhebt dat het mannetje een piemel heeft en enzovoorts endat je niet gaat kijken wat er gebeurd als je die piemel ergens indoet. Al is het een stopcontact ofzo
Bij mij kwamen ze vanmiddag zelfs aan de deurquote:Op maandag 17 mei 2004 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Alweer zo'n aanbieder van goedkoper bellen, ik word er helemaal gek van
Als je zegt 'geen interesse', zou dat toch een klein beetje genoeg moeten zijn?
okeej, duim duim duimquote:Duim even allemaal voor mister_d, wil je? Hij is met zijn pa praten, die not amused is dat hij niet naar de bruiloft wil..... mister_d is op mijn advies met hem gaan praten, want hij had er toch nog wat moeite mee. Hij heeft het cadeau bij zich, ik hoop dat het in de smaak valt.
ja, dat is wel verstandig jaquote:Op maandag 17 mei 2004 21:33 schreef Zabb het volgende:
Hallo allemaal! Ik ben terug na een vermoeiende dag in Zeewolde. We hebben daar de hele dag rondgelopen, en ik heb het huis van Beefcake gezien!
![]()
Nu zijn mijn schouders helemaal verbrand.. auw! Nog 2 dagen te gaan, dan mag ik morgen wel flink aan het smeren met zonnebrandspul!
Haha, we zijn daar wel in de buurt geweest, maar toevallig niet in die straat!quote:Op maandag 17 mei 2004 21:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, dat is wel verstandig ja
Toevallig al op de Bosbes geweest vandaag?
daar woont die vriend van me nl, moet je maar ff zeggen als je daar geweest bentquote:Op maandag 17 mei 2004 21:52 schreef Zabb het volgende:
[..]
Haha, we zijn daar wel in de buurt geweest, maar toevallig niet in die straat!
Heerlijk Karin. Bovendien een goede manier om kennis te maken met je buren, weten ze gelijk wat ze aan je hebbenquote:Op maandag 17 mei 2004 22:27 schreef Karin het volgende:
Tja en toen stonden ze voor onze zoldertrap. We hebben sinds kort een nieuwe trap, de vlizo is eruit maar Peet heeft nog geen leuning gemaakt en dat ding is onwijs stijl. Paar keer geprobeerd maar het ging dus niet om de oude naar beneden te halen (daar begonnen ze mee). De ene wilde al opgeven maar de ander zei nog dat als ze misschien nog een paar handen hadden het misschien wel ging. Shit Peet was nog lang niet thuis en ik kan echt niet tillen hoor met mijn rug. Kreeg ik opeens een brainwave, ik had net mijn brede buurman thuis zien komen, hebben we op zich nog niet veel contact mee maar wel af en toe mee staan kletsen voor de deur. Dus ik de stoute schoenen aangetrokken en even aangebeld. Nou dat was gelukkig geen enkel probleem, daar zijn we toch buren voor. Geweldig!!!!
Dus de oude is lekker weg (anders hadden we die ook nog naar de stort moeten brengen enzo, brrrr) en de nieuwe staat lekker te draaien. Heeerlijk!!!
Ja pcies, dat lijkt mij ook geweldig! (heb nu 1200) Was ie duur?quote:Op maandag 17 mei 2004 22:33 schreef Karin het volgende:
Een Zanussi met 1600 toeren, ben heel benieuwd hoe droog mijn was al uit de wasmachine komt!
Ja de buurman weet meteen wat hij aan ons heeftquote:Op maandag 17 mei 2004 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heerlijk Karin. Bovendien een goede manier om kennis te maken met je buren, weten ze gelijk wat ze aan je hebben. En ik dacht dat je het verwijderen van het oude product betaalt via je verwijderingsbijdrage
Heb je een grote achterstand of valt het mee
?
Hier ook ééntje die alleen een mobiele telefoon heeft, heerlijk die rust . . .quote:Op maandag 17 mei 2004 21:03 schreef pluisje het volgende:
Ik heb sinds mijn verhuizing alleen een mobiele telefoon, en Rick ook eentje, en daar redden we het ook prima mee
Hee wat leuk!! Heb je onze zeer artistieke voortuin gezienquote:Op maandag 17 mei 2004 21:33 schreef Zabb het volgende:
Hallo allemaal! Ik ben terug na een vermoeiende dag in Zeewolde. We hebben daar de hele dag rondgelopen, en ik heb het huis van Beefcake gezien!
![]()
Nu zijn mijn schouders helemaal verbrand.. auw! Nog 2 dagen te gaan, dan mag ik morgen wel flink aan het smeren met zonnebrandspul!
Hahaquote:Op maandag 17 mei 2004 23:54 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hee wat leuk!! Heb je onze zeer artistieke voortuin gezienhaha. Ik was trouwens niet thuis!!
Ik heb ook een Lidl op loopafstand.. ik ben er nog nooit binnen geweestquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:33 schreef beefcake het volgende:
Wij hebben hier een Lidl zitten. Ik koop er vooral Ice Tea, andere sappen en rijst en pasta enzo. Ik woon samen met een A-merkenfreaklover en hij eet b.v. geen brood van de Lidl. Maar heel veel dingen vindt hij wel heel lekker van de Lidl en die haal ik dan ook daar!
Ik woon naast een Aldi. Mij krijg je er echt niet heenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:34 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik heb ook een Lidl op loopafstand.. ik ben er nog nooit binnen geweest
Dat dacht ik eerst ook, toen de Lidl hier opende. Het is best een Sloeberwinkel om het maar zo uit te drukken. De Appie winkelt veel plezieriger. Maar het is goedkoop en heel veel dingen zijn echt lekker en goed. Dus heb ik me er maar overheen gezet!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:35 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik woon naast een Aldi. Mij krijg je er echt niet heen
Jij woonde toch naast de AHquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:35 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik woon naast een Aldi. Mij krijg je er echt niet heen
Winkelcentrum(pje) met een Aldi en een Appie 5 naast elkaarquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij woonde toch naast de AH
Ik zou persoonlijk wel gaan. Maar dat is omdat ik zoiemand ben die blijft geloven in de goedheid van de mens en blijf geloven en hopen dat mensen kunnen veranderen. En dat ik dan tegen mezelf kan zeggen: jij hebt er tenminste alles aan gedaan. Ik vind je geen watje als je gaat!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Is er iemand de me alsjeblieft kan helpen met het volgende?? mister_d heeft een lang gesprek gehad met zijn vader, waarin deze zijn fouten heeft toegegeven en zijn excuses aan ons beiden heeft aangeboden. Hij was zielsgelukkig met het cadeau en vond het heel lullig hoe ik in deze familievete betrokken ben geraakt en zwartgemaakt. Positief, zou je zeggen. Maar nu zijn we allebei nogal cynisch: hij belt en praat pas als hij ons nodig heeft (namelijk onze aanwezigheid op zijn bruiloft). Als we niet gaan, heeft hij er alle begrip voor, dat is tenminste iets, dus dat heeft geen verdere gevolgen. Maar hij heeft ons praktisch gesmeekt om te komen. Wat nu doen? Gaan? Niet gaan? Ik geloof er heilig in dat mensen kunnen veranderen, al ben ik daarin al vaker van een koude kermis thuisgekomen, maar ik vind dat hij een tweede kans verdient. Aan de andere kant ben ik boos dat hij ons nu pas contacteert (hij had mij ook uitgenodigd voor gisteravond, maar dat heb ik geweigerd, dat is iets tussen vader en zoon imho). Ben ik nu een watje als ik ga?
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:17 schreef pluisje het volgende:
Ik kom er even tussendoor vallen maarre....
de meubels staan boven
Wat zijn dat, gaatjes ??quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:24 schreef melonovy het volgende:
Oh, blij te horen dat ik niet de enige ben... *lacht als een boerin met kiespijn*
Die van mij ook niet. Hij ziet me maar 1x in het jaar en dan nog niet eens voor 5 mins . . .quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:16 schreef E.T. het volgende:
Maar de tandarts zal nooit een vriend van me worden..
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Fijn pluisje!!! En het belangrijkste: is het kamertje net zo mooi als jullie gehoopt hadden?
Nee, ik zou gewoon gaan. Dan kan hij later jullie niet verwijten dat jullie niet gekomen zijn . . .quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Is er iemand de me alsjeblieft kan helpen met het volgende??
-knip-
Ben ik nu een watje als ik ga?
Terecht als je het van mij niet aan neemt maar kijk je uit en doe je rustig?quote:(of gaat het met mij niet lekker, ik voel me namelijk helemaal niet goed)
Officieel mogen we (zelfzorg)medicijnen niet terug nemen. Maar als je de bon nog hebt en hijs verder nog origineel dicht, zou ik het gewoon proberen. Wij doen daar vaak niet heel moeilijk over, maar ik weet natuurlijk niet hoe ze dat bij andere filialen doen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:53 schreef LadyS het volgende:
Clauwheee.. even een vraagje aan jou
Ik heb hoestdrank gekocht bij de Etos en nu is het niet de goede.. mag ik die gewoon terugbrengen (Ik heb de bon nog)
en jij ook sterkte natuurlijk
Oke, das duidelijkquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Officieel mogen we (zelfzorg)medicijnen niet terug nemen. Maar als je de bon nog hebt en hijs verder nog origineel dicht, zou ik het gewoon proberen. Wij doen daar vaak niet heel moeilijk over, maar ik weet natuurlijk niet hoe ze dat bij andere filialen doen.
ben blij dat het helemaal niet aan mij ligtquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:11 schreef clauwheee het volgende:
Hmm ik denk dat diegene dr dag dan niet had hahaha. Ze had dat gelijk moeten zeggen inderdaad, dat het eigenlijk niet mag. Doen wij ook. En tja, die verpakking kan ook in de winkel beschadigen.. Bij ons wel in ieder geval
Ja heel goed te etenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:19 schreef E.T. het volgende:
En dat is ook allemaal goed te eten voor twee A-merkenfreaks, Angel???
* Angel22 ziet een geldoverschot in het huishoudbudget onstaat
oe !!! overmorgen gaan we sowieso shoppen (tenminste proberen, heb m'n 4de weeënreeks vandaag alweer geteldquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:09 schreef moussy het volgende:
Knor, johoe, bij Xenos liggen hele grote lieveheersbeestjes
spaar je duimen maar hoor. De gyn had al gezegd dat we zouden blijven rommelen voorlopig en dat zolang de frequentie en de kracht zo laag blijft het uiteindelijk wel tot ontsluiting zal leiden maar dat duurde wel ffies (en dan nog je kan weken door blijven gaan met ontsluiting zolang je lichaam dat aankan (en de kleine uiteraard).quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:22 schreef beefcake het volgende:
Knor nog steeds zoveel weeën? Ik duim voor jullie dat het ophoudt hoor!!![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:34 schreef Knorretje het volgende:
[..]
spaar je duimen maar hoor. De gyn had al gezegd dat we zouden blijven rommelen voorlopig en dat zolang de frequentie en de kracht zo laag blijft het uiteindelijk wel tot ontsluiting zal leiden maar dat duurde wel ffies (en dan nog je kan weken door blijven gaan met ontsluiting zolang je lichaam dat aankan (en de kleine uiteraard).
Maar prettig is anders![]()
Jij ook bedanktquote:Sylvana heel veel succes met je examens!!![]()
Succes ermee!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:06 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga vanavond maar eens vroeg naar bed, morgen beginnen me examens
Niet meer tussendoor snoepen en meer bewegen. Dus qua maaltijden eet ik hetzelfde, maar doordat ik nu fitness verbrand ik meerquote:Op woensdag 19 mei 2004 08:58 schreef Karin het volgende:
Rickmans wat knap!! Hoe heb je dat gedaan?
Oe Ikeaquote:Op woensdag 19 mei 2004 09:37 schreef LadyS het volgende:
ik ben blij dat het met mijn gesnaai wel meevalt... (nou ja vind ík dan) Maar mijn eetgedrg zal over de hele linie moeten veranderen
Vanavond gaan we naar IkeaNog wat dingetjes kopen voor de babykamer. Eigenlijk moet ik ook nog langs een babywinkel, dus even kijken of ik daar ook nog tijd voor heb vandaag
niet dat ik nou zo druk ben, maar goed
Sorry LadyS ik heb geen tips voor je.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:48 schreef LadyS het volgende:
ik heb ze al genoteerd op het lijstje van vanavond![]()
Nog meer mensen met tips? en de gewenste kleuren zijn bekend hè?
Smijt Dylan nu al dingen stukquote:Op woensdag 19 mei 2004 09:56 schreef beefcake het volgende:
[..]
Sorry LadyS ik heb geen tips voor je.
Maar ik wil wel mee naar de Ikea, ik ben er dol op!! En ook op de Zweedse gehaktballetjesZe hebben trouwens wel leuke gekleurde plactic bekers, kommen en (bestek geloof ik ook) daar kan je kind lekker mee rammen zonder dat t kapot gaat! Ik wil ze al een hele tijd, omdat er hier regelmatig glazen sneuvelen
![]()
Nee, maar als ie op zijn vader lijkt...quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Smijt Dylan nu al dingen stuk
Ik heb die bakjes rechtsbovenin, en ik heb er ook bekers van (maar die zijn officieel niet van Ikea, maar zaten bij de Spa....maar is wel hetzelfde spul en dezelfde kleurenquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:01 schreef beefcake het volgende:
Deze bedoel ik!
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Ik wil naar de Ikea!quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:19 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ik heb die bakjes rechtsbovenin, en ik heb er ook bekers van (maar die zijn officieel niet van Ikea, maar zaten bij de Spa....maar is wel hetzelfde spul en dezelfde kleuren).
Superhandig en smijtproef
Ach, hier kan nooit iets normaal gaanquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:16 schreef beefcake het volgende:
Gats moussy dat zal wel gepaard gegaan zijn met het nodige kokhalzen ja. En schrikken natuurlijk!
Het gaat mij vooral ook om de bekers en de schaaltjes. Die vind ik gewoon voor onszelf ook handig.quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:21 schreef moussy het volgende:
die bakjes, bekers en borden kom je bijna in ieder huishouden waar kinderen zijn tegen![]()
Het bestek is waardeloos, René kon er nooit fatsoenlijk mee eten, tis te groot, of zij heeft zo'n klein mondje
Hm, ik heb ze van mijn moeder gehad toen ik ging samenwonen....begrijp nu pas dat ze ws een duidelijke hint probeerde te gevenquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:21 schreef moussy het volgende:
die bakjes, bekers en borden kom je bijna in ieder huishouden waar kinderen zijn tegen![]()
Leuk hoorquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:09 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga niet naar het feest zelf hoor, maar straks wel naar het gemeentehuis.Heb er wel zin in!
![]()
Ik dus ook. Wat denk jij?quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Leuk hoor
Ik ben altijd benieuwd of de bruid in het wit gaat. Vandaag helemaal
Ik heb geen idee, ik mag hopen van niet mijn schoonvader is vorige keer in het kanariegeel getrouwd, dus ik ben vooral benieuwd naar waar hij mee aan komt zetten, ik zal mijn best doen niet te lachenquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik dus ook. Wat denk jij?
Tjonge Sugar, beetje raar dat ze er nu pas over na gaan denken. Maar wel positief! Ik hoop dat ze snel uitgedacht zijn en tot de conclusie komen dat je gewoon onmisbaar bentquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:22 schreef Sugar het volgende:
Piglet vroeg naar het vervolg van mijn werk-story en wil het zelf ook wel graag nog eens vertellen!
[knipje]
Dat was vorige keer he.... ik gok nu op flitsend rozequote:Op woensdag 19 mei 2004 11:30 schreef clauwheee het volgende:
OMG kanariegeelDat wordt dus ff op je lip bijten
Maar goed dat het zulk mooi weer is, kun je in ieder geval legaal je zonnebril opzetten
Ze beginnen meestal pas te denken als ze weten dat jij gelijk hebtquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:22 schreef Sugar het volgende:
Ik heb nog geen officieel gesprek gehad, want mijn leidinggevende had dit weekend "nagedacht" en denkt nu weer dat het misschien tóch wel te doen is als ik maar 2 dagen werk.
Mogelijk alternatief antwoord: met babykamermeubeltjes sjouwenquote:Op woensdag 19 mei 2004 08:58 schreef Karin het volgende:
Rickmans wat knap!! Hoe heb je dat gedaan?
Sugar, ik krijg het idee dat ze inderdaad de kennis (die jij hebt) niet kwijt willen raken. En misschien gaan ze pas "nu" nadenken omdat ze tijd wilden rekken en hoopten dat je zou afhaken?quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:22 schreef Sugar het volgende:
- knip-
Heerlijk hè Pluisjequote:Op woensdag 19 mei 2004 14:01 schreef pluisje het volgende:
Tutten in het kamertje is zoooo cool
* piglet heeft net lekker alles wat in tassen zat uitgepakt
om tot de ontdekking te komen dat we echt veeeeeel te veel spullen hebben
*zich weer eventjes in de rompertjes begraaft*
Heerlijk hoor pluis, geniet er maar lekker vanquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:01 schreef pluisje het volgende:
Tutten in het kamertje is zoooo cool
Pluisje heeft net lekker alles wat in tassen zat uitgepakt
om tot de ontdekking te komen dat we echt veeeeeel te veel spullen hebben
*zich weer eventjes in de rompertjes begraaft*
Vandaar dat je de deal over het uithuwelijken gemist hebt! Die is volgens mij hier gesloten! En je moet vaker komen uitrusten hier hoor!! Is idd errug gezelligquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:28 schreef dutchie het volgende:
Wat erg, ik heb nog nooit op het speeltuinbankje gezeten.Is er nog plek eik? Het ziet er nl. best gezellig uit?
![]()
Hee jij ook al? Ik zette hem 5 minuten voor het einde aanquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:25 schreef moussy het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer de verloskundige van SBS herhaald wordt, ik was te laat![]()
Als jij klaar bent met de hamer kun je hem dan aan mij doorgeven? Dylan is ook al de hele dag zo aan het huilen. Soms verandert het in bijna hysterisch krijsenquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:01 schreef coolbabe het volgende:
Van wie mag ik een rubber hamer lenen? Tom is heel de dag al aan het krijsen, nu ook. Ik heb hem vanavond al 3 keer uit zijn bed gehaald, heb net nog een rondje met hem getuft in de buggy en toen hield hij zijn mond eindelijk ff dicht. Geen fijne combinatie met anticonceptie waar ik mee begonnen ben en nogal sterk op reageer
Zijn dat weer nieuwe afleveringen dan? Of nog steeds herhalingen?quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:25 schreef moussy het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer de verloskundige van SBS herhaald wordt, ik was te laat![]()
Het was hier in het ziekenhuis. En de verloskundige van René deed die laatste bevallingquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:14 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hee jij ook al? Ik zette hem 5 minuten voor het einde aanIk kon nog net een glimp van de baby opvangen! Ik zou niet weten wanneer het wordt herhaald
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:25 schreef beefcake het volgende:
[..]
Vandaar dat je de deal over het uithuwelijken gemist hebt! Die is volgens mij hier gesloten! En je moet vaker komen uitrusten hier hoor!! Is idd errug gezellig![]()
Ooooo, da's fijn zeg!!quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:13 schreef beefcake het volgende:
* dutchie geeft Dutchie een fijne nekmassage![]()
Foto´s?quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:29 schreef Zabb het volgende:
Het is hier heerlijk weer vandaag. Vanmorgen was het eerst nog iets bewolkt maar in de middag kwam de zon erdoor (lijk wel een weervrouw)!
Ik moet nu denk ik even een dag niet in de zon gaan want ik krijg rode vlekken op mijn armen, en dat is niet zo fijn. Maaar, ik ben erg tevreden met het resultaat van de tuin, we zijn nu écht bijjjjjjjjjna klaar!![]()
Ik hoef maar voor 2 van de zes vakken waarin ik examen doe te lerenquote:Sylvana, heb je zo goed gestudeerd dat je in je examenperiode naar SixFlags kunt?
Ik heb wel een foto, maar die heb ik nog niet online gezet....quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:13 schreef beefcake het volgende:
[..]
Foto´s?![]()
Hier was het in de middag ook mooi weer hoor! Vanmorgen inderdaad bewolkt, maar niet koud.
Ik heb tussen mijn examens door mijn rijexamen gedaanquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:58 schreef melonovy het volgende:
Sylvana, heb je zo goed gestudeerd dat je in je examenperiode naar SixFlags kunt?
je bent gewoon nog zwangerschapsdementquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:06 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies meer hoor, tis ook al weer drie jaar geleden![]()
Ach, het is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:09 schreef LadyS het volgende:
wat ben je vergeten dan, troel?
of ben je dat ook alweer vergeten?![]()
![]()
Haha, ja precies, tijd zatquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:06 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik heb tussen mijn examens door mijn rijexamen gedaanEn geslaagd ook (voor allebei
) Ik heb voor mijn examens zelf ook niet veel geleerd hoor. Ik had maar drie leervakken en heb per vak geloof ik een dag geleerd. Ik weet het niet precies meer hoor, tis ook al weer drie jaar geleden
![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, het is verschrikkelijk.
Aankomende week stageweek, met maandag een stagebezoek. Ik ben van rekenen een gedeelte vergeten e kopieeren, ik ben vergeten naar school te gaan om een bandje over te nemen, ik heb de thee nog thuis op de koelkast staan terwijl ik die mee had moeten nemen. Ik ben een belangrijk bestand vergeten te mailen. Ik had zondag al Bert zijn camera terug meoten geven, dat was ik vergeten. De batterijoplader van mijn ouders zit nog steeds in mijn tas: vergeten.
AARGH
Hey, ik had bijna het zelfde vakkenpakket, ook Nederlands, Engels, Duits, Frans, Economie en Wiskunde!quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha, ja precies, tijd zat
Ik hoef alleen voor Geschiedenis en economie te leren, maar sta voor allebei wel redelijk, dus wordt niet echt een groot probleem ofzoHeb ook nog Nederlands, Engels, Duits en Frans ( laatste dus al gehad) en dat is allemaal tekstverklaren, dus valt weinig voor te leren
Uhm, dan moet ik gewoon een memorecorder hebben ofzoquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:13 schreef LadyS het volgende:
[..]![]()
das inderdaad wel erg..
Hoe moet het dan wel niet als je straks wél zwanger bent?
Bedankt!! Wij hebben een nieuwe schutting gekregen van de woningbouw omdat onze wijk helemaal gerenoveerd is, en dat is een hele open schutting, met van die betongaasstukken (volgens mij). Daarom hebben wij dat extra stuk schutting neergezet, zodat we daar in ieder geval afgeschermd zitten!quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:25 schreef beefcake het volgende:
Wauw Zabb dat ziet er heel erg mooi uitEn wat een leuk afgeschermd plekje om te zitten heb je op die manier
![]()
Maar dan loop je wel een heeeeele lieve schoonzoon mis hoorquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:31 schreef LadyS het volgende:
en nu weten we nog steeds geen meisjesnaam, dus het moet maar een jongen worden
misschien vallen ze allebei wel op jongensquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:12 schreef beefcake het volgende:
[..]
Maar dan loop je wel een heeeeele lieve schoonzoon mis hoor![]()
Wat een scheetje Brighteyes!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ook hier even spammeren hoor!
4 nieuwe terroristjes.. O+
Onderaan de foto's van mijn nieuwe 'kleine-grote-liefde'.
Een tijdlang alles opschrijven. Om de een of andere reden gaat je geheugen dan ook weer werkenquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, het is verschrikkelijk.
Aankomende week stageweek, met maandag een stagebezoek. Ik ben van rekenen een gedeelte vergeten e kopieeren, ik ben vergeten naar school te gaan om een bandje over te nemen, ik heb de thee nog thuis op de koelkast staan terwijl ik die mee had moeten nemen. Ik ben een belangrijk bestand vergeten te mailen. Ik had zondag al Bert zijn camera terug meoten geven, dat was ik vergeten. De batterijoplader van mijn ouders zit nog steeds in mijn tas: vergeten.
AARGH
Wat een schatjequote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ook hier even spammeren hoor!
4 nieuwe terroristjes.. O+
Onderaan de foto's van mijn nieuwe 'kleine-grote-liefde'.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:21 schreef Zabb het volgende:
Wat een schatje zeg!
Nu we het toch over huisdieren hebben, ik zie hier meestal alleen katten, maar zijn er ook mensen die honden hebben????
Ohh, dat is toch geen probleem, taart gaat er altijd in hé!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:48 schreef pluisje het volgende:
Met 1 hand gaat wel wat traag idd
Maar ik ga zo even de stad in en daarna naar de verjaardag van mijn ouders. Kan ook best met 1 hand taart eten
Ow nou, ze hebben dus letterlijk een ware metamorfose ondergaan de laatste tijd! Leuk hoor, hoop voor jullie dat dit een (rustige?) frisse start kan gaan betekenen!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh clauwheee, mijn stiefschoonmoeder was wel in het wit, in een broekpak.... het truitje dat ze eronder had was in dezelfde kleur als het pak van mijn schoonvader. Het zag er bijzonder smaakvol uit, ik stond ervan te kijken
Nou, ik hoop dat het zich doorzet. Het is echt niet zo dat het allemaal vergeten en vergeven is, maar ze hebben ons ontzettend duidelijk laten merken dat we heel welkom zijn en dat is leuk. En mijn schoonvader wil graag nog een gesprek en dat lijkt me geen overbodige luxe. Maar eerst zijn ze naar Kreta, dusquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow nou, ze hebben dus letterlijk een ware metamorfose ondergaan de laatste tijd! Leuk hoor, hoop voor jullie dat dit een (rustige?) frisse start kan gaan betekenen!
Wat was er niet leuk aan dan? In het gemeentehuis hier was het hartstikke informeel, best wel leuk, behalve toen de ambtenaar maar door bleef gaan over trouw, hij zei er nog net niet bij: 'dat zou bij de bruidegom het probleem weleens kunnen zijn'quote:De jurk van mijn kennis was gebroken wit, heel simpel maar wel erg leuk, met blote schouders. Maar ik vond het (ik geloof dat ik dat ook al had gezegd) wel een beetje een kille en snelle bedoening..
ik vind het heerlijk vandaag. Ik was zowaar niet mijn boodschappenlijstje vergetenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
TROEL, hoe is het met jou?
Ik vond het erg kil. De familie keek niet echt vrolijk, alles ging heel snel, toen de ambtenaar zei, u mag elkaar nu feliciteren (zoenen! zoenen!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat was er niet leuk aan dan?
Dat is zondequote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik vond het erg kil. De familie keek niet echt vrolijk, alles ging heel snel, toen de ambtenaar zei, u mag elkaar nu feliciteren (zoenen! zoenen!) zeiden ze gewoon tegen elkaar: gefeliciteerd hè en kon er een heel klein kusje vanaf en binnen no-time stonden we weer buiten enz. En als huwelijksreis gaan ze een weekendje weg. Dat kan natuurlijk, maar zoals ik haar kende, zat ze al jaren in spanning voor deze dag, en dat kon ik dus nergens terug vinden. Ik weet niet, ik vond het gewoon een beetje raar. Maar goed, heb het alleen in het gemeentehuis gezien natuurlijk.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is zonde
Hier is het zo dat je of een snel standaard praatje krijgt, of een uitgebreid praatje, maar daar moet je als paar zelf ook veel tijd in steken. Vrienden van me kozen voor het standaardpraatje, mijn schoonvader en vrouw voor het uitgebreide gedoetje. En het gemeentehuis is wel errug spannend, pas 's avonds op het feest ontdooien de meeste stelletjes. In elk geval heeft dit me weer overtuigd hoe ik mijn eigen bruiloft wil: op een mooi strand, bij zonsondergang, zomerse jurk en 'with this ring, I, miss_d, now marry you' en hij tegen mij. Dat vind ik precies voldoende![]()
Dat was ook op het feest..... mijn familie bedenkt hartstikke leuke sketches, op het laatste feestje werden bijvoorbeeld de nachtponnen en pyama's van mijn 45-jaar getrouwde oom en tante uit huis gejat (zelfs onder de kussens vandaanquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Misschien was ik de laatste paar keren (en tja dat was ook familie) ook wel verwend met hele mooi bruiloften/plechtigheden
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:29 schreef phluphy het volgende:
Clauwhee misschien waren het de zenuwen?
Fijn, Miss-D dat het positief is gegaan (zo mag ik dat toch wel zien?)![]()
Nee, me ouders zijn er niet, ze zijn nu werken en daarna gaan ze naar een oom en tante. Als hij slaapt moet ik dus ook nog standby staan, maar meestal wordt hij niet meer wakker als hij eenmaal op bed ligtquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:44 schreef clauwheee het volgende:
Zijn je ouders er niet Sylvana? Komen ze als hij op bed ligt terug of moet je dan ook standby zijn?
Mag ik nog even kwijt dat ik het belachelijk vind dat jij op hem moet passen terwijl jij middenin je examentijd zit?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, me ouders zijn er niet, ze zijn nu werken en daarna gaan ze naar een oom en tante. Als hij slaapt moet ik dus ook nog standby staan, maar meestal wordt hij niet meer wakker als hij eenmaal op bed ligt
tuurlijk mag je dat kwijtquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Mag ik nog even kwijt dat ik het belachelijk vind dat jij op hem moet passen terwijl jij middenin je examentijd zit?
Ja, ik vind het ook maar raar dat ze Sylvana nu weer voor het karretje spannen, maar tis inderdaad een leuk joch en hij kan er tenslotte ook niets aan doen...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:55 schreef Troel het volgende:
Ach, het ergste is denk ik vooral nog dat het gewoon een leuk joch is en dat je hem ook niet aan zijn lot over wilt laten.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:54 schreef pluisje het volgende:
Gewoon vast verheugen op morgen (of het moment dat hij er wel is), dan is het dan extra leuk
(ervaringsdeskundige)
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:21 schreef Zabb het volgende:
Wat een schatje zeg!
Nu we het toch over huisdieren hebben, ik zie hier meestal alleen katten, maar zijn er ook mensen die honden hebben????
Wat lief Belana! Had ie dat helemaal stiekumpjes geregeld??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:26 schreef Belana het volgende:
Zow....daar ben ik weer. Sorry, ben dus absoluut niet bijgelezen...
Ik ben gisteravond meegenomen in een taxi en we zijn naar het hotelletje gereden waar we vorig jaar na onze huwelijksdag ook geslapen hebben. Wat super romantisch he!!! Helemaal geweldig! Ik heb de meest geweldige man die er bestaat, echt waar!!!
Ik moet de honden ook met mijn ouders delen! Zelf heb ik ze dus niet, jammergenoeg!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Moet 'm alleen met m'n ouders delen. Zal eens foto's dumpen hier . . .
Zow hey, dat klinkt wel erg romantisch! Leuk zeg!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:26 schreef Belana het volgende:
Zow....daar ben ik weer. Sorry, ben dus absoluut niet bijgelezen...
Ik ben gisteravond meegenomen in een taxi en we zijn naar het hotelletje gereden waar we vorig jaar na onze huwelijksdag ook geslapen hebben. Wat super romantisch he!!! Helemaal geweldig! Ik heb de meest geweldige man die er bestaat, echt waar!!!
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:44 schreef Belana het volgende:
Arme ladyS!voor jou!
En ja, ik kan niet anders zeggen dat mijn man een geweldige vent is! Ik heb het erg getroffen!
Mijn ouders zeggen dat ze er één hebben, maar ik betwijfel het. De ene keer zie ik iets wits voorbij schieten en de andere keer iets zwarts . . .quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:35 schreef Zabb het volgende:
Ik moet de honden ook met mijn ouders delen! Zelf heb ik ze dus niet, jammergenoeg!
Peter heeft vast hele andere hele fijne eigenschappen! En misschien ben jij wel de romatische van jullie 2?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:46 schreef LadyS het volgende:
en mag ik je vent niet 'ns lenen, belana? Peter is schat, maar die is niet zo romantisch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |